Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:24:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
140
141
142
143
144
145
146
[
147
]
148
149
150
151
152
153
154
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622272 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7300 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:12:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.20 csütörtök, 16:06:53
Csak. Inkabb tankolok a hatar utan az elso autopalyakutnal 15 centtel dragabban par litert, de kihuzom addig, hogy magyar anyag ne keruljon bele.
AndyA
Egyetértek.
4 éve mikor még céges autóval autóztam a németeknél és 2x is kint tankoltam (többet mentem, dinamikusabban és halkabban) megfogadtam, ha lesz saját tdci-m akkor én is csak feljavított anyagot teszek a gépbe.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7301 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 16:45:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.01.20 csütörtök, 16:12:09
Egyetértek.
4 éve mikor még céges autóval autóztam a németeknél és 2x is kint tankoltam (többet mentem, dinamikusabban és halkabban) megfogadtam, ha lesz saját tdci-m akkor én is csak feljavított anyagot teszek a gépbe.
Sajnos a magyar szabvány elég "elnéző" az üzemanyagok minőségével!!!
Sőt az sem biztos hogy azt mindig tudja!!
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7302 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 17:26:58 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.20 csütörtök, 14:35:04
akkor az én problémám valami más lehet, ha inkább 5-ben és 6-bal jelentkezik 1600 körül.
konkrétan rángat, majd ha visszaengedem a pedált és újranyomom, nem rángat...
Ilyen jelenség nekem is volt. Hatodikban néha 1500-1600 fordulatnál néha berángatott. De csak akkor, amikor tartottam azt a fordulatot. Ha leszálltam a gázról. vagy ráléptem, akkor abbahagyta. És nem minden esetben, csak néha, rendszertelenül. Tehát nem tudom semmihez sem kötni.
Most úgy néz ki, hogy elmúlt. Nem csináltam vele semmit, csak Viktornál voltam utólagos tempomat beszerelésen és másik szovtvert rakott rá. Talán az miatt javult meg. Lekopogom.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7303 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 17:45:20 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.20 csütörtök, 12:06:45
2 porlasztómban nagy a résolajveszteség ennek a 2-nek a kódjait módosítom + irányba, hogy azt lássa az ecu, h nagyobb az átersztése és így remélhetőleg rövidebb inpulzust küld ki rá nyitásnál és így nem esik le annyira a cr nyomás, h hibát dobjon a rendszer. A csúcs kódjaiból rajzoltattam egy grafikont (egy egyszerü ecxel táblában), csak hogy így vizuálisabb a módosulás.
ez az az excel fájl
creator.dtsh.hu/c2i code.xlsx
biztos, h nem pontos, de bármiféle leírás hiányában ....
hát én őszinte leszek nem néztem azt a programot,de hogy azzal jót nem fogsz csinálni az biztos és érdemleges dolgot se azis tuti...
A mi műszereinkkel lehet pl befecskendezési időzitést állitani, ami gyakorlatilag kompenzálja a befecskendezési karaktrisztikát a porlasztó kódokhoz.
Én úgy tudom
hogy a porlasztókon lévő kód az egy hexa kód ami egy úgynevezett gyártó álltal megadott "etalon" darabtól való eltérést tartalmaz és mondjuk 370 ponton veszik fel a karaktarisztikát és arra ad egy kódot a gép(ez van a porlasztón), ezt beirod az ecuba és a szoftver tudja kompenzálni a befecskendezést és az optimális motorjárást.
résolaj eltérés nem mérvadó és sok esetben tul sok jelentőséget nyilvánitanak, az tulajdonképpen a szelep nyitás és zárás közti idő alatti visszafolyt gázolaj veszteség, ami változó minden porlasztónál (3,5,7 ütemes,piezzo,stb)....ez mondjuk egy 3 ütemes porlasztónál a 2ms-os befecskendezési időnél 1 fő és két pilot befecskendezés megy végbe....na de már elis kalandoztunk itt abba is hagyom...
ha te változtatni tudnál a befecskendezésen máris összevissza járna motorod és sz+arabb lenne mint volt plussz nagyobb kárt is okozhatsz mint szeretnél....ne kisérletezz,inkább gyűjts pénzt és porlasztócsere...hidd el ez lessz a legolcsóbb.
