Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:56:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684124 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2010.02.12 péntek, 20:59:35 »

Hát nem tom én egy hónapig jártam rossz vezérlővel vészüzemmódban. Sőt reggel bevittem a szakihoz a leszerelt elektronikát és egész nap anélkül autóztam pesten! A rudazatot alaphelyzetben rögzítettem.
Azért nem hiszem, hogy te voltál a legboldogabb ember a szívódízel üzemmódban Undecided 
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2010.02.12 péntek, 21:04:07 »

na kicsit álljunk meg....
injektort teljesen tökéletesen fellehet ujjitani ami ugyanannyit is elmehet mint a gyári....
Ehhez kell megfelelő gép,szakmai tudás,alkatrész,célszerszámok és környezet....ennyi.
Az egy dolog hogy ebben az országban nagyon kevesen tudják ezt kivitelezni.
amugy megjött az első gépünk ami kódol is és teljes diagnosztikát csinál injektorvizsgálatnál és forgalmazni fogjukde a hozzáértést nem fogja pótolni...
még nem láttam énsem mert idén még nem voltam pesten,de majd.....

Tehát amíg meg nem tanulják kezelni vagy legalább szereznek elfogadható szintű tapasztalatot ami kb az átvétel után még fél év, addig akiknek kell vegyen inkább eredeti gyárit?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2010.02.12 péntek, 21:10:13 »

Hát nem tom én egy hónapig jártam rossz vezérlővel vészüzemmódban. Sőt reggel bevittem a szakihoz a leszerelt elektronikát és egész nap anélkül autóztam pesten! A rudazatot alaphelyzetben rögzítettem.
Lehet,hogy nem mind1, hogy milyen jellegű a hiba.
Lehet,hogy ha "szakadás" van,akkor csak vészüzem.Ezért is tudtál autózni nélküle.
Ha pedig "zárlat",akkor már el sem indul.

Nem tom,csak találgatok.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2010.02.12 péntek, 21:33:24 »

Tehát amíg meg nem tanulják kezelni vagy legalább szereznek elfogadható szintű tapasztalatot ami kb az átvétel után még fél év, addig akiknek kell vegyen inkább eredeti gyárit?

Mindenkinek szive joga azt csinálni amit akar....
de nem kell lefikázni dolgokat mert vannak kóklerek,stb....
De az uj is lehet rossz(lásd merci gond,és az ráadásul pont DELPHI is)...tudok olyanról is ami vadiuj porlasztóval 4000km-t ment és megdöglött.
ez egy vadi uj autó volt amit kaptunk bemutató autónak diagnosztikai célra...lényegtelen.
a DELPHI a legsz+arabb és javithatatlanabb befecskendező rendszer,ez tény, és hogy pl a mondeoban az van az elég kellemetlen szerintem....
aki teheti egyértelmű hogy ujjat vegyen,de nem mindenki engedheti meg,nekik megfelelő alternativa lehet egy normálisan felujitott alkatrész és ezt szerettem volna csak mondani.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2010.02.12 péntek, 22:15:33 »

Mindenkinek szive joga azt csinálni amit akar....
de nem kell lefikázni dolgokat mert vannak kóklerek,stb....
De az uj is lehet rossz(lásd merci gond,és az ráadásul pont DELPHI is)...tudok olyanról is ami vadiuj porlasztóval 4000km-t ment és megdöglött.
ez egy vadi uj autó volt amit kaptunk bemutató autónak diagnosztikai célra...lényegtelen.
a DELPHI a legsz+arabb és javithatatlanabb befecskendező rendszer,ez tény, és hogy pl a mondeoban az van az elég kellemetlen szerintem....
aki teheti egyértelmű hogy ujjat vegyen,de nem mindenki engedheti meg,nekik megfelelő alternativa lehet egy normálisan felujitott alkatrész és ezt szerettem volna csak mondani.
Nem a rendszereteket fikázom le mert örülök neki, hogy itthon is lesz ilyen. Én csak azt mondom, hogy nem szeretnék elsőre odaállítani akin megtanulják a gép kezelést. Amúgy a merga delphi bakira csak annyit hogy most csak érdekességből megnéztem a cromax oldalát.  wow1 amíg nem volt a delphi balhé addig a szintén delphi által gyártott 2,2-es csúcsok csere darabbal alig kerültek többe 20 eft/db (így nem is lett volna javításnak értelme csak cserének) Most a neten a Cromaxnál nem is látok QJBB-hez csak QJBA-hoz azt is 95eFt/db + cseredarab  wow1  Hát úgy látszik a delphi gyárban most a mergára túlóráznak minden gépsoron  hehe Úgy látszik várni kell  a csúcsoknak még egy évet a lerohadással amíg helyreáll az ár megint  eplus2
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2010.02.12 péntek, 22:22:03 »

Lehet,hogy nem mind1, hogy milyen jellegű a hiba.
Lehet,hogy ha "szakadás" van,akkor csak vészüzem.Ezért is tudtál autózni nélküle.
Ha pedig "zárlat",akkor már el sem indul.

