Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 18:52:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13871226 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5000 Dátum: 2010.09.24 péntek, 20:35:10 »

Tanácsot szeretnék kérni. Vettem új porlasztókat pár hónapja, mivel van egy kis porlasztó fóbiám az elolvasottak alapján. Viszont nem rakattam be, mert eddig csak poharazáson voltam, ahol egységes képet mutatott mind a négy. EGR dugózva nem füstöl padlógázra sem, ha ez számít. Most jön a kérdés. Ennek ellenére beletetessem szűk 140 e km-nél az újakat?  Huh? Zacsi válaszát tudom előre, neki felesleges válaszolnia erre  vigyor3

Ugyan nem mi fizetjük a szervízedet, sem a porlasztócsúcsokat, de még én is várnék vele. Én 235000 km-nél járok az eredeti csúcsokkal, és még csak gondolkodom rajta.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5001 Dátum: 2010.09.24 péntek, 20:37:08 »

Ugyan nem mi fizetjük a szervízedet, sem a porlasztócsúcsokat, de még én is várnék vele. Én 235000 km-nél járok az eredeti csúcsokkal, és még csak gondolkodom rajta.
Azta! Mikori a verda?


...

Köszönöm a többiek tanácsát, megfogadom.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.24 péntek, 20:51:44 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5002 Dátum: 2010.09.25 szombat, 10:55:24 »

Azta! Mikori a verda
Szia! Én sem rakatnám bele jó mutat ott a pócon,ad egy biztonság érzetet én is látt am már a cégemnél több 200e km fölötti mondit eredeti csucsokkal.Nekem is ez volt a vesszöparipám és mégis más adta meg magát.                                                                                                                           


Ja és tisztelt forum társak olyan kérdésem lenne,hogy a FMBA5J motor kodhoz két féle hengerfej lelehetö?Attol függ,hogy a rövid vagy hosszu pcs megy-e bele az enyémben 501z van az rövid-e vagy hosszu? wow1
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #5003 Dátum: 2010.09.25 szombat, 13:36:54 »

Szia! Én sem rakatnám bele jó mutat ott a pócon,ad egy biztonság érzetet én is látt am már a cégemnél több 200e km fölötti mondit eredeti csucsokkal.Nekem is ez volt a vesszöparipám és mégis más adta meg magát.                                                                                                                           


Ja és tisztelt forum társak olyan kérdésem lenne,hogy a FMBA5J motor kodhoz két féle hengerfej lelehetö?Attol függ,hogy a rövid vagy hosszu pcs megy-e bele az enyémben 501z van az rövid-e vagy hosszu? wow1

Szia.

Az 501z és az 504z a rövid csúcs.
2003 06 hótól tehát a Facelift -től van az hogy módosítottak a hengerfejen. (régebbiekben 101z ,301z jelzésű csúcsok voltak, ezek a hosszabbak).
Az 501z Eu3 as motorokban van(FMBA), az 504z Eu 4 -esekben van gyárilag( elektromos turbó+ EGR , N7BA motorkód).
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5004 Dátum: 2010.09.25 szombat, 15:08:50 »

Szia.

Az 501z és az 504z a rövid csúcs.
2003 06 hótól tehát a Facelift -től van az hogy módosítottak a hengerfejen. (régebbiekben 101z ,301z jelzésű csúcsok voltak, ezek a hosszabbak).
Az 501z Eu3 as motorokban van(FMBA), az 504z Eu 4 -esekben van gyárilag( elektromos turbó+ EGR , N7BA motorkód).

