Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 02:19:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
78
79
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14678252 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3550 Dátum:
2010.05.25 kedd, 11:21:36 »
Idézetet írta: polgab - 2010.05.25 kedd, 11:14:08
Hi,
bongésztem gyorsan képek után, de nekem úgy tűnik a felirat rendben van pl:
http://freespace.virgin.net/anthony.ashmead/08%20-%20ST%20TDCI/13052008133.jpg
Felni megvan azt mondta, csak nincs még rajta a képen, mindenesetre fura...
A fedélnyitó nem tudom mit jelent? ST specifikus valami?
G.
A feldélnyitó az ülésfűtés kapcsolók, és a ESP kapcsló mellett van, de ez az F2(facelift 2) modelleknél már elhagyták. Elvileg ennek is F2nek kéne lenni ha jó a gyártási év.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3551 Dátum:
2010.05.25 kedd, 11:28:53 »
Idézetet írta: polgab - 2010.05.25 kedd, 11:14:08
Hi,
bongésztem gyorsan képek után, de nekem úgy tűnik a felirat rendben van pl:
http://freespace.virgin.net/anthony.ashmead/08%20-%20ST%20TDCI/13052008133.jpg
Felni megvan azt mondta, csak nincs még rajta a képen, mindenesetre fura...
A fedélnyitó nem tudom mit jelent? ST specifikus valami?
G.
Akkó jó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3552 Dátum:
2010.05.25 kedd, 18:41:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.25 kedd, 10:49:25
Igen. Az P0401 előbb-utóbb motor kontroll lámpához vezet. Ennyit a hibrid EGR dugózhatóságáról. Továbbra is azt gondolom, hogy amin elektronika van, az ad hibakódot dugózásnál.
P0401 volt, törölve..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3553 Dátum:
2010.05.25 kedd, 20:20:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.25 kedd, 11:00:58
Ez tuti ST? Vagy egy Trend felszereltség ST optikával és belsővel?
A képen nem a gyári 18"-as kerekek vannak rajta, habár nyári gumin áll az autó. Szerintem nincs meg az ültetése sem. Az ST TDCi-nél a hátsó st jelvény egyben van: ST TDCI (ebben nem vagyok biztos)
Miért nincs benne hátsó fedélnyitó gomb az esp mellett?
Írd le az alvázszámát, ott van az első szélvédő aljánál a vezető előtt az A oszlop tövében.
ST TDCi-vel az lehet a gond, hogy csippelve volt és szét van hajtva.
Megnéztem az ST-t, gyönyörű szép, szinte beleszerettem
el lehet vinni állapotfelmérésre, remélem az ér valamit és nem bukózok nagyot...
megvan az alvázszám is, ki lehet deriteni belőle valamit?
G.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3554 Dátum:
2010.05.25 kedd, 20:23:00 »
Idézetet írta: polgab - 2010.05.25 kedd, 20:20:23
Megnéztem az ST-t, gyönyörű szép, szinte beleszerettem
el lehet vinni állapotfelmérésre, remélem az ér valamit és nem bukózok nagyot...
megvan az alvázszám is, ki lehet deriteni belőle valamit?
G.
ha mást nem a felszerltség főbb elemeit igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3555 Dátum:
2010.05.25 kedd, 20:26:52 »
Idézetet írta: polgab - 2010.05.25 kedd, 20:20:23
Megnéztem az ST-t, gyönyörű szép, szinte beleszerettem
el lehet vinni állapotfelmérésre, remélem az ér valamit és nem bukózok nagyot...
megvan az alvázszám is, ki lehet deriteni belőle valamit?
G.
Írd be az alvázszámot és akkor ki lehet deríteni pár dolgot. PL az etis.ford.com-on te is megnézhetsz pár alap adatot.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3556 Dátum:
2010.05.25 kedd, 20:37:19 »
Idézetet írta: polgab - 2010.05.25 kedd, 20:20:23
Megnéztem az ST-t, gyönyörű szép, szinte beleszerettem
el lehet vinni állapotfelmérésre, remélem az ér valamit és nem bukózok nagyot...
megvan az alvázszám is, ki lehet deriteni belőle valamit?
G.
