Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:58:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683157 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 13:40:16 »

A proitec kezelést követően kicserélted a go szűrőt?Mert azt jól televágta szmötyivel......! Roll Eyes
A kezelés után szűrőcsere!!!!!!

Na tessék. Ezt miért csak most mondjátok.
Én bizony 15 ezrenként cserélem a szűrőt, és 1000-nél öntöttem be a protecet. Azóta mentem 14 ezret. Holnap cseréltetem a szűrőt. (amúgy is holnapra volt megbeszélve)
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 13:53:57 »

Sajnos nem tom.Rá lehetne könyökölni a picicicában,de ahhoz kumma sok idő kell!
picicica az mi?Huh???
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 13:57:51 »

picicica az mi?Huh???
Egy progi,ami az alvázszám alapján kidobja az autód felszereltségét és adatait.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 13:59:59 »

Egy progi,ami az alvázszám alapján kidobja az autód felszereltségét és adatait.
Honnan tudok én hozzájutni?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 14:05:57 »

Honnan tudok én hozzájutni?
Tájékoztató jelleggel a ford márkakereskedésekben bele tudsz pillantani.A többi lehetséges mód warez...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 14:23:49 »

Tájékoztató jelleggel a ford márkakereskedésekben bele tudsz pillantani.A többi lehetséges mód warez...... vigyor3
PÜ ment.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 14:48:58 »

Na tessék. Ezt miért csak most mondjátok.
Én bizony 15 ezrenként cserélem a szűrőt, és 1000-nél öntöttem be a protecet. Azóta mentem 14 ezret. Holnap cseréltetem a szűrőt. (amúgy is holnapra volt megbeszélve)

És te miért csak most mondod, hogy sokat eszik a verdád a protec-től? Nem is panaszkodtál itt a TDCI fórumon.
14ekm-t mentél 8literes fogyasztással?
Remélem nem lesz igazam, de nem hinném,h a szűrőcsere segíteni fog....
 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 14:55:48 »

Alf azt tudod,hogy a fedkomp mi alapján méri a fogyasztást?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 15:02:11 »

És te miért csak most mondod, hogy sokat eszik a verdád a protec-től? Nem is panaszkodtál itt a TDCI fórumon.
14ekm-t mentél 8literes fogyasztással?
Remélem nem lesz igazam, de nem hinném,h a szűrőcsere segíteni fog....
 

Valahol pedig panaszkodtam.
Megkeresem.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 15:05:09 »

Valahol pedig panaszkodtam.
Megkeresem.

az MKIII általános kérdésekben.....
azt meg nem nagyon olvasom...
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 15:06:11 »

És te miért csak most mondod, hogy sokat eszik a verdád a protec-től? Nem is panaszkodtál itt a TDCI fórumon.
14ekm-t mentél 8literes fogyasztással?
Remélem nem lesz igazam, de nem hinném,h a szűrőcsere segíteni fog....
 

Hátha elmúlik.  eplus2
Amúgy munkaeszköz. Mentem vele mert kellett.
Ha tudsz mondani valamit örömmel veszem.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 15:24:11 »

Alf azt tudod,hogy a fedkomp mi alapján méri a fogyasztást?
A nagynyomású üzemanyagrandszerben nyomást figyel,ill. figyeli a főtengelyérzékelő jelét és a befecskendezés számát.Valamint tisztában van a visszafolyás mennyiségével.Az biztos,hogy az ecu több paraméterből számolja.
Ha részletesebben szeretnéd tudni,talán Jupiter72-t kérdezd.Ő sokmindent tud az ecu lelkivilágáról.....  Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 16:50:32 »

És te miért csak most mondod, hogy sokat eszik a verdád a protec-től? Nem is panaszkodtál itt a TDCI fórumon.
14ekm-t mentél 8literes fogyasztással?
Remélem nem lesz igazam, de nem hinném,h a szűrőcsere segíteni fog....
 