Nem tom,csak találgatok.... vigyor3
Igazad lehet.  Wink
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2010.02.13 szombat, 13:04:15 »

Hűtőfolyadékot valami spéci aluminiumblokkba valót kell venni vagy jó az általános is?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2010.02.13 szombat, 13:06:17 »

Hűtőfolyadékot valami spéci aluminiumblokkba valót kell venni vagy jó az általános is?
Szia!
Spéci alu blokkba valót!!  Mondjuk gyári ford... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2010.02.13 szombat, 16:38:53 »

Segítek, persze. De szét nem szedem, mert ahhoz nincs apparátusom, se affinitásom.
A szerelőt meg nem biztos, hogy rá tudom venni, hogy elárulja, mert akkor senki nem megy hozzá megcsináltatni.
De mint már említettem csinál valamilyen leírást hétvégén. Kivárjuk.
Összehasonlítottam a VW szabadonfutós szíjtárcsáját a mondiéval, majdnem ugyanaz, csak van egy perem a generátorház felőli oldalon, ami nem kéne, hogy ott legyen szomoru1...szedd ki belőle melyik típusét rakta fel.. Wink vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2010.02.13 szombat, 16:51:36 »

Összehasonlítottam a VW szabadonfutós szíjtárcsáját a mondiéval, majdnem ugyanaz, csak van egy perem a generátorház felőli oldalon, ami nem kéne, hogy ott legyen szomoru1...szedd ki belőle melyik típusét rakta fel.. Wink vigyor3

Ha visszaolvasol látod, hogy én is írtam erről a peremről. (Gallér) És mégis azt rakta fel szvsz. Csak lebuherálta róla vagy ilyesmi. Nem tudom. Ez pont az a trükk szerintem amit nem fog elmondani. Hiába is kérdezném.
A leírást még nem kaptam meg. Ha megkapom akkor tudok kérdezni tőle.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 09:42:18 »

Hali

2004 es tdci motoros kombit nézek. Volt rajta cserélve porlasztócsúcs stb.. Az új csúcsoknak meddig kellene bírnia??
És mennyire jók ezek a motorok??
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 10:46:02 »

Hali

2004 es tdci motoros kombit nézek. Volt rajta cserélve porlasztócsúcs stb.. Az új csúcsoknak meddig kellene bírnia??
És mennyire jók ezek a motorok??
Mennyire jók?Elnyűhetetlenek a hozzáértők számára!
az új csúcs cirka 250e km-t elmegy.
a felújított nem sokat,attól függ,hogy profin csinálták-e(kóddal)akkor talán többet
Nepperek szokták újraprogramoztatni a csúcsokat az eladás előtt,hogy menjen,de az nem sokat bír-monjuk 10-30e km-t.És lehet,hogy a dugó is átég....
Szóval hosszú távon a gyárit érdemes beletenni mégha drágább is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 14:26:41 »

Próbálkoztam egy termosztát cserével így a tél végén, de nem sikerült. A termosztát ház legalsó csavarja csak körbe forog, nem jön ki.  gun
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 15:44:30 »

Próbálkoztam egy termosztát cserével így a tél végén, de nem sikerült. A termosztát ház legalsó csavarja csak körbe forog, nem jön ki.  gun
Az nem jó.....de ha sikerül kiszednes,legfeljebb tegyél helyette átmenő csavart réz anyócával!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 18:39:36 »

Az nem jó.....de ha sikerül kiszednes,legfeljebb tegyél helyette átmenő csavart réz anyócával!
Hagyom inkább a francba. Jön a meleg. Ha kell valakinek termosztát+Ford gyári fagyálló, szóljon.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 20:01:54 »

Azt mondta a csúcsokról a tulaj, hogy 100e körül volt darabja (csak egy volt hibás de mindet kicseréltette). Azt nem tudom hogy eredeti,vagy utángyártott volt-e.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2010.02.14 vasárnap, 20:38:57 »

A blokkon van hűtővíz légtelenítő-leeresztő csavar vagy lelégteleníti magát?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 17:34:39 »

Sziasztok Kedves Fórumtársak!

