Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:20:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
90
91
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
103
104
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14620910 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4800 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:20:01 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.15 szerda, 20:11:46
csak enniy lenne a megoldás, hogy ne világítson a MIL P0405 miatt?
nem.az sajna mindig kifog neked gyulladni.hiába szeded le a csatit róla!valszeg félreértettem az előző kérdésed.
sőt,ha leszeded a csatit az egr-ről valószínű,hogy el sem indul a motor mert az ecu hiányolni fogja az egrt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4801 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:27:30 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.15 szerda, 20:20:01
nem.az sajna mindig kifog neked gyulladni.hiába szeded le a csatit róla!valszeg félreértettem az előző kérdésed.
sőt,ha leszeded a csatit az egr-ről valószínű,hogy el sem indul a motor mert az ecu hiányolni fogja az egrt.
akkor inkább:
már próbáltam, egy hasonló EU3-ason, lehúzva a vákuumot és a elektrocsatit, mondjuk csak néhány km-t de nem írt hibát és ment ugyanúgy (EGR OFF)....
Gondoltam, ha kitörlőm az enyémből, és lehúzom ugyanúgy, akkor talán...
ezek szerint új egr a megoldás, ha zavar a MIL (vagy az égő kivétele a műszerfalon) a P0405 az akkor biztosan maga az egr hibája, nem valami más pl. ECU vagy egyéb elektronikai vezérlés?
nem szívesen dobnék ki feleslegesen pénzt az egr-re!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4802 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:30:23 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.15 szerda, 20:11:46
csak enniy lenne a megoldás, hogy ne világítson a MIL P0405 miatt?
én úgy csinálám meg az EURO 4-es egr-est hogy a kipu felől jövő csövet kivenném és ledugóznám a kipu felőli részen és az egr elé tennék egy közdarabot miből az EGR kipu felől oldalába is menne a coolerből jövő cső, és ennyi...
igy menny az EGR is ,nem lenne hibakód és még tiszta levegőt is nyomna be...
közdarabot egy lakatos kb 5-ért megcsinálná savállóból, szilikoncsövet meg lehet venni...
de ez csak az én agymenésem, mivel nekem nincs ilyen gondom...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4803 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:30:34 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.15 szerda, 20:27:30
akkor inkább:
már próbáltam, egy hasonló EU3-ason, lehúzva a vákuumot és a elektrocsatit, mondjuk csak néhány km-t de nem írt hibát és ment ugyanúgy (EGR OFF)....
Gondoltam, ha kitörlőm az enyémből, és lehúzom ugyanúgy, akkor talán...
ezek szerint új egr a megoldás, ha zavar a MIL (vagy az égő kivétele a műszerfalon) a P0405 az akkor biztosan maga az egr hibája, nem valami más pl. ECU vagy egyéb elektronikai vezérlés?
nem szívesen dobnék ki feleslegesen pénzt az egr-re!
ez sajna konkrét hibakód.bizos nem okozza más!
Dugózd le.vegyél egy kód szkennert 15e ftért és kinullázod magadnak a mil lámpát!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4804 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:31:42 »
Hoopsz EURO4-es EGR-s-re akartam irni....
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4805 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:33:12 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.15 szerda, 20:30:34
ez sajna konkrét hibakód.bizos nem okozza más!
Dugózd le.vegyél egy kód szkennert 15e ftért és kinullázod magadnak a mil lámpát!
Köszi!
Már ledugóztam, lassan egy éve, eddig nem világított aMIL. Majnem egy évet kibirt mil lámpa nélkül!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4806 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:33:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.15 szerda, 20:30:23
én úgy csinálám meg az EURO 4-es egr-est hogy a kipu felől jövő csövet kivenném és ledugóznám a kipu felőli részen és az egr elé tennék egy közdarabot miből az EGR kipu felől oldalába is menne a coolerből jövő cső, és ennyi...
igy menny az EGR is ,nem lenne hibakód és még tiszta levegőt is nyomna be...
közdarabot egy lakatos kb 5-ért megcsinálná savállóból, szilikoncsövet meg lehet venni...
de ez csak az én agymenésem, mivel nekem nincs ilyen gondom...
a mil lámpát ez sem vágná át! a maf működésekor figyeli a maf és a map szenzor jeleit més a belépő levegő hőmérséklet változását is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4807 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:35:20 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.15 szerda, 20:33:17
a mil lámpát ez sem vágná át! a maf működésekor figyeli a maf és a map szenzor jeleit més a belépő levegő hőmérséklet változását is....
