Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:29:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621096 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
bereczkalman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5250 Dátum:
2010.10.08 péntek, 15:14:40 »
Sziasztok!
Tudjátok-e hol lehet ÓCÓN porlaszt csúcsot venni MKIII2.0 TDCI 96kw 2003-as motorhoz. Nekem már legalább egy cserés. Lehet-e bontva is venni? Ha igen, hogyan lehet bevizsgáltatni? Illetve bevizsgálják-e a most benne lévőket?
Köszönet a válaszért.
Üdv, BK
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5251 Dátum:
2010.10.08 péntek, 16:22:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.08 péntek, 11:53:25
hosszabb állás utáni indításkor jelentkező szürke-fehér füst általában áteresztő porlasztóra utal. Ilyenkor van egyenetlen járás is alapjáraton.
Az EGR szelep és MAF tisztítás segít, ha feketén, kormozóan füstölve jár a gép és rángat.
Szia!
Én minde nap használom a kocsit, de néha randomra jön indításkor ez a fehéres/szürkés füst. Viszont az alapjárat atom stabil. Egerem még nem vak, lehet, hogy ha az lesz ez elmúlik? Persze szivosor tisztitas is lenne.(TDDI)
Köszi!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5252 Dátum:
2010.10.08 péntek, 16:32:13 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.10.08 péntek, 16:22:16
Szia!
Én minde nap használom a kocsit, de néha randomra jön indításkor ez a fehéres/szürkés füst. Viszont az alapjárat atom stabil. Egerem még nem vak, lehet, hogy ha az lesz ez elmúlik? Persze szivosor tisztitas is lenne.(TDDI)
Köszi!
Egeret üssed agyon, gonosz egy találmány..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
frenki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5253 Dátum:
2010.10.08 péntek, 16:46:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.08 péntek, 10:17:55
EGR és szívósor tisztítás megoldhatja a rángatást. Oka az, hogy egyenletes haladáskor, közepes tartományban nyitja a vezérlés az EGR szelepet, ami miatt csökken a töltőlevegő oxigén tartalma. Ha elkoszolódott az egr szelep, ami az áramlási keresztmetszet jelentős csökkenésével jár, elképzelhető, hogy már nem elegendő a levegőfelesleg a normál járáshoz.
További lehetőség, hogy az elkoszolódott egr nem zár rendesen és olyankor is nyitva van, amikor nem kellene.
A gázpedál jeladó lehet a ludas, ha a tempomat használatnál nincs a rángatózás. Gyorsításkor meg azért nincs, mert folyamatosan változik a jeladó értéke.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5254 Dátum:
2010.10.08 péntek, 17:22:36 »
Sziasztok!
Örömmel értesitek mindenkit megvan a hengerfej,Köszönet Motorcraft-nak(ritka jó ember bátran javaslom mindenkinek) az autó végleges összeszerelése jövőhéten várható,remélem nem lesz semmi gond.Eddig 103e Ft (11e tréler,12e Ford,80e hengerfej)Még nem tudom mi lesz a vége remélem nem lesz több mint amibe eddig került.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5255 Dátum:
2010.10.08 péntek, 19:08:41 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.08 péntek, 17:22:36
Sziasztok!
Örömmel értesitek mindenkit megvan a hengerfej,Köszönet Motorcraft-nak(ritka jó ember bátran javaslom mindenkinek) az autó végleges összeszerelése jövőhéten várható,remélem nem lesz semmi gond.Eddig 103e Ft (11e tréler,12e Ford,80e hengerfej)Még nem tudom mi lesz a vége remélem nem lesz több mint amibe eddig került.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5256 Dátum:
2010.10.08 péntek, 19:48:32 »
Szia Alf!
Kérdezni szeretném, hogy porlasztó cs. kiszerelése ill, beszerelése, házilag kivitelezhető e? Most adtam be egy régi p.csúcs felújítását. elkészülte után csak a felprogramozást vállalják, a beépítést nem. Így én cserélném ki.
Továbbá kérdezném, hogy a műszeres diag szerint a 3. p csúcs a rossz. Jelen esetben melyik oldalról nézve a 3-as porlasztó??? Mennyire lehet gond így használni az autót, okozhat e valami más károsodást is.
