Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:44:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
146
147
148
149
150
151
152
[
153
]
154
155
156
157
158
159
160
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683107 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7600 Dátum:
2011.02.01 kedd, 12:03:04 »
Az a lényeg, ha nehezem akar jönni, nem szabad ész nélkül erőből nekiesni!!!!
Csavarlazítóval kell fújkálni és ki-be csavargatni. Türelem játék, de sokkal jobb mintha beletörik!!!
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.01 kedd, 10:23:34
azert csak ovatosan, mert ilyenkor nem is annyira a gyertya szokott torni, hanem a hengerfejen a furat.
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7601 Dátum:
2011.02.01 kedd, 12:09:27 »
Én azt tapasztaltam meg a hétvégén amikor a tankot szedtük le hogy van még benne bőven nafta a lámpa kigyulladásánál. Nekem pont kigyulladt, amikor leszedtük a tankot és még 15 liter volt benne. Amikor visszatettük, beleöntöttem 21 litert és 100 kilómétert sem mentem vele, mikor újra kigyulladt. Mostmár tudom hogy nem kell aggódnom hogy kifogy belőle a nafta. Egyébként meg úgysem levegősödik le a rendszer, mert ha ki akar fogyni, leállítja az ECU, csak lehet gázolajért rohangálni.
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.31 hétfő, 20:38:52
enyém is traktoros, majd egyszer lesz új izzító benne csak nem fog ennyire csattogni
egyszer hallottam egy pcs gondos kopelt és hallok énis néha néha ilyeneket...ilyen fémes csattogás
de ez eddig is volt...aztán ha kinyomom a szemét mint múltkor akkor sincs baja
basszus mennyit lehet hivatalosan menni amikor világít a tank lámpa? mert én levittem már pécs fele tök 0 alá és még haza is jöttem vele és az majdnem 60km
és mivel nincs sehol kút...tankoltam itthon, igaz nem kannából meg kuti gázolaj mert tartálykocsi hozza, de szerintetek nem lesz belőle gond???
traktorok is bírják, meg itt úgyis leülepszik a kosz az aljára nem?
:szomoru1:kicsit féltem
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7602 Dátum:
2011.02.01 kedd, 12:19:12 »
Vasárnap megvolt a nagy műtét!!!
Nagynyomású szivattyú és porlasztó csere!!
Tank le, kipucolva vissza, összes cső jó alaposan kifújva, ideértve a közös nyomócsövet is, új GO szűrő. Egyúttal az EGR-t is megtakarítottam egy kicsit és a szívócső sem maradt ki. Nem egy álom meló!!!
Felnyomtuk a rendszert gázolajjal, utána indítás. Elég nehezen tért magához a kicsike, de föltámadott!!
Beprogramoztuk a csúcsokat, még nem tökéletes a hangja, de majd szép lassan megtanul mindent és remélem utána megcsöndesedik. Már sokkal szebb a hangja, mint a csere után. Mindenesetre most nyomhatom neki, nincs izzítás villogás!!!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7603 Dátum:
2011.02.01 kedd, 12:26:11 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.02.01 kedd, 12:09:27
Én azt tapasztaltam meg a hétvégén amikor a tankot szedtük le hogy van még benne bőven nafta a lámpa kigyulladásánál. Nekem pont kigyulladt, amikor leszedtük a tankot és még 15 liter volt benne. Amikor visszatettük, beleöntöttem 21 litert és 100 kilómétert sem mentem vele, mikor újra kigyulladt. Mostmár tudom hogy nem kell aggódnom hogy kifogy belőle a nafta. Egyébként meg úgysem levegősödik le a rendszer, mert ha ki akar fogyni, leállítja az ECU, csak lehet gázolajért rohangálni.
Aaaannyi van bennee???
hát nem volt normális aki odarakta a kivillanást
azzal még elmegyek 250km-t átszelem Magyarországot
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7604 Dátum:
2011.02.01 kedd, 13:02:04 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.01 kedd, 10:23:34
azert csak ovatosan, mert ilyenkor nem is annyira a gyertya szokott torni, hanem a hengerfejen a furat.
Hálistennek NAGYON könnyen kijöttek az izzítók! Óvatosan meg kellett lazítani egy fordulatot, utána KÉZZEL lehetett kihajtani mind a 4et!
Biztos segített az is, hogy felmelegítettem a motort üzemi hőfokra.
Sajnos a 4ből 3 (azaz három!) halott volt. Nemcsoda, ha füstölt szegényem. Remélem most jó lesz! Reggel meglátom!
