Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:58:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683157 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1750 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 13:40:16 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.17 vasárnap, 10:33:16
A proitec kezelést követően kicserélted a go szűrőt?Mert azt jól televágta szmötyivel......!
A kezelés után szűrőcsere!!!!!!
Na tessék. Ezt miért csak most mondjátok.
Én bizony 15 ezrenként cserélem a szűrőt, és 1000-nél öntöttem be a protecet. Azóta mentem 14 ezret. Holnap cseréltetem a szűrőt. (amúgy is holnapra volt megbeszélve)
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1751 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 13:53:57 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.17 vasárnap, 13:36:46
Sajnos nem tom.Rá lehetne könyökölni a picicicában,de ahhoz kumma sok idő kell!
picicica az mi?
??
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1752 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 13:57:51 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.01.17 vasárnap, 13:53:57
picicica az mi?
??
Egy progi,ami az alvázszám alapján kidobja az autód felszereltségét és adatait.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1753 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 13:59:59 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.17 vasárnap, 13:57:51
Egy progi,ami az alvázszám alapján kidobja az autód felszereltségét és adatait.
Honnan tudok én hozzájutni?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1754 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 14:05:57 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.01.17 vasárnap, 13:59:59
Honnan tudok én hozzájutni?
Tájékoztató jelleggel a ford márkakereskedésekben bele tudsz pillantani.A többi lehetséges mód warez......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1755 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 14:23:49 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.17 vasárnap, 14:05:57
Tájékoztató jelleggel a ford márkakereskedésekben bele tudsz pillantani.A többi lehetséges mód warez......
PÜ ment.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1756 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 14:48:58 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.01.17 vasárnap, 13:40:16
Na tessék. Ezt miért csak most mondjátok.
Én bizony 15 ezrenként cserélem a szűrőt, és 1000-nél öntöttem be a protecet. Azóta mentem 14 ezret. Holnap cseréltetem a szűrőt. (amúgy is holnapra volt megbeszélve)
És te miért csak most mondod, hogy sokat eszik a verdád a protec-től? Nem is panaszkodtál itt a TDCI fórumon.
14ekm-t mentél 8literes fogyasztással?
Remélem nem lesz igazam, de nem hinném,h a szűrőcsere segíteni fog....
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1757 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 14:55:48 »
Alf azt tudod,hogy a fedkomp mi alapján méri a fogyasztást?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1758 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 15:02:11 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.01.17 vasárnap, 14:48:58
És te miért csak most mondod, hogy sokat eszik a verdád a protec-től? Nem is panaszkodtál itt a TDCI fórumon.
14ekm-t mentél 8literes fogyasztással?
Remélem nem lesz igazam, de nem hinném,h a szűrőcsere segíteni fog....
Valahol pedig panaszkodtam.
Megkeresem.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1759 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 15:05:09 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.01.17 vasárnap, 15:02:11
Valahol pedig panaszkodtam.
Megkeresem.
az MKIII általános kérdésekben.....
azt meg nem nagyon olvasom...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1760 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 15:06:11 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.01.17 vasárnap, 14:48:58
És te miért csak most mondod, hogy sokat eszik a verdád a protec-től? Nem is panaszkodtál itt a TDCI fórumon.
14ekm-t mentél 8literes fogyasztással?
Remélem nem lesz igazam, de nem hinném,h a szűrőcsere segíteni fog....
Hátha elmúlik.
Amúgy munkaeszköz. Mentem vele mert kellett.
Ha tudsz mondani valamit örömmel veszem.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1761 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 15:24:11 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.01.17 vasárnap, 14:55:48
Alf azt tudod,hogy a fedkomp mi alapján méri a fogyasztást?
A nagynyomású üzemanyagrandszerben nyomást figyel,ill. figyeli a főtengelyérzékelő jelét és a befecskendezés számát.Valamint tisztában van a visszafolyás mennyiségével.Az biztos,hogy az ecu több paraméterből számolja.
Ha részletesebben szeretnéd tudni,talán Jupiter72-t kérdezd.Ő sokmindent tud az ecu lelkivilágáról.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1762 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 16:50:32 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.01.17 vasárnap, 14:48:58
És te miért csak most mondod, hogy sokat eszik a verdád a protec-től? Nem is panaszkodtál itt a TDCI fórumon.
