Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 10:10:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14680320 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2010.05.25 kedd, 11:21:36 »

Hi,

bongésztem gyorsan képek után, de nekem úgy tűnik a felirat rendben van pl:
http://freespace.virgin.net/anthony.ashmead/08%20-%20ST%20TDCI/13052008133.jpg

Felni megvan azt mondta, csak nincs még rajta a képen, mindenesetre fura...

A fedélnyitó nem tudom mit jelent? ST specifikus valami?

G.



A feldélnyitó az ülésfűtés kapcsolók, és a ESP kapcsló mellett van, de ez az F2(facelift 2) modelleknél már elhagyták. Elvileg ennek is F2nek kéne lenni  ha jó a gyártási év.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2010.05.25 kedd, 11:28:53 »

Hi,

bongésztem gyorsan képek után, de nekem úgy tűnik a felirat rendben van pl:
http://freespace.virgin.net/anthony.ashmead/08%20-%20ST%20TDCI/13052008133.jpg

Felni megvan azt mondta, csak nincs még rajta a képen, mindenesetre fura...

A fedélnyitó nem tudom mit jelent? ST specifikus valami?

G.


Akkó jó. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2010.05.25 kedd, 18:41:05 »

Igen. Az P0401 előbb-utóbb motor kontroll lámpához vezet. Ennyit a hibrid EGR dugózhatóságáról. Továbbra is azt gondolom, hogy amin elektronika van, az ad hibakódot dugózásnál.
P0401 volt, törölve..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2010.05.25 kedd, 20:20:23 »

Ez tuti ST? Vagy egy Trend felszereltség ST optikával és belsővel?
A képen nem a gyári 18"-as kerekek vannak rajta, habár nyári gumin áll az autó. Szerintem nincs meg az ültetése sem. Az ST TDCi-nél a hátsó st jelvény egyben van: ST TDCI (ebben nem vagyok biztos)
Miért nincs benne hátsó fedélnyitó gomb az esp mellett?

 Írd le az alvázszámát, ott van az első szélvédő aljánál a vezető előtt az A oszlop tövében.
ST TDCi-vel az lehet a gond, hogy csippelve volt és szét van hajtva.

Megnéztem az ST-t, gyönyörű szép, szinte beleszerettem Smiley
el lehet vinni állapotfelmérésre, remélem az ér valamit és nem bukózok nagyot...
megvan az alvázszám is, ki lehet deriteni belőle valamit?

G.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2010.05.25 kedd, 20:23:00 »

Megnéztem az ST-t, gyönyörű szép, szinte beleszerettem Smiley
el lehet vinni állapotfelmérésre, remélem az ér valamit és nem bukózok nagyot...
megvan az alvázszám is, ki lehet deriteni belőle valamit?

G.
ha mást nem a felszerltség főbb elemeit igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2010.05.25 kedd, 20:26:52 »

Megnéztem az ST-t, gyönyörű szép, szinte beleszerettem Smiley
el lehet vinni állapotfelmérésre, remélem az ér valamit és nem bukózok nagyot...
megvan az alvázszám is, ki lehet deriteni belőle valamit?

G.

Írd be az alvázszámot és akkor ki lehet deríteni pár dolgot. PL az etis.ford.com-on te is megnézhetsz pár alap adatot.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2010.05.25 kedd, 20:37:19 »

Megnéztem az ST-t, gyönyörű szép, szinte beleszerettem Smiley
el lehet vinni állapotfelmérésre, remélem az ér valamit és nem bukózok nagyot...
megvan az alvázszám is, ki lehet deriteni belőle valamit?

G.

Ha jól látom Sea Grey, mint az enyém  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2010.05.25 kedd, 20:42:26 »

Srácok csináltam egy generátor szíj leszedő célszerszámot, ha valakinek kell kölcsönbe Siófok illetve Pécs környékén akkor szívesen kölcsön adom.

Ki is próbáltam, a tapasztalataimat a TDCI generátor szabadonfutósítása topicban olvashatjátok.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
poliver
Vendég
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2010.05.26 szerda, 07:47:17 »

Engem is elért a főtengely tárcsa halála...  olvastam korábbról, hogy valamilyen aluminium belsejűre ki lehet cserélni és az tartossabb. Bárhol lehet ilyet kapni?
Másik kérdés, a noname üzemanyagszűrő is teszi a dolgát? Van szűrő és szűrő között különbség?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2010.05.26 szerda, 09:53:16 »

Engem is elért a főtengely tárcsa halála...  olvastam korábbról, hogy valamilyen aluminium belsejűre ki lehet cserélni és az tartossabb. Bárhol lehet ilyet kapni?
ezt nem értem. Esetleg összekevered az Alf féle alupogácsás szíjfeszítő szilent tuninggal...

