Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:32:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14641039 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2010.02.10 szerda, 07:46:21 »

worship wave

Kupakos.
Íme a képek:




Még soha nem volt ilyen halk az autóm.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.10 szerda, 07:47:55 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2010.02.10 szerda, 09:50:10 »

Kupakos.
Íme a képek:

Még soha nem volt ilyen halk az autóm.
SZuper.
Mitől megy kevésbé tönkre a kéttömegű, ha szabadonfutós a generátor tárcsája? Ha nagy a terhelés a generátoron, így is megfogja a szíjat, nem?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2010.02.10 szerda, 10:14:36 »

SZuper.
Mitől megy kevésbé tönkre a kéttömegű, ha szabadonfutós a generátor tárcsája? Ha nagy a terhelés a generátoron, így is megfogja a szíjat, nem?

Mondjuk attól, hogy amikor visszaveszed a lábad a gázról, akkor nem a szíj fogja meg a generátort.
Eddig váltáskor például mindig éreztem egy kis rántást. (Mert béna vagyok)
De ez teljesen megszűnt.

Egy kis leírást találtam, ez sok mindent elmond:
http://www.fag.hu/content.schaeffler.hu/hu/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3400/mot3410/mot3414/mot3414.jsp

A szerelő elérhetőségét p.ü.-ben tudom küldeni.
Az átalakítás szerinte nem sima ügy, és rengeteget dolgoztak a kifejlesztésén amikor először csinálták.
Azt ígérte, hogy hétvégén csinál leírást.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.10 szerda, 10:36:07 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2010.02.10 szerda, 13:23:04 »

Kupakos.
Íme a képek:




Még soha nem volt ilyen halk az autóm.
Na akkor beletaláltam....Köszi! worship
Az enyémre is megy fel.... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2010.02.10 szerda, 15:29:08 »

Mondjuk attól, hogy amikor visszaveszed a lábad a gázról, akkor nem a szíj fogja meg a generátort.
Eddig váltáskor például mindig éreztem egy kis rántást. (Mert béna vagyok)
De ez teljesen megszűnt.

Egy kis leírást találtam, ez sok mindent elmond:
http://www.fag.hu/content.schaeffler.hu/hu/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3400/mot3410/mot3414/mot3414.jsp

A szerelő elérhetőségét p.ü.-ben tudom küldeni.
Az átalakítás szerinte nem sima ügy, és rengeteget dolgoztak a kifejlesztésén amikor először csinálták.
Azt ígérte, hogy hétvégén csinál leírást.

Ha beszélsz vele a leírással kapcsolatban akkor kérdezd már meg tőle,h csak a szabadonfutós tárcsa felszerelése (anyag+munkadíj) mennyibe fájna és kb mennyi idő alatt csinálja meg.
Helyileg egyébként hol van ez a szerelő?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2010.02.10 szerda, 15:32:33 »

Ha beszélsz vele a leírással kapcsolatban akkor kérdezd már meg tőle,h csak a szabadonfutós tárcsa felszerelése (anyag+munkadíj) mennyibe fájna és kb mennyi idő alatt csinálja meg.
Helyileg egyébként hol van ez a szerelő?

Szeged.

Megkérdezem.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2010.02.10 szerda, 15:50:17 »

Szeged.

Megkérdezem.

Huh az messze van Siófoktól.... rinya

köszi
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2010.02.10 szerda, 17:20:32 »

Összes görgő, feszítő, szíj, 2 tömegű tárcsa, átalakítás, anyag az átalakításhoz, 2 nap munka: 130 ezer.
A csere után láttam az alkatrészeket, hát igen rossz passzban voltak. Az összes görgő is. Engem ez lepett meg.

Remélem megéri a pénzt amit ráköltöttél,azért olcsónak nem mondható!
Összes görgő 5-5e
Feszítő 32e
szíj 4e
Szíjtárcs 2 tömegű 25e

Idáig kb 70e!  + akkor a munkadíj kb 30e.
Akkor a generátor szíjtárcsa kb 30e ft volt!?! Shocked Roll Eyes



Egyébként tetszik és ötletes megoldás.Elovastam a linket is,tényleg frankó!
Viszont a gyenge láncszem a rendszerben még mindig a feszítő gumiszilentjei.

