Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:45:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683619 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2000 Dátum:
2010.02.10 szerda, 07:46:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.09 kedd, 20:30:12
Kupakos.
Íme a képek:
Még soha nem volt ilyen halk az autóm.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.10 szerda, 07:47:55 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2001 Dátum:
2010.02.10 szerda, 09:50:10 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.10 szerda, 07:46:21
Kupakos.
Íme a képek:
Még soha nem volt ilyen halk az autóm.
SZuper.
Mitől megy kevésbé tönkre a kéttömegű, ha szabadonfutós a generátor tárcsája? Ha nagy a terhelés a generátoron, így is megfogja a szíjat, nem?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2002 Dátum:
2010.02.10 szerda, 10:14:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.02.10 szerda, 09:50:10
SZuper.
Mitől megy kevésbé tönkre a kéttömegű, ha szabadonfutós a generátor tárcsája? Ha nagy a terhelés a generátoron, így is megfogja a szíjat, nem?
Mondjuk attól, hogy amikor visszaveszed a lábad a gázról, akkor nem a szíj fogja meg a generátort.
Eddig váltáskor például mindig éreztem egy kis rántást. (Mert béna vagyok)
De ez teljesen megszűnt.
Egy kis leírást találtam, ez sok mindent elmond:
http://www.fag.hu/content.schaeffler.hu/hu/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3400/mot3410/mot3414/mot3414.jsp
A szerelő elérhetőségét p.ü.-ben tudom küldeni.
Az átalakítás szerinte nem sima ügy, és rengeteget dolgoztak a kifejlesztésén amikor először csinálták.
Azt ígérte, hogy hétvégén csinál leírást.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.10 szerda, 10:36:07 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2003 Dátum:
2010.02.10 szerda, 13:23:04 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.10 szerda, 07:46:21
Kupakos.
Íme a képek:
Még soha nem volt ilyen halk az autóm.
Na akkor beletaláltam....Köszi!
Az enyémre is megy fel....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2004 Dátum:
2010.02.10 szerda, 15:29:08 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.10 szerda, 10:14:36
Mondjuk attól, hogy amikor visszaveszed a lábad a gázról, akkor nem a szíj fogja meg a generátort.
Eddig váltáskor például mindig éreztem egy kis rántást. (Mert béna vagyok)
De ez teljesen megszűnt.
Egy kis leírást találtam, ez sok mindent elmond:
http://www.fag.hu/content.schaeffler.hu/hu/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3400/mot3410/mot3414/mot3414.jsp
A szerelő elérhetőségét p.ü.-ben tudom küldeni.
Az átalakítás szerinte nem sima ügy, és rengeteget dolgoztak a kifejlesztésén amikor először csinálták.
Azt ígérte, hogy hétvégén csinál leírást.
Ha beszélsz vele a leírással kapcsolatban akkor kérdezd már meg tőle,h csak a szabadonfutós tárcsa felszerelése (anyag+munkadíj) mennyibe fájna és kb mennyi idő alatt csinálja meg.
Helyileg egyébként hol van ez a szerelő?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2005 Dátum:
2010.02.10 szerda, 15:32:33 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.02.10 szerda, 15:29:08
Ha beszélsz vele a leírással kapcsolatban akkor kérdezd már meg tőle,h csak a szabadonfutós tárcsa felszerelése (anyag+munkadíj) mennyibe fájna és kb mennyi idő alatt csinálja meg.
Helyileg egyébként hol van ez a szerelő?
Szeged.
Megkérdezem.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2006 Dátum:
2010.02.10 szerda, 15:50:17 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.10 szerda, 15:32:33
Szeged.
Megkérdezem.
Huh az messze van Siófoktól....
köszi
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2007 Dátum:
2010.02.10 szerda, 17:20:32 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.09 kedd, 18:55:00
Összes görgő, feszítő, szíj, 2 tömegű tárcsa, átalakítás, anyag az átalakításhoz, 2 nap munka: 130 ezer.
A csere után láttam az alkatrészeket, hát igen rossz passzban voltak. Az összes görgő is. Engem ez lepett meg.
Remélem megéri a pénzt amit ráköltöttél,azért olcsónak nem mondható!
