Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:44:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14641819 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #8500 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 11:55:58 »

elmész veszel 10-es vagy 8-as üzemanyagcsövet és kicseréled a T és a pumpa közti részt és bármikor bonthatod onnantól kezdve....
vagy a GO szürő mögött lehuzod a gyorscsatit és belerakod edénybe...
A CR szivattyú szívó és visszatérő ága a motor oldaláig egy 10 és egy 8 mm-es fémcsővel van elvezetve. Ezekre a csövekre csatlakozik a szűrőtől jövő két műanyag (gumi?) cső. A csatlakozók olyanok, mint a szűrőn lévő csatlakozók, csavarhúzóval kinyomod a patentot és lehúzod a csövet. A fémcsövek végére a 8-as és 10-es PVC csövek éppen rátolhatók.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8501 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 13:39:53 »

Meséld már el hogy menne motorolajjal?
egy ilyen pörgő motornál hogy zárod el a levegőt, hogy lefulladjon?
Ez kajak elektromos hiba, ECU rotty és vezérlést elküdi...vagy CAN meghülyül,stb...de semmiképp mechanikus hiba....szerintem.
pedig de.
A motorolaj és a gázolaj között kicsi a különbség tartalmát tekintve (persze viszkozitása más). Továbbá a korábbi dízelek híresek arról,hogy bármilyen olajjal elmentek (ld. Alf, cseresznye kommentjeit a trafó-, fűtő- és egyéb olajakkal hajtott TD Tipokról, meg a használt sütőolajjal járó mezőgazdasági gépekről).  De pl. a dízel hidegindító is ilyen elven megy, azt meg a levegőrendszerbe fújod, azzal indul a gép.
A turbó csapágyainak sérülésekor az olajkör nyitottá válik és a motorolaj a levegőrendszerbe távozik. Ha szerencsés a sofőr, a kipufogó felé megy. Kevésbé szerencsés esetben a motorba is jut, ami  elégeti azt, mint a dízelolajat. Probléma, hogy ilyenkor szabályozatlanul működik a motor, a folyamat öngerjesztő: minnél nagyobb fordulaton megy a motor, annál több olaj jut az olajkörből az égéstérbe. A folyamat addig tart, míg ki nem fogy a motorolaj. De ekkor már mindegy...
Ha lefolytod a légrendszert, nem lesz az égéshez oxigén, így egy idő után befullad.
A leömlő csonk, amit vettél tőlem, egy törött turbóé volt, aminek a turbina oldalhoz közel törött a tengelye. Emiatt a turbinaoldali csapágy kinyílt és folyt rajra az olaj a kipufba. 3 km alatt alapjárathoz közeli használatnál kb 2l motorolaj távozott a kipufba.
Érdemes rákeresni a turbo runaway kifejezésekre...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8502 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 13:47:05 »

Húú, tudnál dobni valami terméknevet, vagy ilyesmit+ hogy hol lehet beszerezni? vagy hétvégén megyek fel pestre autópályán, egy jó hajtás megoldaná a dolgot?

http://www.innotecworld.com/c-1064-turbo-clean-set.aspx
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8503 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 13:54:56 »

A CR szivattyú szívó és visszatérő ága a motor oldaláig egy 10 és egy 8 mm-es fémcsővel van elvezetve. Ezekre a csövekre csatlakozik a szűrőtől jövő két műanyag (gumi?) cső. A csatlakozók olyanok, mint a szűrőn lévő csatlakozók, csavarhúzóval kinyomod a patentot és lehúzod a csövet. A fémcsövek végére a 8-as és 10-es PVC csövek éppen rátolhatók.

És? láttam már gázolajcsöveket...vagy nemértem miért irtad.
Naplózva
RZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8504 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 14:29:31 »

Sziasztok!

A szeretném, ha megosztanátok a tapasztalatotokat és felvilágosítanátok pár dologról.
Ez év végén tervezem egy Mondeo vásárlását, a következő elképzeléseim szerint: 2003 év végi MKIII Facelift, 2.0 TDCI motor, 130 LE, 6 seb. váltó, kb 140 000 km.
Olvasgattam a fórumot és elég gyakran találkoztam porlasztó csúcs, vagy annak tulajdonított hibával. Az lenne a kérdésem, hogy ennyi km után ez a hiba szinte borítékolható, vagy csak néhány véletlen esetben fordul elő?
Az az igazság, hogy a porlasztócsúcs hibáktól rettegek, mivel a jelenleg használt Renaulton már kétszer kellett cserélni az egész garnitúrát.
Illetve kíváncsi lennék még az esetleges ismert típushibákra és azokra a dolgokra is, amiben egy Mondeo egyedi és vásárláskor mindenképp oda kell figyelni rá.

A válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv.: Zoli
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8505 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 14:31:49 »

Sziasztok!

A szeretném, ha megosztanátok a tapasztalatotokat és felvilágosítanátok pár dologról.
Ez év végén tervezem egy Mondeo vásárlását, a következő elképzeléseim szerint: 2003 év végi MKIII Facelift, 2.0 TDCI motor, 130 LE, 6 seb. váltó, kb 140 000 km.
Olvasgattam a fórumot és elég gyakran találkoztam porlasztó csúcs, vagy annak tulajdonított hibával. Az lenne a kérdésem, hogy ennyi km után ez a hiba szinte borítékolható, vagy csak néhány véletlen esetben fordul elő?
Az az igazság, hogy a porlasztócsúcs hibáktól rettegek, mivel a jelenleg használt Renaulton már kétszer kellett cserélni az egész garnitúrát.
Illetve kíváncsi lennék még az esetleges ismert típushibákra és azokra a dolgokra is, amiben egy Mondeo egyedi és vásárláskor mindenképp oda kell figyelni rá.

A válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv.: Zoli

A magyar gazolajok minosege mellett kb. boritekolhato, hogy zaros hatarido belul gaz lesz a PCS-kkel... :-(

Vasarlasi tanacsado a fooldalon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8506 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 14:36:20 »

Sziasztok!

A szeretném, ha megosztanátok a tapasztalatotokat és felvilágosítanátok pár dologról.
Ez év végén tervezem egy Mondeo vásárlását, a következő elképzeléseim szerint: 2003 év végi MKIII Facelift, 2.0 TDCI motor, 130 LE, 6 seb. váltó, kb 140 000 km.
Olvasgattam a fórumot és elég gyakran találkoztam porlasztó csúcs, vagy annak tulajdonított hibával. Az lenne a kérdésem, hogy ennyi km után ez a hiba szinte borítékolható, vagy csak néhány véletlen esetben fordul elő?
Az az igazság, hogy a porlasztócsúcs hibáktól rettegek, mivel a jelenleg használt Renaulton már kétszer kellett cserélni az egész garnitúrát.
Illetve kíváncsi lennék még az esetleges ismert típushibákra és azokra a dolgokra is, amiben egy Mondeo egyedi és vásárláskor mindenképp oda kell figyelni rá.

A válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv.: Zoli

Szerintem 2003 év végi Mondeoban,ami dízel,tutira nem 140 ezer van. Vagy ha igen,akkor a gazdája nem adja el. Mi az anno 3 éveset vettük 135ezerrel... Smiley
Naplózva
RZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8507 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 14:42:19 »

A magyar gazolajok minosege mellett kb. boritekolhato, hogy zaros hatarido belul gaz lesz a PCS-kkel... :-(

Vasarlasi tanacsado a fooldalon.

AndyA

Vagyis a vásárláskor nyugodtan belekalkulálhatok plusz kb 300e Ft-ot a csúcsokra. Ez így kissé elrettentő.
Egyébként ez a dolog csak a TDCI motorokat érinti ennyire érzékenyen, vagy az összes többi hasonló dízelt is?
Köszönöm a válaszod!
Üdv.: Zoli
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8508 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 14:44:56 »

pedig de.
A motorolaj és a gázolaj között kicsi a különbség tartalmát tekintve (persze viszkozitása más). Továbbá a korábbi dízelek híresek arról,hogy bármilyen olajjal elmentek (ld. Alf, cseresznye kommentjeit a trafó-, fűtő- és egyéb olajakkal hajtott TD Tipokról, meg a használt sütőolajjal járó mezőgazdasági gépekről).  De pl. a dízel hidegindító is ilyen elven megy, azt meg a levegőrendszerbe fújod, azzal indul a gép.
A turbó csapágyainak sérülésekor az olajkör nyitottá válik és a motorolaj a levegőrendszerbe távozik. Ha szerencsés a sofőr, a kipufogó felé megy. Kevésbé szerencsés esetben a motorba is jut, ami  elégeti azt, mint a dízelolajat. Probléma, hogy ilyenkor szabályozatlanul működik a motor, a folyamat öngerjesztő: minnél nagyobb fordulaton megy a motor, annál több olaj jut az olajkörből az égéstérbe. A folyamat addig tart, míg ki nem fogy a motorolaj. De ekkor már mindegy...
Ha lefolytod a légrendszert, nem lesz az égéshez oxigén, így egy idő után befullad.
A leömlő csonk, amit vettél tőlem, egy törött turbóé volt, aminek a turbina oldalhoz közel törött a tengelye. Emiatt a turbinaoldali csapágy kinyílt és folyt rajra az olaj a kipufba. 3 km alatt alapjárathoz közeli használatnál kb 2l motorolaj távozott a kipufba.
Érdemes rákeresni a turbo runaway kifejezésekre...


Ne hasolnitgassunk már egy sima td vagy kamrás motort ,egy közvetlenbefecskendezéseshez főleg CR motorhoz..abba fűtő vagy trafóolajat teszel nem kell sokáig menni vele...Azoknál a régi motoroknál nemis volt ilyen gond mint pl a videón a BMW-vel.
Hideginditó hogy jött ide? azzal max beinditod a kocsit azt is óvatosan de járni nem fogsz vele,mert rotty lessz a motor.
Pont ezaz hogy egy ilyen fordulaton járó autót hogy folytod már le? sehogy, meg ahozz ugyancsak motorteret kell kinyitani és kellene valami amivel lefolytod, na én ilyeneket nem szoktam a kocsiba hordani...
Ha eltörik a tengely mint pl nálad is,az azért lehet mert nincs olaj a turbónak,ennek oka álltalában, eltörik a tengely egyértelmű,de azt észreveszed nem használod,mejavittatod....
Ha felhordja az olajat a turbó az látszik hogy foyg az olaj, de rengeteg lerakódik az intercoolerben is,szal aki nézegeti az olajszintet bizonyos időnként azért kilehet küszöbölni a hibát szerintem...
Amit vettem tőled csonkot azon már egy 3-dik generációs GTB20-as turbó van és nemsokára a kocsiba lessz... eplus2
Ez pl nem ugyanaz a hiba mint a BMW-nél szerintem, ez lehet az amit te irtál.....ezt hol folytod le? nemis látod a motort.... eplus2  futnék el a csába.... eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_Pno&feature=related