Üzemanyag tartályt takarítani házilag érdemes e, ill. van e valami peckó technológia erre?
Köszönöm.
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5257 Dátum:
2010.10.08 péntek, 19:53:46 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.08 péntek, 17:22:36
Sziasztok!
Örömmel értesitek mindenkit megvan a hengerfej,Köszönet Motorcraft-nak(ritka jó ember bátran javaslom mindenkinek) az autó végleges összeszerelése jövőhéten várható,remélem nem lesz semmi gond.Eddig 103e Ft (11e tréler,12e Ford,80e hengerfej)Még nem tudom mi lesz a vége remélem nem lesz több mint amibe eddig került.
Elég lesz már a költségekből! Ne adj pénzt érte! Dolgoztass ingyen! Illetve lopd el, ami kell. Ebben az országban már ez amúgy is teljesen normális. Bocs a letargikus hozzászólásért.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5258 Dátum:
2010.10.08 péntek, 19:54:55 »
Idézetet írta: him007 - 2010.10.08 péntek, 19:48:32
Szia Alf!
Kérdezni szeretném, hogy porlasztó cs. kiszerelése ill, beszerelése, házilag kivitelezhető e? Most adtam be egy régi p.csúcs felújítását. elkészülte után csak a felprogramozást vállalják, a beépítést nem. Így én cserélném ki.
Továbbá kérdezném, hogy a műszeres diag szerint a 3. p csúcs a rossz. Jelen esetben melyik oldalról nézve a 3-as porlasztó??? Mennyire lehet gond így használni az autót, okozhat e valami más károsodást is.
Üzemanyag tartályt takarítani házilag érdemes e, ill. van e valami peckó technológia erre?
Köszönöm.
elvileg mindig a vezérlés felöl kezdik a számolást,tehát ha szemben állsz vele balrol kezdi 1234
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5259 Dátum:
2010.10.08 péntek, 19:56:22 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.08 péntek, 19:53:46
Elég lesz már a költségekből! Ne adj pénzt érte! Dolgoztass ingyen! Illetve lopd el, ami kell. Ebben az országban már ez amúgy is teljesen normális. Bocs a letargikus hozzászólásért.
Sajnos igazad van
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5260 Dátum:
2010.10.08 péntek, 19:56:55 »
http://www.interdiesel.hu/szolgaltatas/arlista
PORLASZTÓ JAVÍTÁS !!!
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5261 Dátum:
2010.10.08 péntek, 19:57:21 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.08 péntek, 19:53:46
Elég lesz már a költségekből! Ne adj pénzt érte! Dolgoztass ingyen! Illetve lopd el, ami kell. Ebben az országban már ez amúgy is teljesen normális. Bocs a letargikus hozzászólásért.
Én is igy szeretném megoldani,de sajna mindenröl nem lehet számlát szerezni.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5262 Dátum:
2010.10.08 péntek, 20:00:31 »
Idézetet írta: him007 - 2010.10.08 péntek, 19:48:32
Szia Alf!
Kérdezni szeretném, hogy porlasztó cs. kiszerelése ill, beszerelése, házilag kivitelezhető e? Most adtam be egy régi p.csúcs felújítását. elkészülte után csak a felprogramozást vállalják, a beépítést nem. Így én cserélném ki.
Továbbá kérdezném, hogy a műszeres diag szerint a 3. p csúcs a rossz. Jelen esetben melyik oldalról nézve a 3-as porlasztó??? Mennyire lehet gond így használni az autót, okozhat e valami más károsodást is.
Üzemanyag tartályt takarítani házilag érdemes e, ill. van e valami peckó technológia erre?
Köszönöm.
1.nem.rakasd be szakemberrel,célszerszámok kellenek hozzá
2.ha minden igaz az 1es henger van mindig a vezélműlánc felől,és a 4es van a váltó felől.
3.lehet-e használni így.....? mia a tünet? sárga lámpa-vészüzem?vagy füstöl-dadog?A bepisilő porlasztó dugót lukaszt.....
4.a tankot haversrác vette nekem le,mert betankoltam benyából.én nem kínlódtam-kínlódnék vele.a gázolaj meg büdös mint a dög.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5263 Dátum:
2010.10.08 péntek, 20:10:11 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.08 péntek, 20:00:31
1.nem.rakasd be szakemberrel,célszerszámok kellenek hozzá
2.ha minden igaz az 1es henger van mindig a vezélműlánc felől,és a 4es van a váltó felől.