Az ez előtti fél tankhoz én is öntöttem bele egy flaska protec-et. Gondoltam, hátha tökéletesebb lesz. Én semmi változást nem tapasztaltam. Ugyan olyan jó, mint eddig.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 18:31:58 »

Akkor ez a Protec-es dolog működik?.......Csak ellenkező irányba.. szomoru1
Lehet a nagyon kis lerakódások eltávolítása miatt többet enged át a rendszer? Roll Eyes

Én 2.2 TDCI-be raktam a protec-tet, fél tankhoz és a fogyasztás 5,8 Tankolástól-tankolásig! Attól sztem nem nőhet a fogyi.
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 21:25:35 »

Én 2.2 TDCI-be raktam a protec-tet, fél tankhoz és a fogyasztás 5,8 Tankolástól-tankolásig! Attól sztem nem nőhet a fogyi.

Hát én is így gondoltam eddig....
de most már bizonytalan vagyok.
 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 21:43:06 »

A nagynyomású üzemanyagrandszerben nyomást figyel,ill. figyeli a főtengelyérzékelő jelét és a befecskendezés számát.Valamint tisztában van a visszafolyás mennyiségével.Az biztos,hogy az ecu több paraméterből számolja.
Ha részletesebben szeretnéd tudni,talán Jupiter72-t kérdezd.Ő sokmindent tud az ecu lelkivilágáról.....  Wink wave
A mérési eredmény és a papíros fogyasztásmérés közti 5-6 tizedet mi okozhatja nálam? Furcsállom, mivel olyan alaposnak tűnik a leírtak alapján az ecu fogyasztásmérése.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 22:39:28 »

A mérési eredmény és a papíros fogyasztásmérés közti 5-6 tizedet mi okozhatja nálam? Furcsállom, mivel olyan alaposnak tűnik a leírtak alapján az ecu fogyasztásmérése.
A fedkomp méri a pillanatnyi fogyasztást és abból aggregálja a hosszabb távú átlagos fogyasztást. Ehhez képest te a km számlálót és a kútnál kapott számlát veszed alapul. Vajon a fordmondeo.org-n is panaszkodnak a nyugatiak ekkora eltérésre vagy tényleg a kutaknál tankolunk többet ?
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 08:34:40 »

A mérési eredmény és a papíros fogyasztásmérés közti 5-6 tizedet mi okozhatja nálam? Furcsállom, mivel olyan alaposnak tűnik a leírtak alapján az ecu fogyasztásmérése.

Az autóban elhelyezett szenzorok azok azért nem olyan pontosak mint egy mérőműszer, ezért van az eltérés szerintem.
Ha mindegyik jeladó csal 2-3%-ot (pl a rail nyomásmérő nem ugyanazt méri -5C fokban mint 20C fokban) a tényleges értékhez képest akkor ez akár össze is adódhat 10-15%-á. Arról nem is beszélve,h hidegben az adott befecskendezési idő alatt a sűrűbb gázolajból pár %-kal kevesebb jut az égéstérbe stb...
Ezért van az, h bizonyos körülmények között kevesebbet csal, van amikor meg többet.
Az én tapasztalatom az,h hosszútávú utaknál kevesebbet (3-4dl) csal a rövid és sok hideg indításos szakaszoknál, meg többet (akár 8-9dl is)
A legpontosabb mikor hosszútávon taposod neki (1-2dl).