« Utoljára szerkesztve: 2011.03.03 csütörtök, 15:01:23 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8509 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 14:49:25 »

Vagyis a vásárláskor nyugodtan belekalkulálhatok plusz kb 300e Ft-ot a csúcsokra. Ez így kissé elrettentő.
Egyébként ez a dolog csak a TDCI motorokat érinti ennyire érzékenyen, vagy az összes többi hasonló dízelt is?
Köszönöm a válaszod!
Üdv.: Zoli

Az összes CR motornál kalkulálhatsz ezzel...de olcsóbban is meglehet úszni a dolgot azért...megkell keresni a forrást.
Jó autó a mondi,sőt ár-arány értékben a legjobb a piacon, ezt meg belekell kalkulálni.
amennyivel olcsóbb a piacon abba belefér a 4 porlasztó is szerintem.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8510 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 14:52:02 »

Az összes CR motornál kalkulálhatsz ezzel...de olcsóbban is meglehet úszni a dolgot azért...megkell keresni a forrást.
Jó autó a mondi,sőt ár-arány értékben a legjobb a piacon, ezt meg belekell kalkulálni.
amennyivel olcsóbb a piacon abba belefér a 4 porlasztó is szerintem.... eplus2
jah, vagy adagolósat kell venni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8511 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 15:03:47 »

Bazi nagy OFF

Fojt, lefojt, lefojtja a motort vs. folyik, folyamatos, folyam.

/Bazi nagy OFF

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #8512 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 15:10:46 »

És? láttam már gázolajcsöveket...vagy nemértem miért irtad.
Gabe-nek szólt...   Smiley
Naplózva
RZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8513 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 15:11:50 »

Szerintem 2003 év végi Mondeoban,ami dízel,tutira nem 140 ezer van. Vagy ha igen,akkor a gazdája nem adja el. Mi az anno 3 éveset vettük 135ezerrel... Smiley

Ezt tapasztalatból cáfolnám. A jelenelegi Renaultom 6 éves és 97 000 km van benne. Haverom 8 éves autót vett garantált 110 000 kmrel. 4 éve hajtja, de semmi baja. Van ilyen is, meg olyan is, amit vissza tekertek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8514 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 15:16:59 »

Ezt tapasztalatból cáfolnám. A jelenelegi Renaultom 6 éves és 97 000 km van benne. Haverom 8 éves autót vett garantált 110 000 kmrel. 4 éve hajtja, de semmi baja. Van ilyen is, meg olyan is, amit vissza tekertek.
jah, az itten pcs-s tapasztalatok pedig pont ezt cáfolják
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8515 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 15:17:57 »

Ne hasolnitgassunk már egy sima td vagy kamrás motort ,egy közvetlenbefecskendezéseshez főleg CR motorhoz..abba fűtő vagy trafóolajat teszel nem kell sokáig menni vele...Azoknál a régi motoroknál nemis volt ilyen gond mint pl a videón a BMW-vel.
Hideginditó hogy jött ide? azzal max beinditod a kocsit azt is óvatosan de járni nem fogsz vele,mert rotty lessz a motor.
Pont ezaz hogy egy ilyen fordulaton járó autót hogy folytod már le? sehogy, meg ahozz ugyancsak motorteret kell kinyitani és kellene valami amivel lefolytod, na én ilyeneket nem szoktam a kocsiba hordani...
Ha eltörik a tengely mint pl nálad is,az azért lehet mert nincs olaj a turbónak,ennek oka álltalában, eltörik a tengely egyértelmű,de azt észreveszed nem használod,mejavittatod....
Ha felhordja az olajat a turbó az látszik hogy foyg az olaj, de rengeteg lerakódik az intercoolerben is,szal aki nézegeti az olajszintet bizonyos időnként azért kilehet küszöbölni a hibát szerintem...
Amit vettem tőled csonkot azon már egy 3-dik generációs GTB20-as turbó van és nemsokára a kocsiba lessz... eplus2
Ez pl nem ugyanaz a hiba mint a BMW-nél szerintem, ez lehet az amit te irtál.....ezt hol folytod le? nemis látod a motort.... eplus2  futnék el a csába.... eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_Pno&feature=related
A CR-ek esetében a finom porlasztó illesztések és a nagy nyomás miatt nem jön szóba a sok "egyéb" olaj. De ezt szerintem te is tudod... Smiley
Viszont a dízel motor az öngyulladásra épülő működési elve miatt bármilyen, az égéstérbe jutó és kompresszióra öngyulladásra képes folyadékkal eljár. És így jön ide a hidegindító is. Az is éghető, azt is az égéstérbe juttatod a levegőrendszeren keresztül és azzal is eljár egy ideig a motor.
Ebből viszont az következik, hogy ha kompresszió hatására öngyulladásra képes anyagot (pl. motorolaj) juttatsz az égéstérbe az bizony hajtani fogja a motort.
Az IC-ben tényleg elfér jó sok olaj, de nem szabad elfelejteni, hogy a turbó sérülése esetén a forró kipufogógáz keveredik a forró motorolajjal, amiből olajpára lesz, az meg már kevésbé csapódik ki az intercoolerben.

