Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:35:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14636685 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2800 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 20:04:33 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.17 szombat, 23:21:14
Az a baj, hogy én is hiába próbálok vigyázni az autóra, kitakarítani-kívül belül, hogy még sokáig autó legyen a sok tuskó gyökér le se **ja a dolgot.....ma lemosattam az autót, (ősszel lett a tető kivételével újra fényezve) és a 4 ajtóból 3-ba bele van nyitva az ajtó...a hátsó lökös oldala meghúzva...egyszer látnám meg azt a 2x fél hülye barmot, aki így száll ki a saját kocsijából, hogy a mellette parkoló autónak ***sza az ajtót...vagy úgy parkol, hogy nekimegy a kocsi elejének-hátuljának, élének...szanaszét rugdosnám a ***ját...
Ezt nem lehet elviselni, szent igaz!
Nekem az alábbi ötletem támadt. A kocsi 4 sarkára és minden kilincsre ragasztottam króm csíkot, a legkiállóbb részre. Volt, aki röhögött, hogy milyen béna, meg sufnizás...de nem a szépség miatt csináltam. Nos, azóta már kétszer cseréltem a csíkot hátul és a jobb első kilincseknél (vagyis a sofőr a barom, aki mellém áll, az vágja ki az ajtaját!). A csíkok kb. 5 mm-t állnak ki, és
igenis nagyon sokat védenek
.
Meg szerintem nem is olyan ciki
Felhívnám a figyelmet a polírozás és a szalonfény hatására: tükrös az oldala
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.18 vasárnap, 21:07:03 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2801 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 20:07:26 »
Ettől tényleg megzizzenek, még 1000Km sincs az új csúcsokban!
, jövőhéten ezt a pipát is megrendelem/cserélem...
Idézetet írta: alf - 2010.04.18 vasárnap, 20:01:10
nem csak azért aggódnék(inkább azért kevésbé...nem olyan gyulladós az.sok tdci-nek van némi szivárgása)!Falsot fog szívni a pumpedli és villogással leáll a verda!Te meg elkezdesz megzizzenni,hogy pcsúcs csere.....
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2802 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 20:18:38 »
Az a baj, hogy nekem a 3 ajtó a kilincs és a műanyag díszléc (ami már nincs az autón) közötti helyen van össze **va, + a hátsó lökös is a díszléc alatt lett meghúzva...
Körbe kéne vadrácsozni a kocsit....már egy csomószor gondolkodtam, hogy veszek egy katonai hammert, aztán annak mindegy...sőt..
Idézetet írta: ezsolt - 2010.04.18 vasárnap, 20:04:33
Ezt nem lehet elviselni, szent igaz!
Nekem az alábbi ötletem támadt. A kocsi 4 sarkára és minden kilincsre ragasztottam króm csíkot, a legkiállóbb részre. Ráadásul még jól is néz ki.
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2803 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 20:53:39 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.18 vasárnap, 19:59:07
Mellesleg ma voltunk castingon :
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=album;id=11
Egy hiba történt!
Hozzáférésed ezt az albumot megtagadta
EZ MI?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2804 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 20:58:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.18 vasárnap, 20:53:39
Egy hiba történt!
Hozzáférésed ezt az albumot megtagadta
EZ MI?
nekem is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2805 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 21:06:38 »
Azt hiszem a jogosultságot nem állítottam be
...most jó?
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2806 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 21:08:44 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.18 vasárnap, 21:06:38
Azt hiszem a jogosultságot nem állítottam be
...most jó?
még mindig. dobd fel kepfeltoltesre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2807 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 21:18:56 »
Most már mennie kell.....
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2808 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 21:28:26 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.18 vasárnap, 21:18:56
Most már mennie kell.....
mostmár jó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gooby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2809 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 11:34:57 »
Sajna én is porlasztócsúcs csere előtt állok. Már több helyen érdeklődtem, és azt mondták többen is, hogy a magasnyomású szivattyút is cserélni/felújítani kell, mert a régi tönkre teszi az új csúcsokat. Plusz még a magasnyomású csöveket és a visszatérő műanyag csöveket is ki akarják cseréltetni velem. Ez igaz lehet, vagy csak le akarnak húzni? Egyébként 222ezer van az autómban.
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2810 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 11:40:41 »
Nekem is van ilyen problémám, megpróbáltam húzni a csavarokon, jobb lett, de nem tökéletes!!
Hol lehet ilyen tartót venni?? ,mert úgy látom hogy ez másabb is mint a gyári, és "hogyé aggyák" ? Egyébként nekem pont a másik oldalon van egy kis mozgása.
