Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 11:07:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13848925 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
bereczkalman
Vendég
« Új hozzászólás #5250 Dátum: 2010.10.08 péntek, 15:14:40 »

Sziasztok!
Tudjátok-e hol lehet ÓCÓN porlaszt csúcsot venni MKIII2.0 TDCI 96kw 2003-as motorhoz. Nekem már legalább egy cserés. Lehet-e bontva is venni? Ha igen, hogyan lehet bevizsgáltatni? Illetve bevizsgálják-e a most benne lévőket?
Köszönet a válaszért.
Üdv, BK
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5251 Dátum: 2010.10.08 péntek, 16:22:16 »

hosszabb állás utáni indításkor jelentkező szürke-fehér füst általában áteresztő porlasztóra utal. Ilyenkor van egyenetlen járás is alapjáraton.
Az EGR szelep és MAF tisztítás segít, ha feketén, kormozóan füstölve jár a gép és rángat.

Szia!

Én minde nap használom a kocsit, de néha randomra jön indításkor ez a fehéres/szürkés füst. Viszont az alapjárat atom stabil. Egerem még nem vak, lehet, hogy ha az lesz ez elmúlik? Persze szivosor tisztitas is lenne.(TDDI)

Köszi!
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5252 Dátum: 2010.10.08 péntek, 16:32:13 »

Szia!

Én minde nap használom a kocsit, de néha randomra jön indításkor ez a fehéres/szürkés füst. Viszont az alapjárat atom stabil. Egerem még nem vak, lehet, hogy ha az lesz ez elmúlik? Persze szivosor tisztitas is lenne.(TDDI)

Köszi!
Egeret üssed agyon, gonosz egy találmány..  gun
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #5253 Dátum: 2010.10.08 péntek, 16:46:49 »

EGR és szívósor tisztítás megoldhatja a rángatást. Oka az, hogy egyenletes haladáskor, közepes tartományban nyitja a vezérlés az EGR szelepet, ami miatt csökken a töltőlevegő oxigén tartalma. Ha elkoszolódott az egr szelep, ami az áramlási keresztmetszet jelentős csökkenésével jár, elképzelhető, hogy már nem elegendő a levegőfelesleg a normál járáshoz.
További lehetőség, hogy az elkoszolódott egr nem zár rendesen és olyankor is nyitva van, amikor nem kellene.

A gázpedál jeladó lehet a ludas, ha a tempomat használatnál nincs a rángatózás. Gyorsításkor meg azért nincs, mert folyamatosan változik a jeladó értéke.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5254 Dátum: 2010.10.08 péntek, 17:22:36 »

Sziasztok!
Örömmel értesitek mindenkit megvan a hengerfej,Köszönet Motorcraft-nak(ritka jó ember bátran javaslom mindenkinek) az autó végleges összeszerelése jövőhéten várható,remélem nem lesz semmi gond.Eddig 103e Ft (11e tréler,12e Ford,80e hengerfej)Még nem tudom mi lesz a vége remélem nem lesz több mint amibe eddig került. integet2 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5255 Dátum: 2010.10.08 péntek, 19:08:41 »

Sziasztok!
Örömmel értesitek mindenkit megvan a hengerfej,Köszönet Motorcraft-nak(ritka jó ember bátran javaslom mindenkinek) az autó végleges összeszerelése jövőhéten várható,remélem nem lesz semmi gond.Eddig 103e Ft (11e tréler,12e Ford,80e hengerfej)Még nem tudom mi lesz a vége remélem nem lesz több mint amibe eddig került. integet2 integet2
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #5256 Dátum: 2010.10.08 péntek, 19:48:32 »

Szia Alf!