A levegőszűrőnél meg még MAF(?) szenzorom sincs... gyárilag...
valószínű tényleg az egr szart be, csak mivel le van dugózva, nem vettem észre semmi más tünetet, csak a MIL lámpát... hisz majd 20e km-t kibírt dugózva!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4808 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:39:40 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.15 szerda, 20:33:17
a mil lámpát ez sem vágná át! a maf működésekor figyeli a maf és a map szenzor jeleit més a belépő levegő hőmérséklet változását is....
semmi gondja nem lenne,úgy menne mint isten...
ha meg nem akkor is kitalálnék valamit...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.15 szerda, 20:41:53 írta Bunyek
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4809 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:41:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.15 szerda, 20:39:40
semmi gondja nem lenne,úgy menne mint isten...
simán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4810 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:42:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.15 szerda, 20:39:40
semmi gondja nem lenne,úgy menne mint isten...
EU4-es.?! Ez most esetmben, ha jól értem, nem igaz.
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4811 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:44:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.15 szerda, 20:39:40
semmi gondja nem lenne,úgy menne mint isten...
ha meg nem akkor is kitalálnék valamit...
MIL égőt kiszedni-kidobni
:-))))))
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4812 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:44:26 »
de szerintem az csak áramlási sebességet néz nem? meg a szelep szögfordulását...
hőmérsékletet is néz?
a rohadék...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4813 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:47:04 »
sokan eltévednek akkor amikor azt hiszik hogy ha ledugozzák az EGR-t akkor az nem dögölhet meg...a lemez mögött attól még kapja a redvát és a szelepet mozgatja, és ha beáll akkor amelyiken van csati az dob hibakódot ha EURO3 akkor is...szerintem.
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4814 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:52:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.15 szerda, 20:47:04
sokan eltévednek akkor amikor azt hiszik hogy ha ledugozzák az EGR-t akkor az nem dögölhet meg...a lemez mögött attól még kapja a redvát és a szelepet mozgatja, és ha beáll akkor amelyiken van csati az dob hibakódot ha EURO3 akkor is...szerintem.
szerintem is beállt szépen, ahogy mondod, tehát csere, vagy mil ki, vagy hagyom a francba...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4815 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:57:34 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.15 szerda, 16:11:42
Sziasztok!
Sajnos uj fejleményröl kell beszámolnom.Az a helyzet a feleségem elment vele dolgozni indult volna haza és nem indult be a gép.szolt a helyi autószerelönek lehuzták a mühelybe.Hazafelé megnéztem a jelenség:forgat nem indul izzitás+MIL hibakodot én sem tudtam ELM-el olvasni.Ma nincs idejük foglalkozni vele,de ennek legalább vannak fiatal lelkes szerelöi remélem rátapintanak a lényegre.Ha valami fejlemény van akkor meg irom.
Ha izzítás+mil vagy CMP vagy üa. nyomás hiba.
Továbbra is résolajcső folyás lesz belőle. Vagy véletlenül épp a szerelés után jött ki a porlasztó hibája.
Nagyon amatőr felvetés, de a rail cső nyomásszenzorának vezetéke a helyén van? nem sérült meg? próbáld meg hogy széthúzod, kontaktspar, összedugod.
A hibajelenség alapján simán lehet ilyen probléma, főleg hogy a szívósor szerelésnél útban van a rail cső nyomásszenzorának vezetékelése. én is lehúztam annak idején ezt a csatlakozót, hogy kényelmesen lehessen szerelni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4816 Dátum:
2010.09.15 szerda, 21:18:11 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.15 szerda, 16:11:42
Sziasztok!