Egyébként ez FAG gyártmány? És hol lehet kapni?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2010.02.10 szerda, 17:39:10 »

Mondjuk attól, hogy amikor visszaveszed a lábad a gázról, akkor nem a szíj fogja meg a generátort.
Eddig váltáskor például mindig éreztem egy kis rántást. (Mert béna vagyok)
De ez teljesen megszűnt.

Egy kis leírást találtam, ez sok mindent elmond:
http://www.fag.hu/content.schaeffler.hu/hu/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3400/mot3410/mot3414/mot3414.jsp

A szerelő elérhetőségét p.ü.-ben tudom küldeni.
Az átalakítás szerinte nem sima ügy, és rengeteget dolgoztak a kifejlesztésén amikor először csinálták.
Azt ígérte, hogy hétvégén csinál leírást.
Aha. Akkor valószínű nekem is ez lesz majd fent, mert a szeptemberben feltett tárcsa, feszítő, szíj, görgő kombó ismét zörög alapjáraton. Továbbá lehet, a generátor is problémás, mert néha villan egyet a xenon alacsony fordulatról felhozva a motort. Nézni kellene a töltést....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2010.02.10 szerda, 17:44:31 »

Aha. Akkor valószínű nekem is ez lesz majd fent, mert a szeptemberben feltett tárcsa, feszítő, szíj, görgő kombó ismét zörög alapjáraton. Továbbá lehet, a generátor is problémás, mert néha villan egyet a xenon alacsony fordulatról felhozva a motort. Nézni kellene a töltést....
Van (lesz) olyan alkatrész amit még nem cseréltél (nem kell kicserélni). Ez kész ráfizetés. Inkább a házra tegyél félre  Wink
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2010.02.10 szerda, 20:03:46 »

Remélem megéri a pénzt amit ráköltöttél,azért olcsónak nem mondható!
Összes görgő 5-5e
Feszítő 32e
szíj 4e
Szíjtárcs 2 tömegű 25e

Idáig kb 70e!  + akkor a munkadíj kb 30e.
Akkor a generátor szíjtárcsa kb 30e ft volt!?! Shocked Roll Eyes



Egyébként tetszik és ötletes megoldás.Elovastam a linket is,tényleg frankó!
Viszont a gyenge láncszem a rendszerben még mindig a feszítő gumiszilentjei.

Egyébként ez FAG gyártmány? És hol lehet kapni?

A ti városotokban akkor jelentősen olcsóbb az alkatrész.
Mert itt 6500 a görgők darabja. A feszítő 38 ezer, a szíj 5, a 2 tömegű 31. A munka 30. A tárcsa akkor 13.
A gumi szilentekre a ti megoldásotok lenne jó.
Nem tudom milyen gyártmány. Ez már talán a titok része.
Ismerem a srácot. Sokat dolgozott vele. Nem annyi hogy rádobja az ember az új tárcsát. Megmondta, hogy nem egyszerű, és éppen ezért neki is kell valami($) ezért nem mond el mindent.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.10 szerda, 20:10:02 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2010.02.10 szerda, 20:42:18 »

Remélem megéri a pénzt amit ráköltöttél,azért olcsónak nem mondható!
Összes görgő 5-5e
Feszítő 32e
szíj 4e
Szíjtárcs 2 tömegű 25e

Idáig kb 70e!  + akkor a munkadíj kb 30e.
Akkor a generátor szíjtárcsa kb 30e ft volt!?! Shocked Roll Eyes



Egyébként tetszik és ötletes megoldás.Elovastam a linket is,tényleg frankó!
Viszont a gyenge láncszem a rendszerben még mindig a feszítő gumiszilentjei.

Egyébként ez FAG gyártmány? És hol lehet kapni?
Holnap meglesz amit nem rég cseréltem a PDTDI-n, utána már csak azt kellene tudni, hogy passzol-e a generátorunk tengelyére..(hátha van valakinek szétbombázott generátora, és leméri, lefényképezi a tárcsa felfogatást) a külső méreteket összetudom hasonlítani, szerintem passzol a miénkkel.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2010.02.10 szerda, 20:49:03 »

Van (lesz) olyan alkatrész amit még nem cseréltél (nem kell kicserélni). Ez kész ráfizetés. Inkább a házra tegyél félre  Wink
Sok dolog még gyári rajta. Pl. a kasztni nagy része. Smiley Na meg ott van a blokk és a váltó!  Grin

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2010.02.10 szerda, 21:12:12 »