Idézetet írta: alf - 2010.04.18 vasárnap, 11:30:04
A turbócső rögzítését-a szilenteket- kell kivenni a vázszerkezettől a rezonátor cső előtt, és fixre csavarozni!Van a cooler után is de az nemigen szokott rezegni,bár én azt is lecsavaroztam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2811 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 11:48:19 »
Idézetet írta: Gooby - 2010.04.19 hétfő, 11:34:57
Sajna én is porlasztócsúcs csere előtt állok. Már több helyen érdeklődtem, és azt mondták többen is, hogy a magasnyomású szivattyút is cserélni/felújítani kell, mert a régi tönkre teszi az új csúcsokat. Plusz még a magasnyomású csöveket és a visszatérő műanyag csöveket is ki akarják cseréltetni velem. Ez igaz lehet, vagy csak le akarnak húzni? Egyébként 222ezer van az autómban.
elég a csúcsokat és a nagynyomású csöveket cserélni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2812 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 11:50:02 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.04.19 hétfő, 11:40:41
Nekem is van ilyen problémám, megpróbáltam húzni a csavarokon, jobb lett, de nem tökéletes!!
Hol lehet ilyen tartót venni?? ,mert úgy látom hogy ez másabb is mint a gyári, és "hogyé aggyák" ? Egyébként nekem pont a másik oldalon van egy kis mozgása.
gumibakokat lehet venni a cromaxban,de........pont az a lényeg,hogy azokat elkell dobni,és azok nélkül lecsavarozni fixre a vázhoz a bilinccset!!!!
soha többé nem okoz bosszúságot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2813 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 11:53:49 »
Köszi! Csak azért kérdeztem mert ott a képen lévő új tartón nincs meg a helye sem a gumibakknak!! Na majd hamarosan rászánom magam és kiszedem mind a kettőből, csak vallami aknás helyet keresek, mert aláfeküdve nem valami kellemes érzés!!
Idézetet írta: alf - 2010.04.19 hétfő, 11:50:02
gumibakokat lehet venni a cromaxban,de........pont az a lényeg,hogy azokat elkell dobni,és azok nélkül lecsavarozni fixre a vázhoz a bilinccset!!!!
soha többé nem okoz bosszúságot!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2814 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 11:59:20 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.04.19 hétfő, 11:53:49
Köszi! Csak azért kérdeztem mert ott a képen lévő új tartón nincs meg a helye sem a gumibakknak!! Na majd hamarosan rászánom magam és kiszedem mind a kettőből, csak vallami aknás helyet keresek, mert aláfeküdve nem valami kellemes érzés!!
de igen.Abba a két furatba kell betenni a gumibakokat.Pontosabban nem kell beletenni!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2815 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 14:53:05 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.04.19 hétfő, 11:53:49
Köszi! Csak azért kérdeztem mert ott a képen lévő új tartón nincs meg a helye sem a gumibakknak!! Na majd hamarosan rászánom magam és kiszedem mind a kettőből, csak vallami aknás helyet keresek, mert aláfeküdve nem valami kellemes érzés!!
A második is gyári (módosított) bilincs. Teljesen felesleges megvenni, csak annyi a különbség, hogy kisebb rajta a lyuk. A régit is oda lehet húzatni a csavarokkal, ha kiveszed a gumibakot.
Ha viszont izomból ráhúztál a régi rögzítésre, akkor fogsz egy keveset szívni a csavarok kiszerelésével.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2816 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 16:49:57 »
Nem tiszta erőből húztam meg, de azért odacsavartam neki!! Mi miatt lessz szívás kiszedni??
Idézetet írta: Sakos - 2010.04.19 hétfő, 14:53:05
A második is gyári (módosított) bilincs. Teljesen felesleges megvenni, csak annyi a különbség, hogy kisebb rajta a lyuk. A régit is oda lehet húzatni a csavarokkal, ha kiveszed a gumibakot.
Ha viszont izomból ráhúztál a régi rögzítésre, akkor fogsz egy keveset szívni a csavarok kiszerelésével.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2817 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 17:22:05 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.04.19 hétfő, 16:49:57
Nem tiszta erőből húztam meg, de azért odacsavartam neki!! Mi miatt lessz szívás kiszedni??