Segítsetek kérlek a következő kérdésben, mert tanácstalan vagyok, viszont nem mindegy, hogy mi lesz a kimenetele a dolognak.
A Hardware: Ford Mondeo 2.0 tdci FMBA motorkódos, 131 LE, 6 sebességes, kombi.
Az eset leírása:
Párom ment a kocsival, egyszer csak előzött, ami közben (nem volt épp kellemes) az autó letiltott, egy picu ugrás, és azonnal visszavett a teljesítményből (azaz vészüzemmódba kapcsolt). Utána az izitás jelző folyamatosan villog, és a kocsi nem megy rendesen, (hisen vészüzemmódban van).
Ezután párom megállt a gyógyszertárnál, és mikor indított, már midnen OK volt. A kocsi megy rendesen, semmi hiba.
Hazajött, elmentem haverhoz, kitöröltük a hibakódot, utána megparkettáztam a kocsit, de semmi hiba (egyenlőre), megy ahogy kell.
A KÓD: P0251 Befecskenzező szivattyú A.

Nos a kérdésem: Volt valakinek hasonlóm tapasztalata? Mire számítsak, nem hogy "csak" valamilyen szelep ment ki? A csúcsok 70 ezerrel ezelőtt lettek cserélve, azóta csak carrerra üzemanyaggal járok. Egy hete volt olajcserén a kocsi. 15 ezer kilométerenként viszem olajcserére, és 31 ezrenként gázolajcserére.

Összegezve: Azt hallottam, hogy a magasnyomású szivattyú ha elszáll, akkor az megáll, mint Katiban a gyerek, azaz sem előre , sem hátra. A kocsi köhög, puffog, füstöl, de itt semmi.
A csúcsok: Nemá, hogy 70 ezer után kimenjenek, az előző garnitúra elment 160 ezret.
Érdemes lenne-e elmennem egy adagolóshoz, aki megmondja, hogy mi a baj?
Foglalkozzak-e a dologgal, vagy csak menjek, s ha ismét bejön a kód, akkor meg már úgy is mindegy?
Nem lehet, hogy ez is csak egy szenzor, amit ki kell cserélni?

Válaszotokat előre is köszönöm, nagy segítség lenne, hogy ha tudnék közelebbit.
Tisztelettel
Meszike007
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 17:47:46 »

Sziasztok Kedves Fórumtársak!

Segítsetek kérlek a következő kérdésben, mert tanácstalan vagyok, viszont nem mindegy, hogy mi lesz a kimenetele a dolognak.
A Hardware: Ford Mondeo 2.0 tdci FMBA motorkódos, 131 LE, 6 sebességes, kombi.
Az eset leírása:
Párom ment a kocsival, egyszer csak előzött, ami közben (nem volt épp kellemes) az autó letiltott, egy picu ugrás, és azonnal visszavett a teljesítményből (azaz vészüzemmódba kapcsolt). Utána az izitás jelző folyamatosan villog, és a kocsi nem megy rendesen, (hisen vészüzemmódban van).
Ezután párom megállt a gyógyszertárnál, és mikor indított, már midnen OK volt. A kocsi megy rendesen, semmi hiba.
Hazajött, elmentem haverhoz, kitöröltük a hibakódot, utána megparkettáztam a kocsit, de semmi hiba (egyenlőre), megy ahogy kell.
A KÓD: P0251 Befecskenzező szivattyú A.

Nos a kérdésem: Volt valakinek hasonlóm tapasztalata? Mire számítsak, nem hogy "csak" valamilyen szelep ment ki? A csúcsok 70 ezerrel ezelőtt lettek cserélve, azóta csak carrerra üzemanyaggal járok. Egy hete volt olajcserén a kocsi. 15 ezer kilométerenként viszem olajcserére, és 31 ezrenként gázolajcserére.

Összegezve: Azt hallottam, hogy a magasnyomású szivattyú ha elszáll, akkor az megáll, mint Katiban a gyerek, azaz sem előre , sem hátra. A kocsi köhög, puffog, füstöl, de itt semmi.
A csúcsok: Nemá, hogy 70 ezer után kimenjenek, az előző garnitúra elment 160 ezret.
Érdemes lenne-e elmennem egy adagolóshoz, aki megmondja, hogy mi a baj?
Foglalkozzak-e a dologgal, vagy csak menjek, s ha ismét bejön a kód, akkor meg már úgy is mindegy?
Nem lehet, hogy ez is csak egy szenzor, amit ki kell cserélni?

