Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.18 csütörtök, 19:44:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 949 950 951 952 953 954 955 [956] 957 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13286726 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
stickys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #47750 Dátum: 2022.12.28 szerda, 18:40:23 »

Minél inkább belemélyedek, annál gyanúsabb már minden Cheesy
Tovább mérek, keresgélek hátha találok valamit, ha nem akkor inkább elviszem szerelőhöz. Aztán ha kiderül, hogy teljes generál kell akkor hát legyen, lélekben már felkészültem rá.

Nincs esetleg valami szervízkönyv amiben le vannak írva az optimális értékek, jelalakok, stb.?
Ha nem hibát keresnék, akkor is érdekelne a téma, szeretnék tanulni.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47751 Dátum: 2022.12.28 szerda, 18:53:52 »

Minél inkább belemélyedek, annál gyanúsabb már minden Cheesy
Tovább mérek, keresgélek hátha találok valamit, ha nem akkor inkább elviszem szerelőhöz. Aztán ha kiderül, hogy teljes generál kell akkor hát legyen, lélekben már felkészültem rá.

Nincs esetleg valami szervízkönyv amiben le vannak írva az optimális értékek, jelalakok, stb.?
Ha nem hibát keresnék, akkor is érdekelne a téma, szeretnék tanulni.
Köszönöm a segítséget!
Van egy hivatalos leírás a Ford TIS2004 es lemezen.Csak ezt kell megszerezned digitális formátumban.

Most 2dolog amit otthon is megtudsz tenni komolyabb ráfordítás nélkül.
Hibakódtörlés,és megnézni vissza jön-e a P0191 es hiba.Ha igen, keresd meg a kontakhiba okát,csati,vezetékelés.A szenzor a rail önvényre van szerelve.Ritkán megy tönkre.
A másik a csúcsok újraprogizása.Forscan-ben van róla leírás,de itt is kapsz itinert,ha nekiállsz.
« Utoljára szerkesztve: 2022.12.28 szerda, 18:57:18 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stickys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #47752 Dátum: 2022.12.28 szerda, 19:05:25 »

Töröltem, holnap reggel diag-olok megint egyet amikor rosszalkodik.
Olvasgattam külföldi fórumokon, a magasnyomásún lévő nyomásszabályzót írtak erre a hibára.
A rail nyomás értéke nekem 350-360 bar volt, lehet ez egy kicsit sok?
A csúcsok újraprogramozása alatt arra gondolsz, hogy megkeresem a gyári korrekciós értékeket a motortérben/porlasztókon és újra beírom az ECU-ba, hátha elfelejtette?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47753 Dátum: 2022.12.28 szerda, 23:00:07 »

Töröltem, holnap reggel diag-olok megint egyet amikor rosszalkodik.
Olvasgattam külföldi fórumokon, a magasnyomásún lévő nyomásszabályzót írtak erre a hibára.
A rail nyomás értéke nekem 350-360 bar volt, lehet ez egy kicsit sok?
A csúcsok újraprogramozása alatt arra gondolsz, hogy megkeresem a gyári korrekciós értékeket a motortérben/porlasztókon és újra beírom az ECU-ba, hátha elfelejtette?

Az is lehet,ha már biztos,hogy nem a rail szenzor vonal a hibás.És újra feldobja a hibakódot.Alapjáraton az a nyomás kb rendben van.
Nem azért kell újra beírni mert elfelejtette.Visszaállítod a gyári állapotra,majd az ecu újra tanulja a csúcsok működési értékeit.Rövid távon segíthet.
Még csak nem is kell megkeresni a kódokat,mert a forscan ki is tudja olvasni.Csak újra kell programozni őket.Mindenek előtt ments el a kiolvasott kódokat.
Hosszú távon a rossz csúcson csak a felújítás segít.De eddig még nem került semmibe.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47754 Dátum: 2022.12.29 csütörtök, 07:33:26 »

Töröltem, holnap reggel diag-olok megint egyet amikor rosszalkodik.
Olvasgattam külföldi fórumokon, a magasnyomásún lévő nyomásszabályzót írtak erre a hibára.
A rail nyomás értéke nekem 350-360 bar volt, lehet ez egy kicsit sok?
A csúcsok újraprogramozása alatt arra gondolsz, hogy megkeresem a gyári korrekciós értékeket a motortérben/porlasztókon és újra beírom az ECU-ba, hátha elfelejtette?


Valami 420-430 barig mehet fel alapjáraton, úgyhogy ez jónak tűnik. Az a gyanús, ha már ennyire felviszi a határértékre, mert akkor lehet, hogy túl sok a résolaj, eresztenek a porlasztók. De ez így OK-nak tűnik.

Igen, keresd meg a motorblokk oldalán a gyári korrekciós értékeket tartalmazó matricát, és abból írd újra a porlasztók kódjait. Vagy ha már nyúltak a rendszerhez, akkor ahhoz is kellett ilyet adjanak.