Köszi a segítséget mindenkinek!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.01 kedd, 17:57:09 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7605 Dátum:
2011.02.01 kedd, 13:34:35 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.01 kedd, 08:53:57
+ az is jó megoldás, hogy áztatod és valakitől szerzel egy nyomatékkulcsot és azzal lazítod meg őkeg. Ugyanis 12Nm kell a gyertya becsavarásához, 32-v. 35Nm-nél törik a gyertya(gyártó honlapja szerint, Beru) tehát ha 20Nm-re állítod a kulcsot akkor annak kikell jönnie és elkerülhető hogy beletörd a gyergyát. Én legalább is így csináltam, de nagyon könnyen kijöttek e gyertyáim.(6év után 138e km-nél)
Na ez egy biztos megoldás törés ellen...sok szerelő beolvashatna ide..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7606 Dátum:
2011.02.01 kedd, 14:28:33 »
Felmelegítetted?
Eddig azt mondták, hogy hideg motornál kell kicsavarni...
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.02.01 kedd, 13:02:04
Hálistennek NAGYON könnyen kijöttek az izzítók! Óvatosan meg kellett lazítani egy fordulatot, utána KÉZZEL lehetett kihajtani mind a 4et!
Biztos segített az is, hogy felmelegítettem a motor üzemi hőfokra.
Sajnos a 4ből 3 (azaz három!) halott volt. Nemcsoda, ha füstölt szegényem. Remélem most jó lesz! Reggel meglátom!
Köszi a segítséget mindenkinek!
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7607 Dátum:
2011.02.01 kedd, 14:51:33 »
Nálam legalábbis így volt!! Azért senki ne szidjon ha az övéből kifogy emiatt!!
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.01 kedd, 12:26:11
Aaaannyi van bennee???
hát nem volt normális aki odarakta a kivillanást
azzal még elmegyek 250km-t átszelem Magyarországot
Naplózva
Egon
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7608 Dátum:
2011.02.01 kedd, 15:21:07 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.31 hétfő, 20:38:52
enyém is traktoros, majd egyszer lesz új izzító benne csak nem fog ennyire csattogni
egyszer hallottam egy pcs gondos kopelt és hallok énis néha néha ilyeneket...ilyen fémes csattogás
de ez eddig is volt...aztán ha kinyomom a szemét mint múltkor akkor sincs baja
basszus mennyit lehet hivatalosan menni amikor világít a tank lámpa? mert én levittem már pécs fele tök 0 alá és még haza is jöttem vele és az majdnem 60km
és mivel nincs sehol kút...tankoltam itthon, igaz nem kannából meg kuti gázolaj mert tartálykocsi hozza, de szerintetek nem lesz belőle gond???
traktorok is bírják, meg itt úgyis leülepszik a kosz az aljára nem?
:szomoru1:kicsit féltem
Szia F.N!
Óvva intelek a "bármilyen" tankolástól!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Én már megjártam, pcs. csere lett belőle.
Lehet, hogy nem ennek köszönhetően, lehet, hogy ez csak rá tett egy lapáttal és csak előre hozta a cserét!
Talán csak annyi: ha rá is kényszerülsz ilyenre, tankolj rá nagyon rövid időn belül! És lehetőleg prémium üz.anyagot!!!
Átérzem a helyzetet, és kívánom, hogy ne legyen semmi gondod!
Üdv, és sok sikert:
-Egon-
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7609 Dátum:
2011.02.01 kedd, 16:04:54 »
Idézetet írta: Egon - 2011.02.01 kedd, 15:21:07
Szia F.N!
Óvva intelek a "bármilyen" tankolástól!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Én már megjártam, pcs. csere lett belőle.
Lehet, hogy nem ennek köszönhetően, lehet, hogy ez csak rá tett egy lapáttal és csak előre hozta a cserét!
Talán csak annyi: ha rá is kényszerülsz ilyenre, tankolj rá nagyon rövid időn belül! És lehetőleg prémium üz.anyagot!!!
Átérzem a helyzetet, és kívánom, hogy ne legyen semmi gondod!
Üdv, és sok sikert:
-Egon-
Üdv!
Hát köszi
nem akart nagyon így lenni, de mégis így sikerült, de nem tankolok többet itthon
majd kap egy adag tisztító cuccot ha jó kisfiú lesz
de előtte egy mászaki vizsga kell neki
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7610 Dátum:
2011.02.01 kedd, 17:26:38 »
Idézetet írta: rojam - 2011.02.01 kedd, 17:08:13
A Te autódban nincs gázolaj szűrő?
