Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:52:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14629273 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3200 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 18:01:24 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.05.09 vasárnap, 15:04:11
Sziasztok! Montanába kevés időm marad olvasgatni. Ami a 2,2-t illeti meg vagyok elégedve. Az ülés magasság állítás még mindig nem működik amire továbbra is várom a lelkes szerelők jelentkezését.
Mióta megvan folyamatosan megyek vele. Kényelmes jól megy nagyon. Vacak utakon viszont pocsékul viselkedik.
Pattog, mi? Kombi 18-asokon főleg.
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3201 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 18:38:01 »
:wave:Neked se működik az ül.magasság állítás?
csak reszel mint állat,s semmi.ugylátszik ez elég gyakori hiba,már olvastam itt több panaszt rólla.
Ja minap olvastam,aszem a kasznis fórumon,hogy valamelyik géptárs,megtudja javítani,vagyis valami fogaskerekes kütyü.na pá
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3202 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 19:37:08 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.05.09 vasárnap, 18:38:01
:wave:Neked se működik az ül.magasság állítás?
csak reszel mint állat,s semmi.ugylátszik ez elég gyakori hiba,már olvastam itt több panaszt rólla.
Ja minap olvastam,aszem a kasznis fórumon,hogy valamelyik géptárs,megtudja javítani,vagyis valami fogaskerekes kütyü.na pá
Alf, megoldja! Keresd itt a fórumon. Ja és használd a válsz gombot.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
rizsa83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3203 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 21:04:14 »
Idézetet írta: TZS - 2010.05.09 vasárnap, 19:37:08
Alf, megoldja! Keresd itt a fórumon. Ja és használd a válsz gombot.
kösz szépen
ja így gondoltad a válasz gombot??
ok?na minden jót
Naplózva
ChaboTDCi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3204 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 22:31:44 »
Sziasztok!
Első hozzászólásom a fúrumon . Új felhaszunáló új Ford tulaj. Tegnap egy Mondeo MK III-at sikerült szerezni 2005/3 , 2.0 TDCi . Hét kezdhetném a jó tulajdonságait is de ezelőtt SUV-val közlekedtem szóval még keresem benne. A motor szépen jár alapjáraton nem dadog semmi gebasz.. jól is megy egy darabig.. hirtelen gázadásnál , meg intenzívnél fogja magát az autó és nem emeli tovább a fordulatot... van hogy le is áll a motor. leveszem a gyújtást, újraindítom .. megint gyönyörűen megy ugyaneddig a pillanatig. Jól jönne ha valaki be tudná lőni ,hogy mi a f@sz van aszonták itt mindenkik ,hogy nagyon jó a TDCi , szeretik a Mondeot stb. Lényeg a lényeg ,hogy hívtama kereskedőt > tegyek bele gázolaj adalékot.. hát semmit nem segített. A probléma nem oldódott meg. Van még kérdésem az autóval kapcsolatban hamár ittvagyok akkor nem írok másik topicba. Gyári SONY 6CD Charger-es hifi üzemel benne szépenhangzik jólhangzik de akksicserénél elfelejtette a kódot amiről fogalmam se van,mert használtan vettem mit tehetnék?
A bal hátsó központizárelektronika egybe nem megy... fogaskerekek éppek, villanymotor forog> összerakom és nincs királyság
.... A jobb oldalon az anyósülésnél lévő padlóvilágítás meg a jobb visszapillantó alatti fény nem alszik el sok idő után se... ezért gondoltam lekötöm az akkusarut mielőtt reggel nem tudom majd elindítani... Hát ezekre szeretnék választ kapni . Remélem tudtok nekem segíteni minden jót.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3205 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 22:33:45 »
Idézetet írta: ChaboTDCi - 2010.05.09 vasárnap, 22:31:44
Sziasztok!
Első hozzászólásom a fúrumon . Új felhaszunáló új Ford tulaj. Tegnap egy Mondeo MK III-at sikerült szerezni 2005/3 , 2.0 TDCi . Hét kezdhetném a jó tulajdonságait is de ezelőtt SUV-val közlekedtem szóval még keresem benne. A motor szépen jár alapjáraton nem dadog semmi ge***.. jól is megy egy darabig.. hirtelen gázadásnál , meg intenzívnél fogja magát az autó és nem emeli tovább a fordulatot... van hogy le is áll a motor. leveszem a gyújtást, újraindítom .. megint gyönyörűen megy ugyaneddig a pillanatig. Jól jönne ha valaki be tudná lőni ,hogy mi a f@sz van aszonták itt mindenkik ,hogy nagyon jó a TDCi , szeretik a Mondeot stb. Lényeg a lényeg ,hogy hívtama kereskedőt > tegyek bele gázolaj adalékot.. hát semmit nem segített. A probléma nem oldódott meg. Van még kérdésem az autóval kapcsolatban hamár ittvagyok akkor nem írok másik topicba. Gyári SONY 6CD Charger-es hifi üzemel benne szépenhangzik jólhangzik de akksicserénél elfelejtette a kódot amiről fogalmam se van,mert használtan vettem mit tehetnék?