Nem az a lényeg, hogy "elfelejti", hanem folyamatosan, a működésben tapasztaltak szerint elkezdi módosítani az értékeket az ECU-ban. Ha visszaírod a gyári értéket, elkezdi újra "betanulni". Utána pár száz, esetleg 1-2 ezer km-en kicsit egyenetlenül jár, dadog egyet néha, ilyesmi lehet emiatt, attól ne ijedj meg.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2022.12.29 csütörtök, 07:35:36 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stickys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #47755 Dátum: 2022.12.29 csütörtök, 14:45:06 »

Beszereztem a Ford TIS-t, nagyon hasznos kis programnak tűnik Cheesy
Akkor lehet megcsinálom az újra programozást, aztán meglátom mi történik.
Gyorsultam egyet, a MAP szenzor 3,57 V körül mozog(max. 3.78). Ha jól értelmezem, akkor ez 2,57 Bar?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47756 Dátum: 2022.12.29 csütörtök, 15:25:32 »

Beszereztem a Ford TIS-t, nagyon hasznos kis programnak tűnik Cheesy
Akkor lehet megcsinálom az újra programozást, aztán meglátom mi történik.
Gyorsultam egyet, a MAP szenzor 3,57 V körül mozog(max. 3.78). Ha jól értelmezem, akkor ez 2,57 Bar?
A MAP-nak van bar-os pidje is.Csak keresd meg.  eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #47757 Dátum: 2023.01.03 kedd, 10:52:56 »

Sziasztok,

Gázelvételnél, kuplung kinyomásnál hangos fütyülés kezdett jelentkezni. Ereje megvan. Intercooler csövek éppek. Turbó?
Tudnátok lelkiismeretes helyet ajánlani ahol értenek hozzá és korrektek?

Köszi,

Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47758 Dátum: 2023.01.03 kedd, 12:42:14 »

Sziasztok,

Gázelvételnél, kuplung kinyomásnál hangos fütyülés kezdett jelentkezni. Ereje megvan. Intercooler csövek éppek. Turbó?
Tudnátok lelkiismeretes helyet ajánlani ahol értenek hozzá és korrektek?

Köszi,


Ennyiból még bármi is lehet.A fehér hollót keresed,de nem ártana nagyjából behatárolni a mozgástartományodat,hátha valaki tud ajánlani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47759 Dátum: 2023.01.03 kedd, 13:20:57 »

Sziasztok,

Gázelvételnél, kuplung kinyomásnál hangos fütyülés kezdett jelentkezni. Ereje megvan. Intercooler csövek éppek. Turbó?
Tudnátok lelkiismeretes helyet ajánlani ahol értenek hozzá és korrektek?

Köszi,



Alf úgy érti, hogy kellene tudni, merre laksz. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #47760 Dátum: 2023.01.04 szerda, 13:27:09 »

Ennyiból még bármi is lehet.A fehér hollót keresed,de nem ártana nagyjából behatárolni a mozgástartományodat,hátha valaki tud ajánlani.

Szia,
A mozgástartományom  Smiley Bp 3. ker Budakalász, Szentendre, esetleg Gyál és környéke.

Üdv,

molbar
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47761 Dátum: 2023.01.04 szerda, 14:09:10 »

Szia,
A mozgástartományom  Smiley Bp 3. ker Budakalász, Szentendre, esetleg Gyál és környéke.

Üdv,

molbar
így már tudnak neked ajánlani segítséget Szentendrén, és Üllőn is.
AndyA írja majd neked...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47762 Dátum: 2023.03.01 szerda, 17:30:18 »

Sziasztok!

Mk3 TDCI 2006. 130LE Minap hidegben nehézkesen indult, pedig mindig pöcc-röffre szokott, gondoltam "vizes az üzemanyag szűrő "mondom leengedek az alján belőle hátha vizes a nafta. Leállított motornál. De hát nem, hogy jött volna belőle a leeresztőnél valami hanem még visszaszipákolt egy kis levegőt is a fenébe is. Ettöl függetlenül még indul de kérdéseim:
1. hogyan lehet légmentesíteni a rendszert  üzemanyagszűrő csere utáni
(mit hová kell csatlakoztatni illetve milyen vákumpumpa kellhet hozzá hogy ismét pöccre induljon)
2. Ha beépítenék egy kézi pumpát (az a fekete 1500-2000ft-os) a körbe azt bírná a nagynyomású? illetve melyik részére építsem be?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47763 Dátum: 2023.03.01 szerda, 20:02:11 »

Szia,
A mozgástartományom  Smiley Bp 3. ker Budakalász, Szentendre, esetleg Gyál és környéke.

Üdv,

molbar

Szentendre, Ford márkaszerviz, GSR.