A gumiházban belül van egy fémcsőből készült távtartó. Ha meghúzod a csavart, akkor a cső megroppan és rászorul a csavarmenetre. Én szívtam vele, mert az okos szerelő, az jól megtépte.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2818 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 18:11:45 »
Idézetet írta: Gooby - 2010.04.19 hétfő, 11:34:57
Sajna én is porlasztócsúcs csere előtt állok. Már több helyen érdeklődtem, és azt mondták többen is, hogy a magasnyomású szivattyút is cserélni/felújítani kell, mert a régi tönkre teszi az új csúcsokat. Plusz még a magasnyomású csöveket és a visszatérő műanyag csöveket is ki akarják cseréltetni velem. Ez igaz lehet, vagy csak le akarnak húzni? Egyébként 222ezer van az autómban.
Ha fémreszelék van a rendszerben valahol(tank,szürők,stb) akkor az is csere vagy uj porlasztókat is szétcseszi hamarosan...
Naplózva
Gooby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2819 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 19:39:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.19 hétfő, 18:11:45
Ha fémreszelék van a rendszerben valahol(tank,szürők,stb) akkor az is csere vagy uj porlasztókat is szétcseszi hamarosan...
És azt ki mondja meg, hogy van-e reszelék benne? És ha van, akkor hogyan került bele a rendszerbe?
Naplózva
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2820 Dátum:
2010.04.19 hétfő, 19:54:12 »
Nekem most cseréltek Pcs-t, és a gázolaj szűrő tartalmát kiöntötték egy átlátszó műanyag pohárba, majd alúlról mágnessel megnézték, hogy van-e fémreszelék....nekem hálistennek nem volt, de ha van akkor felejtő a csere...akkor először takarítás...és még a nagynyomású pumpesz is lehet szutykos, ha régi a szűrő, és nem cserélgették időben, meg sok KM van az autóban
Idézetet írta: Gooby - 2010.04.19 hétfő, 19:39:07
És azt ki mondja meg, hogy van-e reszelék benne? És ha van, akkor hogyan került bele a rendszerbe?
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Gooby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2821 Dátum:
2010.04.20 kedd, 08:25:37 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.19 hétfő, 19:54:12
Nekem most cseréltek Pcs-t, és a gázolaj szűrő tartalmát kiöntötték egy átlátszó műanyag pohárba, majd alúlról mágnessel megnézték, hogy van-e fémreszelék....nekem hálistennek nem volt, de ha van akkor felejtő a csere...akkor először takarítás...és még a nagynyomású pumpesz is lehet szutykos, ha régi a szűrő, és nem cserélgették időben, meg sok KM van az autóban
20ezrenként cserélgetem a szűrőt. Vagy gyárit kap, vagy Bosh-t. Mikor mit sikerül jó áron kapni.
Az autóban 222ezer km van. Hozzám 170-nel került. Megvannak a számlák, hogy az előző gazdája is 20 ezrenként cserélt benne mindent.
Ha cserélnem kell a szivattyút is, akkor kb mennyi pénzel számoljak szerintetek?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2822 Dátum:
2010.04.20 kedd, 14:46:00 »
Idézetet írta: Gooby - 2010.04.20 kedd, 08:25:37
20ezrenként cserélgetem a szűrőt. Vagy gyárit kap, vagy Bosh-t. Mikor mit sikerül jó áron kapni.
Az autóban 222ezer km van. Hozzám 170-nel került. Megvannak a számlák, hogy az előző gazdája is 20 ezrenként cserélt benne mindent.
Ha cserélnem kell a szivattyút is, akkor kb mennyi pénzel számoljak szerintetek?
A porlasztók cseréje (4 porlasztó+4 nagynyomású fémcső+szűrő+résolajcső) kb 220eFt (40eFt/db porlasztóval számolva)
A nagynyomású cseréje kb 250eFt. De ezt tényeg csak akkor kell, ha a szűrőben vagy a poharazás után a poharak alján fémreszelék található vagy ha a szivattyú nem képes a szükséges nyomás előállítására (ilyenkor van hibakód az ECU-ben)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2823 Dátum:
2010.04.20 kedd, 14:50:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.15 csütörtök, 12:12:24
Néhány további nyálcsorgatós kép:
És ez egy normál TDCI gép!
Megjövend:
Innét már csak a szerelés van hátra....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2824 Dátum:
2010.04.20 kedd, 17:39:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.20 kedd, 14:50:02
Megjövend:
Innét már csak a szerelés van hátra....
és mire vársz már rég fel kelett volna rakni és arról csinálni a képeket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2825 Dátum:
2010.04.20 kedd, 19:05:14 »
Idézetet írta: francoe - 2010.03.31 szerda, 05:05:33
Írd meg majd a hosszab távú tapasztalatokat. Kérdés: mennyiből jön ki a kütyü? Beszereled másnak is (természetesen tisztes pénzért)?
