Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:40:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14634356 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1650 Dátum: 2010.01.12 kedd, 12:20:15 »

Úgy érted amihez gyógyszer nem kell az rendbejön....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #1651 Dátum: 2010.01.12 kedd, 15:45:38 »

Sziasztok!

Egy sürgős és egy nagyon fontos kérdésem lenne!!!
Van valakinek valami tapasztalata FELÚJÍTOTT porlasztócsúcsokkal kapcsolatban???
Megbízhatóak-e, meddig bírják, stb...Huh?
Mert most több helyről kérve árajánlatot 90 ropi körül lenne a gyári új (értsd szűz) darabja...
Az meg egy kicsit kabbefaßom... Sad

Szóval ha van valakinek már ilyennel tapasztalata, legyen szíves írja meg minél előbb, mert döntenem kellene, hogy mitévő legyek (felújított vagy új...?))
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1652 Dátum: 2010.01.12 kedd, 16:21:19 »

sziasztok SOS
olyan gondom van az autoval hogy 3000ig porgettem es kigyuladt az izzitasjelzo lampam es megtorpant de nem alt le a motor,megaltam ujrainditottam semmi gond mentem vele 100km es megint kigyuladt az izzitasjelzo +a motor hibajelzo is mukodik az auto mi lehet a baj,mehetek igy vele mert nem othon vagyok es mennem kellene 150 kmt
koszi a segitseget
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #1653 Dátum: 2010.01.12 kedd, 19:37:45 »

Sziasztok!

Egy sürgős és egy nagyon fontos kérdésem lenne!!!
Van valakinek valami tapasztalata FELÚJÍTOTT porlasztócsúcsokkal kapcsolatban???
Megbízhatóak-e, meddig bírják, stb...Huh?
Mert most több helyről kérve árajánlatot 90 ropi körül lenne a gyári új (értsd szűz) darabja...
Az meg egy kicsit kabbefaßom... Sad

Szóval ha van valakinek már ilyennel tapasztalata, legyen szíves írja meg minél előbb, mert döntenem kellene, hogy mitévő legyek (felújított vagy új...?))


Keresd innen a fórumról Quest vagy Bunyek kollégát, ők tudnak neked segíteni, kijön az kevesebb, mint a feléből is, gyári újba!  eplus2
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1654 Dátum: 2010.01.12 kedd, 20:56:53 »

sziasztok SOS
olyan gondom van az autoval hogy 3000ig porgettem es kigyuladt az izzitasjelzo lampam es megtorpant de nem alt le a motor,megaltam ujrainditottam semmi gond mentem vele 100km es megint kigyuladt az izzitasjelzo +a motor hibajelzo is mukodik az auto mi lehet a baj,mehetek igy vele mert nem othon vagyok es mennem kellene 150 kmt
koszi a segitseget
CMP jeladó vagy EGR szelep. Mivel a MIL (motor kontroll lámpa ) is világít. EGR csak akkor, ha EUR4-es és elektromos állítású szeleppel szerelt.
Ha porlasztó lenne, egyenetlenül járna, és/vagy füstölne és/vagy nem csak 3000 felett jelentkezne.

Az EGR az esélyesebb, mert üa. rendszeri/vezérlési hibánál emlékeim szerint csak az izzításjelző villog.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1655 Dátum: 2010.01.12 kedd, 22:37:02 »

Ma intéztem egy barátomnak fix lendkereket és mikor kibontottam mosolyogtam egy kicsit, mert rávolt irva erre már hogy TDCI-re is... eplus2
Amikor én vettem kb fél éve akkor méd csak az volt hogy DI-re....

Beis kereteztem:

Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #1656 Dátum: 2010.01.13 szerda, 09:04:35 »

Ma intéztem egy barátomnak fix lendkereket és mikor kibontottam mosolyogtam egy kicsit, mert rávolt irva erre már hogy TDCI-re is... eplus2
Amikor én vettem kb fél éve akkor méd csak az volt hogy DI-re....