Naplózva
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7304 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 18:20:51 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.18 kedd, 19:11:18
üdv.hiába 20ezer az intervallum.akármilyen olajat teszel bele 15ezer után már nem olyan a viszkozitása és ezáltal a hütése és kenése sem.meg amennyi trutyit összeszed a olaj teknöböl...
szoval szerintem max 15000.
üdv.
Ezért cseréllem én 10 000 km után. + mert álltalában ez 1 év nálam.
Üdv.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.20 csütörtök, 18:41:36 írta octavia1
»
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7305 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 18:27:20 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.20 csütörtök, 14:35:04
akkor az én problémám valami más lehet, ha inkább 5-ben és 6-bal jelentkezik 1600 körül.
konkrétan rángat, majd ha visszaengedem a pedált és újranyomom, nem rángat...
A csúcs csere után kezdte el?Esetleg SW frissitéssel szentem érdemes lenne próbálkozni.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7306 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 19:04:28 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.20 csütörtök, 12:06:45
2 porlasztómban nagy a résolajveszteség ennek a 2-nek a kódjait módosítom + irányba, hogy azt lássa az ecu, h nagyobb az átersztése és így remélhetőleg rövidebb inpulzust küld ki rá nyitásnál és így nem esik le annyira a cr nyomás, h hibát dobjon a rendszer. A csúcs kódjaiból rajzoltattam egy grafikont (egy egyszerü ecxel táblában), csak hogy így vizuálisabb a módosulás.
ez az az excel fájl
creator.dtsh.hu/c2i code.xlsx
biztos, h nem pontos, de bármiféle leírás hiányában ....
És szerinted mit ábrázol ez a grafikon? Mit jelentenek az egyes értékek? Ugye nem valami időbeli grafikonra gondolsz. Esetleg tedd be az egyik injektorom kódját: 982962932928C7C6.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
TB
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7307 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 19:10:30 »
Sziasztok!
Két gyors kérdésem volna:
1. EGR dugót kiszedjem műszaki vizsga előtt?
2. Dugózás miatti hibakódot töröljem hogy eltűnjön a műszerfalról a hibajelzés?
Köszönöm és üdv!
Naplózva
2004 MKIII TDCi kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7308 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 19:11:29 »
Idézetet írta: TB - 2011.01.20 csütörtök, 19:10:30
Sziasztok!
Két gyors kérdésem volna:
1. EGR dugót kiszedjem műszaki vizsga előtt?
2. Dugózás miatti hibakódot töröljem hogy eltűnjön a műszerfalról a hibajelzés?
Köszönöm és üdv!
1. elvileg átmegy azzal is, de ha biztosra akarsz menni, akkor igen
2. igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TB
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7309 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 19:13:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.20 csütörtök, 19:11:29
1. elvileg átmegy azzal is, de ha biztosra akarsz menni, akkor igen
2. igen
Köszönöm!
Naplózva
2004 MKIII TDCi kombi
kalifa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7310 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 19:16:35 »
Üdv Mindenkinek!
Végre újra van autóm!!!
Tegnap este fél hétkor hívtak a szervízből, hogy kész a vas. Szaladtam is érte rögvest. Relatíve korrekt volt a srác, mert a 180.000 Ft-os felújításból levett egy huszast, úgyhogy 160-ban megállt a történet. Még ott izzítás, hidegindítás. Semmi köszörülés, pöccre indult a verda és gyönyörű, duruzsoló hangja volt, szemben a korábbi csörgő, csattogó alapjárattal. annyira feljavult az autó, hogy induláskor figyelnem kell, hogy el ne kaparjon.
Ma reggel izzít, indít és láss csodát pöccre indult, semmi füst és atom alapjárat. mennyei érzés volt.
Most már úgy gondolom, hogy bár másfél hét szopás, meg idegbaj, meg hiszti, de alapvetően szükséges volt a csúcsok cseréje. Most már csak abban bízom, hogy legalább 100.000 km-ig nem lesz a csúcsokkal nyűgöm.