Megvolt az első nagy dugózás viszonylag hőségben az alapjárat emelő kütyüvel. Berregés, szíjnyikkanás és lefulladás nélkül sikerült abszolválni, pedig az asszony vezetett.
(Én "sajnos" épp egy pilseni sörgyár látogatáson voltam túl
)
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2826 Dátum:
2010.04.20 kedd, 21:04:58 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.04.20 kedd, 19:05:14
Megvolt az első nagy dugózás viszonylag hőségben az alapjárat emelő kütyüvel. Berregés, szíjnyikkanás és lefulladás nélkül sikerült abszolválni, pedig az asszony vezetett.
(Én "sajnos" épp egy pilseni sörgyár látogatáson voltam túl
)
Köszi. Még vezesd egy kicsit, és ha nem lesz gond, akkor majd megkeresnélek a kütyü ügyében.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2827 Dátum:
2010.04.21 szerda, 09:01:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.20 kedd, 14:50:02
Megjövend:
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/100420/20100420040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Innét már csak a szerelés van hátra....
Isten király!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2828 Dátum:
2010.04.21 szerda, 18:07:49 »
az olyan szívósoron, ahol elől van az egr, hol lehetne legegyszerűbben\legkevesebb roncsolással egy nyomásmérő órát berakni?
én a szívósor jobb alsó sarkán találtam egy lyukat, 8-as menetezéssel, amibe egy rögzítő van bele pattintva. ebből ki lehetne indulni, vagy túl vékony hozzá?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2829 Dátum:
2010.04.21 szerda, 20:08:24 »
Üdvözlök Mindenkit! Paripa vagyok és hamarosan 2,2 TDCI tulajdonos. A gépről sajnos nem sokat tudok. Remélem, hogy nem fogom benyalni vele a fagyit. Ma kipróbáltam és nagyon megtetszett. Eredetileg Audi A4 et akartam venni, de ezt a gépet ma lefoglalóztam. Remélem nem bánom meg. Ami nekem furi volt, hogy a féktárcsák és fékpofák jó állapota ellenére szerintem igen gyenge a fékhatás erősebb taposásra is. Egy Stilóm volt előtte. Ha a fékre léptem az megállt úgy, hogy a homlokom a szélvésőt karcolta. Igaz könnyebb volt. Nem tudom ez mennyit nyom a lapba. Mire kéne figyelnem feltétlenül a vásárlás előtt? Valami fura kopogó hangot halottam a motorból, ami állítólag a vezérlánc feszítő haldoklása lehet. Ez mennyibe kerülhet nekem? Mire kell figyelni használatnál. Milyen hibák vannak aminek előjelei vannak és ennek fényében nem érdemes megvenni. Az autóba 140ekm van. Vezetett szervízkönyves magyar. Köszönöm a segítséget előre is!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2830 Dátum:
2010.04.21 szerda, 20:11:04 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.21 szerda, 20:08:24
Üdvözlök Mindenkit! Paripa vagyok és hamarosan 2,2 TDCI tulajdonos. A gépről sajnos nem sokat tudok. Remélem, hogy nem fogom benyalni vele a fagyit. Ma kipróbáltam és nagyon megtetszett. Eredetileg Audi A4 et akartam venni, de ezt a gépet ma lefoglalóztam. Remélem nem bánom meg. Ami nekem furi volt, hogy a féktárcsák és fékpofák jó állapota ellenére szerintem igen gyenge a fékhatás erősebb taposásra is. Egy Stilóm volt előtte. Ha a fékre léptem az megállt úgy, hogy a homlokom a szélvésőt karcolta. Igaz könnyebb volt. Nem tudom ez mennyit nyom a lapba. Mire kéne figyelnem feltétlenül a vásárlás előtt? Valami fura kopogó hangot halottam a motorból, ami állítólag a vezérlánc feszítő haldoklása lehet. Ez mennyibe kerülhet nekem? Mire kell figyelni használatnál. Milyen hibák vannak aminek előjelei vannak és ennek fényében nem érdemes megvenni. Az autóba 140ekm van. Vezetett szervízkönyves magyar. Köszönöm a segítséget előre is!
