Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:59:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
47
48
49
50
51
52
53
[
54
]
55
56
57
58
59
60
61
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639089 alkalommal)
0 Felhasználó és 156 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2650 Dátum:
2010.04.02 péntek, 09:29:48 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.04.01 csütörtök, 12:24:05
Valaki be tudná nekem linkelni azt a képet, amin a generátor szíjfeszítő javítása van?
Erre gondoltál?
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg399885;topicseen#msg399885
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2651 Dátum:
2010.04.02 péntek, 09:30:27 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.04.02 péntek, 08:56:35
Kíváncsiságból leszedtem a turbó hővédő lemezt, és érdekes dolgot tapasztaltam. Egy szabályos koromcsík rakódott le a hővédő lemez belső oldalára. Úgy néz ki, hogy a lapátállító mechanika felől jön. Ez természetes dolog vagy valamilyen tömítetlenségi hiba?
Szerintem,az kb ilyen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2652 Dátum:
2010.04.02 péntek, 09:43:25 »
Igen erre!! Nagyon köszi!!
Idézetet írta: alf - 2010.04.02 péntek, 09:29:48
Erre gondoltál?
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg399885;topicseen#msg399885
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2653 Dátum:
2010.04.02 péntek, 10:26:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.04.02 péntek, 08:56:35
Kíváncsiságból leszedtem a turbó hővédő lemezt, és érdekes dolgot tapasztaltam. Egy szabályos koromcsík rakódott le a hővédő lemez belső oldalára. Úgy néz ki, hogy a lapátállító mechanika felől jön. Ez természetes dolog vagy valamilyen tömítetlenségi hiba?
Mikor a szétszállt turbót lebontottam a kipufogó leömlőről, nem volt az összeillesztésnél kormolódás. Igaz, a hővédőt nem láttam alulról, mert Vik szerelete.
A turbót a leömlőhöz a képen is látható 13-as csavarok rögzítik, nézd meg, nem lazult-e meg valamelyik.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2654 Dátum:
2010.04.02 péntek, 11:30:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.02 péntek, 10:26:07
Mikor a szétszállt turbót lebontottam a kipufogó leömlőről, nem volt az összeillesztésnél kormolódás. Igaz, a hővédőt nem láttam alulról, mert Vik szerelete.
A turbót a leömlőhöz a képen is látható 13-as csavarok rögzítik, nézd meg, nem lazult-e meg valamelyik.
Először én is erre gondoltam, és a legfelsőn tudtam is húzni.
Ezen a képen viszont látszik, hogy nem az összeillesztéstől jön a korom, hanem lejjebről, meg az is, hogy a csavaron mennyit tudtam fordítani.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2655 Dátum:
2010.04.02 péntek, 11:37:38 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.04.02 péntek, 11:30:00
Először én is erre gondoltam, és a legfelsőn tudtam is húzni.
Ezen a képen viszont látszik, hogy nem az összeillesztéstől jön a korom, hanem lejjebről, meg az is, hogy a csavaron mennyit tudtam fordítani.
Szerintem a karnál nincs tömítés.fém a fémen zár.szerintem ott nem is lehetne kipu gáz,csak ha a lapátok tengelyeinél átereszt valahol.Én nem fektetnék rá nagy hangsúlyt,a kipuff oldalon úgy is túl van a nyomás méretezve a turbinának,ezért is kell szabályozni a turbót.A nyomoóoldal működését nem hiszem,hogy befolyásolná ez a kis szivárgás......ez csak pszihikai hiba.úgy értem,zavar,mert tudod!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2656 Dátum:
2010.04.02 péntek, 12:01:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.04.02 péntek, 11:30:00
Először én is erre gondoltam, és a legfelsőn tudtam is húzni.
Ezen a képen viszont látszik, hogy nem az összeillesztéstől jön a korom, hanem lejjebről, meg az is, hogy a csavaron mennyit tudtam fordítani.