Szia!
Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi! worship eljen worship eljen
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5005 Dátum: 2010.09.25 szombat, 15:25:26 »

Szia!
Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi! worship eljen worship eljen
Na készül a kocsi,milesz a vége és mit kell cserélni?Huh???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5006 Dátum: 2010.09.25 szombat, 16:03:47 »

Na készül a kocsi,milesz a vége és mit kell cserélni?Huh???
Szia!
Még nincs jobban megbontva,egyenlöre hengerfejet keresek az biztos,de van sok segitőkész ember akivel beszéltem azt mondták addig ne vegyek semmit mig meg nem bontották mert a hengerfej kétrészgöl áll lehet,hogy nem kell komplett ebböl sem,de majd meglátjuk.Egyépként valaki irta,hogy Debrecen-Józsán van egy szerelő akit nagyon dicsért.Arrol anyit ha a környékemen lenne már rég nála lenne az autó mert igaz csak telefonon beszéltünk ö ált a dologhoz a leg szimpatikusabban és nem beszélt hülyeségeket,valahogy telefonon is bizalom gerjesztő volt.Ha kész lesz az autó elsö utam hozzá lesz!!!!! integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5007 Dátum: 2010.09.25 szombat, 20:10:10 »

Mit jelent hogy EGR OFF?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5008 Dátum: 2010.09.25 szombat, 20:30:06 »

Mit jelent hogy EGR OFF?  vigyor3
Levan dugózva és a motor tiszta levegőt kap....... :eljen:Van róla leírás,hogy kell csinálni.Mielőtt neki akarsz állni elmondják neked azok akik már csinálták.Nekem is levan,de én így vettem. taps
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.25 szombat, 20:31:41 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5009 Dátum: 2010.09.25 szombat, 23:06:41 »

Levan dugózva és a motor tiszta levegőt kap....... :eljen:Van róla leírás,hogy kell csinálni.Mielőtt neki akarsz állni elmondják neked azok akik már csinálták.Nekem is levan,de én így vettem. taps
Na igen, de akkor vegyen előbb egy u380-at vagy elm327-et hibakódtörlésre, mivel 2007-es verdája van, eur4.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5010 Dátum: 2010.09.25 szombat, 23:15:02 »

Na igen, de akkor vegyen előbb egy u380-at vagy elm327-et hibakódtörlésre, mivel 2007-es verdája van, eur4.
Igen ezt kihagytam bocs.Nem néztem meg a kocsija milyen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5011 Dátum: 2010.09.25 szombat, 23:21:47 »

Igen ezt kihagytam bocs.Nem néztem meg a kocsija milyen.
ha már itt tartunk, u380.. pár napja ért ide postán, teszteltem, elég 1szerű, de gyorsan lehet vele hibakódot olvasni/törölni. Erre megéri ilyet venni. Ára sem vészes. E-bay-en fele, mint vacarán.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5012 Dátum: 2010.09.25 szombat, 23:45:27 »

Azta! Mikori a verda?


...

Köszönöm a többiek tanácsát, megfogadom.

2005-ös, 130 pacis tédécéi.  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5013 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 10:08:20 »


LOL  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
blukacs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #5014 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 11:01:10 »

Sziasztok!

Nem tud valaki még mindig picit olcsóbban porlasztókat szerezni?Huh?


Üdv Balu
Naplózva

06-20-930-24-85
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #5015 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 15:07:49 »

Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy miért világít a motor-figyelmeztető fény?? Gyengébbnek nem mondható a motor. Már villgott közben az izzításjelző is. Mi lehet a baja??  2006-os 2.0tdci mondeo.
Előre köszi a segítséget.
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5016 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 15:22:15 »

A levegőszűrőnél meg még MAF(?) szenzorom sincs... gyárilag...
valószínű tényleg az egr ***t be, csak mivel le van dugózva, nem vettem észre semmi más tünetet, csak a MIL lámpát... hisz majd 20e km-t kibírt dugózva!
Hali!
Kicseréltük az EGR-t, de ugyanúgy kapom a P0405 hibakódot és világít a MIL. vakuum elvileg rendben az egr elektromos csatlakzói is elvileg rendben, szakadás nincs.

