Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:42:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14641686 alkalommal)
0 Felhasználó és 147 vendég van a témában
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8000 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 10:40:50 »

tehát ha nagy terhelés alatt a elkezd villogni az izzitás jel akkor porlaszto hiba lesz?
ma kiprobálom esküszöm.odataposok neki. hehe nyes
üdv.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8001 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 10:42:44 »

Ok akkor az uzemanyagszőrő is cserés lesz.Olajban /eddig cromaxnál vettem/maradhat a Ford Formula F 5w30 vagy inkább valami más?
jól tudom h 6 liter kell bele?
üdv

Hibátlan!  wave
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8002 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 10:44:33 »

mennyit pörög 140-el négyesben?
hááááátt úgy kb. 3700-4000 nemtudom pontosan de kb. így valahogy, ha Neked 5ös váltód van akkor ugyanannyit wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8003 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 10:48:29 »

hááááátt úgy kb. 3700-4000 nemtudom pontosan de kb. így valahogy, ha Neked 5ös váltód van akkor ugyanannyit wave
De gyorsulsz is közben? amúgy jól megpörgeted Smiley (hatos váltóm van sajna)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8004 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 11:07:11 »

De gyorsulsz is közben? amúgy jól megpörgeted Smiley (hatos váltóm van sajna)
Hát néha néha megcsinálom ezt, most meg megfogadtam hogy ahányszor arra járok megteszem  vigyor3 mivel állítólag kormol a gép  Grin
Amúgy érdekes, de 4ben még gyorsul... eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8005 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 12:06:54 »

tehát ha nagy terhelés alatt a elkezd villogni az izzitás jel akkor porlaszto hiba lesz?
ma kiprobálom esküszöm.odataposok neki. hehe nyes
üdv.
Vissza szurod,nyomsz egy parketátt hosszan mintha 5db IFA-t elöznél,ha kidobja az izzitás jelzőt akkor lehet aggódni.Egyébként hidegen nekem is kopog valszeg valamelyik csúcs de lehet mind a 4 de nem foglalkozom vele mert a transitom sokkal jobban kopog és csak 20e van benne.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8006 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 12:25:55 »

Hát néha néha megcsinálom ezt, most meg megfogadtam hogy ahányszor arra járok megteszem  vigyor3 mivel állítólag kormol a gép  Grin
Amúgy érdekes, de 4ben még gyorsul... eplus2
Nem vagy ledugózva? (EGR)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8007 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 12:33:22 »

Nem vagy ledugózva? (EGR)
Nem, azt mondják euro4 nél nem a legjobb próbálkozás....
De látom Neked is fiatal a gép, amúgy nem kavar bele a kis életembe ha az le van dugózva??
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.10 csütörtök, 12:35:16 írta FrancoNero » Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8008 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 12:56:50 »

Nem, azt mondják euro4 nél nem a legjobb próbálkozás....
De látom Neked is fiatal a gép, amúgy nem kavar bele a kis életembe ha az le van dugózva??
Hibakódot dob (nálam 2-300 km-enként). De én menet közben törlöm, ha nincs nagy forgalom Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8009 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 12:57:58 »

Hibakódot dob (nálam 2-300 km-enként). De én menet közben törlöm, ha nincs nagy forgalom Smiley
De ha benne marad a hibakód akkor lesz valami gond? Vagy csak világít a motor lámpa? Mivel lehet azt menet közben törölni?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8010 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 13:02:30 »

De ha benne marad a hibakód akkor lesz valami gond? Vagy csak világít a motor lámpa? Mivel lehet azt menet közben törölni?  Grin
Nálam u380 van, ez a legolcsóbb kéziszkenner. (10ből megvan pk-el) Nem okoz az semmit, csak világít az arcodba és provokál, hogy a baltát belevágjad..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8011 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 13:08:14 »

Nálam u380 van, ez a legolcsóbb kéziszkenner. (10ből megvan pk-el) Nem okoz az semmit, csak világít az arcodba és provokál, hogy a baltát belevágjad..
Grin Grin Grin Grin Grin
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #8012 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 13:10:32 »