Lefotózom a leszerelt egységet a hétvégén, azon látszani fog, az enyémen volt-e ilyen kifújás az állítókarnál.
Tényleg nincs nagy jelentőssége, csak annyi, hogy ne kormolódjon be annyira, hogy a geometriaállítás ne működjön.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2657 Dátum:
2010.04.02 péntek, 20:31:51 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.04.02 péntek, 08:56:35
Kíváncsiságból leszedtem a turbó hővédő lemezt, és érdekes dolgot tapasztaltam. Egy szabályos koromcsík rakódott le a hővédő lemez belső oldalára. Úgy néz ki, hogy a lapátállító mechanika felől jön. Ez természetes dolog vagy valamilyen tömítetlenségi hiba?
Szia!
Onnan jön az állító tengelytől, annak a másik oldalán a korom tér van, nincs nagy jelentősége...kicsit le van kormolódva a rendszered és ott talál kis utat....6 sebességesnél jellemző a kisebb gázáramlási sebesség miatt hogy lekormolódnak és utána keresi máshol is az utat a füst..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
malacka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2658 Dátum:
2010.04.02 péntek, 20:55:37 »
Idézetet írta: tschikosch - 2010.03.22 hétfő, 20:30:51
Sziasztok!
Miskolc környékéről ismertek valakit,aki profi a porlasztócsúcsok milyenségének megállapításában,illetve a programozásukban?
Előre is köszi
igen józsef attilai ford szerviz
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2659 Dátum:
2010.04.02 péntek, 21:09:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.02 péntek, 20:31:51
Szia!
Onnan jön az állító tengelytől, annak a másik oldalán a korom tér van, nincs nagy jelentősége...kicsit le van kormolódva a rendszered és ott talál kis utat....6 sebességesnél jellemző a kisebb gázáramlási sebesség miatt hogy lekormolódnak és utána keresi máshol is az utat a füst..
Az egész dolog onnan indul, hogy hidegen (5-10 fok alatt) indulás után pár percig bizonyos alacsony fordulatszámon van egy fütyülő hangja a turbónak. Szakértők szerint nem csapágy, hanem talán kifújás. Ezért nézegettem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2660 Dátum:
2010.04.02 péntek, 21:19:38 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.04.02 péntek, 21:09:13
Az egész dolog onnan indul, hogy hidegen (5-10 fok alatt) indulás után pár percig bizonyos alacsony fordulatszámon van egy fütyülő hangja a turbónak. Szakértők szerint nem csapágy, hanem talán kifújás. Ezért nézegettem.
Az a korommennyiség ami ott van, az szinte semmi, ott nem jön hang...minden turbó fütyül valamilyen szinten, az nem baj. Méress(vagy mérj) turbónyomást és minden világos lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.02 péntek, 21:22:32 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2661 Dátum:
2010.04.03 szombat, 14:59:49 »
Idézetet írta: malacka - 2010.04.02 péntek, 20:55:37
igen józsef attilai ford szerviz
Szentesi Attila, 06209313353. Kizárólag porlasztócsúcsokkal foglalkozik (diagnosztika, javítás), mindent tud, amit kell.
Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2662 Dátum:
2010.04.03 szombat, 20:24:15 »
Na Fiúk, én is túl vagyok (szívósor és EGR puceva) rajta, valóban a lábamtól a hajamig minden tiszta sz...r volt, ennyi olajsár nem létezik..mi lehet egy diesel mozdony motorjában
2 liter brigéciol, 3 flakon féktisztító, pár kesztyű, rongy, és pár fogkefe bánja a dolgot.
Az egr-t ledugóztam, és az ahhoz kapcsolódó csövet is ami a cooler felé megy le (2 gumi és egy fém cső) kellett vennem takarítani, mert egész a coolerig minden bilincs eresztett, így odalent is állt az olajsár. Kitakarítottam a levegőszűrő és turbó közötti szakaszt, meg pár kicsit retkesebb részt...most rend van!