Arra viszont nem találok ilyen jó magyarázatot, hogy az enyém miért kezdett el 2-2,5l-t csalni egyik napról a másikra...
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 08:36:28 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
golyo0403
Vendég
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 09:51:10 »

sziasztok! egy kis segítség kellene nekem. van egy 2004 es 2,0 tdci mondeom. ki lett rajta cserélve a generátor szíj, szíjtárcsa a feszítő és a vezető görgő is, mert nagyon zörgött. minden gyári lett belerakva, és még mindig zörög elég rendesen. nem tudnak rájönni mi a baj. a harmadik feszítő van rajta már. berezonál a szíj, és veri a vezérlés burkolatát legalul. ezt csak hidegen csinálja alapjáraton. kis gázra elmulik, majd megint csinálja. megköszönném, ha valaki tudna segíteni.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 10:12:06 »

sziasztok! egy kis segítség kellene nekem. van egy 2004 es 2,0 tdci mondeom. ki lett rajta cserélve a generátor szíj, szíjtárcsa a feszítő és a vezető görgő is, mert nagyon zörgött. minden gyári lett belerakva, és még mindig zörög elég rendesen. nem tudnak rájönni mi a baj. a harmadik feszítő van rajta már. berezonál a szíj, és veri a vezérlés burkolatát legalul. ezt csak hidegen csinálja alapjáraton. kis gázra elmulik, majd megint csinálja. megköszönném, ha valaki tudna segíteni.


Milyen hosszú szíjjat raktak rá?
Ha jól tudom 2 méret van és a rövidebbiket kell rárakni.
De aki már csinált ilyet az majd segít neked.
Addig is próbálj visszakeresni itt a fórumon, mert ezzel a kérdéskörrel már többször foglalkoztunk és született is rá egy egész jó barkács megoldás.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 12:34:18 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 12:17:14 »

sziasztok! egy kis segítség kellene nekem. van egy 2004 es 2,0 tdci mondeom. ki lett rajta cserélve a generátor szíj, szíjtárcsa a feszítő és a vezető görgő is, mert nagyon zörgött. minden gyári lett belerakva, és még mindig zörög elég rendesen. nem tudnak rájönni mi a baj. a harmadik feszítő van rajta már. berezonál a szíj, és veri a vezérlés burkolatát legalul. ezt csak hidegen csinálja alapjáraton. kis gázra elmulik, majd megint csinálja. megköszönném, ha valaki tudna segíteni.
Alfnál érdeklőd ő megtalálta a megoldást(legalábbis reméljük) integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 13:29:45 »

sziasztok! egy kis segítség kellene nekem. van egy 2004 es 2,0 tdci mondeom. ki lett rajta cserélve a generátor szíj, szíjtárcsa a feszítő és a vezető görgő is, mert nagyon zörgött. minden gyári lett belerakva, és még mindig zörög elég rendesen. nem tudnak rájönni mi a baj. a harmadik feszítő van rajta már. berezonál a szíj, és veri a vezérlés burkolatát legalul. ezt csak hidegen csinálja alapjáraton. kis gázra elmulik, majd megint csinálja. megköszönném, ha valaki tudna segíteni.
Megkaptam a pü-t és ment a válasz is a megoldással! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 15:03:57 »

Magyar Petrányis.

Szia!

Nekem is 130le van a forgalmiban, de a gyári adat 125le. Nekem a cromaxban mondták meg, mikor lekérdezték a motorszám alapján a vasat.
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 15:07:44 »

Szia!

Nekem is 130le van a forgalmiban, de a gyári adat 125le. Nekem a cromaxban mondták meg, mikor lekérdezték a motorszám alapján a vasat.
Szia.
Alkatrész árakban van különbség?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 15:49:28 »

Szia!

Nekem is 130le van a forgalmiban, de a gyári adat 125le. Nekem a cromaxban mondták meg, mikor lekérdezték a motorszám alapján a vasat.

Azért engem ez zavar. Teljesítmény után fizetünk akkor legalább legyen annyi, mint amennyi a forgalmiban van.
Nekem is kevesebb még Alf nézett utána annó.
Van olyan autó itt ami 130 LE a forgalmiban és alvázszám alapján is annyi?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 15:57:03 »

Azért engem ez zavar. Teljesítmény után fizetünk akkor legalább legyen annyi, mint amennyi a forgalmiban van.
Nekem is kevesebb még Alf nézett utána annó.
Van olyan autó itt ami 130 LE a forgalmiban és alvázszám alapján is annyi?