3.lehet-e használni így.....? mia a tünet? sárga lámpa-vészüzem?vagy füstöl-dadog?A bepisilő porlasztó dugót lukaszt.....
4.a tankot haversrác vette nekem le,mert betankoltam benyából.én nem kínlódtam-kínlódnék vele.a gázolaj meg büdös mint a dög.....
1. értem köszi
2. értem köszi
3. igen villog, letiltotta a turbót. hibakiolvasás alapján a 3. p.cs. rossz. hiba nem törölhető, hidegen indításkor zörög, csörög, fehér hatalmas füst.....üzem meleg állapotban halkabb füst megszűnik, de nem egyenletes a fordulat, lámpa villog, turbó nincs stb.
4. Brigécióval, apró kaviccsal kipucolni, munka nem koszos megcsinálná így olcsóbb, helyette inkább a gyerekre költeném a pénzt.
köszy
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5264 Dátum:
2010.10.08 péntek, 20:17:47 »
Idézetet írta: him007 - 2010.10.08 péntek, 20:10:11
1. értem köszi
2. értem köszi
3. igen villog, letiltotta a turbót. hibakiolvasás alapján a 3. p.cs. rossz. hiba nem törölhető, hidegen indításkor zörög, csörög, fehér hatalmas füst.....üzem meleg állapotban halkabb füst megszűnik, de nem egyenletes a fordulat, lámpa villog, turbó nincs stb.
4. Brigécióval, apró kaviccsal kipucolni, munka nem koszos megcsinálná így olcsóbb, helyette inkább a gyerekre költeném a pénzt.
köszy
3.akkor mindenképp csere.így ne erőltesd!
4.Jótanács: semmit ne önts a tankba,ami nem párolog el.A kavics nem ilyen.De a brigéciol sem.CR rendszer még a benyát sem komálja!!!!
Gondolom,hogy megcsinálod,mint kifizesd,ezzel semmi gond!
Inkább ahová odaférsz rongy és féktisztító!Majd a végén 4-5 liter tiszta gázolajjal öblítsd ki!
üdv
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5265 Dátum:
2010.10.08 péntek, 20:21:10 »
Idézetet írta: him007 - 2010.10.08 péntek, 20:10:11
1. értem köszi
2. értem köszi
3. igen villog, letiltotta a turbót. hibakiolvasás alapján a 3. p.cs. rossz. hiba nem törölhető, hidegen indításkor zörög, csörög, fehér hatalmas füst.....üzem meleg állapotban halkabb füst megszűnik, de nem egyenletes a fordulat, lámpa villog, turbó nincs stb.
4. Brigécióval, apró kaviccsal kipucolni, munka nem koszos megcsinálná így olcsóbb, helyette inkább a gyerekre költeném a pénzt.
köszy
4.jol hangzik de az apro kavicsot kihagynám.Transitét pucoltul benzin/brigéciol utánna forrró viz majd sokáig szárit(de állitolag denaturált szesz megköti a vizet és oldodik gázolajban de ezt kihagynám) én megcsinálnám.Sok sikert!!!!Ja nitro higitó még jó lehet mert gyorsan párolog de mielött visszarakod ne maradjon semmi bennne viz olaj nitro!!!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5266 Dátum:
2010.10.08 péntek, 20:44:43 »
Idézetet írta: frenki - 2010.10.08 péntek, 16:46:49
A gázpedál jeladó lehet a ludas, ha a tempomat használatnál nincs a rángatózás. Gyorsításkor meg azért nincs, mert folyamatosan változik a jeladó értéke.
jö ötlet, de abból 3 db van a biztonság érdekében. Nem valószínű, hogy egyszerre mind a 3 kuka.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5267 Dátum:
2010.10.08 péntek, 20:51:27 »
Idézetet írta: him007 - 2010.10.08 péntek, 19:48:32
Szia Alf!
Kérdezni szeretném, hogy porlasztó cs. kiszerelése ill, beszerelése, házilag kivitelezhető e? Most adtam be egy régi p.csúcs felújítását. elkészülte után csak a felprogramozást vállalják, a beépítést nem. Így én cserélném ki.