AndyA

(Kovács Tibor, ha a munkafelvevőnek mondod. :-) )
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47764 Dátum: 2023.03.01 szerda, 20:54:43 »

Sziasztok!

Mk3 TDCI 2006. 130LE Minap hidegben nehézkesen indult, pedig mindig pöcc-röffre szokott, gondoltam "vizes az üzemanyag szűrő "mondom leengedek az alján belőle hátha vizes a nafta. Leállított motornál. De hát nem, hogy jött volna belőle a leeresztőnél valami hanem még visszaszipákolt egy kis levegőt is a fenébe is. Ettöl függetlenül még indul de kérdéseim:
1. hogyan lehet légmentesíteni a rendszert  üzemanyagszűrő csere utáni
(mit hová kell csatlakoztatni illetve milyen vákumpumpa kellhet hozzá hogy ismét pöccre induljon)
2. Ha beépítenék egy kézi pumpát (az a fekete 1500-2000ft-os) a körbe azt bírná a nagynyomású? illetve melyik részére építsem be?

cserekor felkell tölteni a szűrőt go-val és ennyi.Majd elkapja és kinyomja a visszavezető csövön a levegőt.Nincs rajta semmi légtelenítő,hiszen vákum alatt van a tankból a nagynyomású szivattyúig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47765 Dátum: 2023.03.01 szerda, 21:15:38 »

cserekor felkell tölteni a szűrőt go-val és ennyi.Majd elkapja és kinyomja a visszavezető csövön a levegőt.Nincs rajta semmi légtelenítő,hiszen vákum alatt van a tankból a nagynyomású szivattyúig.
Köszönöm válaszod.
Egy kicsit összetettebb a dolog mert eddig szépen indúlt és most a hidegben -6 jött ki a 2-3 indítózásra indulás. Tavaly ősszel volt porlasztó felújítás és csúcs csere, nagynyomású felújítás, és komplett turbó felújítás.-húzós volt. És most olyan mintha levegő került volna a renszerbe, de megpróbálom szűrő cserével és feltöltéssel hátha csak ennyi a probléma.
? minek van az üzemanyagszűrőn légtelenítő/vízleengedő ha megnyitáskor nem folyik rajta semmi csak plussz levegőt enged a rendszerbe?
« Utoljára szerkesztve: 2023.03.01 szerda, 21:27:08 írta Gabesz79 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47766 Dátum: 2023.03.02 csütörtök, 06:26:46 »

Köszönöm válaszod.
Egy kicsit összetettebb a dolog mert eddig szépen indúlt és most a hidegben -6 jött ki a 2-3 indítózásra indulás. Tavaly ősszel volt porlasztó felújítás és csúcs csere, nagynyomású felújítás, és komplett turbó felújítás.-húzós volt. És most olyan mintha levegő került volna a renszerbe, de megpróbálom szűrő cserével és feltöltéssel hátha csak ennyi a probléma.
? minek van az üzemanyagszűrőn légtelenítő/vízleengedő ha megnyitáskor nem folyik rajta semmi csak plussz levegőt enged a rendszerbe?
....vákuum alatt van a rendszer.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47767 Dátum: 2023.03.02 csütörtök, 11:28:42 »

....vákuum alatt van a rendszer.

...vagyis ha tudja, beszívja kívülről a levegőt. :-)

Pl. azt kellene megkeresni, hol van erre esélye.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47768 Dátum: 2023.03.02 csütörtök, 12:16:47 »

...vagyis ha tudja, beszívja kívülről a levegőt. :-)

Pl. azt kellene megkeresni, hol van erre esélye.

AndyA
Köszönöm a tippet.
« Utoljára szerkesztve: 2023.03.02 csütörtök, 14:56:41 írta Gabesz79 » Naplózva
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47769 Dátum: 2023.03.10 péntek, 11:10:32 »

Köszönöm a tippet.
Naplózva
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47770 Dátum: 2023.03.10 péntek, 11:19:05 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék hozzáértőktől...

1. Üzemanyag szűrő elé a (tankbó bejövő) vagy utánna (nagynyomású szivattyú felé menő) ágba érdemes betenni a kézi gumis pumpát?
2. Elbírja a rendszer ha fixen benthagyom?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47771 Dátum: 2023.03.10 péntek, 16:10:52 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék hozzáértőktől...

1. Üzemanyag szűrő elé a (tankbó bejövő) vagy utánna (nagynyomású szivattyú felé menő) ágba érdemes betenni a kézi gumis pumpát?
2. Elbírja a rendszer ha fixen benthagyom?