Másik kérdés, a noname üzemanyagszűrő is teszi a dolgát? Van szűrő és szűrő között különbség?
Csak ha 4 mikronos és van visszavezetést szabályzó thermoszelepe.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2010.05.26 szerda, 13:53:38 »

ezt nem értem. Esetleg összekevered az Alf féle alupogácsás szíjfeszítő szilent tuninggal...
Csak ha 4 mikronos és van visszavezetést szabályzó thermoszelepe.
KETTŐ mikronos.....! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2010.05.26 szerda, 13:56:56 »

ezt nem értem. Esetleg összekevered az Alf féle alupogácsás szíjfeszítő szilent tuninggal...

Ha beépíttetem ezt a szabadonfutó akármit, akkor is kell az alupogácsás tuning?  nemtudom
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2010.05.26 szerda, 13:58:11 »

Ha beépíttetem ezt a szabadonfutó akármit, akkor is kell az alupogácsás tuning?  nemtudom
Nem feltétlenül,csak akkor,ha teljesen tojásra verte a szilentet a rugóban!Szétszedés után derül ki.... smile
Vagy vehetsz egy új rugót 20ért,vagy vehetsz egy komplett feszítőt 32ért..... Cry
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.26 szerda, 14:02:25 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2010.05.26 szerda, 13:58:53 »

Ez jó kérdés! Én is kíváncsi vagyok!
Ha beépíttetem ezt a szabadonfutó akármit, akkor is kell az alupogácsás tuning?  nemtudom
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:00:18 »

Nem feltétlenül,csak akkor,ha teljesen tojásra verte a szilentet a rugóban!Szétszedés után derül ki.... smile

De jó, hogy itt vagy!
Kérdés!

Parkoláskor, kis fordulaton, ha kuplunggal engedem meg-megnyikkan valami elöl. Mi lehet? Ez a feszítős, tárcsás lófax?
Most hallom csak múlt hét óta!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:01:02 »

Alf, annak van jelentősége, hogy a vezetőgörgőket mind csapágyra cserélgessük?
Mármint ha nincs amúgy szétcsinálva még?

Nem feltétlenül,csak akkor,ha teljesen tojásra verte a szilentet a rugóban!Szétszedés után derül ki.... smile
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:02:40 »

Alf, annak van jelentősége, hogy a vezetőgörgőket mind csapágyra cserélgessük?
Mármint ha nincs amúgy szétcsinálva még?

Ez is egy jó kérdés...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:05:58 »

De jó, hogy itt vagy!
Kérdés!

Parkoláskor, kis fordulaton, ha kuplunggal engedem meg-megnyikkan valami elöl. Mi lehet? Ez a feszítős, tárcsás lófax?
Most hallom csak múlt hét óta!
Wink wave

És a szíj beremegése okozta az alapjáraton a nyekkenést is!Több mint 1cm-t belengett a szíj,és hozzáért az aluönvényhez,amin a görgő van!
Itt:

De a szabadonfutóval ez is megszűnt!Bejött amiben bíztam,hogy ezt a problémát mechanikusan kell megoldani!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:07:36 »

Alf, annak van jelentősége, hogy a vezetőgörgőket mind csapágyra cserélgessük?
Mármint ha nincs amúgy szétcsinálva még?

Nem.A gyári görgőknél nem kell jobb!Viszont ha xarok akkor érdemes mindet lecserélni,mert nem nagy tétel(3db  5-5e ft).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:24:29 »

Ha beépíttetem ezt a szabadonfutó akármit, akkor is kell az alupogácsás tuning?  nemtudom
Ha a zasszonyba építed be a szabadonfutót, akkor okvetlenül kell az alupogácsa is.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:26:39 »

KETTŐ mikronos.....! Wink
vaciláltam, hogy 2 v 4. ehh.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:28:25 »

Leaplikált szíjnál megforgatva csendesen futó görgő jónak tekinthető?
A leszedő szerkezet kezelésére is van pár hasznos tanácsod?