A bal hátsó központizárelektronika egybe nem megy... fogaskerekek éppek, villanymotor forog> összerakom és nincs királyság
.... A jobb oldalon az anyósülésnél lévő padlóvilágítás meg a jobb visszapillantó alatti fény nem alszik el sok idő után se... ezért gondoltam lekötöm az akkusarut mielőtt reggel nem tudom majd elindítani... Hát ezekre szeretnék választ kapni . Remélem tudtok nekem segíteni minden jót.
rádió ki, a rajta lévő számokból van itt aki meg tudja mondani a kódját. (asszem alf)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3206 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 23:28:56 »
Idézetet írta: ChaboTDCi - 2010.05.09 vasárnap, 22:31:44
Sziasztok!
Első hozzászólásom a fúrumon . Új felhaszunáló új Ford tulaj. Tegnap egy Mondeo MK III-at sikerült szerezni 2005/3 , 2.0 TDCi . Hét kezdhetném a jó tulajdonságait is de ezelőtt SUV-val közlekedtem szóval még keresem benne. A motor szépen jár alapjáraton nem dadog semmi ge***.. jól is megy egy darabig.. hirtelen gázadásnál , meg intenzívnél fogja magát az autó és nem emeli tovább a fordulatot... van hogy le is áll a motor. leveszem a gyújtást, újraindítom .. megint gyönyörűen megy ugyaneddig a pillanatig. Jól jönne ha valaki be tudná lőni ,hogy mi a f@sz van aszonták itt mindenkik ,hogy nagyon jó a TDCi , szeretik a Mondeot stb. Lényeg a lényeg ,hogy hívtama kereskedőt > tegyek bele gázolaj adalékot.. hát semmit nem segített. A probléma nem oldódott meg. Van még kérdésem az autóval kapcsolatban hamár ittvagyok akkor nem írok másik topicba. Gyári SONY 6CD Charger-es hifi üzemel benne szépenhangzik jólhangzik de akksicserénél elfelejtette a kódot amiről fogalmam se van,mert használtan vettem mit tehetnék?
A bal hátsó központizárelektronika egybe nem megy... fogaskerekek éppek, villanymotor forog> összerakom és nincs királyság
.... A jobb oldalon az anyósülésnél lévő padlóvilágítás meg a jobb visszapillantó alatti fény nem alszik el sok idő után se... ezért gondoltam lekötöm az akkusarut mielőtt reggel nem tudom majd elindítani... Hát ezekre szeretnék választ kapni . Remélem tudtok nekem segíteni minden jót.
Vészüzemmód (teljesítményvesztés) vagy izzításjelző vagy motorkontrol jelzés felvillan? Füstölés ?Hidegen hogy? Zakatolós-e a hideg alapjárat? Egyenletlenűl jár-e a motor? stb.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3207 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 23:47:05 »
Idézetet írta: ChaboTDCi - 2010.05.09 vasárnap, 22:31:44
jól is megy egy darabig.. hirtelen gázadásnál , meg intenzívnél fogja magát az autó és nem emeli tovább a fordulatot... van hogy le is áll a motor. leveszem a gyújtást, újraindítom .. megint gyönyörűen megy ugyaneddig a pillanatig. Jól jönne ha valaki be tudná lőni ,hogy mi a f@sz van aszonták itt mindenkik ,hogy nagyon jó a TDCi , szeretik a Mondeot stb. Lényeg a lényeg ,hogy hívtama kereskedőt > tegyek bele gázolaj adalékot.. hát semmit nem segített. A probléma nem oldódott meg.
remélem, nem a tipikus kereskedői vevőszivatás áldozata lettél: döglött poralsztóval olcsón megvett TDCi, porlasztók újraprogramozva, megy egy darabig, felkészületlen vevő megveszi jó pénzért, széthullik, szidja a tdci-t....
Hibakód olvasást neki. Az 5000Ft+10 perc szerelés értékű tipp a CMP jeladó hibája.