Feltételezve a nagynyomású szívattyú alapján, hogy TDCi, nem adagolós:

1. Sem-sem.
2. Nem hiszem, hogy jót tenne neki, mivel a CR-szivattyú szívja fel az üzemanyagot a tankból, azaz negatív nyomás alatt van a rendszer. Ha ebbe beépítesz egy "puha" elemet, azt a levegő nyomása össze fogja tolni, és ha elég nagy nyomáskülönbség, akkor akár még annyira is, hogy nem folyik át rajta elég üzemanyag. Ráadásul éppen a mondottak miatt nem is fogod tudni semmire használni, mert pont nem fog működni, a teljesen összezuhant állapot lesz az alaphelyzete, aminél összébb nem fogod tudni nyomni.  Smiley

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2023.03.10 péntek, 16:12:24 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47772 Dátum: 2023.03.20 hétfő, 08:54:56 »

Feltételezve a nagynyomású szívattyú alapján, hogy TDCi, nem adagolós:

1. Sem-sem.
2. Nem hiszem, hogy jót tenne neki, mivel a CR-szivattyú szívja fel az üzemanyagot a tankból, azaz negatív nyomás alatt van a rendszer. Ha ebbe beépítesz egy "puha" elemet, azt a levegő nyomása össze fogja tolni, és ha elég nagy nyomáskülönbség, akkor akár még annyira is, hogy nem folyik át rajta elég üzemanyag. Ráadásul éppen a mondottak miatt nem is fogod tudni semmire használni, mert pont nem fog működni, a teljesen összezuhant állapot lesz az alaphelyzete, aminél összébb nem fogod tudni nyomni.  Smiley

AndyA

Köszönöm válaszod.
Naplózva
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47773 Dátum: 2023.03.20 hétfő, 08:58:54 »

Sziasztok!

elfüstölt generátor utáni csere..új beépítve 2.-szor.
Alapjáraton ha bekapcsolom a szélvédőfűtést és a hátsó ablak fűtést gázadás nélkül, - meg kell hogy emelkedjen az alapjárati fordulatszám vagy sem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47774 Dátum: 2023.03.20 hétfő, 09:10:14 »

Sziasztok!

elfüstölt generátor utáni csere..új beépítve 2.-szor.
Alapjáraton ha bekapcsolom a szélvédőfűtést és a hátsó ablak fűtést gázadás nélkül, - meg kell hogy emelkedjen az alapjárati fordulatszám vagy sem?

Mérj feszültséget (az akkun). Ha van elég fesz így is, bírja a generátor, akkor nem kell neki fordulatot emelnie, mert minek.

Nem azt nézi, hogy mi mindent kapcsolsz be egyszerre, hanem azt, hogy leesik-e a feszültség. Akkor teker rá kicsit, ha alacsonyabb a fesz, mint kellene.

Én mondjuk hozzátenném a világítást a távolsági fényszóróval és a ködlámpával együtt, az is még jó pár amper.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47775 Dátum: 2023.03.20 hétfő, 10:03:44 »

Mérj feszültséget (az akkun). Ha van elég fesz így is, bírja a generátor, akkor nem kell neki fordulatot emelnie, mert minek.

Nem azt nézi, hogy mi mindent kapcsolsz be egyszerre, hanem azt, hogy leesik-e a feszültség. Akkor teker rá kicsit, ha alacsonyabb a fesz, mint kellene.

Én mondjuk hozzátenném a világítást a távolsági fényszóróval és a ködlámpával együtt, az is még jó pár amper.

AndyA
Próbáltam, ráadni több terhelést első-hátsó szélvédő fűtés, fényszóró, refi, ködlámpa, de nem emel fordulatot csak alapjáraton ketyeg. A fesz meg 11.6 re is leesik alapjáraton. (a műszerfal háttérvilágításán lehet látni hogy csökken a fényerő terhelésnél)
Ha gázt adok egyből felmegy 14-14,7 v ig is ha kell.

-.. előzmény tavaly elszállt a visteon generátor szétégett, 12v 125A.  Lett bele rendelve másik mert visteont nem találtam AS-PL  A9011 12V 115A de télen (-6) kigyulladt a töltésvisszajelző garanciában kicseréltettem egy másikra most beépítettem és kiváncsi lennék arra hogy kell-e emelnie alapjáratot nagyobb terhelésnél.- (elötte nem néztem (visteon) mikor még jó volt hogy emeli-e az alapjáratot vagy sem)
Mostani tapasztalatom az hogy nem történik semmi.

« Utoljára szerkesztve: 2023.03.20 hétfő, 10:24:01 írta Gabesz79 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47776 Dátum: 2023.03.20 hétfő, 10:55:25 »

Próbáltam, ráadni több terhelést első-hátsó szélvédő fűtés, fényszóró, refi, ködlámpa, de nem emel fordulatot csak alapjáraton ketyeg. A fesz meg 11.6 re is leesik alapjáraton. (a műszerfal háttérvilágításán lehet látni hogy csökken a fényerő terhelésnél)
Ha gázt adok egyből felmegy 14-14,7 v ig is ha kell.