Összes görgő 5-5e
Feszítő 32e
szíj 4e
Szíjtárcs 2 tömegű 25e
Idáig kb 70e! + akkor a munkadíj kb 30e.
Akkor a generátor szíjtárcsa kb 30e ft volt!?!
Egyébként tetszik és ötletes megoldás.Elovastam a linket is,tényleg frankó!
Viszont a gyenge láncszem a rendszerben még mindig a feszítő gumiszilentjei.
Egyébként ez FAG gyártmány? És hol lehet kapni?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2008 Dátum:
2010.02.10 szerda, 17:39:10 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.10 szerda, 10:14:36
Mondjuk attól, hogy amikor visszaveszed a lábad a gázról, akkor nem a szíj fogja meg a generátort.
Eddig váltáskor például mindig éreztem egy kis rántást. (Mert béna vagyok)
De ez teljesen megszűnt.
Egy kis leírást találtam, ez sok mindent elmond:
http://www.fag.hu/content.schaeffler.hu/hu/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3400/mot3410/mot3414/mot3414.jsp
A szerelő elérhetőségét p.ü.-ben tudom küldeni.
Az átalakítás szerinte nem sima ügy, és rengeteget dolgoztak a kifejlesztésén amikor először csinálták.
Azt ígérte, hogy hétvégén csinál leírást.
Aha. Akkor valószínű nekem is ez lesz majd fent, mert a szeptemberben feltett tárcsa, feszítő, szíj, görgő kombó ismét zörög alapjáraton. Továbbá lehet, a generátor is problémás, mert néha villan egyet a xenon alacsony fordulatról felhozva a motort. Nézni kellene a töltést....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2009 Dátum:
2010.02.10 szerda, 17:44:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.02.10 szerda, 17:39:10
Aha. Akkor valószínű nekem is ez lesz majd fent, mert a szeptemberben feltett tárcsa, feszítő, szíj, görgő kombó ismét zörög alapjáraton. Továbbá lehet, a generátor is problémás, mert néha villan egyet a xenon alacsony fordulatról felhozva a motort. Nézni kellene a töltést....
Van (lesz) olyan alkatrész amit még nem cseréltél (nem kell kicserélni). Ez kész ráfizetés. Inkább a házra tegyél félre
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2010 Dátum:
2010.02.10 szerda, 20:03:46 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.10 szerda, 17:20:32
Remélem megéri a pénzt amit ráköltöttél,azért olcsónak nem mondható!
Összes görgő 5-5e
Feszítő 32e
szíj 4e
Szíjtárcs 2 tömegű 25e
Idáig kb 70e! + akkor a munkadíj kb 30e.
Akkor a generátor szíjtárcsa kb 30e ft volt!?!
Egyébként tetszik és ötletes megoldás.Elovastam a linket is,tényleg frankó!
Viszont a gyenge láncszem a rendszerben még mindig a feszítő gumiszilentjei.
Egyébként ez FAG gyártmány? És hol lehet kapni?
A ti városotokban akkor jelentősen olcsóbb az alkatrész.
Mert itt 6500 a görgők darabja. A feszítő 38 ezer, a szíj 5, a 2 tömegű 31. A munka 30. A tárcsa akkor 13.
A gumi szilentekre a ti megoldásotok lenne jó.
Nem tudom milyen gyártmány. Ez már talán a titok része.
Ismerem a srácot. Sokat dolgozott vele. Nem annyi hogy rádobja az ember az új tárcsát. Megmondta, hogy nem egyszerű, és éppen ezért neki is kell valami($) ezért nem mond el mindent.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.10 szerda, 20:10:02 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2011 Dátum:
2010.02.10 szerda, 20:42:18 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.10 szerda, 17:20:32
Remélem megéri a pénzt amit ráköltöttél,azért olcsónak nem mondható!
Összes görgő 5-5e
Feszítő 32e
szíj 4e
Szíjtárcs 2 tömegű 25e
Idáig kb 70e! + akkor a munkadíj kb 30e.
Akkor a generátor szíjtárcsa kb 30e ft volt!?!