Mindenkieben van. Kerdes, hogy mennyi ido alatt telitodik szutyokkal, ill. szakad at esetleg, ha olyan szennyezodest kap.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7611 Dátum:
2011.02.01 kedd, 18:06:01 »
Idézetet írta: rojam - 2011.02.01 kedd, 17:42:19
A kiindulás az volt, hogy kannából tankolt, nem közvetlenül a kútról.
Ha nem a moslékos vödörből öntötte a tankba a gázolajat, akkor mi baj történhet, ha van az autóban gázolaj szűrő?
azt mondják hogy nem szabad kannázni és így is van de szerintem ez arra vonatkozik inkább amit ilyen retkes kannákban kapsz 180/liter és annak iy víz a háromnegyed része. Na most itthon kutról van go csak nem járkálhatunk el 20km-re azért hogy 250litert tankoljunk egy harapásra ezért van hazahozva egy tartályban és abban nem hiszem hogy sok mocsok van. De amúgy meg szerintem itt minden kis láthatatlan piszok számít
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
reedrubi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7612 Dátum:
2011.02.01 kedd, 18:54:50 »
Sziasztok kb egy hónapja haza jöttem munkából leraktam egy jó hűvös kocsma elöt a 2001-es 115 lóerős verdát Ford Mondeot!!! Azota nem indul már volt több szerelőnél természetesen most is ott van :duhos2:Ma azt mondták össze kel rakni újra a vezérlést aztán bemérik az adagolót!! Csak teker a kocsi nem indul el NEM ÉRTEM!! Ha valaki találkozott hasonló eseménnyel megköszönöm a segítségét!!! még azon a napon mikor elkezdődött a vesszőfutás akkor megpróbáltuk behúzni NAGY nehezen sikerült de akkor is fulladozott!! Másnap még egyszer beindult azóta halott!! Ja mielöőtt megálltam volna a kocsma elöte semmi baja nem volt!! Kb ezelött 3 hónapja kicserélték benne a légtömeg mérőt! Ja meg az utolsó napjaiban kicsit nehezebben indult és ilyen durmoló hangot adott!?? De ha be volt melegedve a motor akkor semmit se hallottam ? Arra gondoltam biztos a nagy hideg miatt! Ha valaki tud valamit szóljon !
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7613 Dátum:
2011.02.01 kedd, 19:28:39 »
Üdv. Ma egy kicsit kiváncsiságből nézegettem, hogy hogyan mennyire melegszik a motor ahasználat közben és azt vettem észre, hogy más-más vízhőmérséklete mutat a műszerteszt és a OBD-re csatlakoztatott egyszerű diag.műszer. A műszerfalon 59°C (műszerfalon lévő mutató a normál mező alatt valamivel) az obd-n pedig 69°C-t mutatott. Mit gondoltok mitől lehet ez az eltérés? Máshonnan veszi az adatokat?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7614 Dátum:
2011.02.01 kedd, 19:40:14 »
van itt rajtam kivül Kanizsai?akinek már van régota mondeoja?
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7615 Dátum:
2011.02.01 kedd, 19:40:54 »
Idézetet írta: reedrubi - 2011.02.01 kedd, 18:54:50
Sziasztok kb egy hónapja haza jöttem munkából leraktam egy jó hűvös kocsma elöt a 2001-es 115 lóerős verdát Ford Mondeot!!! Azota nem indul már volt több szerelőnél természetesen most is ott van :duhos2:Ma azt mondták össze kel rakni újra a vezérlést aztán bemérik az adagolót!! Csak teker a kocsi nem indul el NEM ÉRTEM!! Ha valaki találkozott hasonló eseménnyel megköszönöm a segítségét!!! még azon a napon mikor elkezdődött a vesszőfutás akkor megpróbáltuk behúzni NAGY nehezen sikerült de akkor is fulladozott!! Másnap még egyszer beindult azóta halott!! Ja mielöőtt megálltam volna a kocsma elöte semmi baja nem volt!! Kb ezelött 3 hónapja kicserélték benne a légtömeg mérőt! Ja meg az utolsó napjaiban kicsit nehezebben indult és ilyen durmoló hangot adott!?? De ha be volt melegedve a motor akkor semmit se hallottam ? Arra gondoltam biztos a nagy hideg miatt! Ha valaki tud valamit szóljon !
Vez.tengely jeladót nézték?
??
Ha aza rossz biza nem indul!!!!!!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7616 Dátum:
2011.02.01 kedd, 19:42:46 »
Idézetet írta: balko - 2011.02.01 kedd, 19:40:54
Vez.tengely jeladót nézték?
