Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 00:55:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13835712 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2010.02.16 kedd, 20:02:11 »

Szia!!

Azám, és a csere után is csörög, csak kevésbé...
Nekem legalábbis..

Sziasztok!

Csörög a gép ha gyorsitok lendkerék lesz Huh???

Még nem hangos épphogy becsörren 2000 fordulatnál...

Meddig birja?Huh?Huh??
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2010.02.17 szerda, 06:41:44 »

Meddig lehet vele járni?Huh?
Ha még használom nem tesz tönkre mást ott bent?Huh?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2010.02.17 szerda, 07:53:39 »

Szia!!

Azám, és a csere után is csörög, csak kevésbé...
Nekem legalábbis..


A lendkerék az szerintem nem csörög, inkább a porlasztó hangjára használnám ezt a szót...

A rossz lendkeréknek inkább ilyen darálós hangja van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2010.02.17 szerda, 08:15:20 »

Vic újraprogizta múlt héten a 2es porlasztót elment a kódja...
attól csörögne,hogy már rossz???
ja és amíg bemelegszik addig rettentő kopogos a hangja 2000 körül de utána már csönd van.....Huh?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2010.02.17 szerda, 08:23:04 »

Szia!

Lendkereket én 160 ezernél cxseréltem, de még elment volna kicsit.

Meddig lehet vele járni?Huh?
Ha még használom nem tesz tönkre mást ott bent?Huh?Huh?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2010.02.17 szerda, 08:29:02 »

Várj türelmesem míg az ECU szépen beállítgat magának mindent és utánna csöndesebb lessz. Ha újra lett programozva akkor nulláról indul és szépen mindent beállítgat magának az autó használatától függően!!! Megtanulja a vezetési stílusodat és ahhoz igazít sok mindent. Ha ez megvan (kb 1000km) utánna sokkal csöndesebb lessz!!! worship



Vic újraprogizta múlt héten a 2es porlasztót elment a kódja...
attól csörögne,hogy már rossz???
ja és amíg bemelegszik addig rettentő kopogos a hangja 2000 körül de utána már csönd van.....Huh?Huh?
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2010.02.17 szerda, 08:34:33 »

Egy picit megnyugodtam.....úgy legyen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2010.02.17 szerda, 09:33:48 »

Hello mindenkinek, szép szerdát!
A szívósor tisztításról van nekünk (nektek) illusztrációs hadműveleti leírás?
Rögvest meg szeretném csinálni, ha elvonul a fagy. Csak kellene egy kis súgás, ami vezeti a kezem.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2010.02.17 szerda, 10:22:33 »

Szia!

Én csináltam, egy óra az egész, de sajna nincsenek képeim, de szerintem van akinek igen!
De hasznos dolog, az tuti!
Tisztelettel

Hello mindenkinek, szép szerdát!
A szívósor tisztításról van nekünk (nektek) illusztrációs hadműveleti leírás?
Rögvest meg szeretném csinálni, ha elvonul a fagy. Csak kellene egy kis súgás, ami vezeti a kezem.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2010.02.17 szerda, 11:26:31 »

Vic újraprogizta múlt héten a 2es porlasztót elment a kódja...
attól csörögne,hogy már rossz???
ja és amíg bemelegszik addig rettentő kopogos a hangja 2000 körül de utána már csönd van.....Huh?Huh?
Most én is hasonló cipőben járok.Reggel hidegindításnál csinálta.Olajcsere volt a hétvégén,halkabb lett,tegnap tankoltam shell-t bele alig hallani.Kicsit be vagyok rezelve a porlasztók miatt én is.Csakis teszttel lehet megállapítani hogy KO van vagy valamiféle jelenség(kopogás) felhívja a figyelmet rá?
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2010.02.17 szerda, 12:11:21 »

Szia!