Bár korábban kicsit köpködtem rájuk, azt hiszem bátran ajánlom mindenkinek a szervízt itt a régióban, csak arra kell felkészülni, hogy picit linkek, tehát némi idő ráhagyással kell számolni.
Naplózva
TB
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7311 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 19:26:33 »
Idézetet írta: kalifa - 2011.01.20 csütörtök, 19:16:35
Üdv Mindenkinek!
Végre újra van autóm!!!
Tegnap este fél hétkor hívtak a szervízből, hogy kész a vas. Szaladtam is érte rögvest. Relatíve korrekt volt a srác, mert a 180.000 Ft-os felújításból levett egy huszast, úgyhogy 160-ban megállt a történet. Még ott izzítás, hidegindítás. Semmi köszörülés, pöccre indult a verda és gyönyörű, duruzsoló hangja volt, szemben a korábbi csörgő, csattogó alapjárattal. annyira feljavult az autó, hogy induláskor figyelnem kell, hogy el ne kaparjon.
Ma reggel izzít, indít és láss csodát pöccre indult, semmi füst és atom alapjárat. mennyei érzés volt.
Most már úgy gondolom, hogy bár másfél hét ***ás, meg idegbaj, meg hiszti, de alapvetően szükséges volt a csúcsok cseréje. Most már csak abban bízom, hogy legalább 100.000 km-ig nem lesz a csúcsokkal nyűgöm.
Bár korábban kicsit köpködtem rájuk, azt hiszem bátran ajánlom mindenkinek a szervízt itt a régióban, csak arra kell felkészülni, hogy picit linkek, tehát némi idő ráhagyással kell számolni.
Szia!
Ez most akkor felújítás volt vagy csere?
Üdv!
Naplózva
2004 MKIII TDCi kombi
kalifa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7312 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 19:43:48 »
Idézetet írta: TB - 2011.01.20 csütörtök, 19:26:33
Szia!
Ez most akkor felújítás volt vagy csere?
Üdv!
Csere gyári felújítottra.
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7313 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:16:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.20 csütörtök, 17:45:20
hát én őszinte leszek nem néztem azt a programot,de hogy azzal jót nem fogsz csinálni az biztos és érdemleges dolgot se azis tuti...
A mi műszereinkkel lehet pl befecskendezési időzitést állitani, ami gyakorlatilag kompenzálja a befecskendezési karaktrisztikát a porlasztó kódokhoz.
Én úgy tudom
hogy a porlasztókon lévő kód az egy hexa kód ami egy úgynevezett gyártó álltal megadott "etalon" darabtól való eltérést tartalmaz és mondjuk 370 ponton veszik fel a karaktarisztikát és arra ad egy kódot a gép(ez van a porlasztón), ezt beirod az ecuba és a szoftver tudja kompenzálni a befecskendezést és az optimális motorjárást.
résolaj eltérés nem mérvadó és sok esetben tul sok jelentőséget nyilvánitanak, az tulajdonképpen a szelep nyitás és zárás közti idő alatti visszafolyt gázolaj veszteség, ami változó minden porlasztónál (3,5,7 ütemes,piezzo,stb)....ez mondjuk egy 3 ütemes porlasztónál a 2ms-os befecskendezési időnél 1 fő és két pilot befecskendezés megy végbe....na de már elis kalandoztunk itt abba is hagyom...
ha te változtatni tudnál a befecskendezésen máris összevissza járna motorod és sz+arabb lenne mint volt plussz nagyobb kárt is okozhatsz mint szeretnél....ne kisérletezz,inkább gyűjts pénzt és porlasztócsere...hidd el ez lessz a legolcsóbb.
köszi
Neked milyen diagod van a vashoz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7314 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:21:59 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.20 csütörtök, 13:02:35
üdv.én is tapasztalam ilyeneket.de nálam csak 3.ban csinálja ha odalépek neki 2000nél.van valami modszer hogy hogyan lehet kizárni a kuplung hibát?
de van.és korábban már megírták!
4be rakod a váltót befékezel vagy simán kitekered a kormányt egyik irányba.