mindenképpen vidd el átvizsgálásra(szakszervízbe) és kérd le a szervízkönyvben lévő szervíztől az infókat, hogy nem kamu-e. a fék tényleg gyenge főleg mai vw-ekhez képest
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2831 Dátum:
2010.04.21 szerda, 20:54:01 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.21 szerda, 20:08:24
Üdvözlök Mindenkit! Paripa vagyok és hamarosan 2,2 TDCI tulajdonos. A gépről sajnos nem sokat tudok. Remélem, hogy nem fogom benyalni vele a fagyit. Ma kipróbáltam és nagyon megtetszett. Eredetileg Audi A4 et akartam venni, de ezt a gépet ma lefoglalóztam. Remélem nem bánom meg. Ami nekem furi volt, hogy a féktárcsák és fékpofák jó állapota ellenére szerintem igen gyenge a fékhatás erősebb taposásra is. Egy Stilóm volt előtte. Ha a fékre léptem az megállt úgy, hogy a homlokom a szélvésőt karcolta. Igaz könnyebb volt. Nem tudom ez mennyit nyom a lapba. Mire kéne figyelnem feltétlenül a vásárlás előtt? Valami fura kopogó hangot halottam a motorból, ami állítólag a vezérlánc feszítő haldoklása lehet. Ez mennyibe kerülhet nekem? Mire kell figyelni használatnál. Milyen hibák vannak aminek előjelei vannak és ennek fényében nem érdemes megvenni. Az autóba 140ekm van. Vezetett szervízkönyves magyar. Köszönöm a segítséget előre is!
Ha jót akarsz keress valakit a forumon a környékedről és vidd el együtt kipróbálni a verdát.
Ha most kellene vennem egy tdci mondit akkor azonnal hallanám, hogy mik vannak vele.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2832 Dátum:
2010.04.21 szerda, 23:09:39 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.21 szerda, 20:08:24
Üdvözlök Mindenkit! Paripa vagyok és hamarosan 2,2 TDCI tulajdonos. A gépről sajnos nem sokat tudok. Remélem, hogy nem fogom benyalni vele a fagyit. Ma kipróbáltam és nagyon megtetszett. Eredetileg Audi A4 et akartam venni, de ezt a gépet ma lefoglalóztam. Remélem nem bánom meg. Ami nekem furi volt, hogy a féktárcsák és fékpofák jó állapota ellenére szerintem igen gyenge a fékhatás erősebb taposásra is. Egy Stilóm volt előtte. Ha a fékre léptem az megállt úgy, hogy a homlokom a szélvésőt karcolta. Igaz könnyebb volt. Nem tudom ez mennyit nyom a lapba. Mire kéne figyelnem feltétlenül a vásárlás előtt? Valami fura kopogó hangot halottam a motorból, ami állítólag a vezérlánc feszítő haldoklása lehet. Ez mennyibe kerülhet nekem? Mire kell figyelni használatnál. Milyen hibák vannak aminek előjelei vannak és ennek fényében nem érdemes megvenni. Az autóba 140ekm van. Vezetett szervízkönyves magyar. Köszönöm a segítséget előre is!
A főoldalon van vásárlási tanácsadó, abban sok minden benne van.
A lényeg, hogy nem zörög, nem csattog, nem kopog ha nem kell rá költeni. Tehát ha rendellenes hangot vélsz hallani, az valószinű ott is van.
El kell vinni a pénztárcád érdekében egy rendes átvizsgálásra ford márkaszervizbe olyan helyre, ahol nem ismerik.
A vezérműlánc feszítője nem szokott haldokolni, főleg nem 140eKm-nél. Sok minden azonban tud, és az akár sokba is kerülhet (ld. vásárlási tanácsadó).
A 2.2 jó választás lehet.
Az alulszervózott érzésű fékek több dologból fakadhatnak. Alapesetben sincs meg a kiesek a szélvédőn érzés, de tapasztalatom szerint ha letaposom a féket, megáll a vas.
Lehet kemény betéttől is az érzés.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2833 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 05:44:06 »
Sziasztok!
Köszönöm a gyors válaszokat.
Mivel a kocsinak igen olcsó az ára, ami nem tudom, hogy minek köszönhető de valószínűsítem, hogy nem a szép szememnek köszönhető lehet, hogy lesz vele gondom. Ami lehet, hogy nem meglepő a 2,1 millára le tudtam alkudni fél óra alatt. Mivel az autó a szerviz könyv szerint rendszeresen volt a márkaszervizbe lehet, hogy nem egy rossz pont. Az autó a szigetszentmiklósi Fordnál van. Mivel a párom egy autókereskedést vezet Ők ismerik egymást. Abban reménykedem, hogy hátha nem ba...nak át. Nekem csak egy dízelem volt eddig. Nemrég vezettem egy Tepeee-t és kiakadtam, hogy mire képes egy dízel motor. Ezt kipróbáltam és dettó. Húz mint egy barom. Betapadtam az ülésbe. A szervókormány igen gyér és ráadásul undorító a formája. De ez még megszokható szerintem. A kuplung igen érzékeny ami szintén megszokható. Kényelmes nagy autónak tűnik. Céges és családi autónak egyaránt lesz használva. Ezt mérlegelve döntöttem ez mellett. Neki állok és megpróbálom megtanulni, hogy mit jelent a porlasztó csúcs stb... Jó ha tudja az ember ha az autó furin viselkedik mi lehet a baja és mibe fáj majd nekem.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2834 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 06:49:18 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 05:44:06
Sziasztok!