El vagy egy kicsit tévedve!!!! worship A jó minőségű használt autóból egyre kevesebb van az országban és az áruk is felfelé megy!!!! duhos2 Természetesen a leharcolt visszatekert autóból van sok és abból lehet alkudozni, de azt ócsóé sem szabad megvenni, mert a gatyád is rámegy és soha nem lesz tökéletes autó belőle. Ez azért van, mert a cégek sem cserélgetik le az autóikat 100ezer kilóméternél ebben a gazdasági helyzetben, magán vásárlóból pedig alig van, mert vagy bevásároltak jó alacsony árfolyamon a svájci frankos hitelből, amiből évekig nincs kiút és nem tudnak autót cserélni, vagy akinek esetleg szerencséje volt és nincs nagy hitele vagy kp.-re vette, az meg ezerszer is meggondolja hogy cseréljen-e autót a mai bizonytalan gazdasági helyzetben!!! duhos2


Szerintem a kocsi vásárlásánál tudsz keményen alkudni, mert van miből. A Mo.-i helyzet most igazán ennek kedvez, mert senkinek sincs pénze kocsit venni, ergo lent vannak az árak. De ha alkatrészt akarok venni, na azt aztán meg tudom számolni egy kezemen, hogy honnan lehet venni egyáltalán a Fordhoz, és ott az árképzés mögött az áll, hogy "a csóka úgy is megveszi, mert egyébként nem tudja máshol beszerezni, és addig rossz az autója".
Szóval, mikor bemész egy autósboltba, akkor már tudják, hogy neked úgy kell valami a kocsidhoz, hogy nagyon. Na innen próbálj meg lealkudni valamit. Menni is fog, 30e Ft-ból kb. egy ezrest... Szép dolog, jó dolog, de hogy nem gazdagodsz meg rajta, az is tuti.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8013 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 13:17:22 »

ez az egr dugózás tényleg egy ilyen fél órás/1órás művelet? GiN, Te kipucoltad a szívósort is miután ledugóztad?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8014 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 13:23:00 »

ez az egr dugózás tényleg egy ilyen fél órás/1órás művelet? GiN, Te kipucoltad a szívósort is miután ledugóztad?
Tisztitással max 3 óra(persze ha nem cseszeget közben az asszony)
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8015 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 13:31:52 »

ez az egr dugózás tényleg egy ilyen fél órás/1órás művelet? GiN, Te kipucoltad a szívósort is miután ledugóztad?
Én spec csak egr-t dugóztam és pucoltam egy alkalommal, az nem tartott sokáig. Ha megvan a hosszú nyelű szerszám hozzá és a lemezke méretre van vágva.
Másik alkalommal a szívósort is pucoltam, na azt elég sokáig csináltam. nekem volt egy délután is, mert hagytam ázni brigéciolban. A tömítéseket semmiképp ne áztassátok bigéciolba, mert megnyúlnak.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.10 csütörtök, 13:38:37 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8016 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 13:31:59 »

Tisztitással max 3 óra(persze ha nem cseszeget közben az asszony)
Engem nem cseszegetnek  wave eplus2 a szívósort nem nagy cucc leszedni? Mert attól mondjuk kicsit tartok... szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8017 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 13:50:24 »

Engem nem cseszegetnek  wave eplus2 a szívósort nem nagy cucc leszedni? Mert attól mondjuk kicsit tartok... szomoru1
Nem nagy kaland 2x is leszedtem.Oda kell figyelni és kifejezetten jó ha van hosszú száru krovád vagy csuklós T kulcsod.Ha nem brigéciollal csinálod lehet benzinnel,féktisztitoval(ebből kell min 4) a tömitésekre figyelni kell mert kifujhat ha rosszul teszed vissza.Ja gumi kesztyű az egyik legfontosabb a tisztitáskor.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8018 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 14:57:58 »

Vissza szurod,nyomsz egy parketátt hosszan mintha 5db IFA-t elöznél,ha kidobja az izzitás jelzőt akkor lehet aggódni.Egyébként hidegen nekem is kopog valszeg valamelyik csúcs de lehet mind a 4 de nem foglalkozom vele mert a transitom sokkal jobban kopog és csak 20e van benne.

