Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:43:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
154
155
156
157
158
159
160
[
161
]
162
163
164
165
166
167
168
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14641752 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8000 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 10:40:50 »
tehát ha nagy terhelés alatt a elkezd villogni az izzitás jel akkor porlaszto hiba lesz?
ma kiprobálom esküszöm.odataposok neki.
üdv.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8001 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 10:42:44 »
Idézetet írta: Dave - 2011.02.10 csütörtök, 07:54:19
Ok akkor az uzemanyagszőrő is cserés lesz.Olajban /eddig cromaxnál vettem/maradhat a Ford Formula F 5w30 vagy inkább valami más?
jól tudom h 6 liter kell bele?
üdv
Hibátlan!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8002 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 10:44:33 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.10 csütörtök, 10:33:47
mennyit pörög 140-el négyesben?
hááááátt úgy kb. 3700-4000 nemtudom pontosan de kb. így valahogy, ha Neked 5ös váltód van akkor ugyanannyit
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8003 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 10:48:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.10 csütörtök, 10:44:33
hááááátt úgy kb. 3700-4000 nemtudom pontosan de kb. így valahogy, ha Neked 5ös váltód van akkor ugyanannyit
De gyorsulsz is közben? amúgy jól megpörgeted
(hatos váltóm van sajna)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8004 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 11:07:11 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.10 csütörtök, 10:48:29
De gyorsulsz is közben? amúgy jól megpörgeted
(hatos váltóm van sajna)
Hát néha néha megcsinálom ezt, most meg megfogadtam hogy ahányszor arra járok megteszem
mivel állítólag kormol a gép
Amúgy érdekes, de 4ben még gyorsul...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8005 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 12:06:54 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.10 csütörtök, 10:40:50
tehát ha nagy terhelés alatt a elkezd villogni az izzitás jel akkor porlaszto hiba lesz?
ma kiprobálom esküszöm.odataposok neki.
üdv.
Vissza szurod,nyomsz egy parketátt hosszan mintha 5db IFA-t elöznél,ha kidobja az izzitás jelzőt akkor lehet aggódni.Egyébként hidegen nekem is kopog valszeg valamelyik csúcs de lehet mind a 4 de nem foglalkozom vele mert a transitom sokkal jobban kopog és csak 20e van benne.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8006 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 12:25:55 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.10 csütörtök, 11:07:11
Hát néha néha megcsinálom ezt, most meg megfogadtam hogy ahányszor arra járok megteszem
mivel állítólag kormol a gép
Amúgy érdekes, de 4ben még gyorsul...
Nem vagy ledugózva? (EGR)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8007 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 12:33:22 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.10 csütörtök, 12:25:55
Nem vagy ledugózva? (EGR)
Nem, azt mondják euro4 nél nem a legjobb próbálkozás....
De látom Neked is fiatal a gép, amúgy nem kavar bele a kis életembe ha az le van dugózva??
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.10 csütörtök, 12:35:16 írta FrancoNero
»
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8008 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 12:56:50 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.10 csütörtök, 12:33:22
Nem, azt mondják euro4 nél nem a legjobb próbálkozás....
De látom Neked is fiatal a gép, amúgy nem kavar bele a kis életembe ha az le van dugózva??
Hibakódot dob (nálam 2-300 km-enként). De én menet közben törlöm, ha nincs nagy forgalom
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8009 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 12:57:58 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.10 csütörtök, 12:56:50
Hibakódot dob (nálam 2-300 km-enként). De én menet közben törlöm, ha nincs nagy forgalom
De ha benne marad a hibakód akkor lesz valami gond? Vagy csak világít a motor lámpa? Mivel lehet azt menet közben törölni?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8010 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 13:02:30 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.10 csütörtök, 12:57:58
De ha benne marad a hibakód akkor lesz valami gond? Vagy csak világít a motor lámpa? Mivel lehet azt menet közben törölni?
Nálam u380 van, ez a legolcsóbb kéziszkenner. (10ből megvan pk-el) Nem okoz az semmit, csak világít az arcodba és provokál, hogy a baltát belevágjad..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8011 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 13:08:14 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.10 csütörtök, 13:02:30
Nálam u380 van, ez a legolcsóbb kéziszkenner. (10ből megvan pk-el) Nem okoz az semmit, csak világít az arcodba és provokál, hogy a baltát belevágjad..
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8012 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 13:10:32 »
El vagy egy kicsit tévedve!!!!
A jó minőségű használt autóból egyre kevesebb van az országban és az áruk is felfelé megy!!!!