Köszönöm a gyors válaszokat.
Mivel a kocsinak igen olcsó az ára, ami nem tudom, hogy minek köszönhető de valószínűsítem, hogy nem a szép szememnek köszönhető lehet, hogy lesz vele gondom. Ami lehet, hogy nem meglepő a 2,1 millára le tudtam alkudni fél óra alatt. Mivel az autó a szerviz könyv szerint rendszeresen volt a márkaszervizbe lehet, hogy nem egy rossz pont. Az autó a szigetszentmiklósi Fordnál van. Mivel a párom egy autókereskedést vezet Ők ismerik egymást. Abban reménykedem, hogy hátha nem ba...nak át. Nekem csak egy dízelem volt eddig. Nemrég vezettem egy Tepeee-t és kiakadtam, hogy mire képes egy dízel motor. Ezt kipróbáltam és dettó. Húz mint egy barom. Betapadtam az ülésbe. A szervókormány igen gyér és ráadásul undorító a formája. De ez még megszokható szerintem. A kuplung igen érzékeny ami szintén megszokható. Kényelmes nagy autónak tűnik. Céges és családi autónak egyaránt lesz használva. Ezt mérlegelve döntöttem ez mellett. Neki állok és megpróbálom megtanulni, hogy mit jelent a porlasztó csúcs stb... Jó ha tudja az ember ha az autó furin viselkedik mi lehet a baja és mibe fáj majd nekem.
Ha a párod autókereskedést vezet, akkor ......
Itt el is vesztettem a fonalat.
Amúgy olcsó húsnak híg a leve.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2835 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 08:06:41 »
Sajnos az, hogy a párom autókereskedést vezet nem jelent semmit. Azok akik ott dolgoznak azt mondják, hogy jó kocsi. De kb ennyi. Nem tudtam meg semmi konkrét infót. Csak azt ha szervizelni kell az igen fájdalmas lehet. Ha nálam lesz mivelt kezdjem? Olaj csere, szűrő csere. És mi mást kéne tennem, hogy legalább tisztán induljon nálam. Ha komolyabb baja lenne az autónak azt miből vehetem észre? pöccre indul. A hangja mint egy traktor. Az alapjárat egyenletes. Nem tom mire kéne oda figyelni. Az a baj az autó kereskedéseknél, hogy Őket nem igazán érdeklik az autó tényleges állapota, csak hogy pénzt keressenek de azt sokat. Szóval nem vagyok velük kisegítve.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2836 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 08:09:09 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 08:06:41
Sajnos az, hogy a párom autókereskedést vezet nem jelent semmit. Azok akik ott dolgoznak azt mondják, hogy jó kocsi. De kb ennyi. Nem tudtam meg semmi konkrét infót. Csak azt ha szervizelni kell az igen fájdalmas lehet. Ha nálam lesz mivelt kezdjem? Olaj csere, szűrő csere. És mi mást kéne tennem, hogy legalább tisztán induljon nálam. Ha komolyabb baja lenne az autónak azt miből vehetem észre? pöccre indul. A hangja mint egy traktor. Az alapjárat egyenletes. Nem tom mire kéne oda figyelni. Az a baj az autó kereskedéseknél, hogy Őket nem igazán érdeklik az autó tényleges állapota, csak hogy pénzt keressenek de azt sokat. Szóval nem vagyok velük kisegítve.
Mi az évjárata a kocsinak? Mi a felszereltsége? Mo-i üzembehelyezésű?
Szűrők alatt cseréld ki a gázolajszűrőt is, és csak Ford olajat rakjál bele.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2837 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 08:52:33 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 08:06:41
Sajnos az, hogy a párom autókereskedést vezet nem jelent semmit. Azok akik ott dolgoznak azt mondják, hogy jó kocsi. De kb ennyi. Nem tudtam meg semmi konkrét infót. Csak azt ha szervizelni kell az igen fájdalmas lehet. Ha nálam lesz mivelt kezdjem? Olaj csere, szűrő csere. És mi mást kéne tennem, hogy legalább tisztán induljon nálam. Ha komolyabb baja lenne az autónak azt miből vehetem észre? pöccre indul. A hangja mint egy traktor. Az alapjárat egyenletes. Nem tom mire kéne oda figyelni. Az a baj az autó kereskedéseknél, hogy Őket nem igazán érdeklik az autó tényleges állapota, csak hogy pénzt keressenek de azt sokat. Szóval nem vagyok velük kisegítve.