Hát a résolaj méréssel lehet következtetni. Ha sok a résolaj, akkor a porlasztó alig enged már át cuccot, na ezt fogom tenni én is, egy ilyen mérést csináltatok.Valamint a kilométer állásból. 150-200 ezrenként a porlasztó csúcsok cserések.
Én most is szívok, csak nem értem, hogy miért adta meg magát 70 ezer után.. (Még nem tuti, hogy ez a baja).
Tisztelettel


Most én is hasonló cipőben járok.Reggel hidegindításnál csinálta.Olajcsere volt a hétvégén,halkabb lett,tegnap tankoltam shell-t bele alig hallani.Kicsit be vagyok rezelve a porlasztók miatt én is.Csakis teszttel lehet megállapítani hogy KO van vagy valamiféle jelenség(kopogás) felhívja a figyelmet rá?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2010.02.17 szerda, 12:19:37 »

Szia!

Hát a résolaj méréssel lehet következtetni. Ha sok a résolaj, akkor a porlasztó alig enged már át cuccot, na ezt fogom tenni én is, egy ilyen mérést csináltatok.Valamint a kilométer állásból. 150-200 ezrenként a porlasztó csúcsok cserések.
Én most is szívok, csak nem értem, hogy miért adta meg magát 70 ezer után.. (Még nem tuti, hogy ez a baja).
Tisztelettel


A remény hal meg utoljára!! worship worship
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2010.02.17 szerda, 14:52:30 »

Nagyon szeretném megtudni,hogyan tudom felismerni,hogy már cserézni kell a kéttömegüt?Huh??
Mik a jelek?Huh??
Mire figyeljek?Huh?
Fontos köszönöm!!!!!!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2010.02.17 szerda, 16:59:44 »

Szia!

1. KB 160 ezernél cseréld, met szétrázza a cuccokat (szerintem).
2. Nekem csak zörgött, valamint akkor veszed észre, ha kiengedett kuplunggal leállítod a kocsit, na akkor csörög mint a dög.
3. Én mikor cseréltem, a régit megnéztem, kb 2 - 3 millimétert mozgott AXIÁLIS !!!! irányban, azaz kivolt rendesen.
4. Arra figyelj, hogy ilyenkor célszerű a kuplunggal együtt cserélni, mert megszívhatod (Kuplung + lendkerék + kinyomó csapágy + kuplung tárcsa + szerkezet). Nekem Taiga Peti (egy fórumos) 140 ért szerzett így kompletten. Ford-nál 320!!! DE szerintem sok fórumos tud occsón. Ja és gyári volt.

Meszike007

Nagyon szeretném megtudni,hogyan tudom felismerni,hogy már cserézni kell a kéttömegüt?Huh??
Mik a jelek?Huh??
Mire figyeljek?Huh?
Fontos köszönöm!!!!!!
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2010.02.17 szerda, 17:14:14 »


Ez alatt azt érted ha nincs kinyomva a kuplung és úgy állitom le akkor csörög?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2010.02.17 szerda, 18:12:13 »

Szia!

Pontosan! A vadi újat is hallod, csak az kalapál kicsit fémes hangon, a rossz meg csörög mint állat.
Próbáld ki. Állítsad le a motort üresben úgy hogy nincs benyomva a kuplung,
meg úgy is, hogy benyomod. Hallani fogod a különbséget.

Amúgy menet közben is kihallani a lendkereket, mikor hirtelen adsz gázt, vagy veszed le. Próbáld meg üresen nyomj egy kövér gázt, és sebességbe. Azt kell mondani, hogy az üres motor hangja annyira csekély, mint a fene..

Tisztelettel

Ez alatt azt érted ha nincs kinyomva a kuplung és úgy állitom le akkor csörög?Huh?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #2116 Dátum: 2010.02.17 szerda, 22:57:51 »

Hello mindenkinek, szép szerdát!
A szívósor tisztításról van nekünk (nektek) illusztrációs hadműveleti leírás?
Rögvest meg szeretném csinálni, ha elvonul a fagy. Csak kellene egy kis súgás, ami vezeti a kezem.
Hali!
Itt találod a tutti leírást:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/EGR_Valve_and_Inlet_Manifold_Clearout_TDCi

Üdv
Sz
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #2117 Dátum: 2010.02.19 péntek, 10:42:20 »

worship taps
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2118 Dátum: 2010.02.20 szombat, 11:54:45 »

Sziasztok!