A kereskedő köteles bevizsgáltatni a gépet szavatosság keretében, rejtett hibára kell hivatkozni. Akár el is lehet állni a vételtől.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3208 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 08:33:23 »
Idézetet írta: ChaboTDCi - 2010.05.09 vasárnap, 22:31:44
Sziasztok!
Első hozzászólásom a fúrumon . Új felhaszunáló új Ford tulaj. Tegnap egy Mondeo MK III-at sikerült szerezni 2005/3 , 2.0 TDCi . Hét kezdhetném a jó tulajdonságait is de ezelőtt SUV-val közlekedtem szóval még keresem benne. A motor szépen jár alapjáraton nem dadog semmi ge***.. jól is megy egy darabig.. hirtelen gázadásnál , meg intenzívnél fogja magát az autó és nem emeli tovább a fordulatot... van hogy le is áll a motor. leveszem a gyújtást, újraindítom .. megint gyönyörűen megy ugyaneddig a pillanatig. Jól jönne ha valaki be tudná lőni ,hogy mi a f@sz van aszonták itt mindenkik ,hogy nagyon jó a TDCi , szeretik a Mondeot stb. Lényeg a lényeg ,hogy hívtama kereskedőt > tegyek bele gázolaj adalékot.. hát semmit nem segített. A probléma nem oldódott meg. Van még kérdésem az autóval kapcsolatban hamár ittvagyok akkor nem írok másik topicba. Gyári SONY 6CD Charger-es hifi üzemel benne szépenhangzik jólhangzik de akksicserénél elfelejtette a kódot amiről fogalmam se van,mert használtan vettem mit tehetnék?
A bal hátsó központizárelektronika egybe nem megy... fogaskerekek éppek, villanymotor forog> összerakom és nincs királyság
.... A jobb oldalon az anyósülésnél lévő padlóvilágítás meg a jobb visszapillantó alatti fény nem alszik el sok idő után se... ezért gondoltam lekötöm az akkusarut mielőtt reggel nem tudom majd elindítani... Hát ezekre szeretnék választ kapni . Remélem tudtok nekem segíteni minden jót.
A sony-t kihúzod-vagy szerelővel kiveteted,a rajta lévő számokat küldöd priviben,és kapod a kódodat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3209 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 08:46:49 »
Idézetet írta: ChaboTDCi - 2010.05.09 vasárnap, 22:31:44
Tegnap egy Mondeo MK III-at sikerült szerezni 2005/3 , 2.0 TDCi .
.. hirtelen gázadásnál , meg intenzívnél fogja magát az autó és nem emeli tovább a fordulatot... van hogy le is áll a motor. leveszem a gyújtást, újraindítom .. megint gyönyörűen megy ugyaneddig a pillanatig.
Átb@sztak. Ez elég komoly hiba is lehet. Sürgősen keresd meg az eladót, hogy javítsa ki az autót vagy vegye vissza.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3210 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 08:54:23 »
Na,akkor DomeSL után szabadon!
Tegnap felkerült a szabadonfutó szíjtárcsa a gépállatra!1az1ben rávaló,minimális alakítással.Ez 2000es évjáratú benyás mondihoz való.Nem is értem miért nem került gyárilag a tdci-kbe?
Szóval ízelítőnek:
A szíj meg sem rezzen!!!NIncs berregés,nincs alapjáraton nyikkanás,semmi zaj a generátoroldalról!Ez a végső megoldás a berregés megszűntetésére!
A saját készítésű csapágyas görgők viszont nem jöttek be.Tudnak ezek a mérnökök valamit.Ugyan is hőre keményedő anyagból készült,és biztosítva van a csapágy az elfordulás ellen,mert a csapágy külső átmérőjén bordázott!
Amiket készíttettem görgőket,abban megfordult a csapágy,és 3perc alatt elkopott a görgő 3mm-t.Szóval szedhettem szét újra,és mentek bele vissza az eredeti görgők.Nem érdemes a görgőkkel szenvedni,tökéletes megoldás a gyári,főleg így,hogy a szíjberregés megszűnik a szabadonfutó miatt,így a csapágyakat sem fogja elverni idő előtt.
Pár napon belül készítek egy cikket az átalakításról,alkatrészbeszerzés-tipus,cikkszám,stb!Megtaláljátok majd a wikiben...
Sakos!
És a szíj beremegése okozta az alapjáraton a nyekkenést is!Több mint 1cm-t belengett a szíj,és hozzáért az aluönvényhez,amin a görgő van!
Itt:
De a szabadonfutóval ez is megszűnt!Bejött amiben bíztam,hogy ezt a problémát mechanikusan kell megoldani!
Ha jössz mérni,megmutatom!
Relhist!
