Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:47:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
157
158
159
160
161
162
163
[
164
]
165
166
167
168
169
170
171
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683638 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8150 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 23:04:31 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.14 hétfő, 19:51:16
Nem tud valaki kedvezményes áron szerezni egy ilyen
Akkumulátor töltőt: CTEK MXS5.0.
Szia!
Én a múlt héten vettem egy viszonylag jó ár/érték arányos töltőt a Lidl-ből 5599 Ft
Esetleg nézd meg, hogy ez megfelene-e neked (7 oldal):
http://issuu.com/lidl-hungary/docs/kw05_a4_lidl_szorolap_szi?mode=embed&layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fcolor%2Flayout.xml&backgroundColor=2a5083&autoFlip=true&autoFlipTime=6000
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8151 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 23:49:17 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.14 hétfő, 20:39:17
te nem zacci Norbi vagyol?
Szerinted én 5 éve félreraktam 7kilót javításra?És 5öt?Azért ezt pont annyira kell komolyan venni,mint zaccit.
Ha belenyúl az ember,akkor sokba kerül-mint bármi más,mondjuk a vvkonszern paszuly tagja.
Ha az ember többet lát az autón a szép fényezésnél,akkor bizony meglehet találni a jó gépeket is.
Az 5 év alatt 100nál nem költöttem rá többet javításra.És biztos nem vagyok egyedül.Persze ez nem vigasz annak,aki a félmisit már ráverte a gépre,de senki nem vásárol úgy használtautót,hogy 7kiló a zsebben van......főleg a hitelesek!
nem, csak nem akarom, hogy meglepi érje és aztán beálljon Zasszi mellé szárnysegének az SZFH-zásba.
5 éve max 2 éves volt a gép, amit vettél, nem? és nem is 2001-es évjárat volt. De itt most arról volt szó, hogy érdemes-e 2001-es tdci-t venni, merthogy nyomott az ára. Ez csapda is lehet: nyomott áron megveszi "álmai autóját" de nem marad pénze a szükséges javításra, mert a nyomott ár (is) kimeríti a kasszát.
A lista mindössze ennek szólt.
Ha meg megveszi a tutit nyomott áron és nem kell rá költeni semmit, akkor meg marad sok pénze és veri a ***.ét a földhöz örömében.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
fischerrobert
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8152 Dátum:
2011.02.15 kedd, 00:00:03 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.11 péntek, 19:10:03
hát nem volt olcsó a hibajavítás.....
egy apróság,és nem kötözködésképpen,csak a szemem szúrja.
A likas turbócsőnél semmi nem tud behatolni a rendszerbe,mert nyomás alatt van-amíg tölt a turbó!Szívóhatás ott sosincs,hogy bármi is bemenjen.....
a szűrő viszont annál inkább fontos!
összességében meg grat. hogy rendben van a verda,és köszi a tapasztalatokat és az infót!
Kösz az észrevételt,zsír új légszűt tettünk be, remélem nem lesz gondja
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8153 Dátum:
2011.02.15 kedd, 08:16:02 »
Egy ledurrant kocsit kell venni kajak olcsón, és felujitani.....de ezt már mondtam többször.
Olcsóbban jössz ki eleve,de a lényeg tudod mit cseréltél és mi milyen állapotban van!!!!!
Ennyi, innentől kezdve már nem zsákbamacska(cr-nél ez lutri) a kocsid hisz felujitottad....
Veszel egy olyat aminek a motorjáról enni lehet, azt úgyis nálad fog kidőlni rajta minden...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8154 Dátum:
2011.02.15 kedd, 08:19:32 »
Nemrég hallottam olyanokat hogy mi lessz a jövő pl több autószerelőtől......például az amit énis csinálok.(többen is várják és figyelik pl mit csinálok a kocsival énis)
Az emberek visszafogják épitettni a kocsit mechanikus adagolósra,vagy egyszerübb,olcsóbb rendzserekre mert telelessz a tökük hogy fél millákat költenek a kocsira és ugyaolyan lutri (márkafüggetlenül értem).....és az átalakitás olcsóbb és tartósabb....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 08:27:27 írta Bunyek
»
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8155 Dátum:
2011.02.15 kedd, 08:31:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.15 kedd, 08:19:32
Nemrég hallottam olyanokat hogy mi lessz a jövő pl több autószerelőtől......például az amit énis csinálok.(többen is várják és figyelik pl mit csinálok a kocsival énis)
Az emberek visszafogják épitettni a kocsit mechanikus adagolósra,vagy egyszerübb,olcsóbb rendzserekre mert telelessz a tökük hogy fél millákat költenek a kocsira és ugyaolyan lutri (márkafüggetlenül értem).....és az átalakitás olcsóbb és tartósabb....
bizony ám figyelünk
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8156 Dátum:
2011.02.15 kedd, 08:38:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.14 hétfő, 18:55:40
Érdekességképpen ha kivillan a tank jelző akkor fényképezd le a napiszámlálót és meglesz az aktuális futás teljesítmény.Kiváncsi vagyok milesz a vége?