Az egy jó kérdés, hogy mivel és hogyan folytod meg ilyenkor a motort. Ez az amire nem vállalkoznék én sem, inkább magas fokozatban próbálnám bedögleszteni.

Ilyen esetben elég gyorsan tud fogyni az olaj. Ha jól tudom, 3 bar az olajkör nyömása, van benne 6l olaj (egy része szétfröcskölve a motorban, ugyebár)  a turbó olajzócsöve meg kb 5m belső átmérőjű lehet.

Ha a törés autópályán 130nál történik, csak a hangját hallod, meg azt, veszed észre, hogy nem tudod lelassítani a kocsit még akkor sem, ha leveszed a gyújtást. Ilyenkor nézheted az olajszintedet, ha akarod. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8516 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 15:22:05 »



Az egy jó kérdés, hogy mivel és hogyan folytod meg ilyenkor a motort. Ez az amire nem vállalkoznék én sem, inkább magas fokozatban próbálnám bedögleszteni.

széndioxidos oltó??

légbeszívón keresztül még esély is lehet a bejuttatására, és elég sok autóban van...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8517 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 15:26:53 »

Ezt tapasztalatból cáfolnám. A jelenelegi Renaultom 6 éves és 97 000 km van benne. Haverom 8 éves autót vett garantált 110 000 kmrel. 4 éve hajtja, de semmi baja. Van ilyen is, meg olyan is, amit vissza tekertek.
Ez ok, csak a mondeo meg flottakedvenc itthon is és Németo-ban is, és a gazdaságos üzemeltetés általában a garancia végégig vagy a jelentős költséggel járó szervizig tart. Ezeket tudod megvenni olcsón, 90-150eKm-t mutató órával (valóságban 200-250eKm). És ezekre kell vásárlás után 600eFt-ot költeni, hogy nyugodtan tudd használni.
Összehasonlításként: az enyém 2003 7.havi, hazai piacos, nagyrészt ellenőrzött futással (annak idején lKiss kollega megnézte nekem, míg tudta), és most van benne 160eKm, úgy, hogy az elmúlt 2 évben kb 25eKm-t ment. (151eKm-nél szervizeltettem tavaly április elején!). 100eKm-nél pcs csere volt benne, meg 144eKm-nél is, de csak azért, mert jó magyar szokás szerint trágya minőségű, felújított, nem motorazonos porlasztókat kapott 100eKm-nél cserekor.
Tehát  a 140eKm-t mutató 2003 végi 2.0 Tdci-nél igen csak számítani kell a porlasztók ÉS a nagynyomású szivattyú cseréjére (~250-500eFt). A "statisztika" ezt mutatja sajnos.  Persze van első tulajos, vezetett szervizkönyves, számlával igazolt előéletű autó is, csak ritka.

Renaultnál nem tudom, mennyire flottakedvenc.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8518 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 15:28:45 »

széndioxidos oltó??

légbeszívón keresztül még esély is lehet a bejuttatására, és elég sok autóban van...
Az jó lehet, de ha már hozzáférsz a légbeszívóhoz, akkor akár már a vizes rongy is jó.
csak ne porral oltó legyen, mert akkor a sült port kell kiszedni a motorból  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8519 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 15:31:11 »

Az jó lehet, de ha már hozzáférsz a légbeszívóhoz, akkor akár már a vizes rongy is jó.
csak ne porral oltó legyen, mert akkor a sült port kell kiszedni a motorból  eplus2
az egyszerű befogás nem fog működni, mert a levegő cső illesztéseknél falsot szívna. (ha láttad már lebontva a lököst, akkor tudod, hogy mire gondolok)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8520 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 15:37:03 »

Ezt tapasztalatból cáfolnám. A jelenelegi Renaultom 6 éves és 97 000 km van benne. Haverom 8 éves autót vett garantált 110 000 kmrel. 4 éve hajtja, de semmi baja. Van ilyen is, meg olyan is, amit vissza tekertek.

Ahogy mondod. A dizel mondeo jellemzoen az, amelyiket nem nezegetni veszik, hanem hasznalni, olyan 30K km-re evente. 8x30K=240K
Persze ki lehet fogni, de ebbol a markabol nem jellemzo, max a benzines talan..
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8521 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 16:15:07 »

Ezt tapasztalatból cáfolnám. A jelenelegi Renaultom 6 éves és 97 000 km van benne. Haverom 8 éves autót vett garantált 110 000 kmrel. 4 éve hajtja, de semmi baja. Van ilyen is, meg olyan is, amit vissza tekertek.