Sajnos uj fejleményröl kell beszámolnom.Az a helyzet a feleségem elment vele dolgozni indult volna haza és nem indult be a gép.szolt a helyi autószerelönek lehuzták a mühelybe.Hazafelé megnéztem a jelenség:forgat nem indul izzitás+MIL hibakodot én sem tudtam ELM-el olvasni.Ma nincs idejük foglalkozni vele,de ennek legalább vannak fiatal lelkes szerelöi remélem rátapintanak a lényegre.Ha valami fejlemény van akkor meg irom.
Lehet,hogy valamelyik jeladód ment el/CMP-CKP/ és ezért nem indul.Ha viszont ezután sem akkor enyémnél hasonló jelenség volt motor lámpa felgyulladás nélkül és CMP MODUL HIBA VOLT.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4817 Dátum:
2010.09.15 szerda, 21:21:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.15 szerda, 20:57:34
A hibajelenség alapján simán lehet ilyen probléma, főleg hogy a szívósor szerelésnél útban van a rail cső nyomásszenzorának vezetékelése. én is lehúztam annak idején ezt a csatlakozót, hogy kényelmesen lehessen szerelni.
Ha arra a szenzorra gondolsz ami a közös csönek a végén van akkor az rendben van mert nem huztam le vigyáztam rá mint a himes tojásra.Sajna a kocsit a szerelönél hagytam mert nem tudom mozgatni és még csomó probléma szakadt be most,remélem holnap végére járnak.de azért kösz,hogy probáltok segiteni,ha valami fejlemény van jelzek.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4818 Dátum:
2010.09.15 szerda, 22:41:04 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.15 szerda, 21:21:17
Ha arra a szenzorra gondolsz ami a közös csönek a végén van akkor az rendben van mert nem huztam le vigyáztam rá mint a himes tojásra.Sajna a kocsit a szerelönél hagytam mert nem tudom mozgatni és még csomó probléma szakadt be most,remélem holnap végére járnak.de azért kösz,hogy probáltok segiteni,ha valami fejlemény van jelzek.
amíg nincs rendes hibakód olvasás, ne szedjenek rajta szét semmit, mert utána már minden baja lesz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4819 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 07:58:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.15 szerda, 22:41:04
amíg nincs rendes hibakód olvasás, ne szedjenek rajta szét semmit, mert utána már minden baja lesz.
Köszi!
Én is attol félek,hogy az én üres pénztércámra probálkoznak.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4820 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 09:56:11 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.15 szerda, 20:52:08
szerintem is beállt szépen, ahogy mondod, tehát csere, vagy mil ki, vagy hagyom a francba...
Mielőtt kihajítod azért nézd meg, hogy nem csúszott-e le a vákumcső az EGR-edről....Nekem ugyanis az volt a hibakód oka. Valószínűleg egyforma EGeRünk van:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg371326#msg371326
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg399694#msg399694
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4821 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 11:28:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.15 szerda, 20:30:23
én úgy csinálám meg az EURO 4-es egr-est hogy a kipu felől jövő csövet kivenném és ledugóznám a kipu felőli részen és az egr elé tennék egy közdarabot miből az EGR kipu felől oldalába is menne a coolerből jövő cső, és ennyi...
igy menny az EGR is ,nem lenne hibakód és még tiszta levegőt is nyomna be...
közdarabot egy lakatos kb 5-ért megcsinálná savállóból, szilikoncsövet meg lehet venni...
de ez csak az én agymenésem, mivel nekem nincs ilyen gondom...
A levegő egr-be vezetését még jól át kellene gondolni, és meg kéne valósítani a projektet, hogy beválik-e. Ez a gondolat már bennem is felmerült, de a kivitelezést még át kéne gondolni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4822 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 13:12:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.15 szerda, 22:41:04
amíg nincs rendes hibakód olvasás, ne szedjenek rajta szét semmit, mert utána már minden baja lesz.