Beszéltem a szerelővel.
Nem lesz leírás a szabadonfutós tárcsa cseréről.
Passat tárcsát szokott feltenni. Az előnyeiről az igaz amit a múltkor belinkeltem.
A munkát 5-6 óra alatt tudja elvégezni Szegeden, ha elő tudja készíteni hozzá a dolgokat.
Ha csak ezt csinálja és nem kell más alkatrészt cserélni akkor a munka az anyaggal együtt 55 ezer Ft.
Ha számlás akkor erre jön még az áfa.

Hát ennyit tudtam intézni. Ha valaki akarja akkor az én elkészült tárcsámról tudok fényképet csinálni.
Azt pedig el tudom mondani, hogy rohadtul megérte.
Azóta finomabb a váltás, az autó soha nem volt még ilyen csöndes. A feszítő pedig meg sem rezdül alapjáraton, míg a régivel folyamatosan mozgolódott.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2119 Dátum: 2010.02.20 szombat, 12:44:33 »

Aszem a 2.4-es diesel tranzit generátora szabadonfutós ,az meg akár komplett felis cuppanhat a mondira....(utánna kell nézni)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #2120 Dátum: 2010.02.20 szombat, 13:20:47 »

Aszem a 2.4-es diesel tranzit generátora szabadonfutós ,az meg akár komplett felis cuppanhat a mondira....(utánna kell nézni)
Hát nem biztos... szomoru1
Ez 7pk-s szíjhoz való.És egyébként kummára sokallom!
http://www.cromax.hu/?katid=36388954&termek_al_id=24792&katnev=Motocraft generátorhoz




Szerk:  Vigyázzatok!Nekem vírusriasztás jön a cromax oldalairól!!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.20 szombat, 13:23:35 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2121 Dátum: 2010.02.20 szombat, 14:50:08 »

Nekem is!!!! falbav

Hát nem biztos... szomoru1
Ez 7pk-s szíjhoz való.És egyébként kummára sokallom!
http://www.cromax.hu/?katid=36388954&termek_al_id=24792&katnev=Motocraft generátorhoz




Szerk:  Vigyázzatok!Nekem vírusriasztás jön a cromax oldalairól!!!!!!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2122 Dátum: 2010.02.20 szombat, 14:54:07 »

Nekem is!!!! falbav


Akkor el kell jönni szegedre kirándulni. Megnézni a várost, stb.
5-6 óra pont elég.
Itt is van klubbos részleg. Lehet találkozni is.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
szabi46
Vendég
« Új hozzászólás #2123 Dátum: 2010.02.20 szombat, 20:12:33 »

sziasztok!
olyan problémám van,hogy a napokban elszakadt a generátor ékszíjam falbav
vettem újat 7500pénz worship

olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e abban segíteni hogy-hogy tegyem bele?
meert ahogy néztem még lehet a motortató bakot is ki kell venni!ezt jól láttam? szomoru1
esetleg tudtok képet mutatni vagy a csere menetét leírni?

válaszotokat előre is köszönöm:szabi46
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2124 Dátum: 2010.02.20 szombat, 21:32:33 »

Hát nem biztos... szomoru1
Ez 7pk-s szíjhoz való.És egyébként kummára sokallom!
http://www.cromax.hu/?katid=36388954&termek_al_id=24792&katnev=Motocraft generátorhoz

Szerk:  Vigyázzatok!Nekem vírusriasztás jön a cromax oldalairól!!!!!!

hoppsz elba@tam  2.2-esre gondoltam.

http://www.cromax.hu/?katid=36406184&termek_al_id=32182&katnev=Gener%E1tor%20szabadonfut%F3%202.2TDCI
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2125 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 10:11:39 »

Sziasztok.

