Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:53:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14390611 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9050 Dátum: 2011.03.25 péntek, 12:42:12 »



látom eltűnt az egr-re menő kipufcső. milyen dugó van most neked rajta??
A kép az én kocsimról készült és 5mm-es saválló lemezből csináltam. Ez nem hajlik meg, amikor a két végén rászorítom a tömítésre. Poénból még a Ford emblémát is rágravíroztam, de csak úgy szabad kézzel.  smile
http://kepfeltoltes.hu/110325/P1000211_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110325/P1000213_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9051 Dátum: 2011.03.25 péntek, 12:43:51 »

Pont erre.
De megoldottam leszedés nélkül. Levettem a szűrőház tetejét és úgy is odafértem.
Amúgy én nem merném szétugrasztani, mert úgy feszül, hogy össze már soha nem tudnám rakni.

Szia!

Erre gondolsz igaz?
http://kephost.hu/image-4E1B_4D8C763E.jpg
Bontható és vissza is tehető.
Pont tegnap próbáltam leírni ezt H.Zsolt-nak.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg548951#msg548951
Akár úgyis szétugraszthatod, hogy csavarhúzóval alányúlsz, csak ne deformáld el a kapaszkodó karmokat. Egy fogóval tudsz ebben segíteni, ha a két zölddel jelölt résznél összenyomod óvatosan.
http://kephost.hu/image-C916_4D8C7EA8.jpg

Legközelebb, ha leveszem le fogom már fotózni, hogy látszódjon mit is próbálok elmondani  Wink

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9052 Dátum: 2011.03.25 péntek, 12:44:15 »

Azt hogy lehet megcsinálni, hogy olyan kis kép jelenjen meg a hsz.ban és ha rányomok, akkor lesz nagy?  Huh?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9053 Dátum: 2011.03.25 péntek, 13:02:00 »

Pont erre.
De megoldottam leszedés nélkül. Levettem a szűrőház tetejét és úgy is odafértem.
Amúgy én nem merném szétugrasztani, mert úgy feszül, hogy össze már soha nem tudnám rakni.


Összerakni könnyebben lehet, csak egymás felé kell nyomni szintén a zölddel jelölt felületek mentén és beugrik a helyére. Erre igazán jó egy változtatható nyílású fogó. Elsőre nekem is nehezen ment, de utána már egy-kettőre működött.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9054 Dátum: 2011.03.25 péntek, 13:50:17 »

Ma Nagytomi írása nyomán kivettem az EGR visszavezető csövet és ledugóztam mindkét oldalt. A cső pedig bekerül a garázsba.
És ha már olyan szépen le volt írva akkor kicseréltem a szervó szíjat is. Kb 10 perc volt.
Köszönöm a leírást Nagytomi.  worship worship worship

Nekem már eleve dugózva volt az EGR.
Rozsdamentes 1.5mm-es lemezből volt vágva a dugó.
Meg lehet nézni és okulni azoknak akik szerint ott már akár alufóliából is lehetne.

Igen, az ott egy lyuk rajta. Kezdte szétszedni.

Most 5mm-es rozsdamentes saválló acélból vágtam ki flexel mind a kettőt. Volt vagy 2 óra munka.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.25 péntek, 13:55:09 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9055 Dátum: 2011.03.25 péntek, 13:53:06 »

Így:
Kód:
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/110325/IMAG0015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/110325/IMAG0015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
Ez az előző hozzászólás képe, előnézettel.

Azt hogy lehet megcsinálni, hogy olyan kis kép jelenjen meg a hsz.ban és ha rányomok, akkor lesz nagy?  Huh?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9056 Dátum: 2011.03.25 péntek, 18:34:56 »

Így:
Kód:
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/110325/IMAG0015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/110325/IMAG0015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
Ez az előző hozzászólás képe, előnézettel.

Nem vágom. Feltöltöm a képet valahova, aztán adnak egy linket és ........?  Huh? Huh? Huh? Légyszi. Ne kelljen próbálgatni.  wave
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9057 Dátum: 2011.03.25 péntek, 18:36:29 »

Ma Nagytomi írása nyomán kivettem az EGR visszavezető csövet és ledugóztam mindkét oldalt. A cső pedig bekerül a garázsba.
És ha már olyan szépen le volt írva akkor kicseréltem a szervó szíjat is. Kb 10 perc volt.
Köszönöm a leírást Nagytomi.  worship worship worship

Nekem már eleve dugózva volt az EGR.
Rozsdamentes 1.5mm-es lemezből volt vágva a dugó.
Meg lehet nézni és okulni azoknak akik szerint ott már akár alufóliából is lehetne.