Kérdezni szeretném, hogy porlasztó cs. kiszerelése ill, beszerelése, házilag kivitelezhető e? Most adtam be egy régi p.csúcs felújítását. elkészülte után csak a felprogramozást vállalják, a beépítést nem. Így én cserélném ki.
Továbbá kérdezném, hogy a műszeres diag szerint a 3. p csúcs a rossz. Jelen esetben melyik oldalról nézve a 3-as porlasztó??? Mennyire lehet gond így használni az autót, okozhat e valami más károsodást is.
Üzemanyag tartályt takarítani házilag érdemes e, ill. van e valami peckó technológia erre?
Köszönöm.  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5257 Dátum: 2010.10.08 péntek, 19:53:46 »

Sziasztok!
Örömmel értesitek mindenkit megvan a hengerfej,Köszönet Motorcraft-nak(ritka jó ember bátran javaslom mindenkinek) az autó végleges összeszerelése jövőhéten várható,remélem nem lesz semmi gond.Eddig 103e Ft (11e tréler,12e Ford,80e hengerfej)Még nem tudom mi lesz a vége remélem nem lesz több mint amibe eddig került. integet2 integet2
Elég lesz már a költségekből! Ne adj pénzt érte! Dolgoztass ingyen! Illetve lopd el, ami kell. Ebben az országban már ez amúgy is teljesen normális. Bocs a letargikus hozzászólásért.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5258 Dátum: 2010.10.08 péntek, 19:54:55 »

Szia Alf!

Kérdezni szeretném, hogy porlasztó cs. kiszerelése ill, beszerelése, házilag kivitelezhető e? Most adtam be egy régi p.csúcs felújítását. elkészülte után csak a felprogramozást vállalják, a beépítést nem. Így én cserélném ki.
Továbbá kérdezném, hogy a műszeres diag szerint a 3. p csúcs a rossz. Jelen esetben melyik oldalról nézve a 3-as porlasztó??? Mennyire lehet gond így használni az autót, okozhat e valami más károsodást is.
Üzemanyag tartályt takarítani házilag érdemes e, ill. van e valami peckó technológia erre?
Köszönöm.  worship
elvileg mindig a vezérlés felöl kezdik a számolást,tehát ha szemben állsz vele balrol kezdi 1234 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #5259 Dátum: 2010.10.08 péntek, 19:56:22 »

Elég lesz már a költségekből! Ne adj pénzt érte! Dolgoztass ingyen! Illetve lopd el, ami kell. Ebben az országban már ez amúgy is teljesen normális. Bocs a letargikus hozzászólásért.

Sajnos igazad van  szomoru1
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #5260 Dátum: 2010.10.08 péntek, 19:56:55 »

http://www.interdiesel.hu/szolgaltatas/arlista

PORLASZTÓ JAVÍTÁS !!!
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5261 Dátum: 2010.10.08 péntek, 19:57:21 »

Elég lesz már a költségekből! Ne adj pénzt érte! Dolgoztass ingyen! Illetve lopd el, ami kell. Ebben az országban már ez amúgy is teljesen normális. Bocs a letargikus hozzászólásért.
Én is igy szeretném megoldani,de sajna mindenröl nem lehet számlát szerezni.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5262 Dátum: 2010.10.08 péntek, 20:00:31 »

Szia Alf!

Kérdezni szeretném, hogy porlasztó cs. kiszerelése ill, beszerelése, házilag kivitelezhető e? Most adtam be egy régi p.csúcs felújítását. elkészülte után csak a felprogramozást vállalják, a beépítést nem. Így én cserélném ki.
Továbbá kérdezném, hogy a műszeres diag szerint a 3. p csúcs a rossz. Jelen esetben melyik oldalról nézve a 3-as porlasztó??? Mennyire lehet gond így használni az autót, okozhat e valami más károsodást is.
Üzemanyag tartályt takarítani házilag érdemes e, ill. van e valami peckó technológia erre?
Köszönöm.  worship
1.nem.rakasd be szakemberrel,célszerszámok kellenek hozzá
2.ha minden igaz az 1es henger van mindig a vezélműlánc felől,és a 4es van a váltó felől.
3.lehet-e használni így.....?      mia a tünet? sárga lámpa-vészüzem?vagy füstöl-dadog?A bepisilő porlasztó dugót lukaszt.....
4.a tankot haversrác vette nekem le,mert betankoltam benyából.én nem kínlódtam-kínlódnék vele.a gázolaj meg büdös mint a dög..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #5263 Dátum: 2010.10.08 péntek, 20:10:11 »