Délelött beszéltem a mesterrel azt mondta mig nemtudnak hibakodot olvasni bele sem kezdenek,csak az a baj,hogy most frissitették a gépet és nem igazán jött össze (a készülék nagy sárga van rajta valami méhecske szerü logo háha valakinek mond valamit).Minden esetre ez egy kicsit megnyugtatott.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4823 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 15:18:01 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.16 csütörtök, 13:12:42
Délelött beszéltem a mesterrel azt mondta mig nemtudnak hibakodot olvasni bele sem kezdenek,csak az a baj,hogy most frissitették a gépet és nem igazán jött össze (a készülék nagy sárga van rajta valami méhecske szerü logo háha valakinek mond valamit).Minden esetre ez egy kicsit megnyugtatott.
szerintem meg keress valakit, aki ért hozzá. IDS műszer kellene, mert minden más csak utánlövés.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4824 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 15:23:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.15 szerda, 22:41:04
amíg nincs rendes hibakód olvasás, ne szedjenek rajta szét semmit, mert utána már minden baja lesz.
Szerintem vigyél egy CMP-t és próbáld ki, hogy azzal elindul-e.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4825 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 15:55:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.16 csütörtök, 15:23:29
Szerintem vigyél egy CMP-t és próbáld ki, hogy azzal elindul-e.
Hol tudok venni?Bárdi?h
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4826 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 16:22:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.16 csütörtök, 15:23:29
Szerintem vigyél egy CMP-t és próbáld ki, hogy azzal elindul-e.
Bocsi!!! Hogy kérjem mert az egri bárdiba CMP-ként lövésük sincs.
Köszi!!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4827 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 17:19:27 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.16 csütörtök, 16:22:27
Bocsi!!! Hogy kérjem mert az egri bárdiba CMP-ként lövésük sincs.
Köszi!!!!!
CMP= felső holtponti jeladó
szűrkét vegyél, gyári fordot!
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4828 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 17:25:48 »
Idézetet írta: francoe - 2010.09.16 csütörtök, 09:56:11
Mielőtt kihajítod azért nézd meg, hogy nem csúszott-e le a vákumcső az EGR-edről....Nekem ugyanis az volt a hibakód oka. Valószínűleg egyforma EGeRünk van:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg371326#msg371326
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg399694#msg399694
miután visszatetted törölte magától? megnézem újra, mert az egr-n rajta volt. Hátha figyelmetlen voltam és máshol van leesve...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4829 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 17:38:15 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.16 csütörtök, 16:22:27
Bocsi!!! Hogy kérjem mert az egri bárdiba CMP-ként lövésük sincs.
Köszi!!!!!
hát úgy, hogy CMP jeladó, vezérműtengely jeladó, felső holtponti akármi. Lol.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4830 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 17:41:31 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.16 csütörtök, 17:25:48
miután visszatetted törölte magától? megnézem újra, mert az egr-n rajta volt. Hátha figyelmetlen voltam és máshol van leesve...
Arra már nem emlékszem, hogy én töröltem vagy magától elment (De ha van kütyüd (pl ELM327), akkor töröld a hibakódot aztán kiderül) . A vákuumcsövet mindenképpen nézd meg.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4831 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 17:51:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.16 csütörtök, 17:38:15
hát úgy, hogy CMP jeladó, vezérműtengely jeladó, felső holtponti akármi. Lol.
Köszi!! És a hengerfejben van a szivósor felett?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4832 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 18:09:50 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.16 csütörtök, 17:51:49
Köszi!! És a hengerfejben van a szivósor felett?
igen
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4833 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 18:10:50 »
Idézetet írta: francoe - 2010.09.16 csütörtök, 17:41:31
Arra már nem emlékszem, hogy én töröltem vagy magától elment (De ha van kütyüd (pl ELM327), akkor töröld a hibakódot aztán kiderül) . A vákuumcsövet mindenképpen nézd meg.
még nincs de szerintem lesz elm 327:-)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4834 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 18:44:49 »
Idézetet írta: francoe - 2010.09.16 csütörtök, 17:41:31
Arra már nem emlékszem, hogy én töröltem vagy magától elment (De ha van kütyüd (pl ELM327), akkor töröld a hibakódot aztán kiderül) . A vákuumcsövet mindenképpen nézd meg.
töröltük itt is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4835 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 21:14:40 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.16 csütörtök, 17:51:49
Köszi!! És a hengerfejben van a szivósor felett?