Természetesen a leharcolt visszatekert autóból van sok és abból lehet alkudozni, de azt ócsóé sem szabad megvenni, mert a gatyád is rámegy és soha nem lesz tökéletes autó belőle. Ez azért van, mert a cégek sem cserélgetik le az autóikat 100ezer kilóméternél ebben a gazdasági helyzetben, magán vásárlóból pedig alig van, mert vagy bevásároltak jó alacsony árfolyamon a svájci frankos hitelből, amiből évekig nincs kiút és nem tudnak autót cserélni, vagy akinek esetleg szerencséje volt és nincs nagy hitele vagy kp.-re vette, az meg ezerszer is meggondolja hogy cseréljen-e autót a mai bizonytalan gazdasági helyzetben!!!
Idézetet írta: gabe - 2011.02.09 szerda, 21:04:40
Szerintem a kocsi vásárlásánál tudsz keményen alkudni, mert van miből. A Mo.-i helyzet most igazán ennek kedvez, mert senkinek sincs pénze kocsit venni, ergo lent vannak az árak. De ha alkatrészt akarok venni, na azt aztán meg tudom számolni egy kezemen, hogy honnan lehet venni
egyáltalán
a Fordhoz, és ott az árképzés mögött az áll, hogy "a csóka úgy is megveszi, mert egyébként nem tudja máshol beszerezni, és addig rossz az autója".
Szóval, mikor bemész egy autósboltba, akkor már tudják, hogy neked úgy kell valami a kocsidhoz, hogy nagyon. Na innen próbálj meg lealkudni valamit. Menni is fog, 30e Ft-ból kb. egy ezrest... Szép dolog, jó dolog, de hogy nem gazdagodsz meg rajta, az is tuti.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8013 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 13:17:22 »
ez az egr dugózás tényleg egy ilyen fél órás/1órás művelet? GiN, Te kipucoltad a szívósort is miután ledugóztad?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8014 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 13:23:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.10 csütörtök, 13:17:22
ez az egr dugózás tényleg egy ilyen fél órás/1órás művelet? GiN, Te kipucoltad a szívósort is miután ledugóztad?
Tisztitással max 3 óra(persze ha nem cseszeget közben az asszony)
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8015 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 13:31:52 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.10 csütörtök, 13:17:22
ez az egr dugózás tényleg egy ilyen fél órás/1órás művelet? GiN, Te kipucoltad a szívósort is miután ledugóztad?
Én spec csak egr-t dugóztam és pucoltam egy alkalommal, az nem tartott sokáig. Ha megvan a hosszú nyelű szerszám hozzá és a lemezke méretre van vágva.
Másik alkalommal a szívósort is pucoltam, na azt elég sokáig csináltam. nekem volt egy délután is, mert hagytam ázni brigéciolban. A tömítéseket semmiképp ne áztassátok bigéciolba, mert megnyúlnak.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.10 csütörtök, 13:38:37 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8016 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 13:31:59 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.10 csütörtök, 13:23:00
Tisztitással max 3 óra(persze ha nem cseszeget közben az asszony)
Engem nem cseszegetnek
a szívósort nem nagy cucc leszedni? Mert attól mondjuk kicsit tartok...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8017 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 13:50:24 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.10 csütörtök, 13:31:59
Engem nem cseszegetnek
a szívósort nem nagy cucc leszedni? Mert attól mondjuk kicsit tartok...
Nem nagy kaland 2x is leszedtem.Oda kell figyelni és kifejezetten jó ha van hosszú száru krovád vagy csuklós T kulcsod.Ha nem brigéciollal csinálod lehet benzinnel,féktisztitoval(ebből kell min 4) a tömitésekre figyelni kell mert kifujhat ha rosszul teszed vissza.Ja gumi kesztyű az egyik legfontosabb a tisztitáskor.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8018 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 14:57:58 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.10 csütörtök, 12:06:54
Vissza szurod,nyomsz egy parketátt hosszan mintha 5db IFA-t elöznél,ha kidobja az izzitás jelzőt akkor lehet aggódni.Egyébként hidegen nekem is kopog valszeg valamelyik csúcs de lehet mind a 4 de nem foglalkozom vele mert a transitom sokkal jobban kopog és csak 20e van benne.
üdv.
elmentem rugni neki egyet.nyomtam neki parton 4.be 4500ig.ott tartottam kis ideig aztán elváltottam.semmi izzitás jel.hál' istenkének.mikor meleg a motor akkor csak nagyon nagyon ritkán csinálja a kopogást elinduláskor.jo volt egyet nyomni neki.trafi sehol se volt.200ig meg se álltam.vigyorogtam rendesen!
amugy elöbbre lennék ha bevizsgáltatnám a porlasztokat?kb mennyibe kerül egy ilyen vizsgálat?