Válaszotokat előre is köszönöm, nagy segítség lenne, hogy ha tudnék közelebbit.
Tisztelettel
Meszike007
Pl. folyik belőle a gázolaj valahol. Meleg vagy félmeleg motornál volt?
A p0251 sokminden lehet. Többször  posztoltam már egy TDCi fault bulletin-t, abban részletes leírás van a P0251 hibakereséséről.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 17:52:03 »

Sziasztok Klubtagok!
Nagyon nagy problémám adódott ,ezért kérném a segitségeteket.Van egy 2002-es évjáratú 130 LE TDCi-m.
Külföldre(Románia) mentem vele, most is ott vagyok mivel elkezdett villogni az izzitásjelző. Még csak melegen beindult, de egy nap állás után most már be sem akar indulni. Holnapra lebeszéltem egy FORD szervizzel, hogy beviszem (60 km-re van) de mint irtam már nem indul be, és itt ahol vagyok nincs se szerelő se szerviz.
Ha valaki tudna valamilyen módszert , hogy mit lehet-vagy kellene   tenni nagyon megköszönném.  
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 18:01:41 »

Szia!

Teljesen meleg motornál volt az eset.
"Többször  posztoltam már egy TDCi fault bulletin-t, abban részletes leírás van a P0251 hibakereséséről."
Magyarur lsz...
Hol találom ezt a hibakódot?


Pl. folyik belőle a gázolaj valahol. Meleg vagy félmeleg motornál volt?
A p0251 sokminden lehet. Többször  posztoltam már egy TDCi fault bulletin-t, abban részletes leírás van a P0251 hibakereséséről.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 18:05:59 »

Sziasztok Kedves Fórumtársak!

Segítsetek kérlek a következő kérdésben, mert tanácstalan vagyok, viszont nem mindegy, hogy mi lesz a kimenetele a dolognak.
A Hardware: Ford Mondeo 2.0 tdci FMBA motorkódos, 131 LE, 6 sebességes, kombi.
Az eset leírása:
Párom ment a kocsival, egyszer csak előzött, ami közben (nem volt épp kellemes) az autó letiltott, egy picu ugrás, és azonnal visszavett a teljesítményből (azaz vészüzemmódba kapcsolt). Utána az izitás jelző folyamatosan villog, és a kocsi nem megy rendesen, (hisen vészüzemmódban van).
Ezután párom megállt a gyógyszertárnál, és mikor indított, már midnen OK volt. A kocsi megy rendesen, semmi hiba.
Hazajött, elmentem haverhoz, kitöröltük a hibakódot, utána megparkettáztam a kocsit, de semmi hiba (egyenlőre), megy ahogy kell.
A KÓD: P0251 Befecskenzező szivattyú A.

Nos a kérdésem: Volt valakinek hasonlóm tapasztalata? Mire számítsak, nem hogy "csak" valamilyen szelep ment ki? A csúcsok 70 ezerrel ezelőtt lettek cserélve, azóta csak carrerra üzemanyaggal járok. Egy hete volt olajcserén a kocsi. 15 ezer kilométerenként viszem olajcserére, és 31 ezrenként gázolajcserére.

Összegezve: Azt hallottam, hogy a magasnyomású szivattyú ha elszáll, akkor az megáll, mint Katiban a gyerek, azaz sem előre , sem hátra. A kocsi köhög, puffog, füstöl, de itt semmi.
A csúcsok: Nemá, hogy 70 ezer után kimenjenek, az előző garnitúra elment 160 ezret.
Érdemes lenne-e elmennem egy adagolóshoz, aki megmondja, hogy mi a baj?
Foglalkozzak-e a dologgal, vagy csak menjek, s ha ismét bejön a kód, akkor meg már úgy is mindegy?
Nem lehet, hogy ez is csak egy szenzor, amit ki kell cserélni?

Válaszotokat előre is köszönöm, nagy segítség lenne, hogy ha tudnék közelebbit.
Tisztelettel
Meszike007

Szia.
Ugyan ezt csinálja az enyém is .
Dettó.
A hibakód szintén P0251.
Előzésnél is ezt csinálja amiket leírtál.
Menet közben is teszteltük.
Résolajmérésnél a 2-e 3 as csucsnál kb 6 szorosa volt a résolaj mint a 1, 4 nél.
Alapjáraton lelőtte magáról a résolajmérő gumicsövét , akkora megyiség volt.
Nekem alapjárat ingadozással kezdődött.
Az atóban 108000km van ,elő gazdája vagyok.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 18:39:20 »

Sziasztok Klubtagok!
Nagyon nagy problémám adódott ,ezért kérném a segitségeteket.Van egy 2002-es évjáratú 130 LE TDCi-m.
Külföldre(Románia) mentem vele, most is ott vagyok mivel elkezdett villogni az izzitásjelző. Még csak melegen beindult, de egy nap állás után most már be sem akar indulni. Holnapra lebeszéltem egy FORD szervizzel, hogy beviszem (60 km-re van) de mint irtam már nem indul be, és itt ahol vagyok nincs se szerelő se szerviz.
Ha valaki tudna valamilyen módszert , hogy mit lehet-vagy kellene   tenni nagyon megköszönném.  