??
Ha aza rossz biza nem indul!!!!!!!!!
CMP?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7617 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:16:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.01 kedd, 13:34:35
Na ez egy biztos megoldás törés ellen...sok szerelő beolvashatna ide..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7618 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:18:02 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.02.01 kedd, 13:02:04
Hálistennek NAGYON könnyen kijöttek az izzítók! Óvatosan meg kellett lazítani egy fordulatot, utána KÉZZEL lehetett kihajtani mind a 4et!
Biztos segített az is, hogy felmelegítettem a motort üzemi hőfokra.
Sajnos a 4ből 3 (azaz három!) halott volt. Nemcsoda, ha füstölt szegényem. Remélem most jó lesz! Reggel meglátom!
Köszi a segítséget mindenkinek!
Biztosan lesz változás!
Nem kell parázni máskor!Ha meleg a moci,kevesebb az esély a beszakadásra!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7619 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:18:53 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.02.01 kedd, 14:28:33
Felmelegítetted?
Eddig azt mondták, hogy hideg motornál kell kicsavarni...
szerintem melegnél!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7620 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:20:44 »
Idézetet írta: reedrubi - 2011.02.01 kedd, 18:54:50
Sziasztok kb egy hónapja haza jöttem munkából leraktam egy jó hűvös kocsma elöt a 2001-es 115 lóerős verdát Ford Mondeot!!! Azota nem indul már volt több szerelőnél természetesen most is ott van :duhos2:Ma azt mondták össze kel rakni újra a vezérlést aztán bemérik az adagolót!! Csak teker a kocsi nem indul el NEM ÉRTEM!! Ha valaki találkozott hasonló eseménnyel megköszönöm a segítségét!!! még azon a napon mikor elkezdődött a vesszőfutás akkor megpróbáltuk behúzni NAGY nehezen sikerült de akkor is fulladozott!! Másnap még egyszer beindult azóta halott!! Ja mielöőtt megálltam volna a kocsma elöte semmi baja nem volt!! Kb ezelött 3 hónapja kicserélték benne a légtömeg mérőt! Ja meg az utolsó napjaiban kicsit nehezebben indult és ilyen durmoló hangot adott!?? De ha be volt melegedve a motor akkor semmit se hallottam ? Arra gondoltam biztos a nagy hideg miatt! Ha valaki tud valamit szóljon !
Húzni?
Azt nem kéne!
Lehet tápszivattyú gond!Tddi?
Ha tdci,akkor esélyes a cmp!
Gyári digcuccal kéne hibakódot olvastatni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7621 Dátum:
2011.02.01 kedd, 21:24:13 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.01 kedd, 20:18:02
Biztosan lesz változás!
Nem kell parázni máskor!Ha meleg a moci,kevesebb az esély a beszakadásra!
Majd jelentek, hogy változott-e valami!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Egon
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7622 Dátum:
2011.02.01 kedd, 21:35:00 »
Idézetet írta: rojam - 2011.02.01 kedd, 17:08:13
A Te autódban nincs gázolaj szűrő?
Szia!
Az a baj, hogy a gázolaj minősége nem csak szűrő kérdése. Sokan (akiknek lehet, és megadatik) a nyugati országrészről átmennek tankolni. Sajnos én nem. A mi gázolaj minőségünk köztudottan nem túl jó!!!! Rengeteg apró alkatrészt még a szűrő sem tud megvédeni. Nem csak mi MONDEO-sok szenvedünk ezzel a problémával itthon. A helytelen adalék, vizezés stb... amiről én sem tudok teszi tönkre a mi diesel motorjainkat. A pár évvel ezelőtti diesel motorok talán petróleummal is elmentek, és ha gázolajos volt nyakig a motor, akkor is jól működött.
Én már tudom, hogy NAGYON KELL ÓVNI a gázolaj rendszert. Ha ezt megteszem, hálás lesz a MONDI és doromból.
Mindenkinek sok sikert!