1.nem.rakasd be szakemberrel,célszerszámok kellenek hozzá
2.ha minden igaz az 1es henger van mindig a vezélműlánc felől,és a 4es van a váltó felől.
3.lehet-e használni így.....?      mia a tünet? sárga lámpa-vészüzem?vagy füstöl-dadog?A bepisilő porlasztó dugót lukaszt.....
4.a tankot haversrác vette nekem le,mert betankoltam benyából.én nem kínlódtam-kínlódnék vele.a gázolaj meg büdös mint a dög..... hehe

1. értem köszi
2. értem köszi
3. igen villog, letiltotta a turbót. hibakiolvasás alapján a 3. p.cs. rossz. hiba nem törölhető, hidegen indításkor zörög, csörög, fehér hatalmas füst.....üzem meleg állapotban halkabb füst megszűnik, de nem egyenletes a fordulat, lámpa villog, turbó nincs stb.
4. Brigécióval, apró kaviccsal kipucolni, munka nem koszos megcsinálná így olcsóbb, helyette inkább a gyerekre költeném a pénzt.

köszy
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5264 Dátum: 2010.10.08 péntek, 20:17:47 »

1. értem köszi
2. értem köszi
3. igen villog, letiltotta a turbót. hibakiolvasás alapján a 3. p.cs. rossz. hiba nem törölhető, hidegen indításkor zörög, csörög, fehér hatalmas füst.....üzem meleg állapotban halkabb füst megszűnik, de nem egyenletes a fordulat, lámpa villog, turbó nincs stb.
4. Brigécióval, apró kaviccsal kipucolni, munka nem koszos megcsinálná így olcsóbb, helyette inkább a gyerekre költeném a pénzt.

köszy
3.akkor mindenképp csere.így ne erőltesd! szomoru1
4.Jótanács: semmit ne önts a tankba,ami nem párolog el.A kavics nem ilyen.De a brigéciol sem.CR rendszer még a benyát sem komálja!!!!
Gondolom,hogy megcsinálod,mint kifizesd,ezzel semmi gond! eljen
Inkább ahová odaférsz rongy és féktisztító!Majd a végén 4-5 liter tiszta gázolajjal öblítsd ki!

üdv
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5265 Dátum: 2010.10.08 péntek, 20:21:10 »

1. értem köszi
2. értem köszi
3. igen villog, letiltotta a turbót. hibakiolvasás alapján a 3. p.cs. rossz. hiba nem törölhető, hidegen indításkor zörög, csörög, fehér hatalmas füst.....üzem meleg állapotban halkabb füst megszűnik, de nem egyenletes a fordulat, lámpa villog, turbó nincs stb.
4. Brigécióval, apró kaviccsal kipucolni, munka nem koszos megcsinálná így olcsóbb, helyette inkább a gyerekre költeném a pénzt.

köszy
4.jol hangzik de az apro kavicsot kihagynám.Transitét pucoltul benzin/brigéciol utánna forrró viz majd sokáig szárit(de állitolag denaturált szesz megköti a vizet és oldodik gázolajban de ezt kihagynám) én megcsinálnám.Sok sikert!!!!Ja nitro higitó még jó lehet mert gyorsan párolog de mielött visszarakod ne maradjon semmi bennne viz olaj nitro!!!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5266 Dátum: 2010.10.08 péntek, 20:44:43 »

A gázpedál jeladó lehet a ludas, ha a tempomat használatnál nincs a rángatózás. Gyorsításkor meg azért nincs, mert folyamatosan változik a jeladó értéke.
jö ötlet, de abból 3 db van a biztonság érdekében. Nem valószínű, hogy egyszerre mind a 3 kuka.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5267 Dátum: 2010.10.08 péntek, 20:51:27 »

Szia Alf!

