Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:53:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14638816 alkalommal)
0 Felhasználó és 153 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2010.04.02 péntek, 09:29:48 »

Valaki be tudná nekem linkelni azt a képet, amin a generátor szíjfeszítő javítása van? worship worship
Erre gondoltál? Wink wave
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg399885;topicseen#msg399885
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2010.04.02 péntek, 09:30:27 »

Kíváncsiságból leszedtem a turbó hővédő lemezt, és érdekes dolgot tapasztaltam. Egy szabályos koromcsík rakódott le a hővédő lemez belső oldalára. Úgy néz ki, hogy a lapátállító mechanika felől jön. Ez természetes dolog vagy valamilyen tömítetlenségi hiba?

Szerintem,az kb ilyen.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2010.04.02 péntek, 09:43:25 »

Igen erre!! Nagyon köszi!! worship


Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2010.04.02 péntek, 10:26:07 »

Kíváncsiságból leszedtem a turbó hővédő lemezt, és érdekes dolgot tapasztaltam. Egy szabályos koromcsík rakódott le a hővédő lemez belső oldalára. Úgy néz ki, hogy a lapátállító mechanika felől jön. Ez természetes dolog vagy valamilyen tömítetlenségi hiba?

Mikor a szétszállt turbót lebontottam a kipufogó leömlőről, nem volt az összeillesztésnél kormolódás. Igaz, a hővédőt nem láttam alulról, mert Vik szerelete.
A turbót a leömlőhöz a képen is látható 13-as csavarok rögzítik, nézd meg, nem lazult-e meg valamelyik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2010.04.02 péntek, 11:30:00 »

Mikor a szétszállt turbót lebontottam a kipufogó leömlőről, nem volt az összeillesztésnél kormolódás. Igaz, a hővédőt nem láttam alulról, mert Vik szerelete.
A turbót a leömlőhöz a képen is látható 13-as csavarok rögzítik, nézd meg, nem lazult-e meg valamelyik.
Először én is erre gondoltam, és a legfelsőn tudtam is húzni.
Ezen a képen viszont látszik, hogy nem az összeillesztéstől jön a korom, hanem lejjebről, meg az is, hogy a csavaron mennyit tudtam fordítani.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2010.04.02 péntek, 11:37:38 »

Először én is erre gondoltam, és a legfelsőn tudtam is húzni.
Ezen a képen viszont látszik, hogy nem az összeillesztéstől jön a korom, hanem lejjebről, meg az is, hogy a csavaron mennyit tudtam fordítani.

Szerintem a karnál nincs tömítés.fém a fémen zár.szerintem ott nem is lehetne kipu gáz,csak ha a lapátok tengelyeinél átereszt valahol.Én nem fektetnék rá nagy hangsúlyt,a kipuff oldalon úgy is túl van a nyomás méretezve a turbinának,ezért is kell szabályozni a turbót.A nyomoóoldal működését nem hiszem,hogy befolyásolná ez a kis szivárgás......ez csak pszihikai hiba.úgy értem,zavar,mert tudod! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2010.04.02 péntek, 12:01:00 »

Először én is erre gondoltam, és a legfelsőn tudtam is húzni.
Ezen a képen viszont látszik, hogy nem az összeillesztéstől jön a korom, hanem lejjebről, meg az is, hogy a csavaron mennyit tudtam fordítani.

Lefotózom a leszerelt egységet a hétvégén, azon látszani fog, az enyémen volt-e ilyen kifújás az állítókarnál.
Tényleg nincs nagy jelentőssége, csak annyi, hogy ne kormolódjon be annyira, hogy a geometriaállítás ne működjön.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2010.04.02 péntek, 20:31:51 »

Kíváncsiságból leszedtem a turbó hővédő lemezt, és érdekes dolgot tapasztaltam. Egy szabályos koromcsík rakódott le a hővédő lemez belső oldalára. Úgy néz ki, hogy a lapátállító mechanika felől jön. Ez természetes dolog vagy valamilyen tömítetlenségi hiba?

