Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:08:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684739 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2150 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 17:09:15 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.02.21 vasárnap, 16:50:07
Megnéztem a szívósort, és a turbócsövet is, mindenhol, nem látszik olajszennyeződés. Mégis csak 1900-2000-es ford.számnál kezd működni a turbó. Valahol mégis szökik a nyomás?
Mennyi lenne az
előírt ford.szám küszöb
, amelyiknél már kapcsolnia kell a turbónak?
Úgy tudom, hogy már kisebb ford.számnál kellene, mint nálam.
1800tól tölt mérhető nyomás a turbó!
Ha nem látni olajat és likat sem,akkor le kell szedni 1enként a gumicsöveket.6db van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2151 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 17:09:49 »
Idézetet írta: balko - 2010.02.21 vasárnap, 16:22:24
Értem!!!!
És a kopogáshoz valami hozzászólás?
Valaki?
Stealt írta neked.Nem úszod meg a csúcs cserét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2152 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 17:27:30 »
Idézetet írta: ferencv - 2010.02.21 vasárnap, 15:48:34
Szia!
Siess megnézni, ez a kis mutatvány nekem egy turbócserémbe került
Ugyan ennél a csőnél volt elrepedve a belső oldalon az ERG szelep alatt, a leszerelés után látszódott csak a 3 cm -es repedés.
Cseréld mielőbb ha a tied is ilyen.
Üdv Feri
Hali,
ettől ment tönkre? hmm...
megnéztem, meghúztam amit lehetet, ha repedés volna, azt gondolom akkor rendesen lehetne érezni, hogy "szelel", nem?
2-3000-es fordulatnál végignyomogattam a csövet, de sehol nem éreztem, hogy ki fújna...
Naplózva
iky096
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2153 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 18:05:27 »
Sziasztok
tdci hez keresek porlasztókat valami "quest" talán tud, mert őt ajánlották, de bármilyen megoldás érdekel kérlek segítsetelk S.O.S.
Naplózva
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2154 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 18:11:02 »
Idézetet írta: Wah - 2010.02.21 vasárnap, 17:27:30
Hali,
ettől ment tönkre? hmm...
megnéztem, meghúztam amit lehetet, ha repedés volna, azt gondolom akkor rendesen lehetne érezni, hogy "szelel", nem?
2-3000-es fordulatnál végignyomogattam a csövet, de sehol nem éreztem, hogy ki fújna...
"""""megnéztem, meghúztam amit lehetet, ha repedés volna, azt gondolom akkor rendesen lehetne érezni, hogy "szelel", nem?""""""
Még hogy érzed de még hallani is lehet, menet közben is.
Én januárban jártam így, a csővel.
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2155 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 18:17:17 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.02.21 vasárnap, 18:11:02
"""""megnéztem, meghúztam amit lehetet, ha repedés volna, azt gondolom akkor rendesen lehetne érezni, hogy "szelel", nem?""""""
Még hogy érzed de még hallani is lehet, menet közben is.
Én januárban jártam így, a csővel.
most kicsit megnyugodtam! A fórum rendesen előhozza az emberből az autós-hipochondert
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.21 vasárnap, 18:23:34 írta Wah
»
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2156 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 18:45:41 »
Ezek szerint attól kopog,hogy rosszak a csúcsok?
Az izzitó villogáson kívül vannak még jelek a rossz csúcsra vonatkozóan???
Mire kell figyelnem??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2157 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 18:55:49 »
Idézetet írta: balko - 2010.02.21 vasárnap, 18:45:41
Ezek szerint attól kopog,hogy rosszak a csúcsok?
Az izzitó villogáson kívül vannak még jelek a rossz csúcsra vonatkozóan???
Mire kell figyelnem??
Bazi jó lenne ha leírná valaki mire kéne tényleg felfigyelni!Poharazgatás állandóan meg hibakódok....Valami más?
?
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2158 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 19:13:29 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.02.21 vasárnap, 16:50:07
Megnéztem a szívósort, és a turbócsövet is, mindenhol, nem látszik olajszennyeződés. Mégis csak 1900-2000-es ford.számnál kezd működni a turbó. Valahol mégis szökik a nyomás?
Mennyi lenne az
előírt ford.szám küszöb
, amelyiknél már kapcsolnia kell a turbónak?
Úgy tudom, hogy már kisebb ford.számnál kellene, mint nálam.