?Én mindig 58-59 litert tankolok és sosincs baj belőle nefélj kiüríteni.
Természetesen lefotózom.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8157 Dátum:
2011.02.15 kedd, 09:24:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.14 hétfő, 21:51:43
Akkor az a hang amikor leesik a fordulat az nem a turbo lefujasa???
A dízelekbe nincs lefújó szelep! lukas a rendszered valahol!
Ha nem találod az olajpárát (ahol kifúj mindig van egy kis olaj) akkor kérj meg valakit hogy nyomkodja neked a gázt és fülelj a motortérben (leszedett motorburkolattal), hogy honnan jön a hang!
Hol laksz?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8158 Dátum:
2011.02.15 kedd, 09:51:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.15 kedd, 08:19:32
Nemrég hallottam olyanokat hogy mi lessz a jövő pl több autószerelőtől......például az amit énis csinálok.(többen is várják és figyelik pl mit csinálok a kocsival énis)
Az emberek visszafogják épitettni a kocsit mechanikus adagolósra,vagy egyszerübb,olcsóbb rendzserekre mert telelessz a tökük hogy fél millákat költenek a kocsira és ugyaolyan lutri (márkafüggetlenül értem).....és az átalakitás olcsóbb és tartósabb....
Te komolyan gondolod,h ez lesz a jövő?
mikor megjelent a adagolós Di technika akkor 5x annyiba került egy ilyen csúcs mint az előkamrásba, most meg pár ezer ft a különbség.
5 éve még 100e alatt nem kaptál a TDCI-be csúcsot most meg 50-ért már tudsz venni.
Pár év múlva még olcsóbb lesz, mert fejlődik a gyártástechnológia és egyre nagyobb az eladott darabszám is (mivel egyre több CR-t adnak el).
így szerintem a jövő az, hogy a CR csúcsok és a nagynyomású szivattyúk olcsóbbak lesznek.
Lehet majd a csúcsok is olyanok lesznek mint a benzinesben a gyertyák, hogy x időnként cserélni kell őket (most is így van csak a gyártó még letagadja
).
Szerintem most sincs már nagy különbség egy TDDI adagoló felújítás és csúcs csere ára és egy Ci felújított csúcs szett ára között(a nagynyomásút most hagyjuk).
Az viszont tény, hogy valószínűleg a Di 2x annyit elfog menni a felújítás után mint egy Ci. De ez egy átlag embernek érdektelen, mivel felújítás után, nem érdekli, h 100e km-t megye-e el vagy 200e-t ugyanis addigra eladja a legtöbb ember.
Aki meg annyira sokat megy, hogy szempont az hogy egy autó elmenjen alatta 3-400e km-t az vegyen új autót kiterjesztett garanciával.
Bár valószínűleg nehéz dolga lesz ilyet találnia.
Kétségtelenül elment a termelés rossz irányba, de erről nem a gyártók, hanem mi a fogyasztók tehetünk....
Ők olyat gyártanak ami a legtöbb fogyasztó igényét kielégíti (4-5 évre és 150e km-re gyártják az autókat) aki kiesik a tartományból az meg szív!
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8159 Dátum:
2011.02.15 kedd, 10:50:30 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.15 kedd, 09:24:41
A dízelekbe nincs lefújó szelep! lukas a rendszered valahol!
Ha nem találod az olajpárát (ahol kifúj mindig van egy kis olaj) akkor kérj meg valakit hogy nyomkodja neked a gázt és fülelj a motortérben (leszedett motorburkolattal), hogy honnan jön a hang!
Hol laksz?
Ja azt tudom hogy nincs lefújó
csak a hangja olyan mintha lefújna...
Pécs közeli vagyok...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8160 Dátum:
2011.02.15 kedd, 10:53:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.15 kedd, 08:19:32
Nemrég hallottam olyanokat hogy mi lessz a jövő pl több autószerelőtől......például az amit énis csinálok.(többen is várják és figyelik pl mit csinálok a kocsival énis)
Az emberek visszafogják épitettni a kocsit mechanikus adagolósra,vagy egyszerübb,olcsóbb rendzserekre mert telelessz a tökük hogy fél millákat költenek a kocsira és ugyaolyan lutri (márkafüggetlenül értem).....és az átalakitás olcsóbb és tartósabb....
Nem szabad elfelejtened, hogy ehhez az anyagtudomány és a gyártástechnológia is hozzáteszi a maga fejlődését, így ami ma még drága, pontatlan, vagy nincs rá megfelelő anyag, az holnap már rutin. Mindig a legújabb technológia a legdrágább, és a TDCi azért már kezdi elveszíteni az újdonságát, szóval várhatóan egyre olcsóbb lesz.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8161 Dátum:
2011.02.15 kedd, 12:41:22 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.15 kedd, 10:50:30
Ja azt tudom hogy nincs lefújó
csak a hangja olyan mintha lefújna...