-.. előzmény tavaly elszállt a visteon generátor szétégett, 12v 125A.  Lett bele rendelve másik mert visteont nem találtam AS-PL  A9011 12V 115A de télen (-6) kigyulladt a töltésvisszajelző garanciában kicseréltettem egy másikra most beépítettem és kiváncsi lennék arra hogy kell-e emelnie alapjáratot nagyobb terhelésnél.- (elötte nem néztem (visteon) mikor még jó volt hogy emeli-e az alapjáratot vagy sem)
Mostani tapasztalatom az hogy nem történik semmi.

Pedig 11,6-nál már illene valamit csinálni az autónak. Viszont a fordulatot nem a generátor emeli. Körül kellene nézni GEM, motorvezérlés, nemtudommi környékén, de igazából ott már nincs ötletem, hogy pontosan mit kellene nézni.

Alapjáraton, normális terhelésnél megvan az előírt fesz? Ha nem nagyon sok terhelést teszel rá, akkor utánamegy a feszszabályzó? Mondjuk egy szélvédő fűtést már meg kell érezzen, és azt a motor hangján is hallani kellene egy pillanatra, mert az a 6-700W a motor alapjárati néhány kW teljesítményéhez nagyságrendileg hozzámérhető terhelés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47777 Dátum: 2023.03.20 hétfő, 11:21:11 »

Pedig 11,6-nál már illene valamit csinálni az autónak. Viszont a fordulatot nem a generátor emeli. Körül kellene nézni GEM, motorvezérlés, nemtudommi környékén, de igazából ott már nincs ötletem, hogy pontosan mit kellene nézni.

Alapjáraton, normális terhelésnél megvan az előírt fesz? Ha nem nagyon sok terhelést teszel rá, akkor utánamegy a feszszabályzó? Mondjuk egy szélvédő fűtést már meg kell érezzen, és azt a motor hangján is hallani kellene egy pillanatra, mert az a 6-700W a motor alapjárati néhány kW teljesítményéhez nagyságrendileg hozzámérhető terhelés.

AndyA
Igen alapjáraton fűtés nélkül megvan a fesz.- de majd újramérem.
Valahol olvastam Ford intelligens töltési rendszeréről, ott azt írták hogy a generátor küld vezérlő jelet nagyobb terhelésnél az ecunak hogy emeljen alapjárati fordulatszámot. (már azon gondolkodom hogy nem is jó bele a rendelt AS-PL  A9011 12V 115A generátor, vagy érzékeny a fesszabályzó típusára az ecu.)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47778 Dátum: 2023.03.20 hétfő, 13:24:12 »

Igen alapjáraton fűtés nélkül megvan a fesz.- de majd újramérem.
Valahol olvastam Ford intelligens töltési rendszeréről, ott azt írták hogy a generátor küld vezérlő jelet nagyobb terhelésnél az ecunak hogy emeljen alapjárati fordulatszámot. (már azon gondolkodom hogy nem is jó bele a rendelt AS-PL  A9011 12V 115A generátor, vagy érzékeny a fesszabályzó típusára az ecu.)
nem csak a fordulatot emeli,de szükség esetén lekapcsol nagy fogyasztókat.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47779 Dátum: 2023.03.20 hétfő, 13:27:29 »

Igen alapjáraton fűtés nélkül megvan a fesz.- de majd újramérem.
Valahol olvastam Ford intelligens töltési rendszeréről, ott azt írták hogy a generátor küld vezérlő jelet nagyobb terhelésnél az ecunak hogy emeljen alapjárati fordulatszámot. (már azon gondolkodom hogy nem is jó bele a rendelt AS-PL  A9011 12V 115A generátor, vagy érzékeny a fesszabályzó típusára az ecu.)

A feszszabályzóra kimondottan ideges a 3-as Mondeo. Utángyártottból nem tudtak találni alkalmasat még a Kertész utcaiak sem, pedig ha valaki, ők azért értenek kicsit hozzá. A gyári generátorokról szedik le a szabályzót, és teszik át a felújított példányokra. Nincs más működő megoldás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47780 Dátum: 2023.03.20 hétfő, 14:27:55 »

A feszszabályzóra kimondottan ideges a 3-as Mondeo. Utángyártottból nem tudtak találni alkalmasat még a Kertész utcaiak sem, pedig ha valaki, ők azért értenek kicsit hozzá. A gyári generátorokról szedik le a szabályzót, és teszik át a felújított példányokra. Nincs más működő megoldás.

AndyA
Köszönöm válaszod...  

 falbav Akkor minek árulnak hozzávaló generátort, én meg csak szívok vele. Autodocnal azt írják belevaló.... nincs ötleted mi a megoldás, vagy mint írtad csak a régit felújítva működne normálisan? Megint reklamáljak hogy másodjára sem működik a beépített generátor rendesen.... Direkt nem akartam a rommáégett generátort felújítani inkább újjat vettem...