A ti városotokban akkor jelentősen olcsóbb az alkatrész.
Mert itt 6500 a görgők darabja. A feszítő 38 ezer, a szíj 5, a 2 tömegű 31. A munka 30. A tárcsa akkor 13.
A gumi szilentekre a ti megoldásotok lenne jó.
Nem tudom milyen gyártmány. Ez már talán a titok része.
Ismerem a srácot. Sokat dolgozott vele. Nem annyi hogy rádobja az ember az új tárcsát. Megmondta, hogy nem egyszerű, és éppen ezért neki is kell valami($) ezért nem mond el mindent.
Én 2009ben ennyiért vettem az alkatrészeket a cromaxban.13ért már nem tűnik vészesnek.
Valszeg a generátor tengelyvégén kell alakítani,hogy pásszoljon rá a tárcsa.Lehet,hogy menetet kell rá vágni vagy ilyesmi.
Mind 1, innien már csak 1 lépés a fellelhetősége! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2010.02.10 szerda, 21:13:10 »

Holnap meglesz amit nem rég cseréltem a PDTDI-n, utána már csak azt kellene tudni, hogy passzol-e a generátorunk tengelyére..(hátha van valakinek szétbombázott generátora, és leméri, lefényképezi a tárcsa felfogatást) a külső méreteket összetudom hasonlítani, szerintem passzol a miénkkel.. Wink
Nyomd az infót te is.Érdekes téma! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2010.02.10 szerda, 21:58:54 »

Nyomd az infót te is.Érdekes téma! Wink wave
Hihetetlenül egyenletesen és simán futott annak a VW-nek a szíjrendszere a mi fordunkéhoz képest...a feszítő alapjáraton is szinte rezennéstelenül állt...ellenben nézd meg a mi dízeleinkben, főleg az alacsonyabb alapjáratú Ci-ken hogy kalimpál alapjáraton a feszítő....ez nagyon rendbe fogja tenni, ha sikerül rátennünk..(sikerülni fog tudom eplus2) smile wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2010.02.10 szerda, 22:04:28 »

Hihetetlenül egyenletesen és simán futott annak a VW-nek a szíjrendszere a mi fordunkéhoz képest...a feszítő alapjáraton is szinte rezennéstelenül állt...ellenben nézd meg a mi dízeleinkben, főleg az alacsonyabb alapjáratú Ci-ken hogy kalimpál alapjáraton a feszítő....ez nagyon rendbe fogja tenni, ha sikerül rátennünk..(sikerülni fog tudom eplus2) smile wave

Ervin, Neked mi nem sikerül?Huh?Huh??? eplus2 eplus2 eplus2  taps
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2010.02.10 szerda, 22:22:09 »

Hihetetlenül egyenletesen és simán futott annak a VW-nek a szíjrendszere a mi fordunkéhoz képest...a feszítő alapjáraton is szinte rezennéstelenül állt...ellenben nézd meg a mi dízeleinkben, főleg az alacsonyabb alapjáratú Ci-ken hogy kalimpál alapjáraton a feszítő....ez nagyon rendbe fogja tenni, ha sikerül rátennünk..(sikerülni fog tudom eplus2) smile wave

Az enyémen már rajta van, bibibííí.
És tényleg meg sem rezdül a feszítő.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2010.02.10 szerda, 22:28:41 »

Ervin, Neked mi nem sikerül?Huh?Huh??? eplus2 eplus2 eplus2  taps
Van olyan is, de azt nem reklámozza az ember.... hehe hehe git vigyor3
Ezt most nagyon szeretném összehozni... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2010.02.10 szerda, 22:34:33 »

Az enyémen már rajta van, bibibííí.
És tényleg meg sem rezdül a feszítő.
Azért az nagyban segítene, ha azt elárulná a szerelőd, hogy milyen típusút tett fel, és hogy gyárilag menetes e a tengelyvég, vagy ő alakította azzá, mert a tárcsa belseje a szabadonfutós esetében menetes az biztos...
Ha segítesz, nemsokára nekünk is lesz bibibíííí...... worship hehe
Ja és utána, nem kell babrálni a gyári szilenteket, mert nem lesz ami szétverje.. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.10 szerda, 22:39:45 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 08:23:07 »

Azért az nagyban segítene, ha azt elárulná a szerelőd, hogy milyen típusút tett fel, és hogy gyárilag menetes e a tengelyvég, vagy ő alakította azzá, mert a tárcsa belseje a szabadonfutós esetében menetes az biztos...
Ha segítesz, nemsokára nekünk is lesz bibibíííí...... worship hehe
Ja és utána, nem kell babrálni a gyári szilenteket, mert nem lesz ami szétverje.. eljen

Segítek, persze. De szét nem szedem, mert ahhoz nincs apparátusom, se affinitásom.
A szerelőt meg nem biztos, hogy rá tudom venni, hogy elárulja, mert akkor senki nem megy hozzá megcsináltatni.
De mint már említettem csinál valamilyen leírást hétvégén. Kivárjuk.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 09:59:39 »

Sziasztok!