Pécs közeli vagyok...
Sokat használod az autódat? Ha igen és nem találod a lyukat akkor szerintem vidd el szervízbe, szerintem bármelyik turbócső cseréje kijön 20e ft-ból(olcsóbb mint egy turbó).
Ha nem használod sokat, akkor ha gondolod én jövőhét végén megyek Pécsre tesómékhoz megnézhetjük közösen hol fúj ki, bár erre szerintem Te is rá tudsz jönni, ha valaki segít, még akna sem feltétlenül kell hozzá. Ahogy korábban írtam leszeded a motorburkolatot (ha van) fülelsz és végig tapogatoda csöveket. Persze a forgó alkatrészekre és az esetlegesen bekapcsoló ventilátorra azért ügyelj el ne kapják a ruhádat v. kezedet.
Én az EGR előtti csőre tippelnék ott nézz körül első körben.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8162 Dátum:
2011.02.15 kedd, 12:45:06 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.15 kedd, 12:41:22
Sokat használod az autódat? Ha igen és nem találod a lyukat akkor szerintem vidd el szervízbe, szerintem bármelyik turbócső cseréje kijön 20e ft-ból(olcsóbb mint egy turbó).
Ha nem használod sokat, akkor ha gondolod én jövőhét végén megyek Pécsre tesómékhoz megnézhetjük közösen hol fúj ki, bár erre szerintem Te is rá tudsz jönni, ha valaki segít, még akna sem feltétlenül kell hozzá. Ahogy korábban írtam leszeded a motorburkolatot (ha van) fülelsz és végig tapogatoda csöveket. Persze a forgó alkatrészekre és az esetlegesen bekapcsoló ventilátorra azért ügyelj el ne kapják a ruhádat v. kezedet.
Én az EGR előtti csőre tippelnék ott nézz körül első körben.
Hát olyan sokat most nem fogom használni, hazamegyek Gödöllőről 280km, de ha eddig is fennállt ez a hang akkor ez a táv már nem okoz gondot, remélem...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8163 Dátum:
2011.02.15 kedd, 13:13:37 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.15 kedd, 12:45:06
Hát olyan sokat most nem fogom használni, hazamegyek Gödöllőről 280km, de ha eddig is fennállt ez a hang akkor ez a táv már nem okoz gondot, remélem...
küldtem mailt
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8164 Dátum:
2011.02.15 kedd, 13:43:31 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.15 kedd, 12:41:22
Sokat használod az autódat? Ha igen és nem találod a lyukat akkor szerintem vidd el szervízbe, szerintem bármelyik turbócső cseréje kijön 20e ft-ból(olcsóbb mint egy turbó).
Ha nem használod sokat, akkor ha gondolod én jövőhét végén megyek Pécsre tesómékhoz megnézhetjük közösen hol fúj ki, bár erre szerintem Te is rá tudsz jönni, ha valaki segít, még akna sem feltétlenül kell hozzá. Ahogy korábban írtam leszeded a motorburkolatot (ha van) fülelsz és végig tapogatoda csöveket. Persze a forgó alkatrészekre és az esetlegesen bekapcsoló ventilátorra azért ügyelj el ne kapják a ruhádat v. kezedet.
Én az EGR előtti csőre tippelnék ott nézz körül első körben.
Jutiseszembe, mintha korabban azt irta volna valaki, hogy a turbocso kihasadasat az olajpara segitsegevel a legkonnyebb megtalalni. Ha jol emlekszem, akkor az a kerdesem, hogy ezt hogyan is? A turbo nyomo oldalan honnan kerul oda olajpara?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8165 Dátum:
2011.02.15 kedd, 14:45:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.15 kedd, 13:43:31
Jutiseszembe, mintha korabban azt irta volna valaki, hogy a turbocso kihasadasat az olajpara segitsegevel a legkonnyebb megtalalni. Ha jol emlekszem, akkor az a kerdesem, hogy ezt hogyan is? A turbo nyomo oldalan honnan kerul oda olajpara?
AndyA
A turbó tengelyét olaj keni, de a magas hőmérséklet miatt nem lehet szimeringet alkalmazni, így fém a fémen tömít (ún.:labirint gyűrű van a tengely és a ház között) ezért van némi olaj veszteség a turbó felé ami olaj páraként jelentkezik a nyomóágban.