Rájöttem mi volt a berregés alapjáraton: 10 hónapja amikor feszítőt, görgőket és szíjat cseréltek akkor az ottani motortartó bakot kilazították, mert nem fértek másképp hozzá....na most az egyik csavar ami a motor blokk felé megy az konkrétan vagy 1,5 cm-ert ki volt tekeredve, kézzel tudtam csavargatni, ...az idióták nem húzták vissza akkor
. Ennek örömére a berregés is megszűnt!
Megnéztem a xenon lámpa projektor részét is mert szerintem gyengébb mint az átlag xenon lámpák, (pedig cseréltem kb 3 hónapja izzót benne) és kiderült, hogy a foncsor le van mattulva, és meg van égve...szinte semmit nem ér! Ráadásul az előtte levő rész meg is sárgult, így egy kicsit el is színezni a fényt! Ezt majd még orvosolni kell valakivel aki tud foncsorozni! Megcsináltam a hátramenet kapcsoló gombát ami a váltóba van, mert az is hol kapcsolta, hol nem
a hátramenet lámpát, tolató radart....most már az is jó. Kitakarítottam a levegőszűrőt, pollenszűrőt (nemrég lett cserélve de tiszta kaki volt az is). Baromira elfáradtam, de megérte megcsinálni....most sok minden rendbe lett rakva! Képeket feltöltök valahova és teszek be linket!
üdv és kellemes Húsvétot mindenkinek!
M.
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.01 csütörtök, 12:38:53
Köszi,
besoppingolok
üdv
Miklós
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.03 szombat, 22:08:01 írta mike1
»
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2663 Dátum:
2010.04.03 szombat, 20:26:24 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.03 szombat, 20:24:15
Na Fiúk, én is túl vagyok (szívósor és EGR puceva) rajta, valóban a lábamtól a hajamig minden tiszta sz...r volt, ennyi olajsár nem létezik..mi lehet egy diesel mozdony motorjában
2 liter brigéciol, 3 flakon féktisztító, pár kesztyű, roncs, és pár fogkefe bánja a dolgot.
Az egr-t ledugóztam, és az ahhoz kapcsolódó csövet is ami a cooler felé megy le (2 gumi és egy fém cső) kellett vennem takarítani, mert egész a coolerig minden bilincs eresztett, így odalent is állt az olajsár. Kitakarítottam a levegőszűrő és turbó közötti szakaszt, meg pár kicsit retkesebb részt...most rend van!
Rájöttem mi volt a berregés alapjáraton: 10 hónapja amikor feszítőt, görgőket és szíjat cseréltek akkor az ottani motortartó bakot kilazították, mert nem fértek másképp hozzá....na most az egyik csavar ami a motor blokk felé megy az konkrétan vagy 1,5 cm-ert ki volt tekeredve, kézzel tudtam csavargatni, ...az idióták nem húzták vissza akkor
. Ennek örömére a berregés is megszűnt!
Megnéztem a xenon lámpa projektor részét is mert szerintem gyengébb mint az átlag xenon lámpák, (pedig cseréltem kb 3 hónapja izzót benne) és kiderült, hogy a foncsor le van mattulva, és meg van égve...szinte semmit nem ér! Ráadásul az előtte levő rész meg is sárgult, így egy kicsit el is színezni a fényt! Ezt majd még orvosolni kell valakivel aki tud foncsorozni! Megcsináltam a hátramenet kapcsoló gombát ami a váltóba van, mert az is hol kapcsolta, hol nem
a hátramenet lámpát, tolató radart....most már az is jó. Kitakarítottam a levegőszűrőt, pollenszűrőt (nemrég lett cserélve de tiszta kaki volt az is). Baromira elfáradtam, de megérte megcsinálni....most sok minden rendbe lett rakva! Képeket feltöltök valahova és teszek be linket!
üdv és kellemes Húsvétot mindenkinek!