üdv mesterek.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8019 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:03:41 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.10 csütörtök, 14:57:58
üdv.
elmentem rugni neki egyet.nyomtam neki parton 4.be 4500ig.ott tartottam kis ideig aztán elváltottam.semmi izzitás jel.hál' istenkének.mikor meleg a motor akkor csak nagyon nagyon ritkán csinálja a kopogást elinduláskor.jo volt egyet nyomni neki.trafi sehol se volt.200ig meg se álltam.vigyorogtam rendesen!
amugy elöbbre lennék ha bevizsgáltatnám a porlasztokat?kb mennyibe kerül egy ilyen vizsgálat?
üdv mesterek.
Szerintem nyugodt lehetsz egy darabig
(bár GIN-nek is ezt mondtam
)
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8020 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:05:47 »
amugy nem tudom hogy csak nekem jut e eszembe,vagy másnak is,esetleg csak hüjeséget kérdezek...
az egr ledugozása helyett nem lenne elég csak valami szüröt berakni?az is megfogja a ganéjt...és mittomén évenként kicserélni?
üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8021 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:10:55 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.10 csütörtök, 15:05:47
amugy nem tudom hogy csak nekem jut e eszembe,vagy másnak is,esetleg csak hüjeséget kérdezek...
az egr ledugozása helyett nem lenne elég csak valami szüröt berakni?az is megfogja a ganéjt...és mittomén évenként kicserélni?
üdv.
Nem csak a korom szamit, hanem az is, hogy mennyi friss levego kerul a hengerbe, ill. milyen homersekletu az a levego. Merthogy ami a kipufogo felol jon, az elegge meleg szokott lenni, ugyebar. :-)
Amugy milyen szurot raknal bele es hova, ami birja a forro kipufogogazt es eleg kicsi is, hogy beferjen? Nyilvan nem megoldhatatlan a feladat, de nem is trivialis a megoldasa. Talan valami olyasmi kellene, mint a HK-k olajtalcas legszuroi. Egy T-55-ben van majd' 40 liter motor, annak kell szepen levego. Ott az az egyetlen lehetseges megoldas, hogy van egy talca, benne jo par liter olaj, a beszivott levegot pedig egyenesen az olajretegre/be fujja (azaz szivja) be a motor. A kosz megragad, a levego megy tovabb. Takaritaskor vastag, lucskos olajsar az eredmeny.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8022 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:13:11 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.10 csütörtök, 15:05:47
amugy nem tudom hogy csak nekem jut e eszembe,vagy másnak is,esetleg csak hüjeséget kérdezek...
az egr ledugozása helyett nem lenne elég csak valami szüröt berakni?az is megfogja a ganéjt...és mittomén évenként kicserélni?
üdv.
Nem tudsz olyan szürőt berakni!Mert minek a kipufogó gázt szürni,ha teljesen ki lehet iktatni!Egyébként a csucsokat bevizsgáltatni sem egyszerü vagy olcsó,mert lehet poharaztatni az nem drága ha le tudsz fizetni valakit a fordéknál de az nem 100%-os,azt hiszem egyéb vizsgálás csak kiszerelt állapotban az kb 5000/db.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8023 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:20:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.10 csütörtök, 15:10:55
Nem csak a korom szamit, hanem az is, hogy mennyi friss levego kerul a hengerbe, ill. milyen homersekletu az a levego. Merthogy ami a kipufogo felol jon, az elegge meleg szokott lenni, ugyebar. :-)
Amugy milyen szurot raknal bele es hova, ami birja a forro kipufogogazt es eleg kicsi is, hogy beferjen? Nyilvan nem megoldhatatlan a feladat, de nem is trivialis a megoldasa. Talan valami olyasmi kellene, mint a HK-k olajtalcas legszuroi. Egy T-55-ben van majd' 40 liter motor, annak kell szepen levego. Ott az az egyetlen lehetseges megoldas, hogy van egy talca, benne jo par liter olaj, a beszivott levegot pedig egyenesen az olajretegre/be fujja (azaz szivja) be a motor. A kosz megragad, a levego megy tovabb. Takaritaskor vastag, lucskos olajsar az eredmeny.
AndyA
üdv.
azon még nem gondolkodtam hogy hogy lehet megvalositani...csak egyenlöre ötlet szintig jutott el.de ezek szerint nem érdemes filózni ralt.
akkor a legegyszerübb kiiktatni,vagy hagyni ahogy van.csak olvastam hogy 4-5 éves korára az autonak elég sok mocsok kerül vissza a motorba.ezért gondoltam.de mindegy.
köszi.