1900-2000-nél már a maximális nyomásnak is meg kell lenni(1,4-1,5bar)
1300-1400-nál már 0,6bar van...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2159 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 19:55:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.21 vasárnap, 19:13:29
1900-2000-nél már a maximális nyomásnak is meg kell lenni(1,4-1,5bar)
1300-1400-nál már 0,6bar van...
Értem , köszönöm!
Akkor nálam valahol szökik a nyomás, meg kell keresnem a helyét.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2160 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 19:59:58 »
Idézetet írta: Wah - 2010.02.21 vasárnap, 17:27:30
Hali,
ettől ment tönkre? hmm...
megnéztem, meghúztam amit lehetet, ha repedés volna, azt gondolom akkor rendesen lehetne érezni, hogy "szelel", nem?
2-3000-es fordulatnál végignyomogattam a csövet, de sehol nem éreztem, hogy ki fújna...
Azért megy tönkre mert a turbó folyton emelt nyomással dolgozik, hogy hozni tudja az értéket... közben a levegő elszökik. Én majd fél évet használtam repedt csővel. Gázadásra felkeményedtek a csövek, nem füstölt, csak egy halt pisszenést lehetett hallani fordulatsz. visszaesésnélm meg ugye lomha volt, de nem feltűnően. Méress turbónyomást!!! ha megvan ok!! és ennyi. Nekem jobb lett az autó, de érezhetően gyengébb mint a családban lévő másik TDDi(OFF). Amire csak tippelünk, hogy a turbónak betett ez az időszak.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Devlin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2161 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 21:06:39 »
Én is futottam pár kört TDCi szabadonfutós generátor szíjtárcsa ügyben.
A 2001-től 2007-ig gyártott benzines Mondeokon szabadonfutós tárcsa van.
Ez gyárilag ugyan nem rendelhető, de a Fer-Villnél kapható, kb. 15-16 ezer Forint a bruttó ára.
Kinézetre nagyjából megfelel, de sajnos nem megy fel a dízel generátorra, mert a generátor pajzsnak van egy válla, ami nem engedi. (Mintha a szegedi szerelő is említett volna valami vállat...)
Szerény véleményem szerint -de ez innen csak találgatás- a dízel Mondeo generátor pajzsát lecserélve egy benzinesére, fel lehet tenni a benzines szíjtárcsát és lehet örülni.
A két generátor külsőre kísértetiesen hasonlít, látszólag csak a pajzsban van különbség.
Remélem tudatam segíteni...
Naplózva
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2162 Dátum:
2010.02.22 hétfő, 10:12:26 »
Heló mindenkinek! Múltkorában írtam hogy két csúcsot cseréltem "felújítottra" na ezek nem váltak be és vissza is mentem a szerelőhöz aki kivette a csúcsokat mert nem voltak jók. Így csak meg kell vennem négy újat, ebben szeretném a segítségeteket kérni, ajánlottatok 40e/db áron ezek érdekelnek. Négy db. kellene. Írtam Quest-nek de még nem írt vissza (bő egy hete). Ha vki tudna segíteni keresni 40ért új csúcsot azt megköszönném.
Üdv.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2163 Dátum:
2010.02.22 hétfő, 11:30:55 »
Idézetet írta: Leni - 2010.02.21 vasárnap, 19:59:58
Azért megy tönkre mert a turbó folyton emelt nyomással dolgozik, hogy hozni tudja az értéket... közben a levegő elszökik. Én majd fél évet használtam repedt csővel. Gázadásra felkeményedtek a csövek, nem füstölt, csak egy halt pisszenést lehetett hallani fordulatsz. visszaesésnélm meg ugye lomha volt, de nem feltűnően. Méress turbónyomást!!! ha megvan ok!! és ennyi. Nekem jobb lett az autó, de érezhetően gyengébb mint a családban lévő másik TDDi(OFF). Amire csak tippelünk, hogy a turbónak betett ez az időszak.
Az enyémben a turbinakerék egyik lapátja törött el. GOndolom, nem bírta a magas fordulatot. Írok is a garrettnek, hogy cseréljék ki az egészet, mert gyárilag szfh. A tengelyen nem látszik olajzási elégtelenségre utaló elszíneződés.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2164 Dátum:
2010.02.22 hétfő, 17:29:20 »
Elég OFF, de azé ide írom mert eltűnt az Érdekes topik.