Felengeded a kuplungot!
Ha a motor járva marad-cseréltetheted a kuplungot!
Ha a motor lefullad-semmi baja a kuplungnak!Öröm és bódogság!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7315 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:27:20 »
Idézetet írta: paky - 2011.01.20 csütörtök, 20:16:43
Az energotest műszereivel kereskednek.....
http://www.energotest.hu/index.php?content=4_160_202_282
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7316 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:54:48 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.20 csütörtök, 20:27:20
Az energotest műszereivel kereskednek.....
http://www.energotest.hu/index.php?content=4_160_202_282
Mi vagyunk az energotest....annyit pontositanék.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7317 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:55:50 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.20 csütörtök, 20:21:59
de van.és korábban már megírták!
4be rakod a váltót befékezel vagy simán kitekered a kormányt egyik irányba.
Felengeded a kuplungot!
Ha a motor járva marad-cseréltetheted a kuplungot!
Ha a motor lefullad-semmi baja a kuplungnak!Öröm és bódogság!
hali.nekem simán lefullad 3ba 4be is.köszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7318 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:57:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.20 csütörtök, 20:54:48
Mi vagyunk az energotest....annyit pontositanék.
hb megyében nem tudsz valahol teljesítmény mérő padot?? haver le akarja méretni az autóját, de eddig sehol sincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7319 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 21:47:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.20 csütörtök, 17:45:20
hát én őszinte leszek nem néztem azt a programot,de hogy azzal jót nem fogsz csinálni az biztos és érdemleges dolgot se azis tuti...
A mi műszereinkkel lehet pl befecskendezési időzitést állitani, ami gyakorlatilag kompenzálja a befecskendezési karaktrisztikát a porlasztó kódokhoz.
Én úgy tudom
hogy a porlasztókon lévő kód az egy hexa kód ami egy úgynevezett gyártó álltal megadott "etalon" darabtól való eltérést tartalmaz és mondjuk 370 ponton veszik fel a karaktarisztikát és arra ad egy kódot a gép(ez van a porlasztón), ezt beirod az ecuba és a szoftver tudja kompenzálni a befecskendezést és az optimális motorjárást.
résolaj eltérés nem mérvadó és sok esetben tul sok jelentőséget nyilvánitanak, az tulajdonképpen a szelep nyitás és zárás közti idő alatti visszafolyt gázolaj veszteség, ami változó minden porlasztónál (3,5,7 ütemes,piezzo,stb)....ez mondjuk egy 3 ütemes porlasztónál a 2ms-os befecskendezési időnél 1 fő és két pilot befecskendezés megy végbe....na de már elis kalandoztunk itt abba is hagyom...
ha te változtatni tudnál a befecskendezésen máris összevissza járna motorod és sz+arabb lenne mint volt plussz nagyobb kárt is okozhatsz mint szeretnél....ne kisérletezz,inkább gyűjts pénzt és porlasztócsere...hidd el ez lessz a legolcsóbb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7320 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 22:19:52 »
Vannak olyan kedvező körülmények a tédécéi-nek amikor jobban megy mint bármikor máskor? Ha nagyon lapátolok van hogy nem is akar megyegetni már viszont ha 120 folyamatosan és lépek akkor megindul mint a fene és csak csodálkozom hogy mire képes a 90ló rettenthetetlen ereje
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
attila0819
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7321 Dátum:
2011.01.21 péntek, 01:32:55 »
Helo mindenki!
Az oldalon leírt módon "dugoztam" az EGR-t. Nah már most egy nap mulva kigyulladt a motor kontroll lámpa elvittem kiolvasták kipuf.gáz visszavezetés nem megfelelő.
Volt-e valakinke hasonló problem az autón 2006-os tdci 130 LE
Másik dolog Van egy tuning box egy Nissan Navarán mit gondoltok gond nélkül kipróbálhatom a mondeoban is ? Mert ugye abban a dobozban semmi nagy dolog nincs csak egy poti meg egy ellenállás szal nincs ilyen h programozni tudják stb állít a potin az ember s ennyi.