üdv.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8024 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:23:49 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.10 csütörtök, 15:13:11
Nem tudsz olyan szürőt berakni!Mert minek a kipufogó gázt szürni,ha teljesen ki lehet iktatni!Egyébként a csucsokat bevizsgáltatni sem egyszerü vagy olcsó,mert lehet poharaztatni az nem drága ha le tudsz fizetni valakit a fordéknál de az nem 100%-os,azt hiszem egyéb vizsgálás csak kiszerelt állapotban az kb 5000/db.
én is gondoltam kiiktatni de olvastam hogy hibakodot dob utána a gép.amugy a gondokat jobb szeretem megelözni mint utána 100ezreket perkálni...a vizsgálatra gondolok.mert akkor ott kiderül hogy kell e gyüjtögetni a many-t.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8025 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:36:18 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.10 csütörtök, 15:23:49
én is gondoltam kiiktatni de olvastam hogy hibakodot dob utána a gép.amugy a gondokat jobb szeretem megelözni mint utána 100ezreket perkálni...a vizsgálatra gondolok.mert akkor ott kiderül hogy kell e gyüjtögetni a many-t.
Elvileg kiderül,de volt olyan forum társ aki tavaj azthiszem összel megpoharaztatta nem volt különösebb probléma és kb 1 hónapja cserélt porlasztókat.Voltak elötte aprobb jelek pl füstölés hideg inditásnál.Szerintem mindig vannak elötte apróbb jelek ami a pcs halódására utal de én már nem foglalkozom vele mert akkor minden inditáskor nézed a kipufogót,halgatod mintha ingadozna az alapjárat,feleslegesen huzatod 3000 felé szóval nem az autód élvezed,hanem azt figyeled mikor mi halhat be rajta és elöbb utóbb egy autótechnikai hipohonder
lessz belölünk.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8026 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:38:41 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.10 csütörtök, 15:36:18
Elvileg kiderül,de volt olyan forum társ aki tavaj azthiszem összel megpoharaztatta nem volt különösebb probléma és kb 1 hónapja cserélt porlasztókat.Voltak elötte aprobb jelek pl füstölés hideg inditásnál.Szerintem mindig vannak elötte apróbb jelek ami a pcs halódására utal de én már nem foglalkozom vele mert akkor minden inditáskor nézed a kipufogót,halgatod mintha ingadozna az alapjárat,feleslegesen huzatod 3000 felé szóval nem az autód élvezed,hanem azt figyeled mikor mi halhat be rajta és elöbb utóbb egy autótechnikai hipohonder
lessz belölünk.
élvezni kell a gépet és úgy használni ahogy az neki is jó!! Semmi sem tart örökké csak van akinél tovább
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8027 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:42:39 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.10 csütörtök, 15:36:18
Elvileg kiderül,de volt olyan forum társ aki tavaj azthiszem összel megpoharaztatta nem volt különösebb probléma és kb 1 hónapja cserélt porlasztókat.Voltak elötte aprobb jelek pl füstölés hideg inditásnál.Szerintem mindig vannak elötte apróbb jelek ami a pcs halódására utal de én már nem foglalkozom vele mert akkor minden inditáskor nézed a kipufogót,halgatod mintha ingadozna az alapjárat,feleslegesen huzatod 3000 felé szóval nem az autód élvezed,hanem azt figyeled mikor mi halhat be rajta és elöbb utóbb egy autótechnikai hipohonder
lessz belölünk.
Na igen, nálam is így volt a poharazásos téma.. fél év kb és jött a pcs mumus... de ha már a kopogásos periódus alatt vittem volna poharazni, gondolom szembetűnőbb lett volna a különbség.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8028 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:46:36 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.10 csütörtök, 15:42:39
Na igen, nálam is így volt a poharazásos téma.. fél év kb és jött a pcs mumus... de ha már a kopogásos periódus alatt vittem volna poharazni, gondolom szembetűnőbb lett volna a különbség.
De igazából a poharazás csak abban segít hogy megtudod hogy lassan csúccsere, nem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8029 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:53:45 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.10 csütörtök, 15:23:49
én is gondoltam kiiktatni de olvastam hogy hibakodot dob utána a gép.amugy a gondokat jobb szeretem megelözni mint utána 100ezreket perkálni...a vizsgálatra gondolok.mert akkor ott kiderül hogy kell e gyüjtögetni a many-t.
Az Eur-3-as gepek elbirjak hibakod nelkul, csak az Eur-4-esek mondjak, hogy az EGR-nel alacsony a nyomas.
