Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:57:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621695 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5000 Dátum:
2010.09.24 péntek, 20:35:10 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.24 péntek, 20:13:44
Tanácsot szeretnék kérni. Vettem új porlasztókat pár hónapja, mivel van egy kis porlasztó fóbiám az elolvasottak alapján. Viszont nem rakattam be, mert eddig csak poharazáson voltam, ahol egységes képet mutatott mind a négy. EGR dugózva nem füstöl padlógázra sem, ha ez számít. Most jön a kérdés. Ennek ellenére beletetessem szűk 140 e km-nél az újakat?
Zacsi válaszát tudom előre, neki felesleges válaszolnia erre
Ugyan nem mi fizetjük a szervízedet, sem a porlasztócsúcsokat, de még én is várnék vele. Én 235000 km-nél járok az eredeti csúcsokkal, és még csak gondolkodom rajta.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5001 Dátum:
2010.09.24 péntek, 20:37:08 »
Idézetet írta: gabe - 2010.09.24 péntek, 20:35:10
Ugyan nem mi fizetjük a szervízedet, sem a porlasztócsúcsokat, de még én is várnék vele. Én 235000 km-nél járok az eredeti csúcsokkal, és még csak gondolkodom rajta.
Azta! Mikori a verda?
...
Köszönöm a többiek tanácsát, megfogadom.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.24 péntek, 20:51:44 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5002 Dátum:
2010.09.25 szombat, 10:55:24 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.24 péntek, 20:37:08
Azta! Mikori a verda
Szia! Én sem rakatnám bele jó mutat ott a pócon,ad egy biztonság érzetet én is látt am már a cégemnél több 200e km fölötti mondit eredeti csucsokkal.Nekem is ez volt a vesszöparipám és mégis más adta meg magát.
Ja és tisztelt forum társak olyan kérdésem lenne,hogy a FMBA5J motor kodhoz két féle hengerfej lelehetö?Attol függ,hogy a rövid vagy hosszu pcs megy-e bele az enyémben 501z van az rövid-e vagy hosszu?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5003 Dátum:
2010.09.25 szombat, 13:36:54 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.25 szombat, 10:55:24
Szia! Én sem rakatnám bele jó mutat ott a pócon,ad egy biztonság érzetet én is látt am már a cégemnél több 200e km fölötti mondit eredeti csucsokkal.Nekem is ez volt a vesszöparipám és mégis más adta meg magát.
Ja és tisztelt forum társak olyan kérdésem lenne,hogy a FMBA5J motor kodhoz két féle hengerfej lelehetö?Attol függ,hogy a rövid vagy hosszu pcs megy-e bele az enyémben 501z van az rövid-e vagy hosszu?
Szia.
Az 501z és az 504z a rövid csúcs.
2003 06 hótól tehát a Facelift -től van az hogy módosítottak a hengerfejen. (régebbiekben 101z ,301z jelzésű csúcsok voltak, ezek a hosszabbak).
Az 501z Eu3 as motorokban van(FMBA), az 504z Eu 4 -esekben van gyárilag( elektromos turbó+ EGR , N7BA motorkód).
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5004 Dátum:
2010.09.25 szombat, 15:08:50 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.09.25 szombat, 13:36:54
Szia.
Az 501z és az 504z a rövid csúcs.
2003 06 hótól tehát a Facelift -től van az hogy módosítottak a hengerfejen. (régebbiekben 101z ,301z jelzésű csúcsok voltak, ezek a hosszabbak).
Az 501z Eu3 as motorokban van(FMBA), az 504z Eu 4 -esekben van gyárilag( elektromos turbó+ EGR , N7BA motorkód).
Szia!
Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5005 Dátum:
2010.09.25 szombat, 15:25:26 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.25 szombat, 15:08:50
Szia!
Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!
Na készül a kocsi,milesz a vége és mit kell cserélni?
??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5006 Dátum:
2010.09.25 szombat, 16:03:47 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.25 szombat, 15:25:26
Na készül a kocsi,milesz a vége és mit kell cserélni?
??
Szia!