En is ugyanigy jartam nemreg, keszulj a legrosszabra, valoszinuleg a porlasztocsucsod adta meg magat.
A problema viszont, hogy amig hideg van, a CPU nem fogja hagyni hogy elinduljon a kocsi, meg veszuzemmodban sem.
Ha nincs a kozeledben FORD szerviz, akik legalabb a hibakodot kiszedik belole, addig sajnos marad a vontatas vagy a trailer. falbav
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 18:43:18 »

Szia!

A csúcsaim, 160 ezernél lettek cserélve, most 245 van a kocsiban, nemá, hogy 85 ezernél kimentek a csúcsok megint...
Hogyan lehet kideríteni, hogy hol megy sok résolaj vissza?
Ford szervíz? Mi a megoldás? Poharazás??
Tisztelettel

Szia.
Ugyan ezt csinálja az enyém is .
Dettó.
A hibakód szintén P0251.
Előzésnél is ezt csinálja amiket leírtál.
Menet közben is teszteltük.
Résolajmérésnél a 2-e 3 as csucsnál kb 6 szorosa volt a résolaj mint a 1, 4 nél.
Alapjáraton lelőtte magáról a résolajmérő gumicsövét , akkora megyiség volt.
Nekem alapjárat ingadozással kezdődött.
Az atóban 108000km van ,elő gazdája vagyok.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 18:58:14 »

Szia!

A csúcsaim, 160 ezernél lettek cserélve, most 245 van a kocsiban, nemá, hogy 85 ezernél kimentek a csúcsok megint...
Hogyan lehet kideríteni, hogy hol megy sok résolaj vissza?
Ford szervíz? Mi a megoldás? Poharazás??
Tisztelettel


Nekem a Fordban  csinálták, poharazással.
Szerintem egy próbát megérne.
Megmondom őszintén  szerintem a kutaknál valami nincs rendben a gázolajjal és hazavágja a csúcsainkat, az idén télen vészesen megugrott a porlasztócsúcs hibák száma, az unokatestvérem a Fordban szerelő és mostanában igen sok autónál jelentkezik ez a hiba, + én bontogatok III-as Mondeókat és kiugróan sokan keretek nálam bontott csúcsokat az idei télen. Én merem állítani hogy a téli gázolaj adalékában van valami amit nem szeretnek az autók.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 19:04:25 »

Hali

Annyi kérdésem lenne hogy:
Jól látom hogy tényleg bajos a TDCI-s motor?
A porlasztócsúcsok is eléggé könnyen megadják magukat?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 19:06:44 »

Ja persze mert mondeot szeretnék. De ha gázos akkor lemondok róla. És hiába volt benne cserélve porlasztócsúcs.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 19:11:41 »

marhajó...
Utánakérdezek, most OMV kutakat supportálok, lehet ez a baj...


Nekem a Fordban  csinálták, poharazással.
Szerintem egy próbát megérne.
Megmondom őszintén  szerintem a kutaknál valami nincs rendben a gázolajjal és hazavágja a csúcsainkat, az idén télen vészesen megugrott a porlasztócsúcs hibák száma, az unokatestvérem a Fordban szerelő és mostanában igen sok autónál jelentkezik ez a hiba, + én bontogatok III-as Mondeókat és kiugróan sokan keretek nálam bontott csúcsokat az idei télen. Én merem állítani hogy a téli gázolaj adalékában van valami amit nem szeretnek az autók.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 19:29:23 »

Az tuti, hogy ha ez lesz a baj, akkor beperlem a,MOL-t , OMV-t.

marhajó...
Utánakérdezek, most OMV kutakat supportálok, lehet ez a baj...


Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 19:54:06 »


Kösz a választ Gorzas,ezzel is okosabb lettem mert jópárszor inditóztam,de semmi, igy nem is próbálkozok vele tovább,hogy mi lesz hát ......
Mégegyszer köszi.
 
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 20:08:02 »

SZIA!

kipróbálnám, hogy lekötném az akksit, hátha a vészüzemmódban még elindul a kocsi. Nekem elindult anno..
A kódot nem törli, de lehet elindul, és el tudsz menni a szervízbe! Amúgy ilyenkor visszateszik a gyári programot, és egy ideig még tudsz autózni. Nekem először mikor jelzett, utána elmentem 30 ezret. Aztán utána már mikor megint jelzett, akkor már összeszedtem a pénzemet a csúcsokra, és akkor csere..