A keresést pedig tapogatással tudod végrehajtani, ahol olajos ott valszeg lyukas is.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8166 Dátum:
2011.02.15 kedd, 15:08:47 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.15 kedd, 14:45:40
A turbó tengelyét olaj keni, de a magas hőmérséklet miatt nem lehet szimeringet alkalmazni, így fém a fémen tömít (ún.:labirint gyűrű van a tengely és a ház között) ezért van némi olaj veszteség a turbó felé ami olaj páraként jelentkezik a nyomóágban.
A keresést pedig tapogatással tudod végrehajtani, ahol olajos ott valszeg lyukas is.
Ja, ertem. Amikor az EGR-t pucoltam, en csodalkoztam egy kicsit, hogy miert nem porszaraz, osszeegett korom van benne, miert nedves kicsit? De ezek szerint normalis, ha tiszta, feher ronggyal kitorolve lathatova teheto, de amugy "eszrevehetetlen" mennyisegu olaj jon az intercooler felol gyakorlatilag nulla motorolaj fogyas mellett.
BTW, olajat kellene csereljek, de a sarki szerviz csak akkor vallalja, ha mindent naluk veszek hozza. Az meg nem olcso, meg ha akcios aron szamoljak, akkor sem, es nem is olyan olajat tesznek bele, amilyet szeretnek. En magam is elcsodalkoztam, amikor a Bardinal vettem 6 liter Castrol Magnatec A1-et, egy Bosch GO-szurot, egy valami Wix legszurot es egy Bosch olajszurot, hogy 19 ezerbol meg vissza is adtak valami aprot. Szerintem valamit csunyan elszamolhattakl. :-) A sarki Speedy-nel csak az olajcsere - GO-szuro nelkul - lenne 22,5.
Hazilag, ha nincs aknam, mi a javasolt modja az olajcserenek? Vagy akna nelkul neki se fogjak, remenytelen...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8167 Dátum:
2011.02.15 kedd, 15:18:56 »
nos akna nélkül már a burkolat leszedése is szívás szerintem szóval akna nélkül én biztos nem állnék neki a dolognak.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8168 Dátum:
2011.02.15 kedd, 15:34:23 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.15 kedd, 15:18:56
nos akna nélkül már a burkolat leszedése is szívás szerintem szóval akna nélkül én biztos nem állnék neki a dolognak.
Akkor megyek megint cimbit boldogitani... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8169 Dátum:
2011.02.15 kedd, 15:36:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.15 kedd, 15:08:47
Ja, ertem. Amikor az EGR-t pucoltam, en csodalkoztam egy kicsit, hogy miert nem por***az, osszeegett korom van benne, miert nedves kicsit? De ezek szerint normalis, ha tiszta, feher ronggyal kitorolve lathatova teheto, de amugy "eszrevehetetlen" mennyisegu olaj jon az intercooler felol gyakorlatilag nulla motorolaj fogyas mellett.
BTW, olajat kellene csereljek, de a sarki szerviz csak akkor vallalja, ha mindent naluk veszek hozza. Az meg nem olcso, meg ha akcios aron szamoljak, akkor sem, es nem is olyan olajat tesznek bele, amilyet szeretnek. En magam is elcsodalkoztam, amikor a Bardinal vettem 6 liter Castrol Magnatec A1-et, egy Bosch GO-szurot, egy valami Wix legszurot es egy Bosch olajszurot, hogy 19 ezerbol meg vissza is adtak valami aprot. Szerintem valamit csunyan elszamolhattakl. :-) A sarki Speedy-nel csak az olajcsere - GO-szuro nelkul - lenne 22,5.
Hazilag, ha nincs aknam, mi a javasolt modja az olajcserenek? Vagy akna nelkul neki se fogjak, remenytelen...?
AndyA
Én mindig akna nélkül cserélem, pedig fater 1km-re lakik tőlem és neki van aknája.
Simán ráállok 2 téglára az elsőkerekekkel és bemászok alá, de tény hogy nekem nincs alsó burkolatom.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8170 Dátum:
2011.02.15 kedd, 16:19:32 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.15 kedd, 15:36:55
Én mindig akna nélkül cserélem, pedig fater 1km-re lakik tőlem és neki van aknája.
Simán ráállok 2 téglára az elsőkerekekkel és bemászok alá, de tény hogy nekem nincs alsó burkolatom.
es eletbiztositasod?
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8171 Dátum:
2011.02.15 kedd, 16:45:12 »
A blokktéglához nem kell az sem....
Igaz a járgány nem lesz vízszintes. Talán nem is folyik ki minden lé.
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.15 kedd, 16:19:32
es eletbiztositasod?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8172 Dátum:
2011.02.15 kedd, 19:12:03 »
Idézetet írta: APityu - 2011.02.15 kedd, 19:07:00
Kis segítségre lenne szükségem.