Nem.A gyári görgőknél nem kell jobb!Viszont ha xarok akkor érdemes mindet lecserélni,mert nem nagy tétel(3db  5-5e ft).
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:33:38 »

Leaplikált szíjnál megforgatva csendesen futó görgő jónak tekinthető?
A leszedő szerkezet kezelésére is van pár hasznos tanácsod?

csak álló motornál Smiley  eplus2  worship help
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:35:25 »

Ha a zasszonyba építed be a szabadonfutót, akkor okvetlenül kell az alupogácsa is.  eplus2

Ha a zaszonyba szabadonfutót építek, akkor el kell venni tőle a bankkártyáját, mert szabadonfutva költi el a korpát.
Így most Én költöm el...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:40:24 »

Igen, máris megspóroltam néhány ujjat  hehe
A leszedő pöckeit be kell valamijébe akasztani és a feszítő rugót összenyomva leakasztható a szíj? Hol a valamije? Piperetükörrel csak nem nézegetem.

csak álló motornál Smiley  eplus2  worship help
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:59:08 »

csak álló motornál Smiley  eplus2  worship help
wow1 wilting ravasz1 hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:04:34 »

Leaplikált szíjnál megforgatva csendesen futó görgő jónak tekinthető?
A leszedő szerkezet kezelésére is van pár hasznos tanácsod?

Ha nem lóg a csapágy oldalra,le vagy fel,szóval nem kotyog, akkor igen.
A bordásgorgő alatti aluöntvény karom szerű fészkébe kell a felső pöcköt beakasztani alulról,az alsó pöcök meg a feszítő tetejére ül rá.Határozottan meghúzod az erőkart előrefelé,a rugót összenyomja,a szíj megboldogulva lazul fel és a bordásgörgőről már le is lehet ugrasztani.
Ha valamelyik pöcköt vagy a helyét nem találod,akkor szólj..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
2.2_TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:10:57 »

Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy 2006os Ford mondeo 2.2 Tdci-m van, menet közbe gyorsításnál letilt és kirakja a kontroll lámpát. Voltam vele szervizbe kiolvastatni a hibáját, de a porlasztók jók és a szivattyúnál a vezetékeket írta ki hibának és a szivattyúba lévő vmelyik szelepet. Felhívtam az Ivanicsot és ott azt mondták, hogy nincs külön szelep csak egybe szivattyú, létezhet ez? Vagy esetleg más hibája lehet?   Huh? Angry
Választ előre is köszi!

Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:12:29 »

Ha a zasszonyba építed be a szabadonfutót, akkor okvetlenül kell az alupogácsa is.  eplus2
Kezitcsókolom! NDK levehetőajtajú, asszonybaépíthető, alupogácsás szabadonfutót tartanak-e.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:14:16 »

Kezitcsókolom! NDK levehetőajtajú, asszonybaépíthető, alupogácsás szabadonfutót tartanak-e.

 lol002
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:16:33 »

Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy 2006os Ford mondeo 2.2 Tdci-m van, menet közbe gyorsításnál letilt és kirakja a kontroll lámpát. Voltam vele szervizbe kiolvastatni a hibáját, de a porlasztók jók és a szivattyúnál a vezetékeket írta ki hibának és a szivattyúba lévő vmelyik szelepet. Felhívtam az Ivanicsot és ott azt mondták, hogy nincs külön szelep csak egybe szivattyú, létezhet ez? Vagy esetleg más hibája lehet?   Huh? Angry
Választ előre is köszi!


Lehet kapni alkatrészt is hozzá,valaki itt nemrég huszonezerért vett(igaz nem az volt a baja).Talán itt kérdezd! http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Aztán megmerem kockáztatni,hogy egyszerű kontakt hibáról van szó a nagynyomású pumpa csatiainál! Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
2.2_TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:19:25 »

Lehet kapni alkatrészt is hozzá,valaki itt nemrég huszonezerért vett(igaz nem az volt a baja).Talán itt kérdezd! http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Aztán megmerem kockáztatni,hogy egyszerű kontakt hibáról van szó a nagynyomású pumpa csatiainál! Roll Eyes


Húzzam le meg dugjam vissza a csatit? Vagy esetleg kosz mehetett közé?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:25:51 »