Igen, az ott egy lyuk rajta. Kezdte szétszedni.

Most 5mm-es rozsdamentes saválló acélból vágtam ki flexel mind a kettőt. Volt vagy 2 óra munka.
Én is így jártam a 2mm-es alu lemezzel, csak nekem már szabályos kör alakú volt a luk teljes átmérőben. A 2 milis saválló olyan volt, mint amikor 4-5 éve beraktam. Az bírta.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.25 péntek, 18:38:39 írta nagytomi » Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9058 Dátum: 2011.03.25 péntek, 18:53:34 »

Kód:
[url=KAPOTT LINK][img]KAPOTT LINK[/img][/url]
A KAPOTT LINK helyére írd be a kapott linket. Smiley

Nem vágom. Feltöltöm a képet valahova, aztán adnak egy linket és ........?  Huh? Huh? Huh? Légyszi. Ne kelljen próbálgatni.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.25 péntek, 18:55:25 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9059 Dátum: 2011.03.25 péntek, 19:11:47 »


Megvan. Eddig rossz linket másoltam be.  worship
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9060 Dátum: 2011.03.25 péntek, 19:18:20 »

Most már enyém is ilyen. Bibibiiii.
Csak kicsit bénábban van kiflexelve, de a célnak megfelel.


Megvan. Eddig rossz linket másoltam be.  worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9061 Dátum: 2011.03.25 péntek, 19:21:06 »

  Ma kicseréltem a téli kerekeket a nyárival. Ilyenkor mindig alánézek, hogy mi újság van van, ha már fel van emelve. A vízpumpa alján sárgás elszíneződést láttam, valószínű, hogy ereszt egy kicsit. Gondolom cserélnem kell.
-Az egész pumpát, vagy csak tömítést?
-Mennyire bonyolult művelet?
-Mit kell még hozzá venni?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9062 Dátum: 2011.03.25 péntek, 19:23:27 »

Most már enyém is ilyen. Bibibiiii.
Csak kicsit bénábban van kiflexelve, de a célnak megfelel.

Gratulálok.  eljen
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9063 Dátum: 2011.03.25 péntek, 19:30:33 »

 Ma kicseréltem a téli kerekeket a nyárival. Ilyenkor mindig alánézek, hogy mi újság van van, ha már fel van emelve. A vízpumpa alján sárgás elszíneződést láttam, valószínű, hogy ereszt egy kicsit. Gondolom cserélnem kell.
-Az egész pumpát, vagy csak tömítést?
-Mennyire bonyolult művelet?
-Mit kell még hozzá venni?


Cserével javítható a tengely menti csepegés. Kell egy vízpumpa ~ 17 ezer körül kezdődik, + tömítés a blokkal érintkező részhez + szoktak zsírt is ajánlani a szervó-vízpumpa bordás tengelykapcsolójához. Érdekesség, hogy a vízpumpa fedelét át kell rakni a régiről. Szerelés TDDi-nél nyűgös, mert le kell venni az adagolótól a porlasztókra nenő csövet, de ezt TDCi.nél nem gondolnám, ott biztosan több hely van.
Mindjárt keresek képet, mert én magam már cseréltem.

Szerintem a legjobb ha leveszed a motortéri burkolatot, úgy könnyebb egy lavórban felfogni a kifolyt hűtővizet. kb 4-5 liter kifolyhat. Ha fenn áll az oljköri termosztát hibájának gyanúja, akkor azt most könnyű cserélni,mert úgyis át kell helyezni az új vízpumpa házba egy termosztátot. A blokkal érintkező lemez tömítést cserélni illik és ott jól jöhet egy lehelet vékony réteg tömítő anyag is.
Fontos dolog, hogy a vízpumpát a szervó tengelye hajtja és itt fontos az állapot ellenőrzés. Egy bordás egymásba csúszó tengelykapcsolat van. Ha ez kopott fennáll annak a veszélye, hogy egyszer menet közben megszűnik a hajtásátadás, a vízpumpa leáll, a motor felforr - én így jártam. Ha kopott a szervó tengelyén a bordázás, sajnos azt is cserélni kell az ~ 50 ezer körüli alkatrész, és a nyomóági csatlakozás, ami a kormányműhöz viszi a nagynyomású olajat elméletileg egyszer bontható és ez megint ~ 30 ezer körüli dolog. Nálam ez már át van alakítva, esztergált bronz tömítő alátétek vannak bent, de nem az igazi, mert nem maradt száraz.
Akkor a képek:
A vízpumpa a helyén (TDDi):
http://kephost.hu/image-98E3_4D8CE0D5.jpg
A blokkal érintkező felület lemez tömítése (fent a szelepfedélen):
http://kephost.hu/image-B9E6_4D8CE0D5.jpg
A vízpumpa már kibontva, a fedele leszedve, azt kell átszerelni:
http://kephost.hu/image-8FA3_4D8CE0D5.jpg
Itt már kint van a szervó szivattyú is, valamennyi látszik a tengelykapcsolódásból, a hajtás átadásból (a vízpumpán látszik a jelentős kopás):
http://kephost.hu/image-2035_4D8CE0D5.jpg
Itt még bent a blokkon fedél nélkül, de látszik az olajköri termosztát:
http://kephost.hu/image-F85E_4D8CE0D5.jpg
Az ajánlott zsír a Cromax oldalán található, ha kell megkeresem

