Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:45:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683616 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8150 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 23:04:31 »

help help
Nem tud valaki kedvezményes áron szerezni egy ilyen Akkumulátor töltőt:  CTEK MXS5.0.

Szia!

Én a múlt héten vettem egy viszonylag jó ár/érték arányos töltőt a Lidl-ből 5599 Ft
Esetleg nézd meg, hogy ez megfelene-e neked (7 oldal):
http://issuu.com/lidl-hungary/docs/kw05_a4_lidl_szorolap_szi?mode=embed&layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fcolor%2Flayout.xml&backgroundColor=2a5083&autoFlip=true&autoFlipTime=6000
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8151 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 23:49:17 »

te nem zacci Norbi vagyol? nyes nyes nyes
Szerinted én 5 éve félreraktam 7kilót javításra?És 5öt?Azért ezt pont annyira kell komolyan venni,mint zaccit.
Ha belenyúl az ember,akkor sokba kerül-mint bármi más,mondjuk a vvkonszern paszuly tagja.
Ha az ember többet lát az autón a szép fényezésnél,akkor bizony meglehet találni a jó gépeket is.
Az 5 év alatt 100nál nem költöttem rá többet javításra.És biztos nem vagyok egyedül.Persze ez nem vigasz annak,aki a félmisit már ráverte a gépre,de senki nem vásárol úgy használtautót,hogy 7kiló a zsebben van......főleg a hitelesek! Roll Eyes
nem, csak nem akarom, hogy meglepi érje és aztán beálljon Zasszi mellé szárnysegének az SZFH-zásba. Cheesy

5 éve max 2 éves volt a gép, amit vettél, nem? és nem is 2001-es évjárat volt. De itt most arról volt szó, hogy érdemes-e 2001-es tdci-t venni, merthogy nyomott az ára. Ez csapda is lehet: nyomott áron megveszi "álmai autóját" de nem marad pénze a szükséges javításra, mert a nyomott ár (is) kimeríti a kasszát.
A lista mindössze ennek szólt.  smile
Ha meg megveszi a tutit nyomott áron és nem kell rá költeni semmit, akkor meg marad sok pénze és veri a ***.ét a földhöz örömében.  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #8152 Dátum: 2011.02.15 kedd, 00:00:03 »

hát nem volt olcsó a hibajavítás..... Embarrassed
egy apróság,és nem kötözködésképpen,csak a szemem szúrja.
A likas turbócsőnél semmi nem tud behatolni a rendszerbe,mert nyomás alatt van-amíg tölt a turbó!Szívóhatás ott sosincs,hogy bármi is bemenjen.....
a szűrő viszont annál inkább fontos! eljen
összességében meg grat. hogy rendben van a verda,és köszi a tapasztalatokat és az infót! worship Wink wave
Kösz az észrevételt,zsír új légszűt tettünk be, remélem nem lesz gondja  Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8153 Dátum: 2011.02.15 kedd, 08:16:02 »

Egy ledurrant kocsit kell venni kajak olcsón, és felujitani.....de ezt már mondtam többször.
Olcsóbban jössz ki eleve,de a lényeg tudod mit cseréltél és mi milyen állapotban van!!!!!
Ennyi, innentől kezdve már nem zsákbamacska(cr-nél ez lutri) a kocsid hisz felujitottad....
Veszel egy olyat aminek a motorjáról enni lehet, azt úgyis nálad fog kidőlni rajta minden...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8154 Dátum: 2011.02.15 kedd, 08:19:32 »

Nemrég hallottam olyanokat hogy mi lessz a jövő pl több autószerelőtől......például az amit énis csinálok.(többen is várják és figyelik pl mit csinálok a kocsival énis)
Az emberek visszafogják épitettni a kocsit mechanikus adagolósra,vagy egyszerübb,olcsóbb rendzserekre mert telelessz a tökük hogy fél millákat költenek a kocsira és ugyaolyan lutri (márkafüggetlenül értem).....és az átalakitás olcsóbb és tartósabb.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 08:27:27 írta Bunyek » Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8155 Dátum: 2011.02.15 kedd, 08:31:28 »

Nemrég hallottam olyanokat hogy mi lessz a jövő pl több autószerelőtől......például az amit énis csinálok.(többen is várják és figyelik pl mit csinálok a kocsival énis)
Az emberek visszafogják épitettni a kocsit mechanikus adagolósra,vagy egyszerübb,olcsóbb rendzserekre mert telelessz a tökük hogy fél millákat költenek a kocsira és ugyaolyan lutri (márkafüggetlenül értem).....és az átalakitás olcsóbb és tartósabb.... eplus2

bizony ám figyelünk  wow1
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8156 Dátum: 2011.02.15 kedd, 08:38:24 »

Érdekességképpen ha kivillan a tank jelző akkor fényképezd le a napiszámlálót és meglesz az aktuális futás teljesítmény.Kiváncsi vagyok milesz a vége?Huh??Én mindig 58-59 litert tankolok és sosincs baj belőle nefélj kiüríteni.
Természetesen lefotózom.  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8157 Dátum: 2011.02.15 kedd, 09:24:41 »

Akkor az a hang amikor leesik a fordulat az nem a turbo lefujasa???