-Egon-
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7623 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:40:37 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.01 kedd, 12:26:11
Aaaannyi van bennee???
hát nem volt normális aki odarakta a kivillanást
azzal még elmegyek 250km-t átszelem Magyarországot
hÁT SZERINTEM MEG NEM.Mikor kigyullad fed comp 80-at mutat.elmentem vele 45 km-t és tankoltam bele 59.1 litert.Ha ezt kiszámolod akkor nemlehet benne 15 liter mert akor 58-15=43 litert kellett volna beletankolni.De azért nepróbálj meg vele ennyit menni mmert nem jön össze.Tapasztalatból mondom ezt mert mindig akkor tankolok mikor alig van benne és mindig ennyi megy bele.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7624 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:57:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.01 kedd, 22:40:37
hÁT SZERINTEM MEG NEM.Mikor kigyullad fed comp 80-at mutat.elmentem vele 45 km-t és tankoltam bele 59.1 litert.Ha ezt kiszámolod akkor nemlehet benne 15 liter mert akor 58-15=43 litert kellett volna beletankolni.De azért nepróbálj meg vele ennyit menni mmert nem jön össze.Tapasztalatból mondom ezt mert mindig akkor tankolok mikor alig van benne és mindig ennyi megy bele.
15 liter biztos nincs benne olyankor. Most a Protec miatt elegge keves gazolajjal indultam el Becsbe, 250 km-t josolt a 255 km-es tavra. Mire megerkeztem, meg mindig 40 km korul mutatott - ennyit a saccolokajarol. Nem probaltam, hogy mennyi a vege, de ilyenkor 53-55 litert siman beletankolok. Volt mar ra pelda maskor is, hogy nem akartam otthon tankolni, ezert eppen az utolso cseppekkel ertem vissza Ausztriaba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7625 Dátum:
2011.02.01 kedd, 23:04:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.01 kedd, 22:40:37
hÁT SZERINTEM MEG NEM.Mikor kigyullad fed comp 80-at mutat.elmentem vele 45 km-t és tankoltam bele 59.1 litert.Ha ezt kiszámolod akkor nemlehet benne 15 liter mert akor 58-15=43 litert kellett volna beletankolni.De azért nepróbálj meg vele ennyit menni mmert nem jön össze.Tapasztalatból mondom ezt mert mindig akkor tankolok mikor alig van benne és mindig ennyi megy bele.
Érdekes, de nekem volt már úgy, hogy 0-át mutatott (80-ról ment szépen lefelé) és még utána is tudtam menni vele majdnem 10km-t. Azt már nem tudom, hogy akkor mennyit tankoltam, de saját lában ment el a kútig. Persze tojás volt a gázpedál alatt.
Szóval, ez lehet a veztési stílus kérdése is, mert ha mondjuk előtte padlóztál rendesen és utána örgapós tempó, akkor nem reagálja le egyből, hanem még az előző szakasz fogyasztása alapján kalkulál. Amúgy meg ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek szerintem.
Holnap jön a haverod és rakom be neki a ledet az utastérbe! Nagyon tetszett neki az enyém!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7626 Dátum:
2011.02.01 kedd, 23:10:26 »
Idézetet írta: TZS - 2011.02.01 kedd, 23:04:48
Érdekes, de nekem volt már úgy, hogy 0-át mutatott (80-ról ment szépen lefelé) és még utána is tudtam menni vele majdnem 10km-t. Azt már nem tudom, hogy akkor mennyit tankoltam, de saját lában ment el a kútig. Persze tojás volt a gázpedál alatt.
Szóval, ez lehet a veztési stílus kérdése is, mert ha mondjuk előtte padlóztál rendesen és utána örgapós tempó, akkor nem reagálja le egyből, hanem még az előző szakasz fogyasztása alapján kalkulál. Amúgy meg ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek szerintem.
Holnap jön a haverod és rakom be neki a ledet az utastérbe! Nagyon tetszett neki az enyém!
Na ezért küldtem hozzád,hogy lásson szépet és jót.Majd meséli az ajtó históriát.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7627 Dátum:
2011.02.01 kedd, 23:15:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.01 kedd, 18:06:01
azt mondják hogy nem szabad kannázni és így is van de szerintem ez arra vonatkozik inkább amit ilyen retkes kannákban kapsz 180/liter és annak iy víz a háromnegyed része. Na most itthon kutról van go csak nem járkálhatunk el 20km-re azért hogy 250litert tankoljunk egy harapásra ezért van hazahozva egy tartályban és abban nem hiszem hogy sok mocsok van. De amúgy meg szerintem itt minden kis láthatatlan piszok számít
CR motoroknak nem okos a kannázás, max ha van spéci szivattyúd hozzá
Naplózva
habu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7628 Dátum:
2011.02.02 szerda, 08:00:17 »
Megtudná valaki mondani,hogy mik ezek a híba kodk. p1608 p1000
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7629 Dátum:
2011.02.02 szerda, 08:09:59 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.02.01 kedd, 21:24:13
Majd jelentek, hogy változott-e valami!