Ha van még kérdésed szívesen próbálok válaszolni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.25 péntek, 19:52:03 írta V.Tamás » Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9064 Dátum: 2011.03.25 péntek, 19:46:01 »

Cserével javítható a tengely menti csepegés. Kell egy vízpumpa ~ 17 ezer körül kezdődik, + tömítés a blokkal érintkező részhez + szoktak zsírt is ajánlani a szervó-vízpumpa bordás tengelykapcsolójához. Érdekesség, hogy a vízpumpa fedelét át kell rakni a régiről. Szerelés TDDi-nél nyűgös, mert le kell venni az adagolótól a porlasztókra nenő csövet, de ezt TDCi.nél nem gondolnám, ott biztosan több hely van.
Mindjárt keresek képet, mert én magam már cseréltem.
A Cromax talán így kompletten árulja? Német minőségi 20 ezerért.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9065 Dátum: 2011.03.25 péntek, 19:53:39 »

A Cromax talán így kompletten árulja? Német minőségi 20 ezerért.


Igen ő az és van fedele és tömítései is. Ez remek egybe dolog - én nem így kaptam meg.
A kis gumigyűrű az olajköri termosztáthoz megy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #9066 Dátum: 2011.03.25 péntek, 19:58:10 »

A Cromax talán így kompletten árulja? Német minőségi 20 ezerért.
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/110325/V_zpumpa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ja-ja.másfél éve 17ért adták így cakkli-pakkli. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9067 Dátum: 2011.03.25 péntek, 20:03:04 »

ja-ja.másfél éve 17ért adták így cakkli-pakkli. Wink wave

Akkor én drágábban vásároltam itt vidéken, igaz minden sürgősen kellett.  szomoru1 (De kihagytam volna  rinya )
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9068 Dátum: 2011.03.25 péntek, 20:06:27 »

Igen ő az és van fedele és tömítései is. Ez remek egybe dolog - én nem így kaptam meg.
A kis gumigyűrű az olajköri termosztáthoz megy.
Tehát, ha ilyen készletet veszek, akkor még kell tömítő anyag, meg a két termosztát (ha cserélni akarom), fagyálló folyadék. Más???
Nekem így néz ki:
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9069 Dátum: 2011.03.25 péntek, 20:12:14 »

Tehát, ha ilyen készletet veszek, akkor még kell tömítő anyag, meg a két termosztát (ha cserélni akarom), fagyálló folyadék. Más???
Nekem így néz ki:


Esetleg a zsír a bordás csatlakozáshoz (bár én azt tettem be ami itthon volt). A tömítőpasztát is csak pluszban ajánlottam, mert nekem az is volt elfekvőben (350 C-ig hőálló Loctite tömítő paszta)
A feltöltéskor légteleníts a vízpumpa házon is!

Húh  wow1 most nézem az árát ennek a zsírnak, hát biztosan nem venném meg, jó erre más is.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43338874&termek_al_id=26695&katnev=V%C3%ADzpumpa%20beszerel%C3%A9shez%20Molycote%20Spline%20zs%C3%ADr
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.25 péntek, 20:14:35 írta V.Tamás » Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9070 Dátum: 2011.03.25 péntek, 20:16:07 »

Esetleg a zsír a bordás csatlakozáshoz (bár én azt tettem be ami itthon volt). A tömítőpasztát is csak pluszban ajánlottam, mert nekem az is volt elfekvőben (350 C-ig hőálló Loctite tömítő paszta)
A feltöltéskor légteleníts a vízpumpa házon is!