A dízelekbe nincs lefújó szelep! lukas a rendszered valahol!
Ha nem találod az olajpárát (ahol kifúj mindig van egy kis olaj) akkor kérj meg valakit hogy nyomkodja neked a gázt és fülelj a motortérben (leszedett motorburkolattal), hogy honnan jön a hang!
Hol laksz?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8158 Dátum: 2011.02.15 kedd, 09:51:41 »

Nemrég hallottam olyanokat hogy mi lessz a jövő pl több autószerelőtől......például az amit énis csinálok.(többen is várják és figyelik pl mit csinálok a kocsival énis)
Az emberek visszafogják épitettni a kocsit mechanikus adagolósra,vagy egyszerübb,olcsóbb rendzserekre mert telelessz a tökük hogy fél millákat költenek a kocsira és ugyaolyan lutri (márkafüggetlenül értem).....és az átalakitás olcsóbb és tartósabb.... eplus2

Te komolyan gondolod,h ez lesz a jövő?
mikor megjelent a adagolós Di technika akkor 5x annyiba került egy ilyen csúcs mint az előkamrásba, most meg pár ezer ft a különbség.
5 éve még 100e alatt nem kaptál a TDCI-be csúcsot most meg 50-ért már tudsz venni.
Pár év múlva még olcsóbb lesz, mert fejlődik a gyártástechnológia és egyre nagyobb az eladott darabszám is (mivel egyre több CR-t adnak el).
így szerintem a jövő az, hogy a CR csúcsok és a nagynyomású szivattyúk olcsóbbak lesznek.
Lehet majd a csúcsok is olyanok lesznek mint a benzinesben a gyertyák, hogy x időnként cserélni kell őket (most is így van csak a gyártó még letagadja  eplus2).

Szerintem most sincs már nagy különbség egy TDDI adagoló felújítás és csúcs csere ára és egy Ci felújított csúcs szett ára között(a nagynyomásút most hagyjuk).
Az viszont tény, hogy valószínűleg a Di 2x annyit elfog menni a felújítás után mint egy Ci. De ez egy átlag embernek érdektelen, mivel felújítás után, nem érdekli, h 100e km-t megye-e el vagy 200e-t ugyanis addigra eladja a legtöbb ember.
Aki meg annyira sokat megy, hogy szempont az hogy egy autó elmenjen alatta 3-400e km-t az vegyen új autót kiterjesztett garanciával.
Bár valószínűleg nehéz dolga lesz ilyet találnia.
Kétségtelenül elment a termelés rossz irányba, de erről nem a gyártók, hanem mi a fogyasztók tehetünk....
Ők olyat gyártanak ami a legtöbb fogyasztó igényét kielégíti (4-5 évre és 150e km-re gyártják az autókat) aki kiesik a tartományból az meg szív!



Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8159 Dátum: 2011.02.15 kedd, 10:50:30 »

A dízelekbe nincs lefújó szelep! lukas a rendszered valahol!
Ha nem találod az olajpárát (ahol kifúj mindig van egy kis olaj) akkor kérj meg valakit hogy nyomkodja neked a gázt és fülelj a motortérben (leszedett motorburkolattal), hogy honnan jön a hang!
Hol laksz?
Ja azt tudom hogy nincs lefújó Grin csak a hangja olyan mintha lefújna...  nemtudom
Pécs közeli vagyok...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8160 Dátum: 2011.02.15 kedd, 10:53:06 »

Nemrég hallottam olyanokat hogy mi lessz a jövő pl több autószerelőtől......például az amit énis csinálok.(többen is várják és figyelik pl mit csinálok a kocsival énis)
Az emberek visszafogják épitettni a kocsit mechanikus adagolósra,vagy egyszerübb,olcsóbb rendzserekre mert telelessz a tökük hogy fél millákat költenek a kocsira és ugyaolyan lutri (márkafüggetlenül értem).....és az átalakitás olcsóbb és tartósabb.... eplus2

Nem szabad elfelejtened, hogy ehhez az anyagtudomány és a gyártástechnológia is hozzáteszi a maga fejlődését, így ami ma még drága, pontatlan, vagy nincs rá megfelelő anyag, az holnap már rutin. Mindig a legújabb technológia a legdrágább, és a TDCi azért már kezdi elveszíteni az újdonságát, szóval várhatóan egyre olcsóbb lesz.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8161 Dátum: 2011.02.15 kedd, 12:41:22 »

Ja azt tudom hogy nincs lefújó Grin csak a hangja olyan mintha lefújna...  nemtudom
Pécs közeli vagyok...