Hát én tapasztalatból nem cáfolom Smiley Aki Mondeot vesz,az megy vele rendesen...Mi nekünk most van a második a családban...Az egyik 9 éves lesz és van benne 350-360 ezer körül,az újabb 4 éves lesz és 180nál járunk vele. A piacon nagyon sok a kintről behozott,durván visszatekert példány. Nézz fel mobile.de-re...Amennyiért itthon árulják a csili-vili 80ezer km-es,kintről behozott csodákat,azokért kint 200-220ezret futottat kapsz,plusz ugye regadó,miegymás Smiley
Ezen felül,ahogy már írták,kedvelt flottakocsi...Bankoknál,különböző cégeknél Smiley
Ezzel persze nem akarlak eltántorítani,a Mondeo egy jó autó. Nekünk pl. eddig egyszer sem kellett porlasztót cserélni Smiley (kop-kop-kop)
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8522 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 16:57:13 »

Ahogy mondod. A dizel mondeo jellemzoen az, amelyiket nem nezegetni veszik, hanem hasznalni, olyan 30K km-re evente. 8x30K=240K
Persze ki lehet fogni, de ebbol a markabol nem jellemzo, max a benzines talan..


akkor én vagyok a kivétel off-al 9 év alatt 70 ezer km ment ezzel is kb annyit fogok járni
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #8523 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 17:55:29 »

ugyanaz csinálja most is, mint aki berakta a kinyomót? Mert ha igen, biztos mindent ki fog találni, hogy ne ő legyen a hibás.
Ahogy Mad-v írja, felejtős a turbós vonal, ugyanis:
- a magasabb turbónyomástól nem lesz sokkal nagyobb a nyomaték, ahhoz kellene üzemanyag is.
- a szabályozásban a turbó működését állítják az üa. rendszer állapotához, így hiába kap több levegőt a motor, nem nagyon lesz tőle erősebb
- a gyári kuplungok bírják a chippelt tdci-k nyomatékát is (kb +30Nm+overboost) így nem gondolom, hogy normál üzemi körülmények között gyári vezérlésű tdci-nél bármikor is megcsúszhat a kuplung.


Az enyémen akkor csúszott a kuplung, mikor már szegecsig kopott a ferrodo a tárcsán.

Egyszerűen rosszul rakták be a kinyomót vagy a tárcsát/lendkereket és ez a vége. Olyan is volt már, akinek a váltót nem sikerült rendesen vissza rakni, emiatt volt gond a kuplungjával.

Hali,

először is köszönöm a sok választ. Másod sorban: Állította, hogy a turbó lehetett a bibis, mert a papucs nem jól érintkezett, stb... Ja, és kopott volt már eleve a kuplungom. 6-7 mm közötti volt rajta. Most alig 5,1. Közben még a megbeszélt csapágyat is megcsinálta, és egy kis műanyag kupakot is rárakott a lökösre (lelopták a xenon fényszóró mosójának a kupakját pesten valahol... már amikor mi használtuk).
A csapágyat is aggyal együtt kellet cserélni+féktárcsa, az tényleg eléggé összeállt, ezt még én is aláírom, ott voltam.

Szóval olyan 40 rugó a vége. Kuplungtárcsa majdnem gyári méretű, kb 0,1mm-es a kopása, ismerős is mondta, aki megvizsgálta.
Summázva, sztem korrekt volt a hapsi. Kicsit lehet, hogy valami nem tiszta a turbós-kuplungos dolognál, legyen úgy, worship nagyjából elégedett vagyok a végeredménnyel. Most már harapja az utat, kettesben az előírt kaparás is megvan, száraz úton (ahogy itt a fórumon is olvastam ;-) ).
Am azon gondolkodunk apámmal, hogy ezek után jobb lenne-e eladni, nehogy egyéb bajok is előjöjjenek, és venni egy másik mondit (N.o.-ból csak, M.o.-ból - tisztelet a kivételnek - korrekt autót ritkán lehet venni), vagy pedig használni, mert ezek után kevés az esélye, hogy még valami bejöhet 1 éven belül. Vacila... Nyárig meglátjuk, hogy viseli magát.

Üdv: Emunem
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8524 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 18:02:29 »

Használt autó mindig lutri...enyém Magyar valós 148.000-el vettem végig ügyfelünknél szervizelte az előző tulaj,tehát az előéletét is tudom...mégis nálam sz+rt be az adagoló ami nem jellemző...ez van.
Naplózva
RZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8525 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 18:06:46 »

Ez ok, csak a mondeo meg flottakedvenc itthon is és Németo-ban is, és a gazdaságos üzemeltetés általában a garancia végégig vagy a jelentős költséggel járó szervizig tart. Ezeket tudod megvenni olcsón, 90-150eKm-t mutató órával (valóságban 200-250eKm). És ezekre kell vásárlás után 600eFt-ot költeni, hogy nyugodtan tudd használni.
Összehasonlításként: az enyém 2003 7.havi, hazai piacos, nagyrészt ellenőrzött futással (annak idején lKiss kollega megnézte nekem, míg tudta), és most van benne 160eKm, úgy, hogy az elmúlt 2 évben kb 25eKm-t ment. (151eKm-nél szervizeltettem tavaly április elején!). 100eKm-nél pcs csere volt benne, meg 144eKm-nél is, de csak azért, mert jó magyar szokás szerint trágya minőségű, felújított, nem motorazonos porlasztókat kapott 100eKm-nél cserekor.
Tehát  a 140eKm-t mutató 2003 végi 2.0 Tdci-nél igen csak számítani kell a porlasztók ÉS a nagynyomású szivattyú cseréjére (~250-500eFt). A "statisztika" ezt mutatja sajnos.  Persze van első tulajos, vezetett szervizkönyves, számlával igazolt előéletű autó is, csak ritka.