Indíthatod a tömeges beszerzést (ha felvállalod), kijelenthetjük,hogy a probléma megoldva!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3211 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 08:58:20 »
Idézetet írta: TZS - 2010.05.09 vasárnap, 19:37:08
Alf, megoldja! Keresd itt a fórumon. Ja és használd a válsz gombot.
De neki nem csak nem emel,hanem semmit nem csinál.Valami elektormos gondja lehet.....
A fogaskerék elérhetőségét már linkeltem neki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3212 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 09:17:27 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.10 hétfő, 08:54:23
Tegnap felkerült a szabadonfutó szíjtárcsa a gépállatra!1az1ben rávaló,minimális alakítással.
A szíj meg sem rezzen!!!NIncs berregés,nincs alapjáraton nyikkanás,semmi zaj a generátoroldalról!Ez a végső megoldás a berregés megszűntetésére!
Sakos!
És a szíj beremegése okozta az alapjáraton a nyekkenést is!Több mint 1cm-t belengett a szíj,és hozzáért az aluönvényhez,amin a görgő van!
Bejött amiben bíztam,hogy ezt a problémát mechanikusan kell megoldani!
Ha jössz mérni,megmutatom!
Először is gratulálok! Mindig is egy ilyen megoldásra vártam. Ebben a három alkatrész együttes cseréje oldja meg a problémát dolgoban soha nem hittem.
A nyekkenés oka egyszerűen megdöbbentő tervezési hiba. Nem értem, hogy a facelift során, amikor vagy ezer helyen módosítottak az autón, az ilyen problémás részt miért nem tudták megoldani.
Én azonnal jelentkeznék is egy ilyen átalakításra, ha vállalod.
Viszont az elektronikus megoldást mindenképpen magtartom, mert az az autó viselkedésén javít sokat, míg a mechanikus a hangján.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3213 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 09:25:44 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.10 hétfő, 09:17:27
Először is gratulálok! Mindig is egy ilyen megoldásra vártam. Ebben a három alkatrész együttes cseréje oldja meg a problémát dolgoban soha nem hittem.
A nyekkenés oka egyszerűen megdöbbentő tervezési hiba. Nem értem, hogy a facelift során, amikor vagy ezer helyen módosítottak az autón, az ilyen problémás részt miért nem tudták megoldani.
Én azonnal jelentkeznék is egy ilyen átalakításra, ha vállalod.
Viszont az elektronikus megoldást mindenképpen magtartom, mert az az autó viselkedésén javít sokat, míg a mechanikus a hangján.
Inkább azt mondanám,hogy a 3alkatrész cseréjét ,ha rosszak,mindenképpen kikell cserélni,mert az már sosem lesz jó!
Szerintem egészen egyszerűen költségcsökkentés miatt nem került fel a szabadonfutó a tdci-kre.Azért nem egy olcsó alkatrész.
Továbbá a fogyasztói társadalom elvén,így mindig volt mire költenie a juzernak.Csak épp a tünetek voltak kezelve a cserélgetésekkel.A sz.f.szíjtárcsa egyértelműen megoldja a szíj beremegését!Nukuberemegés!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3214 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 09:28:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.10 hétfő, 09:17:27
Először is gratulálok! Mindig is egy ilyen megoldásra vártam. Ebben a három alkatrész együttes cseréje oldja meg a problémát dolgoban soha nem hittem.
A nyekkenés oka egyszerűen megdöbbentő tervezési hiba. Nem értem, hogy a facelift során, amikor vagy ezer helyen módosítottak az autón, az ilyen problémás részt miért nem tudták megoldani.
Én azonnal jelentkeznék is egy ilyen átalakításra, ha vállalod.
Viszont az elektronikus megoldást mindenképpen magtartom, mert az az autó viselkedésén javít sokat, míg a mechanikus a hangján.
Azért DomeSL indította a forradalmat!Én csak maradtam a fordos alkatrésznél minimális alakítással!És múkodik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3215 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 10:09:21 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.10 hétfő, 09:28:24
Azért DomeSL indította a forradalmat!Én csak maradtam a fordos alkatrésznél minimális alakítással!És múkodik!
Te vagy a király. Mert te magadnak csináltad.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3216 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 10:15:24 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.10 hétfő, 08:54:23
Na,akkor DomeSL után szabadon!
ketten már biztos benne vagyunk Sakos kollégával a beszerzésben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3217 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 10:20:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.10 hétfő, 10:15:24
ketten már biztos benne vagyunk Sakos kollégával a beszerzésben.