Sokat használod az autódat? Ha igen és nem találod a lyukat akkor szerintem vidd el szervízbe, szerintem bármelyik turbócső cseréje kijön 20e ft-ból(olcsóbb mint egy turbó).
Ha nem használod sokat, akkor ha gondolod én jövőhét végén megyek Pécsre tesómékhoz megnézhetjük közösen hol fúj ki, bár erre szerintem Te is rá tudsz jönni, ha valaki segít, még akna sem feltétlenül kell hozzá. Ahogy korábban írtam leszeded a motorburkolatot (ha van) fülelsz és végig tapogatoda csöveket. Persze a forgó alkatrészekre és az esetlegesen bekapcsoló ventilátorra azért ügyelj el ne kapják a ruhádat v. kezedet.
Én az EGR előtti csőre tippelnék ott nézz körül első körben.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8162 Dátum: 2011.02.15 kedd, 12:45:06 »

Sokat használod az autódat? Ha igen és nem találod a lyukat akkor szerintem vidd el szervízbe, szerintem bármelyik turbócső cseréje kijön 20e ft-ból(olcsóbb mint egy turbó).
Ha nem használod sokat, akkor ha gondolod én jövőhét végén megyek Pécsre tesómékhoz megnézhetjük közösen hol fúj ki, bár erre szerintem Te is rá tudsz jönni, ha valaki segít, még akna sem feltétlenül kell hozzá. Ahogy korábban írtam leszeded a motorburkolatot (ha van) fülelsz és végig tapogatoda csöveket. Persze a forgó alkatrészekre és az esetlegesen bekapcsoló ventilátorra azért ügyelj el ne kapják a ruhádat v. kezedet.
Én az EGR előtti csőre tippelnék ott nézz körül első körben.
Hát olyan sokat most nem fogom használni, hazamegyek Gödöllőről 280km, de ha eddig is fennállt ez a hang akkor ez a táv már nem okoz gondot, remélem...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8163 Dátum: 2011.02.15 kedd, 13:13:37 »

Hát olyan sokat most nem fogom használni, hazamegyek Gödöllőről 280km, de ha eddig is fennállt ez a hang akkor ez a táv már nem okoz gondot, remélem...

küldtem mailt
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #8164 Dátum: 2011.02.15 kedd, 13:43:31 »

Sokat használod az autódat? Ha igen és nem találod a lyukat akkor szerintem vidd el szervízbe, szerintem bármelyik turbócső cseréje kijön 20e ft-ból(olcsóbb mint egy turbó).
Ha nem használod sokat, akkor ha gondolod én jövőhét végén megyek Pécsre tesómékhoz megnézhetjük közösen hol fúj ki, bár erre szerintem Te is rá tudsz jönni, ha valaki segít, még akna sem feltétlenül kell hozzá. Ahogy korábban írtam leszeded a motorburkolatot (ha van) fülelsz és végig tapogatoda csöveket. Persze a forgó alkatrészekre és az esetlegesen bekapcsoló ventilátorra azért ügyelj el ne kapják a ruhádat v. kezedet.
Én az EGR előtti csőre tippelnék ott nézz körül első körben.

Jutiseszembe, mintha korabban azt irta volna valaki, hogy a turbocso kihasadasat az olajpara segitsegevel a legkonnyebb megtalalni. Ha jol emlekszem, akkor az a kerdesem, hogy ezt hogyan is? A turbo nyomo oldalan honnan kerul oda olajpara?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8165 Dátum: 2011.02.15 kedd, 14:45:40 »

Jutiseszembe, mintha korabban azt irta volna valaki, hogy a turbocso kihasadasat az olajpara segitsegevel a legkonnyebb megtalalni. Ha jol emlekszem, akkor az a kerdesem, hogy ezt hogyan is? A turbo nyomo oldalan honnan kerul oda olajpara?