Szia!
Onnan jön az állító tengelytől, annak a másik oldalán a korom tér van, nincs nagy jelentősége...kicsit le van kormolódva a rendszered és ott talál kis utat....6 sebességesnél jellemző a kisebb gázáramlási sebesség miatt hogy lekormolódnak és utána keresi máshol is az utat a füst.. smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2010.04.02 péntek, 20:55:37 »

Sziasztok!
Miskolc környékéről ismertek valakit,aki profi a porlasztócsúcsok milyenségének megállapításában,illetve a programozásukban?
Előre is köszi
igen józsef attilai ford szerviz
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2010.04.02 péntek, 21:09:13 »

Szia!
Onnan jön az állító tengelytől, annak a másik oldalán a korom tér van, nincs nagy jelentősége...kicsit le van kormolódva a rendszered és ott talál kis utat....6 sebességesnél jellemző a kisebb gázáramlási sebesség miatt hogy lekormolódnak és utána keresi máshol is az utat a füst.. smile
Az egész dolog onnan indul, hogy hidegen (5-10 fok alatt) indulás után pár percig bizonyos alacsony fordulatszámon van egy fütyülő hangja a turbónak. Szakértők szerint nem csapágy, hanem talán kifújás. Ezért nézegettem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2010.04.02 péntek, 21:19:38 »

Az egész dolog onnan indul, hogy hidegen (5-10 fok alatt) indulás után pár percig bizonyos alacsony fordulatszámon van egy fütyülő hangja a turbónak. Szakértők szerint nem csapágy, hanem talán kifújás. Ezért nézegettem.

Az a korommennyiség ami ott van, az szinte semmi, ott nem jön hang...minden turbó fütyül valamilyen szinten, az nem baj. Méress(vagy mérj) turbónyomást és minden világos lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.02 péntek, 21:22:32 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2010.04.03 szombat, 14:59:49 »

igen józsef attilai ford szerviz

Szentesi Attila, 06209313353. Kizárólag porlasztócsúcsokkal foglalkozik (diagnosztika, javítás), mindent tud, amit kell.

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2010.04.03 szombat, 20:24:15 »

Na Fiúk, én is túl vagyok (szívósor és EGR puceva) rajta, valóban a lábamtól a hajamig minden tiszta sz...r volt, ennyi olajsár nem létezik..mi lehet egy diesel mozdony motorjában  Huh? 2 liter brigéciol, 3 flakon féktisztító, pár kesztyű, rongy, és pár fogkefe bánja a dolgot.
Az egr-t ledugóztam, és az ahhoz kapcsolódó csövet is ami a cooler felé megy le (2 gumi és egy fém cső)  kellett vennem takarítani, mert egész a coolerig minden bilincs eresztett, így odalent is állt az olajsár. Kitakarítottam a levegőszűrő és turbó közötti szakaszt, meg pár kicsit retkesebb részt...most rend van!
Rájöttem mi volt a berregés alapjáraton: 10 hónapja amikor feszítőt, görgőket és szíjat cseréltek akkor az ottani motortartó bakot kilazították, mert nem fértek másképp hozzá....na most az egyik csavar ami a motor blokk felé megy az konkrétan vagy 1,5 cm-ert ki volt tekeredve, kézzel tudtam csavargatni, ...az idióták nem húzták vissza akkor  gun gun falbav falbav falbav. Ennek örömére a berregés is megszűnt! Smiley
Megnéztem a xenon lámpa projektor részét is mert szerintem gyengébb mint az átlag xenon lámpák, (pedig cseréltem kb 3 hónapja izzót benne) és kiderült, hogy a foncsor le van mattulva, és meg van égve...szinte semmit nem ér! Ráadásul az előtte levő rész meg is sárgult, így egy kicsit el is színezni a fényt! Ezt majd még orvosolni kell valakivel aki tud foncsorozni! Megcsináltam a hátramenet kapcsoló gombát ami a váltóba van, mert az is hol kapcsolta, hol nem
a hátramenet lámpát, tolató radart....most már az is jó. Kitakarítottam a levegőszűrőt, pollenszűrőt (nemrég lett cserélve de tiszta kaki volt az is). Baromira elfáradtam, de megérte megcsinálni....most sok minden rendbe lett rakva! Képeket feltöltök valahova és teszek be linket!