Kösz a választ Gorzas,ezzel is okosabb lettem mert jópárszor inditóztam,de semmi, igy nem is próbálkozok vele tovább,hogy mi lesz hát ......
Mégegyszer köszi.
 
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 20:24:47 »

Köszi, ezen már túl vagyok. Azt mondjuk nem tudom , hogy mennyi ideig vegyem le a sarukat,mert én csak kb. 2-3 percre vettem le, de sajna utána sem indult.Még most is telefonálgatok ezügyben de mivel itt semmi ismeretség, igy elég nehéz alkotni valamit. Talán van egy szerelő akinek van mühelye , és állitólag az un./nyugati/ kocsikat hozzá hordják a helyiek állitólag neki vannak programjai, azt még nem tudom, hogy gyári softver van-e neki, mert már jártam úgy hogy elvittem ilyen sufni tuningos szerelőhöz rákapcsolta a lap topot , és még rosszabb lett mint előtte volt.Ettől függetlenül holnap megpróbálom, nincs más választásom, ha nem akarok itt maradni örökre. 
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 20:35:59 »

Hali

Annyi kérdésem lenne hogy:
Jól látom hogy tényleg bajos a TDCI-s motor?
A porlasztócsúcsok is eléggé könnyen megadják magukat?

Szia.

Hát igen lehet baj a TDCI-vel főleg a csúcsok és a nagymyomású szivatyú terén.
A TDDI nem érzékeny a porlasztókra , viszont a villanyadagoló ott is letolja a gatyát.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 20:40:42 »

Az tuti, hogy ha ez lesz a baj, akkor beperlem a,MOL-t , OMV-t.


Azt azért ne tedd , úgyis pert vesztenél. Sosem tudnád bebizonyítani.
Kiráznák a nyakukból azzal hogy kannából tankolsz, nem pedig kútnál.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 20:48:29 »

kéne csinálni egy mini statisztikát, hogy milyen évjáratúak, mennyi km-rel(amennyi kb az adott csúcsban van), milyen üanyaggal mentek(omw,mol,...)

 Tudok olyan Focus 1.8 TDCI ről( ismerősöm taxizik vele, első tulaj) amiben 180000km -nél cseréltek először csúcsot. aztán most 540000km van benne, most viszont csucs csere is volt és nagynyomású is. Mindig mindenféle gázolajjal tankolták, ami jött olcson éppen.
De sajna ez a ritka, szerintem ha a mi autóink is elmennének enyit senki nem szolna semmit.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 20:57:29 »

Marhajó...

Mondom, az enyéim is kibírtak 160 ezret, ami nprmális, de a második 80 -nál beadja a kulcsot??? Azért ez durva.
Tisztelettel

Tudok olyan Focus 1.8 TDCI ről( ismerősöm taxizik vele, első tulaj) amiben 180000km -nél cseréltek először csúcsot. aztán most 540000km van benne, most viszont csucs csere is volt és nagynyomású is. Mindig mindenféle gázolajjal tankolták, ami jött olcson éppen.
De sajna ez a ritka, szerintem ha a mi autóink is elmennének enyit senki nem szolna semmit.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 21:48:27 »

Sziasztok Klubtagok!
Nagyon nagy problémám adódott ,ezért kérném a segitségeteket.Van egy 2002-es évjáratú 130 LE TDCi-m.
Külföldre(Románia) mentem vele, most is ott vagyok mivel elkezdett villogni az izzitásjelző. Még csak melegen beindult, de egy nap állás után most már be sem akar indulni. Holnapra lebeszéltem egy FORD szervizzel, hogy beviszem (60 km-re van) de mint irtam már nem indul be, és itt ahol vagyok nincs se szerelő se szerviz.
Ha valaki tudna valamilyen módszert , hogy mit lehet-vagy kellene   tenni nagyon megköszönném.  

A P0200 a hiba akkor újra kell programozni a csúcsokat és haza fogsz tudni vele jönni. Gorzasnál tényleg ez volt, Vik felprogramozta az 1. csúcsot (A p0200 mellett volt P2336 is, ami 1. henger kopogás, mivel annak a kódját "felejtette el" az ECU)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 22:33:19 »

Szia!

Teljesen meleg motornál volt az eset.
"Többször  posztoltam már egy TDCi fault bulletin-t, abban részletes leírás van a P0251 hibakereséséről."
Magyarur lsz...
Hol találom ezt a hibakódot?