Harmadik dolog: Van -e valakinke bal első trapáz ködlámpája jó áron?
Előre is köszi mindent
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7322 Dátum:
2011.01.21 péntek, 01:40:53 »
Idézetet írta: attila0819 - 2011.01.21 péntek, 01:32:55
Helo mindenki!
Az oldalon leírt módon "dugoztam" az EGR-t. Nah már most egy nap mulva kigyulladt a motor kontroll lámpa elvittem kiolvasták kipuf.gáz visszavezetés nem megfelelő.
Volt-e valakinke hasonló problem az autón 2006-os tdci 130 LE
Másik dolog Van egy tuning box egy Nissan Navarán mit gondoltok gond nélkül kipróbálhatom a mondeoban is ? Mert ugye abban a dobozban semmi nagy dolog nincs csak egy poti meg egy ellenállás szal nincs ilyen h programozni tudják stb állít a potin az ember s ennyi.
Harmadik dolog: Van -e valakinke bal első trapáz ködlámpája jó áron?
Előre is köszi mindent
1. kérdés:
Tied már valami újfajta EURO3vagy4 aztán ezért a hibakódot dobálni fogja, arról nincs tudomásom, hogy megakadájoz e valamiben...max nem nézel oda szerintem, csak ne lássák meg műszakin vagy hol nézik ezt!
Mindenkinek akinek olyan a motorja mint a Tied világítana a motor lámpa!
2. kérdés:
én mikor nézegettem a tuning boxokat, akkor a küberl-t pl. külön mondeohoz valót találtam és nem ilyen univerzálist, de nemtudom hogy csak én láttam e rosszul
3. kérdés:
Motorcraft kollegát kérdezd meg én tőle vettem a ködlámpákat!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7323 Dátum:
2011.01.21 péntek, 09:26:26 »
Idézetet írta: attila0819 - 2011.01.21 péntek, 01:32:55
Helo mindenki!
Az oldalon leírt módon "dugoztam" az EGR-t. Nah már most egy nap mulva kigyulladt a motor kontroll lámpa elvittem kiolvasták kipuf.gáz visszavezetés nem megfelelő.
Volt-e valakinke hasonló problem az autón 2006-os tdci 130 LE
Másik dolog Van egy tuning box egy Nissan Navarán mit gondoltok gond nélkül kipróbálhatom a mondeoban is ? Mert ugye abban a dobozban semmi nagy dolog nincs csak egy poti meg egy ellenállás szal nincs ilyen h programozni tudják stb állít a potin az ember s ennyi.
Harmadik dolog: Van -e valakinke bal első trapáz ködlámpája jó áron?
Előre is köszi mindent
üdv.tuning box ügybentudok segiteni.ne rakj rá minden gagyi ellenállásokat!amugy kiváncsi lennék a navarrában hogy teljesit az ilyen...mert hogy teljesitményt nem ad,de még füstöl is az tuti.ezek a motorok nem egyszerüek.ne kockáztass pár forintos elektronikákkal.mert ha gáz lesz azt nem a navarrás haverod fogja kifizetni.gondolom...az enyémben küberl box van.elégedett vagyok vele.minden gyári csatlakozoval megy össze.megmarad az auto hibajelzö rendszere is.nem fogod tudni a gyári értékeket tullépni,mert akkor gyullad ki a hibajelzö ha tulláped az értékeket.
nézz körül itt:
www.powertuning.hu
üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7324 Dátum:
2011.01.21 péntek, 11:32:30 »
Idézetet írta: attila0819 - 2011.01.21 péntek, 01:32:55
Helo mindenki!
Az oldalon leírt módon "dugoztam" az EGR-t. Nah már most egy nap mulva kigyulladt a motor kontroll lámpa elvittem kiolvasták kipuf.gáz visszavezetés nem megfelelő.
Volt-e valakinke hasonló problem az autón 2006-os tdci 130 LE
Másik dolog Van egy tuning box egy Nissan Navarán mit gondoltok gond nélkül kipróbálhatom a mondeoban is ? Mert ugye abban a dobozban semmi nagy dolog nincs csak egy poti meg egy ellenállás szal nincs ilyen h programozni tudják stb állít a potin az ember s ennyi.