üdv és kellemes Húsvétot mindenkinek!
M.

 


Köszi,

besoppingolok Smiley

üdv

Miklós


« Utoljára szerkesztve: 2010.04.03 szombat, 22:08:01 írta mike1 » Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2010.04.03 szombat, 20:26:24 »

Na Fiúk, én is túl vagyok (szívósor és EGR puceva) rajta, valóban a lábamtól a hajamig minden tiszta sz...r volt, ennyi olajsár nem létezik..mi lehet egy diesel mozdony motorjában  Huh? 2 liter brigéciol, 3 flakon féktisztító, pár kesztyű, roncs, és pár fogkefe bánja a dolgot.
Az egr-t ledugóztam, és az ahhoz kapcsolódó csövet is ami a cooler felé megy le (2 gumi és egy fém cső)  kellett vennem takarítani, mert egész a coolerig minden bilincs eresztett, így odalent is állt az olajsár. Kitakarítottam a levegőszűrő és turbó közötti szakaszt, meg pár kicsit retkesebb részt...most rend van!
Rájöttem mi volt a berregés alapjáraton: 10 hónapja amikor feszítőt, görgőket és szíjat cseréltek akkor az ottani motortartó bakot kilazították, mert nem fértek másképp hozzá....na most az egyik csavar ami a motor blokk felé megy az konkrétan vagy 1,5 cm-ert ki volt tekeredve, kézzel tudtam csavargatni, ...az idióták nem húzták vissza akkor  gun gun falbav falbav falbav. Ennek örömére a berregés is megszűnt! Smiley
Megnéztem a xenon lámpa projektor részét is mert szerintem gyengébb mint az átlag xenon lámpák, (pedig cseréltem kb 3 hónapja izzót benne) és kiderült, hogy a foncsor le van mattulva, és meg van égve...szinte semmit nem ér! Ráadásul az előtte levő rész meg is sárgult, így egy kicsit el is színezni a fényt! Ezt majd még orvosolni kell valakivel aki tud foncsorozni! Megcsináltam a hátramenet kapcsoló gombát ami a váltóba van, mert az is hol kapcsolta, hol nem
a hátramenet lámpát, tolató radart....most már az is jó. Kitakarítottam a levegőszűrőt, pollenszűrőt (nemrég lett cserélve de tiszta kaki volt az is). Baromira elfáradtam, de megérte megcsinálni....most sok minden rendbe lett rakva! Képeket feltöltök valahova és teszek be linket!

üdv és kellemes Húsvétot mindenkinek!
M.

 


eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2010.04.03 szombat, 20:28:20 »

Képek a takarításról:

http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6227_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6228_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6242_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6245_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6249_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6253_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6258_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2010.04.03 szombat, 20:51:32 »

úúúú vazze....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2010.04.03 szombat, 20:58:15 »

Na Fiúk, én is túl vagyok (szívósor és EGR puceva) rajta, valóban a lábamtól a hajamig minden tiszta sz...r volt, ennyi olajsár nem létezik..mi lehet egy diesel mozdony motorjában  Huh? 2 liter brigéciol, 3 flakon féktisztító, pár kesztyű, roncs, és pár fogkefe bánja a dolgot.
Az egr-t ledugóztam, és az ahhoz kapcsolódó csövet is ami a cooler felé megy le (2 gumi és egy fém cső)  kellett vennem takarítani, mert egész a coolerig minden bilincs eresztett, így odalent is állt az olajsár. Kitakarítottam a levegőszűrő és turbó közötti szakaszt, meg pár kicsit retkesebb részt...most rend van!
Rájöttem mi volt a berregés alapjáraton: 10 hónapja amikor feszítőt, görgőket és szíjat cseréltek akkor az ottani motortartó bakot kilazították, mert nem fértek másképp hozzá....na most az egyik csavar ami a motor blokk felé megy az konkrétan vagy 1,5 cm-ert ki volt tekeredve, kézzel tudtam csavargatni, ...az idióták nem húzták vissza akkor  gun gun falbav falbav falbav. Ennek örömére a berregés is megszűnt! Smiley
Megnéztem a xenon lámpa projektor részét is mert szerintem gyengébb mint az átlag xenon lámpák, (pedig cseréltem kb 3 hónapja izzót benne) és kiderült, hogy a foncsor le van mattulva, és meg van égve...szinte semmit nem ér! Ráadásul az előtte levő rész meg is sárgult, így egy kicsit el is színezni a fényt! Ezt majd még orvosolni kell valakivel aki tud foncsorozni! Megcsináltam a hátramenet kapcsoló gombát ami a váltóba van, mert az is hol kapcsolta, hol nem
a hátramenet lámpát, tolató radart....most már az is jó. Kitakarítottam a levegőszűrőt, pollenszűrőt (nemrég lett cserélve de tiszta kaki volt az is). Baromira elfáradtam, de megérte megcsinálni....most sok minden rendbe lett rakva! Képeket feltöltök valahova és teszek be linket!