üdv.
elmentem rugni neki egyet.nyomtam neki parton 4.be 4500ig.ott tartottam kis ideig aztán elváltottam.semmi izzitás jel.hál' istenkének.mikor meleg a motor akkor csak nagyon nagyon ritkán csinálja a kopogást elinduláskor.jo volt egyet nyomni neki.trafi sehol se volt.200ig meg se álltam.vigyorogtam rendesen! nyes vigyor3
amugy elöbbre lennék ha bevizsgáltatnám a porlasztokat?kb mennyibe kerül egy ilyen vizsgálat?
üdv mesterek.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8019 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:03:41 »

üdv.
elmentem rugni neki egyet.nyomtam neki parton 4.be 4500ig.ott tartottam kis ideig aztán elváltottam.semmi izzitás jel.hál' istenkének.mikor meleg a motor akkor csak nagyon nagyon ritkán csinálja a kopogást elinduláskor.jo volt egyet nyomni neki.trafi sehol se volt.200ig meg se álltam.vigyorogtam rendesen! nyes vigyor3
amugy elöbbre lennék ha bevizsgáltatnám a porlasztokat?kb mennyibe kerül egy ilyen vizsgálat?
üdv mesterek.
Szerintem nyugodt lehetsz egy darabig integet2(bár GIN-nek is ezt mondtam eplus2)
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8020 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:05:47 »

amugy nem tudom hogy  csak nekem jut e eszembe,vagy másnak is,esetleg csak hüjeséget kérdezek...
az egr ledugozása helyett nem lenne elég csak valami szüröt berakni?az is megfogja a ganéjt...és mittomén évenként kicserélni?
üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8021 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:10:55 »

amugy nem tudom hogy  csak nekem jut e eszembe,vagy másnak is,esetleg csak hüjeséget kérdezek...
az egr ledugozása helyett nem lenne elég csak valami szüröt berakni?az is megfogja a ganéjt...és mittomén évenként kicserélni?
üdv.

Nem csak a korom szamit, hanem az is, hogy mennyi friss levego kerul a hengerbe, ill. milyen homersekletu az a levego. Merthogy ami a kipufogo felol jon, az elegge meleg szokott lenni, ugyebar. :-)

Amugy milyen szurot raknal bele es hova, ami birja a forro kipufogogazt es eleg kicsi is, hogy beferjen? Nyilvan nem megoldhatatlan a feladat, de nem is trivialis a megoldasa. Talan valami olyasmi kellene, mint a HK-k olajtalcas legszuroi. Egy T-55-ben van majd' 40 liter motor, annak kell szepen levego. Ott az az egyetlen lehetseges megoldas, hogy van egy talca, benne jo par liter olaj, a beszivott levegot pedig egyenesen az olajretegre/be fujja (azaz szivja) be a motor. A kosz megragad, a levego megy tovabb. Takaritaskor vastag, lucskos olajsar az eredmeny.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8022 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:13:11 »

amugy nem tudom hogy  csak nekem jut e eszembe,vagy másnak is,esetleg csak hüjeséget kérdezek...
az egr ledugozása helyett nem lenne elég csak valami szüröt berakni?az is megfogja a ganéjt...és mittomén évenként kicserélni?
üdv.
Nem tudsz olyan szürőt berakni!Mert minek a kipufogó gázt szürni,ha teljesen ki lehet iktatni!Egyébként a csucsokat bevizsgáltatni sem egyszerü vagy olcsó,mert lehet poharaztatni az nem drága ha le tudsz fizetni valakit a fordéknál de az nem 100%-os,azt hiszem egyéb vizsgálás csak kiszerelt állapotban az kb 5000/db. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8023 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:20:36 »

Nem csak a korom szamit, hanem az is, hogy mennyi friss levego kerul a hengerbe, ill. milyen homersekletu az a levego. Merthogy ami a kipufogo felol jon, az elegge meleg szokott lenni, ugyebar. :-)

Amugy milyen szurot raknal bele es hova, ami birja a forro kipufogogazt es eleg kicsi is, hogy beferjen? Nyilvan nem megoldhatatlan a feladat, de nem is trivialis a megoldasa. Talan valami olyasmi kellene, mint a HK-k olajtalcas legszuroi. Egy T-55-ben van majd' 40 liter motor, annak kell szepen levego. Ott az az egyetlen lehetseges megoldas, hogy van egy talca, benne jo par liter olaj, a beszivott levegot pedig egyenesen az olajretegre/be fujja (azaz szivja) be a motor. A kosz megragad, a levego megy tovabb. Takaritaskor vastag, lucskos olajsar az eredmeny.