14ekm-t mentél 8literes fogyasztással?
Remélem nem lesz igazam, de nem hinném,h a szűrőcsere segíteni fog....
Az ez előtti fél tankhoz én is öntöttem bele egy flaska protec-et. Gondoltam, hátha tökéletesebb lesz. Én semmi változást nem tapasztaltam. Ugyan olyan jó, mint eddig.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1763 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 18:31:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.16 szombat, 20:59:39
Akkor ez a Protec-es dolog működik?.......Csak ellenkező irányba..
Lehet a nagyon kis lerakódások eltávolítása miatt többet enged át a rendszer?
Én 2.2 TDCI-be raktam a protec-tet, fél tankhoz és a fogyasztás 5,8 Tankolástól-tankolásig! Attól sztem nem nőhet a fogyi.
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1764 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 21:25:35 »
Idézetet írta: lali002 - 2010.01.17 vasárnap, 18:31:58
Én 2.2 TDCI-be raktam a protec-tet, fél tankhoz és a fogyasztás 5,8 Tankolástól-tankolásig! Attól sztem nem nőhet a fogyi.
Hát én is így gondoltam eddig....
de most már bizonytalan vagyok.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1765 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 21:43:06 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.17 vasárnap, 15:24:11
A nagynyomású üzemanyagrandszerben nyomást figyel,ill. figyeli a főtengelyérzékelő jelét és a befecskendezés számát.Valamint tisztában van a visszafolyás mennyiségével.Az biztos,hogy az ecu több paraméterből számolja.
Ha részletesebben szeretnéd tudni,talán Jupiter72-t kérdezd.Ő sokmindent tud az ecu lelkivilágáról.....
A mérési eredmény és a papíros fogyasztásmérés közti 5-6 tizedet mi okozhatja nálam? Furcsállom, mivel olyan alaposnak tűnik a leírtak alapján az ecu fogyasztásmérése.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2552
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1766 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 22:39:28 »
Idézetet írta: GiN - 2010.01.17 vasárnap, 21:43:06
A mérési eredmény és a papíros fogyasztásmérés közti 5-6 tizedet mi okozhatja nálam? Furcsállom, mivel olyan alaposnak tűnik a leírtak alapján az ecu fogyasztásmérése.
A fedkomp méri a pillanatnyi fogyasztást és abból aggregálja a hosszabb távú átlagos fogyasztást. Ehhez képest te a km számlálót és a kútnál kapott számlát veszed alapul. Vajon a fordmondeo.org-n is panaszkodnak a nyugatiak ekkora eltérésre vagy tényleg a kutaknál tankolunk többet ?
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1767 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 08:34:40 »
Idézetet írta: GiN - 2010.01.17 vasárnap, 21:43:06
A mérési eredmény és a papíros fogyasztásmérés közti 5-6 tizedet mi okozhatja nálam? Furcsállom, mivel olyan alaposnak tűnik a leírtak alapján az ecu fogyasztásmérése.
Az autóban elhelyezett szenzorok azok azért nem olyan pontosak mint egy mérőműszer, ezért van az eltérés szerintem.
Ha mindegyik jeladó csal 2-3%-ot (pl a rail nyomásmérő nem ugyanazt méri -5C fokban mint 20C fokban) a tényleges értékhez képest akkor ez akár össze is adódhat 10-15%-á. Arról nem is beszélve,h hidegben az adott befecskendezési idő alatt a sűrűbb gázolajból pár %-kal kevesebb jut az égéstérbe stb...
Ezért van az, h bizonyos körülmények között kevesebbet csal, van amikor meg többet.
Az én tapasztalatom az,h hosszútávú utaknál kevesebbet (3-4dl) csal a rövid és sok hideg indításos szakaszoknál, meg többet (akár 8-9dl is)
A legpontosabb mikor hosszútávon taposod neki (1-2dl).