Egy jó ideje indításnál nem megy fel a fordulat csak kb 600-ig. Gázadásra sem reagál, a töltéslámpa is ég. Aztán 5-20 másodperc elteltével az alapjárat beáll normál értékre, a töltésjelző elalszik és lehet indulni. A csúcsokba kb 25000km van, az alapjárat nem ingadozik. Ha meleg a motor, akkor az alacsony fordulat kb 3-6 másodpercig tart.
Van valakinek ötlete illetve tapasztalata?
Semmi több ellenőrzőlámpa nem világít?? Én akkura tippelnék, de csak TIPP!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8173 Dátum:
2011.02.15 kedd, 19:48:38 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.14 hétfő, 21:51:43
Akkor az a hang amikor leesik a fordulat az nem a turbo lefujasa???
szerintem nem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8174 Dátum:
2011.02.15 kedd, 19:50:10 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.15 kedd, 19:48:38
szerintem nem!
akkor megnyugodtam köszi
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8175 Dátum:
2011.02.15 kedd, 19:55:01 »
Idézetet írta: APityu - 2011.02.15 kedd, 19:07:00
Kis segítségre lenne szükségem.
Egy jó ideje indításnál nem megy fel a fordulat csak kb 600-ig. Gázadásra sem reagál, a töltéslámpa is ég. Aztán 5-20 másodperc elteltével az alapjárat beáll normál értékre, a töltésjelző elalszik és lehet indulni. A csúcsokba kb 25000km van, az alapjárat nem ingadozik. Ha meleg a motor, akkor az alacsony fordulat kb 3-6 másodpercig tart.
Van valakinek ötlete illetve tapasztalata?
Relhistnek volt hasonló tapasztalata-csúcsgond volt......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8176 Dátum:
2011.02.15 kedd, 19:57:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.15 kedd, 19:50:10
akkor megnyugodtam köszi
majd akkor nyugszol meg,ha ledobjátok a szíjakat,és megtaláljátok a hibás görgőt-csapágyat!
Addig ez is csak tipp!De kevesebb az esélye a turbónak,és nekem pont ilyen hangja volt a feszítő görgőjének.Olyan mint amikor összeszaladnak a golyók a csapágyban!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8177 Dátum:
2011.02.15 kedd, 20:06:45 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.15 kedd, 19:57:08
majd akkor nyugszol meg,ha ledobjátok a szíjakat,és megtaláljátok a hibás görgőt-csapágyat!
Addig ez is csak tipp!De kevesebb az esélye a turbónak,és nekem pont ilyen hangja volt a feszítő görgőjének.Olyan mint amikor összeszaladnak a golyók a csapágyban!
Na...hát nem gondoltam hogy most akkor azt szét kell szedni
Ha szétesik akkor a legnagyobb baj az lesz hogy nem lesz töltés ugye?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8178 Dátum:
2011.02.15 kedd, 20:08:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.15 kedd, 20:06:45
Na...hát nem gondoltam hogy most akkor azt szét kell szedni
Ha szétesik akkor a legnagyobb baj az lesz hogy nem lesz töltés ugye?
nem.Tessék megkeresni,és megjavítani!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8179 Dátum:
2011.02.15 kedd, 20:17:02 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.15 kedd, 20:08:47
nem.Tessék megkeresni,és megjavítani!
rendben!!! akkor talán pénteken ha eljutok hazáig
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8180 Dátum:
2011.02.15 kedd, 21:22:57 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.15 kedd, 09:51:41
Te komolyan gondolod,h ez lesz a jövő?
mikor megjelent a adagolós Di technika akkor 5x annyiba került egy ilyen csúcs mint az előkamrásba, most meg pár ezer ft a különbség.
5 éve még 100e alatt nem kaptál a TDCI-be csúcsot most meg 50-ért már tudsz venni.
Pár év múlva még olcsóbb lesz, mert fejlődik a gyártástechnológia és egyre nagyobb az eladott darabszám is (mivel egyre több CR-t adnak el).
így szerintem a jövő az, hogy a CR csúcsok és a nagynyomású szivattyúk olcsóbbak lesznek.
Lehet majd a csúcsok is olyanok lesznek mint a benzinesben a gyertyák, hogy x időnként cserélni kell őket (most is így van csak a gyártó még letagadja
).
Szerintem most sincs már nagy különbség egy TDDI adagoló felújítás és csúcs csere ára és egy Ci felújított csúcs szett ára között(a nagynyomásút most hagyjuk).
Az viszont tény, hogy valószínűleg a Di 2x annyit elfog menni a felújítás után mint egy Ci. De ez egy átlag embernek érdektelen, mivel felújítás után, nem érdekli, h 100e km-t megye-e el vagy 200e-t ugyanis addigra eladja a legtöbb ember.
Aki meg annyira sokat megy, hogy szempont az hogy egy autó elmenjen alatta 3-400e km-t az vegyen új autót kiterjesztett garanciával.
Bár valószínűleg nehéz dolga lesz ilyet találnia.