Beis kereteztem:

Akkor lehet , vagy nem lehet fix a tdci-be  fejvakaras nemtudom
Gari van hozzá , ha esetleg kárt okoz ?
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.13 szerda, 10:06:44 írta csaba14 » Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1657 Dátum: 2010.01.13 szerda, 09:15:16 »

Akkor lehet , vagy nem lehet fix a tdci-be  fejvakaras nemtudom
Gari van hozzá , ha esetleg kárt okoz ?

Ne felejtsük el, hogy tci-ből van 115 pacis is.

Alapvetően a 130-asba szerintem nem való fix, és a gyárira sem vállal senkisem garanciát.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1658 Dátum: 2010.01.13 szerda, 10:10:20 »

Ne felejtsük el, hogy tci-ből van 115 pacis is.

Alapvetően a 130-asba szerintem nem való fix, és a gyárira sem vállal senkisem garanciát.

Meséld el szerinted miért nem való bele,lécci?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1659 Dátum: 2010.01.13 szerda, 10:12:42 »

Meséld el szerinted miért nem való bele,lécci?

Mert nem arra, és nem úgy tervezték.

A használt fritu olaj is elég a motorban, mégsem az való bele.

Vagy jó a tesco-s motorolaj is, de mégsem az való bele.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1660 Dátum: 2010.01.13 szerda, 10:21:10 »

Mert nem arra, és nem úgy tervezték.

A használt fritu olaj is elég a motorban, mégsem az való bele.

Vagy jó a tesco-s motorolaj is, de mégsem az való bele.


tehát a 130Le-be nem való azt mondod....milyen különbségek miatt?
A 130Le TDCI-t hogy tervezték?  máshogy?
Nem vitázunk csak kérdezek...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1661 Dátum: 2010.01.13 szerda, 10:30:07 »

tehát a 130Le-be nem való azt mondod....milyen különbségek miatt?
A 130Le TDCI-t hogy tervezték?  máshogy?
Nem vitázunk csak kérdezek...

más a lóerő és más a nyomaték. De alapvetően a 115 pacis tdci-t is nem fix-esre tervezték nem?

Egy utángyártott alkatrész papírjába meg azt írnak, amit nem szégyelnek.

Lehet, hogy tévedek... De Én nem merném belerakni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1662 Dátum: 2010.01.13 szerda, 10:53:52 »

más a lóerő és más a nyomaték. De alapvetően a 115 pacis tdci-t is nem fix-esre tervezték nem?

Egy utángyártott alkatrész papírjába meg azt írnak, amit nem szégyelnek.

Lehet, hogy tévedek... De Én nem merném belerakni.

oké...akkor elmondom hogy a gyári ford program is hoz gyári fix helyettesitő lendkereket mindegyik tipushoz, de nem lehet kapni....
azért nem ugy van az hogy azt irogatnak amit akarnak,mert annak utánna vonzata van és az nem jó reklám egy cégnek ha arra sem jó amire legyártották.
vannak dolgok amit nem lehet kicserélni(porlasztót mondjuk bosch-ra) rendben de ne magyarázza meg senki a baromságot mert azt nem szeretem...
a 115 és 130 közötti nyomaték különbség egy semmi szinte....meg eltörik a főtengely,ilyen baromságok....az amugy is eltörött volna akkor...
azt azért ne felejtsük el hogy a 115Le-s sokkal stabilabb autó mint a 130Le-s,ugyanugy mint pl passatnál is a 130Le-s esik kel a 100 vagy 115Le-sel meg semmi gond....
Másik mikor én fél éve vettem és beraktam akkor még az enyémhez sem irták,most fél év múlva már DI/CI-hez is jó és kb még vagy 30 autótipussal bővült a paletta....valószinű megnőtt az igény rá...és BMW,Mercedes-Benz is felekrült a palettára....
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #1663 Dátum: 2010.01.13 szerda, 11:03:15 »

oké...akkor elmondom hogy a gyári ford program is hoz gyári fix helyettesitő lendkereket mindegyik tipushoz, de nem lehet kapni....
.

Bunyek!
Felújított pcsúcsokról mi a vélemény?
Érdemes, vagy inkább ne kísértsem a sorsot?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1664 Dátum: 2010.01.13 szerda, 11:06:23 »

oké...akkor elmondom hogy a gyári ford program is hoz gyári fix helyettesitő lendkereket mindegyik tipushoz, de nem lehet kapni....