Nos megtörtént a reggeli első indítás az új izzítókkal. Megmondom őszintén semmi változás nincs.
A fehér füst ugyanúgy megvan. Indítás után kb. 5 mp-re megjön a fehér füst, majd 15 mp múlva eltűnik. Utána semmi, majd további 20 mp után megjön a gőz is. A fehér füstöt mintha egy kicsit büdösnek éreztem volna... Lehet, csak beképzelem vagy nem
Az alapjárat stabil, felülről áll be (mint mindig). Először felkapja 1300-1500-re, majd visszaengedi azonnal 1100-re, és szépen lassan beáll 950 környékére. Melegen meg 800-850. Nem inog a mutató, mintha oda lenne szögelve hidegen-melegen egyaránt.
26.000 volt a szerelés
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 08:12:10 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7630 Dátum:
2011.02.02 szerda, 08:42:46 »
üdv mindenki.
biztos jártatok már ugy hogy tulléptétek a megengedett sebességet,és kiváncsiak vlotatok hogy mennyire vágnának meg.
egy kis segitség:
http://www.martincar.hu/birsag-kalkulator
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7631 Dátum:
2011.02.02 szerda, 08:58:45 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.02.02 szerda, 08:09:59
Nos megtörtént a reggeli első indítás az új izzítókkal. Megmondom őszintén semmi változás nincs.
A fehér füst ugyanúgy megvan. Indítás után kb. 5 mp-re megjön a fehér füst, majd 15 mp múlva eltűnik. Utána semmi, majd további 20 mp után megjön a gőz is. A fehér füstöt mintha egy kicsit büdösnek éreztem volna... Lehet, csak beképzelem vagy nem
Az alapjárat stabil, felülről áll be (mint mindig). Először felkapja 1300-1500-re, majd visszaengedi azonnal 1100-re, és szépen lassan beáll 950 környékére. Melegen meg 800-850. Nem inog a mutató, mintha oda lenne szögelve hidegen-melegen egyaránt.
26.000 volt a szerelés
Szia!
Csak az izzítócsere volt ennyi?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7632 Dátum:
2011.02.02 szerda, 09:03:44 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.02 szerda, 08:42:46
üdv mindenki.
biztos jártatok már ugy hogy tulléptétek a megengedett sebességet,és kiváncsiak vlotatok hogy mennyire vágnának meg.
egy kis segitség:
http://www.martincar.hu/birsag-kalkulator
Kicsit elszomorítasz, ezek alapján van egy szomorú sejtésem - várhatok egy csekket
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7633 Dátum:
2011.02.02 szerda, 09:11:26 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.02 szerda, 08:58:45
Szia!
Csak az izzítócsere volt ennyi?
16 volt a 4 izzó (áfával!)+ 1,2 óra a normaideje a FORD szerint, így az egy 10-es engedménnyel!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Egon
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7634 Dátum:
2011.02.02 szerda, 09:16:21 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.02.02 szerda, 08:09:59
Nos megtörtént a reggeli első indítás az új izzítókkal. Megmondom őszintén semmi változás nincs.
A fehér füst ugyanúgy megvan. Indítás után kb. 5 mp-re megjön a fehér füst, majd 15 mp múlva eltűnik. Utána semmi, majd további 20 mp után megjön a gőz is. A fehér füstöt mintha egy kicsit büdösnek éreztem volna... Lehet, csak beképzelem vagy nem
Az alapjárat stabil, felülről áll be (mint mindig). Először felkapja 1300-1500-re, majd visszaengedi azonnal 1100-re, és szépen lassan beáll 950 környékére. Melegen meg 800-850. Nem inog a mutató, mintha oda lenne szögelve hidegen-melegen egyaránt.
26.000 volt a szerelés
Nézd a dolog jó oldalát is!
Innentől tuti az izzítás!
Egy hibaforrás jó sokáig kizárható.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7635 Dátum:
2011.02.02 szerda, 09:18:06 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2011.02.02 szerda, 09:11:26
16 volt a 4 izzó (áfával!)+ 1,2 óra a normaideje a FORD szerint, így az egy 10-es engedménnyel!