[/quoteDemég lehet A CKP jeladód ami főtengely jeladó.Ettől sem indul el,de kettő egyszerre nemszokott tönkre menni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4836 Dátum:
2010.09.17 péntek, 10:20:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.16 csütörtök, 21:14:40
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.16 csütörtök, 17:51:49
Köszi!! És a hengerfejben van a szivósor felett?
[/quoteDemég lehet A CKP jeladód ami főtengely jeladó.Ettől sem indul el,de kettő egyszerre nemszokott tönkre menni.
Szívósor alatt van, 8as csavar tartja, 3 vezeték.
CKP ritkán megy tönkre, inkább a lendkerék fogaskoszorú lógása miatt nem ad pontos jelet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4837 Dátum:
2010.09.17 péntek, 11:48:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.16 csütörtök, 15:23:29
Szerintem vigyél egy CMP-t és próbáld ki, hogy azzal elindul-e.
Szia!CMP-vel kezdtek mert tegnap tudtak hibakodot olvasni és bennevolt.Ma reggel kicserélték de még mindig nem indult,mert még mindig hibát jelez,sajna mikor ott voltam nem müködöt a készülékük és a sok inditástol akkumulátort is cserélni kellet benne(a régit vissza kapom feltöltve a helyén)mert lemerült.Elvileg lehet,hogy kodtörlés után faxalesz?Vagy a csere után indulnia kellett volna?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4838 Dátum:
2010.09.17 péntek, 12:20:59 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.17 péntek, 11:48:47
Szia!CMP-vel kezdtek mert tegnap tudtak hibakodot olvasni és bennevolt.Ma reggel kicserélték de még mindig nem indult,mert még mindig hibát jelez,sajna mikor ott voltam nem müködöt a készülékük és a sok inditástol akkumulátort is cserélni kellet benne(a régit vissza kapom feltöltve a helyén)mert lemerült.Elvileg lehet,hogy kodtörlés után faxalesz?Vagy a csere után indulnia kellett volna?
A hibakódokat kérd el! az összeset. Csak úgy tudunk segíteni.
Ha cmp hibát jelez és jeladó cserére sem javul, akkor ott a vezetékelés lesz a hibás.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4839 Dátum:
2010.09.17 péntek, 12:27:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.17 péntek, 12:20:59
A hibakódokat kérd el! az összeset. Csak úgy tudunk segíteni.
Ha cmp hibát jelez és jeladó cserére sem javul, akkor ott a vezetékelés lesz a hibás.
Azért áltam ott melletük,de a csere után nem tudtak kodot olvasni,mert valamiért nem müködött a készülék,azt mondták ne sz@rjak-be nem negy baja van a verdának csak készülék nélkül nem tudnak vele mit kezdeni ugy,hogy várjak türelemmel ha valami van szólnak.8,30-tol 11-ig ott voltam velük hát ha kitudják olvasni a hibakodokat.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4840 Dátum:
2010.09.17 péntek, 20:02:21 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.17 péntek, 11:48:47
Szia!CMP-vel kezdtek mert tegnap tudtak hibakodot olvasni és bennevolt.Ma reggel kicserélték de még mindig nem indult,mert még mindig hibát jelez,sajna mikor ott voltam nem müködöt a készülékük és a sok inditástol akkumulátort is cserélni kellet benne(a régit vissza kapom feltöltve a helyén)mert lemerült.Elvileg lehet,hogy kodtörlés után faxalesz?Vagy a csere után indulnia kellett volna?
Csere után mivolt a hiba???Nem mondték meg.!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4841 Dátum:
2010.09.17 péntek, 20:41:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.17 péntek, 20:02:21
Csere után mivolt a hiba???Nem mondték meg.!!