Mondeónál? Nem véletlenül Tranyóknál? Ha hoz helyettesítést, akkor miért nem lehet kapni? Még rendelésre sem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1665 Dátum: 2010.01.13 szerda, 11:29:13 »

Bunyek!
Felújított pcsúcsokról mi a vélemény?
Érdemes, vagy inkább ne kísértsem a sorsot?
Csak ha van hozzá kalibrációs kód is, akkor ér valamit. Minden más esetben felejtős.
Én 40eFt/db áron vettem gyári csomagos porlasztókat. Ez már nem annyira horror.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #1666 Dátum: 2010.01.13 szerda, 11:40:37 »

Csak ha van hozzá kalibrációs kód is, akkor ér valamit. Minden más esetben felejtős.
Én 40eFt/db áron vettem gyári csomagos porlasztókat. Ez már nem annyira horror.

Én már több helyről kértem árajánlatot és mindegyik 80-90 ropi körül van, ami viszont halál...
A 40 ropival kiegyeznék én is, de nincs vazze sehol...
A felújításra vállalnak garit is, mindent , meg ugye jól bevizsgálják, és ha jó csak akkor kap kódot, és utána teszik bele...
Csak olyat nem tudok, hogy: élettartam, teljesítmény, fogyasztás, stb. hogyan változik...
Mert ugyi ismerjük a rossz porlasztócsúcs gyakorlatilag egy lángvágó szindrómát?  szomoru1
Nem akarok később egy lyukas dugattyút  eplus2 falbav
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1667 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:01:50 »

Bunyek!
Felújított pcsúcsokról mi a vélemény?
Érdemes, vagy inkább ne kísértsem a sorsot?

inkább ujra gyűjts,van pár hely ahol profin megcsinálják,de drága nagyon...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1668 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:03:17 »

Mondeónál? Nem véletlenül Tranyóknál? Ha hoz helyettesítést, akkor miért nem lehet kapni? Még rendelésre sem?

mondeora is irja,de cikkszámot sem ir mellé,biztos oka van.....
tranzitra meg lehet venni is pl SACHS-ot...
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #1669 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:07:24 »

inkább ujra gyűjts,van pár hely ahol profin megcsinálják,de drága nagyon...

Hát...nem tudom, akkor mif@szlegyen...
Az új 90 ropi, a felújított meglenne 40 ropiból, de ugye az meg olyan, hogy pffff...ki tudja milyen...
Áááááááá...még szerencse, hogy csak (eddig  Lips Sealed ) 1 mondta fel a szolgálatot...  falbav
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1670 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:10:12 »

Sziasztok
Voltam diagnosztikán igaz egy maszek mühely de megcsinálták és ezek a hibakodjaim P1211,P0251 azt mondta a "mester"hogy csúcs cserés 3 csúcs nem az igazi valoszinüleg ezért rángatozik a motor is
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #1671 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:12:22 »

Sziasztok
Voltam diagnosztikán igaz egy maszek mühely de megcsinálták és ezek a hibakodjaim P1211,P0251 azt mondta a "mester"hogy csúcs cserés 3 csúcs nem az igazi valoszinüleg ezért rángatozik a motor is

Üdv a "klubban"...
Nem lesz óóóócccsó...  szomoru1
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1672 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:20:08 »

szia nem tudsz valami jó árat
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #1673 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:21:34 »

szia nem tudsz valami jó árat
Írj quest-nek egy privát üzenetet.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1674 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:22:38 »

Írj quest-nek egy privát üzenetet.
már beszéltem vele igaz nem ilyen ügyben de most sajna pihizik
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #1675 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:22:49 »

szia nem tudsz valami jó árat

Azon vagyok, de nem sok sikerrel...
Mondjuk attól is függ, neked milyen motorod van...
Ami az enyémbe kell, most már 90 ropi, mert a 63 ropis pcsúcsnak megszüntették a forgalmazását itthon...  gun
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1676 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:31:29 »