Arra viszont nem találok ilyen jó magyarázatot, hogy az enyém miért kezdett el 2-2,5l-t csalni egyik napról a másikra...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 08:36:28 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
golyo0403
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1768 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 09:51:10 »
sziasztok! egy kis segítség kellene nekem. van egy 2004 es 2,0 tdci mondeom. ki lett rajta cserélve a generátor szíj, szíjtárcsa a feszítő és a vezető görgő is, mert nagyon zörgött. minden gyári lett belerakva, és még mindig zörög elég rendesen. nem tudnak rájönni mi a baj. a harmadik feszítő van rajta már. berezonál a szíj, és veri a vezérlés burkolatát legalul. ezt csak hidegen csinálja alapjáraton. kis gázra elmulik, majd megint csinálja. megköszönném, ha valaki tudna segíteni.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1769 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 10:12:06 »
Idézetet írta: golyo0403 - 2010.01.18 hétfő, 09:51:10
sziasztok! egy kis segítség kellene nekem. van egy 2004 es 2,0 tdci mondeom. ki lett rajta cserélve a generátor szíj, szíjtárcsa a feszítő és a vezető görgő is, mert nagyon zörgött. minden gyári lett belerakva, és még mindig zörög elég rendesen. nem tudnak rájönni mi a baj. a harmadik feszítő van rajta már. berezonál a szíj, és veri a vezérlés burkolatát legalul. ezt csak hidegen csinálja alapjáraton. kis gázra elmulik, majd megint csinálja. megköszönném, ha valaki tudna segíteni.
Milyen hosszú szíjjat raktak rá?
Ha jól tudom 2 méret van és a rövidebbiket kell rárakni.
De aki már csinált ilyet az majd segít neked.
Addig is próbálj visszakeresni itt a fórumon, mert ezzel a kérdéskörrel már többször foglalkoztunk és született is rá egy egész jó barkács megoldás.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 12:34:18 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1770 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 12:17:14 »
Idézetet írta: golyo0403 - 2010.01.18 hétfő, 09:51:10
sziasztok! egy kis segítség kellene nekem. van egy 2004 es 2,0 tdci mondeom. ki lett rajta cserélve a generátor szíj, szíjtárcsa a feszítő és a vezető görgő is, mert nagyon zörgött. minden gyári lett belerakva, és még mindig zörög elég rendesen. nem tudnak rájönni mi a baj. a harmadik feszítő van rajta már. berezonál a szíj, és veri a vezérlés burkolatát legalul. ezt csak hidegen csinálja alapjáraton. kis gázra elmulik, majd megint csinálja. megköszönném, ha valaki tudna segíteni.
Alfnál érdeklőd ő megtalálta a megoldást(legalábbis reméljük)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1771 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 13:29:45 »
Idézetet írta: golyo0403 - 2010.01.18 hétfő, 09:51:10
sziasztok! egy kis segítség kellene nekem. van egy 2004 es 2,0 tdci mondeom. ki lett rajta cserélve a generátor szíj, szíjtárcsa a feszítő és a vezető görgő is, mert nagyon zörgött. minden gyári lett belerakva, és még mindig zörög elég rendesen. nem tudnak rájönni mi a baj. a harmadik feszítő van rajta már. berezonál a szíj, és veri a vezérlés burkolatát legalul. ezt csak hidegen csinálja alapjáraton. kis gázra elmulik, majd megint csinálja. megköszönném, ha valaki tudna segíteni.
Megkaptam a pü-t és ment a válasz is a megoldással!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
interakcio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1772 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 15:03:57 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.01.16 szombat, 22:00:59
Magyar Petrányis.
Szia!
Nekem is 130le van a forgalmiban, de a gyári adat 125le. Nekem a cromaxban mondták meg, mikor lekérdezték a motorszám alapján a vasat.
Naplózva
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1773 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 15:07:44 »
Idézetet írta: interakcio - 2010.01.18 hétfő, 15:03:57
Szia!
Nekem is 130le van a forgalmiban, de a gyári adat 125le. Nekem a cromaxban mondták meg, mikor lekérdezték a motorszám alapján a vasat.
Szia.
Alkatrész árakban van különbség?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1774 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 15:49:28 »
Idézetet írta: interakcio - 2010.01.18 hétfő, 15:03:57
Szia!
Nekem is 130le van a forgalmiban, de a gyári adat 125le. Nekem a cromaxban mondták meg, mikor lekérdezték a motorszám alapján a vasat.
Azért engem ez zavar. Teljesítmény után fizetünk akkor legalább legyen annyi, mint amennyi a forgalmiban van.
Nekem is kevesebb még Alf nézett utána annó.