AndyA

üdv.
azon még nem gondolkodtam hogy hogy lehet megvalositani...csak egyenlöre ötlet szintig jutott el.de ezek szerint nem érdemes filózni ralt.
akkor a legegyszerübb kiiktatni,vagy hagyni ahogy van.csak olvastam hogy 4-5 éves korára az autonak elég sok mocsok kerül vissza a motorba.ezért gondoltam.de mindegy.
köszi.
üdv. worship
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8024 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:23:49 »

Nem tudsz olyan szürőt berakni!Mert minek a kipufogó gázt szürni,ha teljesen ki lehet iktatni!Egyébként a csucsokat bevizsgáltatni sem egyszerü vagy olcsó,mert lehet poharaztatni az nem drága ha le tudsz fizetni valakit a fordéknál de az nem 100%-os,azt hiszem egyéb vizsgálás csak kiszerelt állapotban az kb 5000/db. integet2

én is gondoltam kiiktatni de olvastam hogy hibakodot dob utána a gép.amugy a gondokat jobb szeretem megelözni mint utána 100ezreket perkálni...a vizsgálatra gondolok.mert akkor ott kiderül hogy kell e gyüjtögetni a many-t. falbav
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8025 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:36:18 »

én is gondoltam kiiktatni de olvastam hogy hibakodot dob utána a gép.amugy a gondokat jobb szeretem megelözni mint utána 100ezreket perkálni...a vizsgálatra gondolok.mert akkor ott kiderül hogy kell e gyüjtögetni a many-t. falbav
Elvileg kiderül,de volt olyan forum társ aki tavaj azthiszem összel megpoharaztatta nem volt különösebb probléma és kb 1 hónapja cserélt porlasztókat.Voltak elötte aprobb jelek pl füstölés hideg inditásnál.Szerintem mindig vannak elötte apróbb jelek ami a pcs halódására utal de én már nem foglalkozom vele mert akkor minden inditáskor nézed a kipufogót,halgatod mintha ingadozna az alapjárat,feleslegesen huzatod 3000 felé szóval nem az autód élvezed,hanem azt figyeled mikor mi halhat be rajta és elöbb utóbb egy autótechnikai hipohonder eplus2 lessz belölünk.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8026 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:38:41 »

Elvileg kiderül,de volt olyan forum társ aki tavaj azthiszem összel megpoharaztatta nem volt különösebb probléma és kb 1 hónapja cserélt porlasztókat.Voltak elötte aprobb jelek pl füstölés hideg inditásnál.Szerintem mindig vannak elötte apróbb jelek ami a pcs halódására utal de én már nem foglalkozom vele mert akkor minden inditáskor nézed a kipufogót,halgatod mintha ingadozna az alapjárat,feleslegesen huzatod 3000 felé szóval nem az autód élvezed,hanem azt figyeled mikor mi halhat be rajta és elöbb utóbb egy autótechnikai hipohonder eplus2 lessz belölünk.
élvezni kell a gépet és úgy használni ahogy az neki is jó!! Semmi sem tart örökké csak van akinél tovább  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8027 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:42:39 »

Elvileg kiderül,de volt olyan forum társ aki tavaj azthiszem összel megpoharaztatta nem volt különösebb probléma és kb 1 hónapja cserélt porlasztókat.Voltak elötte aprobb jelek pl füstölés hideg inditásnál.Szerintem mindig vannak elötte apróbb jelek ami a pcs halódására utal de én már nem foglalkozom vele mert akkor minden inditáskor nézed a kipufogót,halgatod mintha ingadozna az alapjárat,feleslegesen huzatod 3000 felé szóval nem az autód élvezed,hanem azt figyeled mikor mi halhat be rajta és elöbb utóbb egy autótechnikai hipohonder eplus2 lessz belölünk.
Na igen, nálam is így volt a poharazásos téma.. fél év kb és jött a pcs mumus... de ha már a kopogásos periódus alatt vittem volna poharazni, gondolom szembetűnőbb lett volna a különbség.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8028 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:46:36 »

Na igen, nálam is így volt a poharazásos téma.. fél év kb és jött a pcs mumus... de ha már a kopogásos periódus alatt vittem volna poharazni, gondolom szembetűnőbb lett volna a különbség.
De igazából a poharazás csak abban segít hogy megtudod hogy lassan csúccsere, nem?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8029 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:53:45 »

én is gondoltam kiiktatni de olvastam hogy hibakodot dob utána a gép.amugy a gondokat jobb szeretem megelözni mint utána 100ezreket perkálni...a vizsgálatra gondolok.mert akkor ott kiderül hogy kell e gyüjtögetni a many-t. falbav

Az Eur-3-as gepek elbirjak hibakod nelkul, csak az Eur-4-esek mondjak, hogy az EGR-nel alacsony a nyomas.