AndyA

A turbó tengelyét olaj keni, de a magas hőmérséklet miatt nem lehet szimeringet alkalmazni, így fém a fémen tömít (ún.:labirint gyűrű van a tengely és a ház között) ezért van némi olaj veszteség a turbó felé ami olaj páraként jelentkezik a nyomóágban.
A keresést pedig tapogatással tudod végrehajtani, ahol olajos ott valszeg lyukas is.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #8166 Dátum: 2011.02.15 kedd, 15:08:47 »

A turbó tengelyét olaj keni, de a magas hőmérséklet miatt nem lehet szimeringet alkalmazni, így fém a fémen tömít (ún.:labirint gyűrű van a tengely és a ház között) ezért van némi olaj veszteség a turbó felé ami olaj páraként jelentkezik a nyomóágban.
A keresést pedig tapogatással tudod végrehajtani, ahol olajos ott valszeg lyukas is.

Ja, ertem. Amikor az EGR-t pucoltam, en csodalkoztam egy kicsit, hogy miert nem porszaraz, osszeegett korom van benne, miert nedves kicsit? De ezek szerint normalis, ha tiszta, feher ronggyal kitorolve lathatova teheto, de amugy "eszrevehetetlen" mennyisegu olaj jon az intercooler felol gyakorlatilag nulla motorolaj fogyas mellett.

BTW, olajat kellene csereljek, de a sarki szerviz csak akkor vallalja, ha mindent naluk veszek hozza. Az meg nem olcso, meg ha akcios aron szamoljak, akkor sem, es nem is olyan olajat tesznek bele, amilyet szeretnek. En magam is elcsodalkoztam, amikor a Bardinal vettem 6 liter Castrol Magnatec A1-et, egy Bosch GO-szurot, egy valami Wix legszurot es egy Bosch olajszurot, hogy 19 ezerbol meg vissza is adtak valami aprot. Szerintem valamit csunyan elszamolhattakl. :-) A sarki Speedy-nel csak az olajcsere - GO-szuro nelkul - lenne 22,5.

Hazilag, ha nincs aknam, mi a javasolt modja az olajcserenek? Vagy akna nelkul neki se fogjak, remenytelen...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8167 Dátum: 2011.02.15 kedd, 15:18:56 »

nos akna nélkül már a burkolat leszedése is szívás szerintem szóval akna nélkül én biztos nem állnék neki a dolognak.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #8168 Dátum: 2011.02.15 kedd, 15:34:23 »

nos akna nélkül már a burkolat leszedése is szívás szerintem szóval akna nélkül én biztos nem állnék neki a dolognak.

Akkor megyek megint cimbit boldogitani... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8169 Dátum: 2011.02.15 kedd, 15:36:55 »

Ja, ertem. Amikor az EGR-t pucoltam, en csodalkoztam egy kicsit, hogy miert nem por***az, osszeegett korom van benne, miert nedves kicsit? De ezek szerint normalis, ha tiszta, feher ronggyal kitorolve lathatova teheto, de amugy "eszrevehetetlen" mennyisegu olaj jon az intercooler felol gyakorlatilag nulla motorolaj fogyas mellett.

BTW, olajat kellene csereljek, de a sarki szerviz csak akkor vallalja, ha mindent naluk veszek hozza. Az meg nem olcso, meg ha akcios aron szamoljak, akkor sem, es nem is olyan olajat tesznek bele, amilyet szeretnek. En magam is elcsodalkoztam, amikor a Bardinal vettem 6 liter Castrol Magnatec A1-et, egy Bosch GO-szurot, egy valami Wix legszurot es egy Bosch olajszurot, hogy 19 ezerbol meg vissza is adtak valami aprot. Szerintem valamit csunyan elszamolhattakl. :-) A sarki Speedy-nel csak az olajcsere - GO-szuro nelkul - lenne 22,5.

Hazilag, ha nincs aknam, mi a javasolt modja az olajcserenek? Vagy akna nelkul neki se fogjak, remenytelen...?

AndyA


Én mindig akna nélkül cserélem, pedig fater 1km-re lakik tőlem és neki van aknája.
Simán ráállok 2 téglára az elsőkerekekkel és bemászok alá, de tény hogy nekem nincs alsó burkolatom.


Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8170 Dátum: 2011.02.15 kedd, 16:19:32 »

Én mindig akna nélkül cserélem, pedig fater 1km-re lakik tőlem és neki van aknája.
Simán ráállok 2 téglára az elsőkerekekkel és bemászok alá, de tény hogy nekem nincs alsó burkolatom.


es eletbiztositasod?  eplus2
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #8171 Dátum: 2011.02.15 kedd, 16:45:12 »

A blokktéglához nem kell az sem....
Igaz a járgány nem lesz vízszintes. Talán nem is folyik ki minden lé.

es eletbiztositasod?  eplus2
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8172 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:12:03 »

Kis segítségre lenne szükségem.