Még nincs jobban megbontva,egyenlöre hengerfejet keresek az biztos,de van sok segitőkész ember akivel beszéltem azt mondták addig ne vegyek semmit mig meg nem bontották mert a hengerfej kétrészgöl áll lehet,hogy nem kell komplett ebböl sem,de majd meglátjuk.Egyépként valaki irta,hogy Debrecen-Józsán van egy szerelő akit nagyon dicsért.Arrol anyit ha a környékemen lenne már rég nála lenne az autó mert igaz csak telefonon beszéltünk ö ált a dologhoz a leg szimpatikusabban és nem beszélt hülyeségeket,valahogy telefonon is bizalom gerjesztő volt.Ha kész lesz az autó elsö utam hozzá lesz!!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5007 Dátum:
2010.09.25 szombat, 20:10:10 »
Mit jelent hogy EGR OFF?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5008 Dátum:
2010.09.25 szombat, 20:30:06 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.09.25 szombat, 20:10:10
Mit jelent hogy EGR OFF?
Levan dugózva és a motor tiszta levegőt kap....... :eljen:Van róla leírás,hogy kell csinálni.Mielőtt neki akarsz állni elmondják neked azok akik már csinálták.Nekem is levan,de én így vettem.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.25 szombat, 20:31:41 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5009 Dátum:
2010.09.25 szombat, 23:06:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.25 szombat, 20:30:06
Levan dugózva és a motor tiszta levegőt kap....... :eljen:Van róla leírás,hogy kell csinálni.Mielőtt neki akarsz állni elmondják neked azok akik már csinálták.Nekem is levan,de én így vettem.
Na igen, de akkor vegyen előbb egy u380-at vagy elm327-et hibakódtörlésre, mivel 2007-es verdája van, eur4.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5010 Dátum:
2010.09.25 szombat, 23:15:02 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.25 szombat, 23:06:41
Na igen, de akkor vegyen előbb egy u380-at vagy elm327-et hibakódtörlésre, mivel 2007-es verdája van, eur4.
Igen ezt kihagytam bocs.Nem néztem meg a kocsija milyen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5011 Dátum:
2010.09.25 szombat, 23:21:47 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.25 szombat, 23:15:02
Igen ezt kihagytam bocs.Nem néztem meg a kocsija milyen.
ha már itt tartunk, u380.. pár napja ért ide postán, teszteltem, elég 1szerű, de gyorsan lehet vele hibakódot olvasni/törölni. Erre megéri ilyet venni. Ára sem vészes. E-bay-en fele, mint vacarán.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5012 Dátum:
2010.09.25 szombat, 23:45:27 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.24 péntek, 20:37:08
Azta! Mikori a verda?
...
Köszönöm a többiek tanácsát, megfogadom.
2005-ös, 130 pacis tédécéi.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5013 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 10:08:20 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.09.24 péntek, 20:13:12
LOL
Naplózva
blah blah blah
blukacs1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5014 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 11:01:10 »
Sziasztok!
Nem tud valaki még mindig picit olcsóbban porlasztókat szerezni?
Üdv Balu
Naplózva
06-20-930-24-85
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5015 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 15:07:49 »
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy miért világít a motor-figyelmeztető fény?? Gyengébbnek nem mondható a motor. Már villgott közben az izzításjelző is. Mi lehet a baja?? 2006-os 2.0tdci mondeo.
Előre köszi a segítséget.
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5016 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 15:22:15 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.15 szerda, 20:35:20
A levegőszűrőnél meg még MAF(?) szenzorom sincs... gyárilag...
valószínű tényleg az egr ***t be, csak mivel le van dugózva, nem vettem észre semmi más tünetet, csak a MIL lámpát... hisz majd 20e km-t kibírt dugózva!
Hali!
Kicseréltük az EGR-t, de ugyanúgy kapom a P0405 hibakódot és világít a MIL. vakuum elvileg rendben az egr elektromos csatlakzói is elvileg rendben, szakadás nincs.
Vik is azt mondta múltkor, hogy ez (P0405) mindeképpen egr csere.... valakinek van valami ötlete, mit nézzek még meg?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5017 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 15:27:22 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.09.26 vasárnap, 15:07:49
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy miért világít a motor-figyelmeztető fény?? Gyengébbnek nem mondható a motor. Már villgott közben az izzításjelző is. Mi lehet a baja?? 2006-os 2.0tdci mondeo.