Van olyan autó itt ami 130 LE a forgalmiban és alvázszám alapján is annyi?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1775 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 15:57:03 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.01.18 hétfő, 15:49:28
Azért engem ez zavar. Teljesítmény után fizetünk akkor legalább legyen annyi, mint amennyi a forgalmiban van.
Nekem is kevesebb még Alf nézett utána annó.
Van olyan autó itt ami 130 LE a forgalmiban és alvázszám alapján is annyi?
Nekem annyi volt, és most is annyi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1776 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 16:00:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.18 hétfő, 15:57:03
Nekem annyi volt, és most is annyi.
Na szerencsés vagy
A lényeg, hogy jó sokáig annyi is maradjon vagy több
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1777 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 16:01:57 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.01.18 hétfő, 16:00:21
Na szerencsés vagy
A lényeg, hogy jó sokáig annyi is maradjon vagy több
mármint úgy értettem, hogy mk3-al és mk4-el is stimmelt a lóerő/kw.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1778 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 16:03:24 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.01.18 hétfő, 15:49:28
Azért engem ez zavar. Teljesítmény után fizetünk akkor legalább legyen annyi, mint amennyi a forgalmiban van.
Nekem is kevesebb még Alf nézett utána annó.
Van olyan autó itt ami 130 LE a forgalmiban és alvázszám alapján is annyi?
Nekem stimmel!A 125Le-s mocik vannak kissebbségben.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1779 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 16:09:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.18 hétfő, 16:01:57
mármint úgy értettem, hogy mk3-al és mk4-el is stimmelt a lóerő/kw.
Jól értettem, de a lényeg, hogy az idő múlásával az autó motorja ugye gyengül erre írtam azt, hogy maradjon ugyan olyan erős jó sokáig vagy még erősebb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1780 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 16:14:54 »
Azé érdekes 130 után fizetni a 125-ösre.....
Nem is tudom,ilyenkor mi van?Bemész adatot kérni a ford hungáriához és kiderül hogy 125 eredetileg.
okmányiroda meg elhajt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1781 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 16:18:26 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.18 hétfő, 16:14:54
Azé érdekes 130 után fizetni a 125-ösre.....
Nem is tudom,ilyenkor mi van?Bemész adatot kérni a ford hungáriához és kiderül hogy 125 eredetileg.
okmányiroda meg elhajt....
van egy olyan, hogy járműkísérő lap. Az kell az okmányirodának a forgalomba helyezéshez. Azt pedig a Ford képviselete állítja ki.
Nekem volt olyan Fiestám, aminek a kísérőjén az állt, hogy sötétkék, holott panther black volt. Szóvá tettem, amire az volt a válasz, hogy ne foglalkozzak vele, illetve kijavítani nem tudják. Jó mi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
varanus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1782 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 22:22:14 »
Sziasztok!
Baromi sok mindent lehet itt olvasni ennek örülök de nekem tudna-e valaki választ adni arra, hogy a hideg indításnál miért füstöl 2-3mp kékesen az olajat nem eszi gyári csúcsok vannak benne 159000km lehet hogy valamelyik csúcs kezdi megadni magát? egyébként egybe van 2005 tdci nagynavis stb de ezek nem is érdekesek. Ja és ha tudna valaki olyat, hogy a fogyasztás mérője ne menjen vissza állandóan átlagra és normálisan működjön ez azt értem, hogy ha át állítom pillanatnyi mérésre, és ha megállok a lámpánál felmegy az égig és lustán megy vissza nem olyan mint a skoda vagy a a többi ami ottmarad ha oda állítják és nem mér ha megáll az autó.