Most utaztam egy haverommal egy OFF PDTDI 2.0s (még nem CR-es) Passáttal. Újonnan vette, és most 65ezer van benne. Sokszor vontatták már a szervízbe, meg Compu is cserélve lett, de ami érdekes az a következő. Megyünk a főúton, és kiírja szépen, hogy "töltsél olajat belém". Első benzinkútnál megáll, hátramegy, s mondja reméli még van 1 Lityi. Volt is beletöltötte, és indultunk tovább, de továbbra is hiányt írt. Elmondta, hogy a szervízbe 6eFt/lityis olajból így úton útfélen 1-1 lityinként kb. 10 litert beletölt olajcseréig. Végülis, akkor meg má minek az olajcsere? El is adja nemsoká.
Szal összeteszem a kezem, hogy 40-50ezer kilométere semmi gondom nem volt a szekérrel pedig nem első tuaj vagyok, és má valszeg több mint 200 van benne.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2165 Dátum:
2010.02.22 hétfő, 19:48:25 »
ez a cmp?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=36384557&termek_al_id=17590
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2166 Dátum:
2010.02.22 hétfő, 20:26:52 »
Idézetet írta: Wah - 2010.02.22 hétfő, 19:48:25
ez a cmp?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=36384557&termek_al_id=17590
nem, az a CKP
Ez a CMP:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=36384447&termek_al_id=15771&katnev=Diesel
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2167 Dátum:
2010.02.22 hétfő, 20:46:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.02.22 hétfő, 17:34:09
2.0 PDTDI egy kalap fo$!! az egy 1.9PDTDI(115le-s) 350ekm után sem ette
A 170 lovas nem eszi, csak a 140-es, olyat nem szabad megvenni....a 170-es Qrva jó, megy mint a disznó, nem is eszik, csak sok az adója.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SzLac
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2168 Dátum:
2010.02.22 hétfő, 23:11:58 »
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 2literes 130 lóerős TDCim. Jó erőben volt viszonylag kis fogyasztással, de melegen nehezen indult. Több szervíz is azt mondta, hogy porlasztócsúcs és vagy szivattyú probléma. Végül fel lett újítva az összes csúcs és a szivattyú is.
Sajnos valami nem úgy jött össze, ahogy kellett volna. Terhelésre elkezdett fekete füstöt tolni magából, kisebb lett az ereje és bő egy literrel többet eszik.
Korábban 1700-1800 körül elkezdett húzni, most 2000-2100-nál, de hidegen képes rángatni is.
Volt hasonló tapasztalata valakinek?
Kösz!
Laci
Naplózva
tomac
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2169 Dátum:
2010.02.23 kedd, 00:02:20 »
Idézetet írta: balko - 2010.02.21 vasárnap, 18:45:41
Ezek szerint attól kopog,hogy rosszak a csúcsok?
Az izzitó villogáson kívül vannak még jelek a rossz csúcsra vonatkozóan???
Mire kell figyelnem??
Ugyan ez volt nálam is programozás után.
Légy még türelmes 1000 km körül rendbe jön.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.23 kedd, 00:10:59 írta tomac
»
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2170 Dátum:
2010.02.23 kedd, 02:12:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.02.22 hétfő, 20:26:52
nem, az a CKP
Ez a CMP:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=36384447&termek_al_id=15771&katnev=Diesel
Köszi
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2171 Dátum:
2010.02.23 kedd, 07:35:48 »
Türelem a fő erényem de már túl vagyok az 1000 km-en a proramozás óta!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2172 Dátum:
2010.02.23 kedd, 07:41:07 »
Idézetet írta: balko - 2010.02.23 kedd, 07:35:48
Türelem a fő erényem de már túl vagyok az 1000 km-en a proramozás óta!!!!!!!!!!!!!!
Nem akarlak elkeseríteni, de én programozás után ~ 17 ezret mentem el, de a csattogás végig megvolt
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2173 Dátum:
2010.02.23 kedd, 07:45:42 »
csere lett a vége?
?kopogás megszünt?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2174 Dátum:
2010.02.23 kedd, 07:53:22 »
Idézetet írta: balko - 2010.02.23 kedd, 07:45:42
csere lett a vége?
?kopogás megszünt?
Igen, cseréltem amikor másodjára előzés közben szaladt szét a ménes.
A kopogás nem igazán szűnt meg, de talán valóban kicsit másabb hangja lett.