Azon vagyok, de nem sok sikerrel...
Mondjuk attól is függ, neked milyen motorod van...
Ami az enyémbe kell, most már 90 ropi, mert a 63 ropis pcsúcsnak megszüntették a forgalmazását itthon...  gun
nekem 130le tdcim van de ebbe a tipusban 2fajtával adták ki
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #1677 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:33:36 »

nekem 130le tdcim van de ebbe a tipusban 2fajtával adták ki

Egészen pontosan 4-el...  szomoru1
-->link
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1678 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:34:48 »

hallot már valaki eröl a cégröl Euro-Electric KFT.porlasztó csucsokat ujitanak
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1679 Dátum: 2010.01.13 szerda, 12:49:11 »

Egészen pontosan 4-el...  szomoru1
-->link
mi a kettö közti különbség?ezt nem tudom de amilyen szerencsém van a drágábik 2004.12 havi
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.13 szerda, 12:51:32 írta virag » Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1680 Dátum: 2010.01.13 szerda, 14:10:51 »

Sziasztok
Voltam diagnosztikán igaz egy maszek mühely de megcsinálták és ezek a hibakodjaim P1211,P0251 azt mondta a "mester"hogy csúcs cserés 3 csúcs nem az igazi valoszinüleg ezért rángatozik a motor is
Nyugalom. A P0251 sokminden miatt lehet, alapvetően alacsony üzemanyagnyomást jelent. A P1211 pedig azt jelenti, hogy az ECU min 3x állított már be P0251-es hibakódot.
A P0251-nek a hibakeresése az alacsony nyomású oldalon kezdődik és a porlasztók résolajmérésével végződik (poharazás). Íme:
********
P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening
beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line
or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection
pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system
entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a
permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over
40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being
returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump
intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel
injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not
able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel
from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel
injection pump being defective.
P1211 (Fuel pressure higher/lower than requested)
Symptoms:
* Malfunction indicator lamp (MIL) light on. Engine shut down.
Cause:
* Always occurs in conjunction with P0251 (follow on fault). If P0251 is present for a predetermined
number of engine cycles then P1211 is set and the engine is shut down.
********

Minek alapján mondta a "mester" hogy 3 csúcs cserés? Csak mert ezt vágják rá a legkönnyebben a P0251-re. Az enyémnél is ezt mondta a szerviz, aztán kiderült, hogy a 2. hengernél folyik a résolajcső, ezért nincs nyomás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1681 Dátum: 2010.01.13 szerda, 14:43:58 »

mi a kettö közti különbség?ezt nem tudom de amilyen szerencsém van a drágábik 2004.12 havi
Bocsi lehet én nem irtam le de láttam én is a diagramot ami az hengerenkénti befecskezést mutatja és ott láttam én is valami értékeket egy hengeré volt 0.0 a többi nagyobb volt a legrosszabb a 3mas hengeré ott 2.6ot mutatott alapjáraton és ezekböl itélve mondta a hibát
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1682 Dátum: 2010.01.13 szerda, 15:02:49 »

Bocsi lehet én nem irtam le de láttam én is a diagramot ami az hengerenkénti befecskezést mutatja és ott láttam én is valami értékeket egy hengeré volt 0.0 a többi nagyobb volt a legrosszabb a 3mas hengeré ott 2.6ot mutatott alapjáraton és ezekböl itélve mondta a hibát
én még erre nem ruháznék be 200eFt-ot. Az enyém is mutatott ilyet, főleg alapjáraton, de ha nem ford IDS műszerrel nézték, illetve nem csináltak poharazást, az eredmény eléggé tájékoztató jellegű. A ford hibakeresés egyértelműen üzemanyag nyomásmérést (több fordulatszámon) ill. poharazásos visszafolyás mennyiség mérést ír elő (ld. idézett angol szöveg), így ezek hiányában nem fogadható el a diagnózis szerintem.
Főként azért sem, mert alapjáraton mindig van visszafolyás, viszont magasabb fordulatnál nem kell, hogy legyen. A te problémád meg 3000 1/min körül jelentkezik, így az alapjárati mérés nem mérvadó, másrészt az igazi porlasztó hiba minden tartományban tudja a hibát.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1683 Dátum: 2010.01.13 szerda, 15:04:01 »