Aki kicsit jobban ert hozza, nezze mar meg, nem lehet-e esetleg valami olyan "elzarast" csinalni, ami nem szo szerint ledugozast jelent, hanem mondjuk csak a szelep nyitasat akadalyozna meg, de az erzekelo attol meg azt latna, hogy ott a nyomas a csoben, es nem dobalna hibakodot?

Pl. a Fordwikin egy csapagygolyot nyomnak az EGR-t mukodteto vakuumcsobe, de azt hiszem, az a megoldas a benzinesekhez jo csak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8030 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:57:35 »

élvezni kell a gépet és úgy használni ahogy az neki is jó!! Semmi sem tart örökké csak van akinél tovább  eplus2
eljen
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #8031 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 15:58:33 »


üdv.nem okoskodsz.  worship adok a véleményedre.nálam még lehetséges hogy a hideg kopogást hallom most hogy visszagondolok,mert mikor nap közbe plusz 10 fokok vannak akkor nem nagyon emléxek hogy hallanám.max mikor megint közvetlen inditás után már indulok is.de ha nap közbe is  várok pár percet,akkor nem kopog.amugy ha elkezdene kopogni tovább akkor az valszeg porlaszto lesz ugye?olyankor mennyi ideje van még hátra?
üdv.
A porlasztóhalálnak inkább a padlógázzal gyorsításkor vészüzemre állás a jele, illetve a fogyasztásnövekedés, az egyenletlen járás, meg ilyenek. Ha kicsit beleolvasol ebbe a topicba akkor hamar képbe kerülsz. Arra a kopogásra nem tudok mit mondani, mert hallani kéne, de sokan összetévesztik a hideg miatti megemelkedett befecskendezési nyomással vagy azzal amikor bekapcsol a klíma és a motorvezérlő emel az alapjáraton. De ha meghallgatod, akkor kb. 2000-es fordulat környékén is meg lehet figyelni egy erősebb, kopogósabb (én inkább dízelesnek nevezném) hangot mert ott lép be igazán a turbo és ott a nyomatékcsúcs is. De ez mind természetes jelenség.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8032 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 16:05:10 »

Na igen, nálam is így volt a poharazásos téma.. fél év kb és jött a pcs mumus... de ha már a kopogásos periódus alatt vittem volna poharazni, gondolom szembetűnőbb lett volna a különbség.
Nekem kopog és a pohár tök egyformát mutat ezért nem foglalkozom vele.Mi után cserélted megpoharaztattam.A másik érvem az,hogy a transitom sokkal jobban kopog(2,2 eu4)20e km -el.Szerintem ez sem mérvadó nézte egy forumos kolega aki szerintem több mondit látott mint mi haladók és azt mondta ritka szép hangja van.Egyébként vigyázok rá ahogy lehet és ha behalnak a csucsok az ellen ugy sem tudok mit tenni. Remélem nem a közel jövőben lessz.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8033 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 16:05:43 »

Az Eur-3-as gepek elbirjak hibakod nelkul, csak az Eur-4-esek mondjak, hogy az EGR-nel alacsony a nyomas.

Aki kicsit jobban ert hozza, nezze mar meg, nem lehet-e esetleg valami olyan "elzarast" csinalni, ami nem szo szerint ledugozast jelent, hanem mondjuk csak a szelep nyitasat akadalyozna meg, de az erzekelo attol meg azt latna, hogy ott a nyomas a csoben, es nem dobalna hibakodot?

Pl. a Fordwikin egy csapagygolyot nyomnak az EGR-t mukodteto vakuumcsobe, de azt hiszem, az a megoldas a benzinesekhez jo csak.

AndyA
Ezt a fostalicska szerkezetet így nem  tudod átverni.. Én már különböző átmérőjű lukakat is fúrtam a (több) dugólemezre, de mindegyik felesleges volt. Mármint nem volt felesleges, mert kiderült, hogy ez nem járható út.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8034 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 16:06:13 »