Kérdezni szeretném, hogy porlasztó cs. kiszerelése ill, beszerelése, házilag kivitelezhető e? Most adtam be egy régi p.csúcs felújítását. elkészülte után csak a felprogramozást vállalják, a beépítést nem. Így én cserélném ki.
Továbbá kérdezném, hogy a műszeres diag szerint a 3. p csúcs a rossz. Jelen esetben melyik oldalról nézve a 3-as porlasztó??? Mennyire lehet gond így használni az autót, okozhat e valami más károsodást is.
Üzemanyag tartályt takarítani házilag érdemes e, ill. van e valami peckó technológia erre?
Köszönöm.  worship
Melyik 3. henger? sorrendben vagy gyújtási sorrendben? A gyújtási asszem 1423 generátortól a sebváltó felé. azaz ha diagnosztika szerint 3. injector, akkor az a 4. henger. Ha 3. henger, akkor 2. injector.

ld itt:
http://www.autodiagnos.com/fileadmin/assets/en/downloads/pdf/technical_bulletins/ford/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5268 Dátum: 2010.10.08 péntek, 20:59:24 »

A céges kocsimba a felujitott porlasztók nem lettek jók nálam....2 hete csinálják a kocsit...nagynyomású megcsinálva az jó, de ma hivtak pont hogy a felujitottak nem lettek jók, 4 új injektor lett beletéve....most jó....erről ennyit...aszem MPdieselnél csinálták a felújitást..... nemtudom
van amit már nem lehet megjavitani,biztos...
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.08 péntek, 21:02:30 írta Bunyek » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5269 Dátum: 2010.10.08 péntek, 21:05:09 »

A céges kocsimba a felujitott porlasztók nem lettek jók nálam....2 hete csinálják a kocsit...nagynyomású megcsinálva az jó, de ma hivtak pont hogy a felujitottak nem lettek jók, 4 új injektor lett beletéve....most jó....erről ennyit...aszem MPdieselnél csinálták a felújitást..... nemtudom
van amit már nem lehet megjavitani,biztos...
Ez a felújítás dolog már az enyémnél sem jött be.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5270 Dátum: 2010.10.08 péntek, 21:09:07 »

Mi van akkor ha nem programozzák fel a porlasztokat?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5271 Dátum: 2010.10.08 péntek, 21:19:18 »

Logikusan hangzik. Gondolom ezt a nyomást nem igazán lehet állítani, hogy egy kicsit melegebb időjárásnál is növellje a nyomást. Vagy ez van ezt kell elfogadni.
Én nem fogadnám el.Nekem ilyen Problémám nem volt.Most,hogy hidegebb az idő ugyan úgy indul és alapjárat is hidegen melegen ugyan az.Nézesd meg jobban valakivel és járj utána mi az oka.Volt akinek javasolták szw frissítést.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #5272 Dátum: 2010.10.08 péntek, 21:25:25 »

Mi van akkor ha nem programozzák fel a porlasztokat?

nem tud együtt dolgozni a többivel, így a fals adatok miatt, dadoghat ill. rossz időben dolgozik, késik-siet valami ilyesmi....ja meg a leadott teljesítmény is rosszabb lesz.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5273 Dátum: 2010.10.08 péntek, 21:27:29 »

Sziasztok!
Tudjátok-e hol lehet ÓCÓN porlaszt csúcsot venni MKIII2.0 TDCI 96kw 2003-as motorhoz. Nekem már legalább egy cserés. Lehet-e bontva is venni? Ha igen, hogyan lehet bevizsgáltatni? Illetve bevizsgálják-e a most benne lévőket?
Köszönet a válaszért.
Üdv, BK
Poharazással,illettve kikell venni és elviszed nyomás próbára padra.Olyan 4000ft/db.A poharazáshoz nem kell kivenni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5274 Dátum: 2010.10.08 péntek, 21:33:09 »