Naplózva
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1783 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 23:07:11 »
Alf, francoe:
kicseréltettem a termosztátokat, és így 15 perc kocsikázás után a városban majdnem teljes erekciója volt a mutatónak
köszi a tippeket mindkettőtöknek, ha Db-ben jártok, egy sörre a vendégeim vagytok
Mellesleg egy kis kiegészítés a termosztátos történethez:
Azért nem melegedett rendesen a víz, mert a főköri termó félrezárt, ez látszott is a kopásán. Szóval lehet, hogy nem is kellett volna az olajkörit (az van ugyebár a szívósor alatt?) is cserélni, így olcsóbban és jóval kevesebb munkával is korrigálható lehet adott esetben a hiba. Feltéve, ha jól látom a helyzetet
Az EGR is le van már dugózva és a szívósor is tiszta (remélhetőleg
), szóval kezdem igazi klubtagnak érezni magam
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1784 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 23:09:13 »
Idézetet írta: Jack - 2010.01.18 hétfő, 23:07:11
Alf, francoe:
kicseréltettem a termosztátokat, és így 15 perc kocsikázás után a városban majdnem teljes erekciója volt a mutatónak
köszi a tippeket mindkettőtöknek, ha Db-ben jártok, egy sörre a vendégeim vagytok
Mellesleg egy kis kiegészítés a termosztátos történethez:
Azért nem melegedett rendesen a víz, mert a főköri termó félrezárt, ez látszott is a kopásán. Szóval lehet, hogy nem is kellett volna az olajkörit (az van ugyebár a szívósor alatt?) is cserélni, így olcsóbban és jóval kevesebb munkával is korrigálható lehet adott esetben a hiba. Feltéve, ha jól látom a helyzetet
Az EGR is le van már dugózva és a szívósor is tiszta (remélhetőleg
), szóval kezdem igazi klubtagnak érezni magam
Akkor még azért a MAF szenzort is kipucolhatod
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1785 Dátum:
2010.01.19 kedd, 13:57:33 »
Idézetet írta: Jack - 2010.01.18 hétfő, 23:07:11
Alf, francoe:
kicseréltettem a termosztátokat, és így 15 perc kocsikázás után a városban majdnem teljes erekciója volt a mutatónak
köszi a tippeket mindkettőtöknek, ha Db-ben jártok, egy sörre a vendégeim vagytok
Mellesleg egy kis kiegészítés a termosztátos történethez:
Azért nem melegedett rendesen a víz, mert a főköri termó félrezárt, ez látszott is a kopásán. Szóval lehet, hogy nem is kellett volna az olajkörit (az van ugyebár a szívósor alatt?) is cserélni, így olcsóbban és jóval kevesebb munkával is korrigálható lehet adott esetben a hiba. Feltéve, ha jól látom a helyzetet
Az EGR is le van már dugózva és a szívósor is tiszta (remélhetőleg
), szóval kezdem igazi klubtagnak érezni magam
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1786 Dátum:
2010.01.19 kedd, 22:21:34 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.18 hétfő, 23:09:13
Akkor még azért a MAF szenzort is kipucolhatod
igen, éppen ma olvasgattam a leírást róla, nem tűnik bonyolultnak, szóval lehet megpróbálom a hétvégén
viszont nem teljesen értem, hogy konkrétan mi a szerepe, és mi múlik a szenzoron, esetleg ha valaki ráér, majd beírná?
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
p.otti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1787 Dátum:
2010.01.20 szerda, 10:54:36 »
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki abban hogy milyen időközönként kell ékszíjat cserélni mert erre vonatkozóan semmilyen ajánlást nem találtam csak a vezérműszíj cserére. Valahol azt írják akkor kell ha már rongyolódik valahol azt írják akkor is elszakadhat ha nem látszik rajta károsodás.
Valami kb időt tud valaki nekem mondani??
2003-as mondink an 168ezer km-el, gondolom azért már nagyon időszerű lenne. Ja és kb mennyibe fáj ez + a vezérműszíj cseréje?
Nagyon köszi előre is
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1788 Dátum:
2010.01.20 szerda, 10:57:59 »
Vezérműszíjad láncos szerintem,azaz csere csak akkor ha csörög.De én még nem hallotam ilyet....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
p.otti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1789 Dátum:
2010.01.20 szerda, 11:05:58 »
Látszik mennyit értek hozzá
Köszi
Ja ékszíjcseréről tudsz valamit?