Egyébként tetszik és ötletes megoldás.Elovastam a linket is,tényleg frankó!
Viszont a gyenge láncszem a rendszerben még mindig a feszítő gumiszilentjei.
Egyébként ez FAG gyártmány? És hol lehet kapni?
Holnap meglesz amit nem rég cseréltem a PDTDI-n, utána már csak azt kellene tudni, hogy passzol-e a generátorunk tengelyére..(hátha van valakinek szétbombázott generátora, és leméri, lefényképezi a tárcsa felfogatást) a külső méreteket összetudom hasonlítani, szerintem passzol a miénkkel..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2012 Dátum:
2010.02.10 szerda, 20:49:03 »
Idézetet írta: francoe - 2010.02.10 szerda, 17:44:31
Van (lesz) olyan alkatrész amit még nem cseréltél (nem kell kicserélni). Ez kész ráfizetés. Inkább a házra tegyél félre
Sok dolog még gyári rajta. Pl. a kasztni nagy része.
Na meg ott van a blokk és a váltó!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2013 Dátum:
2010.02.10 szerda, 21:12:12 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.10 szerda, 20:03:46
A ti városotokban akkor jelentősen olcsóbb az alkatrész.
Mert itt 6500 a görgők darabja. A feszítő 38 ezer, a szíj 5, a 2 tömegű 31. A munka 30. A tárcsa akkor 13.
A gumi szilentekre a ti megoldásotok lenne jó.
Nem tudom milyen gyártmány. Ez már talán a titok része.
Ismerem a srácot. Sokat dolgozott vele. Nem annyi hogy rádobja az ember az új tárcsát. Megmondta, hogy nem egyszerű, és éppen ezért neki is kell valami($) ezért nem mond el mindent.
Én 2009ben ennyiért vettem az alkatrészeket a cromaxban.13ért már nem tűnik vészesnek.
Valszeg a generátor tengelyvégén kell alakítani,hogy pásszoljon rá a tárcsa.Lehet,hogy menetet kell rá vágni vagy ilyesmi.
Mind 1, innien már csak 1 lépés a fellelhetősége!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2014 Dátum:
2010.02.10 szerda, 21:13:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.10 szerda, 20:42:18
Holnap meglesz amit nem rég cseréltem a PDTDI-n, utána már csak azt kellene tudni, hogy passzol-e a generátorunk tengelyére..(hátha van valakinek szétbombázott generátora, és leméri, lefényképezi a tárcsa felfogatást) a külső méreteket összetudom hasonlítani, szerintem passzol a miénkkel..
Nyomd az infót te is.Érdekes téma!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2015 Dátum:
2010.02.10 szerda, 21:58:54 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.10 szerda, 21:13:10
Nyomd az infót te is.Érdekes téma!
Hihetetlenül egyenletesen és simán futott annak a VW-nek a szíjrendszere a mi fordunkéhoz képest...a feszítő alapjáraton is szinte rezennéstelenül állt...ellenben nézd meg a mi dízeleinkben, főleg az alacsonyabb alapjáratú Ci-ken hogy kalimpál alapjáraton a feszítő....ez nagyon rendbe fogja tenni, ha sikerül rátennünk..(sikerülni fog tudom
)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2016 Dátum:
2010.02.10 szerda, 22:04:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.10 szerda, 21:58:54
Hihetetlenül egyenletesen és simán futott annak a VW-nek a szíjrendszere a mi fordunkéhoz képest...a feszítő alapjáraton is szinte rezennéstelenül állt...ellenben nézd meg a mi dízeleinkben, főleg az alacsonyabb alapjáratú Ci-ken hogy kalimpál alapjáraton a feszítő....ez nagyon rendbe fogja tenni, ha sikerül rátennünk..(sikerülni fog tudom
)
Ervin, Neked mi nem sikerül?
??
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2017 Dátum:
2010.02.10 szerda, 22:22:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.10 szerda, 21:58:54
Hihetetlenül egyenletesen és simán futott annak a VW-nek a szíjrendszere a mi fordunkéhoz képest...a feszítő alapjáraton is szinte rezennéstelenül állt...ellenben nézd meg a mi dízeleinkben, főleg az alacsonyabb alapjáratú Ci-ken hogy kalimpál alapjáraton a feszítő....ez nagyon rendbe fogja tenni, ha sikerül rátennünk..(sikerülni fog tudom
)
Az enyémen már rajta van, bibibííí.