Első lépésként hívd fel a szervizkönyvben jelzett szervizt, hogy tényleg járt-e náluk az autó. It a fórumon sok érdekes történet van márkaszervizekről. A legutolsó talán mondejoooo kollégáé és a ford márkaszervizben fekete szigetelőszalaggal leragasztott check engine lámpáé. Szerintem ezek után bármi lehet kereskedésnél.
Ha tiszta lapot akarsz, bekészítesz kb. 600eFt-ot és kicserélteted a 4 porlasztó+csövek+szűrőt és kuplung+lendkerék+kinyomócsapágy kombinációkat. Ezen kívül mehet még a vízpumpa+szervoszivattyú, a turbó elektronika vagy maga a csiga, töltőlevegő csövek, CR szivattyú, generátor oldali segédszíj, feszítő és tárcsa.
Esetleg futómű (kutyacsontok, szilentek, lengéscsillapítók) és fékek.
Az ára kb. annak szól, hogy jóval 200eKm felett van a futásteljesítménye. Annak is szólhat, hogy az előző tulajnál villogó izzításjelzővel megállt az autó a porlasztók haldoklása miatt, amit az ismételt felprogramozásukkal szoktak megoldani eladás előtt. Megy vele 5-10-15eKm-t aztán vége. De közben akár dugattyú lyukadást is okozhat a nem megfelelő porlasztási kép.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2838 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 09:26:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.22 csütörtök, 08:52:33
Első lépésként hívd fel a szervizkönyvben jelzett szervizt, hogy tényleg járt-e náluk az autó. It a fórumon sok érdekes történet van márkaszervizekről. A legutolsó talán mondejoooo kollégáé és a ford márkaszervizben fekete szigetelőszalaggal leragasztott check engine lámpáé. Szerintem ezek után bármi lehet kereskedésnél.
Ha tiszta lapot akarsz, bekészítesz kb. 600eFt-ot és kicserélteted a 4 porlasztó+csövek+szűrőt és kuplung+lendkerék+kinyomócsapágy kombinációkat. Ezen kívül mehet még a vízpumpa+szervoszivattyú, a turbó elektronika vagy maga a csiga, töltőlevegő csövek, CR szivattyú, generátor oldali segédszíj, feszítő és tárcsa.
Esetleg futómű (kutyacsontok, szilentek, lengéscsillapítók) és fékek.
Az ára kb. annak szól, hogy jóval 200eKm felett van a futásteljesítménye. Annak is szólhat, hogy az előző tulajnál villogó izzításjelzővel megállt az autó a porlasztók haldoklása miatt, amit az ismételt felprogramozásukkal szoktak megoldani eladás előtt. Megy vele 5-10-15eKm-t aztán vége. De közben akár dugattyú lyukadást is okozhat a nem megfelelő porlasztási kép.
Azért most rendesen elvetted a kedvét.
Szerintem ennyire nem általánosítható amit leírsz.Van valóságalapja is,de ennyire keményen nem fogalmaztam volna.Még akkor sem,ha igazad lesz.....
Én azt javasoltam volna,hogy mielőtt megveszi (nyilván már foglalózta)beszéljen Stealt-el,nézesse meg az Ae-val,nézzenek üzanyomást,visszafolyást stb,amivel azért lehet következtetni a csúcsok állapotára.Asszem talán a kalibrációs kódokat is látja-azt is lelehet ellenőrizni.Fordból veszi,talán tudnának szervízinfót az autóról....
És miután itt van miklóson,akár én is szivesen segítek neki az átnézésben-akár.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2839 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 10:52:57 »
Mindenkinek köszönöm a racionális helyzet vázolást.
Kedves Alf köszönöm ha segítesz és abban is, hogy ne lombozódjak le teljesen. Most egy kissé megszeppentem. Jó kocsinak tűnik de ezek után már rendesen ráparáztam. Nem tom akkó mit csináljak. Kakát nem akarok venni. Mivel céges kocsinak veszem biztos, hogy kell majd rá költeni de most nem szeretnék a vételáron felül 500eft-ot fizetni csak hogy ne keljen gyalog járnom. Most kocsi nélkül vagyok. Mintha levágták volna a lában. Ha tényleg megtennéd, hogy megnézed az nagyon jó lenne. Ha esetleg meg tudsz csörgetni visszahívlak és megbeszéljük. a számom 70 kilenc hetven hét ötven kettő hetven három.