Sziasztok!
Tudjátok-e hol lehet ÓCÓN porlaszt csúcsot venni MKIII2.0 TDCI 96kw 2003-as motorhoz. Nekem már legalább egy cserés. Lehet-e bontva is venni? Ha igen, hogyan lehet bevizsgáltatni? Illetve bevizsgálják-e a most benne lévőket?
Köszönet a válaszért.
Üdv, BK
Szia! Lehet venni bontva is ugy 15e töl.Javaslom Motorcraft forumtársat. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5275 Dátum: 2010.10.08 péntek, 22:00:25 »

Szia! Lehet venni bontva is ugy 15e töl.Javaslom Motorcraft forumtársat. integet2

Vettél tőle p-csúcsot? Van hozzá kód is?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5276 Dátum: 2010.10.08 péntek, 22:10:38 »

Sziasztok!
Örömmel értesitek mindenkit megvan a hengerfej,Köszönet Motorcraft-nak(ritka jó ember bátran javaslom mindenkinek) az autó végleges összeszerelése jövőhéten várható,remélem nem lesz semmi gond.Eddig 103e Ft (11e tréler,12e Ford,80e hengerfej)Még nem tudom mi lesz a vége remélem nem lesz több mint amibe eddig került. integet2 integet2
Várjuk a további fejleményeket és ha kész képzeletben pezsgőzünk rá!!!! taps taps taps taps eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5277 Dátum: 2010.10.08 péntek, 22:47:18 »

Szasztok!
Lehet szervóolajat cserélni "házilag"? Elolvastam a TIS erre vonatkozó részét, és valamit nem értek: azért írja a porlasztócsúcsok és a CMP jeladó és az izzítógyertyák lekötését,mert a indítózni kell, folyamatosan utántöltve az olajtartályt és így a szivattyú átmossa  a rendszert?

Vagy rosszul értettem?
Csak kíváncsiságból belenéztem a tartályba, és az olajban érezhetően szemcsék vannak! A nyakamat rá, hogy sose volt lecserélve eddig!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5278 Dátum: 2010.10.08 péntek, 22:57:45 »

Egeret üssed agyon, gonosz egy találmány..  gun

az lesz, remelem elmulik ez a fustoles is  Wink
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5279 Dátum: 2010.10.08 péntek, 23:05:00 »

nem tud együtt dolgozni a többivel, így a fals adatok miatt, dadoghat ill. rossz időben dolgozik, késik-siet valami ilyesmi....ja meg a leadott teljesítmény is rosszabb lesz.
pontatlan lesz a befecskendezés ütemezése. kopogós járs, csörög, többet eszik, kissé füstöl.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
map
« Új hozzászólás #5280 Dátum: 2010.10.08 péntek, 23:28:32 »

érdekességképp, adalék a vgt-k "húzásához".
3 turbónyomás mérés a saját gépemről.
kék: eredeti turbóval
rózsaszín: a turbótörés után feltett turbó, normál csövezéssel
sárga-zöld: Forge szilikon csövek az "új" turbón.




Kissé mintha fejebb lenne húzva a jelenlegi turbó.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.08 péntek, 23:41:36 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #5281 Dátum: 2010.10.08 péntek, 23:36:35 »

Szasztok!
Lehet szervóolajat cserélni "házilag"?


http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg411787#msg411787

Énis így oldottam meg. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5282 Dátum: 2010.10.09 szombat, 14:06:11 »

Sziaszok!!!

Nagyon kéne a segítség fiuk!!!!!!

Nem jön a meleg az autóból,a vizhöfokméröm áll középen egyszer csak elindul a pirosba ott megáll majd visszaáll középre!!!
müszerteszt bekapcsolva,höfok kikeres és 77 fokot mutat,termosztátnál meleg a csö a másik oldalt hideg,vizköri volt cserélve olajköri nem!
vizpumpa cserélve tavasszal,szervó viszont nem mert jó volt a tengely nem volt elnyirva....(most elnyirta talán azért csinálja ezt?Huh?) rinya rinya help help help help
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 14:41:53 írta balko » Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5283 Dátum: 2010.10.09 szombat, 15:08:52 »

Sziaszok!!!