Húzzam le meg dugjam vissza a csatit? Vagy esetleg kosz mehetett közé?
Csak az akkusaru levétele után!wd40-el,vagy kontakt spray-vel befújod,és visszateszed.Nem volt törve az autó eleje(és ezzel együtt a csatik)?
Elveszthet még ezt azt az akkusarulevételkor,rádiókód,ablakok,ajtózárásprogram-ilyesmit.Erre készülj,az újraprogizásokat megtalálod a főoldalon. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Deepvinyo
Vendég
« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2010.05.26 szerda, 16:00:25 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy mi a különbség a Ford Formula E és F között, ugyanis olajcsere előtt állok (2.0 TDCI, 130 ló, 2003-as facelift) és nem tudom mi közte a különbség, egyáltalán van? Illetve nagyon ajánlották nekem a Castrol Magnatec 5w30-at, megéri duplaáron megvenni? Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2010.05.26 szerda, 16:02:25 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy mi a különbség a Ford Formula E és F között, ugyanis olajcsere előtt állok (2.0 TDCI, 130 ló, 2003-as facelift) és nem tudom mi közte a különbség, egyáltalán van? Illetve nagyon ajánlották nekem a Castrol Magnatec 5w30-at, megéri duplaáron megvenni? Köszi!
az E félszintetikus,az F full szintetikus.Neked az F kell!Teljesen jó a ford oil!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
2.2_TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:12:30 »

Csak az akkusaru levétele után!wd40-el,vagy kontakt spray-vel befújod,és visszateszed.Nem volt törve az autó eleje(és ezzel együtt a csatik)?
Elveszthet még ezt azt az akkusarulevételkor,rádiókód,ablakok,ajtózárásprogram-ilyesmit.Erre készülj,az újraprogizásokat megtalálod a főoldalon. Wink wave


Nem az autó nem volt törve. Szétvettem kifújtam és kb. 1km után tiltott le, de csak akkor, ha nagyobb tartományba van használva  (2500-3200)  rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:54:45 »


Nem az autó nem volt törve. Szétvettem kifújtam és kb. 1km után tiltott le, de csak akkor, ha nagyobb tartományba van használva  (2500-3200)  rinya
az pedig üzemanyagrendszeri nyomás hiba.Kell a hibakód,ha nincs olvastasd ki!
Házilag még elvégezhető:
-go szűrő csere
-ha van szivárgás a csúcsok vagy a szűrő körül,akkor azt megkell szüntetni
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2010.05.26 szerda, 23:02:54 »

Ha beépíttetem ezt a szabadonfutó akármit, akkor is kell az alupogácsás tuning?  nemtudom

Ma átvettem Relhist-től a szabadonfutót (köszi Ákos), így holnap felrakom, ha minden jól megy.
Nem cserélek semmi mást egyenlőre még a szíjjat sem. Így megtudom mondani,h mennyire szükséges upgrade-elni az Alf féle alupogácsával a feszítőt.
Szerintem még gyári a feszítőm (67e km) és természetesen már berreg, de talán még nincs annyira oda.
Holnap beszámolok, hogy a "közepes állapotú" feszítővel hogyan javult a berregés a szabadonfutó hatására.

Persze lelkiekben felkészültem az alupogis átalakításra és a rövidebb 1637mm-es szíjjat is megrendeltem már.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 08:05:29 »


Persze lelkiekben felkészültem az alupogis átalakításra és a rövidebb 1637mm-es szíjjat is megrendeltem már.

Hali, minden esetben rövidebb szíjjat kell rendelni hozzá, ha az ember átalakít? Már csak ez az egy dolog nem tiszta számomra.
Köszi, T. Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 08:10:58 »

Hali, minden esetben rövidebb szíjjat kell rendelni hozzá, ha az ember átalakít? Már csak ez az egy dolog nem tiszta számomra.
Köszi, T. Wink

Ha a szíjtárcsa átmérője ua. akkor nem.

Sőt, Én semmi esetre sem cserélném a szíjat rövidebbre.

Amikor nekem a 5-6-7ikszedik szettcsere volt, mondtam a szervízben, hogy rakjanak fel egy rövidebb szíjat. Azt válaszolták, hogy egyszer már elkövettek ilyet és nagyon drága tanulópénz volt nekik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 08:14:04 »

Ma átvettem Relhist-től a szabadonfutót (köszi Ákos), így holnap felrakom, ha minden jól megy.
Nem cserélek semmi mást egyenlőre még a szíjjat sem. Így megtudom mondani,h mennyire szükséges upgrade-elni az Alf féle alupogácsával a feszítőt.
Szerintem még gyári a feszítőm (67e km) és természetesen már berreg, de talán még nincs annyira oda.
Holnap beszámolok, hogy a "közepes állapotú" feszítővel hogyan javult a berregés a szabadonfutó hatására.