Mindenki azt mondta-mondja eddíg: TDCi + hideg = kopogás és ez jó ís van így állítólag
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2175 Dátum:
2010.02.23 kedd, 07:59:30 »
Oké hideg,hideg de progi elött két hete is volt hideg(nem is kicsi)és akkor nem kopogott!!!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2176 Dátum:
2010.02.23 kedd, 09:25:55 »
Sziasztok!
Tegnap történt egy ijesztő. érdekes eset.
Megyek a városban és egyszer csak bal elölről, ellőttemről erőteljes kopogó fémes hangok jöttek. azt hittem szét esik a kocsi…
Azt vettem észre, hogy az útegyenetlenségek, ahogy rázkódik, a kocsi hozzák elő ezt a félelmetes hangot.
De amilyen hirtelen előjött, úgy el is múlt, olyan 500 méter után… ma sem vettem észre semmi furát 11 km után.
Mi lehet ez? Beállt a kerékcsapágy? Lengéscsillapító? Valamit elcseszett a szerelő? Bekerült egy fa/fém darab és az zörgött?
Bekapcsolódott a légkondi és emiatt valami?
Laikus vagyok, lehet hülyék a kérdések
Amit érdemes tudni, hogy most volt lendkerék, kuplung, kinyomó csere, és a szerelő mondta, hogy lassan első fékcsere sem ártana, és a kocsi állt nem rég 3 napot.
Köszönöm!
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
bulis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2177 Dátum:
2010.02.23 kedd, 12:29:46 »
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és szinte biztos hogy egy 2.0 TDCI 2006-os 130LE lesz az áldozat. Olvasgattam a topikot és arra jutottam, ezt az autót csakis igazán hozzáértő szervízbe édemes vinni. Tudnátok ajánlani bevált szervízt vagy szerelőt Békéscsaba - Debrecen vonalon? Mint pl a VIC pesten
Előre is köszönöm!
Laci
Naplózva
2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke
psityu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2178 Dátum:
2010.02.23 kedd, 17:02:52 »
Sziasztok!Új vagyok a klubban,segítséget,tanácsot kérnék.2002 TDCi motorral kapcsolatban.Néha egyenetlen az alapjárat,hirtelen gyorsításnál,a motor néha letilt 1pillanatra ezzel 1idejűleg az izzítás jelző folyamatosan villog és nem gyorsul tovább hanem ugyan azon a sebességet tartja, egészen addig míg a motort le nem állítom és újra indításnál megszűnik a probléma.Ha valaki érdemben hozzá tud szólni a jelenséghez kérem írjon.Köszönöm!s
Naplózva
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2179 Dátum:
2010.02.23 kedd, 17:07:12 »
Idézetet írta: psityu - 2010.02.23 kedd, 17:02:52
Sziasztok!Új vagyok a klubban,segítséget,tanácsot kérnék.2002 TDCi motorral kapcsolatban.Néha egyenetlen az alapjárat,hirtelen gyorsításnál,a motor néha letilt 1pillanatra ezzel 1idejűleg az izzítás jelző folyamatosan villog és nem gyorsul tovább hanem ugyan azon a sebességet tartja, egészen addig míg a motort le nem állítom és újra indításnál megszűnik a probléma.Ha valaki érdemben hozzá tud szólni a jelenséghez kérem írjon.Köszönöm!s
Szia.
Én ugyanigy jártam pár hete. 2 porlasztócsúcs meghalt benne.
Csináltass résolajmérést.
Az majd megmutatja mi a gond.
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
psityu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2180 Dátum:
2010.02.23 kedd, 17:22:50 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.02.23 kedd, 17:07:12
Szia.
Én ugyanigy jártam pár hete. 2 porlasztócsúcs meghalt benne.
Csináltass résolajmérést.
Az majd megmutatja mi a gond.
Kösz,csak az a baj hogy több szerelő is megnézte gépre is tették és vagy 4-5 hiba forrássa is lehet ennek a problémának,de 1értelmű válasz nem kaptam.
Naplózva
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2181 Dátum:
2010.02.23 kedd, 17:31:20 »
Idézetet írta: psityu - 2010.02.23 kedd, 17:22:50
Kösz,csak az a baj hogy több szerelő is megnézte gépre is tették és vagy 4-5 hiba forrássa is lehet ennek a problémának,de 1értelmű válasz nem kaptam.