Egy jó ideje indításnál nem megy fel a fordulat csak kb 600-ig. Gázadásra sem reagál, a töltéslámpa is ég. Aztán 5-20 másodperc elteltével az alapjárat beáll normál értékre, a töltésjelző elalszik és lehet indulni. A csúcsokba kb 25000km van, az alapjárat nem ingadozik. Ha meleg a motor, akkor az alacsony fordulat kb 3-6 másodpercig tart.

 falbav Van valakinek ötlete illetve tapasztalata?  gun
Semmi több ellenőrzőlámpa nem világít?? Én akkura tippelnék, de csak TIPP!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8173 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:48:38 »

Akkor az a hang amikor leesik a fordulat az nem a turbo lefujasa???
szerintem nem!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8174 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:50:10 »

szerintem nem!
akkor megnyugodtam köszi  worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8175 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:55:01 »

Kis segítségre lenne szükségem.

Egy jó ideje indításnál nem megy fel a fordulat csak kb 600-ig. Gázadásra sem reagál, a töltéslámpa is ég. Aztán 5-20 másodperc elteltével az alapjárat beáll normál értékre, a töltésjelző elalszik és lehet indulni. A csúcsokba kb 25000km van, az alapjárat nem ingadozik. Ha meleg a motor, akkor az alacsony fordulat kb 3-6 másodpercig tart.

 falbav Van valakinek ötlete illetve tapasztalata?  gun
Relhistnek volt hasonló tapasztalata-csúcsgond volt...... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8176 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:57:08 »

akkor megnyugodtam köszi  worship

majd akkor nyugszol meg,ha ledobjátok a szíjakat,és megtaláljátok a hibás görgőt-csapágyat! vigyor3
Addig ez is csak tipp!De kevesebb az esélye a turbónak,és nekem pont ilyen hangja volt a feszítő görgőjének.Olyan mint amikor összeszaladnak a golyók a csapágyban! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8177 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:06:45 »

majd akkor nyugszol meg,ha ledobjátok a szíjakat,és megtaláljátok a hibás görgőt-csapágyat! vigyor3
Addig ez is csak tipp!De kevesebb az esélye a turbónak,és nekem pont ilyen hangja volt a feszítő görgőjének.Olyan mint amikor összeszaladnak a golyók a csapágyban! Wink wave
Na...hát nem gondoltam hogy most akkor azt szét kell szedni  vigyor3
Ha szétesik akkor a legnagyobb baj az lesz hogy nem lesz töltés ugye?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8178 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:08:47 »

Na...hát nem gondoltam hogy most akkor azt szét kell szedni  vigyor3
Ha szétesik akkor a legnagyobb baj az lesz hogy nem lesz töltés ugye?
nem.Tessék megkeresni,és megjavítani! nyes nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8179 Dátum: 2011.02.15 kedd, 20:17:02 »

nem.Tessék megkeresni,és megjavítani! nyes nyes Wink wave
rendben!!! akkor talán pénteken ha eljutok hazáig  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8180 Dátum: 2011.02.15 kedd, 21:22:57 »

Te komolyan gondolod,h ez lesz a jövő?
mikor megjelent a adagolós Di technika akkor 5x annyiba került egy ilyen csúcs mint az előkamrásba, most meg pár ezer ft a különbség.
5 éve még 100e alatt nem kaptál a TDCI-be csúcsot most meg 50-ért már tudsz venni.
Pár év múlva még olcsóbb lesz, mert fejlődik a gyártástechnológia és egyre nagyobb az eladott darabszám is (mivel egyre több CR-t adnak el).
így szerintem a jövő az, hogy a CR csúcsok és a nagynyomású szivattyúk olcsóbbak lesznek.
Lehet majd a csúcsok is olyanok lesznek mint a benzinesben a gyertyák, hogy x időnként cserélni kell őket (most is így van csak a gyártó még letagadja  eplus2).