Ha jól látom Sea Grey, mint az enyém
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3557 Dátum:
2010.05.25 kedd, 20:42:26 »
Srácok csináltam egy generátor szíj leszedő célszerszámot, ha valakinek kell kölcsönbe Siófok illetve Pécs környékén akkor szívesen kölcsön adom.
Ki is próbáltam, a tapasztalataimat a TDCI generátor szabadonfutósítása topicban olvashatjátok.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
poliver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3558 Dátum:
2010.05.26 szerda, 07:47:17 »
Engem is elért a főtengely tárcsa halála... olvastam korábbról, hogy valamilyen aluminium belsejűre ki lehet cserélni és az tartossabb. Bárhol lehet ilyet kapni?
Másik kérdés, a noname üzemanyagszűrő is teszi a dolgát? Van szűrő és szűrő között különbség?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3559 Dátum:
2010.05.26 szerda, 09:53:16 »
Idézetet írta: poliver - 2010.05.26 szerda, 07:47:17
Engem is elért a főtengely tárcsa halála... olvastam korábbról, hogy valamilyen aluminium belsejűre ki lehet cserélni és az tartossabb. Bárhol lehet ilyet kapni?
ezt nem értem. Esetleg összekevered az Alf féle alupogácsás szíjfeszítő szilent tuninggal...
Idézetet írta: poliver - 2010.05.26 szerda, 07:47:17
Másik kérdés, a noname üzemanyagszűrő is teszi a dolgát? Van szűrő és szűrő között különbség?
Csak ha 4 mikronos és van visszavezetést szabályzó thermoszelepe.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3560 Dátum:
2010.05.26 szerda, 13:53:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.26 szerda, 09:53:16
ezt nem értem. Esetleg összekevered az Alf féle alupogácsás szíjfeszítő szilent tuninggal...
Csak ha 4 mikronos és van visszavezetést szabályzó thermoszelepe.
KETTŐ mikronos.....!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3561 Dátum:
2010.05.26 szerda, 13:56:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.26 szerda, 09:53:16
ezt nem értem. Esetleg összekevered az Alf féle alupogácsás szíjfeszítő szilent tuninggal...
Ha beépíttetem ezt a szabadonfutó akármit, akkor is kell az alupogácsás tuning?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3562 Dátum:
2010.05.26 szerda, 13:58:11 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.26 szerda, 13:56:56
Ha beépíttetem ezt a szabadonfutó akármit, akkor is kell az alupogácsás tuning?
Nem feltétlenül,csak akkor,ha teljesen tojásra verte a szilentet a rugóban!Szétszedés után derül ki....
Vagy vehetsz egy új rugót 20ért,vagy vehetsz egy komplett feszítőt 32ért.....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.26 szerda, 14:02:25 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3563 Dátum:
2010.05.26 szerda, 13:58:53 »
Ez jó kérdés! Én is kíváncsi vagyok!
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.26 szerda, 13:56:56
Ha beépíttetem ezt a szabadonfutó akármit, akkor is kell az alupogácsás tuning?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3564 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:00:18 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.26 szerda, 13:58:11
Nem feltétlenül,csak akkor,ha teljesen tojásra verte a szilentet a rugóban!Szétszedés után derül ki....
De jó, hogy itt vagy!
Kérdés!
Parkoláskor, kis fordulaton, ha kuplunggal engedem meg-megnyikkan valami elöl. Mi lehet? Ez a feszítős, tárcsás lófax?
Most hallom csak múlt hét óta!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3565 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:01:02 »
Alf, annak van jelentősége, hogy a vezetőgörgőket mind csapágyra cserélgessük?
Mármint ha nincs amúgy szétcsinálva még?
Idézetet írta: alf - 2010.05.26 szerda, 13:58:11
Nem feltétlenül,csak akkor,ha teljesen tojásra verte a szilentet a rugóban!Szétszedés után derül ki....
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3566 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:02:40 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.26 szerda, 14:01:02
Alf, annak van jelentősége, hogy a vezetőgörgőket mind csapágyra cserélgessük?
Mármint ha nincs amúgy szétcsinálva még?
Ez is egy jó kérdés...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3567 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:05:58 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.26 szerda, 14:00:18
De jó, hogy itt vagy!
Kérdés!