Kereső a te barátod:
http://www.fordmondeo.org/threadattach/1180715777-ford_tdci_faults.pdf
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 22:55:34 »

Ha visszaolvasol látod, hogy én is írtam erről a peremről. (Gallér) És mégis azt rakta fel szvsz. Csak lebuherálta róla vagy ilyesmi. Nem tudom. Ez pont az a trükk szerintem amit nem fog elmondani. Hiába is kérdezném.
A leírást még nem kaptam meg. Ha megkapom akkor tudok kérdezni tőle.
Vazze, most találtam a TIS-ben:
"Freewheeling belt pulley
 
The use of dual-mass flywheels has resulted in a less uniform rotation of the crankshaft. In addition to the associated increase in noise levels, this also leads to an increased strain on the auxiliary belt drive, as the belt has to transmit the continuous deceleration and acceleration. Ultimately this leads to increased wear.

The generator pulley incorporates another innovation which is designed to reduce this effect. The pulley incorporates a freewheel, i.e. a one-way clutch which transmits power in one direction of rotation but not in the other.

As a result, the rotor does not need to be braked when the engine speed drops, but can be accelerated when the engine speed rises again."

azaz:
Szabadonfutó generátor szíjtárcsa:
A kéttömegű lendkerék alkalmazása kevésbé egyenletes főtengely forgást eredményezett. A megnövekedő zaj mellett ez a megoldás jobban terheli a segédszíj rendszert is, mivel a szíjnak közvetítenie kell a főtengely folytonos gyorsulását/lassulását. Ez gyorsabb elhasználódáshoz vezet.
A szabadonfutós generátor szíjtárcsa lehetőséget nyújt a nemkívánatos hatás csökkentésére. A tárcsa szabadonfutós, azaz egy egyirányú kuplungot tartalmaz, mely csak az egyik forgásirányba teszi lehetővé az erőátadást.
Ennek következtében a generátor forgórészét nem fékezi a szíj a motorfordulat csökkenésekor, ám a fordulatszám növeledése gyorsítja a forgását.
TIS, 2004.

Mit jelent ez? Hát azt, hogy megerősíti azt a teóriát, hogy a fjord már nem akart sok fejlesztési költséget áldozni a TDCi-re, holott tudták nagyon jól, hogy a generátor szétcseszi a segédszíj rendszert (főleg a TDCi jelentős generátora), a kéttömegű főtengely szíjtárcsa pedig jó partner ebben, mert a feszítővel együtt felveszi a rángatást és gyorsan tönkremegy.  gun
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2010.02.16 kedd, 06:09:56 »

Sziasztok!

gyorsitásnál kopogás jön a motor felöl de ha bemelegszik utána már nem!
Vic egy hete progizta fel a csúcsokat mert a 2es elfelejtette a kódot...
amúgy minden a megszokott mdon müxik...
ötlet?? wave wave wave wave wave
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2010.02.16 kedd, 06:29:51 »

2004 es Mondeo 116lovas tdci motorok hogy bírják? Voltak cserélve a csúcsok kb 100 e volt darabja. Görgők is cserélve voltak. ennyit tudok. Hibaforrásként a csúcs vagy más előjöhet még?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2010.02.16 kedd, 08:27:43 »

Az tuti, hogy ha ez lesz a baj, akkor beperlem a,MOL-t , OMV-t.


Ezen csak Te fogsz bukni, én jártam egy ilyen kört a TDDi-vel.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2010.02.16 kedd, 09:01:52 »

most a vp30(TDDI 90LE)-asról vagy a vp44(TDDI 115LE)-esről beszélsz?


Szerintem teljesen mindegy mind a kettőn elektromos vezérlésű adagoló van, és az elektronika adja meg magát.
A Focus TDDi-nél ugyan ez a helyzet.
A legroszzabb az egészben hogy a hibának általában semmi előjele nincs, ( legalábbis a használója nem veszi észre.)
este leállítod az autót, és reggel már nem indul.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2010.02.16 kedd, 09:02:12 »

Vazze, most találtam a TIS-ben:
"Freewheeling belt pulley
 
The use of dual-mass flywheels has resulted in a less uniform rotation of the crankshaft. In addition to the associated increase in noise levels, this also leads to an increased strain on the auxiliary belt drive, as the belt has to transmit the continuous deceleration and acceleration. Ultimately this leads to increased wear.

The generator pulley incorporates another innovation which is designed to reduce this effect. The pulley incorporates a freewheel, i.e. a one-way clutch which transmits power in one direction of rotation but not in the other.