Tegnap mentem a városba és egyszer csak elkezdett füstölni az autóm mint az állat. Kimentem a pályára de ott sem hagyta abba hiába próbáltam minden sebességgel menni 200km-ert. Látszólag minden jó.Van erő,jó az alapjárat csak nagyon füstöl. Lehet hozzá köze,hogy már 4x a Románoknál tankoltam? (kúton). De akkor meg miért most kezdte?
Szalonos autó garantáltan 45000km.   gun szomoru1
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
szabi46
Vendég
« Új hozzászólás #2126 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 12:01:10 »

S.O.S!S.O.S!

sziasztok!
olyan problémám van,hogy a napokban elszakadt a generátor ékszíjam


olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e abban segíteni hogy-hogy tegyem bele?
meert ahogy néztem még lehet a motortató bakot is ki kell venni!ezt jól láttam?
esetleg tudtok képet mutatni?

vagy hol tudnék képet szerezni hogy egyáltalán hogy megy a szíj?
a kezelési útmutatót már néztem de abban,nincs semmi róla

válaszotokat előre is köszönöm:szabi46

S.O.S!
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2127 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 12:11:37 »

S.O.S!S.O.S!

sziasztok!
olyan problémám van,hogy a napokban elszakadt a generátor ékszíjam


olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e abban segíteni hogy-hogy tegyem bele?
meert ahogy néztem még lehet a motortató bakot is ki kell venni!ezt jól láttam?
esetleg tudtok képet mutatni?

vagy hol tudnék képet szerezni hogy egyáltalán hogy megy a szíj?
a kezelési útmutatót már néztem de abban,nincs semmi róla

válaszotokat előre is köszönöm:szabi46

S.O.S!


Sza. Biztos,hogy nem kell kivenni a "bakot". Nekem tavaly cserélték pár perc alatt.Bár nem én csináltam de szerintem csak meglazították a generátor feszítő csavarját,ekkor már rá lehet tenni a szíjat és újra meg kell feszíteni a generátort majd meghúzni a csavart.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2128 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 12:18:58 »

Sziasztok!

még mindig kopog a járgány motorja hidegen 1800-2000 fordulat között gyorsitásnál!
másfél hete lett újra progizva a csúcsok azóta csinálja...
van köze hozzá?Huh?
olaj jó max. alatt van..
olajcsere volt 5000 km
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2129 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 12:26:29 »

Ez lemaradt:
Erő van,alapjárat stabilnak tünik,nem füstöl inditásnál,gázolaj folyást nem látok a csúcsok körül....
A kettes csúcs rosszalkodott azt mondta Vic(ő progizta a csúcsok saját kódjaival)
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2130 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 12:27:22 »

....és ha bemelegszik akkor elhallgat....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2131 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 12:32:40 »

Ez lemaradt:
Erő van,alapjárat stabilnak tünik,nem füstöl inditásnál,gázolaj folyást nem látok a csúcsok körül....
A kettes csúcs rosszalkodott azt mondta Vic(ő progizta a csúcsok saját kódjaival)
Tehát a halódó csúcsot újraprogramoztattad? Nyilván ettől még nem fog megjavulni csak elvonszolja magát vagy addig amíg be sem indul majd vagy ki nem lyukasztja a dugattyút. Ez az újraprogramozás után max 15-20ekm után be is szokott következni. Ne használd így sokáig.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2132 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 12:44:43 »

Sziasztok.

Tegnap mentem a városba és egyszer csak elkezdett füstölni az autóm mint az állat. Kimentem a pályára de ott sem hagyta abba hiába próbáltam minden sebességgel menni 200km-ert. Látszólag minden jó.Van erő,jó az alapjárat csak nagyon füstöl. Lehet hozzá köze,hogy már 4x a Románoknál tankoltam? (kúton). De akkor meg miért most kezdte?
Szalonos autó garantáltan 45000km.   gun szomoru1

Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #2133 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 12:45:26 »

S.O.S!S.O.S!

sziasztok!
olyan problémám van,hogy a napokban elszakadt a generátor ékszíjam


olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e abban segíteni hogy-hogy tegyem bele?
meert ahogy néztem még lehet a motortató bakot is ki kell venni!ezt jól láttam?
esetleg tudtok képet mutatni?