Parkoláskor, kis fordulaton, ha kuplunggal engedem meg-megnyikkan valami elöl. Mi lehet? Ez a feszítős, tárcsás lófax?
Most hallom csak múlt hét óta!
És a szíj beremegése okozta az alapjáraton a nyekkenést is!Több mint 1cm-t belengett a szíj,és hozzáért az aluönvényhez,amin a görgő van!
Itt:
De a szabadonfutóval ez is megszűnt!Bejött amiben bíztam,hogy ezt a problémát mechanikusan kell megoldani!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3568 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:07:36 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.26 szerda, 14:01:02
Alf, annak van jelentősége, hogy a vezetőgörgőket mind csapágyra cserélgessük?
Mármint ha nincs amúgy szétcsinálva még?
Nem.A gyári görgőknél nem kell jobb!Viszont ha xarok akkor érdemes mindet lecserélni,mert nem nagy tétel(3db 5-5e ft).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3569 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:24:29 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.26 szerda, 13:56:56
Ha beépíttetem ezt a szabadonfutó akármit, akkor is kell az alupogácsás tuning?
Ha a zasszonyba építed be a szabadonfutót, akkor okvetlenül kell az alupogácsa is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3570 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:26:39 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.26 szerda, 13:53:38
KETTŐ mikronos.....!
vaciláltam, hogy 2 v 4. ehh.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3571 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:28:25 »
Leaplikált szíjnál megforgatva csendesen futó görgő jónak tekinthető?
A leszedő szerkezet kezelésére is van pár hasznos tanácsod?
Idézetet írta: alf - 2010.05.26 szerda, 14:07:36
Nem.A gyári görgőknél nem kell jobb!Viszont ha xarok akkor érdemes mindet lecserélni,mert nem nagy tétel(3db 5-5e ft).
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3572 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:33:38 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.26 szerda, 14:28:25
Leaplikált szíjnál megforgatva csendesen futó görgő jónak tekinthető?
A leszedő szerkezet kezelésére is van pár hasznos tanácsod?
csak álló motornál
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3573 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:35:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.26 szerda, 14:24:29
Ha a zasszonyba építed be a szabadonfutót, akkor okvetlenül kell az alupogácsa is.
Ha a zaszonyba szabadonfutót építek, akkor el kell venni tőle a bankkártyáját, mert szabadonfutva költi el a korpát.
Így most Én költöm el...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3574 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:40:24 »
Igen, máris megspóroltam néhány ujjat
A leszedő pöckeit be kell valamijébe akasztani és a feszítő rugót összenyomva leakasztható a szíj? Hol a valamije? Piperetükörrel csak nem nézegetem.
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.26 szerda, 14:33:38
csak álló motornál
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3575 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:59:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.26 szerda, 14:33:38
csak álló motornál
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3576 Dátum:
2010.05.26 szerda, 15:04:34 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.26 szerda, 14:28:25
Leaplikált szíjnál megforgatva csendesen futó görgő jónak tekinthető?
A leszedő szerkezet kezelésére is van pár hasznos tanácsod?
Ha nem lóg a csapágy oldalra,le vagy fel,szóval nem kotyog, akkor igen.
A bordásgorgő alatti aluöntvény karom szerű fészkébe kell a felső pöcköt beakasztani alulról,az alsó pöcök meg a feszítő tetejére ül rá.Határozottan meghúzod az erőkart előrefelé,a rugót összenyomja,a szíj megboldogulva lazul fel és a bordásgörgőről már le is lehet ugrasztani.
Ha valamelyik pöcköt vagy a helyét nem találod,akkor szólj.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
2.2_TDCI
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3577 Dátum:
2010.05.26 szerda, 15:10:57 »
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy 2006os Ford mondeo 2.2 Tdci-m van, menet közbe gyorsításnál letilt és kirakja a kontroll lámpát. Voltam vele szervizbe kiolvastatni a hibáját, de a porlasztók jók és a szivattyúnál a vezetékeket írta ki hibának és a szivattyúba lévő vmelyik szelepet. Felhívtam az Ivanicsot és ott azt mondták, hogy nincs külön szelep csak egybe szivattyú, létezhet ez? Vagy esetleg más hibája lehet?