Legalább ott voltál, ellested a fogásokat, hogy legközelebb ~10 ért veszel 4 izzítót és megcsinálod magad
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7636 Dátum:
2011.02.02 szerda, 09:34:43 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.02 szerda, 09:18:06
Legalább ott voltál, ellested a fogásokat, hogy legközelebb ~10 ért veszel 4 izzítót és megcsinálod magad
Naja
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
habu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7637 Dátum:
2011.02.02 szerda, 10:13:42 »
Nekem tegnap cserélték a pórlasztokat mert ingadozott hidegen az alapjárat és fehéren füstölt. Na most az alapjárat stabil,de a fehérfüst megmarat amig benem melegszik.cromax porlasztok kerültek bele delphi 55000/db áron.A szerelő mondta,hogy volt benne p1608 hiba ez valami alacsony nyomást jelent.Ettől lehet fehérfüs vagy ez így természetes mert végtére hideg van,más autok is fehéren füstölnek hidegen.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7638 Dátum:
2011.02.02 szerda, 10:45:37 »
Idézetet írta: habu - 2011.02.02 szerda, 10:13:42
Nekem tegnap cserélték a pórlasztokat mert ingadozott hidegen az alapjárat és fehéren füstölt. Na most az alapjárat stabil,de a fehérfüst megmarat amig benem melegszik.cromax porlasztok kerültek bele delphi 55000/db áron.A szerelő mondta,hogy volt benne p1608 hiba ez valami alacsony nyomást jelent.Ettől lehet fehérfüs vagy ez így természetes mert végtére hideg van,más autok is fehéren füstölnek hidegen.
A fehér füst és a gőz nem ugyan az.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7639 Dátum:
2011.02.02 szerda, 10:59:39 »
Üdvözlet a kollégáknak!
Ma reggel vettem észre, hogy kiégett a jobb első izzóm. Este SOS-ben kell majd az autó, le tudja írni valaki nagyvonalakban, hogy mennyire komplikált (vagy sem) kicserélni és, hogy milyen kell bele? Most beletennék valami gagyit vészmegoldásnak, aztán majd ha lesz időm nézek valami jó minőségűt. Tényleg, ha már itt tartunk. Kinek milyen izzó jött be? Osram, Philips, GE?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7640 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:01:59 »
Idézetet írta: Shad - 2011.02.02 szerda, 10:59:39
Üdvözlet a kollégáknak!
Ma reggel vettem észre, hogy kiégett a jobb első izzóm. Este SOS-ben kell majd az autó, le tudja írni valaki nagyvonalakban, hogy mennyire komplikált (vagy sem) kicserélni és, hogy milyen kell bele? Most beletennék valami gagyit vészmegoldásnak, aztán majd ha lesz időm nézek valami jó minőségűt. Tényleg, ha már itt tartunk. Kinek milyen izzó jött be? Osram, Philips, GE?
Mk3 első lámpaáját kiszerelni a legegyszerűbb a világon. Két kis sínt kell függőlegesen kihúzni és már jön is a lámpa.
A legtutibb a gyári keszon. Aztán állítólag jó az Osrma Nightbreaker plusz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7641 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:06:02 »
Idézetet írta: Shad - 2011.02.02 szerda, 10:59:39
Üdvözlet a kollégáknak!
Ma reggel vettem észre, hogy kiégett a jobb első izzóm. Este SOS-ben kell majd az autó, le tudja írni valaki nagyvonalakban, hogy mennyire komplikált (vagy sem) kicserélni és, hogy milyen kell bele? Most beletennék valami gagyit vészmegoldásnak, aztán majd ha lesz időm nézek valami jó minőségűt. Tényleg, ha már itt tartunk. Kinek milyen izzó jött be? Osram, Philips, GE?
Motorháztetőt kinyitod,a hütőmaszk fölött a burkolatot leszeded2 fül tartja elkell fordítani hütőmaszkot kikell szedni de vigyázz nehogy letörd alúl a rajta lévő füleket,aztán a lámpán van egy stift amit felfele húzol és a lámpa előre kijön az égőt meg már tudod cserélni.A NIGHTBREAKER + égőt már láttam az alaphoz viszonyítva,hogy milyen nekem tetszett.Valóban fehérebb és távolabb világít.Én is veszek ha kiég.A többit nem ismerem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7642 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:19:51 »
Idézetet írta: Shad - 2011.02.02 szerda, 10:59:39
Üdvözlet a kollégáknak!
Ma reggel vettem észre, hogy kiégett a jobb első izzóm. Este SOS-ben kell majd az autó, le tudja írni valaki nagyvonalakban, hogy mennyire komplikált (vagy sem) kicserélni és, hogy milyen kell bele? Most beletennék valami gagyit vészmegoldásnak, aztán majd ha lesz időm nézek valami jó minőségűt. Tényleg, ha már itt tartunk. Kinek milyen izzó jött be? Osram, Philips, GE?