Aki kicsit jobban ert hozza, nezze mar meg, nem lehet-e esetleg valami olyan "elzarast" csinalni, ami nem szo szerint ledugozast jelent, hanem mondjuk csak a szelep nyitasat akadalyozna meg, de az erzekelo attol meg azt latna, hogy ott a nyomas a csoben, es nem dobalna hibakodot?
Pl. a Fordwikin egy csapagygolyot nyomnak az EGR-t mukodteto vakuumcsobe, de azt hiszem, az a megoldas a benzinesekhez jo csak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8030 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:57:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.10 csütörtök, 15:38:41
élvezni kell a gépet és úgy használni ahogy az neki is jó!! Semmi sem tart örökké csak van akinél tovább
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8031 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:58:33 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.10 csütörtök, 10:23:24
üdv.nem okoskodsz.
adok a véleményedre.nálam még lehetséges hogy a hideg kopogást hallom most hogy visszagondolok,mert mikor nap közbe plusz 10 fokok vannak akkor nem nagyon emléxek hogy hallanám.max mikor megint közvetlen inditás után már indulok is.de ha nap közbe is várok pár percet,akkor nem kopog.amugy ha elkezdene kopogni tovább akkor az valszeg porlaszto lesz ugye?olyankor mennyi ideje van még hátra?
üdv.
A porlasztóhalálnak inkább a padlógázzal gyorsításkor vészüzemre állás a jele, illetve a fogyasztásnövekedés, az egyenletlen járás, meg ilyenek. Ha kicsit beleolvasol ebbe a topicba akkor hamar képbe kerülsz. Arra a kopogásra nem tudok mit mondani, mert hallani kéne, de sokan összetévesztik a hideg miatti megemelkedett befecskendezési nyomással vagy azzal amikor bekapcsol a klíma és a motorvezérlő emel az alapjáraton. De ha meghallgatod, akkor kb. 2000-es fordulat környékén is meg lehet figyelni egy erősebb, kopogósabb (én inkább dízelesnek nevezném) hangot mert ott lép be igazán a turbo és ott a nyomatékcsúcs is. De ez mind természetes jelenség.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8032 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 16:05:10 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.10 csütörtök, 15:42:39
Na igen, nálam is így volt a poharazásos téma.. fél év kb és jött a pcs mumus... de ha már a kopogásos periódus alatt vittem volna poharazni, gondolom szembetűnőbb lett volna a különbség.
Nekem kopog és a pohár tök egyformát mutat ezért nem foglalkozom vele.Mi után cserélted megpoharaztattam.A másik érvem az,hogy a transitom sokkal jobban kopog(2,2 eu4)20e km -el.Szerintem ez sem mérvadó nézte egy forumos kolega aki szerintem több mondit látott mint mi haladók és azt mondta ritka szép hangja van.Egyébként vigyázok rá ahogy lehet és ha behalnak a csucsok az ellen ugy sem tudok mit tenni. Remélem nem a közel jövőben lessz.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8033 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 16:05:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.10 csütörtök, 15:53:45
Az Eur-3-as gepek elbirjak hibakod nelkul, csak az Eur-4-esek mondjak, hogy az EGR-nel alacsony a nyomas.
Aki kicsit jobban ert hozza, nezze mar meg, nem lehet-e esetleg valami olyan "elzarast" csinalni, ami nem szo szerint ledugozast jelent, hanem mondjuk csak a szelep nyitasat akadalyozna meg, de az erzekelo attol meg azt latna, hogy ott a nyomas a csoben, es nem dobalna hibakodot?
Pl. a Fordwikin egy csapagygolyot nyomnak az EGR-t mukodteto vakuumcsobe, de azt hiszem, az a megoldas a benzinesekhez jo csak.