Én meg itt vagyok a szabadalmi hivatalban, most védetem le az eljárást (bocs Alf
), ja és pü-ben megy a bankszla-számom ahová utalhatják a lét az eljárást alkalmazók...
Viccet félre téve: A Ford megnyalogathatja a bal heregolyómat, talán emiatt a berregés miatt utáltam meg az mk3-asomat, és a mai napig minden dízel autón alapjáraton a berregő hangot figyelem, és annyira beidegződött, hogy már akkor is hallom, ha nem berreg...
Gratula a mestereknek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3218 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 10:53:43 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.10 hétfő, 10:20:49
Én meg itt vagyok a szabadalmi hivatalban, most védetem le az eljárást (bocs Alf
), ja és pü-ben megy a bankszla-számom ahová utalhatják a lét az eljárást alkalmazók...
Viccet félre téve: A Ford megnyalogathatja a bal heregolyómat, talán emiatt a berregés miatt utáltam meg az mk3-asomat, és a mai napig minden dízel autón alapjáraton a berregő hangot figyelem, és annyira beidegződött, hogy már akkor is hallom, ha nem berreg...
Gratula a mestereknek...
Továbbá a beremegő szíj változó terhelést jelent a motornak, ami miatt az alapjárat kis mértékben ingadozik. Amit meg a lendkerék nagyon szeret... szerintem. A perpetum mobile helyett suicid machine.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3219 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 10:54:29 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.05.10 hétfő, 10:09:21
Te vagy a király. Mert te magadnak csináltad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3220 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 10:55:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.10 hétfő, 10:20:49
Én meg itt vagyok a szabadalmi hivatalban, most védetem le az eljárást (bocs Alf
), ja és pü-ben megy a bankszla-számom ahová utalhatják a lét az eljárást alkalmazók...
Viccet félre téve: A Ford megnyalogathatja a bal heregolyómat, talán emiatt a berregés miatt utáltam meg az mk3-asomat, és a mai napig minden dízel autón alapjáraton a berregő hangot figyelem, és annyira beidegződött, hogy már akkor is hallom, ha nem berreg...
Gratula a mestereknek...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3221 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 10:56:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.10 hétfő, 10:15:24
ketten már biztos benne vagyunk Sakos kollégával a beszerzésben.
Igen.Most volt itt!Tetszett neki!
Írjatok listát,hátha megkapjátok a cuccot kedvezményesebben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3222 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:00:45 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.10 hétfő, 10:56:29
Igen.Most volt itt!Tetszett neki!
Írjatok listát,hátha megkapjátok a cuccot kedvezményesebben!
Mértetek? Mert nekem ég a pofám, hogy nem tudtam vele összehozni a találkát.
Mit mutat a turbója?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3223 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:17:28 »
Idézetet írta: agostonb - 2010.05.08 szombat, 09:22:24
Szintén van ilyen jelenségem. Nekem is miután 4.-be felkapcsol a mata, mindjárt eltűnik a kattogás, és fölötte már továbbiakban jó.
Ezt valami szervizembernek kellene feldobni (pl. Vik) mert járnak továbbképzésre is és ott vagy hallottak már ilyenről, vagy rákérdezhetnek. Ha megtaláljuk az okát, akkor valszeg előrébb vagyunk.
Viket felhívtam. Azt mondta, lehet gyengülő porlasztó is, de meg kéne hallgatnia, hogy miről beszélek, mert így elmondás alapján nem volt ismerős neki a jelenség...
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3224 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:26:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.10 hétfő, 10:15:24
ketten már biztos benne vagyunk Sakos kollégával a beszerzésben.
Csak úgy érdeklődés szintjén érdekelne, hogy ez a mutatvány mennyibe fájna cakk pakk...?
Egyenlőre biztos nem lesz pénzem megcsinálni, de egy hozzávetőleges költségvetéssel (+;- 5-10000) könnyeben számol az ember.
Ha meglesz az alkatrészek ára, megírjátok?
Természetesen a munkadíj változik, attól függően, ki kivel, hogyan csinálja, csináltatja, de az anyag költség relatíve állandó lehet.
Előre is köszi, és Én is Gratula Alfnak!
És persze mindenki másnak aki részt vesz;-vett benne!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3225 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:45:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.10 hétfő, 10:15:24
ketten már biztos benne vagyunk Sakos kollégával a beszerzésben.
Három.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3226 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:52:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.10 hétfő, 11:00:45
Mértetek? Mert nekem ég a pofám, hogy nem tudtam vele összehozni a találkát.
Mit mutat a turbója?