üdv és kellemes Húsvétot mindenkinek!
M.


Gratula a nagy munkához  taps A xenon dolgod majd figyelemmel kisérném, mert xenonosként lehet, hogy én is érintett vagyok.
Kellemes ünnepeket, jó pihenést ("Baromira elfáradtam,") 

Üdv: V.Tamás integet2
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2010.04.03 szombat, 21:06:14 »



Nem semmi ...! Gratulálok hozzá! taps
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 18:52:23 »


 eljen taps Jó kis meló lehetett!!! Mennyibe kerültek a tömítések a szívősorra?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 19:11:09 »

500.-Ft/db unixba vettem -20%-al, biztos lehetett volna olcsóbb is, de nem volt már időm a hétvége előtt járkálni...
Egyébként a régiek sem voltak rosszak, csak féltem, ha valami gáz lesz akkor hova rohangálok, aztán amikor levettem és láttam, hogy semmi bajuk, de megvannak az újak akkor már beraktam inkább az újakat!  wave
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 19:57:28 »

Sziasztok! Úgy tűnik nekem is kiment egy porlasztóm a hétvégén. Tudja-e valaki, hogy milyen áron milyen minőséget, hol lehet most beszerezni?
Csak a szervízben vett gyári a jó megoldás? Ha az, akkor az most mennyit kóstál? Tavaly februárban 100.000,- volt egy csúcs csere üza szűrő cserével. Ebből maga a csúcs 75.000,- volt. Hivatalosan mennyit bír egy gyári? Nekem 140.000 van most a km órán.
2002-es  2,0 TDCí . Kíváncsian várom hozzáértő válaszotokat. Üdv. wow1
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 20:00:43 »

Keresd Bunyek-et itt a fórumon...nekem most hozott...bár még megy a régivel a szekér... Smiley


Sziasztok! Úgy tűnik nekem is kiment egy porlasztóm a hétvégén. Tudja-e valaki, hogy milyen áron milyen minőséget, hol lehet most beszerezni?
Csak a szervízben vett gyári a jó megoldás? Ha az, akkor az most mennyit kóstál? Tavaly februárban 100.000,- volt egy csúcs csere üza szűrő cserével. Ebből maga a csúcs 75.000,- volt. Hivatalosan mennyit bír egy gyári? Nekem 140.000 van most a km órán.
2002-es  2,0 TDCí . Kíváncsian várom hozzáértő válaszotokat. Üdv. wow1
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 20:13:26 »

Keresd Bunyek-et itt a fórumon...nekem most hozott...bár még megy a régivel a szekér... Smiley



Mennyiért hozta Bunyek darabját Huh???
Zsír újak vagy felújítottak Huh??
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 20:20:50 »

Zsír új és az árát vele beszéld meg privátban, de jóval olcsóbb volt mint a 75e .. Smiley
Felújítottat felejtsd el, (szerintem)


Mennyiért hozta Bunyek darabját Huh???
Zsír újak vagy felújítottak Huh??
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2010.04.06 kedd, 19:43:35 »

Ma utána kérdeztem, de állítólag a műanyag foncsort nem tudják újrafoncsorozni...Ezt a 16. kerületi foncsorozó emberke mondta... Huh?