Előre köszi a segítséget.
A verdád tele van elektronikával, érzékelőkkel. Előbb hibakódolvasásra van szükséged!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5018 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 15:55:22 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.15 szerda, 20:33:17
a mil lámpát ez sem vágná át! a maf működésekor figyeli a maf és a map szenzor jeleit més a belépő levegő hőmérséklet változását is....
maf (ez nekem, ha jól tudom nincs) map szenzor is okozhatja MIL világítást? belépőlevegő hőmérséklet változást melyik figyeli?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5019 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 15:57:35 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 15:55:22
maf (ez nekem, ha jól tudom nincs) map szenzor is okozhatja MIL világítást? belépőlevegő hőmérséklet változást melyik figyeli?
map az úgy tudom, hogy mindegyiken van
maf pedig a turbó és a légszűrőház közötti szakaszon van felülről
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5020 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 15:58:58 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 15:55:22
maf (ez nekem, ha jól tudom nincs) map szenzor is okozhatja MIL világítást? belépőlevegő hőmérséklet változást melyik figyeli?
A map!De ha ég a MIL,akkor ott mindenképpen kell saját hibakódnak lennie.Mivel diagoltátok?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5021 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 16:06:55 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.26 vasárnap, 15:58:58
A map!De ha ég a MIL,akkor ott mindenképpen kell saját hibakódnak lennie.Mivel diagoltátok?
Phh. valami univerzális gép volt, nem laptopos,
P0405.
MAP a szívósor feletti, ugye, ami jobb, ha szürke, és nem fekete? vis***akom a feketét, hátha az a baja...
épp ma takarítottam szívósort, és cseréltem a gyertyákat is, már csak ez a vacak mil aludhatna ki!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.26 vasárnap, 16:10:01 írta Wah
»
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5022 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 16:16:46 »
Ha nincs MAF, honnan vesz a szívott(ok töltött) levegőhőmérsékletét?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5023 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 16:31:49 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 16:06:55
Phh. valami univerzális gép volt, nem laptopos,
P0405.
MAP a szívósor feletti, ugye, ami jobb, ha szürke, és nem fekete? vis***akom a feketét, hátha az a baja...
épp ma takarítottam szívósort, és cseréltem a gyertyákat is, már csak ez a vacak mil aludhatna ki!
amiről te beszélsz az a cmp-veztengej helyzet jeladó.annak ehhez semmi köze.ill attól az izzításjel gyulladhat ki.és a mocit is leállítja.
A maf a levegőszűrő utáni csőszakaszban van-ez neked nincs ezek szerint.Biztos?
A map a töltőlevegő nyomását és hőmérsékletét méri, a cooler utáni csőszakaszban lakik.
A p0405 még mindig egr hiba-jel kicsi.
Lehet,hogy megbízhatatlan az univerzális diag gép......!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.26 vasárnap, 16:34:29 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5024 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 16:31:59 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 16:16:46
Ha nincs MAF, honnan vesz a szívott(ok töltött) levegőhőmérsékletét?
Nem mindegyiken van MAF és nem mindegyiken van 2db ventilátor sem.Láttam 116LE TDCI-t MAF nélkül,de havernak 131LE TDCI és 1db ventilátoros És van MAF.Nekem van MAF és 2db ventilátor.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5025 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 16:47:05 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.09.26 vasárnap, 15:07:49
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy miért világít a motor-figyelmeztető fény?? Gyengébbnek nem mondható a motor. Már villgott közben az izzításjelző is. Mi lehet a baja?? 2006-os 2.0tdci mondeo.
Előre köszi a segítséget.
Szia! Régota csinálja?Ha rám halgatsz elviszed valahova ahol értenek az autodhoz,normális diaggal dolgoznak mert k@@ nagy bukta lehet belöle!!De nem kell egyböl a Dunának menni lehet,hogy valami banális dolog de ehez mindenesetre egy normális szerelö kell aki ért is hozzá.Ha irsz,hogy merre laksz ugy is javasol valakit valaki.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5026 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 16:50:12 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.09.26 vasárnap, 15:07:49
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy miért világít a motor-figyelmeztető fény?? Gyengébbnek nem mondható a motor. Már villgott közben az izzításjelző is. Mi lehet a baja?? 2006-os 2.0tdci mondeo.