Tegnap kivillant az izzitóm és folyamatos villogást produkált rinya rinya
Erő megvolt ment rendesen nyes
Na de!!Egyböl hívtam Vic-et,hogy mit produkál és ő mondta vigyem hozzá mert reggelre már nem fog beindulni wow1
Programozás és olyan lett mint a villogás elött...
2es pcsúcs rakoncátlankodott falbav falbav
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 10:02:15 »

170.000 ezernél bevizsgálták a csúcsokat és jók voltak!!!
Most 199.000 van benne...
Pro-tec et kapott 190.000 nél
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 10:54:54 »

Sziasztok!

Tegnap kivillant az izzitóm és folyamatos villogást produkált rinya rinya
Erő megvolt ment rendesen nyes
Na de!!Egyböl hívtam Vic-et,hogy mit produkál és ő mondta vigyem hozzá mert reggelre már nem fog beindulni wow1
Programozás és olyan lett mint a villogás elött...
2es pcsúcs rakoncátlankodott falbav falbav

Érdekesek ezek a facelift előtti FMBA-s tdci-k. Gorzasnak is elfelejtette az 1. henger porlasztójának kódját az ecu. Ha jól gondolom, az újabbaknál ez már csak egyenetlen járást okoz és nem teljes nemindulást....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
attjuhasz
Vendég
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 11:34:48 »

Sziasztok!

Tegnap ismét kiolvasták a hibakódokat az automból törölték és már vissza is tértek...  rinya Szóval a kódok P0401 és P0405 ami ugyebár továbbra is EGR problémára utal, de már az EGR új a szívósor tök tiszta és mégis. Nekem elektromos EGR-em van és már a szerelő is kezd gyanakodni a emissziós szelepre. Nincs valakinek valami rajza arról hogy mi hogy működik mind elektromosan mind pedig mechanikailag. Lassan 1 éve kínlódok ezzel, de semmi eredmény csak ötletek, amik nem segítenek.... Nagyon hálás lennék ha valai tudna nekem ehhez kapcsolási rajzokat küldeni hogy kinyomozhatnám mi mit vezérel esetleg kimérhetném...
A mondeo egy 2006-os MK3 2.0 TDCi  115 lovas... kérlek benneteket szánjatok meg mert nagyon zavar ez engem...
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 11:46:09 »

Elképzelhető,hogy cserés lesz a csúcs???
Melegen pöccre indult de ahogy hült a motor már füstölt és dadogott...
nehezen volt meg a fordulat
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 14:12:30 »

Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni az alábbi jelenséggel kapcsolatban:
2.0 TDCI 115LE motor (2005.02.hó) reggeli indításkor a motor mintha néha kihagyna, olyan,
mint egy benzinesnél mikor kimarad a gyújtás. A kocsi fűtött garázsban áll és ezt csak a reggeli indítás után produkálja.
semmi egyéb jelenség nincs , nem világít hibára egy lámpa sem, semmi füst, erő van , csak a motor néha "kihagyogat".
Amint bemelegedett a motor már nem csinálja. Sőt ezután már akkor sem , ha egész nap kint áll a hidegben
és mondjuk du. elindítom. Csak reggel.
Nemrég volt a kötelező szervize , minden szokásos cserével , (üa. szűrő is !), most 93e km van benne.
Lehet ez porlasztó csúcs hiba? Vagy esetleg előfordulhat ,hogy egy hosszabb aksi kivétel után " elfelejtette a beállításokat"?
Köszönöm előre is!