Könyvében a kocsinak tök jó a leírás, de rakj bele majd H7-es Osram NightBreaker Plus-t és H1-es ből is ugyanezt!!! Csak dícsérni tudom, nagyon jól bevált
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7643 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:25:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.02 szerda, 11:19:51
Könyvében a kocsinak tök jó a leírás, de rakj bele majd H7-es Osram NightBreaker Plus-t és H1-es ből is ugyanezt!!! Csak dícsérni tudom, nagyon jól bevált
Aha, csak a könyv otthon, az autó meg én nem otthon csak késő este
Osram NB lesz ez már tuti, hozatom is ma el a Lángból. Csak nem értem amit írtál. H1-ből és H7-ből ugyanazt? Most akkor melyik kell? Nem H1? Mondjuk a Lángnál csak H1-esek vannak.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7644 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:30:01 »
Idézetet írta: Shad - 2011.02.02 szerda, 11:25:51
Aha, csak a könyv otthon, az autó meg én nem otthon csak késő este
Osram NB lesz ez már tuti, hozatom is ma el a Lángból. Csak nem értem amit írtál. H1-ből és H7-ből ugyanazt? Most akkor melyik kell? Nem H1? Mondjuk a Lángnál csak H1-esek vannak.
H7 kell a tompítottba és H1 a reflektorba és azon hogy ugyanaz, a márkát értettem!!
Motortér felnyit felső hűtőrács két szélén kis pöckök ki, hűtőrácsot ilyen hidegben óvatosan magad felé húzogatva lepatttintod a lámpák szélén lesz két sín vagy mi azokat kihúzod és kezedben a lámpa...csatit le és onnan már adja magát! csak ne fogdosd meg az égőt
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7645 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:38:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.02 szerda, 11:30:01
H7 kell a tompítottba és H1 a reflektorba és azon hogy ugyanaz, a márkát értettem!!
Motortér felnyit felső hűtőrács két szélén kis pöckök ki, hűtőrácsot ilyen hidegben óvatosan magad felé húzogatva lepatttintod a lámpák szélén lesz két sín vagy mi azokat kihúzod és kezedben a lámpa...csatit le és onnan már adja magát! csak ne fogdosd meg az égőt
hali.ezek az égök engem is érdekelnének...
mondjuk még jo az összes,de amugy mennyibe fáj kb ha kicserélem mind?
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7646 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:40:50 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.02 szerda, 11:30:01
H7 kell a tompítottba és H1 a reflektorba és azon hogy ugyanaz, a márkát értettem!!
Motortér felnyit felső hűtőrács két szélén kis pöckök ki, hűtőrácsot ilyen hidegben óvatosan magad felé húzogatva lepatttintod a lámpák szélén lesz két sín vagy mi azokat kihúzod és kezedben a lámpa...csatit le és onnan már adja magát! csak ne fogdosd meg az égőt
Ja, hogy ebbe kell H7 és H1 is oldalanként. Ez nekem új, előző autóim nem ilyenek voltak, ezért nem értettem. A refit meg se néztem, hogy működik-e vagy sem, csak azt láttam, hogy félszemű vagyok ma reggel
Lángnál viszont a H7-es DUO (5830Ft) sajna most nincs készleten
Köszi a segítséget mindenkitől!
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7647 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:42:34 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.02 szerda, 11:38:15
hali.ezek az égök engem is érdekelnének...
mondjuk még jo az összes,de amugy mennyibe fáj kb ha kicserélem mind?
Kb 10.000 ahogy nézegettem most az árakat.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7648 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:44:11 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.02 szerda, 11:38:15
hali.ezek az égök engem is érdekelnének...
mondjuk még jo az összes,de amugy mennyibe fáj kb ha kicserélem mind?
Hát asszem valahogy úgy volt, hogy 3800 volt a H7 és 3500 a H1, de max 4000/pár-ban kalkulálhatsz
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7649 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:45:20 »
Idézetet írta: Shad - 2011.02.02 szerda, 11:40:50
Ja, hogy ebbe kell H7 és H1 is oldalanként. Ez nekem új, előző autóim nem ilyenek voltak, ezért nem értettem. A refit meg se néztem, hogy működik-e vagy sem, csak azt láttam, hogy félszemű vagyok ma reggel
Lángnál viszont a H7-es DUO (5830Ft) sajna most nincs készleten
Köszi a segítséget mindenkitől!
metro praktiker itt ott ahol nem pont ilyen dolgokkal foglalkoznak CSAK ott vedd!!! tutkerály hogy olcsóbb
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
146
147
148
149
150
151
152
[
153
]
154
155
156
157
158
159
160
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