Előre köszi a segítséget.
Gyári műszerrel olvassanak hibakódot és utána mielőtt kell valamit csinálni kérj itt a fórumon tanácsot jobban jársz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5027 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 17:46:04 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.26 vasárnap, 16:31:49
amiről te beszélsz az a cmp-veztengej helyzet jeladó.annak ehhez semmi köze.ill attól az izzításjel gyulladhat ki.és a mocit is leállítja.
A maf a levegőszűrő utáni csőszakaszban van-ez neked nincs ezek szerint.Biztos?
A map a töltőlevegő nyomását és hőmérsékletét méri, a cooler utáni csőszakaszban lakik.
A p0405 még mindig egr hiba-jel kicsi.
Lehet,hogy megbízhatatlan az univerzális diag gép......!
Ok lehet, hogy nem a legjobb célműszer, de: új(!) egr be, hibakód törlése, 20km után újra ég a MIL. újra P0405...
kell az egr-t rátanítráprogramozni esetleg az ECU-re?
Egyébként elöszőr Vik olvasta a 0405-t, törölte, majd újra visszajött, újra törölte, és ő is azt mondta, hogy EGRcsere.
ok, kicseréltük, kitöröltük és újra ég a MIL.
MAP szenzor hiba nem lehet? ez az?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40887785&termek_al_id=22582
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.26 vasárnap, 17:47:45 írta Wah
»
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5028 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:02:42 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 17:46:04
Szerintem ha MAP-val lenne gond akkor ilyesmik lennének a hiba kodok:
P0100=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés funkció-rendellenesség
P0101=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés „kell”értéktartományon kívüli érték
P0102=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés jel kicsi
P0103=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés jel nagy
P0104=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés véletlenszerűen jelentkező hiba
P0105=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó funkció-rendellenesség
P0106=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó „kell”értéktartományon kívüli érték
P0107=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel kicsi
P0108=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel nagy
P0109=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba
P0110=Szívólevegöhömérséklel-jeladó funkció-rendellenesség
P0111=Szívólevegöhömérséklel-jeladó „kell"értéktartományon kívüliérték
P0112=Szívólevegöhömérséklel-jeladó jel kicsi
P0113=Szívólevegöhömérséklel-jeladó jel nagy
P0114=Szívólevegöhömérséklel-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba
Szerintem.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5029 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:03:04 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 17:46:04
Ok lehet, hogy nem a legjobb célműszer, de: új(!) egr be, hibakód törlése, 20km után újra ég a MIL. újra P0405...
kell az egr-t rátanítráprogramozni esetleg az ECU-re?
Egyébként elöszőr Vik olvasta a 0405-t, törölte, majd újra visszajött, újra törölte, és ő is azt mondta, hogy EGRcsere.
ok, kicseréltük, kitöröltük és újra ég a MIL.
MAP szenzor hiba nem lehet? ez az?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40887785&termek_al_id=22582
Igen,de biztos nincs MAF-od a levegőszürőnél?Ha van pucold ki hátha segít.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5030 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:06:05 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 17:46:04
Ok lehet, hogy nem a legjobb célműszer, de: új(!) egr be, hibakód törlése, 20km után újra ég a MIL. újra P0405...
kell az egr-t rátanítráprogramozni esetleg az ECU-re?
Egyébként elöszőr Vik olvasta a 0405-t, törölte, majd újra visszajött, újra törölte, és ő is azt mondta, hogy EGRcsere.
ok, kicseréltük, kitöröltük és újra ég a MIL.
MAP szenzor hiba nem lehet? ez az?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40887785&termek_al_id=22582
Lehet,hogy hülye a kérdés,de nem lehet,hogy nem müködik a berakott EGR rendesen??Csak kérdezem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5031 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:12:17 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 17:46:04
Ok lehet, hogy nem a legjobb célműszer, de: új(!) egr be, hibakód törlése, 20km után újra ég a MIL. újra P0405...
kell az egr-t rátanítráprogramozni esetleg az ECU-re?