Nagyon kéne a segítség fiuk!!!!!!

Nem jön a meleg az autóból,a vizhöfokméröm áll középen egyszer csak elindul a pirosba ott megáll majd visszaáll középre!!!
müszerteszt bekapcsolva,höfok kikeres és 77 fokot mutat,termosztátnál meleg a csö a másik oldalt hideg,vizköri volt cserélve olajköri nem!
vizpumpa cserélve tavasszal,szervó viszont nem mert jó volt a tengely nem volt elnyirva....(most elnyirta talán azért csinálja ezt?Huh?) rinya rinya help help help help
Pedig vízpumpa lesz!  Gyárira cserélted? Épp a héten mesélte egyik kollegám, hogy vett utángyártottat, és 3 hét után elforgott a tengelyen a szivattyú kerék...kuka szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 15:10:50 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #5284 Dátum: 2010.10.09 szombat, 16:03:09 »

érdekességképp, adalék a vgt-k "húzásához".
3 turbónyomás mérés a saját gépemről.
kék: eredeti turbóval
rózsaszín: a turbótörés után feltett turbó, normál csövezéssel
sárga-zöld: Forge szilikon csövek az "új" turbón.


Kissé mintha fejebb lenne húzva a jelenlegi turbó.

Ez nem csak eccerűen a turbó állapotából ered? A régi a törés előtt már nem volt százas (rossz csapágytól lassabban pörgött fel), azért épült fel lassabban a nyomás.
Vagy a másik amitől lehet, az pedig a turbó lapátszög állító beállítása (a vákuum dobból kijövő menetes szár).

Hogyan korlátozza egyébként a turbónyomást az ECU?
nem ad több üzemanyagot, vagy a vákum dob "nem kap" vákumot?
  
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 16:04:48 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5285 Dátum: 2010.10.09 szombat, 16:49:13 »

Pedig vízpumpa lesz!  Gyárira cserélted? Épp a héten mesélte egyik kollegám, hogy vett utángyártottat, és 3 hét után elforgott a tengelyen a szivattyú kerék...kuka szomoru1
Biztos,hogy nem gyári volt!!!!18 pénz volt...mit tegyek?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5286 Dátum: 2010.10.09 szombat, 17:33:37 »

Biztos,hogy nem gyári volt!!!!18 pénz volt...mit tegyek?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?
meg kell nézni a szivattyú bordástengelyét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5287 Dátum: 2010.10.09 szombat, 17:57:31 »

meg kell nézni a szivattyú bordástengelyét.
Már beszéltem Vic-kel neki a tippje látatlanban a szervószivattyú.....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5288 Dátum: 2010.10.09 szombat, 18:11:19 »

Már beszéltem Vic-kel neki a tippje látatlanban a szervószivattyú.....
nekem 8.Az a drágább-látatlanban.annak a belső bordázata jobban bírja,mint a vízpumpa külső bordái.persze ez is előfordulhat.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5289 Dátum: 2010.10.09 szombat, 18:21:33 »

nekem 8.Az a drágább-látatlanban.annak a belső bordázata jobban bírja,mint a vízpumpa külső bordái.persze ez is előfordulhat.....
Az 1 nagyon jó film volt!!!!!Láttad??
más:szétszedetem a vizpumpánál és ott majd kiderül minden ugye Alf?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5290 Dátum: 2010.10.09 szombat, 18:24:32 »

Az 1 nagyon jó film volt!!!!!Láttad??
más:szétszedetem a vizpumpánál és ott majd kiderül minden ugye Alf?Huh?
igen!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5291 Dátum: 2010.10.09 szombat, 18:25:30 »

Az 1 nagyon jó film volt!!!!!Láttad??
más:szétszedetem a vizpumpánál és ott majd kiderül minden ugye Alf?Huh?
Alf szerinted menni lehet vele??valahogy haza kell menni vele a melóból,na meg a szerelöhöz is ugyebár!!!!!Ha melegszik megállok és várok?? falbav falbav
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5292 Dátum: 2010.10.09 szombat, 18:48:30 »