A porlasztóhalálnak inkább a padlógázzal gyorsításkor vészüzemre állás a jele, illetve a fogyasztásnövekedés, az egyenletlen járás, meg ilyenek. Ha kicsit beleolvasol ebbe a topicba akkor hamar képbe kerülsz. Arra a kopogásra nem tudok mit mondani, mert hallani kéne, de sokan összetévesztik a hideg miatti megemelkedett befecskendezési nyomással vagy azzal amikor bekapcsol a klíma és a motorvezérlő emel az alapjáraton. De ha meghallgatod, akkor kb. 2000-es fordulat környékén is meg lehet figyelni egy erősebb, kopogósabb (én inkább dízelesnek nevezném) hangot mert ott lép be igazán a turbo és ott a nyomatékcsúcs is. De ez mind természetes jelenség.
nyes eljen
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8035 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 16:10:23 »

A porlasztóhalálnak inkább a padlógázzal gyorsításkor vészüzemre állás a jele, illetve a fogyasztásnövekedés, az egyenletlen járás, meg ilyenek. Ha kicsit beleolvasol ebbe a topicba akkor hamar képbe kerülsz. Arra a kopogásra nem tudok mit mondani, mert hallani kéne, de sokan összetévesztik a hideg miatti megemelkedett befecskendezési nyomással vagy azzal amikor bekapcsol a klíma és a motorvezérlő emel az alapjáraton. De ha meghallgatod, akkor kb. 2000-es fordulat környékén is meg lehet figyelni egy erősebb, kopogósabb (én inkább dízelesnek nevezném) hangot mert ott lép be igazán a turbo és ott a nyomatékcsúcs is. De ez mind természetes jelenség.
üdv.probáltam én épp ma a padlogázast is meg kicsit nyomtam neki 4be 5 be is 4500ig kihuzatva.semmi izzitojel villogás.nincs vészleállás a fogyasztásom jo. (5.9 l).egyenletes az alapjárat is.klimát nem nagyon használok.nekem az erösebb kopogás már 1500nál van nem 2000nél.de abba is marad mikor elkerüli a fordulat.nekem mint irtam az einduláskor lévö kopogás zavar kicsit.de csak akkor van mikor közvetlen inditás után már engedem is fel a kuplungot.de kb 2 mp az egész.és utána már nincs kopogás sehol.erö van rendesen.szoval passz.lehet hogy feleslegesen aggodok.
üdv.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8036 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 16:13:12 »

A porlasztóhalálnak inkább a padlógázzal gyorsításkor vészüzemre állás a jele, illetve a fogyasztásnövekedés, az egyenletlen járás, meg ilyenek. Ha kicsit beleolvasol ebbe a topicba akkor hamar képbe kerülsz. Arra a kopogásra nem tudok mit mondani, mert hallani kéne, de sokan összetévesztik a hideg miatti megemelkedett befecskendezési nyomással vagy azzal amikor bekapcsol a klíma és a motorvezérlő emel az alapjáraton. De ha meghallgatod, akkor kb. 2000-es fordulat környékén is meg lehet figyelni egy erősebb, kopogósabb (én inkább dízelesnek nevezném) hangot mert ott lép be igazán a turbo és ott a nyomatékcsúcs is. De ez mind természetes jelenség.
Még egykis agymenés:mikor összerakták a motort nekem kopogott azért kellet elhozni egy másik szerelőhöz mert ott már nemtudtak a kopogással mit csinálni.Az a kopogás más volt nem birtál megmaradni az utastérben mellé füstölt mint egy rossz MTZ 2 pótkocsival és a dinamikája is olyan volt.Érdekessége az,hogy izzitás jelző nem volt,a poharazásnál meg fel lött a plafonig.1 csucs résolaj szelepének a cseréje és most tökéletes.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8037 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 16:15:25 »

üdv.probáltam én épp ma a padlogázast is meg kicsit nyomtam neki 4be 5 be is 4500ig kihuzatva.semmi izzitojel villogás.nincs vészleállás a fogyasztásom jo. (5.9 l).egyenletes az alapjárat is.klimát nem nagyon használok.nekem az erösebb kopogás már 1500nál van nem 2000nél.de abba is marad mikor elkerüli a fordulat.nekem mint irtam az einduláskor lévö kopogás zavar kicsit.de csak akkor van mikor közvetlen inditás után már engedem is fel a kuplungot.de kb 2 mp az egész.és utána már nincs kopogás sehol.erö van rendesen.szoval passz.lehet hogy feleslegesen aggodok.
üdv.
Szerintem feleslegesebn aggodol.Melegiteni kell kicsit tovább reggel.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8038 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 16:20:28 »

Szerintem feleslegesebn aggodol.Melegiteni kell kicsit tovább reggel.

köszi. worship
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8039 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 16:27:32 »

Az Eur-3-as gepek elbirjak hibakod nelkul, csak az Eur-4-esek mondjak, hogy az EGR-nel alacsony a nyomas.