És tényleg meg sem rezdül a feszítő.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2018 Dátum:
2010.02.10 szerda, 22:28:41 »
Idézetet írta: Leni - 2010.02.10 szerda, 22:04:28
Ervin, Neked mi nem sikerül?
??
Van olyan is, de azt nem reklámozza az ember....
Ezt most nagyon szeretném összehozni...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2019 Dátum:
2010.02.10 szerda, 22:34:33 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.10 szerda, 22:22:09
Az enyémen már rajta van, bibibííí.
És tényleg meg sem rezdül a feszítő.
Azért az nagyban segítene, ha azt elárulná a szerelőd, hogy milyen típusút tett fel, és hogy gyárilag menetes e a tengelyvég, vagy ő alakította azzá, mert a tárcsa belseje a szabadonfutós esetében menetes az biztos...
Ha segítesz, nemsokára nekünk is lesz bibibíííí......
Ja és utána, nem kell babrálni a gyári szilenteket, mert nem lesz ami szétverje..
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.10 szerda, 22:39:45 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2020 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 08:23:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.10 szerda, 22:34:33
Azért az nagyban segítene, ha azt elárulná a szerelőd, hogy milyen típusút tett fel, és hogy gyárilag menetes e a tengelyvég, vagy ő alakította azzá, mert a tárcsa belseje a szabadonfutós esetében menetes az biztos...
Ha segítesz, nemsokára nekünk is lesz bibibíííí......
Ja és utána, nem kell babrálni a gyári szilenteket, mert nem lesz ami szétverje..
Segítek, persze. De szét nem szedem, mert ahhoz nincs apparátusom, se affinitásom.
A szerelőt meg nem biztos, hogy rá tudom venni, hogy elárulja, mert akkor senki nem megy hozzá megcsináltatni.
De mint már említettem csinál valamilyen leírást hétvégén. Kivárjuk.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2021 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 09:59:39 »
Sziasztok!
Tegnap kivillant az izzitóm és folyamatos villogást produkált
Erő megvolt ment rendesen
Na de!!Egyböl hívtam Vic-et,hogy mit produkál és ő mondta vigyem hozzá mert reggelre már nem fog beindulni
Programozás és olyan lett mint a villogás elött...
2es pcsúcs rakoncátlankodott
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2022 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 10:02:15 »
170.000 ezernél bevizsgálták a csúcsokat és jók voltak!!!
Most 199.000 van benne...
Pro-tec et kapott 190.000 nél
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2023 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 10:54:54 »
Idézetet írta: balko - 2010.02.11 csütörtök, 09:59:39
Sziasztok!
Tegnap kivillant az izzitóm és folyamatos villogást produkált
Erő megvolt ment rendesen
Na de!!Egyböl hívtam Vic-et,hogy mit produkál és ő mondta vigyem hozzá mert reggelre már nem fog beindulni
Programozás és olyan lett mint a villogás elött...
2es pcsúcs rakoncátlankodott
Érdekesek ezek a facelift előtti FMBA-s tdci-k. Gorzasnak is elfelejtette az 1. henger porlasztójának kódját az ecu. Ha jól gondolom, az újabbaknál ez már csak egyenetlen járást okoz és nem teljes nemindulást....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
attjuhasz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2024 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 11:34:48 »
Sziasztok!
Tegnap ismét kiolvasták a hibakódokat az automból törölték és már vissza is tértek...
Szóval a kódok P0401 és P0405 ami ugyebár továbbra is EGR problémára utal, de már az EGR új a szívósor tök tiszta és mégis. Nekem elektromos EGR-em van és már a szerelő is kezd gyanakodni a emissziós szelepre. Nincs valakinek valami rajza arról hogy mi hogy működik mind elektromosan mind pedig mechanikailag. Lassan 1 éve kínlódok ezzel, de semmi eredmény csak ötletek, amik nem segítenek.... Nagyon hálás lennék ha valai tudna nekem ehhez kapcsolási rajzokat küldeni hogy kinyomozhatnám mi mit vezérel esetleg kimérhetném...