Továbbá kérdezném, hogy a műszeres diag szerint a 3. p csúcs a rossz. Jelen esetben melyik oldalról nézve a 3-as porlasztó??? Mennyire lehet gond így használni az autót, okozhat e valami más károsodást is.
Üzemanyag tartályt takarítani házilag érdemes e, ill. van e valami peckó technológia erre?
Köszönöm.
Melyik 3. henger? sorrendben vagy gyújtási sorrendben? A gyújtási asszem 1423 generátortól a sebváltó felé. azaz ha diagnosztika szerint 3. injector, akkor az a 4. henger. Ha 3. henger, akkor 2. injector.
ld itt:
http://www.autodiagnos.com/fileadmin/assets/en/downloads/pdf/technical_bulletins/ford/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5268 Dátum:
2010.10.08 péntek, 20:59:24 »
A céges kocsimba a felujitott porlasztók nem lettek jók nálam....2 hete csinálják a kocsit...nagynyomású megcsinálva az jó, de ma hivtak pont hogy a felujitottak nem lettek jók, 4 új injektor lett beletéve....most jó....erről ennyit...aszem MPdieselnél csinálták a felújitást.....
van amit már nem lehet megjavitani,biztos...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.08 péntek, 21:02:30 írta Bunyek
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5269 Dátum:
2010.10.08 péntek, 21:05:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.08 péntek, 20:59:24
A céges kocsimba a felujitott porlasztók nem lettek jók nálam....2 hete csinálják a kocsit...nagynyomású megcsinálva az jó, de ma hivtak pont hogy a felujitottak nem lettek jók, 4 új injektor lett beletéve....most jó....erről ennyit...aszem MPdieselnél csinálták a felújitást.....
van amit már nem lehet megjavitani,biztos...
Ez a felújítás dolog már az enyémnél sem jött be.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5270 Dátum:
2010.10.08 péntek, 21:09:07 »
Mi van akkor ha nem programozzák fel a porlasztokat?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5271 Dátum:
2010.10.08 péntek, 21:19:18 »
Idézetet írta: bendatibi - 2010.10.08 péntek, 10:10:01
Logikusan hangzik. Gondolom ezt a nyomást nem igazán lehet állítani, hogy egy kicsit melegebb időjárásnál is növellje a nyomást. Vagy ez van ezt kell elfogadni.
Én nem fogadnám el.Nekem ilyen Problémám nem volt.Most,hogy hidegebb az idő ugyan úgy indul és alapjárat is hidegen melegen ugyan az.Nézesd meg jobban valakivel és járj utána mi az oka.Volt akinek javasolták szw frissítést.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5272 Dátum:
2010.10.08 péntek, 21:25:25 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.08 péntek, 21:09:07
Mi van akkor ha nem programozzák fel a porlasztokat?
nem tud együtt dolgozni a többivel, így a fals adatok miatt, dadoghat ill. rossz időben dolgozik, késik-siet valami ilyesmi....ja meg a leadott teljesítmény is rosszabb lesz.
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5273 Dátum:
2010.10.08 péntek, 21:27:29 »
Idézetet írta: bereczkalman - 2010.10.08 péntek, 15:14:40
Sziasztok!
Tudjátok-e hol lehet ÓCÓN porlaszt csúcsot venni MKIII2.0 TDCI 96kw 2003-as motorhoz. Nekem már legalább egy cserés. Lehet-e bontva is venni? Ha igen, hogyan lehet bevizsgáltatni? Illetve bevizsgálják-e a most benne lévőket?
Köszönet a válaszért.
Üdv, BK
Poharazással,illettve kikell venni és elviszed nyomás próbára padra.Olyan 4000ft/db.A poharazáshoz nem kell kivenni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5274 Dátum:
2010.10.08 péntek, 21:33:09 »
Idézetet írta: bereczkalman - 2010.10.08 péntek, 15:14:40
Sziasztok!
Tudjátok-e hol lehet ÓCÓN porlaszt csúcsot venni MKIII2.0 TDCI 96kw 2003-as motorhoz. Nekem már legalább egy cserés. Lehet-e bontva is venni? Ha igen, hogyan lehet bevizsgáltatni? Illetve bevizsgálják-e a most benne lévőket?