Gratula a nagy munkához  taps A xenon dolgod majd figyelemmel kisérném, mert xenonosként lehet, hogy én is érintett vagyok.
Kellemes ünnepeket, jó pihenést ("Baromira elfáradtam,") 

Üdv: V.Tamás integet2
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
gyore
Vendég
« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2010.04.07 szerda, 10:43:09 »

üdv mindenkinek
Eladó 4db 2002es Mondeo 2000ccmes TDCI motor porlasztócsúcsai.
Common rail tesztpaddal bevizsgált,papirokkal igazolva.
Fórumon ritkán vok.
bővebben itt:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-motor/vezerles_alkatreszei/ford_mondeo_mk3_porlasztocsucs-154143
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 10:26:12 »

Üdv.

TDCI mondinál normális az ha az aznapi első indításkor és utánna 2 másodpercig fehéres füst jön a kipuf-ból? Jó büdös.
Utánna minden rendben.

Eddig mintha nem csinálta volna. Csak most vettem észre, de lehet hogy volt eddig is.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 14:09:13 »

Üdv.

TDCI mondinál normális az ha az aznapi első indításkor és utánna 2 másodpercig fehéres füst jön a kipuf-ból? Jó büdös.
Utánna minden rendben.

Eddig mintha nem csinálta volna. Csak most vettem észre, de lehet hogy volt eddig is.

Hát biztosan nem normális, de nálunk is a 2,2-es csinálja igaz csak egy pamacsot dob nem mondanám, hogy 2 másodpercig "füstöl", de csak ilyen 10 fok körüli időben. Okát nem tudom szomoru1 szagolni nem szagoltam, de megszagolom egyszer Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 19:54:30 »

Hát biztosan nem normális, de nálunk is a 2,2-es csinálja igaz csak egy pamacsot dob nem mondanám, hogy 2 másodpercig "füstöl", de csak ilyen 10 fok körüli időben. Okát nem tudom szomoru1 szagolni nem szagoltam, de megszagolom egyszer Smiley

Pamacs, nem pamacs, nagyon büdös, ami kijön.  levele
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:30:08 »

Ma bekerültek az új porlasztók...új Go gyári szűrő. Vik előtte megnézte nem-e fémreszelékes a régi szűrő, de nem igazán volt benne semmi hálistennek.
Az új csúcsokkal remélem nem lesz baj egy ideig, változást eddig (mivel még a régiek is mentek) kevésbé érzek...kicsit halkabb lett talán, meg (lehet, hogy beképzelem csak) de mintha dinamikusabb lenne alsó fordulaton az autó...jobban "ugrik" talán...

Köszönöm Bunyeknek a csúcsokat, meg az EGR "dugót", Viktornak meg a korrekt melót!

  
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.08 csütörtök, 20:50:58 írta mike1 » Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:37:11 »

Ma bekerültek az új porlasztók...új Go gyári szűrő. Vik előtte megnézte nem-e fémreszelékes a régi szűrő, de nem igazán volt benne semmi hálistennek.
Az új csúcsokkal remélem nem lesz baj egy ideig, változást eddig (mivel még a régiek is mentek) kevésbé érzek...kicsit halkabb lett talán, meg (lehet, hogy beképzelem csak) de mintha dinamikusabb lenne alsó fordulaton az autó...jobban "ugrik" talán...

Köszönöm Bunyeknek a csúcsokat, Viktornak meg a korrekt melót!

 

Szivesen, máskor is... eljen
EGR dugót beraktad?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:47:30 »

Ma bekerültek az új porlasztók...új Go gyári szűrő. Vik előtte megnézte nem-e fémreszelékes a régi szűrő, de nem igazán volt benne semmi hálistennek.
Az új csúcsokkal remélem nem lesz baj egy ideig, változást eddig (mivel még a régiek is mentek) kevésbé érzek...kicsit halkabb lett talán, meg (lehet, hogy beképzelem csak) de mintha dinamikusabb lenne alsó fordulaton az autó...jobban "ugrik" talán...

Köszönöm Bunyeknek a csúcsokat, Viktornak meg a korrekt melót!