Alf szerinted menni lehet vele??valahogy haza kell menni vele a melóból,na meg a szerelöhöz is ugyebár!!!!!Ha melegszik megállok és várok?? falbav falbav
mennyi idő és km?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5293 Dátum: 2010.10.09 szombat, 19:19:20 »

Biztos,hogy nem gyári volt!!!!18 pénz volt...mit tegyek?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?
Szia!
Ahogy már írták előttem, engedd le a fagyállót és bontsd le a vízpumpát akkor kiderül minden...ha épek a bordák mindkét szerelvényen( vízpumpa-szervó) akkor csavarozd le a vízpumpa csonkok felőli oldalát is, és nézd meg nem áll e fent az amit írtam, hogy elforog a kerék a tengelyen.
Szerencsére nagyon kevés hulladékhővel dolgoznak a motorjaink ezért nagyon alacsony terheléssel szinte bárhonnan haza lehet vele menni, főleg ilyen időben...lényeg hogy ne forrjon a hűtőközeg huzamosan, de mint írtam nagyon gyenge terhelésnél nem kell ilyentől tartanod. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5294 Dátum: 2010.10.09 szombat, 20:44:53 »

Dankesőn Zolibácsi! Tudtam, hogy lehet rád számítani! Ennyi nyalizás elég szombat estére?  taps
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5295 Dátum: 2010.10.09 szombat, 21:15:30 »

De ez ugyanígy megy dízelnél is?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5296 Dátum: 2010.10.09 szombat, 21:29:35 »

mennyi idő és km?
Összevissza úgy lehet 15 km!!!!
Idő lehet 2x 15 perc!!!!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5297 Dátum: 2010.10.09 szombat, 21:32:21 »

Szia!
Ahogy már írták előttem, engedd le a fagyállót és bontsd le a vízpumpát akkor kiderül minden...ha épek a bordák mindkét szerelvényen( vízpumpa-szervó) akkor csavarozd le a vízpumpa csonkok felőli oldalát is, és nézd meg nem áll e fent az amit írtam, hogy elforog a kerék a tengelyen.
Szerencsére nagyon kevés hulladékhővel dolgoznak a motorjaink ezért nagyon alacsony terheléssel szinte bárhonnan haza lehet vele menni, főleg ilyen időben...lényeg hogy ne forrjon a hűtőközeg huzamosan, de mint írtam nagyon gyenge terhelésnél nem kell ilyentől tartanod. wave
Rendben,megvan a hét eleji munkám!!!!!
üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5298 Dátum: 2010.10.09 szombat, 21:44:14 »

Ez nem csak eccerűen a turbó állapotából ered? A régi a törés előtt már nem volt százas (rossz csapágytól lassabban pörgött fel), azért épült fel lassabban a nyomás.
Vagy a másik amitől lehet, az pedig a turbó lapátszög állító beállítása (a vákuum dobból kijövő menetes szár).

Hogyan korlátozza egyébként a turbónyomást az ECU?
nem ad több üzemanyagot, vagy a vákum dob "nem kap" vákumot?
  
Nem,mert a mérés majd egy évvel a törést megelőzően készült, a turbó meg a kirepedt turbócsőtől + a k.va hidegben tett rövid, ámde meredek utaktól ment tönkre. Másérszt pedig a gyári érték 250kPa@2500RPM, és ezt szépen tudta is. Nem is ment rosszul, hangja sem volt.
A cseredarab rudazata viszont a mérés alapján mintha máshogy lenne beállítva. Tervezem, hogy megnézetem turbós műhellyel, mert hidegen kissé visít és nem szeretnék még1 törést kockáztatni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jason
Vendég
« Új hozzászólás #5299 Dátum: 2010.10.09 szombat, 21:49:53 »

Sziasztok tudna nekem valaki tanacsot adni tdci fordom van az lenne a gond ha kicsit odalepek a kocsinak fekete fust jon ki rajta.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.