Naplózva
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2840 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 10:56:36 »
Jah és a kocsi 2005/5 hónapi 2,2 TCDI vagy mi a szösz. Minden fene van benne ami a felszereltséget illet. tempomat nincs. Nincs multi kormány. Egy egyik ajtót újra fényezték. De ami nekem kell az van benne. Pedálok, kormány, gurul megáll. Ennyi pénzé azé nem legyen má kuka az autó.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2841 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 11:02:17 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 10:56:36
Jah és a kocsi 2005/5 hónapi 2,2 TCDI vagy mi a szösz. Minden fene van benne ami a felszereltséget illet. tempomat nincs. Nincs multi kormány. Egy egyik ajtót újra fényezték. De ami nekem kell az van benne. Pedálok, kormány, gurul megáll. Ennyi pénzé azé nem legyen má kuka az autó.
milyen a felszereltsége és óra szerint mennyi benne a kilóméter?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2842 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 11:03:11 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 10:52:57
Mindenkinek köszönöm a racionális helyzet vázolást.
Kedves Alf köszönöm ha segítesz és abban is, hogy ne lombozódjak le teljesen. Most egy kissé megszeppentem. Jó kocsinak tűnik de ezek után már rendesen ráparáztam. Nem tom akkó mit csináljak. Kakát nem akarok venni. Mivel céges kocsinak veszem biztos, hogy kell majd rá költeni de most nem szeretnék a vételáron felül 500eft-ot fizetni csak hogy ne keljen gyalog járnom. Most kocsi nélkül vagyok. Mintha levágták volna a lában. Ha tényleg megtennéd, hogy megnézed az nagyon jó lenne. Ha esetleg meg tudsz csörgetni visszahívlak és megbeszéljük. a számom 70 kilenc hetven hét ötven kettő hetven három.
pü ment neked!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2843 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 11:07:07 »
Sajna mivel most néztem a a ford leszedte az oldalálól már nem tom ide bemásolni. 137ekm van az órába.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2844 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 11:11:49 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.22 csütörtök, 09:26:11
Azért most rendesen elvetted a kedvét.
Szerintem ennyire nem általánosítható amit leírsz.Van valóságalapja is,de ennyire keményen nem fogalmaztam volna.Még akkor sem,ha igazad lesz.....
Én azt javasoltam volna,hogy mielőtt megveszi (nyilván már foglalózta)beszéljen Stealt-el,nézesse meg az Ae-val,nézzenek üzanyomást,visszafolyást stb,amivel azért lehet következtetni a csúcsok állapotára.Asszem talán a kalibrációs kódokat is látja-azt is lelehet ellenőrizni.Fordból veszi,talán tudnának szervízinfót az autóról....
És miután itt van miklóson,akár én is szivesen segítek neki az átnézésben-akár.....
sötéten látom a dolgokat mostanában
ott a pont.
Elriasztani nem akartam, de azt sem, hogy hirtelen a mondeo megvétele felett érzett nagy boldogságból fékezés nélkül álljon a földbe a kedve, mikor kiderül, hogy vett egy széthajtott, kompresszió nélküli, porlasztó csere előtt álló, döglött turbójú, stb. TDCi-t.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2845 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 11:34:51 »
Beszéltem Alfal és megnézi nekem. Így majd megnyugszom ,hogy nem ***talicskát veszek.
Hála neked Alf
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2846 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 11:37:48 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 11:34:51
Beszéltem Alfal és megnézi nekem. Így majd megnyugszom ,hogy nem ***talicskát veszek.
Hála neked Alf
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2847 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 11:38:11 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 11:34:51
Beszéltem Alfal és megnézi nekem. Így majd megnyugszom ,hogy nem ***talicskát veszek.
Hála neked Alf
A sört is szereti...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2848 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 11:38:59 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 11:34:51
Beszéltem Alfal és megnézi nekem. Így majd megnyugszom ,hogy nem ***talicskát veszek.
Hála neked Alf
kérd meg nézze meg a pedálkapcsolók kábelezését is, mert a gyári tempomatot dízelbe 20eFt körül bele lehet építeni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2849 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 12:01:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.22 csütörtök, 11:38:59
kérd meg nézze meg a pedálkapcsolók kábelezését is, mert a gyári tempomatot dízelbe 20eFt körül bele lehet építeni.
megkuksizzuk
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