A mondeo egy 2006-os MK3 2.0 TDCi 115 lovas... kérlek benneteket szánjatok meg mert nagyon zavar ez engem...
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2025 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 11:46:09 »
Elképzelhető,hogy cserés lesz a csúcs???
Melegen pöccre indult de ahogy hült a motor már füstölt és dadogott...
nehezen volt meg a fordulat
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
zeordogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2026 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 14:12:30 »
Sziasztok!
Tudna esetleg vki segíteni az alábbi jelenséggel kapcsolatban:
2.0 TDCI 115LE motor (2005.02.hó) reggeli indításkor a motor mintha néha kihagyna, olyan,
mint egy benzinesnél mikor kimarad a gyújtás. A kocsi fűtött garázsban áll és ezt csak a reggeli indítás után produkálja.
semmi egyéb jelenség nincs , nem világít hibára egy lámpa sem, semmi füst, erő van , csak a motor néha "kihagyogat".
Amint bemelegedett a motor már nem csinálja. Sőt ezután már akkor sem , ha egész nap kint áll a hidegben
és mondjuk du. elindítom. Csak reggel.
Nemrég volt a kötelező szervize , minden szokásos cserével , (üa. szűrő is !), most 93e km van benne.
Lehet ez porlasztó csúcs hiba? Vagy esetleg előfordulhat ,hogy egy hosszabb aksi kivétel után " elfelejtette a beállításokat"?
Köszönöm előre is!
Üdv,
Zsolt
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2027 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 14:31:40 »
Idézetet írta: zeordogh - 2010.02.11 csütörtök, 14:12:30
Sziasztok!
Tudna esetleg vki segíteni az alábbi jelenséggel kapcsolatban:
2.0 TDCI 115LE motor (2005.02.hó) reggeli indításkor a motor mintha néha kihagyna, olyan,
mint egy benzinesnél mikor kimarad a gyújtás. A kocsi fűtött garázsban áll és ezt csak a reggeli indítás után produkálja.
semmi egyéb jelenség nincs , nem világít hibára egy lámpa sem, semmi füst, erő van , csak a motor néha "kihagyogat".
Amint bemelegedett a motor már nem csinálja. Sőt ezután már akkor sem , ha egész nap kint áll a hidegben
és mondjuk du. elindítom. Csak reggel.
Nemrég volt a kötelező szervize , minden szokásos cserével , (üa. szűrő is !), most 93e km van benne.
Lehet ez porlasztó csúcs hiba? Vagy esetleg előfordulhat ,hogy egy hosszabb aksi kivétel után " elfelejtette a beállításokat"?
Köszönöm előre is!
Üdv,
Zsolt
Első körben: A szűrőt feltöltötték beszerelés előtt? Meghúzták a szűrő alján a leeresztő csavart?
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zeordogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2028 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 14:40:22 »
Idézetet írta: TZS - 2010.02.11 csütörtök, 14:31:40
Első körben: A szűrőt feltöltötték beszerelés előtt? Meghúzták a szűrő alján a leeresztő csavart?
Igen. Ez megvolt.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2029 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 16:54:40 »
Idézetet írta: zeordogh - 2010.02.11 csütörtök, 14:40:22
Igen. Ez megvolt.
A kódokat nem felejti el a ecu akku levétel után sem. Lehet, rossz gázolaj, vagy valami lerakódás amit pro-tec használatával orvosolni lehet. Ha csak egyszer fordult elő, akkor nem kell aggódni. Ha rendszeres a hibajelenség olvastass hibakódot. Akkor is van hibakód, ha nem világít a MIL lámpa. Persze végső esetben lehet porlasztócsúcs hiba is, ekkor poharas tesztet ajánlok.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zeordogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2030 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 17:14:09 »
Idézetet írta: TZS - 2010.02.11 csütörtök, 16:54:40
A kódokat nem felejti el a ecu akku levétel után sem. Lehet, rossz gázolaj, vagy valami lerakódás amit pro-tec használatával orvosolni lehet. Ha csak egyszer fordult elő, akkor nem kell aggódni. Ha rendszeres a hibajelenség olvastass hibakódot. Akkor is van hibakód, ha nem világít a MIL lámpa. Persze végső esetben lehet porlasztócsúcs hiba is, ekkor poharas tesztet ajánlok.