Szerintem most sincs már nagy különbség egy TDDI adagoló felújítás és csúcs csere ára és egy Ci felújított csúcs szett ára között(a nagynyomásút most hagyjuk).
Az viszont tény, hogy valószínűleg a Di 2x annyit elfog menni a felújítás után mint egy Ci. De ez egy átlag embernek érdektelen, mivel felújítás után, nem érdekli, h 100e km-t megye-e el vagy 200e-t ugyanis addigra eladja a legtöbb ember.
Aki meg annyira sokat megy, hogy szempont az hogy egy autó elmenjen alatta 3-400e km-t az vegyen új autót kiterjesztett garanciával.
Bár valószínűleg nehéz dolga lesz ilyet találnia.
Kétségtelenül elment a termelés rossz irányba, de erről nem a gyártók, hanem mi a fogyasztók tehetünk....
Ők olyat gyártanak ami a legtöbb fogyasztó igényét kielégíti (4-5 évre és 150e km-re gyártják az autókat) aki kiesik a tartományból az meg szív!





Lehet rosszul fogalmaztam, de nem az autógyártókra értettem hanem az átlagemberekre...
Naplózva
APityu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77

abrahamistvan@chello.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8181 Dátum: 2011.02.15 kedd, 21:34:42 »

Semmi több ellenőrzőlámpa nem világít?? Én akkura tippelnék, de csak TIPP!!

Semmi más nem világít. Csak a töltésjelző, gondolom azért mert nincs meg a minimális fordulat, ahol a töltés megindulna.

Ezen a bosszantó jelenségen kívül nincs más gond, nem füstöl, nem fogyaszt sokat, erő tökéletes.
Naplózva

2004 MKIII Mondeo kombi 2.0 TDCI Ghia Aut.
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #8182 Dátum: 2011.02.15 kedd, 22:26:45 »

Helo

Nekem is volt hasonló tapasztalatom az autóban 98ekm van és amikor nem vártam meg h. minden lámpa elaludjon akkor csinálta néha hidegen is
melegen is hgy inditottam beindult majdnem csak olyan 5600körüli fordulaton járt vagy próbált járni pici gázadás és beáll normál lapjáratra.

De amióta mindig megvárom(majdnem mindig) h. elaludjanak a lámpák és utána indítás azóta nem csinálja ha nem várom meg sem csinálja.







Kis segítségre lenne szükségem.

Egy jó ideje indításnál nem megy fel a fordulat csak kb 600-ig. Gázadásra sem reagál, a töltéslámpa is ég. Aztán 5-20 másodperc elteltével az alapjárat beáll normál értékre, a töltésjelző elalszik és lehet indulni. A csúcsokba kb 25000km van, az alapjárat nem ingadozik. Ha meleg a motor, akkor az alacsony fordulat kb 3-6 másodpercig tart.

 falbav Van valakinek ötlete illetve tapasztalata?  gun
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8183 Dátum: 2011.02.15 kedd, 22:40:13 »

Kis segítségre lenne szükségem.

Egy jó ideje indításnál nem megy fel a fordulat csak kb 600-ig. Gázadásra sem reagál, a töltéslámpa is ég. Aztán 5-20 másodperc elteltével az alapjárat beáll normál értékre, a töltésjelző elalszik és lehet indulni. A csúcsokba kb 25000km van, az alapjárat nem ingadozik. Ha meleg a motor, akkor az alacsony fordulat kb 3-6 másodpercig tart.

 falbav Van valakinek ötlete illetve tapasztalata?  gun
4 dolog lehet:
- akksi
- ECU software
- szivattyú nyomásszabályzó szelep
- porlasztó letapadás.

Milyen porlasztók kerültek bele? Az enyém kb. 30ekm után kezdte, de azokról kiderült, hogy sufni felújított, nem motorazonos, kalibrációs kód nélküli porlasztók.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8184 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:08:07 »

Lehet rosszul fogalmaztam, de nem az autógyártókra értettem hanem az átlagemberekre...


Értettem, hogyan fogalmaztál, pont azért írtam, hogy a gyártók (az európai) átlagemberre gyártanak autót és ők (szerintem) nem fogják alakítgatni az autójukat, hanem inkább eladják és vesznek fel hitelt egy újra.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy más az átlagember a Te és a gyártó szemszögéből is. Sőt még területileg is vannak eltérések ügye, mert más az átlag magyar és más az átlag német ember is, de ez már off...
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
zetec130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #8185 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:21:33 »

Helo

Nekem is volt hasonló tapasztalatom az autóban 98ekm van és amikor nem vártam meg h. minden lámpa elaludjon akkor csinálta néha hidegen is
melegen is hgy inditottam beindult majdnem csak olyan 5600körüli fordulaton járt vagy próbált járni pici gázadás és beáll normál lapjáratra.

De amióta mindig megvárom(majdnem mindig) h. elaludjanak a lámpák és utána indítás azóta nem csinálja ha nem várom meg sem csinálja.