As a result, the rotor does not need to be braked when the engine speed drops, but can be accelerated when the engine speed rises again."

azaz:
Szabadonfutó generátor szíjtárcsa:
A kéttömegű lendkerék alkalmazása kevésbé egyenletes főtengely forgást eredményezett. A megnövekedő zaj mellett ez a megoldás jobban terheli a segédszíj rendszert is, mivel a szíjnak közvetítenie kell a főtengely folytonos gyorsulását/lassulását. Ez gyorsabb elhasználódáshoz vezet.
A szabadonfutós generátor szíjtárcsa lehetőséget nyújt a nemkívánatos hatás csökkentésére. A tárcsa szabadonfutós, azaz egy egyirányú kuplungot tartalmaz, mely csak az egyik forgásirányba teszi lehetővé az erőátadást.
Ennek következtében a generátor forgórészét nem fékezi a szíj a motorfordulat csökkenésekor, ám a fordulatszám növeledése gyorsítja a forgását.
TIS, 2004.

Mit jelent ez? Hát azt, hogy megerősíti azt a teóriát, hogy a Ford már nem akart sok fejlesztési költséget áldozni a TDCi-re, holott tudták nagyon jól, hogy a generátor szétcseszi a segédszíj rendszert (főleg a TDCi jelentős generátora), a kéttömegű főtengely szíjtárcsa pedig jó partner ebben, mert a feszítővel együtt felveszi a rángatást és gyorsan tönkremegy.  gun

Ilyet le mernek írni, úgy hogy nem teszik bele a szabadonfutót. Elképesztő. Nekik került volna kb 3 Ft 20 fillérbe autónként. Annyival sztem fizetett volna érte többet a vásárló.
Még nincs leírás. Sajnálom. Sürgetem, de sok a melója. Legalábbis ezt mondja.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2010.02.16 kedd, 10:11:46 »

Vazze, most találtam a TIS-ben:
azaz:
Szabadonfutó generátor szíjtárcsa:
A kéttömegű lendkerék alkalmazása kevésbé egyenletes főtengely forgást eredményezett. A megnövekedő zaj mellett ez a megoldás jobban terheli a segédszíj rendszert is, mivel a szíjnak közvetítenie kell a főtengely folytonos gyorsulását/lassulását. Ez gyorsabb elhasználódáshoz vezet.
A szabadonfutós generátor szíjtárcsa lehetőséget nyújt a nemkívánatos hatás csökkentésére. A tárcsa szabadonfutós, azaz egy egyirányú kuplungot tartalmaz, mely csak az egyik forgásirányba teszi lehetővé az erőátadást.
Ennek következtében a generátor forgórészét nem fékezi a szíj a motorfordulat csökkenésekor, ám a fordulatszám növeledése gyorsítja a forgását.
TIS, 2004.

Mit jelent ez? Hát azt, hogy megerősíti azt a teóriát, hogy a Ford már nem akart sok fejlesztési költséget áldozni a TDCi-re, holott tudták nagyon jól, hogy a generátor szétcseszi a segédszíj rendszert (főleg a TDCi jelentős generátora), a kéttömegű főtengely szíjtárcsa pedig jó partner ebben, mert a feszítővel együtt felveszi a rángatást és gyorsan tönkremegy.  gun

Utána kéne járni,lehet-e kapni eredeti fordalkatrészben!!!!!!Az alakítgatás nélkül használható-gondolom...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2010.02.16 kedd, 10:17:12 »

Utána kéne járni,lehet-e kapni eredeti fordalkatrészben!!!!!!Az alakítgatás nélkül használható-gondolom...
Egy dolgot nem írtam oda: V6 motorhoz írta. Sad De ha tudja a ford, hogy nem jó a konstrukció, kellene dízelhez is ilyen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2010.02.16 kedd, 11:21:30 »

Köszönöm mindenkinek a segitséget. Tréler lett a vége azzal kell vitetnem a ford szervizbe.
Tisztelettel:zenész
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2010.02.16 kedd, 12:01:37 »

Egy dolgot nem írtam oda: V6 motorhoz írta. Sad De ha tudja a ford, hogy nem jó a konstrukció, kellene dízelhez is ilyen.

Jó-jó,legyen V6.Nem számít.Az a lényeg ,hogy rá lehessen építeni a tdci-re. Grin
Talán közelebb állhat a ford-a fordhoz.Lehet,hogy nem is nagyon kell alakítgatni,vagy csak kicsit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2010.02.16 kedd, 12:50:03 »

Sziasztok!

Nem tud nekem Székesfehérváron /vagy Gárdonyban résolajmérést csinálni?
Aki igen, lsz. PÜ! Nem ingyen kérem, viszont fontos lenne!
Tisztelettel
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2010.02.16 kedd, 16:18:12 »

Sziasztok!

Csörög a gép ha gyorsitok lendkerék lesz Huh???

Még nem hangos épphogy becsörren 2000 fordulatnál...

Meddig birja?Huh?Huh??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.