Felment a turbónyomás 2,43 bar-ra.Szerintem rendben van.És jól is megy.Csak sokallja a 6,5 fogyit...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3227 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:54:26 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.10 hétfő, 11:26:28
Csak úgy érdeklődés szintjén érdekelne, hogy ez a mutatvány mennyibe fájna cakk pakk...?
Egyenlőre biztos nem lesz pénzem megcsinálni, de egy hozzávetőleges költségvetéssel (+;- 5-10000) könnyeben számol az ember.
Ha meglesz az alkatrészek ára, megírjátok?
Természetesen a munkadíj változik, attól függően, ki kivel, hogyan csinálja, csináltatja, de az anyag költség relatíve állandó lehet.
Előre is köszi, és Én is Gratula Alfnak!
És persze mindenki másnak aki részt vesz;-vett benne!
Kicsit lejjebb írtam már.18,8e ft volt a szabadonfutó,és azt is,hol kaptam meg.Ezen felül a szakit kell kifizetned egy generátor le-fel-re.A te esetedben monnyuk Vik-et......
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg504295#msg504295
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg504289#msg504289
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.10 hétfő, 11:56:27 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3228 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:55:08 »
Idézetet írta: Angel - 2010.05.10 hétfő, 11:45:53
Három.
Mehet a lista!Relhist koordinálja majd!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3229 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:56:11 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.10 hétfő, 11:26:28
Csak úgy érdeklődés szintjén érdekelne, hogy ez a mutatvány mennyibe fájna cakk pakk...?
Egyenlőre biztos nem lesz pénzem megcsinálni, de egy hozzávetőleges költségvetéssel (+;- 5-10000) könnyeben számol az ember.
Ha meglesz az alkatrészek ára, megírjátok?
Természetesen a munkadíj változik, attól függően, ki kivel, hogyan csinálja, csináltatja, de az anyag költség relatíve állandó lehet.
Előre is köszi, és Én is Gratula Alfnak!
És persze mindenki másnak aki részt vesz;-vett benne!
Kb. 18eFt ellenében vette Alf a szabadonfutós tárcsát. Ezt próbálnánk ócsítani közös beszerzéssel.
Ezen kívül cserélni kell/lehet/érdemes a generátor oldali segédszíj többi alkatrészét is, ami kb. 80eFt (feszítő, görgők, szíj, kéttömegű szíjtárcsa)
Munkadíjban a segédberendezés cseréjét 16eFt-ért csinálta az AutóFort,
A szíjtárcsa csere a generátoron Alf keze munkája, így felbecsülhetetlen érték
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3230 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:57:15 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.10 hétfő, 11:52:06
Felment a turbónyomás 2,43 bar-ra.Szerintem rendben van.És jól is megy.Csak sokallja a 6,5 fogyit...
nem kevés az kicsit?
Milyen fordulatszámnál?
Mert az enyém a szerintem kissé túlszabályzott "új" turbóval már 2000 1/min nél 2,5bar-t csinál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
LVZ
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3231 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 12:02:02 »
Sziasztok,
2005-2006-os kombi Mondeora szeretném cserélni jelenlegi Focusomat (2003-as TDCi 115 LE). A Mondeo külseje/belseje nekem nagyon tetszik, viszont ismerősi körben senkinek nincs, így nem tudtam megbízható információkhoz jutni (a kereskedők által elmondottakat nem tekintem megbízhatónak). Ebben kérnék egy kis segítséget/iránymutatást.
Jelenleg találtam egy 115 lőerős Mondeot ami tetszik, viszont azt nem tudom, hogy mi a különbség a 132 LE és a 115 LE TDCI motorok között. Melyiket érdemes megvásárolni, a 115 lóerővel miként lehet kezelni egy 6 sebességes Mondeot. Miből adódik a lóerő különbözet, illetve van-e valamilyen lekövethető megjelölés arra vonatkozóan, hogy az adott motor 115, vagy 132 lóerős (esetleg a motorszámból ezt ki lehet deríteni)?
Segítségeteket előre is köszönöm
LVZ
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3232 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 12:16:24 »
Idézetet írta: LVZ - 2010.05.10 hétfő, 12:02:02
Sziasztok,
2005-2006-os kombi Mondeora szeretném cserélni jelenlegi Focusomat (2003-as TDCi 115 LE). A Mondeo külseje/belseje nekem nagyon tetszik, viszont ismerősi körben senkinek nincs, így nem tudtam megbízható információkhoz jutni (a kereskedők által elmondottakat nem tekintem megbízhatónak). Ebben kérnék egy kis segítséget/iránymutatást.