...Ma voltam FORD-ban  tanácsot kérni segítőkészen álltak a dologhoz:

1. Szerintük 125A helyett 115A-est raktam be az a probléma, mert az ecu nem ismeri fel.
2. Meg lehetne próbálni szoftverfrissítést hátha az a gond, de nem biztos hogy megoldaná.
3. Vigyem be és raknak bele megfelelőt, ha jo az ecu
4. Motorvezérlő döglődik javításra szorul
5. Ne foglalkozzak vele  ha megy a kocsi rendesen, (ja télen meg megint szívhatok vele)
6. Nem megfelelő generátor

Szóval még mindig nincs egyenes válasz , melyiket válasszam?
« Utoljára szerkesztve: 2023.03.20 hétfő, 18:08:44 írta Gabesz79 » Naplózva
Furrier.John
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #47781 Dátum: 2023.04.05 szerda, 10:35:17 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémàm.
Adott egy 2002-es Mondeo mk3 2.0 tdci fmba motorkóddal. Jelenleg azt produkálja, hogy ha a hűtővíz hőmérséklet mutató elkezd emelkedni, akkor onnantól kezdve 80-110km/h feletti sebesség tartományban ráz a motor. Alatta és felette semmi gond nincs vele csak ebben a tartományban és csak akkor ha tartom a sebességet. Valakinek esetleg valmi ötlet? A porlasztók most lettek felújítva, magas nyomású is rendben van. Huh??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47782 Dátum: 2023.04.05 szerda, 17:06:47 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémàm.
Adott egy 2002-es Mondeo mk3 2.0 tdci fmba motorkóddal. Jelenleg azt produkálja, hogy ha a hűtővíz hőmérséklet mutató elkezd emelkedni, akkor onnantól kezdve 80-110km/h feletti sebesség tartományban ráz a motor. Alatta és felette semmi gond nincs vele csak ebben a tartományban és csak akkor ha tartom a sebességet. Valakinek esetleg valmi ötlet? A porlasztók most lettek felújítva, magas nyomású is rendben van. Huh??
kellene még több infó,mert ezek alapján sok minden okozhatja.
Első körben élő adatokat és hibakódot ellenőrizni.Pl üza rendszer nyomás,stb.
Az hogy fel lettek újítva,nem biztos,hogy rendben is vannak.Kaptál a javításról papírt,adtak a csúcsokhoz új kódokat?Fel lettek a csúcsok programozva?
Tudni kellene azt is,hogy a töltésed rendben van-e.
Alapjárat hidegen mennyi,és mennyi üzemmelegen.Ha ugyan annyi,az már jelent valamit.
A motor hőmérsékletet ellenőrizni kellene a teszt módban, a digitális értékét.
Turbó nyomást mérni terhelésen,megvan-e a maximum?És mennyi?
Egr szelepet azonnal ledugózni,ha eddig nem volt.

Hirtelen ennyi jutott eszembe,de még biztosan van más lehetőség is.... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #47783 Dátum: 2023.04.09 vasárnap, 20:30:55 »

Sziasztok!

MK3 TDCI 130LE mondeóban. Mikor kell vezérműláncot cserélni? És mik a jelei a megnyúlásnak? Kicsit megváltozott a hangja mostanában és arról a részről hallok csattogó hangot. Megmutatom szerelőnek is csak, hogy mire készüljek Smiley
Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47784 Dátum: 2023.04.10 hétfő, 09:30:30 »

Sziasztok!

MK3 TDCI 130LE mondeóban. Mikor kell vezérműláncot cserélni? És mik a jelei a megnyúlásnak? Kicsit megváltozott a hangja mostanában és arról a részről hallok csattogó hangot. Megmutatom szerelőnek is csak, hogy mire készüljek Smiley
Köszönöm!
motor élettartam.4-500e km fölé elmennek...ezen belül bármikor amikor úgyérzed....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47785 Dátum: 2023.04.11 kedd, 20:01:33 »

Sziasztok!

MK3 TDCI 130LE mondeóban. Mikor kell vezérműláncot cserélni? És mik a jelei a megnyúlásnak? Kicsit megváltozott a hangja mostanában és arról a részről hallok csattogó hangot. Megmutatom szerelőnek is csak, hogy mire készüljek Smiley
Köszönöm!