Harmadik dolog: Van -e valakinke bal első trapáz ködlámpája jó áron?
Előre is köszi mindent
Reszecskeszuros Euro-4-es motornal vilagitania kell, de nem kell vele torodni. Muszaki vizsga elott szedd ki a dugot es torold a hibat, utana mehet vissza.
Tuningra vannak normalisabb megoldasok, a boxos tuning nem a legjobb megoldas, ha sokaig akarod meg hasznalni az autodat...
Kodlampat nezhetsz angol eBay-en is, ha gondolod, ebbol nincs balos-jobbos. Nemsokara jon haza egy nagy halom cuccunk, abban elfer, aprosag. :-) Dobj egy PU-t, ha erdekel a megoldas!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7325 Dátum:
2011.01.21 péntek, 15:38:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.21 péntek, 11:32:30
Reszecskeszuros Euro-4-es motornal vilagitania kell, de nem kell vele torodni. Muszaki vizsga elott szedd ki a dugot es torold a hibat, utana mehet vissza.
Tuningra vannak normalisabb megoldasok, a boxos tuning nem a legjobb megoldas, ha sokaig akarod meg hasznalni az autodat...
Kodlampat nezhetsz angol eBay-en is, ha gondolod, ebbol nincs balos-jobbos. Nemsokara jon haza egy nagy halom cuccunk, abban elfer, aprosag. :-) Dobj egy PU-t, ha erdekel a megoldas!
AndyA
miért ne lenne ködlámpából balos jobbos?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7326 Dátum:
2011.01.21 péntek, 15:45:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.21 péntek, 15:38:38
miért ne lenne ködlámpából balos jobbos?
mármint bal és jobbkormányoshoz való, mint fényszóróból
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7327 Dátum:
2011.01.21 péntek, 15:48:56 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.21 péntek, 15:38:38
miért ne lenne ködlámpából balos jobbos?
Angol mintara jobb- vagy balkormanyos vetitesu nincs belole, mint a fenyszorobol, te...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7328 Dátum:
2011.01.21 péntek, 16:24:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.21 péntek, 15:48:56
Angol mintara jobb- vagy balkormanyos vetitesu nincs belole, mint a fenyszorobol, te...
AndyA
ja hogy úúúúúúgy
, azé mer aszittem úgy gondolod hogy hasonló a balosjobbos,de akkor bocs
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7329 Dátum:
2011.01.21 péntek, 16:46:23 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.21 péntek, 16:24:15
ja hogy úúúúúúgy
, azé mer aszittem úgy gondolod hogy hasonló a balosjobbos,de akkor bocs
Az angol eBay-t irtam elotte, es mondtam, hogy nincs balos-jobbos belole. Nekem legalabbis egyertelmu volt, mirol beszelek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7330 Dátum:
2011.01.21 péntek, 20:14:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.21 péntek, 11:32:30
Reszecskeszuros Euro-4-es motornal vilagitania kell, de nem kell vele torodni. Muszaki vizsga elott szedd ki a dugot es torold a hibat, utana mehet vissza.
......
AndyA
Nem csak részecskeszűrőssel is bejelez... a lényeg itt az elektronikus egr-en van, sajnos.. Ha drót megy bele csatlakozón keresztül, akkor az elektronikus..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7331 Dátum:
2011.01.21 péntek, 20:16:30 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.21 péntek, 20:14:55
Nem csak részecskeszűrőssel is bejelez... a lényeg itt az elektronikus egr-en van, sajnos.. Ha drót megy bele csatlakozón keresztül, akkor az elektronikus..
nekem is megy rá csati, mégsem elektronikus...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7332 Dátum:
2011.01.21 péntek, 20:41:45 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.21 péntek, 20:14:55
Nem csak részecskeszűrőssel is bejelez... a lényeg itt az elektronikus egr-en van, sajnos.. Ha drót megy bele csatlakozón keresztül, akkor az elektronikus..
enyémbe megy drót csatin keresztül...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7333 Dátum:
2011.01.21 péntek, 21:21:39 »
Idézetet írta: attila0819 - 2011.01.21 péntek, 01:32:55
Helo mindenki!