Választ előre is köszi!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3578 Dátum:
2010.05.26 szerda, 15:12:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.26 szerda, 14:24:29
Ha a zasszonyba építed be a szabadonfutót, akkor okvetlenül kell az alupogácsa is.
Kezitcsókolom! NDK levehetőajtajú, asszonybaépíthető, alupogácsás szabadonfutót tartanak-e.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3579 Dátum:
2010.05.26 szerda, 15:14:16 »
Idézetet írta: GiN - 2010.05.26 szerda, 15:12:29
Kezitcsókolom! NDK levehetőajtajú, asszonybaépíthető, alupogácsás szabadonfutót tartanak-e.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3580 Dátum:
2010.05.26 szerda, 15:16:33 »
Idézetet írta: 2.2_TDCI - 2010.05.26 szerda, 15:10:57
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy 2006os Ford mondeo 2.2 Tdci-m van, menet közbe gyorsításnál letilt és kirakja a kontroll lámpát. Voltam vele szervizbe kiolvastatni a hibáját, de a porlasztók jók és a szivattyúnál a vezetékeket írta ki hibának és a szivattyúba lévő vmelyik szelepet. Felhívtam az Ivanicsot és ott azt mondták, hogy nincs külön szelep csak egybe szivattyú, létezhet ez? Vagy esetleg más hibája lehet?
Választ előre is köszi!
Lehet kapni alkatrészt is hozzá,valaki itt nemrég huszonezerért vett(igaz nem az volt a baja).Talán itt kérdezd!
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Aztán megmerem kockáztatni,hogy egyszerű kontakt hibáról van szó a nagynyomású pumpa csatiainál!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
2.2_TDCI
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3581 Dátum:
2010.05.26 szerda, 15:19:25 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.26 szerda, 15:16:33
Lehet kapni alkatrészt is hozzá,valaki itt nemrég huszonezerért vett(igaz nem az volt a baja).Talán itt kérdezd!
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Aztán megmerem kockáztatni,hogy egyszerű kontakt hibáról van szó a nagynyomású pumpa csatiainál!
Húzzam le meg dugjam vissza a csatit? Vagy esetleg kosz mehetett közé?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3582 Dátum:
2010.05.26 szerda, 15:25:51 »
Idézetet írta: 2.2_TDCI - 2010.05.26 szerda, 15:19:25
Húzzam le meg dugjam vissza a csatit? Vagy esetleg kosz mehetett közé?
Csak az akkusaru levétele után!wd40-el,vagy kontakt spray-vel befújod,és visszateszed.Nem volt törve az autó eleje(és ezzel együtt a csatik)?
Elveszthet még ezt azt az akkusarulevételkor,rádiókód,ablakok,ajtózárásprogram-ilyesmit.Erre készülj,az újraprogizásokat megtalálod a főoldalon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Deepvinyo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3583 Dátum:
2010.05.26 szerda, 16:00:25 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy mi a különbség a Ford Formula E és F között, ugyanis olajcsere előtt állok (2.0 TDCI, 130 ló, 2003-as facelift) és nem tudom mi közte a különbség, egyáltalán van? Illetve nagyon ajánlották nekem a Castrol Magnatec 5w30-at, megéri duplaáron megvenni? Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3584 Dátum:
2010.05.26 szerda, 16:02:25 »
Idézetet írta: Deepvinyo - 2010.05.26 szerda, 16:00:25
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy mi a különbség a Ford Formula E és F között, ugyanis olajcsere előtt állok (2.0 TDCI, 130 ló, 2003-as facelift) és nem tudom mi közte a különbség, egyáltalán van? Illetve nagyon ajánlották nekem a Castrol Magnatec 5w30-at, megéri duplaáron megvenni? Köszi!
az E félszintetikus,az F full szintetikus.Neked az F kell!Teljesen jó a ford oil!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
2.2_TDCI
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3585 Dátum:
2010.05.26 szerda, 20:12:30 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.26 szerda, 15:25:51
Csak az akkusaru levétele után!wd40-el,vagy kontakt spray-vel befújod,és visszateszed.Nem volt törve az autó eleje(és ezzel együtt a csatik)?
Elveszthet még ezt azt az akkusarulevételkor,rádiókód,ablakok,ajtózárásprogram-ilyesmit.Erre készülj,az újraprogizásokat megtalálod a főoldalon.