Renaultnál nem tudom, mennyire flottakedvenc.

Na ez a flottakedvenc dolog nem jutott eszembe. Vagyis akkor megvennék egy 7 éves autót, aminél komoly esély van rá, hogy vissza tekerték az óráját, és tegyek még félre jópár Deák Fecót, mert sanszos, hogy pár ezer km után beadja a kulcsot. Ez erősen lehangoló és talán még el is tántorít.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8526 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 18:59:15 »

Na ez a flottakedvenc dolog nem jutott eszembe. Vagyis akkor megvennék egy 7 éves autót, aminél komoly esély van rá, hogy vissza tekerték az óráját, és tegyek még félre jópár Deák Fecót, mert sanszos, hogy pár ezer km után beadja a kulcsot. Ez erősen lehangoló és talán még el is tántorít.

Figyi...A mi régi Mondeonk banki visszavett volt,óra szerint 101ezerrel,amúgy egy 160ezeres matrciával a motortérben...Megvettük,mert áron alul tudunk hozzájutni,azóta sincs a motorjával semmi baj. Persze kuplungot kellett cserélni,meg a többi kopó alkatrészt,de nagy baja sose volt Smiley

Szal ez ne keresítsen el,a magyar használtautó piac ilyen Smiley Itt van sok segítőkész ember,ha van kiszemelt,linkeld be ide,mi meg kivesézzük Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.03 csütörtök, 19:07:12 írta Nika91127 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8527 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 20:01:35 »

Sziasztok,

Van fejlemény a kocsival. Ma reggel a ránéztem a turbóra indításkor.(Elektromos turbó) És a kar ami változtatja lapátok állását nem jött ki teljesen a végállásban hanem kb fél vagy 2/3 résznél megállt. Tehát ez okozza az izzító villogást, mostmár biztos. A kérdés a következő, most mit lehet tenni? 2 dologra gondoltam 1, elektronika megnézése, javítatása, 2, mechanikus szorulás ilyesmi. Akinek már volt hasoló gondja légyszi ossza meg a tapasztalatokat. Köszi.
a turbóelektronika hibának van saját hibakódja!ott lehet biztosra menni!
Amúgy alapjáraton nem tér ki teljesen,csak épp a felénél tovább picivel.Maxra csak teljes terhelésnél megy ki!
Szóval a hibakódolvasásig nem 100%-os az elméleted..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8528 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 20:05:34 »

Az elektronika vagy mozgatja vagy nem. Ha megáll, az biztos a mechanika szorulása lehet. Van turbótisztító anyag, ami képes a füstlamellákra rakódott korom leszedésére.
üresben ketyegve-gázt adva nem húzza ki maxira a kart az elektonyika!
Azt amire te gondolsz,azt úgy lehet letesztelni,hogy az ember fia leköti a rudazatot-mínusz 1 zégergyűrű-,és megmozgatja kézzel a lapátállítást!
Ha érez szorulást-akkor a wc után-,a lekormolódott lapátokat kell megtísztíttatni! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8529 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 20:23:58 »

1200 rpm körül egyre jobban hallom a nyikorgó zajt, ami elmúlik 1400-nál és átmegy a szokásos régen jelen lévő rezgésbe. Utóbbi már nem olyan idegesítő mióta a Relhist kolléga használt szíjtárcsáját nyúzom. De a nyekergő hang nem tudom mi. Segítsetek!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #8530 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 22:18:17 »

a turbóelektronika hibának van saját hibakódja!ott lehet biztosra menni!
Amúgy alapjáraton nem tér ki teljesen,csak épp a felénél tovább picivel.Maxra csak teljes terhelésnél megy ki!
Szóval a hibakódolvasásig nem 100%-os az elméleted..... Wink wave

A teljes kimozdulást az normális alpjáratra értettem, amit akkor néztem amikor nem villogott az ízzító.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8531 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 22:22:12 »

Na ez a flottakedvenc dolog nem jutott eszembe. Vagyis akkor megvennék egy 7 éves autót, aminél komoly esély van rá, hogy vissza tekerték az óráját, és tegyek még félre jópár Deák Fecót, mert sanszos, hogy pár ezer km után beadja a kulcsot. Ez erősen lehangoló és talán még el is tántorít.
Ha szabad szólnom nekem is:Amit írtak a fórumtársak látom nem nagyon tetszett.Én úgy látlak ebben a dologban nem erre számítottál.Mindig jobb mint mézesmázassan dicsérték volna és utána mikor megveszed jössz az első problémával és a szemünkbe mondod nem ezt mondtátok!!!!Nagyon nézzkörül vigyél olyan valakit magaddal aki ért hozzá ha van rá esélyed magán embertől ne kereskedésből vegyél.Inkább legyen enyhén karcos mint a köhögős motorú.Nekem is sikerült egy förumtárstól nagyon tutit venni.Egy kis gondom volt vele de megoldottuk.Nos szóval vedd meg nyugodtan a Mondeot és ha törődsz vele meghálálja.Sok sikert hozzá.Mutasd meg amelyiket kinézed véleményezzük és ha megvan mindig kérdezz mielőtt bármi javításba belemész.
Üdv
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8532 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 23:08:37 »