Volt itt autó, amin 900 ezernél cserélték másodszor. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #47786 Dátum: 2023.04.22 szombat, 09:21:12 »

Na a mai napon kódolvasára kért fel a rendszer malacfarok végett.
eredmény:
B1664 - meghajtó lánc feszesség ( gondolom már csere érett a lánc és a feszítő? )
P2337 - Henger 2 kopogás szabályozási határ elért

Sajnos eljött az ideje a már sokak által rákényszerült üzemanyag rendszer felújításának, de mig ez nem valósul meg üzembe kellene helyeznem az autót, mert most egy kicsit megbicsaklott a teljesítménye.
Az injector kódolásrára használt programban kicsit zavaros a kódolás menete.
Ha a 2-es hengerben érzékel kopogást, akkor nyilván a 2-es henger hengerben levő porlasztót kell ujra felprogamozni.
A képen viszont a porlasztókat teljesen másként számozza a hengerekhez képest. Mi a helyen menete a programozásnak?
A 2-es henger kopogásnál a 4-es porlasztó helyre kell a kódot írni, mint a képen látható vagy a 2-es porlasztó helyre kell írni a hengernek megfelelően?

https://drive.google.com/file/d/1J5PlW3GLXKBFHjMVEDlo9MGpVSn3X7WP/view?usp=share_link

Valakinek volt mostanában porlasztócsúcs, nagynyomású szivattyú, rendszertisztítás elvégezve az autóján?
Mibe fáj manapság egy ilyen műtét?

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2023.04.22 szombat, 10:34:14 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47787 Dátum: 2023.04.23 vasárnap, 07:19:03 »

Na a mai napon kódolvasára kért fel a rendszer malacfarok végett.
eredmény:
B1664 - meghajtó lánc feszesség ( gondolom már csere érett a lánc és a feszítő? )
P2337 - Henger 2 kopogás szabályozási határ elért

Sajnos eljött az ideje a már sokak által rákényszerült üzemanyag rendszer felújításának, de mig ez nem valósul meg üzembe kellene helyeznem az autót, mert most egy kicsit megbicsaklott a teljesítménye.
Az injector kódolásrára használt programban kicsit zavaros a kódolás menete.
Ha a 2-es hengerben érzékel kopogást, akkor nyilván a 2-es henger hengerben levő porlasztót kell ujra felprogamozni.
A képen viszont a porlasztókat teljesen másként számozza a hengerekhez képest. Mi a helyen menete a programozásnak?
A 2-es henger kopogásnál a 4-es porlasztó helyre kell a kódot írni, mint a képen látható vagy a 2-es porlasztó helyre kell írni a hengernek megfelelően?

https://drive.google.com/file/d/1J5PlW3GLXKBFHjMVEDlo9MGpVSn3X7WP/view?usp=share_link

Valakinek volt mostanában porlasztócsúcs, nagynyomású szivattyú, rendszertisztítás elvégezve az autóján?
Mibe fáj manapság egy ilyen műtét?

Köszi

Már évek óta rossz a sorrend a forscanbe ,mert a helyes 1-4-3-2 .
Egyébiránt fentről lefele van a számozás és ugy ird be ahogy a képe látod a számozást.
a legfelső az egyes - a legalsó a négyes.

Tehát ahogy neked beirni kell >> balról -jobra(ez a motor) az a forscanbe fentről -lefele
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #47788 Dátum: 2023.04.23 vasárnap, 07:41:43 »

Már évek óta rossz a sorrend a forscanbe ,mert a helyes 1-4-3-2 .
Egyébiránt fentről lefele van a számozás és ugy ird be ahogy a képe látod a számozást.
a legfelső az egyes - a legalsó a négyes.

Tehát ahogy neked beírni kell >> balról -jobbra(ez a motor) az a forscanbe fentről -lefele
Akkor ha a 2-es henger kopogásjelzője jelez hibát és, mint én szeretném a porlasztót újrakódolni, hogy kihúzza a cseréig, akkor a valtótó a harmadik porlasztóról leolvasott kódot írom be felűlről a második sorba és nem a negyedikbe, mint ahogy a képen látszik?
Ha a hármas hengerét akarom újrakódolni akkor pedig a váltótól második injektor kódját írom be felűlről a harmadik sorba?

Az 1-4-3-2 az a gyújtasi sorrend? Minek kell a porlasztó kódolásához??

Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2023.04.23 vasárnap, 07:58:17 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #47789 Dátum: 2023.04.23 vasárnap, 12:11:48 »

Már évek óta rossz a sorrend a forscanbe ,mert a helyes 1-4-3-2 .
Egyébiránt fentről lefele van a számozás és ugy ird be ahogy a képe látod a számozást.
a legfelső az egyes - a legalsó a négyes.

Tehát ahogy neked beirni kell >> balról -jobra(ez a motor) az a forscanbe fentről -lefele



(forrás: TIS)

Kódolni pedig a gyújtási sorrendnek megfelelően kell. Tehát az 1-es henger - 1 injektor, 2-es henger - 4-es injektor, 3-as henger - 2-es injektor, 4-es henger - 3-as injektor és az injektorok sorszáma a mérvadó.

Üdv: Petya!
 
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #47790 Dátum: 2023.04.23 vasárnap, 22:24:04 »



(forrás: TIS)

Kódolni pedig a gyújtási sorrendnek megfelelően kell. Tehát az 1-es henger - 1 injektor, 2-es henger - 4-es injektor, 3-as henger - 2-es injektor, 4-es henger - 3-as injektor és az injektorok sorszáma a mérvadó.