én még erre nem ruháznék be 200eFt-ot. Az enyém is mutatott ilyet, főleg alapjáraton, de ha nem ford IDS műszerrel nézték, illetve nem csináltak poharazást, az eredmény eléggé tájékoztató jellegű. A ford hibakeresés egyértelműen üzemanyag nyomásmérést (több fordulatszámon) ill. poharazásos visszafolyás mennyiség mérést ír elő (ld. idézett angol szöveg), így ezek hiányában nem fogadható el a diagnózis szerintem.
Főként azért sem, mert alapjáraton mindig van visszafolyás, viszont magasabb fordulatnál nem kell, hogy legyen. A te problémád meg 3000 1/min körül jelentkezik, így az alapjárati mérés nem mérvadó, másrészt az igazi porlasztó hiba minden tartományban tudja a hibát.


Apropó. Neked most 160e-ből lett egy új turbód?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1684 Dátum: 2010.01.13 szerda, 15:17:30 »

Apropó. Neked most 160e-ből lett egy új turbód?
Nope. 125eFt-ból. de nem új, hanem 60eKm-t futott (ellenőrizni nem tudom, de a gépemben 148eKm van most), szereléssel, olajcserével, stb-vel.
Most épp felújítással foglalkozókkal tárgyalok, hogy érdemes-e felújítani a kiszereltet. Elképesztő, hogy bto 234eFt-ért ajánlottak gyári újat, míg a ford alkatrészeseknél min. 350eFt volt a legolcsóbb ajánlat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1685 Dátum: 2010.01.13 szerda, 15:20:33 »

Nope. 125eFt-ból. de nem új, hanem 60eKm-t futott (ellenőrizni nem tudom, de a gépemben 148eKm van most), szereléssel, olajcserével, stb-vel.
Most épp felújítással foglalkozókkal tárgyalok, hogy érdemes-e felújítani a kiszereltet. Elképesztő, hogy bto 234eFt-ért ajánlottak gyári újat, míg a ford alkatrészeseknél min. 350eFt volt a legolcsóbb ajánlat.

Nekem még anno szerencsére gariban cserélték.

De ez a turbócsőrepedés, sok kormot kap, ezért nem megfelelő az olajozás vonalban lehet valami. A tengelytörés előtt nem sokkal 2-szer is volt csőrepedésem, az egyik a klasszikus fűggőleges, a másik valamilyen egr cső volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1686 Dátum: 2010.01.13 szerda, 16:53:23 »

Sziasztok!

Szeretnék 1 kis motortuningot a mondeómba és ebben kérném a hozzáértők segítségét.
2003 TDCI Ghia 130 LE, 6seb, 5ajtós. Nagyon nem szeretnék kárt tenni ezzel a motorba, csak amit normál körülmények között növelni lehet.
Tudja valaki programozni a computerét?-turbónyomás és stb.
Vagy egyáltalán milyen megoldást javasoltok? Ha van konkrét, akkor név, telefonszám, ár ajánlást szívesen fogadok.

Előre is köszi!

Tamás

integet2
Küldök privit!
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #1687 Dátum: 2010.01.13 szerda, 17:01:08 »

integet2
Küldök privit!
Zsiri. Nekem is elküldnéd? Köszi.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1688 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:06:03 »

Nem privibe írok, mert lehet, hogy más is tud válaszolni:

Alf, ha jól emlékszem, akkor te linkeltél egyszer egy EGR dugózásos linket, amiben vmi kólásdobozból vágta ki a ***i a "dugót". Azt szeretném kérdezni, hogy jó-e ez a módszer, vagy tudsz/tudtok-e ajánlani valami jobbat (ami után nem kell sokat járni, persze). Továbbá írtátok már, hogy érdemes egyúttal kitisztítani is. Ez hogy működik? Csak mert szombaton ledugóztatom a szerelővel az egr-t, és nem tudom biztosra, hogy ért-e hozzá  Grin

köszike  integet2


ja és még azt szeretném kérdezni, hogy GO szűrő csere, egr dugózás és a két termo csere kb. mennyi időt vesz igénybe? mert szívesen megnézném hogyan csinálja a szerelő, ha nem kerül egy fél napba...
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1689 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 05:19:48 »