vagy hol tudnék képet szerezni hogy egyáltalán hogy megy a szíj?
a kezelési útmutatót már néztem de abban,nincs semmi róla

válaszotokat előre is köszönöm:szabi46

S.O.S!
Már régebben csináltam, de azt hiszem, hogy a motort valamennyire ki kell billenteni, hogy a feszítőt meg tudd lazítani. Ez azért kell, hogy a szíjat be tudd fűzni a blokk és a görgő közé.Mivel a feszítőn a görgő befelé néz, szerintem csak így lehetséges.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
szabi46
Vendég
« Új hozzászólás #2134 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 13:14:20 »

okés,köszi szépen taps
főleg így képpel:szuper taps taps
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2135 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 13:28:13 »


Vagy beragadt az egr-ed vagy van egy még kis repedésed a turbócsövön.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2136 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 13:48:14 »

Vagy beragadt az egr-ed vagy van egy még kis repedésed a turbócsövön.

Köszi.Átnézem.  Szerinted van EGR a CITROEN C5 HDI n is?
 taps integet2
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #2137 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 13:59:35 »

Sziasztok.

Tegnap mentem a városba és egyszer csak elkezdett füstölni az autóm mint az állat. Kimentem a pályára de ott sem hagyta abba hiába próbáltam minden sebességgel menni 200km-ert. Látszólag minden jó.Van erő,jó az alapjárat csak nagyon füstöl. Lehet hozzá köze,hogy már 4x a Románoknál tankoltam? (kúton). De akkor meg miért most kezdte?
Szalonos autó garantáltan 45000km.   gun szomoru1

Kilukadt a turbócsöved valahol.Méress egy turbónyomást!Ill.szemrevételezés.Leggyakrabban a függőleges cső szokott elpukkanni,ami a coolerről jön az egr-re! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #2138 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 14:00:03 »

Köszi.Átnézem.  Szerinted van EGR a CITROEN C5 HDI n is?
 taps integet2
Szinte biztos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #2139 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 14:01:32 »

S.O.S!S.O.S!

sziasztok!
olyan problémám van,hogy a napokban elszakadt a generátor ékszíjam


olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e abban segíteni hogy-hogy tegyem bele?
meert ahogy néztem még lehet a motortató bakot is ki kell venni!ezt jól láttam?
esetleg tudtok képet mutatni?

vagy hol tudnék képet szerezni hogy egyáltalán hogy megy a szíj?
a kezelési útmutatót már néztem de abban,nincs semmi róla

válaszotokat előre is köszönöm:szabi46

S.O.S!
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg495263#msg495263
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabi46
Vendég
« Új hozzászólás #2140 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 15:00:10 »

ok.köszi  az infót Wink
mi nem vettük le a generátort,hanem megemeltük a blokkot hogy hátha kitudjuk venni a spanoló csavarját,de kéne még vagy 10cm-t emelni a rajta hogy kitudjuk venni a csavart.(az a baj h többet nemnagyon tudunk rajta emelni)
akkor ezt szijfeszítő és szíjlazító nélkül nem is lehetne összerakni?
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2141 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 15:04:36 »

Kilukadt a turbócsöved valahol.Méress egy turbónyomást!Ill.szemrevételezés.Leggyakrabban a függőleges cső szokott elpukkanni,ami a coolerről jön az egr-re! Wink wave


ALF!

én is ránéztem a függőleges turbócsővemre és eléggé olajos-szutykos, látható szakadást, lukat nem látok.... Ennek ellenére csere?
Nekem csak intenzív gyorsításkor füstől (sztem ez normális)...

köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #2142 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 15:08:12 »

ok.köszi  az infót Wink
mi nem vettük le a generátort,hanem megemeltük a blokkot hogy hátha kitudjuk venni a spanoló csavarját,de kéne még vagy 10cm-t emelni a rajta hogy kitudjuk venni a csavart.(az a baj h többet nemnagyon tudunk rajta emelni)
akkor ezt szijfeszítő és szíjlazító nélkül nem is lehetne összerakni?
De igen.Van egy kicsit kókány módszer is.De ha ló nincs jó a szamár is! vigyor3
Szóval befűzöd a szíjat,de előtte kiveszel két csavart a főtengelyszíjtárcsából,a benn maradó 1et csak meglazítod,hogy eltudjon fordulni  a csavaron a tárcsa.Szóval így ráilleszted a szíjat,és már csak a helyére kell húzni a szíjtárcsát ,és visszacsavarozni.Így sem lesz egyszerű,de feszítő nélkül csak így van esélyed! Wink wave


u.i. a generátort akkor is lekell szedni,mert nem férsz oda a feszítő csavarjaihoz.Pedig a szíjat belekell fűzni a feszítő görgőjébe.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.21 vasárnap, 15:13:43 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #2143 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 15:11:50 »


ALF!