Kétségtelenül elment a termelés rossz irányba, de erről nem a gyártók, hanem mi a fogyasztók tehetünk....
Ők olyat gyártanak ami a legtöbb fogyasztó igényét kielégíti (4-5 évre és 150e km-re gyártják az autókat) aki kiesik a tartományból az meg szív!
Lehet rosszul fogalmaztam, de nem az autógyártókra értettem hanem az átlagemberekre...
Naplózva
APityu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8181 Dátum:
2011.02.15 kedd, 21:34:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.15 kedd, 19:12:03
Semmi több ellenőrzőlámpa nem világít?? Én akkura tippelnék, de csak TIPP!!
Semmi más nem világít. Csak a töltésjelző, gondolom azért mert nincs meg a minimális fordulat, ahol a töltés megindulna.
Ezen a bosszantó jelenségen kívül nincs más gond, nem füstöl, nem fogyaszt sokat, erő tökéletes.
Naplózva
2004 MKIII Mondeo kombi 2.0 TDCI Ghia Aut.
attila0819
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8182 Dátum:
2011.02.15 kedd, 22:26:45 »
Helo
Nekem is volt hasonló tapasztalatom az autóban 98ekm van és amikor nem vártam meg h. minden lámpa elaludjon akkor csinálta néha hidegen is
melegen is hgy inditottam beindult majdnem csak olyan 5600körüli fordulaton járt vagy próbált járni pici gázadás és beáll normál lapjáratra.
De amióta mindig megvárom(majdnem mindig) h. elaludjanak a lámpák és utána indítás azóta nem csinálja ha nem várom meg sem csinálja.
Idézetet írta: APityu - 2011.02.15 kedd, 19:07:00
Kis segítségre lenne szükségem.
Egy jó ideje indításnál nem megy fel a fordulat csak kb 600-ig. Gázadásra sem reagál, a töltéslámpa is ég. Aztán 5-20 másodperc elteltével az alapjárat beáll normál értékre, a töltésjelző elalszik és lehet indulni. A csúcsokba kb 25000km van, az alapjárat nem ingadozik. Ha meleg a motor, akkor az alacsony fordulat kb 3-6 másodpercig tart.
Van valakinek ötlete illetve tapasztalata?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8183 Dátum:
2011.02.15 kedd, 22:40:13 »
Idézetet írta: APityu - 2011.02.15 kedd, 19:07:00
Kis segítségre lenne szükségem.
Egy jó ideje indításnál nem megy fel a fordulat csak kb 600-ig. Gázadásra sem reagál, a töltéslámpa is ég. Aztán 5-20 másodperc elteltével az alapjárat beáll normál értékre, a töltésjelző elalszik és lehet indulni. A csúcsokba kb 25000km van, az alapjárat nem ingadozik. Ha meleg a motor, akkor az alacsony fordulat kb 3-6 másodpercig tart.
Van valakinek ötlete illetve tapasztalata?
4 dolog lehet:
- akksi
- ECU software
- szivattyú nyomásszabályzó szelep
- porlasztó letapadás.
Milyen porlasztók kerültek bele? Az enyém kb. 30ekm után kezdte, de azokról kiderült, hogy sufni felújított, nem motorazonos, kalibrációs kód nélküli porlasztók.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8184 Dátum:
2011.02.16 szerda, 09:08:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.15 kedd, 21:22:57
Lehet rosszul fogalmaztam, de nem az autógyártókra értettem hanem az átlagemberekre...
Értettem, hogyan fogalmaztál, pont azért írtam, hogy a gyártók (az európai) átlagemberre gyártanak autót és ők (szerintem) nem fogják alakítgatni az autójukat, hanem inkább eladják és vesznek fel hitelt egy újra.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy más az átlagember a Te és a gyártó szemszögéből is. Sőt még területileg is vannak eltérések ügye, mert más az átlag magyar és más az átlag német ember is, de ez már off...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
zetec130
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8185 Dátum:
2011.02.16 szerda, 09:21:33 »
Idézetet írta: attila0819 - 2011.02.15 kedd, 22:26:45
Helo
Nekem is volt hasonló tapasztalatom az autóban 98ekm van és amikor nem vártam meg h. minden lámpa elaludjon akkor csinálta néha hidegen is
melegen is hgy inditottam beindult majdnem csak olyan 5600körüli fordulaton járt vagy próbált járni pici gázadás és beáll normál lapjáratra.
De amióta mindig megvárom(majdnem mindig) h. elaludjanak a lámpák és utána indítás azóta nem csinálja ha nem várom meg sem csinálja.
Szia,
Én is ezt tapasztaltam előző télen kb 3-4 alkalommal, de nekem nem reagált a gázpedálra. Azóta megvárom amíg elalszik a légzsák lámpája is, így pöccre indul.