M.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2664 Dátum:
2010.04.03 szombat, 20:28:20 »
Képek a takarításról:
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6227_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6228_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6242_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6245_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6249_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6253_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6258_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2665 Dátum:
2010.04.03 szombat, 20:51:32 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.03 szombat, 20:28:20
Képek a takarításról:
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6227_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6228_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6242_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6245_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6249_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6253_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6258_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
úúúú vazze....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2666 Dátum:
2010.04.03 szombat, 20:58:15 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.03 szombat, 20:24:15
Na Fiúk, én is túl vagyok (szívósor és EGR puceva) rajta, valóban a lábamtól a hajamig minden tiszta sz...r volt, ennyi olajsár nem létezik..mi lehet egy diesel mozdony motorjában
2 liter brigéciol, 3 flakon féktisztító, pár kesztyű, roncs, és pár fogkefe bánja a dolgot.
Az egr-t ledugóztam, és az ahhoz kapcsolódó csövet is ami a cooler felé megy le (2 gumi és egy fém cső) kellett vennem takarítani, mert egész a coolerig minden bilincs eresztett, így odalent is állt az olajsár. Kitakarítottam a levegőszűrő és turbó közötti szakaszt, meg pár kicsit retkesebb részt...most rend van!
Rájöttem mi volt a berregés alapjáraton: 10 hónapja amikor feszítőt, görgőket és szíjat cseréltek akkor az ottani motortartó bakot kilazították, mert nem fértek másképp hozzá....na most az egyik csavar ami a motor blokk felé megy az konkrétan vagy 1,5 cm-ert ki volt tekeredve, kézzel tudtam csavargatni, ...az idióták nem húzták vissza akkor
. Ennek örömére a berregés is megszűnt!
Megnéztem a xenon lámpa projektor részét is mert szerintem gyengébb mint az átlag xenon lámpák, (pedig cseréltem kb 3 hónapja izzót benne) és kiderült, hogy a foncsor le van mattulva, és meg van égve...szinte semmit nem ér! Ráadásul az előtte levő rész meg is sárgult, így egy kicsit el is színezni a fényt! Ezt majd még orvosolni kell valakivel aki tud foncsorozni! Megcsináltam a hátramenet kapcsoló gombát ami a váltóba van, mert az is hol kapcsolta, hol nem
a hátramenet lámpát, tolató radart....most már az is jó. Kitakarítottam a levegőszűrőt, pollenszűrőt (nemrég lett cserélve de tiszta kaki volt az is). Baromira elfáradtam, de megérte megcsinálni....most sok minden rendbe lett rakva! Képeket feltöltök valahova és teszek be linket!
üdv és kellemes Húsvétot mindenkinek!
M.
Gratula a nagy munkához
A xenon dolgod majd figyelemmel kisérném, mert xenonosként lehet, hogy én is érintett vagyok.
Kellemes ünnepeket, jó pihenést
("Baromira elfáradtam,")
Üdv: V.Tamás
Naplózva
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2667 Dátum:
2010.04.03 szombat, 21:06:14 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.03 szombat, 20:28:20
Képek a takarításról:
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6227_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6228_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6242_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6245_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6249_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6253_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6258_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem semmi ...! Gratulálok hozzá!
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2668 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 18:52:23 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.03 szombat, 20:28:20
Képek a takarításról:
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6227_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6228_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6242_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6245_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6249_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6253_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6258_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Jó kis meló lehetett!!! Mennyibe kerültek a tömítések a szívősorra?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2669 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 19:11:09 »
500.-Ft/db unixba vettem -20%-al, biztos lehetett volna olcsóbb is, de nem volt már időm a hétvége előtt járkálni...
Egyébként a régiek sem voltak rosszak, csak féltem, ha valami gáz lesz akkor hova rohangálok, aztán amikor levettem és láttam, hogy semmi bajuk, de megvannak az újak akkor már beraktam inkább az újakat!
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2670 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 19:57:28 »
Sziasztok! Úgy tűnik nekem is kiment egy porlasztóm a hétvégén. Tudja-e valaki, hogy milyen áron milyen minőséget, hol lehet most beszerezni?