én is ránéztem a függőleges turbócsővemre és eléggé olajos-szutykos, látható szakadást, lukat nem látok.... Ennek ellenére csere?
Nekem csak intenzív gyorsításkor füstől (sztem ez normális)...

köszi!
Az olaj a biztos jele,hogy valahol kífúj a turbócső!
Ez lehet persze a bilincsek lazasága miatt is,de ha valahol a közepetáján olajos,akkor tuti a likasodás! Wink wave
Az összes gumicsőnek porszáraznak kell lennie kívülről.

Kivéve ha a szívósorról szivárog rá vissza az olaj.Akkor meg a szívósortömítéseket kell maszírozni.Illetve a szelepfedél alól is szokott szivárogni. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2144 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 15:16:35 »

Az olaj a biztos jele,hogy valahol kífúj a turbócső!
Ez lehet persze a bilincsek lazasága miatt is,de ha valahol a közepetáján olajos,akkor tuti a likasodás! Wink wave
Az összes gumicsőnek porszáraznak kell lennie kívülről.

Kivéve ha a szívósorról szivárog rá vissza az olaj.Akkor meg a szívósortömítéseket kell maszírozni.Illetve a szelepfedél alól is szokott szivárogni. Roll Eyes

Köszönöm a válaszod! integet2
Akkor még kicsit körbenézem, honnan származik az olaj és meghúzom csavrokat a tömítéseket környékén...



Naplózva
szabi46
Vendég
« Új hozzászólás #2145 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 15:20:13 »

De igen.Van egy kicsit kókány módszer is.De ha ló nincs jó a szamár is! vigyor3
Szóval befűzöd a szíjat,de előtte kiveszel két csavart a főtengelyszíjtárcsából,a benn maradó 1et csak meglazítod,hogy eltudjon fordulni  a csavaron a tárcsa.Szóval így ráilleszted a szíjat,és már csak a helyére kell húzni a szíjtárcsát ,és visszacsavarozni.Így sem lesz egyszerű,de feszítő nélkül csak így van esélyed! Wink wave


u.i. a generátort akkor is lekell szedni,mert nem férsz oda a feszítő csavarjaihoz.Pedig a szíjat belekell fűzni a feszítő görgőjébe.

okés,észi a válaszod vigyor3
majd próbálkozunk Wink
Naplózva
szabi46
Vendég
« Új hozzászólás #2146 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 15:21:37 »

javítok:
okés,köszi a válaszod Wink
Naplózva
ferencv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


ferencv123@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2147 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 15:48:34 »

Köszönöm a válaszod! integet2
Akkor még kicsit körbenézem, honnan származik az olaj és meghúzom csavrokat a tömítéseket környékén...





Szia!

Siess megnézni, ez a kis mutatvány nekem egy turbócserémbe került falbav
Ugyan ennél a csőnél volt elrepedve a belső oldalon az ERG szelep alatt, a leszerelés után látszódott csak a 3 cm -es repedés.

Cseréld mielőbb ha a tied is ilyen.

Üdv Feri
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2148 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 16:22:24 »

Értem!!!!
És a kopogáshoz valami hozzászólás?Huh?Huh?
Valaki?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #2149 Dátum: 2010.02.21 vasárnap, 16:50:07 »

Megnéztem a szívósort, és a turbócsövet is, mindenhol, nem látszik olajszennyeződés. Mégis csak 1900-2000-es ford.számnál kezd működni a turbó. Valahol mégis szökik a nyomás?
Mennyi lenne az előírt ford.szám küszöb, amelyiknél már kapcsolnia kell a turbónak?
Úgy tudom, hogy már kisebb ford.számnál kellene, mint nálam. Roll Eyes
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.