Jelenleg találtam egy 115 lőerős Mondeot ami tetszik, viszont azt nem tudom, hogy mi a különbség a 132 LE és a 115 LE TDCI motorok között. Melyiket érdemes megvásárolni, a 115 lóerővel miként lehet kezelni egy 6 sebességes Mondeot. Miből adódik a lóerő különbözet, illetve van-e valamilyen lekövethető megjelölés arra vonatkozóan, hogy az adott motor 115, vagy 132 lóerős (esetleg a motorszámból ezt ki lehet deríteni)?
Segítségeteket előre is köszönöm
LVZ
A 115Le TDCi szerkezetileg azonos a 130le tdci-vel, valószínűleg fix geometriás turbó van rajta, más az üa. nyomása. Kb. ennyi.
Motorkód alapján eldől.
Csak tiszta forrásból érdemes vásárolni, alapos előélet kutatás után, jelentős mennyiségű tartalékpénz mellett (~300eFt).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3233 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 12:41:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.10 hétfő, 11:57:15
nem kevés az kicsit?
Milyen fordulatszámnál?
Mert az enyém a szerintem kissé túlszabályzott "új" turbóval már 2000 1/min nél 2,5bar-t csinál.
szerintem nem.már másodikban és harmadikban is szépen megvolt a 2,43bar,és még nem volt csúcsra járatva.
Ha likas lenne vagy szelelne,nem ment volna 2,2 fölé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3234 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 12:46:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.10 hétfő, 11:57:15
nem kevés az kicsit?
Milyen fordulatszámnál?
Mert az enyém a szerintem kissé túlszabályzott "új" turbóval már 2000 1/min nél 2,5bar-t csinál.
Na döntsétek el gyorsan. Alf szerint jó. A fordulatszámot nem tudom. Lepadlóztam kettesben, hármasban, ő meg mondott egy számot.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3235 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 13:15:53 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.10 hétfő, 12:46:49
Na döntsétek el gyorsan. Alf szerint jó. A fordulatszámot nem tudom. Lepadlóztam kettesben, hármasban, ő meg mondott egy számot.
szerintem rendben van,de ha megtudod fűzni Relhistet,hogy csináljon neked egy grafikus értékelést a Scan xl-el,azon tuti látszik,hogy renben van-e.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3236 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 14:14:40 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.10 hétfő, 12:41:35
szerintem nem.már másodikban és harmadikban is szépen megvolt a 2,43bar,és még nem volt csúcsra járatva.
Ha likas lenne vagy szelelne,nem ment volna 2,2 fölé.
Ez igaz. De miért csak 2,43bar?
115Le a gép?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3237 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 14:29:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.10 hétfő, 14:14:40
Ez igaz. De miért csak 2,43bar?
115Le a gép?
mostmár látom hogy nem.
Az enyém ilyet tölt:
Szerintem ez sok, a régebbi turbóval kicsit kevesebb volt, de ott is megvolt a 2500 1/min nél a 2,5bar.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3238 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 15:29:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.10 hétfő, 14:29:39
mostmár látom hogy nem.
Az enyém ilyet tölt:
Na akkor elugrom egyik este és mérjünk egy grafikont. Az biztosan többet mutat, mint egy számérték.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3239 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 16:26:49 »
Gyári kuplung lendkerék szettet nem tud valaki olcsón?
Naplózva
bundi0101
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3240 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 21:35:36 »
Sziasztok!
Segítség kellene. Egy 2000 TDCI , HJBB motorkódú motorhoz, mert a szervízben nem tudják megmondani, mi a gondja, mert nem ír ki hibakódot. Ha fülledt meleg van, a motor bedadog.Eddig amit próbáltam: EGR szelep kikötve. Így is bedadog. Ha valakinek volt már ilyen problémája írja már meg nekem, mire jutott!
Köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3241 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 22:07:32 »
Idézetet írta: bundi0101 - 2010.05.10 hétfő, 21:35:36
Sziasztok!
Segítség kellene. Egy 2000 TDCI , HJBB motorkódú motorhoz, mert a szervízben nem tudják megmondani, mi a gondja, mert nem ír ki hibakódot. Ha fülledt meleg van, a motor bedadog.Eddig amit próbáltam: EGR szelep kikötve. Így is bedadog. Ha valakinek volt már ilyen problémája írja már meg nekem, mire jutott!
Köszi
Nézz rá a maf szenzor által adott IAT (intake air temperature) értékekre. Lehet, hibás a szenzor, nem kap elég levegőt a motor.
Az üa. rendszer hibát kizárnám egyelőre, mert az biztos, hogy üa. nyomás problémával jelentkezne, amire meg ugrik az ECU.