Pl. a Fordwikin egy csapagygolyot nyomnak az EGR-t mukodteto vakuumcsobe, de azt hiszem, az a megoldas a benzinesekhez jo csak.

AndyA
Az lényegében ua mintha dugóznád mert lezárod a vákum csövet és nem nyit ki az EGR,de a minta vételezésnél"  érzékeli az elektronika és dobja a hibát.Van olyan gép a forumon akinek ezt a periodust növelték(azthiszem) neki ritkábban dobálja a hibakodot.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8040 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 18:17:58 »

Az lényegében ua mintha dugóznád mert lezárod a vákum csövet és nem nyit ki az EGR,de a minta vételezésnél"  érzékeli az elektronika és dobja a hibát.Van olyan gép a forumon akinek ezt a periodust növelték(azthiszem) neki ritkábban dobálja a hibakodot.

Azér ez nem egészen... Elvileg lezárod, mert nem kap vákuumot, de ha a szeleptányér vagy az ülék kopott és nem zár rendesen, akkor ugyanúgy megy a retya a szívóoldalra. Ezért kell neki a szép EGR dugó.  Cool
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8041 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 20:07:50 »

órákat és oda a csatit majd rendelünk a festo-nál,azt nem tudok prezentálni.

10es cső 15fm
festo tömlővéges gyorscsatlakozó 1/4"os külső menettel 5db


folytassátok a listát!

bár,majd holnapra utánanézek a belsőmenetes gyorcsativégnek is.....
szóval a 8as ptfe teflon cső métere 500pénz (rexroth feketében és fehérben 50-50m elérhető jelenleg)
A 8as pneumatikus fém gyorscsati 1/8" os külső menettel 1000pénz/db rexroth .jelenleg 50db elérhető

0-6bar ig órát kb4 e f t-tól lehet venni....


ha érdekel valakit a csatlakozó és a tömlő akkor írjatok 1 listát,hátha tud még az ár lejjebb is menni! vigyor3
a
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8042 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 22:55:04 »

De ha benne marad a hibakód akkor lesz valami gond? Vagy csak világít a motor lámpa? Mivel lehet azt menet közben törölni?  Grin
Elfelejtetted az EGR dugózással mit mondtam?Huh?Huh?Huh?Huh????TZS-nek is levan dugózva és ég a motor lámpa.Időnként a kis múszerével ránéz nincs-e más hiba és ennyi.Semmi gond nincs vele.De ha egyszer beáll az EGR és nyitva maradt állapotban akkor a sok korom bemegy a motorba és lefullad.Na akkor tisztithatsz.Beszélj TZS-vel a müszerről és ledugózhatod hidd el.Csak égő motorlámpával nemenj vizsgára.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8043 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 23:02:30 »

Elfelejtetted az EGR dugózással mit mondtam?Huh?Huh?Huh?Huh????TZS-nek is levan dugózva és ég a motor lámpa.Időnként a kis múszerével ránéz nincs-e más hiba és ennyi.Semmi gond nincs vele.De ha egyszer beáll az EGR és nyitva maradt állapotban akkor a sok korom bemegy a motorba és lefullad.Na akkor tisztithatsz.Beszélj TZS-vel a müszerről és ledugózhatod hidd el.Csak égő motorlámpával nemenj vizsgára.

Vizsga elott hibatorles, dugo kivesz, azt a fel napot kibirja dugo nelkul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8044 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 23:09:09 »

Vizsga elott hibatorles, dugo kivesz, azt a fel napot kibirja dugo nelkul.

AndyA
eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #8045 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 23:21:17 »

Tisztitással max 3 óra(persze ha nem cseszeget közben az asszony)

 eljen eljen eljen eljen eljen
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #8046 Dátum: 2011.02.11 péntek, 00:09:53 »

Húh ez elég szomorú hír  szomoru1

A hibajelenségről hadd kérdezzek. Mennyire hangos ez a visítás? Ez egy kicsit besurlodó hang is? A teljes lapát letört, vagy csak egy
része? Ez a szivócsonk lebontásával láthatóvá is vált, vagy jobban szét kellett szedni? Milyen a turbód, elektromos, vákumos vezérlésű?