Csak a szervízben vett gyári a jó megoldás? Ha az, akkor az most mennyit kóstál? Tavaly februárban 100.000,- volt egy csúcs csere üza szűrő cserével. Ebből maga a csúcs 75.000,- volt. Hivatalosan mennyit bír egy gyári? Nekem 140.000 van most a km órán.
2002-es 2,0 TDCí . Kíváncsian várom hozzáértő válaszotokat. Üdv.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2671 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 20:00:43 »
Keresd Bunyek-et itt a fórumon...nekem most hozott...bár még megy a régivel a szekér...
Idézetet írta: sandoar - 2010.04.04 vasárnap, 19:57:28
Sziasztok! Úgy tűnik nekem is kiment egy porlasztóm a hétvégén. Tudja-e valaki, hogy milyen áron milyen minőséget, hol lehet most beszerezni?
Csak a szervízben vett gyári a jó megoldás? Ha az, akkor az most mennyit kóstál? Tavaly februárban 100.000,- volt egy csúcs csere üza szűrő cserével. Ebből maga a csúcs 75.000,- volt. Hivatalosan mennyit bír egy gyári? Nekem 140.000 van most a km órán.
2002-es 2,0 TDCí . Kíváncsian várom hozzáértő válaszotokat. Üdv.
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2672 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 20:13:26 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.04 vasárnap, 20:00:43
Keresd Bunyek-et itt a fórumon...nekem most hozott...bár még megy a régivel a szekér...
Mennyiért hozta Bunyek darabját
??
Zsír újak vagy felújítottak
?
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2673 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 20:20:50 »
Zsír új és az árát vele beszéld meg privátban, de jóval olcsóbb volt mint a 75e ..
Felújítottat felejtsd el, (szerintem)
Idézetet írta: sandoar - 2010.04.04 vasárnap, 20:13:26
Mennyiért hozta Bunyek darabját
??
Zsír újak vagy felújítottak
?
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2674 Dátum:
2010.04.06 kedd, 19:43:35 »
Ma utána kérdeztem, de állítólag a műanyag foncsort nem tudják újrafoncsorozni...Ezt a 16. kerületi foncsorozó emberke mondta...
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.04.03 szombat, 20:58:15
Gratula a nagy munkához
A xenon dolgod majd figyelemmel kisérném, mert xenonosként lehet, hogy én is érintett vagyok.
Kellemes ünnepeket, jó pihenést
("Baromira elfáradtam,")
Üdv: V.Tamás
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
gyore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2675 Dátum:
2010.04.07 szerda, 10:43:09 »
üdv mindenkinek
Eladó 4db 2002es Mondeo 2000ccmes TDCI motor porlasztócsúcsai.
Common rail tesztpaddal bevizsgált,papirokkal igazolva.
Fórumon ritkán vok.
bővebben itt:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-motor/vezerles_alkatreszei/ford_mondeo_mk3_porlasztocsucs-154143
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2676 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 10:26:12 »
Üdv.
TDCI mondinál normális az ha az aznapi első indításkor és utánna 2 másodpercig fehéres füst jön a kipuf-ból? Jó büdös.
Utánna minden rendben.
Eddig mintha nem csinálta volna. Csak most vettem észre, de lehet hogy volt eddig is.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2677 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 14:09:13 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.04.08 csütörtök, 10:26:12
Üdv.
TDCI mondinál normális az ha az aznapi első indításkor és utánna 2 másodpercig fehéres füst jön a kipuf-ból? Jó büdös.
Utánna minden rendben.
Eddig mintha nem csinálta volna. Csak most vettem észre, de lehet hogy volt eddig is.