Üdv,

Zsolt

Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 14:31:40 »

Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni az alábbi jelenséggel kapcsolatban:
2.0 TDCI 115LE motor (2005.02.hó) reggeli indításkor a motor mintha néha kihagyna, olyan,
mint egy benzinesnél mikor kimarad a gyújtás. A kocsi fűtött garázsban áll és ezt csak a reggeli indítás után produkálja.
semmi egyéb jelenség nincs , nem világít hibára egy lámpa sem, semmi füst, erő van , csak a motor néha "kihagyogat".
Amint bemelegedett a motor már nem csinálja. Sőt ezután már akkor sem , ha egész nap kint áll a hidegben
és mondjuk du. elindítom. Csak reggel.
Nemrég volt a kötelező szervize , minden szokásos cserével , (üa. szűrő is !), most 93e km van benne.
Lehet ez porlasztó csúcs hiba? Vagy esetleg előfordulhat ,hogy egy hosszabb aksi kivétel után " elfelejtette a beállításokat"?
Köszönöm előre is!

Üdv,

Zsolt


Első körben: A szűrőt feltöltötték beszerelés előtt? Meghúzták a szűrő alján a leeresztő csavart?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 14:40:22 »

Első körben: A szűrőt feltöltötték beszerelés előtt? Meghúzták a szűrő alján a leeresztő csavart?

Igen. Ez megvolt.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 16:54:40 »

Igen. Ez megvolt.
A kódokat nem felejti el a ecu akku levétel után sem. Lehet, rossz gázolaj, vagy valami lerakódás amit pro-tec használatával orvosolni lehet. Ha csak egyszer fordult elő, akkor nem kell aggódni. Ha rendszeres a hibajelenség olvastass hibakódot. Akkor is van hibakód, ha nem világít a MIL lámpa. Persze végső esetben lehet porlasztócsúcs hiba is, ekkor poharas tesztet ajánlok.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 17:14:09 »

A kódokat nem felejti el a ecu akku levétel után sem. Lehet, rossz gázolaj, vagy valami lerakódás amit pro-tec használatával orvosolni lehet. Ha csak egyszer fordult elő, akkor nem kell aggódni. Ha rendszeres a hibajelenség olvastass hibakódot. Akkor is van hibakód, ha nem világít a MIL lámpa. Persze végső esetben lehet porlasztócsúcs hiba is, ekkor poharas tesztet ajánlok.

Sajnos rendszeres, minden nap reggel ezt csinálja.....
Én vidéken ( Komárom ) lakom , de Bp-en gyakran járok , kit ajánlasz ahol ki tudnám olvastatni a hibakódokat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 18:23:30 »

Valaki megtudja mondani ezen a cikkszámon milyen alkatrész van? 1506930
Nekem így semmit nem talál.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 18:26:54 »

Hihetetlenül egyenletesen és simán futott annak a VW-nek a szíjrendszere a mi fordunkéhoz képest...a feszítő alapjáraton is szinte rezennéstelenül állt...ellenben nézd meg a mi dízeleinkben, főleg az alacsonyabb alapjáratú Ci-ken hogy kalimpál alapjáraton a feszítő....ez nagyon rendbe fogja tenni, ha sikerül rátennünk..(sikerülni fog tudom eplus2) smile wave
Nekem a szilentcsere óta rendben van.Nem ez miatt érdekel,hanem,hogy legyen rá úgymond profi megoldás.
És amennyiben ilyen létezik, akkor azt közkézre kell adni cikk formájában,mert egymást segítve jutunk előrébb! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 19:19:25 »

Sajnos rendszeres, minden nap reggel ezt csinálja.....
Én vidéken ( Komárom ) lakom , de Bp-en gyakran járok , kit ajánlasz ahol ki tudnám olvastatni a hibakódokat?

Lehet levegősödik a rendszer, de arról is tárol hibakódot. Én pécsi vagyok, szerviz ügyben keresd Vik-et itt a fórumon. Valaki beírja az elérhetőségét is.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 19:22:47 »

Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni az alábbi jelenséggel kapcsolatban:
2.0 TDCI 115LE motor (2005.02.hó) reggeli indításkor a motor mintha néha kihagyna, olyan,
mint egy benzinesnél mikor kimarad a gyújtás. A kocsi fűtött garázsban áll és ezt csak a reggeli indítás után produkálja.
semmi egyéb jelenség nincs , nem világít hibára egy lámpa sem, semmi füst, erő van , csak a motor néha "kihagyogat".
Amint bemelegedett a motor már nem csinálja. Sőt ezután már akkor sem , ha egész nap kint áll a hidegben
és mondjuk du. elindítom. Csak reggel.
Nemrég volt a kötelező szervize , minden szokásos cserével , (üa. szűrő is !), most 93e km van benne.
Lehet ez porlasztó csúcs hiba? Vagy esetleg előfordulhat ,hogy egy hosszabb aksi kivétel után " elfelejtette a beállításokat"?
Köszönöm előre is!