Nekem annyi volt, és most is annyi.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:00:21 »

Nekem annyi volt, és most is annyi.



Na szerencsés vagy Smiley
A lényeg, hogy jó sokáig annyi is maradjon vagy több  taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:01:57 »

Na szerencsés vagy Smiley
A lényeg, hogy jó sokáig annyi is maradjon vagy több  taps

mármint úgy értettem, hogy mk3-al és mk4-el is stimmelt a lóerő/kw.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:03:24 »

Azért engem ez zavar. Teljesítmény után fizetünk akkor legalább legyen annyi, mint amennyi a forgalmiban van.
Nekem is kevesebb még Alf nézett utána annó.
Van olyan autó itt ami 130 LE a forgalmiban és alvázszám alapján is annyi?
Nekem stimmel!A 125Le-s mocik vannak kissebbségben..... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:09:49 »

mármint úgy értettem, hogy mk3-al és mk4-el is stimmelt a lóerő/kw.
Jól értettem, de a lényeg, hogy az idő múlásával az autó motorja ugye gyengül erre írtam azt, hogy maradjon ugyan olyan erős jó sokáig vagy még erősebb Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:14:54 »

Azé érdekes 130 után fizetni a 125-ösre..... falbav falbav falbav
Nem is tudom,ilyenkor mi van?Bemész adatot kérni a ford hungáriához és kiderül hogy 125 eredetileg. gun okmányiroda meg elhajt.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:18:26 »

Azé érdekes 130 után fizetni a 125-ösre..... falbav falbav falbav
Nem is tudom,ilyenkor mi van?Bemész adatot kérni a ford hungáriához és kiderül hogy 125 eredetileg. gun okmányiroda meg elhajt.... Roll Eyes

van egy olyan, hogy járműkísérő lap. Az kell az okmányirodának a forgalomba helyezéshez. Azt pedig a Ford képviselete állítja ki.

Nekem volt olyan Fiestám, aminek a kísérőjén az állt, hogy sötétkék, holott panther black volt. Szóvá tettem, amire az volt a válasz, hogy ne foglalkozzak vele, illetve kijavítani nem tudják. Jó mi?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
varanus
Vendég
« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:22:14 »

Sziasztok!

Baromi sok mindent lehet itt olvasni ennek örülök de nekem tudna-e valaki választ adni arra, hogy a hideg indításnál miért füstöl 2-3mp kékesen az olajat nem eszi gyári csúcsok vannak benne 159000km lehet hogy valamelyik csúcs kezdi megadni magát? egyébként egybe van 2005 tdci nagynavis stb de ezek nem is érdekesek. Ja és ha tudna valaki olyat, hogy a fogyasztás mérője ne menjen vissza állandóan átlagra és normálisan működjön ez azt értem, hogy ha át állítom pillanatnyi mérésre, és  ha megállok a lámpánál felmegy az égig és lustán megy vissza nem olyan mint a skoda vagy a a többi ami ottmarad ha oda állítják és nem mér ha megáll az autó.
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 23:07:11 »

Alf, francoe:

kicseréltettem a termosztátokat, és így 15 perc kocsikázás után a városban majdnem teljes erekciója volt a mutatónak  vigyor3
köszi a tippeket mindkettőtöknek, ha Db-ben jártok, egy sörre a vendégeim vagytok  pias

Mellesleg egy kis kiegészítés a termosztátos történethez:

Azért nem melegedett rendesen a víz, mert a főköri termó félrezárt, ez látszott is a kopásán. Szóval lehet, hogy nem is kellett volna az olajkörit (az van ugyebár a szívósor alatt?) is cserélni, így olcsóbban és jóval kevesebb munkával is korrigálható lehet adott esetben a hiba. Feltéve, ha jól látom a helyzetet Smiley

Az EGR is le van már dugózva és a szívósor is tiszta (remélhetőleg Smiley), szóval kezdem igazi klubtagnak érezni magam  Tongue

 integet2
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 23:09:13 »