AndyA
Ezt a fostalicska szerkezetet így nem tudod átverni.. Én már különböző átmérőjű lukakat is fúrtam a (több) dugólemezre, de mindegyik felesleges volt. Mármint nem volt felesleges, mert kiderült, hogy ez nem járható út.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8034 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 16:06:13 »
Idézetet írta: TZS - 2011.02.10 csütörtök, 15:58:33
A porlasztóhalálnak inkább a padlógázzal gyorsításkor vészüzemre állás a jele, illetve a fogyasztásnövekedés, az egyenletlen járás, meg ilyenek. Ha kicsit beleolvasol ebbe a topicba akkor hamar képbe kerülsz. Arra a kopogásra nem tudok mit mondani, mert hallani kéne, de sokan összetévesztik a hideg miatti megemelkedett befecskendezési nyomással vagy azzal amikor bekapcsol a klíma és a motorvezérlő emel az alapjáraton. De ha meghallgatod, akkor kb. 2000-es fordulat környékén is meg lehet figyelni egy erősebb, kopogósabb (én inkább dízelesnek nevezném) hangot mert ott lép be igazán a turbo és ott a nyomatékcsúcs is. De ez mind természetes jelenség.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8035 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 16:10:23 »
Idézetet írta: TZS - 2011.02.10 csütörtök, 15:58:33
A porlasztóhalálnak inkább a padlógázzal gyorsításkor vészüzemre állás a jele, illetve a fogyasztásnövekedés, az egyenletlen járás, meg ilyenek. Ha kicsit beleolvasol ebbe a topicba akkor hamar képbe kerülsz. Arra a kopogásra nem tudok mit mondani, mert hallani kéne, de sokan összetévesztik a hideg miatti megemelkedett befecskendezési nyomással vagy azzal amikor bekapcsol a klíma és a motorvezérlő emel az alapjáraton. De ha meghallgatod, akkor kb. 2000-es fordulat környékén is meg lehet figyelni egy erősebb, kopogósabb (én inkább dízelesnek nevezném) hangot mert ott lép be igazán a turbo és ott a nyomatékcsúcs is. De ez mind természetes jelenség.
üdv.probáltam én épp ma a padlogázast is meg kicsit nyomtam neki 4be 5 be is 4500ig kihuzatva.semmi izzitojel villogás.nincs vészleállás a fogyasztásom jo. (5.9 l).egyenletes az alapjárat is.klimát nem nagyon használok.nekem az erösebb kopogás már 1500nál van nem 2000nél.de abba is marad mikor elkerüli a fordulat.nekem mint irtam az einduláskor lévö kopogás zavar kicsit.de csak akkor van mikor közvetlen inditás után már engedem is fel a kuplungot.de kb 2 mp az egész.és utána már nincs kopogás sehol.erö van rendesen.szoval passz.lehet hogy feleslegesen aggodok.
üdv.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8036 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 16:13:12 »
Idézetet írta: TZS - 2011.02.10 csütörtök, 15:58:33
A porlasztóhalálnak inkább a padlógázzal gyorsításkor vészüzemre állás a jele, illetve a fogyasztásnövekedés, az egyenletlen járás, meg ilyenek. Ha kicsit beleolvasol ebbe a topicba akkor hamar képbe kerülsz. Arra a kopogásra nem tudok mit mondani, mert hallani kéne, de sokan összetévesztik a hideg miatti megemelkedett befecskendezési nyomással vagy azzal amikor bekapcsol a klíma és a motorvezérlő emel az alapjáraton. De ha meghallgatod, akkor kb. 2000-es fordulat környékén is meg lehet figyelni egy erősebb, kopogósabb (én inkább dízelesnek nevezném) hangot mert ott lép be igazán a turbo és ott a nyomatékcsúcs is. De ez mind természetes jelenség.
Még egykis agymenés:mikor összerakták a motort nekem kopogott azért kellet elhozni egy másik szerelőhöz mert ott már nemtudtak a kopogással mit csinálni.Az a kopogás más volt nem birtál megmaradni az utastérben mellé füstölt mint egy rossz MTZ 2 pótkocsival és a dinamikája is olyan volt.Érdekessége az,hogy izzitás jelző nem volt,a poharazásnál meg fel lött a plafonig.1 csucs résolaj szelepének a cseréje és most tökéletes.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8037 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 16:15:25 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.10 csütörtök, 16:10:23
üdv.probáltam én épp ma a padlogázast is meg kicsit nyomtam neki 4be 5 be is 4500ig kihuzatva.semmi izzitojel villogás.nincs vészleállás a fogyasztásom jo. (5.9 l).egyenletes az alapjárat is.klimát nem nagyon használok.nekem az erösebb kopogás már 1500nál van nem 2000nél.de abba is marad mikor elkerüli a fordulat.nekem mint irtam az einduláskor lévö kopogás zavar kicsit.de csak akkor van mikor közvetlen inditás után már engedem is fel a kuplungot.de kb 2 mp az egész.és utána már nincs kopogás sehol.erö van rendesen.szoval passz.lehet hogy feleslegesen aggodok.
üdv.
Szerintem feleslegesebn aggodol.Melegiteni kell kicsit tovább reggel.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8038 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 16:20:28 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.10 csütörtök, 16:15:25
Szerintem feleslegesebn aggodol.Melegiteni kell kicsit tovább reggel.
köszi.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8039 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 16:27:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.10 csütörtök, 15:53:45
Az Eur-3-as gepek elbirjak hibakod nelkul, csak az Eur-4-esek mondjak, hogy az EGR-nel alacsony a nyomas.