Az oldalon leírt módon "dugoztam" az EGR-t. Nah már most egy nap mulva kigyulladt a motor kontroll lámpa elvittem kiolvasták kipuf.gáz visszavezetés nem megfelelő.
Volt-e valakinke hasonló problem az autón 2006-os tdci 130 LE
Másik dolog Van egy tuning box egy Nissan Navarán mit gondoltok gond nélkül kipróbálhatom a mondeoban is ? Mert ugye abban a dobozban semmi nagy dolog nincs csak egy poti meg egy ellenállás szal nincs ilyen h programozni tudják stb állít a potin az ember s ennyi.
Harmadik dolog: Van -e valakinke bal első trapáz ködlámpája jó áron?
Előre is köszi mindent
Annyit hozzátennék még,hogy időnként rákell nézni Hibakódolvasóval a folyamatos égés mellett,mert ha közben más hibád is előfordul nemfogod látni mivel azonos a lámpa jelző.TZS-nek van erre egy kis műszere mivel neki is ég és időnként ránézz vele nincs-e más hiba.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7334 Dátum:
2011.01.21 péntek, 22:19:24 »
Sziasztok!
Hűtővíz tartálya a min jelzés felett van 1 cm rel!Pótolni akarom max-ig csak azt nem tudom hogy valami speckó hűtőfolyadék kell vagy jó a benzinkutakon beszerezhető fagyálló is?
udv
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7335 Dátum:
2011.01.21 péntek, 22:20:49 »
Idézetet írta: Dave - 2011.01.21 péntek, 22:19:24
Sziasztok!
Hűtővíz tartálya a min jelzés felett van 1 cm rel!Pótolni akarom max-ig csak azt nem tudom hogy valami speckó hűtőfolyadék kell vagy jó a benzinkutakon beszerezhető fagyálló is?
udv
Valahol olvastam hoy valami spec. bíborvörös lötty van benne, de javítsatok ha nem ígyvan
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7336 Dátum:
2011.01.21 péntek, 22:26:08 »
Idézetet írta: Dave - 2011.01.21 péntek, 22:19:24
Sziasztok!
Hűtővíz tartálya a min jelzés felett van 1 cm rel!Pótolni akarom max-ig csak azt nem tudom hogy valami speckó hűtőfolyadék kell vagy jó a benzinkutakon beszerezhető fagyálló is?
udv
Töltsél hozzá gyári ford fagyállót, az sem drágább mint amit a kutakon kapsz alu motorhoz...
Cromaxnál, Nagyautónál biztosan kapsz mindig.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7337 Dátum:
2011.01.21 péntek, 22:35:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.21 péntek, 22:26:08
Töltsél hozzá gyári ford fagyállót, az sem drágább mint amit a kutakon kapsz alu motorhoz...
Cromaxnál, Nagyautónál biztosan kapsz mindig.
ok köszi holnap beugrok venni!
gondolom hideg motornál kell max-ig tölteni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7338 Dátum:
2011.01.21 péntek, 22:45:43 »
Idézetet írta: Dave - 2011.01.21 péntek, 22:35:16
ok köszi holnap beugrok venni!
gondolom hideg motornál kell max-ig tölteni?
Igen
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7339 Dátum:
2011.01.22 szombat, 08:02:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.21 péntek, 20:41:45
enyémbe megy drót csatin keresztül...
kötözködjél már légyszives
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7340 Dátum:
2011.01.22 szombat, 08:33:01 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.22 szombat, 08:02:01
kötözködjél már légyszives
ja oké, most elkell mennem majd ha hazajöttem...