Sajnos rendszeres, minden nap reggel ezt csinálja.....
Én vidéken ( Komárom ) lakom , de Bp-en gyakran járok , kit ajánlasz ahol ki tudnám olvastatni a hibakódokat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2031 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 18:23:30 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.02.11 csütörtök, 17:45:05
Valaki megtudja mondani ezen a cikkszámon milyen alkatrész van? 1506930
Nekem így semmit nem talál....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2032 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 18:26:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.10 szerda, 21:58:54
Hihetetlenül egyenletesen és simán futott annak a VW-nek a szíjrendszere a mi fordunkéhoz képest...a feszítő alapjáraton is szinte rezennéstelenül állt...ellenben nézd meg a mi dízeleinkben, főleg az alacsonyabb alapjáratú Ci-ken hogy kalimpál alapjáraton a feszítő....ez nagyon rendbe fogja tenni, ha sikerül rátennünk..(sikerülni fog tudom
)
Nekem a szilentcsere óta rendben van.Nem ez miatt érdekel,hanem,hogy legyen rá úgymond profi megoldás.
És amennyiben ilyen létezik, akkor azt közkézre kell adni cikk formájában,mert egymást segítve jutunk előrébb!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2033 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 19:19:25 »
Idézetet írta: zeordogh - 2010.02.11 csütörtök, 17:14:09
Sajnos rendszeres, minden nap reggel ezt csinálja.....
Én vidéken ( Komárom ) lakom , de Bp-en gyakran járok , kit ajánlasz ahol ki tudnám olvastatni a hibakódokat?
Lehet levegősödik a rendszer, de arról is tárol hibakódot. Én pécsi vagyok, szerviz ügyben keresd Vik-et itt a fórumon. Valaki beírja az elérhetőségét is.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2034 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 19:22:47 »
Idézetet írta: zeordogh - 2010.02.11 csütörtök, 14:12:30
Sziasztok!
Tudna esetleg vki segíteni az alábbi jelenséggel kapcsolatban:
2.0 TDCI 115LE motor (2005.02.hó) reggeli indításkor a motor mintha néha kihagyna, olyan,
mint egy benzinesnél mikor kimarad a gyújtás. A kocsi fűtött garázsban áll és ezt csak a reggeli indítás után produkálja.
semmi egyéb jelenség nincs , nem világít hibára egy lámpa sem, semmi füst, erő van , csak a motor néha "kihagyogat".
Amint bemelegedett a motor már nem csinálja. Sőt ezután már akkor sem , ha egész nap kint áll a hidegben
és mondjuk du. elindítom. Csak reggel.
Nemrég volt a kötelező szervize , minden szokásos cserével , (üa. szűrő is !), most 93e km van benne.
Lehet ez porlasztó csúcs hiba? Vagy esetleg előfordulhat ,hogy egy hosszabb aksi kivétel után " elfelejtette a beállításokat"?
Köszönöm előre is!
Üdv,
Zsolt
Én is azt mondom, hogy a szűrő leeresztő csavarját azért ellenőrizd. Nekem is csinálta ugyanezt tavasszal, ráhúztam, illetve utána mentünk egy hosszabb túrára és lassan teljesen elmúlt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2035 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 19:26:11 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.10 szerda, 10:14:36
Mondjuk attól, hogy amikor visszaveszed a lábad a gázról, akkor nem a szíj fogja meg a generátort.
Eddig váltáskor például mindig éreztem egy kis rántást. (Mert béna vagyok)
De ez teljesen megszűnt.
Egy kis leírást találtam, ez sok mindent elmond:
http://www.fag.hu/content.schaeffler.hu/hu/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3400/mot3410/mot3414/mot3414.jsp
A szerelő elérhetőségét p.ü.-ben tudom küldeni.
Az átalakítás szerinte nem sima ügy, és rengeteget dolgoztak a kifejlesztésén amikor először csinálták.