 
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:49:34 »

Igen azt is köszi! Lejjebb találsz képeket...szép meló volt, a tökömig tiszta olajsár voltam  nyes nyes, most már csak a levegőcsövekre várok, aztán egy olajcsere, meg egy "program" és egy darabig nem akarom hallani a "hangját" Smiley
Neked sikerült elbotolni a csúcsokat? Foncsoros embered nincs Pécsen?


Szivesen, máskor is... eljen
EGR dugót beraktad?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:50:34 »

Igen azt is köszi! Lejjebb találsz képeket...szép meló volt, a tökömig tiszta olajsár voltam  nyes nyes, most már csak a levegőcsövekre várok, aztán egy olajcsere, meg egy "program" és egy darabig nem akarom hallani a "hangját" Smiley
Neked sikerült elbotolni a csúcsokat? Foncsoros embered nincs Pécsen?


turbócsövet is cserélsz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:51:43 »

Igen komplett szett by Ákos  nyes nyes nyes


turbócsövet is cserélsz?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:52:50 »

Köszi, megkeresem őket!


Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:56:07 »

Igen komplett szett by Ákos  nyes nyes nyes


óóóó én láma!Tiéd a fekete garnitúra?Az enyém a kék! nyes nyes nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 20:59:47 »

Ja Ja...nem mertem kéket kérni, mert ha majd egyszer el akarom adni az autót és valami konzervatívabb ember venné meg, akkor majd a kék csövekre kitalálná, hogy "agyon volt tuningolva"....


óóóó én láma!Tiéd a fekete garnitúra?Az enyém a kék! nyes nyes nyes Wink wave
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 21:03:17 »

Ja Ja...nem mertem kéket kérni, mert ha majd egyszer el akarom adni az autót és valami konzervatívabb ember venné meg, akkor majd a kék csövekre kitalálná, hogy "agyon volt tuningolva"....


Én addig nem fogom eladni,amíg szürkék nem lesznek a portól a kék csövek..... idiot2  de télleg,nem szándékozom rövidtávon eladni,később meg már majdnem inkább előny lesz a tuning alkatrész..... Roll Eyes Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 21:10:40 »

Igen azt is köszi! Lejjebb találsz képeket...szép meló volt, a tökömig tiszta olajsár voltam  nyes nyes, most már csak a levegőcsövekre várok, aztán egy olajcsere, meg egy "program" és egy darabig nem akarom hallani a "hangját" Smiley
Neked sikerült elbotolni a csúcsokat? Foncsoros embered nincs Pécsen?



még nem, senkinek nem olyan kellett eddig....
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 21:15:48 »

Pamacs, nem pamacs, nagyon büdös, ami kijön.  levele

este megizzadt és a hagymaszagú hónalja reggel köpi ki a szagát. Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 21:22:22 »

Elég baj...pedig itt kerestek Pcs-ket...de mindig az kell ami nincs Sad, most én is azon agyaltam, hogy ami kijött most az autóból használt (tul képen még jó volt, de csere érett lett), meg amit a "kedves úriember" adott 3db-ot (ami az újabb típusba való) azokkal mit csináljak! A sajátjaimat biztos fel lehetne újítani, és akkor valakinek talán kéne....a másik 3 meg valószínű felújított, de ezt sem tudom biztosan...
El lehet valami apróért ezeket adni pl cégeknek, akik felújítanak?



még nem, senkinek nem olyan kellett eddig....
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2010.04.08 csütörtök, 23:18:08 »

van egy szatyor használt porlasztóm....bosch,denso,delphi,stb.... eplus2
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2010.04.09 péntek, 07:27:21 »

Fasza, akkor egyszer jöjjünk össze és dartsozzunk egy jót vele!  hehe nyes eplus2 

van egy szatyor használt porlasztóm....bosch,denso,delphi,stb.... eplus2
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2010.04.09 péntek, 11:02:07 »

Elég baj...pedig itt kerestek Pcs-ket...de mindig az kell ami nincs Sad, most én is azon agyaltam, hogy ami kijött most az autóból használt (tul képen még jó volt, de csere érett lett), meg amit a "kedves úriember" adott 3db-ot (ami az újabb típusba való) azokkal mit csináljak! A sajátjaimat biztos fel lehetne újítani, és akkor valakinek talán kéne....a másik 3 meg valószínű felújított, de ezt sem tudom biztosan...
El lehet valami apróért ezeket adni pl cégeknek, akik felújítanak?