Nem privibe írok, mert lehet, hogy más is tud válaszolni:

Alf, ha jól emlékszem, akkor te linkeltél egyszer egy EGR dugózásos linket, amiben vmi kólásdobozból vágta ki a ***i a "dugót". Azt szeretném kérdezni, hogy jó-e ez a módszer, vagy tudsz/tudtok-e ajánlani valami jobbat (ami után nem kell sokat járni, persze). Továbbá írtátok már, hogy érdemes egyúttal kitisztítani is. Ez hogy működik? Csak mert szombaton ledugóztatom a szerelővel az egr-t, és nem tudom biztosra, hogy ért-e hozzá  Grin

köszike  integet2


ja és még azt szeretném kérdezni, hogy GO szűrő csere, egr dugózás és a két termo csere kb. mennyi időt vesz igénybe? mert szívesen megnézném hogyan csinálja a szerelő, ha nem kerül egy fél napba...
A legegyszerűbb a helyi MÉH telepen 1 sörért beszerezni 1 félmaréknyi 2mm-es rozsdamentes lemezt!A világ legjobb dugója készül belőle! vigyor3
Szűrőcsere 10-15 perc
Egr ÉS szívósor tisztítás! -dugózás 2-3 óra akár,ebbe beleférhet a termók cseréje-esetleg+1/2óra

Hát.....kb fél nap..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #1690 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 15:20:24 »

...EGR dugózásos linket, amiben vmi kólásdobozból vágta ki a ***i a "dugót"...
A kólásdobozból kivágott papírvékony lemezke semmit sem ér, pillanatok alatt átszakad/szétmegy (lásd http://www.fordmondeo.org/forum/showpost.php?post/1276421/ és http://www.fordmondeo.org/forum/showpost.php?post/1277047/ ). Cserébe még be is szippanthatja a motorod  a maradványokat, aztán majd nézegetheted  wow1 az eredményt. Ahogy ALF írta rozsdamentes (saválló) acéllemez min 1 mm (bár van a fórumtársak között, aki a réz/alulemezre esküszik ).
Amúgy ha a Nagy Pistihez mész, biztos lehetsz benne, hogy ért hozzá.  Wink
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1691 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 17:58:29 »

A kólásdobozból kivágott papírvékony lemezke semmit sem ér, pillanatok alatt átszakad/szétmegy (lásd http://www.fordmondeo.org/forum/showpost.php?post/1276421/ és http://www.fordmondeo.org/forum/showpost.php?post/1277047/ ). Cserébe még be is szippanthatja a motorod  a maradványokat, aztán majd nézegetheted  wow1 az eredményt. Ahogy ALF írta rozsdamentes (saválló) acéllemez min 1 mm (bár van a fórumtársak között, aki a réz/alulemezre esküszik ).
Amúgy ha a Nagy Pistihez mész, biztos lehetsz benne, hogy ért hozzá.  Wink

Alf, francoe: köszi szépen a válaszokat!  worship

(nekem amúgy nem rémlik, hogy az ürge említette volna azt, hogy vmi vastagabb és strapabíróbb anyagot kellene használni...)
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1692 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 18:26:57 »

Zsiri. Nekem is elküldnéd? Köszi.
Szia!  integet2

Küldtem a privit!
Naplózva
KOVIZ
Vendég
« Új hozzászólás #1693 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 19:20:21 »

sziasztok,
Olyan  gondom lenne az autómmal , 130 le -s tdci  2002-s évjárat, hogy ma menet közben mikor már meleget fújt egyszer csak hideeg levegő jött csak a fütésből. Bármilyen fokra állítom csak jéghideg levegő jön. Kicsit késöbb a vízhőfok is ment felfelé a piros felé, megálltam visszahült és mentem tovább , de ha turbó is bekapcsol azonnal megy a piros rész felé.
Én a termosztátra gondolok , valóban ez lehet az oka vagy más a gond.
Légyszi segítsetek !
zoli
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1694 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 19:35:38 »