Naplózva
2006 TDCi 2.0 130 LE MMT6 ZETEC
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8186 Dátum:
2011.02.16 szerda, 10:45:06 »
üdv fórumlakók.
van egy ötletem.nyáron uygis csináltatok rajt egy szervizt,és gondoltam apránként veszem meg a cuccokat.
milyen motorolajt ajánlatok amit érdemes megvenni?
gázolaj szüröt talátam egy helyen most akcios a mann 9900ft.
levegöszüröt ajánlottak unix-osat 1500ért,valami olaszt 2200ért,mann-t 3200ért,bosch-t 3400ért.szerintetek?
mit cseréljek még hogy egy darabig nyugodt legyek?
üdv.Tamás.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8187 Dátum:
2011.02.16 szerda, 10:54:27 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.16 szerda, 10:45:06
üdv fórumlakók.
van egy ötletem.nyáron uygis csináltatok rajt egy szervizt,és gondoltam apránként veszem meg a cuccokat.
milyen motorolajt ajánlatok amit érdemes megvenni?
gázolaj szüröt talátam egy helyen most akcios a mann 9900ft.
levegöszüröt ajánlottak unix-osat 1500ért,valami olaszt 2200ért,mann-t 3200ért,bosch-t 3400ért.szerintetek?
mit cseréljek még hogy egy darabig nyugodt legyek?
üdv.Tamás.
Castrol Magnatec A1 5w30
GO-szurobol kedvezmeny nelkul olcsobban kapsz a Bardinal Bosch-t.
Levegoszurobol szinte mindegy, en Wixet vettem 2200-ert, mert eppen olyan volt a Bardinal.
Olajszurot is feltetlenul cserelj. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8188 Dátum:
2011.02.16 szerda, 10:58:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.16 szerda, 10:54:27
Castrol Magnatec A1 5w30
GO-szurobol kedvezmeny nelkul olcsobban kapsz a Bardinal Bosch-t.
Levegoszurobol szinte mindegy, en Wixet vettem 2200-ert, mert eppen olyan volt a Bardinal.
Olajszurot is feltetlenul cserelj. :-)
AndyA
Én úgy tudom hogy olajszűrőből is a gyári kellene bele, merthogy az utángyártott szemetek azok annyit is érnek, mert szétbomlik vagy micsoda
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8189 Dátum:
2011.02.16 szerda, 11:01:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.16 szerda, 10:54:27
Castrol Magnatec A1 5w30
GO-szurobol kedvezmeny nelkul olcsobban kapsz a Bardinal Bosch-t.
Levegoszurobol szinte mindegy, en Wixet vettem 2200-ert, mert eppen olyan volt a Bardinal.
Olajszurot is feltetlenul cserelj. :-)
AndyA
üdv.tényleg,az olajszürö...
akkor ezekböl bevásorgatok.köszi a segitséget feljegyeztem mindent.
egy másik táma.létezik mondeo mk4 böl st?mégnem láttam olyat.hogy néz ki?
üdv.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8190 Dátum:
2011.02.16 szerda, 11:01:33 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.16 szerda, 10:58:25
Én úgy tudom hogy olajszűrőből is a gyári kellene bele, merthogy az utángyártott szemetek azok annyit is érnek, mert szétbomlik vagy micsoda
remélem nem bomlik szét... nekem is az van benne. igaz csak egy évet de dolgoztam szerelőként és nem hallottam olyan esetről hogy bármiféle probléma akadt volna az utángyártott szűrőkkel.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8191 Dátum:
2011.02.16 szerda, 11:05:10 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.16 szerda, 11:01:33
remélem nem bomlik szét... nekem is az van benne. igaz csak egy évet de dolgoztam szerelőként és nem hallottam olyan esetről hogy bármiféle probléma akadt volna az utángyártott szűrőkkel.
sajnos én láttam csúnya szűrőt amit kiszedtek egy offból...arra a szerelő mondta hogy utángyártott volt és valami párszáz forinttal olcsóbban vette a gazdi aztán így járt és nem párszáz forintos gondokat okozott!!!!
Na jó hozzá kell tegyem hogy igénytelen gazdája volt és nem 20eként cseréltette a dolgokat!!! ment addig amíg bírta...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8192 Dátum:
2011.02.16 szerda, 11:09:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.16 szerda, 11:05:10
sajnos én láttam csúnya szűrőt amit kiszedtek egy offból...arra a szerelő mondta hogy utángyártott volt és valami párszáz forinttal olcsóbban vette a gazdi aztán így járt és nem párszáz forintos gondokat okozott!!!!
Na jó hozzá kell tegyem hogy igénytelen gazdája volt és nem 20eként cseréltette a dolgokat!!! ment addig amíg bírta...