üresben ketyegve-gázt adva nem húzza ki maxira a kart az elektonyika!
Azt amire te gondolsz,azt úgy lehet letesztelni,hogy az ember fia leköti a rudazatot-mínusz 1 zégergyűrű-,és megmozgatja kézzel a lapátállítást!
Ha érez szorulást-akkor a wc után-,a lekormolódott lapátokat kell megtísztíttatni! vigyor3
hehe hehe hehe
ott a pont. integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8533 Dátum: 2011.03.04 péntek, 08:00:09 »

Ahogy mondod. A dizel mondeo jellemzoen az, amelyiket nem nezegetni veszik, hanem hasznalni, olyan 30K km-re evente. 8x30K=240K
Persze ki lehet fogni, de ebbol a markabol nem jellemzo, max a benzines talan..
Sziasztok!
Az enyém flotta autó volt mikor megvettem 170e volt benne ez volt az ami a legkevesebbet futotta 5 év alatt a másik amit vele egy időben adtak el az 4 éves volt és 270 ezerrel árulták.Az mind a kettőnek átnéztem a számláit az enyémben már akkor cseréltek kuplungot,turbót,pcs-ket,a másikon pedig szinte semmit.Ezért választottam ezt mert azt gondoltam jobb választás lesz.5e km után elszált a vezérlés 3 1pcs-t is cserélni kellett.Úgy,hogy relativ milyet veszel de ezek után is inkább ezt venném meg.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8534 Dátum: 2011.03.04 péntek, 08:35:30 »

Inkább legyen enyhén karcos mint a köhögős motorú.
Ez így igaz!! Motorikusan fontos, hogy egyben legyen. Dízelnél az a legfontosabb. Polír sokkal olcsóbb, mint egy motorgenerál  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
RZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8535 Dátum: 2011.03.04 péntek, 08:39:36 »

Ha szabad szólnom nekem is:Amit írtak a fórumtársak látom nem nagyon tetszett.Én úgy látlak ebben a dologban nem erre számítottál.Mindig jobb mint mézesmázassan dicsérték volna és utána mikor megveszed jössz az első problémával és a szemünkbe mondod nem ezt mondtátok!!!!Nagyon nézzkörül vigyél olyan valakit magaddal aki ért hozzá ha van rá esélyed magán embertől ne kereskedésből vegyél.Inkább legyen enyhén karcos mint a köhögős motorú.Nekem is sikerült egy förumtárstól nagyon tutit venni.Egy kis gondom volt vele de megoldottuk.Nos szóval vedd meg nyugodtan a Mondeot és ha törődsz vele meghálálja.Sok sikert hozzá.Mutasd meg amelyiket kinézed véleményezzük és ha megvan mindig kérdezz mielőtt bármi javításba belemész.
Üdv

Így igaz, nem erre számítottam. Nem gondoltam, hogy megveszek egy autót és rövid időn belül ennyit kell még rá költeni. De abban is igazad van, hogy jobb ez, mintha agyon dicsérik, majd mit sem sejtve adja be alattam a kulcsot. Mint mondtam, év vége felé szeretnék autóra beruházni, addig még sok minden változhat, de azt hiszem, hogy a Mondeo a szívem választottja. Egyébként jelenleg ezzel szemezek: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_130le_6seb-4549294. Ebbe bele vagyok gyönyörödve!
Köszönöm minden kedves fórumtársnak a korrekt és segítőkész válaszokat!
Szerk:
Megnéztem a hirdető kereskedés honlapját. Hát így már erős a gyanúm, hogy vissza van tekerve.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.04 péntek, 08:44:47 írta RZoli » Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8536 Dátum: 2011.03.04 péntek, 08:47:03 »

Így igaz, nem erre számítottam. Nem gondoltam, hogy megveszek egy autót és rövid időn belül ennyit kell még rá költeni. De abban is igazad van, hogy jobb ez, mintha agyon dicsérik, majd mit sem sejtve adja be alattam a kulcsot. Mint mondtam, év vége felé szeretnék autóra beruházni, addig még sok minden változhat, de azt hiszem, hogy a Mondeo a szívem választottja. Egyébként jelenleg ezzel szemezek: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_130le_6seb-4549294. Ebbe bele vagyok gyönyörödve!
Köszönöm minden kedves fórumtársnak a korrekt és segítőkész válaszokat!

A Ghiakban nem fabetét van? Ha jól látom nincsen ott az ESP kapcsológombja,szerint így nehezen lehet benne ESP+ASR és talán ha fűthető lenne az első szélvédő,akkor a jobb felső gomb osztott lenne,vagy tévedek? Smiley Jah és ezek nem a gyári alufelnik,ezek a facelift előtti verzióknál voltak gyáriak Smiley Most vettem észre,h ott a szervízkönyv hupsz Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.04 péntek, 08:58:02 írta Nika91127 » Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8537 Dátum: 2011.03.04 péntek, 08:55:40 »

A Ghiakban nem fabetét van? Ha jól látom nincsen ott az ESP kapcsológombja,szerint így nehezen lehet benne ESP+ASR és talán ha fűthető lenne az első szélvédő,akkor a jobb felső gomb osztott lenne,vagy tévedek? Smiley Jah és ezek nem a gyári alufelnik,ezek a facelift előtti verzióknál voltak gyáriak Smiley Továbbá ha első tulaj,frissen szervizelt hova tűnt a szervízkönyv? Smiley
Igen ez messze nem ghia.
Sztm nem ez a Te autód. Persze nézd meg nyugodtan, de csak hozzáértővel!
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
RZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8538 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:01:54 »

Igen ez messze nem ghia.
Sztm nem ez a Te autód. Persze nézd meg nyugodtan, de csak hozzáértővel!
 