Azt ígérte, hogy hétvégén csinál leírást.
Ha a Ford szerelt az MKIII Mondeoba szabadonfutós szíjtárcsával generátort, és látá', hogy ez jó, akkor mi a szent sz@rért nem tudta a dízelbe is betenni, és egyáltalán miért a benzinesbe pakolta?
Talán Zacci tudja a választ...
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2036 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 19:33:23 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.02.11 csütörtök, 19:26:11
Ha a Ford szerelt az MKIII Mondeoba szabadonfutós szíjtárcsával generátort, és látá', hogy ez jó, akkor mi a szent sz@rért nem tudta a dízelbe is betenni, és egyáltalán miért a benzinesbe pakolta?
Talán Zacci tudja a választ...
Mert sok részvényük áll szíjfeszítő gyárakban.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2037 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 20:13:08 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.02.11 csütörtök, 19:26:11
Ha a Ford szerelt az MKIII Mondeoba szabadonfutós szíjtárcsával generátort, és látá', hogy ez jó, akkor mi a szent sz@rért nem tudta a dízelbe is betenni, és egyáltalán miért a benzinesbe pakolta?
Talán Zacci tudja a választ...
Hát azért, mert a tdci alapja a tddi, az meg a transitban jól elvolt. Takarékos gyártmányfejlesztés: tegyünk a 90-115le-s tddi blokkra CR üzemanyag rendszert, változó geometriájú turbót, csináljunk belőle 115-130LE-s motort. A generátor valószínűleg közös, csak a ci-ben többet dolgozik.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2038 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 21:05:55 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.02.11 csütörtök, 19:35:44
pedig ez a finis kódja
még ezek vannak a cimkén : 1S7C 3A696 AJ ; H86885
Így sem.Ne barkóbázz!Mi ez?Mk3?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
koviati
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2039 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 21:11:56 »
sziasztok!
van egy 2004-es 2.0 tdci automata mondeom.
ma jöttem haza és egyszer csak leált. jelenség: elkezdett villogni az izzitó jel és leált. inditásnál olyan mintha nem lenne üzemanyag, de van benne. szerintetek mi lehet?
computer, szivattyú, vagy ilyesmi?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2040 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 21:19:13 »
Idézetet írta: koviati - 2010.02.11 csütörtök, 21:11:56
sziasztok!
van egy 2004-es 2.0 tdci automata mondeom.
ma jöttem haza és egyszer csak leált. jelenség: elkezdett villogni az izzitó jel és leált. inditásnál olyan mintha nem lenne üzemanyag, de van benne. szerintetek mi lehet?
computer, szivattyú, vagy ilyesmi?
cmp,turbóelektronika,vagy csúcsok....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
koviati
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2041 Dátum:
2010.02.11 csütörtök, 21:28:13 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.11 csütörtök, 21:19:13
cmp,turbóelektronika,vagy csúcsok....
a csúcsokat novemberben javították
esetleg valahogy ki tudom szűrni?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2042 Dátum:
2010.02.12 péntek, 00:02:17 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.02.11 csütörtök, 21:08:21
nem tudom
azért kérdeztem. Valamilyen szervó,de milyen
szervószivattyú, legújabb verzió.
ld: 4121762
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.12 péntek, 00:04:22 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zeordogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2043 Dátum:
2010.02.12 péntek, 15:05:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.02.11 csütörtök, 19:22:47
Én is azt mondom, hogy a szűrő leeresztő csavarját azért ellenőrizd. Nekem is csinálta ugyanezt tavasszal, ráhúztam, illetve utána mentünk egy hosszabb túrára és lassan teljesen elmúlt.
Ok. Megnézem. Köszönöm.Esetleg más javaslat?
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2044 Dátum:
2010.02.12 péntek, 15:44:14 »
Idézetet írta: koviati - 2010.02.11 csütörtök, 21:28:13
a csúcsokat novemberben javították
esetleg valahogy ki tudom szűrni?