Vik is azt mondta múltkor, hogy ez (P0405) mindeképpen egr csere.... valakinek van valami ötlete, mit nézzek még meg?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5017 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 15:27:22 »

Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy miért világít a motor-figyelmeztető fény?? Gyengébbnek nem mondható a motor. Már villgott közben az izzításjelző is. Mi lehet a baja??  2006-os 2.0tdci mondeo.
Előre köszi a segítséget.
A verdád tele van elektronikával, érzékelőkkel. Előbb hibakódolvasásra van szükséged!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5018 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 15:55:22 »

a mil lámpát ez sem vágná át! a maf működésekor figyeli a maf és a map szenzor jeleit més a belépő levegő hőmérséklet változását is....

maf (ez nekem, ha jól tudom nincs) map szenzor is okozhatja MIL világítást? belépőlevegő hőmérséklet változást melyik figyeli?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5019 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 15:57:35 »

maf (ez nekem, ha jól tudom nincs) map szenzor is okozhatja MIL világítást? belépőlevegő hőmérséklet változást melyik figyeli?
map az úgy tudom, hogy mindegyiken van
maf pedig a turbó és a légszűrőház közötti szakaszon van felülről
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #5020 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 15:58:58 »

maf (ez nekem, ha jól tudom nincs) map szenzor is okozhatja MIL világítást? belépőlevegő hőmérséklet változást melyik figyeli?
A map!De ha ég a MIL,akkor ott mindenképpen kell saját hibakódnak lennie.Mivel diagoltátok?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5021 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 16:06:55 »

A map!De ha ég a MIL,akkor ott mindenképpen kell saját hibakódnak lennie.Mivel diagoltátok?
Phh. valami univerzális gép volt, nem laptopos, P0405. MAP a szívósor feletti, ugye, ami jobb, ha szürke, és nem fekete?  vis***akom a feketét, hátha az a baja...
épp ma takarítottam szívósort, és cseréltem a gyertyákat is, már csak ez a vacak mil aludhatna ki!
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.26 vasárnap, 16:10:01 írta Wah » Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5022 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 16:16:46 »

Ha nincs MAF, honnan vesz a szívott(ok töltött) levegőhőmérsékletét?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #5023 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 16:31:49 »

Phh. valami univerzális gép volt, nem laptopos, P0405. MAP a szívósor feletti, ugye, ami jobb, ha szürke, és nem fekete?  vis***akom a feketét, hátha az a baja...
épp ma takarítottam szívósort, és cseréltem a gyertyákat is, már csak ez a vacak mil aludhatna ki!
amiről te beszélsz az a cmp-veztengej helyzet jeladó.annak ehhez semmi köze.ill attól az izzításjel gyulladhat ki.és a mocit is leállítja.
A maf a levegőszűrő utáni csőszakaszban van-ez neked nincs ezek szerint.Biztos?
A map a töltőlevegő nyomását és hőmérsékletét méri, a cooler utáni csőszakaszban lakik.

A p0405 még mindig egr hiba-jel kicsi.

Lehet,hogy megbízhatatlan az univerzális diag gép......!
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.26 vasárnap, 16:34:29 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5024 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 16:31:59 »

Ha nincs MAF, honnan vesz a szívott(ok töltött) levegőhőmérsékletét?
Nem mindegyiken van MAF és nem mindegyiken van 2db ventilátor sem.Láttam 116LE TDCI-t MAF nélkül,de havernak 131LE TDCI és 1db ventilátoros És van MAF.Nekem van MAF és 2db ventilátor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5025 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 16:47:05 »

Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy miért világít a motor-figyelmeztető fény?? Gyengébbnek nem mondható a motor. Már villgott közben az izzításjelző is. Mi lehet a baja??  2006-os 2.0tdci mondeo.
Előre köszi a segítséget.
Szia! Régota csinálja?Ha rám halgatsz elviszed valahova ahol értenek az autodhoz,normális diaggal dolgoznak mert k@@ nagy bukta lehet belöle!!De nem kell egyböl a Dunának menni lehet,hogy valami banális dolog de ehez mindenesetre egy normális szerelö kell aki ért is hozzá.Ha irsz,hogy merre laksz ugy is javasol valakit valaki. integet2 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5026 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 16:50:12 »

Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy miért világít a motor-figyelmeztető fény?? Gyengébbnek nem mondható a motor. Már villgott közben az izzításjelző is. Mi lehet a baja??  2006-os 2.0tdci mondeo.
Előre köszi a segítséget.
Gyári műszerrel olvassanak hibakódot és utána mielőtt kell valamit csinálni kérj itt a fórumon tanácsot jobban jársz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5027 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 17:46:04 »

amiről te beszélsz az a cmp-veztengej helyzet jeladó.annak ehhez semmi köze.ill attól az izzításjel gyulladhat ki.és a mocit is leállítja.
A maf a levegőszűrő utáni csőszakaszban van-ez neked nincs ezek szerint.Biztos?
A map a töltőlevegő nyomását és hőmérsékletét méri, a cooler utáni csőszakaszban lakik.

A p0405 még mindig egr hiba-jel kicsi.

Lehet,hogy megbízhatatlan az univerzális diag gép......!

Ok lehet, hogy nem a legjobb célműszer, de: új(!) egr be, hibakód törlése, 20km után újra ég a MIL. újra P0405...
kell az egr-t rátanítráprogramozni esetleg az ECU-re?
Egyébként elöszőr Vik olvasta a 0405-t, törölte, majd újra visszajött, újra törölte, és ő is azt mondta, hogy EGRcsere.
ok, kicseréltük, kitöröltük és újra ég a MIL.
MAP szenzor hiba nem lehet? ez az?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40887785&termek_al_id=22582
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.26 vasárnap, 17:47:45 írta Wah » Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5028 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:02:42 »


Szerintem ha MAP-val lenne gond akkor ilyesmik lennének a hiba kodok:
P0100=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés funkció-rendellenesség
P0101=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés „kell”értéktartományon kívüli érték
P0102=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés jel kicsi
P0103=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés jel nagy
P0104=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés véletlenszerűen jelentkező hiba
P0105=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó funkció-rendellenesség
P0106=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó „kell”értéktartományon kívüli érték
P0107=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel kicsi
P0108=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel nagy
P0109=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba
P0110=Szívólevegöhömérséklel-jeladó funkció-rendellenesség
P0111=Szívólevegöhömérséklel-jeladó „kell"értéktartományon kívüliérték
P0112=Szívólevegöhömérséklel-jeladó jel kicsi
P0113=Szívólevegöhömérséklel-jeladó jel nagy
P0114=Szívólevegöhömérséklel-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba

Szerintem. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5029 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:03:04 »

Ok lehet, hogy nem a legjobb célműszer, de: új(!) egr be, hibakód törlése, 20km után újra ég a MIL. újra P0405...
kell az egr-t rátanítráprogramozni esetleg az ECU-re?
Egyébként elöszőr Vik olvasta a 0405-t, törölte, majd újra visszajött, újra törölte, és ő is azt mondta, hogy EGRcsere.
ok, kicseréltük, kitöröltük és újra ég a MIL.
MAP szenzor hiba nem lehet? ez az?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40887785&termek_al_id=22582

Igen,de biztos nincs MAF-od a levegőszürőnél?Ha van pucold ki hátha segít.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5030 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:06:05 »

Ok lehet, hogy nem a legjobb célműszer, de: új(!) egr be, hibakód törlése, 20km után újra ég a MIL. újra P0405...
kell az egr-t rátanítráprogramozni esetleg az ECU-re?
Egyébként elöszőr Vik olvasta a 0405-t, törölte, majd újra visszajött, újra törölte, és ő is azt mondta, hogy EGRcsere.
ok, kicseréltük, kitöröltük és újra ég a MIL.
MAP szenzor hiba nem lehet? ez az?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40887785&termek_al_id=22582

Lehet,hogy hülye a kérdés,de nem lehet,hogy nem müködik a berakott EGR rendesen??Csak kérdezem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5031 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:12:17 »