Egyébként elöszőr Vik olvasta a 0405-t, törölte, majd újra visszajött, újra törölte, és ő is azt mondta, hogy EGRcsere.
ok, kicseréltük, kitöröltük és újra ég a MIL.
MAP szenzor hiba nem lehet? ez az?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40887785&termek_al_id=22582
Hülye kérdés levegö szürő?Miért is?:P0405=Kipufogógáz visszavezetés-érzékelő A jel kicsi .Vagy kontaktos az egr csati vagy nem belevaló vagy rosz vagy vezeték.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5032 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:13:29 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.26 vasárnap, 16:47:05
Szia! Régota csinálja?Ha rám halgatsz elviszed valahova ahol értenek az autodhoz,normális diaggal dolgoznak mert k@@ nagy bukta lehet belöle!!De nem kell egyböl a Dunának menni lehet,hogy valami banális dolog de ehez mindenesetre egy normális szerelö kell aki ért is hozzá.Ha irsz,hogy merre laksz ugy is javasol valakit valaki.
1-2 napja világít a motor-figyelmeztető fény. Az izzításjelző pedig már régóta. XVII. kerület közelében valaki jó szerelőt tudna mondani?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.26 vasárnap, 18:15:30 írta tuning94
»
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5033 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:15:22 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.09.26 vasárnap, 18:13:29
1-2 napja világít a motor-figyelmeztető fény. Az izzításjelző pedig már régóta.
Hiba kodot olvastattál már?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5034 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:16:11 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.26 vasárnap, 18:15:22
Hiba kodot olvastattál már?
Még nem volt rá időm.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5035 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:20:44 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.26 vasárnap, 18:12:17
Hülye kérdés levegö szürő?Miért is?:P0405=Kipufogógáz visszavezetés-érzékelő A jel kicsi .Vagy kontaktos az egr csati vagy nem belevaló vagy rosz vagy vezeték.
Én nem a levegőszürőt kérdeztem,hanem ALF is a MAF.ra kérdezett rá.Arra gondoltam én is az EGR hibásan müködik a vezeték nem jutott eszembe.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5036 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:22:19 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.09.26 vasárnap, 18:13:29
1-2 napja világít a motor-figyelmeztető fény. Az izzításjelző pedig már régóta. XVII. kerület közelében valaki jó szerelőt tudna mondani?
Bocsi BP-en nem vagyok ismerös de itt vagytok böven valaki ugy is segit.
De mindenképp megbizható szerelöt keress mert az egyépként piti hiba is drága lehet,nekem elhiheted!
Ha van hiba kodod akkor itt a forumon is sokat tudnak segiteni.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5037 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:25:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.26 vasárnap, 18:20:44
Én nem a levegőszürőt kérdeztem,hanem ALF is a MAF.ra kérdezett rá.Arra gondoltam én is az EGR hibásan müködik a vezeték nem jutott eszembe.
MAF-levegőszűrőnél nincs, csak a helye a müanyagon:)
vezetékelést megnéztük, a tűzfalig nincs szakadás. a hibakódot, volt hogy 400-500km után írta újra be, majd szépen csökkent ez 15-20km-re.
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5038 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:26:52 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.26 vasárnap, 18:12:17
Hülye kérdés levegö szürő?Miért is?:P0405=Kipufogógáz visszavezetés-érzékelő A jel kicsi .Vagy kontaktos az egr csati vagy nem belevaló vagy rosz vagy vezeték.
levegőszűrőt is cseréltünk olajjal, ma meg szívósort is tusztítottam meg új izzítókat is beraktam.
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5039 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:28:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.26 vasárnap, 18:06:05
Lehet,hogy hülye a kérdés,de nem lehet,hogy nem müködik a berakott EGR rendesen??Csak kérdezem.
fene tudja, zsír új. én még a vakuum csővekre gondoltam, bár ha lehúzom a csövet, érezni, hogy szív...
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5040 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:30:12 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.26 vasárnap, 18:20:44
Én nem a levegőszürőt kérdeztem,hanem ALF is a MAF.ra kérdezett rá.Arra gondoltam én is az EGR hibásan müködik a vezeték nem jutott eszembe.