Húh  wow1 most nézem az árát ennek a zsírnak, hát biztosan nem venném meg, jó erre más is.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43338874&termek_al_id=26695&katnev=V%C3%ADzpumpa%20beszerel%C3%A9shez%20Molycote%20Spline%20zs%C3%ADr
Köszönöm.  wave
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #9071 Dátum: 2011.03.25 péntek, 20:21:14 »

Esetleg a zsír a bordás csatlakozáshoz (bár én azt tettem be ami itthon volt). A tömítőpasztát is csak pluszban ajánlottam, mert nekem az is volt elfekvőben (350 C-ig hőálló Loctite tömítő paszta)
A feltöltéskor légteleníts a vízpumpa házon is!

Húh  wow1 most nézem az árát ennek a zsírnak, hát biztosan nem venném meg, jó erre más is.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43338874&termek_al_id=26695&katnev=V%C3%ADzpumpa%20beszerel%C3%A9shez%20Molycote%20Spline%20zs%C3%ADr

Még jó hogy lehet kapni ezt a zsírt! wow1
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9072 Dátum: 2011.03.25 péntek, 21:12:24 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy elfér-e a mondeomon a 225/50 r17,es gumi? Most a gyári méret van fent, 225/45r17, de most legy gumicsere, és akkor lehet konfortosabbara váltanék ha elfér. a másk gyári méret: 205/55r 16.

Tisztelettel
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9073 Dátum: 2011.03.25 péntek, 21:44:51 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy elfér-e a mondeomon a 225/50 r17,es gumi? Most a gyári méret van fent, 225/45r17, de most legy gumicsere, és akkor lehet konfortosabbara váltanék ha elfér. a másk gyári méret: 205/55r 16.

Tisztelettel

24,9mm-el lenne nagyobb átmérőjű a kereked a gyárinál, emiatt a sebességed + 3,9%-kal térne el a mutatott sebességtől.
Amúgy befér alá, szerintem jól is mutatna...

Üdv: Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9074 Dátum: 2011.03.25 péntek, 21:47:05 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy elfér-e a mondeomon a 225/50 r17,es gumi? Most a gyári méret van fent, 225/45r17, de most legy gumicsere, és akkor lehet konfortosabbara váltanék ha elfér. a másk gyári méret: 205/55r 16.

Tisztelettel
Biztos,hogy elfér.Nekem 205/50r17 van rajta akkor a 225 szélesben is elfér.Sőt van rajtuk akine a te méreted 18-as méretben van rajta.Az utolsó méret amit írtál nekem és sokunknak ilyen a téli gumi mérete
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9075 Dátum: 2011.03.25 péntek, 23:02:23 »

Ma Nagytomi írása nyomán kivettem az EGR visszavezető csövet és ledugóztam mindkét oldalt. A cső pedig bekerül a garázsba.
És ha már olyan szépen le volt írva akkor kicseréltem a szervó szíjat is. Kb 10 perc volt.
Köszönöm a leírást Nagytomi.  worship worship worship

Nekem már eleve dugózva volt az EGR.
Rozsdamentes 1.5mm-es lemezből volt vágva a dugó.
Meg lehet nézni és okulni azoknak akik szerint ott már akár alufóliából is lehetne.
Igen, az ott egy lyuk rajta. Kezdte szétszedni.

Most 5mm-es rozsdamentes saválló acélból vágtam ki flexel mind a kettőt. Volt vagy 2 óra munka.
nekem benne van már lassan egy éve, a héten volt kibontva, nálam semmi baja sincs, igaz nem gyenge anyagból van, amikor csináltam fűrésszel akartam kivágni, megvettem a legjobb minőségű fűrészlapot, és egy húzás után eltűntek a fogak róla wow1 kb egy fél flexkorong kellett a kivágásához smile

ha ezt áteszi eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #9076 Dátum: 2011.03.25 péntek, 23:15:40 »

Én is így jártam a 2mm-es alu lemezzel, csak nekem már szabályos kör alakú volt a luk teljes átmérőben. A 2 milis saválló olyan volt, mint amikor 4-5 éve beraktam. Az bírta.

Ez azért is baromi furcsa, mert aluból van minden az EGR környékén, maga az EGR is az, de a kipuftól az EGR-ig a kipuf visszavezető cső is egy vékonyfalu alu cső.
Nekem is 3mm-es aluból van a dugó, kiváncsi vagyok meddig bírja...
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9077 Dátum: 2011.03.26 szombat, 12:59:02 »

Ez azért is baromi furcsa, mert aluból van minden az EGR környékén, maga az EGR is az, de a kipuftól az EGR-ig a kipuf visszavezető cső is egy vékonyfalu alu cső.
Nekem is 3mm-es aluból van a dugó, kiváncsi vagyok meddig bírja...
Nem tudom megmagyarázni,hogy miért. Volt már aki sörös dobozból vágott ki dugót és jó volt neki.  nemtudom
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9078 Dátum: 2011.03.26 szombat, 14:09:53 »