Ok lehet, hogy nem a legjobb célműszer, de: új(!) egr be, hibakód törlése, 20km után újra ég a MIL. újra P0405...
kell az egr-t rátanítráprogramozni esetleg az ECU-re?
Egyébként elöszőr Vik olvasta a 0405-t, törölte, majd újra visszajött, újra törölte, és ő is azt mondta, hogy EGRcsere.
ok, kicseréltük, kitöröltük és újra ég a MIL.
MAP szenzor hiba nem lehet? ez az?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40887785&termek_al_id=22582

Hülye kérdés levegö szürő?Miért is?:P0405=Kipufogógáz visszavezetés-érzékelő A jel kicsi .Vagy kontaktos az egr csati vagy nem belevaló vagy rosz vagy vezeték. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #5032 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:13:29 »

Szia! Régota csinálja?Ha rám halgatsz elviszed valahova ahol értenek az autodhoz,normális diaggal dolgoznak mert k@@ nagy bukta lehet belöle!!De nem kell egyböl a Dunának menni lehet,hogy valami banális dolog de ehez mindenesetre egy normális szerelö kell aki ért is hozzá.Ha irsz,hogy merre laksz ugy is javasol valakit valaki. integet2 integet2

1-2 napja világít a motor-figyelmeztető fény. Az izzításjelző pedig már régóta.  XVII. kerület közelében valaki jó szerelőt tudna mondani?
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.26 vasárnap, 18:15:30 írta tuning94 » Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5033 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:15:22 »

1-2 napja világít a motor-figyelmeztető fény. Az izzításjelző pedig már régóta.
Hiba kodot olvastattál már?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #5034 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:16:11 »

Hiba kodot olvastattál már?

Még nem volt rá időm.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5035 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:20:44 »

Hülye kérdés levegö szürő?Miért is?:P0405=Kipufogógáz visszavezetés-érzékelő A jel kicsi .Vagy kontaktos az egr csati vagy nem belevaló vagy rosz vagy vezeték. integet2
Én nem a levegőszürőt kérdeztem,hanem ALF is a MAF.ra kérdezett rá.Arra gondoltam én is az EGR hibásan müködik a vezeték nem jutott eszembe.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5036 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:22:19 »

1-2 napja világít a motor-figyelmeztető fény. Az izzításjelző pedig már régóta.  XVII. kerület közelében valaki jó szerelőt tudna mondani?
Bocsi BP-en nem vagyok ismerös de itt vagytok böven valaki ugy is segit. integet2
De mindenképp megbizható szerelöt keress mert az egyépként piti hiba is drága lehet,nekem elhiheted!
Ha van hiba kodod akkor itt a forumon is sokat tudnak segiteni. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:25:37 »

Én nem a levegőszürőt kérdeztem,hanem ALF is a MAF.ra kérdezett rá.Arra gondoltam én is az EGR hibásan müködik a vezeték nem jutott eszembe.

MAF-levegőszűrőnél nincs, csak a helye a müanyagon:)
vezetékelést megnéztük, a tűzfalig nincs szakadás. a hibakódot, volt hogy 400-500km után írta újra be, majd szépen csökkent ez  15-20km-re.
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5038 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:26:52 »

Hülye kérdés levegö szürő?Miért is?:P0405=Kipufogógáz visszavezetés-érzékelő A jel kicsi .Vagy kontaktos az egr csati vagy nem belevaló vagy rosz vagy vezeték. integet2

levegőszűrőt is cseréltünk olajjal, ma meg szívósort is tusztítottam meg új izzítókat is beraktam.
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5039 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:28:39 »

Lehet,hogy hülye a kérdés,de nem lehet,hogy nem müködik a berakott EGR rendesen??Csak kérdezem.

fene tudja, zsír új. én még a vakuum csővekre gondoltam, bár ha lehúzom a csövet, érezni, hogy szív...
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5040 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:30:12 »