Üdv: Petya!
 
Akkor az Én esetemben a 2.es henger kopogása miatt az autóban a fizikailag 4-es henger felett levő porlasztó kódját kell beírni a 4-essel jelölt kódoló helyre?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47791 Dátum: 2023.04.24 hétfő, 07:05:09 »

Akkor az Én esetemben a 2.es henger kopogása miatt az autóban a fizikailag 4-es henger felett levő porlasztó kódját kell beírni a 4-essel jelölt kódoló helyre?

Ha forscannel fogsz kodolni, akkor ugy ird be ahogy fentebb irtam.
Nem kell gondolkodni mi melyik,mind a 4 kódot ird be ujra és töröld a tanult adaptációs értékeket,
hogy mindent tanuljon előlről.
A porlasztó kódokat olvastasd ki először ,mentsd le,fotózd ki ,mielőtt bármihez is kezdesz és ellenőrizd le.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #47792 Dátum: 2023.04.24 hétfő, 13:09:30 »

Ha forscannel fogsz kodolni, akkor ugy ird be ahogy fentebb irtam.
Nem kell gondolkodni mi melyik,mind a 4 kódot ird be ujra és töröld a tanult adaptációs értékeket,
hogy mindent tanuljon előlről.
A porlasztó kódokat olvastasd ki először ,mentsd le,fotózd ki ,mielőtt bármihez is kezdesz és ellenőrizd le.
Sajnos nem tudom kiolvasni. Kódokat mert ez facelift előtti és azon nem lehet.
Igen, Forscan.
Csak azért kérdezem szájbarágósan hogy értsem.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #47793 Dátum: 2023.04.24 hétfő, 16:56:09 »

Akkor az Én esetemben a 2.es henger kopogása miatt az autóban a fizikailag 4-es henger felett levő porlasztó kódját kell beírni a 4-essel jelölt kódoló helyre?

Ha a 2-es hengerre ír kopogásos égést, akkor az abban lévő injektor kódját kell(ene) újra írni a 4-es helyre. De mivel csak 1 kopogásszenzor van a motoron, így az a biztos, ha mindet újra írod.
Ezzel újra kezdődik a detonációs égés számlálása. De ezzel azt kockáztatod, hogy az ilyen égés miatt átéghet a dugattyútető.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #47794 Dátum: 2023.05.12 péntek, 14:34:04 »


Szeretném kérdezni, hogy az injektor nyomást hogyan lehet növelni??
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47795 Dátum: 2023.05.12 péntek, 15:33:19 »

Szeretném kérdezni, hogy az injektor nyomást hogyan lehet növelni??

Öööö... Sehogyan?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47796 Dátum: 2023.05.12 péntek, 15:37:46 »

Szeretném kérdezni, hogy az injektor nyomást hogyan lehet növelni??
1800bar körüli az üza rendszer csúcsnyomása.Tuninggal lehet húzni rajta,de így is elég magas az alkatrészek élettartama szempontjából.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
demizol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #47797 Dátum: 2023.06.12 hétfő, 13:03:21 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, adott egy 2004 2.0 tdci N7BA motorú. tegnap ki lett cserélbve a motor, mert a régi kikönyökölt. Motor nem indult levegőztettük. Viszont egyszer csak, az izzítás jele nem gyuladt ki gyujtás van, de meg sem moccantja, nem indítózik. Még nem volt időm kiméretni, így esetleg ebből tud valaki, hogy merre kell indulnom, mi lehet a hiba.
köszönöm nektek.
Naplózva
puzzaszel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #47798 Dátum: 2023.06.12 hétfő, 18:58:43 »

Sziasztok!

Valamiért nem indul a mondeo-m, menet közben egyszer csak leállt, cseréltünk már magasnyomású pumpát és a porlaszttók is fel lettek újítva, de még mindig csak köhög, mintha be akarna indulni, de nem tud valamiért.

Porlasztók fel lettek programozva, nincs hibakód, nyomás, és az összes többi érték megfelelő a diagnosztika szerint.

Van valakinek ötlete?

Sajnálnám bontani, mert nagyon jó állapotban van.

Előre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47799 Dátum: 2023.06.12 hétfő, 19:58:59 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, adott egy 2004 2.0 tdci N7BA motorú. tegnap ki lett cserélbve a motor, mert a régi kikönyökölt. Motor nem indult levegőztettük. Viszont egyszer csak, az izzítás jele nem gyuladt ki gyujtás van, de meg sem moccantja, nem indítózik. Még nem volt időm kiméretni, így esetleg ebből tud valaki, hogy merre kell indulnom, mi lehet a hiba.
köszönöm nektek.
porlasztók  benne voltak az új mociban vagy a régiek lettek átrakva?
Letiltott az ecu.Hibakódolvasás,majd célirányos "javítás".
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 949 950 951 952 953 954 955 [956] 957 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.