Köszönet a válaszért.
Üdv, BK
Szia! Lehet venni bontva is ugy 15e töl.Javaslom Motorcraft forumtársat.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5275 Dátum:
2010.10.08 péntek, 22:00:25 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.08 péntek, 21:33:09
Szia! Lehet venni bontva is ugy 15e töl.Javaslom Motorcraft forumtársat.
Vettél tőle p-csúcsot? Van hozzá kód is?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5276 Dátum:
2010.10.08 péntek, 22:10:38 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.08 péntek, 17:22:36
Sziasztok!
Örömmel értesitek mindenkit megvan a hengerfej,Köszönet Motorcraft-nak(ritka jó ember bátran javaslom mindenkinek) az autó végleges összeszerelése jövőhéten várható,remélem nem lesz semmi gond.Eddig 103e Ft (11e tréler,12e Ford,80e hengerfej)Még nem tudom mi lesz a vége remélem nem lesz több mint amibe eddig került.
Várjuk a további fejleményeket és ha kész képzeletben pezsgőzünk rá!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5277 Dátum:
2010.10.08 péntek, 22:47:18 »
Szasztok!
Lehet szervóolajat cserélni "házilag"? Elolvastam a TIS erre vonatkozó részét, és valamit nem értek: azért írja a porlasztócsúcsok és a CMP jeladó és az izzítógyertyák lekötését,mert a indítózni kell, folyamatosan utántöltve az olajtartályt és így a szivattyú átmossa a rendszert?
Vagy rosszul értettem?
Csak kíváncsiságból belenéztem a tartályba, és az olajban érezhetően szemcsék vannak! A nyakamat rá, hogy sose volt lecserélve eddig!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5278 Dátum:
2010.10.08 péntek, 22:57:45 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.08 péntek, 16:32:13
Egeret üssed agyon, gonosz egy találmány..
az lesz, remelem elmulik ez a fustoles is
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5279 Dátum:
2010.10.08 péntek, 23:05:00 »
Idézetet írta: him007 - 2010.10.08 péntek, 21:25:25
nem tud együtt dolgozni a többivel, így a fals adatok miatt, dadoghat ill. rossz időben dolgozik, késik-siet valami ilyesmi....ja meg a leadott teljesítmény is rosszabb lesz.
pontatlan lesz a befecskendezés ütemezése. kopogós járs, csörög, többet eszik, kissé füstöl.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
map
«
Új hozzászólás #5280 Dátum:
2010.10.08 péntek, 23:28:32 »
érdekességképp, adalék a vgt-k "húzásához".
3 turbónyomás mérés a saját gépemről.
kék: eredeti turbóval
rózsaszín: a turbótörés után feltett turbó, normál csövezéssel
sárga-zöld: Forge szilikon csövek az "új" turbón.
Kissé mintha fejebb lenne húzva a jelenlegi turbó.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.08 péntek, 23:41:36 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5281 Dátum:
2010.10.08 péntek, 23:36:35 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.08 péntek, 22:47:18
Szasztok!
Lehet szervóolajat cserélni "házilag"?
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg411787#msg411787
Énis így oldottam meg.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5282 Dátum:
2010.10.09 szombat, 14:06:11 »
Sziaszok!!!
Nagyon kéne a segítség fiuk!!!!!!
Nem jön a meleg az autóból,a vizhöfokméröm áll középen egyszer csak elindul a pirosba ott megáll majd visszaáll középre!!!
müszerteszt bekapcsolva,höfok kikeres és 77 fokot mutat,termosztátnál meleg a csö a másik oldalt hideg,vizköri volt cserélve olajköri nem!
vizpumpa cserélve tavasszal,szervó viszont nem mert jó volt a tengely nem volt elnyirva....(most elnyirta talán azért csinálja ezt?
)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 14:41:53 írta balko
»
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5283 Dátum:
2010.10.09 szombat, 15:08:52 »
Idézetet írta: balko - 2010.10.09 szombat, 14:06:11
Sziaszok!!!
Nagyon kéne a segítség fiuk!!!!!!