10 -15 ezer km alatt nem lehet baja semmilyen szűrőnek szerintem. Engem pedig senki nem fog meggyőzni arról hogy egy olaj többet is elmegy mindegy mit mondanak a gyártók max 15 ezrenként minden cserés.
ui: aki még előtte áll annak melegen ajánlom hogy rögtön vegyen egy olajleeresztő csavart is ne akkor kelljen utána szaladgálni amikor már nincs olaj a kocsiban
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8193 Dátum:
2011.02.16 szerda, 11:23:48 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.16 szerda, 11:09:21
10 -15 ezer km alatt nem lehet baja semmilyen szűrőnek szerintem. Engem pedig senki nem fog meggyőzni arról hogy egy olaj többet is elmegy mindegy mit mondanak a gyártók max 15 ezrenként minden cserés.
ui: aki még előtte áll annak melegen ajánlom hogy rögtön vegyen egy olajleeresztő csavart is ne akkor kelljen utána szaladgálni amikor már nincs olaj a kocsiban
szerintem akkor már senkise szaladgál
a műhely ajtaján túl
ebben az olajcserés dologban teljesen igazat adok
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.16 szerda, 11:25:20 írta FrancoNero
»
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8194 Dátum:
2011.02.16 szerda, 11:28:32 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.16 szerda, 11:09:21
rögtön vegyen egy olajleeresztő csavart is ne akkor kelljen utána szaladgálni amikor már nincs olaj a kocsiban
Egyetértek, de a kérdésem az, hogy mi megy rajta tönkre? Köszi,
Cseréltem már mindkét autónkon olajat és visszatettem az eredeti csavart és nincs vele gond
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8195 Dátum:
2011.02.16 szerda, 11:35:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.16 szerda, 11:28:32
Egyetértek, de a kérdésem az, hogy mi megy rajta tönkre? Köszi,
Cseréltem már mindkét autónkon olajat és visszatettem az eredeti csavart és nincs vele gond
nekem el volt rajta szakadva a gumi tömítés. úgy már azért csak nem rakom vissza és persze ha valaki műhelyben cserélteti az más én melóhelyen csináltam(tüó) ott speciel nem volt se gumigyűrű se pedig új leeresztő csavar... lehet hogy első alkalommal még nem szakad el a gumi de ki tudja mennyit bír és ha jó max nem cseréled ki ha meg rossz akkor ott van kéznél. Egy sima autó szervizben sem biztos hogy van mondi olajleeresztő csavar szóval szerintem érdemes rá gondolni.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8196 Dátum:
2011.02.16 szerda, 11:46:49 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.16 szerda, 11:35:47
nekem el volt rajta szakadva a gumi tömítés. úgy már azért csak nem rakom vissza és persze ha valaki műhelyben cserélteti az más én melóhelyen csináltam(tüó) ott speciel nem volt se gumigyűrű se pedig új leeresztő csavar... lehet hogy első alkalommal még nem szakad el a gumi de ki tudja mennyit bír és ha jó max nem cseréled ki ha meg rossz akkor ott van kéznél. Egy sima autó szervizben sem biztos hogy van mondi olajleeresztő csavar szóval szerintem érdemes rá gondolni.
akkor nem csavart kell venni hanem tömítést, nem?
vagy tömítést nem lehet külön kapni?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8197 Dátum:
2011.02.16 szerda, 11:51:27 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.16 szerda, 11:46:49
akkor nem csavart kell venni hanem tömítést, nem?
vagy tömítést nem lehet külön kapni?
én nem kaptam... persze biztos lehet venni olajálló gumigyűrűt csak nem tudod a méretet...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8198 Dátum:
2011.02.16 szerda, 11:52:19 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.16 szerda, 10:45:06
üdv fórumlakók.
van egy ötletem.nyáron uygis csináltatok rajt egy szervizt,és gondoltam apránként veszem meg a cuccokat.
milyen motorolajt ajánlatok amit érdemes megvenni?
gázolaj szüröt talátam egy helyen most akcios a mann 9900ft.
levegöszüröt ajánlottak unix-osat 1500ért,valami olaszt 2200ért,mann-t 3200ért,bosch-t 3400ért.szerintetek?
mit cseréljek még hogy egy darabig nyugodt legyek?
üdv.Tamás.
Szerintem a nagyautó topikban kérdezd meg a gyári cuccokat.
Nem rég érdeklődött ott valaki nézd, illetve kérdezd meg te is:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.msg541230#msg541230
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8199 Dátum:
2011.02.16 szerda, 12:07:44 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.16 szerda, 11:52:19
Szerintem a nagyautó topikban kérdezd meg a gyári cuccokat.
Nem rég érdeklődött ott valaki nézd, illetve kérdezd meg te is:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.msg541230#msg541230
köszi.
AndyA-tol megkaptam az instukciokat.
üdv
Naplózva
Oldalak:
1
...
157
158
159
160
161
162
163
[
164
]
165
166
167
168
169
170
171
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