Hát biztosan nem normális, de nálunk is a 2,2-es csinálja igaz csak egy pamacsot dob nem mondanám, hogy 2 másodpercig "füstöl", de csak ilyen 10 fok körüli időben. Okát nem tudom
szagolni nem szagoltam, de megszagolom egyszer
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2678 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 19:54:30 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.04.08 csütörtök, 14:09:13
Hát biztosan nem normális, de nálunk is a 2,2-es csinálja igaz csak egy pamacsot dob nem mondanám, hogy 2 másodpercig "füstöl", de csak ilyen 10 fok körüli időben. Okát nem tudom
szagolni nem szagoltam, de megszagolom egyszer
Pamacs, nem pamacs, nagyon büdös, ami kijön.
Naplózva
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2679 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 20:30:08 »
Ma bekerültek az új porlasztók...új Go gyári szűrő. Vik előtte megnézte nem-e fémreszelékes a régi szűrő, de nem igazán volt benne semmi hálistennek.
Az új csúcsokkal remélem nem lesz baj egy ideig, változást eddig (mivel még a régiek is mentek) kevésbé érzek...kicsit halkabb lett talán, meg (lehet, hogy beképzelem csak) de mintha dinamikusabb lenne alsó fordulaton az autó...jobban "ugrik" talán...
Köszönöm Bunyeknek a csúcsokat, meg az EGR "dugót", Viktornak meg a korrekt melót!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.08 csütörtök, 20:50:58 írta mike1
»
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2680 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 20:37:11 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.08 csütörtök, 20:30:08
Ma bekerültek az új porlasztók...új Go gyári szűrő. Vik előtte megnézte nem-e fémreszelékes a régi szűrő, de nem igazán volt benne semmi hálistennek.
Az új csúcsokkal remélem nem lesz baj egy ideig, változást eddig (mivel még a régiek is mentek) kevésbé érzek...kicsit halkabb lett talán, meg (lehet, hogy beképzelem csak) de mintha dinamikusabb lenne alsó fordulaton az autó...jobban "ugrik" talán...
Köszönöm Bunyeknek a csúcsokat, Viktornak meg a korrekt melót!
Szivesen, máskor is...
EGR dugót beraktad?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2681 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 20:47:30 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.08 csütörtök, 20:30:08
Ma bekerültek az új porlasztók...új Go gyári szűrő. Vik előtte megnézte nem-e fémreszelékes a régi szűrő, de nem igazán volt benne semmi hálistennek.
Az új csúcsokkal remélem nem lesz baj egy ideig, változást eddig (mivel még a régiek is mentek) kevésbé érzek...kicsit halkabb lett talán, meg (lehet, hogy beképzelem csak) de mintha dinamikusabb lenne alsó fordulaton az autó...jobban "ugrik" talán...
Köszönöm Bunyeknek a csúcsokat, Viktornak meg a korrekt melót!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2682 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 20:49:34 »
Igen azt is köszi! Lejjebb találsz képeket...szép meló volt, a tökömig tiszta olajsár voltam
, most már csak a levegőcsövekre várok, aztán egy olajcsere, meg egy "program" és egy darabig nem akarom hallani a "hangját"
Neked sikerült elbotolni a csúcsokat? Foncsoros embered nincs Pécsen?
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.08 csütörtök, 20:37:11
Szivesen, máskor is...
EGR dugót beraktad?
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2683 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 20:50:34 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.08 csütörtök, 20:49:34
Igen azt is köszi! Lejjebb találsz képeket...szép meló volt, a tökömig tiszta olajsár voltam
, most már csak a levegőcsövekre várok, aztán egy olajcsere, meg egy "program" és egy darabig nem akarom hallani a "hangját"
Neked sikerült elbotolni a csúcsokat? Foncsoros embered nincs Pécsen?
turbócsövet is cserélsz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2684 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 20:51:43 »
Igen komplett szett by Ákos
Idézetet írta: alf - 2010.04.08 csütörtök, 20:50:34
turbócsövet is cserélsz?
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2685 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 20:52:50 »
Köszi, megkeresem őket!