A résolaj megpoharazása kb 10 perces művelet,és nem kell semilyen számítógép hozzá.
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2182 Dátum:
2010.02.23 kedd, 19:30:02 »
Szia
Merre csinálják?
?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
psityu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2183 Dátum:
2010.02.23 kedd, 20:11:58 »
Idézetet írta: balko - 2010.02.23 kedd, 19:30:02
Szia
Merre csinálják?
?
:falbav:Mit merre?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2184 Dátum:
2010.02.23 kedd, 20:16:08 »
Idézetet írta: psityu - 2010.02.23 kedd, 17:22:50
Kösz,csak az a baj hogy több szerelő is megnézte gépre is tették és vagy 4-5 hiba forrássa is lehet ennek a problémának,de 1értelmű válasz nem kaptam.
Ha villog, van hibakód. Kiolvastatod, majd a kódhoz tartozó hibakeresési útvonalon végigzavarod a szabadon választott szerelőt. Az eseted nem egyedi, általában azt csinálják a szerelők, hogy gépre teszik, nézegetik majd vállhúzogatás közepette elmondják, hogy a koszos tanktól a döglött porlasztókon át a szivattyúig bármi lehet. Ez ok, csak mindezt kicserélni kb 600eFt. Idióták.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2185 Dátum:
2010.02.23 kedd, 20:35:05 »
A poharazásra gondoltam!!!!
Hol tudom azt megcsináltatni?
??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2186 Dátum:
2010.02.23 kedd, 21:34:11 »
Idézetet írta: balko - 2010.02.23 kedd, 20:35:05
A poharazásra gondoltam!!!!
Hol tudom azt megcsináltatni?
??
sztenderd ford protokol, tehát ford szerviz első körben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Lennny
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2187 Dátum:
2010.02.24 szerda, 21:52:58 »
Urak,
2006-os EUR 4-es FMBB motorkódú, 2.2 TDCi EGR-jét hogyan kell ledugózni, egyáltalán lehet-e, mert itten vidéken a "mesterek azt mondják, hogy nem lehet.....
Szerintetek?
az nem érdekel, ha dugózás után hibakódot ír ki....
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2188 Dátum:
2010.02.24 szerda, 22:35:54 »
Idézetet írta: Lennny - 2010.02.24 szerda, 21:52:58
Urak,
2006-os EUR 4-es FMBB motorkódú, 2.2 TDCi EGR-jét hogyan kell ledugózni, egyáltalán lehet-e, mert itten vidéken a "mesterek azt mondják, hogy nem lehet.....
Szerintetek?
az nem érdekel, ha dugózás után hibakódot ír ki....
FMBB motorkód nincs a 2,2-seknek 2006-ban EUroIV-es QJBB volt
Egy legalább 0,5mm-es saválló lemezt kell a kipufogó felöl jövő cső és a az EGR szelep közé rakni ugyanaz mint 2,0-nál. P401 hibakód viszont lesz ciklustól függően, egyszerű törölni vészüzemet nem okoz.
Naplózva
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2189 Dátum:
2010.02.24 szerda, 23:21:29 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.10 szerda, 20:03:46
A ti városotokban akkor jelentősen olcsóbb az alkatrész.
Mert itt 6500 a görgők darabja. A feszítő 38 ezer, a szíj 5, a 2 tömegű 31. A munka 30. A tárcsa akkor 13.
A gumi szilentekre a ti megoldásotok lenne jó.
Nem tudom milyen gyártmány. Ez már talán a titok része.
Ismerem a srácot. Sokat dolgozott vele. Nem annyi hogy rádobja az ember az új tárcsát. Megmondta, hogy nem egyszerű, és éppen ezért neki is kell valami($) ezért nem mond el mindent.
Szia olvastam,hogy kicseréltétek a generátor égszíjtárcsát szabadonfutosra én csak azt szeretném kérdezni akkor miért raktátok fel a főtengelyre a kéttömegyú tárcsát azt miért nem cseréltétek le egytömegüre .
köszi
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2190 Dátum:
2010.02.25 csütörtök, 05:55:04 »
Idézetet írta: virag - 2010.02.24 szerda, 23:21:29
Szia olvastam,hogy kicseréltétek a generátor égszíjtárcsát szabadonfutosra én csak azt szeretném kérdezni akkor miért raktátok fel a főtengelyre a kéttömegyú tárcsát azt miért nem cseréltétek le egytömegüre .
köszi
Miért kellett volna lecserélni?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2191 Dátum:
2010.02.25 csütörtök, 10:36:29 »
Idézetet írta: bulis - 2010.02.23 kedd, 12:29:46
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és szinte biztos hogy egy 2.0 TDCI 2006-os 130LE lesz az áldozat. Olvasgattam a topikot és arra jutottam, ezt az autót csakis igazán hozzáértő szervízbe édemes vinni. Tudnátok ajánlani bevált szervízt vagy szerelőt Békéscsaba - Debrecen vonalon? Mint pl a VIC pesten
Előre is köszönöm!