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1790 Dátum:
2010.01.20 szerda, 11:41:07 »
én is csak az itt leírt dolgok után írok amit írok
cseréld ki és akkor tuti,hogy nem lesz vele egy darabig gondod
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
p.otti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1791 Dátum:
2010.01.20 szerda, 11:52:30 »
köszi
szép napot
Naplózva
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1792 Dátum:
2010.01.20 szerda, 14:17:42 »
sziasztok! A kocsim motorja hidrotőke hibás lett. Ezt úgy cserélnék hogy himbával együt 1db 6000 és 16 db kell. Nem lehet felújítani vhogy ezt?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1793 Dátum:
2010.01.20 szerda, 16:13:47 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2010.01.20 szerda, 14:17:42
sziasztok! A kocsim motorja hidrotőke hibás lett. Ezt úgy cserélnék hogy himbával együt 1db 6000 és 16 db kell. Nem lehet felújítani vhogy ezt?
az furcsa kicsit mert csak a himba kb 9000ft/db....mindegyik rosz lett? azis gyanus...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1794 Dátum:
2010.01.20 szerda, 16:47:31 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2010.01.20 szerda, 14:17:42
sziasztok! A kocsim motorja hidrotőke hibás lett. Ezt úgy cserélnék hogy himbával együt 1db 6000 és 16 db kell. Nem lehet felújítani vhogy ezt?
Mé, ezek hidrotőkések? mintha úgy emlékeznék, hogy tárcsásak....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1795 Dátum:
2010.01.20 szerda, 16:50:22 »
Idézetet írta: p.otti - 2010.01.20 szerda, 11:05:58
Látszik mennyit értek hozzá
Köszi
Ja ékszíjcseréről tudsz valamit?
Milyen ékszíra gondolsz? Merthogy két hosszbordás segédszíj van a tdci-ben, de ékszíj az nincs.
A bordásszíjak cseréje akkor esedékes TIS szerint, ha a centinkénti repedések száma meghaladja a 10-et, ha jól emékszem. Vagy ha megkeményedett a szíj. Szakértő ránézésre megmondja. A generátor oldalit akkor érdemes cserélni, ha már nagyon csúnya hangja van, de akkor feszítő, szíjtárcsa, görgő, szíj csere kell.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1796 Dátum:
2010.01.20 szerda, 17:29:10 »
Idézetet írta: Jack - 2010.01.19 kedd, 22:21:34
igen, éppen ma olvasgattam a leírást róla, nem tűnik bonyolultnak, szóval lehet megpróbálom a hétvégén
viszont nem teljesen értem, hogy konkrétan mi a szerepe, és mi múlik a szenzoron, esetleg ha valaki ráér, majd beírná?
Mint minden ilyen esetben Google a Te barátod. Pl:
http://wiki.bigblock.hu/MAF
....
http://www.youtube.com/watch?v=gd640ImE9Ec
Vagy az a bizonyos Mondeo találkozós MAF tisztítás:
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1797 Dátum:
2010.01.20 szerda, 18:01:27 »
Elírtam mert nem 16 kell hanem annyi van, de azt még nem tudni mennyi kell de a rossz alapjárat ingadozást ez okozhatja mert új porlasztók vannak benne az egr dugózva, szívósor, MAF tiszta, friss olaj és szűrők és a résolaj rendben van, de viszont azt a hibakódot dobja hogy FŐRELÉ HIBA ez mi lehet? Nem tudunk rájönni. Reggelente lehet hallani míg be nem melegszik hogy csattognak a hidrók és fehéres füstje van, de a turbó rendben van. Valószínű hogy a szelepeket nem működtetik jól. A szerelőm tud pestről 6000ért/db
Naplózva
mondeotuning18
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1798 Dátum:
2010.01.20 szerda, 19:40:30 »
Eladó szép állaputú Ford GYÁRI (nem utánzat) alufelni kocsi eladása miatt!!!
17"-os
2db Goode year eagler F1es gumival 215/45zr 17 60-70%-os
2db Dunlop Sp Winter Sport M2 205/50 r17 40%-os probára megfelelő
Ha érdekel küldj privit!!!!
Kérésre küldök képeket!!!!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1799 Dátum:
2010.01.20 szerda, 19:57:32 »
Idézetet írta: mondeotuning18 - 2010.01.20 szerda, 19:40:30
Eladó szép állaputú Ford GYÁRI (nem utánzat) alufelni kocsi eladása miatt!!!
17"-os
2db Goode year eagler F1es gumival 215/45zr 17 60-70%-os
2db Dunlop Sp Winter Sport M2 205/50 r17 40%-os probára megfelelő
Ha érdekel küldj privit!!!!
Kérésre küldök képeket!!!!
Miért ide írod?
És amúgy is. Soha nem értem, hogy miért nem írtok árat. Talán titok? Akkor priviben mindenkinek mást írsz?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