Nem jön a meleg az autóból,a vizhöfokméröm áll középen egyszer csak elindul a pirosba ott megáll majd visszaáll középre!!!
müszerteszt bekapcsolva,höfok kikeres és 77 fokot mutat,termosztátnál meleg a csö a másik oldalt hideg,vizköri volt cserélve olajköri nem!
vizpumpa cserélve tavasszal,szervó viszont nem mert jó volt a tengely nem volt elnyirva....(most elnyirta talán azért csinálja ezt?
)
Pedig vízpumpa lesz! Gyárira cserélted? Épp a héten mesélte egyik kollegám, hogy vett utángyártottat, és 3 hét után elforgott a tengelyen a szivattyú kerék...kuka
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 15:10:50 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: map
«
Új hozzászólás #5284 Dátum:
2010.10.09 szombat, 16:03:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.08 péntek, 23:28:32
érdekességképp, adalék a vgt-k "húzásához".
3 turbónyomás mérés a saját gépemről.
kék: eredeti turbóval
rózsaszín: a turbótörés után feltett turbó, normál csövezéssel
sárga-zöld: Forge szilikon csövek az "új" turbón.
Kissé mintha fejebb lenne húzva a jelenlegi turbó.
Ez nem csak eccerűen a turbó állapotából ered? A régi a törés előtt már nem volt százas (rossz csapágytól lassabban pörgött fel), azért épült fel lassabban a nyomás.
Vagy a másik amitől lehet, az pedig a turbó lapátszög állító beállítása (a vákuum dobból kijövő menetes szár).
Hogyan korlátozza egyébként a turbónyomást az ECU?
nem ad több üzemanyagot, vagy a vákum dob "nem kap" vákumot?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 16:04:48 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5285 Dátum:
2010.10.09 szombat, 16:49:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.09 szombat, 15:08:52
Pedig vízpumpa lesz! Gyárira cserélted? Épp a héten mesélte egyik kollegám, hogy vett utángyártottat, és 3 hét után elforgott a tengelyen a szivattyú kerék...kuka
Biztos,hogy nem gyári volt!!!!18 pénz volt...mit tegyek?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5286 Dátum:
2010.10.09 szombat, 17:33:37 »
Idézetet írta: balko - 2010.10.09 szombat, 16:49:13
Biztos,hogy nem gyári volt!!!!18 pénz volt...mit tegyek?
meg kell nézni a szivattyú bordástengelyét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5287 Dátum:
2010.10.09 szombat, 17:57:31 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.09 szombat, 17:33:37
meg kell nézni a szivattyú bordástengelyét.
Már beszéltem Vic-kel neki a tippje látatlanban a szervószivattyú.....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5288 Dátum:
2010.10.09 szombat, 18:11:19 »
Idézetet írta: balko - 2010.10.09 szombat, 17:57:31
Már beszéltem Vic-kel neki a tippje látatlanban a szervószivattyú.....
nekem 8.Az a drágább-látatlanban.annak a belső bordázata jobban bírja,mint a vízpumpa külső bordái.persze ez is előfordulhat.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5289 Dátum:
2010.10.09 szombat, 18:21:33 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.09 szombat, 18:11:19
nekem 8.Az a drágább-látatlanban.annak a belső bordázata jobban bírja,mint a vízpumpa külső bordái.persze ez is előfordulhat.....
Az 1 nagyon jó film volt!!!!!Láttad??
más:szétszedetem a vizpumpánál és ott majd kiderül minden ugye Alf?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5290 Dátum:
2010.10.09 szombat, 18:24:32 »
Idézetet írta: balko - 2010.10.09 szombat, 18:21:33
Az 1 nagyon jó film volt!!!!!Láttad??
más:szétszedetem a vizpumpánál és ott majd kiderül minden ugye Alf?
igen!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5291 Dátum:
2010.10.09 szombat, 18:25:30 »
Idézetet írta: balko - 2010.10.09 szombat, 18:21:33
Az 1 nagyon jó film volt!!!!!Láttad??
más:szétszedetem a vizpumpánál és ott majd kiderül minden ugye Alf?