Laci
Francoe ajánlott nekem egy srácot, eddig bevált, priviben küldöm a számát
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
Lennny
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2192 Dátum:
2010.02.25 csütörtök, 10:42:25 »
Idézetet írta: stealt - 2010.02.24 szerda, 22:35:54
FMBB motorkód nincs a 2,2-seknek 2006-ban EUroIV-es QJBB volt
Egy legalább 0,5mm-es saválló lemezt kell a kipufogó felöl jövő cső és a az EGR szelep közé rakni ugyanaz mint 2,0-nál. P401 hibakód viszont lesz ciklustól függően, egyszerű törölni vészüzemet nem okoz.
Köszi!!!
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2193 Dátum:
2010.02.26 péntek, 08:52:12 »
Hali!
A mondi száraz vagy olajos kuplungos?
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2194 Dátum:
2010.02.26 péntek, 10:44:38 »
Idézetet írta: Bali - 2010.02.26 péntek, 08:52:12
Hali!
A mondi száraz vagy olajos kuplungos?
Ez a beugrató kérdés? Száraz.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2195 Dátum:
2010.02.26 péntek, 14:32:30 »
Sziasztok! A következő hibajenséget produkálja a Mondeom( 2004-es, 2.0 TDCI 115LE, HJBC). Még hideg állapotban, mielőtt elérné a vízhőmérsékletjelző a normál tartományt, egyszer csak kikapcsol a visszajelző( a mutató lemegy abba az állásba mint amikor nincs a gyújtás ráadva ) és elmegy az erő a motorből. Nem akar húzni, kicsit dadog, rángat is gázadásra. Ha újraindítom a motort akkor rendbe jön.(legalább is eddig rendbe jött, 2x csinálta eddig munkába menet). Nem villog semmi a műszerfalon(ízzításjező, sem a motorfigyelmeztető lámpa) Valakinek valami tippje, hogy mi lehet a gond?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2196 Dátum:
2010.02.26 péntek, 15:36:42 »
Idézetet írta: Bali - 2010.02.26 péntek, 08:52:12
Hali!
A mondi száraz vagy olajos kuplungos?
Automata vagy kézi ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2197 Dátum:
2010.02.26 péntek, 16:53:36 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.02.26 péntek, 14:32:30
Sziasztok! A következő hibajenséget produkálja a Mondeom( 2004-es, 2.0 TDCI 115LE, HJBC). Még hideg állapotban, mielőtt elérné a vízhőmérsékletjelző a normál tartományt, egyszer csak kikapcsol a visszajelző( a mutató lemegy abba az állásba mint amikor nincs a gyújtás ráadva ) és elmegy az erő a motorből. Nem akar húzni, kicsit dadog, rángat is gázadásra. Ha újraindítom a motort akkor rendbe jön.(legalább is eddig rendbe jött, 2x csinálta eddig munkába menet). Nem villog semmi a műszerfalon(ízzításjező, sem a motorfigyelmeztető lámpa) Valakinek valami tippje, hogy mi lehet a gond?
Méress töltést,meg ellenőriztesd az akkut,és a testkábelek csatlakozásait a motortérben az akkuról a vázra,és a motor és a váltó között!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2198 Dátum:
2010.02.26 péntek, 16:54:58 »
Idézetet írta: stealt - 2010.02.26 péntek, 15:36:42
Automata vagy kézi ?
Az automatának is száraz a kuplungja,nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Balu62
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2199 Dátum:
2010.02.26 péntek, 17:33:35 »
Sziasztok!
Az üzemanyag szűrő cseréjéhez szeretném a segítségeteket kérni. Milyet vegyek hozzá Bosch-t Mann-t vagy valami mást? A kocsi 2004-ben készült, a motor 2000-es 130 le.
Naplózva
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