Szia,

Én is ezt tapasztaltam előző télen kb 3-4 alkalommal, de nekem  nem reagált a gázpedálra.  Azóta megvárom amíg elalszik a légzsák lámpája is, így pöccre indul.   Wink
Naplózva

2006 TDCi 2.0 130 LE MMT6 ZETEC
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8186 Dátum: 2011.02.16 szerda, 10:45:06 »

üdv fórumlakók.
van egy ötletem.nyáron uygis csináltatok rajt egy szervizt,és gondoltam apránként veszem meg a cuccokat.
milyen motorolajt ajánlatok amit érdemes megvenni?
gázolaj szüröt talátam egy helyen most akcios a mann 9900ft.
levegöszüröt ajánlottak unix-osat 1500ért,valami olaszt 2200ért,mann-t 3200ért,bosch-t 3400ért.szerintetek?
mit cseréljek még hogy egy darabig nyugodt legyek?
üdv.Tamás.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #8187 Dátum: 2011.02.16 szerda, 10:54:27 »

üdv fórumlakók.
van egy ötletem.nyáron uygis csináltatok rajt egy szervizt,és gondoltam apránként veszem meg a cuccokat.
milyen motorolajt ajánlatok amit érdemes megvenni?
gázolaj szüröt talátam egy helyen most akcios a mann 9900ft.
levegöszüröt ajánlottak unix-osat 1500ért,valami olaszt 2200ért,mann-t 3200ért,bosch-t 3400ért.szerintetek?
mit cseréljek még hogy egy darabig nyugodt legyek?
üdv.Tamás.

Castrol Magnatec A1 5w30

GO-szurobol kedvezmeny nelkul olcsobban kapsz a Bardinal Bosch-t.

Levegoszurobol szinte mindegy, en Wixet vettem 2200-ert, mert eppen olyan volt a Bardinal.

Olajszurot is feltetlenul cserelj. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8188 Dátum: 2011.02.16 szerda, 10:58:25 »

Castrol Magnatec A1 5w30

GO-szurobol kedvezmeny nelkul olcsobban kapsz a Bardinal Bosch-t.

Levegoszurobol szinte mindegy, en Wixet vettem 2200-ert, mert eppen olyan volt a Bardinal.

Olajszurot is feltetlenul cserelj. :-)

AndyA
Én úgy tudom hogy olajszűrőből is a gyári kellene bele, merthogy az utángyártott szemetek azok annyit is érnek, mert szétbomlik vagy micsoda  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


waver
Vendég
« Új hozzászólás #8189 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:01:07 »

Castrol Magnatec A1 5w30

GO-szurobol kedvezmeny nelkul olcsobban kapsz a Bardinal Bosch-t.

Levegoszurobol szinte mindegy, en Wixet vettem 2200-ert, mert eppen olyan volt a Bardinal.

Olajszurot is feltetlenul cserelj. :-)

AndyA

üdv.tényleg,az olajszürö... Smiley
akkor ezekböl bevásorgatok.köszi a segitséget feljegyeztem mindent.
egy másik táma.létezik mondeo mk4 böl st?mégnem láttam olyat.hogy néz ki?
üdv.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8190 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:01:33 »

Én úgy tudom hogy olajszűrőből is a gyári kellene bele, merthogy az utángyártott szemetek azok annyit is érnek, mert szétbomlik vagy micsoda  szomoru1

remélem nem bomlik szét... nekem is az van benne. igaz csak egy évet de dolgoztam szerelőként és nem hallottam olyan esetről hogy bármiféle probléma akadt volna az utángyártott szűrőkkel.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8191 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:05:10 »

remélem nem bomlik szét... nekem is az van benne. igaz csak egy évet de dolgoztam szerelőként és nem hallottam olyan esetről hogy bármiféle probléma akadt volna az utángyártott szűrőkkel.
sajnos én láttam csúnya szűrőt amit kiszedtek egy offból...arra a szerelő mondta hogy utángyártott volt és valami párszáz forinttal olcsóbban vette a gazdi aztán így járt és nem párszáz forintos gondokat okozott!!!!
Na jó hozzá kell tegyem hogy igénytelen gazdája volt és nem 20eként cseréltette a dolgokat!!! ment addig amíg bírta...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8192 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:09:21 »

sajnos én láttam csúnya szűrőt amit kiszedtek egy offból...arra a szerelő mondta hogy utángyártott volt és valami párszáz forinttal olcsóbban vette a gazdi aztán így járt és nem párszáz forintos gondokat okozott!!!!
Na jó hozzá kell tegyem hogy igénytelen gazdája volt és nem 20eként cseréltette a dolgokat!!! ment addig amíg bírta...