Én nem a levegőszürőt kérdeztem,hanem ALF is a MAF.ra kérdezett rá.Arra gondoltam én is az EGR hibásan müködik a vezeték nem jutott eszembe.
Bocsi!TIS én akartam a levegöszüröt kérdezni de mér tul extrémnek tünik,A vákum miatt gondoltam,de ezek turbosak igy nem lehet.Amatör kérdés lett belölle és félre érthető, integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5041 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:31:07 »

fene tudja, zsír új. én még a vakuum csővekre gondoltam, bár ha lehúzom a csövet, érezni, hogy szív...
A régivel is ezt csinálta?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5042 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:38:34 »

Bocsi!TIS én akartam a levegöszüröt kérdezni de mér tul extrémnek tünik,A vákum miatt gondoltam,de ezek turbosak igy nem lehet.Amatör kérdés lett belölle és félre érthető, integet2
Tudod,hogy nincs gond,fő a segítő szándék.Nálad is ezért érdeklődtem a kocsid felől.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5043 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:41:07 »

Tudod,hogy nincs gond,fő a segítő szándék.Nálad is ezért érdeklődtem a kocsid felől.
Oké,oké!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5044 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:41:38 »

A régivel is ezt csinálta?
a régivel és az újjal is ugyanazt produkálja.....
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5045 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 18:44:05 »

én is köszönöm a segítő szándékát és az együttgondolkodását mindenkinek!:-) továbbra is help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #5046 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 19:02:57 »

1-2 napja világít a motor-figyelmeztető fény. Az izzításjelző pedig már régóta.  XVII. kerület közelében valaki jó szerelőt tudna mondani?
Németh Viktor  (Vik)
Lurdyházzal szemben a Könyves Kálmán körúton az Auto Fort-nál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #5047 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 19:08:34 »

Ok lehet, hogy nem a legjobb célműszer, de: új(!) egr be, hibakód törlése, 20km után újra ég a MIL. újra P0405...
kell az egr-t rátanítráprogramozni esetleg az ECU-re?
Egyébként elöszőr Vik olvasta a 0405-t, törölte, majd újra visszajött, újra törölte, és ő is azt mondta, hogy EGRcsere.
ok, kicseréltük, kitöröltük és újra ég a MIL.
MAP szenzor hiba nem lehet? ez az?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40887785&termek_al_id=22582

a map-nak saját hibakódjai vannak.
az új egr-t hol vetted?nem lehet,hogy az is gagyi?tutti új?Nem bontott?Mert a kromax bontottat is veszteget.....pl.
ert-nem kell tanítani az ecu-ra.viszont a boltban,ahol vetted,kicseréltethetnéd.
Ill. próbálni kellene egyolyat is,hogy húzzátok le róla a csatit ,és akkor olvassatok hibakódot.Ha ugyan az a hibakód,valszeg ratyi az egér.
Mérni kellene összehasonlító méréseket ellenállásra a két egr-ed között.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5048 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 19:20:32 »

a map-nak saját hibakódjai vannak.
az új egr-t hol vetted?nem lehet,hogy az is gagyi?tutti új?Nem bontott?Mert a kromax bontottat is veszteget.....pl.
ert-nem kell tanítani az ecu-ra.viszont a boltban,ahol vetted,kicseréltethetnéd.
Ill. próbálni kellene egyolyat is,hogy húzzátok le róla a csatit ,és akkor olvassatok hibakódot.Ha ugyan az a hibakód,valszeg ratyi az egér.
Mérni kellene összehasonlító méréseket ellenállásra a két egr-ed között.

Nagyautónál vettem, abszolút új ők korrektek, nem hiszem, hogy használtat adtak volna el.... a dobozon rajta van minden, mikor rendelték etc....

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5049 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 19:24:40 »

Nagyautónál vettem, abszolút új ők korrektek, nem hiszem, hogy használtat adtak volna el.... a dobozon rajta van minden, mikor rendelték etc....


Csak egy általános pl:Ha vettem már másik kocsimba termosztátot vadi újat és kisem nyitott.Nemvéletlenül kérdeztük ALF-al ,hogy jólmüködik-e.Nézesd meg ahogy ő tanácsolta.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.