Nem az autó nem volt törve. Szétvettem kifújtam és kb. 1km után tiltott le, de csak akkor, ha nagyobb tartományba van használva (2500-3200)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3586 Dátum:
2010.05.26 szerda, 20:54:45 »
Idézetet írta: 2.2_TDCI - 2010.05.26 szerda, 20:12:30
Nem az autó nem volt törve. Szétvettem kifújtam és kb. 1km után tiltott le, de csak akkor, ha nagyobb tartományba van használva (2500-3200)
az pedig üzemanyagrendszeri nyomás hiba.Kell a hibakód,ha nincs olvastasd ki!
Házilag még elvégezhető:
-go szűrő csere
-ha van szivárgás a csúcsok vagy a szűrő körül,akkor azt megkell szüntetni
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3587 Dátum:
2010.05.26 szerda, 23:02:54 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.26 szerda, 13:56:56
Ha beépíttetem ezt a szabadonfutó akármit, akkor is kell az alupogácsás tuning?
Ma átvettem Relhist-től a szabadonfutót (köszi Ákos), így holnap felrakom, ha minden jól megy.
Nem cserélek semmi mást egyenlőre még a szíjjat sem. Így megtudom mondani,h mennyire szükséges upgrade-elni az Alf féle alupogácsával a feszítőt.
Szerintem még gyári a feszítőm (67e km) és természetesen már berreg, de talán még nincs annyira oda.
Holnap beszámolok, hogy a "közepes állapotú" feszítővel hogyan javult a berregés a szabadonfutó hatására.
Persze lelkiekben felkészültem az alupogis átalakításra és a rövidebb 1637mm-es szíjjat is megrendeltem már.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3588 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 08:05:29 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.05.26 szerda, 23:02:54
Persze lelkiekben felkészültem az alupogis átalakításra és a rövidebb 1637mm-es szíjjat is megrendeltem már.
Hali, minden esetben rövidebb szíjjat kell rendelni hozzá, ha az ember átalakít? Már csak ez az egy dolog nem tiszta számomra.
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3589 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 08:10:58 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.27 csütörtök, 08:05:29
Hali, minden esetben rövidebb szíjjat kell rendelni hozzá, ha az ember átalakít? Már csak ez az egy dolog nem tiszta számomra.
Köszi, T.
Ha a szíjtárcsa átmérője ua. akkor nem.
Sőt, Én semmi esetre sem cserélném a szíjat rövidebbre.
Amikor nekem a 5-6-7ikszedik szettcsere volt, mondtam a szervízben, hogy rakjanak fel egy rövidebb szíjat. Azt válaszolták, hogy egyszer már elkövettek ilyet és nagyon drága tanulópénz volt nekik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3590 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 08:14:04 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.05.26 szerda, 23:02:54
Ma átvettem Relhist-től a szabadonfutót (köszi Ákos), így holnap felrakom, ha minden jól megy.
Nem cserélek semmi mást egyenlőre még a szíjjat sem. Így megtudom mondani,h mennyire szükséges upgrade-elni az Alf féle alupogácsával a feszítőt.
Szerintem még gyári a feszítőm (67e km) és természetesen már berreg, de talán még nincs annyira oda.
Holnap beszámolok, hogy a "közepes állapotú" feszítővel hogyan javult a berregés a szabadonfutó hatására.
Persze lelkiekben felkészültem az alupogis átalakításra és a rövidebb 1637mm-es szíjjat is megrendeltem már.
Szerintem cserélj feszítőt is, kb 2-3ekm után már behal, nemhogy 67e km után.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3591 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 11:00:23 »
Szerintem ne cserélj, majd tanulunk a te károdon ...
Idézetet írta: gtuby - 2010.05.26 szerda, 23:02:54
Ma átvettem Relhist-től a szabadonfutót (köszi Ákos), így holnap felrakom, ha minden jól megy.
Nem cserélek semmi mást egyenlőre még a szíjjat sem. Így megtudom mondani,h mennyire szükséges upgrade-elni az Alf féle alupogácsával a feszítőt.
Szerintem még gyári a feszítőm (67e km) és természetesen már berreg, de talán még nincs annyira oda.