Mindenképp egy szerelővel mennék, de ezért már nem Cheesy. Köszönöm az észrevételt mindkettőtöknek.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8539 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:02:32 »

Mindenképp egy szerelővel mennék, de ezért már nem Cheesy. Köszönöm az észrevételt mindkettőtöknek.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_1ev_garanciavalsermentes-4523594

És ez? Igaz nem Ghia,de itt legalább a hirdetésben nem tévednek Smiley
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8540 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:04:53 »

Sziasztok!
Az enyém flotta autó volt mikor megvettem 170e volt benne ez volt az ami a legkevesebbet futotta 5 év alatt a másik amit vele egy időben adtak el az 4 éves volt és 270 ezerrel árulták.Az mind a kettőnek átnéztem a számláit az enyémben már akkor cseréltek kuplungot,turbót,pcs-ket,a másikon pedig szinte semmit.Ezért választottam ezt mert azt gondoltam jobb választás lesz.5e km után elszált a vezérlés 3 1pcs-t is cserélni kellett.Úgy,hogy relativ milyet veszel de ezek után is inkább ezt venném meg.
Nálunk is volt egy nagyon szép navi kék, sérülésmentes, stb. Amikor beindítottam próbakörön már akkor tudtam, hogy nekem ez nem kell.
Kolléga megvette, már 500 ezret ráköltött  szomoru1
Az enyém és a páromé is sérült volt hátul, de motorikusan, mint a doxa mindkettő (46e kilcsit beletettünk) és csak a szükséges tuning (EGR, szabadonfutó meg a kesztyűtartó megerősítés) meg egy hátsó agy csere, de az az utak miatt.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #8541 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:06:18 »

A Ghiakban nem fabetét van? Ha jól látom nincsen ott az ESP kapcsológombja,szerint így nehezen lehet benne ESP+ASR és talán ha fűthető lenne az első szélvédő,akkor a jobb felső gomb osztott lenne,vagy tévedek? Smiley Jah és ezek nem a gyári alufelnik,ezek a facelift előtti verzióknál voltak gyáriak Smiley Most vettem észre,h ott a szervízkönyv hupsz Smiley
jaja! ez a kocsi nem ghia. inkább trend.
az egész gyanús levele
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.04 péntek, 09:08:39 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8542 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:10:06 »


Nem futott a szelvedo, raadasul azok a felnik...  csodalk

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
RZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8543 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:11:04 »


Nagyon nem szeretem a kombi autókat Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8544 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:11:49 »

Nagyon nem szeretem a kombi autókat Smiley

Értem Smiley Pedig praktikus,nekem is ilyen van Smiley
Amúgy,kb. mennyit szánsz a kocsira? Mit szeretnél,h benne legyen?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8545 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:16:00 »

Amúgy,kb. mennyit szánsz a kocsira? Mit szeretnél,h benne legyen?
Igen ez fontos Smiley
Első szélvédő fűtés, sötétedő belső tükrör, tempomat, klimatizált ülés, napfénytető, kszenon, stb. ezek nagyon hasznosak  wave
Sok extra van a 3-as mondikba és van is a piacon választék rendesen   wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8546 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:16:47 »

Igen ez fontos Smiley
Első szélvédő fűtés, sötétedő belső tükrör, tempomat, klimatizált ülés, napfénytető, kszenon, stb. ezek nagyon hasznosak  wave
Sok extra van a 3-as mondikba és van is a piacon választék rendesen   wave

A tempomat annyira nem fontos,azt itt fórumon belül is bele lehet rakatni Smiley
Naplózva
RZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8547 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:18:40 »

Értem Smiley Pedig praktikus,nekem is ilyen van Smiley
Amúgy,kb. mennyit szánsz a kocsira? Mit szeretnél,h benne legyen?

Na most fogsz kiakadni:
Max 1 700 000 Ft vételár, de annál már úgy gondolkodom, hogy egy százast sikerül lealkudni. Mindenképp 130LE, 6-os váltó. A minimum, amit szeretnék, hogy benne legyen, az már az ilyennél úgy is benne van. Engem pl az elektromos ülés nem hoz lázba. Úgy tekintek rá, mint egyel több dolog, ami elromolhat.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8548 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:19:02 »

1200 rpm körül egyre jobban hallom a nyikorgó zajt, ami elmúlik 1400-nál és átmegy a szokásos régen jelen lévő rezgésbe. Utóbbi már nem olyan idegesítő mióta a Relhist kolléga használt szíjtárcsáját nyúzom. De a nyekergő hang nem tudom mi. Segítsetek!
Szabadonfutó lehet az a hang?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8549 Dátum: 2011.03.04 péntek, 09:19:20 »

A tempomat annyira nem fontos,azt itt fórumon belül is bele lehet rakatni Smiley
Ez igaz, de a vevő a király mostanság és van lehetősége bőven.
Vegyen inkább egy titániumot, ha megteheti, mint egy ambiente-t.  taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.