Ugyanígy a cmp-ckp problémát is kizárnám.
füst van?
persze lehet, hogy van kód, csak nem jó műszerrel olvassák ki.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3242 Dátum:
2010.05.11 kedd, 09:10:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.10 hétfő, 14:29:39
mostmár látom hogy nem.
Az enyém ilyet tölt:
[img width=800 height=498]http://kepfeltoltes.hu/100121/jon924_map_100121_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szerintem ez sok, a régebbi turbóval kicsit kevesebb volt, de ott is megvolt a 2500 1/min nél a 2,5bar.
Szerintem akkor is jó!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bundi0101
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3243 Dátum:
2010.05.11 kedd, 12:37:57 »
T. Relhist!
Köszönöm segítségedet. Füst nincs, de a szakemberek azt mondják, hogy ebben a motorban nincs légtömegmérő se léghőmérsékletet mérő szenzor. Ha mégis van benne, és tudod hol, akkor légyszi írd meg nekem, hol találhatók ezek, mert saját kezűleg veszem kezembe a dolgokat. Ismét volt hibakódolvasás, amire megint nem dobott fel semmit. A motor fülledt melegben ugyanúgy dadog tovább. Írd meg nekem mit hol találok, mit hol tisztítsak vagy cseréljek, meg hasonlók....
Innentől a szervizek nem érdekelnek, mert nincs hibakód és nem tudnak vele mit kezdeni.... (vagy nem értenek hozzá...)
Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3244 Dátum:
2010.05.11 kedd, 13:11:28 »
Idézetet írta: bundi0101 - 2010.05.11 kedd, 12:37:57
T. Relhist!
Köszönöm segítségedet. Füst nincs, de a szakemberek azt mondják, hogy ebben a motorban nincs légtömegmérő se léghőmérsékletet mérő szenzor. Ha mégis van benne, és tudod hol, akkor légyszi írd meg nekem, hol találhatók ezek, mert saját kezűleg veszem kezembe a dolgokat. Ismét volt hibakódolvasás, amire megint nem dobott fel semmit. A motor fülledt melegben ugyanúgy dadog tovább. Írd meg nekem mit hol találok, mit hol tisztítsak vagy cseréljek, meg hasonlók....
Innentől a szervizek nem érdekelnek, mert nincs hibakód és nem tudnak vele mit kezdeni.... (vagy nem értenek hozzá...)
Köszönöm
A MAF (ez a légtömegmérő és a hőmérsékletmérő is)szenzor a légszűrő után van közvetlenül a vastag csőszakaszba szerelve-elektromos csatlakozásról felismered.Feltéve ha tényleg van maf-od,mert néhány tipusba nem szereltek,csak MAP szenzor van bennük(nyomásszenzor).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3245 Dátum:
2010.05.11 kedd, 14:45:44 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.11 kedd, 09:10:17
Szerintem akkor is jó!
jóvannajóvan.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
kvíz
«
Új hozzászólás #3246 Dátum:
2010.05.11 kedd, 15:41:31 »
tdci alapjáratokról érdeklődnék.
Kinek milyen évjárattal, mikori SW frissítéssel mennyi az alapjárata üresben, illetve hátramenetben.
Elsőként enyémet be is jegyezném: 750; 750.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: kvíz
«
Új hozzászólás #3247 Dátum:
2010.05.11 kedd, 16:03:59 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.11 kedd, 15:41:31
tdci alapjáratokról érdeklődnék.
Kinek milyen évjárattal, mikori SW frissítéssel mennyi az alapjárata üresben, illetve hátramenetben.
Elsőként enyémet be is jegyezném: 750; 750.
akkor neked régi sw-d van...
Illetve ez az alapjárat a meleg időkben tapasztalható...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: kvíz
«
Új hozzászólás #3248 Dátum:
2010.05.11 kedd, 16:40:42 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.11 kedd, 15:41:31
tdci alapjáratokról érdeklődnék.
Kinek milyen évjárattal, mikori SW frissítéssel mennyi az alapjárata üresben, illetve hátramenetben.
Elsőként enyémet be is jegyezném: 750; 750.
bővíteni kellene 4 fok alatt/felett kérdéssel.
az enyémnek melegben, üresben 750 1/min, minden más esetben 900.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
bundi0101
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3249 Dátum:
2010.05.11 kedd, 18:46:56 »
Az én mondeomba nincs maf szerelve csak a helye van meg. A map szenzor az ami a közös nyomócső végén van? De akkor sem értem hogy miért csak fülledt melegben dadog be a motor. Adj nekem valami jó tippet.
Naplózva
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