Persze lelkiekben felkészültem az alupogis átalakításra és a rövidebb 1637mm-es szíjjat is megrendeltem már.

Szerintem cserélj feszítőt is, kb 2-3ekm után már behal, nemhogy 67e km után.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 11:00:23 »

Szerintem ne cserélj, majd tanulunk a te károdon ... hehe

Ma átvettem Relhist-től a szabadonfutót (köszi Ákos), így holnap felrakom, ha minden jól megy.
Nem cserélek semmi mást egyenlőre még a szíjjat sem. Így megtudom mondani,h mennyire szükséges upgrade-elni az Alf féle alupogácsával a feszítőt.
Szerintem még gyári a feszítőm (67e km) és természetesen már berreg, de talán még nincs annyira oda.
Holnap beszámolok, hogy a "közepes állapotú" feszítővel hogyan javult a berregés a szabadonfutó hatására.

Persze lelkiekben felkészültem az alupogis átalakításra és a rövidebb 1637mm-es szíjjat is megrendeltem már.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 11:02:26 »

Szerintem cserélj feszítőt is, kb 2-3ekm után már behal, nemhogy 67e km után.



Ma semmiképp nem cserélek több okból: 1. nincs időm rá, 2. kiváncsi vagyok, hogy hogyan fog változni, 3. most pénzem sincs rá!, 4. ha jó lesz így is, nem dobok ki feleslegesen pénzt rá a közel jövőben sem, mert különösebb kárt nem tud csinálni.
A feszítőnek "csak" az a baja tud lenni, hogy kimennek benne a szilentek (amit alu pogácsával javítani lehet) vagy a rugó kicsit elgyengül. Meg persze a görgők csapágya tud tönkremenni, ami nálam jó még,  bár elég könnyen fut már, lógni még nem lóg (ha kezd meghalni azt meg úgy is meghallom).
 
 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 13:52:09 »

Ha nem lóg a csapágy oldalra,le vagy fel,szóval nem kotyog, akkor igen.
A bordásgorgő alatti aluöntvény karom szerű fészkébe kell a felső pöcköt beakasztani alulról,az alsó pöcök meg a feszítő tetejére ül rá.Határozottan meghúzod az erőkart előrefelé,a rugót összenyomja,a szíj megboldogulva lazul fel és a bordásgörgőről már le is lehet ugrasztani.
Ha valamelyik pöcköt vagy a helyét nem találod,akkor szólj..... eplus2
OK, köszi.
Aszizsem legyártom a szerszámot és megfeszegetem...
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 14:46:12 »

OK, köszi.
Aszizsem legyártom a szerszámot és megfeszegetem...

Nekem tegnap elkészült a szerszám, tök jól működik. Köszi Alf az infóért, és köszi annak is aki feltette a képeket!
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
chriskn
Vendég
« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 15:21:24 »

Sziasztok. Nekem 2007/02 utolsó kiadású MKIII 2.0L TDCI m van, 95000Km el amit 75000 el vettem. Azt gondoltam még egy jó darabig fog szolgálni mindenféle nagyobb invesztíció nélkül is! Most meg olvasok itt mindenféle feszítő, porlasztó, kuplung cseréket alig több (vagy még kevesebb km-nél) is mint amennyi nekem van. Hiába rakom a dieselbe az adalékot rendszeresen (adalék nélkul még nem is használtam a kocsim) hiába kímélem? Padlógázt még az életben nem nyomtam neki, pedig már több mint 1 éve nálam van, kímélem ahogy csak lehet. Nem szaggat, startol amikor csak kell, egyszer volt p132b hibakód (azthiszem - úgy megrémültem, hogy el is felejtettem) kicserélték garanciában az egész turbómat(mindenestől-azon van most olyan 15000). Kezdek félni, hogy hiába vettem több milliós autót, csak 100-120e km ig fog szolgálni? Aztán rákölteném egy majdnem másik autó árát - vagy kiviszem a bontóba? Hogy van ez most? Nyugtassatok meg! Azt hallottam, 2006 óta valami más rendszerű porlasztokat raknak a DURATORQ motorokba, amik nem romlanak olyan hamar. Ez igaz? Hogyan lehet kímélni a kuplungot és a lendkereket? Köszi a tippeket!
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.27 csütörtök, 15:23:45 írta chriskn » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 15:29:20 »