Holnap beszámolok, hogy a "közepes állapotú" feszítővel hogyan javult a berregés a szabadonfutó hatására.
Persze lelkiekben felkészültem az alupogis átalakításra és a rövidebb 1637mm-es szíjjat is megrendeltem már.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3592 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 11:02:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.27 csütörtök, 08:14:04
Szerintem cserélj feszítőt is, kb 2-3ekm után már behal, nemhogy 67e km után.
Ma semmiképp nem cserélek több okból: 1. nincs időm rá, 2. kiváncsi vagyok, hogy hogyan fog változni, 3. most pénzem sincs rá!, 4. ha jó lesz így is, nem dobok ki feleslegesen pénzt rá a közel jövőben sem, mert különösebb kárt nem tud csinálni.
A feszítőnek "csak" az a baja tud lenni, hogy kimennek benne a szilentek (amit alu pogácsával javítani lehet) vagy a rugó kicsit elgyengül. Meg persze a görgők csapágya tud tönkremenni, ami nálam jó még, bár elég könnyen fut már, lógni még nem lóg (ha kezd meghalni azt meg úgy is meghallom).
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3593 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 13:52:09 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.26 szerda, 15:04:34
Ha nem lóg a csapágy oldalra,le vagy fel,szóval nem kotyog, akkor igen.
A bordásgorgő alatti aluöntvény karom szerű fészkébe kell a felső pöcköt beakasztani alulról,az alsó pöcök meg a feszítő tetejére ül rá.Határozottan meghúzod az erőkart előrefelé,a rugót összenyomja,a szíj megboldogulva lazul fel és a bordásgörgőről már le is lehet ugrasztani.
Ha valamelyik pöcköt vagy a helyét nem találod,akkor szólj.....
OK, köszi.
Aszizsem legyártom a szerszámot és megfeszegetem...
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3594 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 14:46:12 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.27 csütörtök, 13:52:09
OK, köszi.
Aszizsem legyártom a szerszámot és megfeszegetem...
Nekem tegnap elkészült a szerszám, tök jól működik. Köszi Alf az infóért, és köszi annak is aki feltette a képeket!
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
chriskn
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3595 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 15:21:24 »
Sziasztok. Nekem 2007/02 utolsó kiadású MKIII 2.0L TDCI m van, 95000Km el amit 75000 el vettem. Azt gondoltam még egy jó darabig fog szolgálni mindenféle nagyobb invesztíció nélkül is! Most meg olvasok itt mindenféle feszítő, porlasztó, kuplung cseréket alig több (vagy még kevesebb km-nél) is mint amennyi nekem van. Hiába rakom a dieselbe az adalékot rendszeresen (adalék nélkul még nem is használtam a kocsim) hiába kímélem? Padlógázt még az életben nem nyomtam neki, pedig már több mint 1 éve nálam van, kímélem ahogy csak lehet. Nem szaggat, startol amikor csak kell, egyszer volt p132b hibakód (azthiszem - úgy megrémültem, hogy el is felejtettem) kicserélték garanciában az egész turbómat(mindenestől-azon van most olyan 15000). Kezdek félni, hogy hiába vettem több milliós autót, csak 100-120e km ig fog szolgálni? Aztán rákölteném egy majdnem másik autó árát - vagy kiviszem a bontóba? Hogy van ez most? Nyugtassatok meg! Azt hallottam, 2006 óta valami más rendszerű porlasztokat raknak a DURATORQ motorokba, amik nem romlanak olyan hamar. Ez igaz? Hogyan lehet kímélni a kuplungot és a lendkereket? Köszi a tippeket!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.27 csütörtök, 15:23:45 írta chriskn
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3596 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 15:29:20 »
Idézetet írta: chriskn - 2010.05.27 csütörtök, 15:21:24
Sziasztok. Nekem 2007/02 utolsó kiadású MKIII 2.0L TDCI m van, 95000Km el amit 75000 el vettem. Azt gondoltam még egy jó darabig fog szolgálni mindenféle nagyobb invesztíció nélkül is! Most meg olvasok itt mindenféle feszítő, porlasztó, kuplung cseréket alig több (vagy még kevesebb km-nél) is mint amennyi nekem van. Hiába rakom a dieselbe az adalékot rendszeresen (adalék nélkul még nem is használtam a kocsim) hiába kímélem? Padlógázt még az életben nem nyomtam neki, pedig már több mint 1 éve nálam van, kímélem ahogy csak lehet. Nem szaggat, startol amikor csak kell, egyszer volt p132b hibakód (azthiszem - úgy megrémültem, hogy el is felejtettem) kicserélték garanciában az egész turbómat(mindenestől-azon van most olyan 15000). Kezdek félni, hogy hiába vettem több milliós autót, csak 100-120e km ig fog szolgálni? Aztán rákölteném egy majdnem másik autó árát - vagy kiviszem a bontóba? Hogy van ez most? Nyugtassatok meg! Azt hallottam, 2006 óta valami más rendszerű porlasztokat raknak a DURATORQ motorokba, amik nem romlanak olyan hamar. Ez igaz? Hogyan lehet kímélni a kuplungot és a lendkereket? Köszi a tippeket!