Alf, francoe:

kicseréltettem a termosztátokat, és így 15 perc kocsikázás után a városban majdnem teljes erekciója volt a mutatónak  vigyor3
köszi a tippeket mindkettőtöknek, ha Db-ben jártok, egy sörre a vendégeim vagytok  pias

Mellesleg egy kis kiegészítés a termosztátos történethez:

Azért nem melegedett rendesen a víz, mert a főköri termó félrezárt, ez látszott is a kopásán. Szóval lehet, hogy nem is kellett volna az olajkörit (az van ugyebár a szívósor alatt?) is cserélni, így olcsóbban és jóval kevesebb munkával is korrigálható lehet adott esetben a hiba. Feltéve, ha jól látom a helyzetet Smiley

Az EGR is le van már dugózva és a szívósor is tiszta (remélhetőleg Smiley), szóval kezdem igazi klubtagnak érezni magam  Tongue

 integet2
Akkor még azért a MAF szenzort is kipucolhatod vigyor3 wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2010.01.19 kedd, 13:57:33 »

Alf, francoe:

kicseréltettem a termosztátokat, és így 15 perc kocsikázás után a városban majdnem teljes erekciója volt a mutatónak  vigyor3
köszi a tippeket mindkettőtöknek, ha Db-ben jártok, egy sörre a vendégeim vagytok  pias

Mellesleg egy kis kiegészítés a termosztátos történethez:

Azért nem melegedett rendesen a víz, mert a főköri termó félrezárt, ez látszott is a kopásán. Szóval lehet, hogy nem is kellett volna az olajkörit (az van ugyebár a szívósor alatt?) is cserélni, így olcsóbban és jóval kevesebb munkával is korrigálható lehet adott esetben a hiba. Feltéve, ha jól látom a helyzetet Smiley

Az EGR is le van már dugózva és a szívósor is tiszta (remélhetőleg Smiley), szóval kezdem igazi klubtagnak érezni magam  Tongue

 integet2
eljen taps Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2010.01.19 kedd, 22:21:34 »

Akkor még azért a MAF szenzort is kipucolhatod vigyor3 wave

igen, éppen ma olvasgattam a leírást róla, nem tűnik bonyolultnak, szóval lehet megpróbálom a hétvégén

viszont nem teljesen értem, hogy konkrétan mi a szerepe, és mi múlik a szenzoron, esetleg ha valaki ráér, majd beírná?  Grin
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2010.01.20 szerda, 10:54:36 »

Sziasztok!

Tudna nekem segíteni valaki abban hogy milyen időközönként kell ékszíjat cserélni mert erre vonatkozóan semmilyen ajánlást nem találtam csak a vezérműszíj cserére. Valahol azt írják akkor kell ha már rongyolódik valahol azt írják akkor is elszakadhat ha nem látszik rajta károsodás.
Valami kb időt tud valaki nekem mondani??
2003-as mondink an 168ezer km-el, gondolom azért már nagyon időszerű lenne. Ja és kb mennyibe fáj ez + a vezérműszíj cseréje?
Nagyon köszi előre is
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2010.01.20 szerda, 10:57:59 »

Vezérműszíjad láncos szerintem,azaz csere csak akkor ha csörög.De én még nem hallotam ilyet....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2010.01.20 szerda, 11:05:58 »

Látszik mennyit értek hozzá taps
Köszi worship
Ja ékszíjcseréről tudsz valamit?
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2010.01.20 szerda, 11:41:07 »

én is csak az itt leírt dolgok után írok amit írok nyes nyes nyes nyes
cseréld ki és akkor tuti,hogy nem lesz vele egy darabig gondod wave wave
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2010.01.20 szerda, 11:52:30 »

 wave
köszi nyes szép napot
Naplózva
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2010.01.20 szerda, 14:17:42 »

sziasztok! A kocsim motorja hidrotőke hibás lett. Ezt úgy cserélnék hogy himbával együt 1db 6000 és 16 db kell. Nem lehet felújítani vhogy ezt?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2010.01.20 szerda, 16:13:47 »

sziasztok! A kocsim motorja hidrotőke hibás lett. Ezt úgy cserélnék hogy himbával együt 1db 6000 és 16 db kell. Nem lehet felújítani vhogy ezt?