Sziasztok. Nekem 2007/02 utolsó kiadású MKIII 2.0L TDCI m van, 95000Km el amit 75000 el vettem. Azt gondoltam még egy jó darabig fog szolgálni mindenféle nagyobb invesztíció nélkül is! Most meg olvasok itt mindenféle feszítő, porlasztó, kuplung cseréket alig több (vagy még kevesebb km-nél) is mint amennyi nekem van. Hiába rakom a dieselbe az adalékot rendszeresen (adalék nélkul még nem is használtam a kocsim) hiába kímélem? Padlógázt még az életben nem nyomtam neki, pedig már több mint 1 éve nálam van, kímélem ahogy csak lehet. Nem szaggat, startol amikor csak kell, egyszer volt p132b hibakód (azthiszem - úgy megrémültem, hogy el is felejtettem) kicserélték garanciában az egész turbómat(mindenestől-azon van most olyan 15000). Kezdek félni, hogy hiába vettem több milliós autót, csak 100-120e km ig fog szolgálni? Aztán rákölteném egy majdnem másik autó árát - vagy kiviszem a bontóba? Hogy van ez most? Nyugtassatok meg! Azt hallottam, 2006 óta valami más rendszerű porlasztokat raknak a DURATORQ motorokba, amik nem romlanak olyan hamar. Ez igaz? Hogyan lehet kímélni a kuplungot és a lendkereket? Köszi a tippeket!

Nem kell befhsoni azért...  vigyor3  Amit itt írnak, hogy hány kilóméter, abban benne van az autókereskedő keze is, mert ugye elég valószínűtlen, hogy egy 2004-es mondiba 83e km legyen.

Szóval a porlasztód még bírni fogja bőven, a kéttömegű lendkerék az Én autómon is el fog szállni, az ékszíjfeszítő tárcsa az meg már valószínű most rossz, mert az egy olyan konstrukciós hiba, amit gyári alkatrésszel nem lehet kijavítani.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
chriskn
Vendég
« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 15:55:25 »

Nekem 99% annyi volt benne mint amivel vettem. Az ékszíjfeszítő hiba hogy jelentkezik? Nam találtam meg a fórumbran. Fhosok, mert nem lessz egyhamar több 100ezrem rá ha elszáll valami cucc benne. A kocsi meg kell minden nap. Asszem veszek valami kis rípolni valo P106D- t - ha beleférek egyáltalán a 2 méteremmel meg a 110kilómmal Smiley De azért köszi a biztatást!

Nem kell befhsoni azért...  vigyor3  Amit itt írnak, hogy hány kilóméter, abban benne van az autókereskedő keze is, mert ugye elég valószínűtlen, hogy egy 2004-es mondiba 83e km legyen.

Szóval a porlasztód még bírni fogja bőven, a kéttömegű lendkerék az Én autómon is el fog szállni, az ékszíjfeszítő tárcsa az meg már valószínű most rossz, mert az egy olyan konstrukciós hiba, amit gyári alkatrésszel nem lehet kijavítani.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.27 csütörtök, 15:57:07 írta chriskn » Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 16:12:18 »

Nekem 99% annyi volt benne mint amivel vettem. Az ékszíjfeszítő hiba hogy jelentkezik? Nam találtam meg a fórumbran. Fhosok, mert nem lessz egyhamar több 100ezrem rá ha elszáll valami cucc benne. A kocsi meg kell minden nap. Asszem veszek valami kis rípolni valo P106D- t - ha beleférek egyáltalán a 2 méteremmel meg a 110kilómmal Smiley De azért köszi a biztatást!

Kb 120 ezernél jelentkezik először, de a cimbimnek 180 körül van benne és csak most nyúl hozzá. Kérdés ki hol megy? Az az autó sokat futott pályán.
Hallani fogod: berreg, nyikkan, stb alapjárat környékén.
Megoldhatod a problémát szereléssel mindennel együtt 40 ezerből. Nem vészes sztm. Ne vegyél pözsót  wave
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 16:21:09 »

Kb 120 ezernél jelentkezik először, de a cimbimnek 180 körül van benne és csak most nyúl hozzá. Kérdés ki hol megy? Az az autó sokat futott pályán.
Hallani fogod: berreg, nyikkan, stb alapjárat környékén.
Megoldhatod a problémát szereléssel mindennel együtt 40 ezerből. Nem vészes sztm. Ne vegyél pözsót  wave
 

Nekem olyan 80e km-nél már bőven hallható volt. Onnantól kezdve 10-15e km-enként cserélték 150e km-nél. Akkor eladtam, természetesen berregően...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.