10 -15 ezer km alatt nem lehet baja semmilyen szűrőnek szerintem. Engem pedig senki nem fog meggyőzni arról hogy egy olaj többet is elmegy mindegy mit mondanak a gyártók max 15 ezrenként minden cserés.

ui: aki még előtte áll annak melegen ajánlom hogy rögtön vegyen egy olajleeresztő csavart is ne akkor kelljen utána szaladgálni amikor már nincs olaj a kocsiban falbav
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8193 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:23:48 »

10 -15 ezer km alatt nem lehet baja semmilyen szűrőnek szerintem. Engem pedig senki nem fog meggyőzni arról hogy egy olaj többet is elmegy mindegy mit mondanak a gyártók max 15 ezrenként minden cserés.

ui: aki még előtte áll annak melegen ajánlom hogy rögtön vegyen egy olajleeresztő csavart is ne akkor kelljen utána szaladgálni amikor már nincs olaj a kocsiban falbav
szerintem akkor már senkise szaladgál  wave a műhely ajtaján túl  eplus2
ebben az olajcserés dologban teljesen igazat adok  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.16 szerda, 11:25:20 írta FrancoNero » Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8194 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:28:32 »

rögtön vegyen egy olajleeresztő csavart is ne akkor kelljen utána szaladgálni amikor már nincs olaj a kocsiban falbav
Egyetértek, de a kérdésem az, hogy mi megy rajta tönkre? Köszi,  worship
Cseréltem már mindkét autónkon olajat és visszatettem az eredeti csavart és nincs vele gond  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8195 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:35:47 »

Egyetértek, de a kérdésem az, hogy mi megy rajta tönkre? Köszi,  worship
Cseréltem már mindkét autónkon olajat és visszatettem az eredeti csavart és nincs vele gond  eljen

nekem el volt rajta szakadva a gumi tömítés. úgy már azért csak nem rakom vissza és persze ha valaki műhelyben cserélteti az más én melóhelyen csináltam(tüó) ott speciel nem volt se gumigyűrű se pedig új leeresztő csavar... lehet hogy első alkalommal még nem szakad el a gumi de ki tudja mennyit bír és ha jó max nem cseréled ki ha meg rossz akkor ott van kéznél. Egy sima autó  szervizben sem biztos hogy van mondi olajleeresztő csavar szóval szerintem érdemes rá gondolni.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8196 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:46:49 »

nekem el volt rajta szakadva a gumi tömítés. úgy már azért csak nem rakom vissza és persze ha valaki műhelyben cserélteti az más én melóhelyen csináltam(tüó) ott speciel nem volt se gumigyűrű se pedig új leeresztő csavar... lehet hogy első alkalommal még nem szakad el a gumi de ki tudja mennyit bír és ha jó max nem cseréled ki ha meg rossz akkor ott van kéznél. Egy sima autó  szervizben sem biztos hogy van mondi olajleeresztő csavar szóval szerintem érdemes rá gondolni.

akkor nem csavart kell venni hanem tömítést, nem?
vagy tömítést nem lehet külön kapni?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8197 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:51:27 »

akkor nem csavart kell venni hanem tömítést, nem?
vagy tömítést nem lehet külön kapni?

én nem kaptam... persze biztos lehet venni olajálló gumigyűrűt csak nem tudod a méretet...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8198 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:52:19 »

üdv fórumlakók.
van egy ötletem.nyáron uygis csináltatok rajt egy szervizt,és gondoltam apránként veszem meg a cuccokat.
milyen motorolajt ajánlatok amit érdemes megvenni?
gázolaj szüröt talátam egy helyen most akcios a mann 9900ft.
levegöszüröt ajánlottak unix-osat 1500ért,valami olaszt 2200ért,mann-t 3200ért,bosch-t 3400ért.szerintetek?
mit cseréljek még hogy egy darabig nyugodt legyek?
üdv.Tamás.

Szerintem a nagyautó topikban kérdezd meg a gyári cuccokat.
Nem rég érdeklődött ott valaki nézd, illetve kérdezd meg te is:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.msg541230#msg541230
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8199 Dátum: 2011.02.16 szerda, 12:07:44 »

Szerintem a nagyautó topikban kérdezd meg a gyári cuccokat.
Nem rég érdeklődött ott valaki nézd, illetve kérdezd meg te is:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.msg541230#msg541230



köszi.
AndyA-tol megkaptam az instukciokat.
üdv worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.