Üdv,

Zsolt



Én is azt mondom, hogy a szűrő leeresztő csavarját azért ellenőrizd. Nekem is csinálta ugyanezt tavasszal, ráhúztam, illetve utána mentünk egy hosszabb túrára és lassan teljesen elmúlt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 19:26:11 »

Mondjuk attól, hogy amikor visszaveszed a lábad a gázról, akkor nem a szíj fogja meg a generátort.
Eddig váltáskor például mindig éreztem egy kis rántást. (Mert béna vagyok)
De ez teljesen megszűnt.

Egy kis leírást találtam, ez sok mindent elmond:
http://www.fag.hu/content.schaeffler.hu/hu/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3400/mot3410/mot3414/mot3414.jsp

A szerelő elérhetőségét p.ü.-ben tudom küldeni.
Az átalakítás szerinte nem sima ügy, és rengeteget dolgoztak a kifejlesztésén amikor először csinálták.
Azt ígérte, hogy hétvégén csinál leírást.
Ha a Ford szerelt az MKIII Mondeoba szabadonfutós szíjtárcsával generátort, és látá', hogy ez jó, akkor mi a szent sz@rért nem tudta a dízelbe is betenni, és egyáltalán miért a benzinesbe pakolta?
Talán Zacci tudja a választ...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 19:33:23 »

Ha a Ford szerelt az MKIII Mondeoba szabadonfutós szíjtárcsával generátort, és látá', hogy ez jó, akkor mi a szent sz@rért nem tudta a dízelbe is betenni, és egyáltalán miért a benzinesbe pakolta?
Talán Zacci tudja a választ...

Mert sok részvényük áll szíjfeszítő gyárakban.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 20:13:08 »

Ha a Ford szerelt az MKIII Mondeoba szabadonfutós szíjtárcsával generátort, és látá', hogy ez jó, akkor mi a szent sz@rért nem tudta a dízelbe is betenni, és egyáltalán miért a benzinesbe pakolta?
Talán Zacci tudja a választ...
Hát azért, mert a tdci alapja a tddi, az meg a transitban jól elvolt. Takarékos gyártmányfejlesztés: tegyünk a 90-115le-s tddi blokkra CR üzemanyag rendszert, változó geometriájú turbót, csináljunk belőle 115-130LE-s motort. A generátor valószínűleg közös, csak a ci-ben többet dolgozik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 21:05:55 »

pedig ez a finis kódja
még ezek vannak a cimkén : 1S7C 3A696 AJ ; H86885 

Így sem.Ne barkóbázz!Mi ez?Mk3? taperouleaupatisserie
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
koviati
Vendég
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 21:11:56 »

sziasztok!

van egy 2004-es 2.0 tdci automata mondeom.
ma jöttem haza és egyszer csak leált. jelenség: elkezdett villogni az izzitó jel és leált. inditásnál olyan mintha nem lenne üzemanyag, de van benne. szerintetek mi lehet?
computer, szivattyú, vagy ilyesmi?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 21:19:13 »

sziasztok!

van egy 2004-es 2.0 tdci automata mondeom.
ma jöttem haza és egyszer csak leált. jelenség: elkezdett villogni az izzitó jel és leált. inditásnál olyan mintha nem lenne üzemanyag, de van benne. szerintetek mi lehet?
computer, szivattyú, vagy ilyesmi?
cmp,turbóelektronika,vagy csúcsok....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
koviati
Vendég
« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2010.02.11 csütörtök, 21:28:13 »

cmp,turbóelektronika,vagy csúcsok....
a csúcsokat novemberben javították
esetleg valahogy ki tudom szűrni?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2010.02.12 péntek, 00:02:17 »

nem tudom Huh? azért kérdeztem. Valamilyen szervó,de milyen Huh?
szervószivattyú, legújabb verzió.
ld: 4121762
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.12 péntek, 00:04:22 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2010.02.12 péntek, 15:05:24 »

Én is azt mondom, hogy a szűrő leeresztő csavarját azért ellenőrizd. Nekem is csinálta ugyanezt tavasszal, ráhúztam, illetve utána mentünk egy hosszabb túrára és lassan teljesen elmúlt.