Nem kell befhsoni azért...
Amit itt írnak, hogy hány kilóméter, abban benne van az autókereskedő keze is, mert ugye elég valószínűtlen, hogy egy 2004-es mondiba 83e km legyen.
Szóval a porlasztód még bírni fogja bőven, a kéttömegű lendkerék az Én autómon is el fog szállni, az ékszíjfeszítő tárcsa az meg már valószínű most rossz, mert az egy olyan konstrukciós hiba, amit gyári alkatrésszel nem lehet kijavítani.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
chriskn
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3597 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 15:55:25 »
Nekem 99% annyi volt benne mint amivel vettem. Az ékszíjfeszítő hiba hogy jelentkezik? Nam találtam meg a fórumbran. Fhosok, mert nem lessz egyhamar több 100ezrem rá ha elszáll valami cucc benne. A kocsi meg kell minden nap. Asszem veszek valami kis rípolni valo P106D- t - ha beleférek egyáltalán a 2 méteremmel meg a 110kilómmal
De azért köszi a biztatást!
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.27 csütörtök, 15:29:20
Nem kell befhsoni azért...
Amit itt írnak, hogy hány kilóméter, abban benne van az autókereskedő keze is, mert ugye elég valószínűtlen, hogy egy 2004-es mondiba 83e km legyen.
Szóval a porlasztód még bírni fogja bőven, a kéttömegű lendkerék az Én autómon is el fog szállni, az ékszíjfeszítő tárcsa az meg már valószínű most rossz, mert az egy olyan konstrukciós hiba, amit gyári alkatrésszel nem lehet kijavítani.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.27 csütörtök, 15:57:07 írta chriskn
»
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3598 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 16:12:18 »
Idézetet írta: chriskn - 2010.05.27 csütörtök, 15:55:25
Nekem 99% annyi volt benne mint amivel vettem. Az ékszíjfeszítő hiba hogy jelentkezik? Nam találtam meg a fórumbran. Fhosok, mert nem lessz egyhamar több 100ezrem rá ha elszáll valami cucc benne. A kocsi meg kell minden nap. Asszem veszek valami kis rípolni valo P106D- t - ha beleférek egyáltalán a 2 méteremmel meg a 110kilómmal
De azért köszi a biztatást!
Kb 120 ezernél jelentkezik először, de a cimbimnek 180 körül van benne és csak most nyúl hozzá. Kérdés ki hol megy? Az az autó sokat futott pályán.
Hallani fogod: berreg, nyikkan, stb alapjárat környékén.
Megoldhatod a problémát szereléssel mindennel együtt 40 ezerből. Nem vészes sztm. Ne vegyél pözsót
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3599 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 16:21:09 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.05.27 csütörtök, 16:12:18
Kb 120 ezernél jelentkezik először, de a cimbimnek 180 körül van benne és csak most nyúl hozzá. Kérdés ki hol megy? Az az autó sokat futott pályán.
Hallani fogod: berreg, nyikkan, stb alapjárat környékén.
Megoldhatod a problémát szereléssel mindennel együtt 40 ezerből. Nem vészes sztm. Ne vegyél pözsót
Nekem olyan 80e km-nél már bőven hallható volt. Onnantól kezdve 10-15e km-enként cserélték 150e km-nél. Akkor eladtam, természetesen berregően...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
78
79
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