A turboelektronika hiba nem állítja le, csak vészüzemre teszi a motort. A csúcsokat cserélni szokás nem javítani. De a hibajelenséged tipikus cmp jeladó hiba. Kb. 5ezer az alkatrész és te is cserélheted. Ha még vársz vele, hamarosan megint lesz ilyen, hogy leáll. De kérdés, hogy akkor beindul-e? A többi alkatrész vagy javítás sokkat többe kerül érdemes ezzel kezdeni.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2045 Dátum:
2010.02.12 péntek, 15:47:28 »
Idézetet írta: zeordogh - 2010.02.12 péntek, 15:05:24
Ok. Megnézem. Köszönöm.Esetleg más javaslat?
Nekem azt írtad, megvolt a szűrő feltöltés és a csavar meghúzás. A más javaslat a szerviz. Csatlakozások ellenőrzése, résolajcső is! Hibakód olvastatás stb.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2046 Dátum:
2010.02.12 péntek, 17:24:36 »
na kicsit álljunk meg....
injektort teljesen tökéletesen fellehet ujjitani ami ugyanannyit is elmehet mint a gyári....
Ehhez kell megfelelő gép,szakmai tudás,alkatrész,célszerszámok és környezet....ennyi.
Az egy dolog hogy ebben az országban nagyon kevesen tudják ezt kivitelezni.
amugy megjött az első gépünk ami kódol is és teljes diagnosztikát csinál injektorvizsgálatnál és forgalmazni fogjukde a hozzáértést nem fogja pótolni...
még nem láttam énsem mert idén még nem voltam pesten,de majd.....
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2047 Dátum:
2010.02.12 péntek, 17:52:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.12 péntek, 17:24:36
na kicsit álljunk meg....
injektort teljesen tökéletesen fellehet ujjitani ami ugyanannyit is elmehet mint a gyári....
Ehhez kell megfelelő gép,szakmai tudás,alkatrész,célszerszámok és környezet....ennyi.
Az egy dolog hogy ebben az országban nagyon kevesen tudják ezt kivitelezni.
amugy megjött az első gépünk ami kódol is és teljes diagnosztikát csinál injektorvizsgálatnál és forgalmazni fogjukde a hozzáértést nem fogja pótolni...
még nem láttam énsem mert idén még nem voltam pesten,de majd.....
Ez így van! Én is csak szerettem volna kiugrasztani a nyulat, hogy csere volt, vagy tényleg az általad írt profi felújítás.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2048 Dátum:
2010.02.12 péntek, 17:53:35 »
Idézetet írta: TZS - 2010.02.12 péntek, 15:44:14
A turboelektronika hiba nem állítja le, csak vészüzemre teszi a motort.
A csúcsokat cserélni szokás nem javítani. De a hibajelenséged tipikus cmp jeladó hiba. Kb. 5ezer az alkatrész és te is cserélheted. Ha még vársz vele, hamarosan megint lesz ilyen, hogy leáll. De kérdés, hogy akkor beindul-e? A többi alkatrész vagy javítás sokkat többe kerül érdemes ezzel kezdeni.
Rob21 nek a turbóelektronika hiba miatt el sem indult a végére a moci.Előtte 4-5 alkalommal vészüzemben jött haza,majd otthon egyszercsak be sem indult.Veszprémben felújították a vezérlőelektronikáját,azóta pöpec a verda!
Ez csak 35be fájt neki.Szerencsésebb mint 4 csúcs csere.......amit a szagszervízben ráakartak sózni 250ért ......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2049 Dátum:
2010.02.12 péntek, 17:57:55 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.12 péntek, 17:53:35
Rob21 nek a turbóelektronika hiba miatt el sem indult a végére a moci.Előtte 4-5 alkalommal vészüzemben jött haza,majd otthon egyszercsak be sem indult.Veszprémben felújították a vezérlőelektronikáját,azóta pöpec a verda!
Ez csak 35be fájt neki.Szerencsésebb mint 4 csúcs csere.......amit a szagszervízben ráakartak sózni 250ért ......
Hát nem tom én egy hónapig jártam rossz vezérlővel vészüzemmódban. Sőt reggel bevittem a szakihoz a leszerelt elektronikát és egész nap anélkül autóztam pesten! A rudazatot alaphelyzetben rögzítettem.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