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.08 csütörtök, 20:51:38
http://www.chromedesign.hu/
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2686 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 20:56:07 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.08 csütörtök, 20:51:43
Igen komplett szett by Ákos
óóóó én láma!Tiéd a fekete garnitúra?Az enyém a kék!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2687 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 20:59:47 »
Ja Ja...nem mertem kéket kérni, mert ha majd egyszer el akarom adni az autót és valami konzervatívabb ember venné meg, akkor majd a kék csövekre kitalálná, hogy "agyon volt tuningolva"....
Idézetet írta: alf - 2010.04.08 csütörtök, 20:56:07
óóóó én láma!Tiéd a fekete garnitúra?Az enyém a kék!
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2688 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 21:03:17 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.08 csütörtök, 20:59:47
Ja Ja...nem mertem kéket kérni, mert ha majd egyszer el akarom adni az autót és valami konzervatívabb ember venné meg, akkor majd a kék csövekre kitalálná, hogy "agyon volt tuningolva"....
Én addig nem fogom eladni,amíg szürkék nem lesznek a portól a kék csövek.....
de télleg,nem szándékozom rövidtávon eladni,később meg már majdnem inkább előny lesz a tuning alkatrész.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2689 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 21:10:40 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.08 csütörtök, 20:49:34
Igen azt is köszi! Lejjebb találsz képeket...szép meló volt, a tökömig tiszta olajsár voltam
, most már csak a levegőcsövekre várok, aztán egy olajcsere, meg egy "program" és egy darabig nem akarom hallani a "hangját"
Neked sikerült elbotolni a csúcsokat? Foncsoros embered nincs Pécsen?
még nem, senkinek nem olyan kellett eddig....
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2690 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 21:15:48 »
Idézetet írta: teo - 2010.04.08 csütörtök, 19:54:30
Pamacs, nem pamacs, nagyon büdös, ami kijön.
este megizzadt és a hagymaszagú hónalja reggel köpi ki a szagát.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2691 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 21:22:22 »
Elég baj...pedig itt kerestek Pcs-ket...de mindig az kell ami nincs
, most én is azon agyaltam, hogy ami kijött most az autóból használt (tul képen még jó volt, de csere érett lett), meg amit a "kedves úriember" adott 3db-ot (ami az újabb típusba való) azokkal mit csináljak! A sajátjaimat biztos fel lehetne újítani, és akkor valakinek talán kéne....a másik 3 meg valószínű felújított, de ezt sem tudom biztosan...
El lehet valami apróért ezeket adni pl cégeknek, akik felújítanak?
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.08 csütörtök, 21:10:40
még nem, senkinek nem olyan kellett eddig....
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2692 Dátum:
2010.04.08 csütörtök, 23:18:08 »
van egy szatyor használt porlasztóm....bosch,denso,delphi,stb....
Naplózva
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2693 Dátum:
2010.04.09 péntek, 07:27:21 »
Fasza, akkor egyszer jöjjünk össze és dartsozzunk egy jót vele!
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.08 csütörtök, 23:18:08
van egy szatyor használt porlasztóm....bosch,denso,delphi,stb....
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2694 Dátum:
2010.04.09 péntek, 11:02:07 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.08 csütörtök, 21:22:22
Elég baj...pedig itt kerestek Pcs-ket...de mindig az kell ami nincs
, most én is azon agyaltam, hogy ami kijött most az autóból használt (tul képen még jó volt, de csere érett lett), meg amit a "kedves úriember" adott 3db-ot (ami az újabb típusba való) azokkal mit csináljak! A sajátjaimat biztos fel lehetne újítani, és akkor valakinek talán kéne....a másik 3 meg valószínű felújított, de ezt sem tudom biztosan...
El lehet valami apróért ezeket adni pl cégeknek, akik felújítanak?
A quest féléket szerintem el. Peter01 most keresett 301Z-s jelzésűből 1 db-ot.