Azért áltam ott melletük,de a csere után nem tudtak kodot olvasni,mert valamiért nem müködött a készülék,holnap kihozzák valamelyik szervizböl.Enyit tudok,holnaptol dolgoznom kell ugy,hogy nem tudok odafigyelni rájuk sajna!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4842 Dátum:
2010.09.17 péntek, 22:43:11 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.17 péntek, 20:41:53
Azért áltam ott melletük,de a csere után nem tudtak kodot olvasni,mert valamiért nem müködött a készülék,holnap kihozzák valamelyik szervizböl.Enyit tudok,holnaptol dolgoznom kell ugy,hogy nem tudok odafigyelni rájuk sajna!!
Sajnos jobb lenne.Azért írd meg mi a hiba.Eddig nagyon hasonló a jelenség az enyémmel.Talán segíteni tudok.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4843 Dátum:
2010.09.18 szombat, 08:25:53 »
Érdeklődnék, hogy az u380-at próbáltátok-e? Használhatónak tűnik-e?
u381-et olvastam, hogy páran használjátok, de az előbbi olcsóbb 2-3 e ft-al. Sima kódolvasás/törlésre kellene.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4844 Dátum:
2010.09.18 szombat, 18:52:46 »
Na sziasztok!Az A helyzet,hogy szolt a mester nem birnak az autóval ugy,hogy azt javasolta vigyem be a legközelebbi ford szervizbe kodot olvastatni mert ök nemtudnak mit kezdeni vele,(kérdésre azt mondta ecu gond lehet mert kimenöfeszültség hibát jelez,nem vezérli a pcs-ket,elvileg a rail nyomás megvan,hiba kodot nem mondott), nekem ez nem igazán egyszerü kb30km-re ven az egri.De beszéltem egy másik emberrel,nem egy szimpatikus f@szi láttatlanban hajtókar törés/zsugorodás és pcs gond,na nem lopta be a szivembe magát.most ugy gondolom holnap hazahuzzuk és talonba helyezem mert igy nem tudok normálisan gondolkodni/dönteni.Ha valaki tud segiteniEger/Mezőkövesd környékén nem tudm mivel de meghálálnám.
Elöre is köszi!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4845 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 00:19:22 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.18 szombat, 18:52:46
Na sziasztok!Az A helyzet,hogy szolt a mester nem birnak az autóval ugy,hogy azt javasolta vigyem be a legközelebbi ford szervizbe kodot olvastatni mert ök nemtudnak mit kezdeni vele,(kérdésre azt mondta ecu gond lehet mert kimenöfeszültség hibát jelez,nem vezérli a pcs-ket,elvileg a rail nyomás megvan,hiba kodot nem mondott), nekem ez nem igazán egyszerü kb30km-re ven az egri.De beszéltem egy másik emberrel,nem egy szimpatikus f@szi láttatlanban hajtókar törés/zsugorodás és pcs gond,na nem lopta be a szivembe magát.most ugy gondolom holnap hazahuzzuk és talonba helyezem mert igy nem tudok normálisan gondolkodni/dönteni.Ha valaki tud segiteniEger/Mezőkövesd környékén nem tudm mivel de meghálálnám.
Elöre is köszi!!!!