Alf szerinted menni lehet vele??valahogy haza kell menni vele a melóból,na meg a szerelöhöz is ugyebár!!!!!Ha melegszik megállok és várok??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5292 Dátum:
2010.10.09 szombat, 18:48:30 »
Idézetet írta: balko - 2010.10.09 szombat, 18:25:30
Alf szerinted menni lehet vele??valahogy haza kell menni vele a melóból,na meg a szerelöhöz is ugyebár!!!!!Ha melegszik megállok és várok??
mennyi idő és km?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5293 Dátum:
2010.10.09 szombat, 19:19:20 »
Idézetet írta: balko - 2010.10.09 szombat, 16:49:13
Biztos,hogy nem gyári volt!!!!18 pénz volt...mit tegyek?
Szia!
Ahogy már írták előttem, engedd le a fagyállót és bontsd le a vízpumpát akkor kiderül minden...ha épek a bordák mindkét szerelvényen( vízpumpa-szervó) akkor csavarozd le a vízpumpa csonkok felőli oldalát is, és nézd meg nem áll e fent az amit írtam, hogy elforog a kerék a tengelyen.
Szerencsére nagyon kevés hulladékhővel dolgoznak a motorjaink ezért nagyon alacsony terheléssel szinte bárhonnan haza lehet vele menni, főleg ilyen időben...lényeg hogy ne forrjon a hűtőközeg huzamosan, de mint írtam nagyon gyenge terhelésnél nem kell ilyentől tartanod.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5294 Dátum:
2010.10.09 szombat, 20:44:53 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.08 péntek, 23:36:35
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg411787#msg411787
Énis így oldottam meg.
Dankesőn Zolibácsi! Tudtam, hogy lehet rád számítani! Ennyi nyalizás elég szombat estére?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5295 Dátum:
2010.10.09 szombat, 21:15:30 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.08 péntek, 23:36:35
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg411787#msg411787
Énis így oldottam meg.
De ez ugyanígy megy dízelnél is?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5296 Dátum:
2010.10.09 szombat, 21:29:35 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.09 szombat, 18:48:30
mennyi idő és km?
Összevissza úgy lehet 15 km!!!!
Idő lehet 2x 15 perc!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5297 Dátum:
2010.10.09 szombat, 21:32:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.09 szombat, 19:19:20
Szia!
Ahogy már írták előttem, engedd le a fagyállót és bontsd le a vízpumpát akkor kiderül minden...ha épek a bordák mindkét szerelvényen( vízpumpa-szervó) akkor csavarozd le a vízpumpa csonkok felőli oldalát is, és nézd meg nem áll e fent az amit írtam, hogy elforog a kerék a tengelyen.
Szerencsére nagyon kevés hulladékhővel dolgoznak a motorjaink ezért nagyon alacsony terheléssel szinte bárhonnan haza lehet vele menni, főleg ilyen időben...lényeg hogy ne forrjon a hűtőközeg huzamosan, de mint írtam nagyon gyenge terhelésnél nem kell ilyentől tartanod.
Rendben,megvan a hét eleji munkám!!!!!
üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: map
«
Új hozzászólás #5298 Dátum:
2010.10.09 szombat, 21:44:14 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.10.09 szombat, 16:03:09
Ez nem csak eccerűen a turbó állapotából ered? A régi a törés előtt már nem volt százas (rossz csapágytól lassabban pörgött fel), azért épült fel lassabban a nyomás.
Vagy a másik amitől lehet, az pedig a turbó lapátszög állító beállítása (a vákuum dobból kijövő menetes szár).
Hogyan korlátozza egyébként a turbónyomást az ECU?
nem ad több üzemanyagot, vagy a vákum dob "nem kap" vákumot?
Nem,mert a mérés majd egy évvel a törést megelőzően készült, a turbó meg a kirepedt turbócsőtől + a k.va hidegben tett rövid, ámde meredek utaktól ment tönkre. Másérszt pedig a gyári érték 250kPa@2500RPM, és ezt szépen tudta is. Nem is ment rosszul, hangja sem volt.
A cseredarab rudazata viszont a mérés alapján mintha máshogy lenne beállítva. Tervezem, hogy megnézetem turbós műhellyel, mert hidegen kissé visít és nem szeretnék még1 törést kockáztatni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jason
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5299 Dátum:
2010.10.09 szombat, 21:49:53 »
Sziasztok tudna nekem valaki tanacsot adni tdci fordom van az lenne a gond ha kicsit odalepek a kocsinak fekete fust jon ki rajta.
Naplózva
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