Én annak idején 10eFtért eladtam a kiszerelt 4 dbot, mert még jók voltak annyira, hogy nem jelzett hibát velük az ECU, de mivel nem tipusazonosak voltak, nem indult rendesen a verda.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2695 Dátum:
2010.04.09 péntek, 11:12:23 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.08 csütörtök, 20:56:07
óóóó én láma!Tiéd a fekete garnitúra?Az enyém a kék!
ÖÖÖÖ hát az a kék nem biztosám....
Összesen 4 van szett van a megrendelésben.
Mike1nek egy 7dbos szett feketében, ez tuti.
Nekem van eredetileg egy 6 db-os kék.
Van még 1 piros meg egy fekete emlékeim szerint. Majd csekkolom...
De ha már így szóba jött, íme a dolgok állása:
A múlt héten megjött a disztributorhoz a szettek egy része. Sajnos azonban nem mindent gyártott le a Forge határidőre (túlvállalták magukat), így az új igéret szerint 04.15-ig pótolják a hiányzó dolgokat. Sajnos az én rendelésemben is vannak olyan tételek (pl. fekete szinű csőszakasz szűrő-turbó közé, piros szett), amire még várni kell, a 60GBP-s fuvarktg miatt nem rentábilis a részenkénti küldözgetés.
Sajnos ez van.
Gondolkodtam azon, hogy kérek hozzá "Forge Silicon Hoses" matricát, amit az első ajtókra lehet ragasztani, mint a tuning verdákon.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2696 Dátum:
2010.04.09 péntek, 13:40:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.09 péntek, 11:12:23
ÖÖÖÖ hát az a kék nem biztosám....
Összesen 4 van szett van a megrendelésben.
Mike1nek egy 7dbos szett feketében, ez tuti.
Nekem van eredetileg egy 6 db-os kék.
Van még 1 piros meg egy fekete emlékeim szerint. Majd csekkolom...
De ha már így szóba jött, íme a dolgok állása:
A múlt héten megjött a disztributorhoz a szettek egy része. Sajnos azonban nem mindent gyártott le a Forge határidőre (túlvállalták magukat), így az új igéret szerint 04.15-ig pótolják a hiányzó dolgokat. Sajnos az én rendelésemben is vannak olyan tételek (pl. fekete szinű csőszakasz szűrő-turbó közé, piros szett), amire még várni kell, a 60GBP-s fuvarktg miatt nem rentábilis a részenkénti küldözgetés.
Sajnos ez van.
Gondolkodtam azon, hogy kérek hozzá "Forge Silicon Hoses" matricát, amit az első ajtókra lehet ragasztani, mint a tuning verdákon.
Ákos!
Maradjunk annyiban,hogy nekem a színe tök mindegy!
Nekem asszem pont nem kellett a szívóoldali csőszakasz,csak a 6db-os nyomóoldali készlet.
Szóval ha megjön........akkor már nadon várom!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2697 Dátum:
2010.04.09 péntek, 14:26:32 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.09 péntek, 13:40:52
Ákos!
Maradjunk annyiban,hogy nekem a színe tök mindegy!
Nekem asszem pont nem kellett a szívóoldali csőszakasz,csak a 6db-os nyomóoldali készlet.
Szóval ha megjön........akkor már nadon várom!
akkójóvanna.
Neked 6-os szett van benne, de az 1 db hiányzó szívócső meg a hiányzó piros szett miatt áll a dolog egyelőre.
Bilincs lesz hozzá.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2698 Dátum:
2010.04.09 péntek, 18:48:39 »
Szia Stealt!
Látom épp itt vagy!
Küldtem neked egy privi üzenetet!
Légyszi olvasd el!
Köszi
roberto76
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2699 Dátum:
2010.04.09 péntek, 18:52:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.09 péntek, 14:26:32
akkójóvanna.
Neked 6-os szett van benne, de az 1 db hiányzó szívócső meg a hiányzó piros szett miatt áll a dolog egyelőre.
Bilincs lesz hozzá.
ok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
47
48
49
50
51
52
53
[
54
]
55
56
57
58
59
60
61
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