A quest féléket szerintem el. Peter01 most keresett 301Z-s jelzésűből 1 db-ot.
Én annak idején 10eFtért eladtam a kiszerelt 4 dbot, mert még jók voltak annyira, hogy nem jelzett hibát velük az ECU, de mivel nem tipusazonosak voltak, nem indult rendesen a verda.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2010.04.09 péntek, 11:12:23 »

óóóó én láma!Tiéd a fekete garnitúra?Az enyém a kék! nyes nyes nyes Wink wave
ÖÖÖÖ hát az a kék nem biztosám....  Smiley
Összesen 4 van szett van a megrendelésben.
Mike1nek egy 7dbos szett feketében, ez tuti.
Nekem van eredetileg egy 6 db-os kék.
Van még 1 piros meg egy fekete emlékeim szerint. Majd csekkolom...

De ha már így szóba jött, íme a dolgok állása:
A múlt héten megjött a disztributorhoz a szettek egy része. Sajnos azonban nem mindent gyártott le a Forge határidőre (túlvállalták magukat), így az új igéret szerint 04.15-ig pótolják a hiányzó dolgokat. Sajnos az én rendelésemben is vannak olyan tételek (pl. fekete szinű csőszakasz szűrő-turbó közé, piros szett), amire még várni kell,  a 60GBP-s fuvarktg miatt nem rentábilis a részenkénti küldözgetés.
Sajnos ez van.  Undecided

Gondolkodtam azon, hogy kérek hozzá "Forge Silicon Hoses" matricát, amit az első ajtókra lehet ragasztani, mint a tuning verdákon. Cheesy

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2010.04.09 péntek, 13:40:52 »

ÖÖÖÖ hát az a kék nem biztosám....  Smiley
Összesen 4 van szett van a megrendelésben.
Mike1nek egy 7dbos szett feketében, ez tuti.
Nekem van eredetileg egy 6 db-os kék.
Van még 1 piros meg egy fekete emlékeim szerint. Majd csekkolom...

De ha már így szóba jött, íme a dolgok állása:
A múlt héten megjött a disztributorhoz a szettek egy része. Sajnos azonban nem mindent gyártott le a Forge határidőre (túlvállalták magukat), így az új igéret szerint 04.15-ig pótolják a hiányzó dolgokat. Sajnos az én rendelésemben is vannak olyan tételek (pl. fekete szinű csőszakasz szűrő-turbó közé, piros szett), amire még várni kell,  a 60GBP-s fuvarktg miatt nem rentábilis a részenkénti küldözgetés.
Sajnos ez van.  Undecided

Gondolkodtam azon, hogy kérek hozzá "Forge Silicon Hoses" matricát, amit az első ajtókra lehet ragasztani, mint a tuning verdákon. Cheesy


Ákos!
Maradjunk annyiban,hogy nekem a színe tök mindegy!
Nekem asszem pont nem kellett a szívóoldali csőszakasz,csak a 6db-os nyomóoldali készlet.
Szóval ha megjön........akkor már nadon várom! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2010.04.09 péntek, 14:26:32 »

Ákos!
Maradjunk annyiban,hogy nekem a színe tök mindegy!
Nekem asszem pont nem kellett a szívóoldali csőszakasz,csak a 6db-os nyomóoldali készlet.
Szóval ha megjön........akkor már nadon várom! vigyor3 Wink wave
akkójóvanna.
Neked 6-os szett van benne, de az 1 db hiányzó szívócső meg a hiányzó piros szett miatt áll a dolog egyelőre. Sad
Bilincs lesz hozzá.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2010.04.09 péntek, 18:48:39 »

Szia Stealt!

Látom épp itt vagy!
Küldtem neked egy privi üzenetet!
Légyszi olvasd el!

Köszi
roberto76
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2010.04.09 péntek, 18:52:37 »

akkójóvanna.
Neked 6-os szett van benne, de az 1 db hiányzó szívócső meg a hiányzó piros szett miatt áll a dolog egyelőre. Sad
Bilincs lesz hozzá.
ok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.