Pl. a Fordwikin egy csapagygolyot nyomnak az EGR-t mukodteto vakuumcsobe, de azt hiszem, az a megoldas a benzinesekhez jo csak.
AndyA
Az lényegében ua mintha dugóznád mert lezárod a vákum csövet és nem nyit ki az EGR,de a minta vételezésnél" érzékeli az elektronika és dobja a hibát.Van olyan gép a forumon akinek ezt a periodust növelték(azthiszem) neki ritkábban dobálja a hibakodot.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8040 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 18:17:58 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.10 csütörtök, 16:27:32
Az lényegében ua mintha dugóznád mert lezárod a vákum csövet és nem nyit ki az EGR,de a minta vételezésnél" érzékeli az elektronika és dobja a hibát.Van olyan gép a forumon akinek ezt a periodust növelték(azthiszem) neki ritkábban dobálja a hibakodot.
Azér ez nem egészen... Elvileg lezárod, mert nem kap vákuumot, de ha a szeleptányér vagy az ülék kopott és nem zár rendesen, akkor ugyanúgy megy a retya a szívóoldalra. Ezért kell neki a szép EGR dugó.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8041 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 20:07:50 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.09 szerda, 19:42:52
órákat és oda a csatit majd rendelünk a festo-nál,azt nem tudok prezentálni.
10es cső 15fm
festo tömlővéges gyorscsatlakozó 1/4"os külső menettel 5db
folytassátok a listát!
bár,majd holnapra utánanézek a belsőmenetes gyorcsativégnek is.....
szóval a 8as ptfe teflon cső métere 500pénz (rexroth feketében és fehérben 50-50m elérhető jelenleg)
A 8as pneumatikus fém gyorscsati 1/8" os külső menettel 1000pénz/db rexroth .jelenleg 50db elérhető
0-6bar ig órát kb4 e f t-tól lehet venni....
ha érdekel valakit a csatlakozó és a tömlő akkor írjatok 1 listát,hátha tud még az ár lejjebb is menni!
a
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8042 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 22:55:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.10 csütörtök, 12:57:58
De ha benne marad a hibakód akkor lesz valami gond? Vagy csak világít a motor lámpa? Mivel lehet azt menet közben törölni?
Elfelejtetted az EGR dugózással mit mondtam?
???TZS-nek is levan dugózva és ég a motor lámpa.Időnként a kis múszerével ránéz nincs-e más hiba és ennyi.Semmi gond nincs vele.De ha egyszer beáll az EGR és nyitva maradt állapotban akkor a sok korom bemegy a motorba és lefullad.Na akkor tisztithatsz.Beszélj TZS-vel a müszerről és ledugózhatod hidd el.Csak égő motorlámpával nemenj vizsgára.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8043 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 23:02:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.10 csütörtök, 22:55:04
Elfelejtetted az EGR dugózással mit mondtam?
???TZS-nek is levan dugózva és ég a motor lámpa.Időnként a kis múszerével ránéz nincs-e más hiba és ennyi.Semmi gond nincs vele.De ha egyszer beáll az EGR és nyitva maradt állapotban akkor a sok korom bemegy a motorba és lefullad.Na akkor tisztithatsz.Beszélj TZS-vel a müszerről és ledugózhatod hidd el.Csak égő motorlámpával nemenj vizsgára.
Vizsga elott hibatorles, dugo kivesz, azt a fel napot kibirja dugo nelkul.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8044 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 23:09:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.10 csütörtök, 23:02:30
Vizsga elott hibatorles, dugo kivesz, azt a fel napot kibirja dugo nelkul.
AndyA
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8045 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 23:21:17 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.10 csütörtök, 13:23:00
Tisztitással max 3 óra(persze ha nem cseszeget közben az asszony)
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
fischerrobert
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8046 Dátum:
2011.02.11 péntek, 00:09:53 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.04 péntek, 08:19:35
Húh ez elég szomorú hír
A hibajelenségről hadd kérdezzek. Mennyire hangos ez a visítás? Ez egy kicsit besurlodó hang is? A teljes lapát letört, vagy csak egy
része? Ez a szivócsonk lebontásával láthatóvá is vált, vagy jobban szét kellett szedni? Milyen a turbód, elektromos, vákumos vezérlésű?