az furcsa kicsit mert csak a himba kb 9000ft/db....mindegyik rosz lett? azis gyanus...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2010.01.20 szerda, 16:47:31 »

sziasztok! A kocsim motorja hidrotőke hibás lett. Ezt úgy cserélnék hogy himbával együt 1db 6000 és 16 db kell. Nem lehet felújítani vhogy ezt?

Mé, ezek hidrotőkések? mintha úgy emlékeznék, hogy tárcsásak....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2010.01.20 szerda, 16:50:22 »

Látszik mennyit értek hozzá taps
Köszi worship
Ja ékszíjcseréről tudsz valamit?
Milyen ékszíra gondolsz? Merthogy két hosszbordás segédszíj van a tdci-ben, de ékszíj az nincs.
A bordásszíjak cseréje akkor esedékes TIS szerint, ha a centinkénti repedések száma meghaladja a 10-et, ha jól emékszem. Vagy ha megkeményedett a szíj. Szakértő ránézésre megmondja. A generátor oldalit akkor érdemes cserélni, ha már nagyon csúnya hangja van, de akkor feszítő, szíjtárcsa, görgő, szíj csere kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2010.01.20 szerda, 17:29:10 »

igen, éppen ma olvasgattam a leírást róla, nem tűnik bonyolultnak, szóval lehet megpróbálom a hétvégén

viszont nem teljesen értem, hogy konkrétan mi a szerepe, és mi múlik a szenzoron, esetleg ha valaki ráér, majd beírná?  Grin
Mint minden ilyen esetben Google a Te barátod. Pl: http://wiki.bigblock.hu/MAF.... http://www.youtube.com/watch?v=gd640ImE9Ec
Vagy az a bizonyos Mondeo találkozós MAF tisztítás: http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2010.01.20 szerda, 18:01:27 »

Elírtam mert nem 16 kell hanem annyi van, de azt még nem tudni mennyi kell de a rossz alapjárat ingadozást ez okozhatja mert új porlasztók vannak benne az egr dugózva, szívósor, MAF tiszta, friss olaj és szűrők és a résolaj rendben van, de viszont azt a hibakódot dobja hogy FŐRELÉ HIBA ez mi lehet? Nem tudunk rájönni. Reggelente lehet hallani míg be nem melegszik hogy csattognak a hidrók és fehéres füstje van, de a turbó rendben van. Valószínű hogy a szelepeket nem működtetik jól. A szerelőm tud pestről 6000ért/db
Naplózva
mondeotuning18
Vendég
« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2010.01.20 szerda, 19:40:30 »

Eladó szép állaputú Ford GYÁRI (nem utánzat) alufelni kocsi eladása miatt!!!
17"-os
2db Goode year eagler F1es gumival 215/45zr 17 60-70%-os
2db Dunlop Sp Winter Sport M2 205/50 r17 40%-os probára megfelelő
Ha érdekel küldj privit!!!!
Kérésre küldök képeket!!!!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2010.01.20 szerda, 19:57:32 »

Eladó szép állaputú Ford GYÁRI (nem utánzat) alufelni kocsi eladása miatt!!!
17"-os
2db Goode year eagler F1es gumival 215/45zr 17 60-70%-os
2db Dunlop Sp Winter Sport M2 205/50 r17 40%-os probára megfelelő
Ha érdekel küldj privit!!!!
Kérésre küldök képeket!!!!

Miért ide írod?
És amúgy is. Soha nem értem, hogy miért nem írtok árat. Talán titok? Akkor priviben mindenkinek mást írsz?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.