Na mivel ezt írtad ECU gond ez nem biztos,hogy így van.Nekem pont ez volt először a hiba.Megrendeltük az újat200000ft/ és a Ford-nál ezt sem tudták felprogramozni.Nekem sem volt p csúcs vezérlés!!!Vissza húztam én is a márkaszervízből és neki állt a szerelőm tovább kutakodni.A hibát egy csipptuningos fickóval közösen oldották meg:PCM modul hiba volt!!!!!Sorszám alapján hoztunk a bontóbol egyet mert az sem mindegy,hogy milyen.Mivel az enyém GHIA ezért nagyobb mennyiségü rajta a szoftver tartalom Átlett írva és utána fellett programozva az én diesel vezérlő modulom.És a lényeg egyből pöccre indult.A mosoly meg kiült az arcomra.Viszont mielőtt ezt megpróbálod nézesd meg a CKP jeladót hátha az ment el.Ha rossz a PCM modul akkor nem lesz p csúcs vezérlés.Hát nálam ez volt.Azóta gond nélküli a kocsi.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4846 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 09:27:11 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.18 szombat, 18:52:46
Na sziasztok!Az A helyzet,hogy szolt a mester nem birnak az autóval ugy,hogy azt javasolta vigyem be a legközelebbi ford szervizbe kodot olvastatni mert ök nemtudnak mit kezdeni vele,(kérdésre azt mondta ecu gond lehet mert kimenöfeszültség hibát jelez,nem vezérli a pcs-ket,elvileg a rail nyomás megvan,hiba kodot nem mondott), nekem ez nem igazán egyszerü kb30km-re ven az egri.De beszéltem egy másik emberrel,nem egy szimpatikus f@szi láttatlanban hajtókar törés/zsugorodás és pcs gond,na nem lopta be a szivembe magát.most ugy gondolom holnap hazahuzzuk és talonba helyezem mert igy nem tudok normálisan gondolkodni/dönteni.Ha valaki tud segiteniEger/Mezőkövesd környékén nem tudm mivel de meghálálnám.
Elöre is köszi!!!!
Hello
Én is Eger környéki vagyok, de az általad említett hajtókar zsugorodás/pcsúcs diagnózist most hallom másodszor. Az illetőnek az a rögeszméje, hogy a dízelekben a hajtókar zsugorodik...
Főleg, ha megtudja azt is, hogy nem rég nagy esőben mentünk, akkor halálbiztos benne
merthogy vizet kap a motor
a teljesen zárt dízelmotor
Kaphat ugyan vizet, minden ezredik, elhiszem, ha valaki kisvödörrel önti bele a vizet a levegőszűrőnkbe.
De ez olyan valószínűségű diagnózis, mint hogy egy meteor töri be a szélvédőt.
Nem szabad odafigyelni, SZVSZ.
Szeretném tudni, hogy ki hallott már erről a zsugorodásról? Ez valami nagy parasztvakítás akar lenni szerintem.
Az új CR dízelek sokkal masszívabb motorok, talán még el tudnám hinni (félálomban) ha egy harminc éves trafóolajon üzemelő piros cigány mercire mondaná valaki.....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.19 vasárnap, 10:40:59 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4847 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 10:37:59 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.09.19 vasárnap, 09:27:11
Szeretném tudni, hogy ki hallott már erről a zsugorodásról? Ez valami nagy parasztvakítás akar lenni szerintem.
Én már láttam is ilyet. A sógorom R19 dízele szippantott bele jópár éve egy pocsolyába. Utána még ment az autó, de füstölt. Végül szétszedték és az egyik kar vagy egy centit összenyomódott. Más baja nem volt a motornak. Az R19 eleve hibás konstrukció, mert a levegő beszívó nyílás le van vezetve az első lökös alá. Egy hatalmas nyári zápor után jött ki egy parkolóházból ahol a lejtő alján egy mély tócsa volt, persze beledugta az orrát az autó és már vége is volt. Azon a hétvégén sok autó járt így.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4848 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 11:05:32 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.09.19 vasárnap, 09:27:11
Hello
Én is Eger környéki vagyok, de az általad említett hajtókar zsugorodás/pcsúcs diagnózist most hallom másodszor. Az illetőnek az a rögeszméje, hogy a dízelekben a hajtókar zsugorodik...
Főleg, ha megtudja azt is, hogy nem rég nagy esőben mentünk, akkor halálbiztos benne
Szia! Nekem látattlanban azt mondta hogy becsöpog a pcs nagyobb hömérséklet a hengerben ezért zsugorodik a hajtókar
.Most egyenlöre azt sem tudom,hogy mit csináljak,lövésem sincs igazábol piz sem igazán van probálkozni.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4849 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 11:12:04 »
Egyenlöre megprobálok valakit szerezni a környékröl,hála vannak segitökész forum társak,.de továbra is szivesen veszem a jótanácsokat.Szerintem azokkal a szerelökkel nem érdemes foglalkozni akik még nem is látták az autot,de már bontja a blokkot.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak:
1
...
90
91
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
103
104
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