Csak azért érdekel, mert nálam is lett kb 3/4 éve egy a turbó üzemével párhuzamba hozható kicsit besurrogó hang - lehet, hogy hasonló cipőben járok. Erő van, nem füstől, de ez az új hangom eddig nem volt. Attól félek hogy lehet kicsit beleér a turbó forgó része a házba. Ez esetleg magyarázná azt a jelenségemet is, hogy 4-ben 5-ben padló gázon van egy pont amitöl kezdve kicsit csökken a gyorsításom, lehet ilyenkor fékeződik a turbóm forgó mozgása, korlátozodik a levegőszállításom és így a további teljesítmény felszabadítás.
Nagyon érdekelnek a fejlemények, a használható tapasztalataid - oszd majd meg velem/velünk
Kösz: Tamás
Nos túl vagyok rajta. Eredmények: turbóközép rész csere 2 nap (turbogyar)(ha gyárilag szerelt középrészt tesznek bele akkor 1 nap és 126eFt!+ÁFA,ha általuk szerelt és súlyozott akkor 100eFT és 2 nap. Mellesleg mindegyik verzióra 6 hónap gari van)+ turbo levétel 2 óra + turbo visszarakás (2 óra) + 2 óra míg a beleszakadt (kipufogócsonkba)csavarokat kifúrtuk+ olajcsere(kötelező)+egy csomó tömítés csere (kipufogó leömlő,katalizátor,stb..)+ olajszűrő+levegőszűrő csere. Érdemes oda figyelni a tömítésekre, mert pl. a kipufogócsonknál lévő alumíniumszerű tömítés alsó hangon 8eFt pénz.
A turbóhiba oka: egyszerűen letört a beszívó oldali lapátból egy darab, amit megtaláltunk a légszűrőházban
. A turbós szerint amikor már hallottam a sivítást már rég megadta magát a turbó, amikor szétszedte lógott és lötyögött a belseje! határeset volt a csere. Szintén felhívta a figyelmemet, hogy nézzük meg hogy az olajozás rendben van-e,mert ha kb. 5 sec nem kap olajat a turbó akkor kampec (lásd miért nem szabad egyből leállítani a motort). További adalék, hogy erősen szemrevételezni kell a légszűrőházat (és a szűrőt jól passzol-e a házba) és a turbócsövet is, mert ha repedt, akkor könnyen beszívhat valamit és a fenti esemény sort kell végig csinálnod :(A beszerelés után olajat kell csepegtetni az olajozó csatlakozásnál a turbóba,mert ilyenkor tök üres és nehogy üresen forogjon siklócsapágy! Mivel gyakorlatilag új turbót kapott a motor,úgy kell kezelni kb 500km-ig mintha bejáratós lenne a motor (nem huzatni,max 3e fordulat,stb...). Remélem ezzel (lekopogom) nem lesz több gond és tudtam segíteni aki hasonló cipőben jár.
Üdv
Robi
Naplózva
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8047 Dátum:
2011.02.11 péntek, 08:28:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.08 kedd, 09:11:23
csúszik a kuplung. Nem bírja már a nyomatékot 3-ban, 4-ben (főleg overboostnál).
Köszi a választ. A vicc az, hogy 6-ban is
. Azon gondolkodtam, hogy lehet nem lett rendesen kuplung belőve, mert tegnap megnéztem, kicsit rányomok a kuplungpedálra és kicsit gázra, akkor valamivel magasabban fog, mint rébebben a kuplung. Kb mennyi idő egy kuplung bekalibrálása? Mert sztem ennyi elég lenne neki.
Update: Közben utána néztem, ezen minden elektromosan állítható...
olyasmit mondtak, hogy nagy a turbónyomás egy pillanatra bőgáznál, ezért csúszik. Overboost az nem az, amikor + 25-30 nyomatékot ad még pluszban a motor?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.11 péntek, 12:43:05 írta Emunem
»
Naplózva
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8048 Dátum:
2011.02.11 péntek, 14:12:39 »
Magyar Turbó Kft-ről mit tudnátok mondani? (oda vitetem hétfőn mérésre) Nyírbátori.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8049 Dátum:
2011.02.11 péntek, 14:26:04 »
Idézetet írta: Emunem - 2011.02.11 péntek, 14:12:39
Magyar Turbó Kft-ről mit tudnátok mondani? (oda vitetem hétfőn mérésre) Nyírbátori.
A kolegám levette az odijáról elvitte megnézték neki és azt mondták nincs semmi baja a turbónak.Mindezt 0FT-ért.Ő azt mondta szerinte korrektek voltak
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak:
1
...
154
155
156
157
158
159
160
[
161
]
162
163
164
165
166
167
168
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