Csak azért érdekel, mert nálam is lett kb 3/4 éve egy a turbó üzemével párhuzamba hozható kicsit besurrogó hang - lehet, hogy hasonló cipőben járok. Erő van, nem füstől, de ez az új hangom eddig nem volt. Attól félek hogy lehet kicsit beleér a turbó forgó része a házba. Ez esetleg magyarázná azt a jelenségemet is, hogy 4-ben 5-ben padló gázon van egy pont amitöl kezdve kicsit csökken a gyorsításom, lehet ilyenkor fékeződik a turbóm forgó mozgása, korlátozodik a levegőszállításom és így a további teljesítmény felszabadítás.

Nagyon érdekelnek a fejlemények, a használható tapasztalataid - oszd majd meg velem/velünk  worship

Kösz: Tamás  integet2
Nos túl vagyok rajta. Eredmények: turbóközép rész csere 2 nap (turbogyar)(ha gyárilag szerelt középrészt tesznek bele akkor 1 nap és 126eFt!+ÁFA,ha általuk szerelt és súlyozott akkor 100eFT és 2 nap. Mellesleg mindegyik verzióra 6 hónap gari van)+ turbo levétel 2 óra + turbo visszarakás (2 óra) + 2 óra míg a beleszakadt (kipufogócsonkba)csavarokat kifúrtuk+ olajcsere(kötelező)+egy csomó tömítés csere (kipufogó leömlő,katalizátor,stb..)+ olajszűrő+levegőszűrő csere. Érdemes oda figyelni a tömítésekre, mert pl. a kipufogócsonknál lévő alumíniumszerű tömítés alsó hangon 8eFt pénz.
A turbóhiba oka: egyszerűen letört a beszívó oldali lapátból egy darab, amit megtaláltunk a légszűrőházban wow1. A turbós szerint amikor már hallottam a sivítást már rég megadta magát a turbó, amikor szétszedte lógott és lötyögött a belseje! határeset volt a csere. Szintén felhívta a figyelmemet, hogy nézzük meg hogy az olajozás rendben van-e,mert ha kb. 5 sec nem kap olajat a turbó akkor kampec (lásd miért nem szabad egyből leállítani a motort). További adalék, hogy erősen szemrevételezni kell a légszűrőházat (és a szűrőt jól passzol-e a házba) és a turbócsövet is, mert ha repedt, akkor könnyen beszívhat valamit és a fenti esemény sort kell végig csinálnod  :(A beszerelés után olajat kell csepegtetni az olajozó csatlakozásnál a turbóba,mert ilyenkor tök üres és nehogy üresen forogjon siklócsapágy! Mivel gyakorlatilag új turbót kapott a motor,úgy kell kezelni kb 500km-ig mintha bejáratós lenne a motor (nem huzatni,max 3e fordulat,stb...). Remélem ezzel (lekopogom) nem lesz több gond és tudtam segíteni aki hasonló cipőben jár.
Üdv

Robi
Naplózva
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #8047 Dátum: 2011.02.11 péntek, 08:28:28 »

csúszik a kuplung. Nem bírja már a nyomatékot 3-ban, 4-ben (főleg overboostnál).
Köszi a választ. A vicc az, hogy 6-ban is falbav. Azon gondolkodtam, hogy lehet nem lett rendesen  kuplung belőve, mert tegnap megnéztem, kicsit rányomok a kuplungpedálra és kicsit gázra, akkor valamivel magasabban fog, mint rébebben a kuplung. Kb mennyi idő egy kuplung bekalibrálása? Mert sztem ennyi elég lenne neki.

Update: Közben utána néztem, ezen minden elektromosan állítható...  wow1 olyasmit mondtak, hogy nagy a turbónyomás egy pillanatra bőgáznál, ezért csúszik. Overboost az nem az, amikor + 25-30 nyomatékot ad még pluszban a motor?
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.11 péntek, 12:43:05 írta Emunem » Naplózva
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #8048 Dátum: 2011.02.11 péntek, 14:12:39 »

Magyar Turbó Kft-ről mit tudnátok mondani? (oda vitetem hétfőn mérésre) Nyírbátori.  help
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8049 Dátum: 2011.02.11 péntek, 14:26:04 »

Magyar Turbó Kft-ről mit tudnátok mondani? (oda vitetem hétfőn mérésre) Nyírbátori.  help
A kolegám levette az odijáról elvitte megnézték neki és azt mondták nincs semmi baja a turbónak.Mindezt 0FT-ért.Ő azt mondta szerinte korrektek voltak
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.