Naplózva
casper
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7341 Dátum:
2011.01.22 szombat, 11:19:12 »
Sziasztok!Kisceréltük a go szüröt gyárira a régiben nem találtunk fémet valoszinüleg a pumpa jó.Remélem!Kérdésem lene ha a csucsokat tisztitatom vagy felujítatom kell kodolni?Eyébként alapjáraton szépen jár viszont másnapra ejti az anyagot felpumpálom és indul csak nyomatékon tilt viszont nem áll le csak néha.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7342 Dátum:
2011.01.22 szombat, 15:21:40 »
Idézetet írta: casper - 2011.01.22 szombat, 11:19:12
Sziasztok!Kisceréltük a go szüröt gyárira a régiben nem találtunk fémet valoszinüleg a pumpa jó.Remélem!Kérdésem lene ha a csucsokat tisztitatom vagy felujítatom kell kodolni?Eyébként alapjáraton szépen jár viszont másnapra ejti az anyagot felpumpálom és indul csak nyomatékon tilt viszont nem áll le csak néha.
újra kell progizni!
Viszont szerintem nem feltétlenül a csúcsokkal van a gond!
Valahol fellevegősödhet a go rendszer!Mint annak idején Nitrotomnak!Neki is falsot szippantott a résolajcsöveknél,és nagyobb gázadásra izzítóvillogással leállt a verda.Újraindította,majd ment kicsit,de ismét leállt.Aztán 1xcsak már el sem indult.Kidobtuk a rendszerből a résolajvisszavezetést a szűrőről,és közvetlen vissza lett vezetve az az ág a tankba.Csak lekell dugózni a szűrőn azt a csonkot,és kivenni a "T" elemet a csőrendszerből!
Ez kb 20perc.Ha megszűnik a hiba-akkor nem a csúcsokkal van gond!Ez azért majdnem biztos,mert ilyen nincs,hogy visszaejti az anyagot,csak ha falslevegőt szív be valahonnan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7343 Dátum:
2011.01.22 szombat, 15:33:45 »
Na!Hogy értékesen teljen a mai nap is,dolgoztam a verdán egy órácskát!
Mit gondoltok ,melyik kettő nem működött?
Annyi segítséget adok,hogy amelyik nem működött,azt volt a nehezebb kiszedni.Nyikorgott-nyekergett-sírt,ahogy csavartam.Sőt,amikor a menet kiért,még akkor sem akart kijönni.Gyakorlatilag azt a 2őt csak kombifogóval tudtam kihúzni a helyéről!
Egész megilyedtem.Mondom no fene!Azanyádúristállát!
Az a kettő amelyik még műkszik az olyan iszonyat könnyen kijött,hogy azoknál meg az lepett meg.Meglazultak szinte kézzel-kiskrovával-és tényleg kézzel kilehetett hajtani őket.Persze meleg volt a moci,és a hf is.
Az újakat gyorsan megvettem a kromaxban,kaptak a menetre frankó 1200fok ig hőálló zsiradékot,és mentek be a helyükre!
Szeretem,ha minden renben működik a gépen!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7344 Dátum:
2011.01.22 szombat, 16:58:01 »
van valakinek szétnyált turbócsőről képe??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7345 Dátum:
2011.01.22 szombat, 17:02:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.22 szombat, 16:58:01
van valakinek szétnyált turbócsőről képe??
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 17:07:01 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7346 Dátum:
2011.01.22 szombat, 17:16:41 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.22 szombat, 15:33:45
Na!Hogy értékesen teljen a mai nap is,dolgoztam a verdán egy órácskát!
....
Nekem 143e km-nél nem kellene kicserélnem ezeket?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7347 Dátum:
2011.01.22 szombat, 17:18:02 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.22 szombat, 17:16:41
Nekem 143e km-nél nem kellene kicserélnem ezeket?
Szerintem nekem is ki kellene így 146e-nél, de úgytudom 120e-nél ildomos
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7348 Dátum:
2011.01.22 szombat, 17:24:31 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.01.22 szombat, 17:02:14
köszi, de ez konkurens oldalról van, ezt csak nem használhatom fel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7349 Dátum:
2011.01.22 szombat, 17:42:55 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.22 szombat, 17:18:02
Szerintem nekem is ki kellene így 146e-nél, de úgytudom 120e-nél ildomos
Én 136e cseréltem kb 2 hóhapja, nállam 2 nem ment, de még vajsimán kijöttek.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Oldalak:
1
...
140
141
142
143
144
145
146
[
147
]
148
149
150
151
152
153
154
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