sziasztok,
Olyan  gondom lenne az autómmal , 130 le -s tdci  2002-s évjárat, hogy ma menet közben mikor már meleget fújt egyszer csak hideeg levegő jött csak a fütésből. Bármilyen fokra állítom csak jéghideg levegő jön. Kicsit késöbb a vízhőfok is ment felfelé a piros felé, megálltam visszahült és mentem tovább , de ha turbó is bekapcsol azonnal megy a piros rész felé.
Én a termosztátra gondolok , valóban ez lehet az oka vagy más a gond.
Légyszi segítsetek !
zoli
Sajnos ez vízpumpa halál lesz!Ne használd,lehet,hogy elnyalta a bordákat a tengely végéről!
Meg kell nézni  a vízpumpát!

Az archívumban (tdci topicban)találsz(vagy a hsz eim között)1 fényképes hozzászólást tőlem a vízumpacserémkor!Használd a keresőt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyurigyuri
Vendég
« Új hozzászólás #1695 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 19:52:36 »

Üdv.
Azért én nem zárnám ki a termosztátot sem. Igaz én még csak vágyakozom egy mondira, de a jelenelgi gépemmel ugyan ilyen tünetek voltak. duhos2
 Egyszerű termosztátcsere megoldotta a dolgot. smile
 Ha a víz kiskörön reked akkor simán túlfűti a motor, pláne a turbós.
A vízpumpa hibának olyan előzményei is lehetnek, hogy kezd darálós hangja lenni, vibrál és egyéb fizikai meghibásodásra utaló jeleket produkál.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1696 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:00:20 »

Üdv.
Azért én nem zárnám ki a termosztátot sem. Igaz én még csak vágyakozom egy mondira, de a jelenelgi gépemmel ugyan ilyen tünetek voltak. duhos2
 Egyszerű termosztátcsere megoldotta a dolgot. smile
 Ha a víz kiskörön reked akkor simán túlfűti a motor, pláne a turbós.
A vízpumpa hibának olyan előzményei is lehetnek, hogy kezd darálós hangja lenni, vibrál és egyéb fizikai meghibásodásra utaló jeleket produkál.

Fűtés viszont csak akkor nincs, ha nem megy a vízpumpa! Sad
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
KOVIZ
Vendég
« Új hozzászólás #1697 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:07:20 »

Sajnos ez vízpumpa halál lesz!Ne használd,lehet,hogy elnyalta a bordákat a tengely végéről!
Meg kell nézni  a vízpumpát!

Az archívumban (tdci topicban)találsz(vagy a hsz eim között)1 fényképes hozzászólást tőlem a vízumpacserémkor!Használd a keresőt!

köszi a válaszodat, mennyibe került Neked a vízpumpa.?

zoli
azt nem tudod véletlenül Tatabányán ki tudna segíteni ez ügyben?:
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1698 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:14:33 »

Nekem is lenne egy kis problémám, beírom hátha találkozott valaki hasonlóval.:
Az üzemanyag szintjelzőm telitankolás után általában olyan 90-100km után szokott megmozdulni, de a héten már 70km után kezdett lefelé mászni, mire 110km-t mentem már majdnem 3/4-et mutatott. Kiváncsi voltam ezért tankoltam, 10l sikerült bele nyomni.
Szinte csak helyben mászkáltam, de akkor is sok ez a fogyi szerintem, pláne, hogy a fedcomp átlagom is 6,5l.
Az autó viselkedése változatlan ugyanúgy megy nem füstöl stb...
Természetesen megnéztem nem folyik sehol sem a gázolaj, autó alá is benéztem, megnéztem a Go szűrőt és a csúcsoknál sincs folyás nyom.

Mi a franc lehet ez? Hová tűnik a go?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
KOVIZ
Vendég
« Új hozzászólás #1699 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:16:04 »

Fűtés viszont csak akkor nincs, ha nem megy a vízpumpa! Sad

mikor már gond volt akkor olyan furcsa búgó hangot hallottam a bal eleje felől.amikor visszavettem a lendületből és visszahült a víz megszünt, utána nem hallottam és óvatosabb lettem.

zoli
Naplózva
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.