Bocsi!TIS én akartam a levegöszüröt kérdezni de mér tul extrémnek tünik,A vákum miatt gondoltam,de ezek turbosak igy nem lehet.Amatör kérdés lett belölle és félre érthető,
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5041 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:31:07 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 18:28:39
fene tudja, zsír új. én még a vakuum csővekre gondoltam, bár ha lehúzom a csövet, érezni, hogy szív...
A régivel is ezt csinálta?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5042 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:38:34 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.26 vasárnap, 18:30:12
Bocsi!TIS én akartam a levegöszüröt kérdezni de mér tul extrémnek tünik,A vákum miatt gondoltam,de ezek turbosak igy nem lehet.Amatör kérdés lett belölle és félre érthető,
Tudod,hogy nincs gond,fő a segítő szándék.Nálad is ezért érdeklődtem a kocsid felől.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5043 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:41:07 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.26 vasárnap, 18:38:34
Tudod,hogy nincs gond,fő a segítő szándék.Nálad is ezért érdeklődtem a kocsid felől.
Oké,oké!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5044 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:41:38 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.26 vasárnap, 18:31:07
A régivel is ezt csinálta?
a régivel és az újjal is ugyanazt produkálja.....
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5045 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 18:44:05 »
én is köszönöm a segítő szándékát és az együttgondolkodását mindenkinek!:-) továbbra is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5046 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 19:02:57 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.09.26 vasárnap, 18:13:29
1-2 napja világít a motor-figyelmeztető fény. Az izzításjelző pedig már régóta. XVII. kerület közelében valaki jó szerelőt tudna mondani?
Németh Viktor (Vik)
Lurdyházzal szemben a Könyves Kálmán körúton az Auto Fort-nál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5047 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 19:08:34 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 17:46:04
Ok lehet, hogy nem a legjobb célműszer, de: új(!) egr be, hibakód törlése, 20km után újra ég a MIL. újra P0405...
kell az egr-t rátanítráprogramozni esetleg az ECU-re?
Egyébként elöszőr Vik olvasta a 0405-t, törölte, majd újra visszajött, újra törölte, és ő is azt mondta, hogy EGRcsere.
ok, kicseréltük, kitöröltük és újra ég a MIL.
MAP szenzor hiba nem lehet? ez az?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=40887785&termek_al_id=22582
a map-nak saját hibakódjai vannak.
az új egr-t hol vetted?nem lehet,hogy az is gagyi?tutti új?Nem bontott?Mert a kromax bontottat is veszteget.....pl.
ert-nem kell tanítani az ecu-ra.viszont a boltban,ahol vetted,kicseréltethetnéd.
Ill. próbálni kellene egyolyat is,hogy húzzátok le róla a csatit ,és akkor olvassatok hibakódot.Ha ugyan az a hibakód,valszeg ratyi az egér.
Mérni kellene összehasonlító méréseket ellenállásra a két egr-ed között.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5048 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 19:20:32 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.26 vasárnap, 19:08:34
a map-nak saját hibakódjai vannak.
az új egr-t hol vetted?nem lehet,hogy az is gagyi?tutti új?Nem bontott?Mert a kromax bontottat is veszteget.....pl.
ert-nem kell tanítani az ecu-ra.viszont a boltban,ahol vetted,kicseréltethetnéd.
Ill. próbálni kellene egyolyat is,hogy húzzátok le róla a csatit ,és akkor olvassatok hibakódot.Ha ugyan az a hibakód,valszeg ratyi az egér.
Mérni kellene összehasonlító méréseket ellenállásra a két egr-ed között.
Nagyautónál vettem, abszolút új ők korrektek, nem hiszem, hogy használtat adtak volna el.... a dobozon rajta van minden, mikor rendelték etc....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5049 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 19:24:40 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 19:20:32
Nagyautónál vettem, abszolút új ők korrektek, nem hiszem, hogy használtat adtak volna el.... a dobozon rajta van minden, mikor rendelték etc....
Csak egy általános pl:Ha vettem már másik kocsimba termosztátot vadi újat és kisem nyitott.Nemvéletlenül kérdeztük ALF-al ,hogy jólmüködik-e.Nézesd meg ahogy ő tanácsolta.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