Ok. Megnézem. Köszönöm.Esetleg más javaslat?
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2010.02.12 péntek, 15:44:14 »

a csúcsokat novemberben javították
esetleg valahogy ki tudom szűrni?
A turboelektronika hiba nem állítja le, csak vészüzemre teszi a motort. A csúcsokat cserélni szokás nem javítani. De a hibajelenséged tipikus cmp jeladó hiba. Kb. 5ezer az alkatrész és te is cserélheted. Ha még vársz vele, hamarosan megint lesz ilyen, hogy leáll. De kérdés, hogy akkor beindul-e? A többi alkatrész vagy javítás sokkat többe kerül érdemes ezzel kezdeni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2010.02.12 péntek, 15:47:28 »

Ok. Megnézem. Köszönöm.Esetleg más javaslat?

Nekem azt írtad, megvolt a szűrő feltöltés és a csavar meghúzás. A más javaslat a szerviz. Csatlakozások ellenőrzése, résolajcső is! Hibakód olvastatás stb.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2010.02.12 péntek, 17:24:36 »

na kicsit álljunk meg....
injektort teljesen tökéletesen fellehet ujjitani ami ugyanannyit is elmehet mint a gyári....
Ehhez kell megfelelő gép,szakmai tudás,alkatrész,célszerszámok és környezet....ennyi.
Az egy dolog hogy ebben az országban nagyon kevesen tudják ezt kivitelezni.
amugy megjött az első gépünk ami kódol is és teljes diagnosztikát csinál injektorvizsgálatnál és forgalmazni fogjukde a hozzáértést nem fogja pótolni...
még nem láttam énsem mert idén még nem voltam pesten,de majd.....
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2010.02.12 péntek, 17:52:25 »

na kicsit álljunk meg....
injektort teljesen tökéletesen fellehet ujjitani ami ugyanannyit is elmehet mint a gyári....
Ehhez kell megfelelő gép,szakmai tudás,alkatrész,célszerszámok és környezet....ennyi.
Az egy dolog hogy ebben az országban nagyon kevesen tudják ezt kivitelezni.
amugy megjött az első gépünk ami kódol is és teljes diagnosztikát csinál injektorvizsgálatnál és forgalmazni fogjukde a hozzáértést nem fogja pótolni...
még nem láttam énsem mert idén még nem voltam pesten,de majd.....

Ez így van! Én is csak szerettem volna kiugrasztani a nyulat, hogy csere volt, vagy tényleg az általad írt profi felújítás.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2010.02.12 péntek, 17:53:35 »

A turboelektronika hiba nem állítja le, csak vészüzemre teszi a motort. A csúcsokat cserélni szokás nem javítani. De a hibajelenséged tipikus cmp jeladó hiba. Kb. 5ezer az alkatrész és te is cserélheted. Ha még vársz vele, hamarosan megint lesz ilyen, hogy leáll. De kérdés, hogy akkor beindul-e? A többi alkatrész vagy javítás sokkat többe kerül érdemes ezzel kezdeni.
Rob21 nek a turbóelektronika hiba miatt el sem indult a végére a moci.Előtte 4-5 alkalommal vészüzemben jött haza,majd otthon egyszercsak be sem indult.Veszprémben felújították a vezérlőelektronikáját,azóta pöpec a verda! Wink
Ez csak 35be fájt neki.Szerencsésebb mint 4 csúcs csere.......amit a szagszervízben ráakartak sózni 250ért ...... vigyor3 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2010.02.12 péntek, 17:57:55 »

Rob21 nek a turbóelektronika hiba miatt el sem indult a végére a moci.Előtte 4-5 alkalommal vészüzemben jött haza,majd otthon egyszercsak be sem indult.Veszprémben felújították a vezérlőelektronikáját,azóta pöpec a verda! Wink
Ez csak 35be fájt neki.Szerencsésebb mint 4 csúcs csere.......amit a szagszervízben ráakartak sózni 250ért ...... vigyor3 wave
Hát nem tom én egy hónapig jártam rossz vezérlővel vészüzemmódban. Sőt reggel bevittem a szakihoz a leszerelt elektronikát és egész nap anélkül autóztam pesten! A rudazatot alaphelyzetben rögzítettem.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.