Csipp csiripp  eplus2 taps
Nem érzem hogy lenne ellenfelem  lol002
Köszi Bunyeknek a segítséget  worship
Barátja szuperul átírta a kocsit! Vagyis eddig kiváló! Mostmár, nem megy el az erő 2500-nál, most 4000fölött megy el, de addig nagyon frankó  smile
Ha nem lenne fülem körbeérne a szám  Grin
 party0038
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9079 Dátum: 2011.03.26 szombat, 14:45:44 »

Csipp csiripp  eplus2 taps
Nem érzem hogy lenne ellenfelem  lol002
Köszi Bunyeknek a segítséget  worship
Barátja szuperul átírta a kocsit! Vagyis eddig kiváló! Mostmár, nem megy el az erő 2500-nál, most 4000fölött megy el, de addig nagyon frankó  smile
Ha nem lenne fülem körbeérne a szám  Grin
 party0038
eljen

majd csinálhatsz videót is eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9080 Dátum: 2011.03.26 szombat, 15:09:09 »

eljen

majd csinálhatsz videót is eplus2
Kicsit még gyakorlok vele, és azonnal  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9081 Dátum: 2011.03.26 szombat, 15:35:40 »

Csipp csiripp  eplus2 taps
Nem érzem hogy lenne ellenfelem  lol002
Köszi Bunyeknek a segítséget  worship
Barátja szuperul átírta a kocsit! Vagyis eddig kiváló! Mostmár, nem megy el az erő 2500-nál, most 4000fölött megy el, de addig nagyon frankó  smile
Ha nem lenne fülem körbeérne a szám  Grin
 party0038

Nincs mit...de fékbetéteid iszonyat büdösek,de jól fognak azért szerintem... eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9082 Dátum: 2011.03.26 szombat, 15:43:18 »

Nincs mit...de fékbetéteid iszonyat büdösek,de jól fognak azért szerintem... eplus2
Azon a szerpentinen felfele, majdnem oldalbalöktem egy 300C-t tele niggerrel  eplus2 kicsit befhostam...de a gumi nem bírja a kanyarodási képességeimet  Grin

Felni hogy szuperál?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9083 Dátum: 2011.03.26 szombat, 15:52:12 »

Azon a szerpentinen felfele, majdnem oldalbalöktem egy 300C-t tele niggerrel  eplus2 kicsit befhostam...de a gumi nem bírja a kanyarodási képességeimet  Grin

Felni hogy szuperál?

Nagyon durván nézki a kocsin,de elkell vinnem kicentiroztatni mert ráz.....
Az enyémre is visszaakartuk rakni a chipet, de nem tudtuk mert nem engedte felülirni amit utoljára rárakott az a G+ciláda ford műszer, igy azt irta át ujból....olyan mintha Tdci szoftver lenne most a kocsimon és a gép is azt irta ki rá, kajak más mint előtte volt megint...én nem tudom miért szopozik az én kocsimmal a gyári műszer mindig.
Szerpentinen énis mértem egy motorossal Mánfától, azthitte hogy majd.....de követni sem tudott szinte....utánna bevártam azt csávó kérdezte mi van ebbe baz+dmeg?   eplus2
Jól fognak ezek az infinity-k,kicsit teszteltem is egyúttal... eljen
Azért a 225-ös gumikkat belehet rakni a kanyarba bátrabban és ez jó dolog.... eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9084 Dátum: 2011.03.26 szombat, 15:56:34 »

Nagyon durván nézki a kocsin,de elkell vinnem kicentiroztatni mert ráz.....
Az enyémre is visszaakartuk rakni a chipet, de nem tudtuk mert nem engedte felülirni amit utoljára rárakott az a G+ciláda ford műszer, igy azt irta át ujból....olyan mintha Tdci szoftver lenne most a kocsimon és a gép is azt irta ki rá, kajak más mint előtte volt megint...én nem tudom miért ***ozik az én kocsimmal a gyári műszer mindig.
Szerpentinen énis mértem egy motorossal Mánfától, azthitte hogy majd.....de követni sem tudott szinte....utánna bevártam azt csávó kérdezte mi van ebbe baz+dmeg?   eplus2
Jól fognak ezek az infinity-k,kicsit teszteltem is egyúttal... eljen
Azért a 225-ös gumikkat belehet rakni a kanyarba bátrabban és ez jó dolog.... eplus2
Szép is az a felni, most sírok is utána  rinya Grin
Te sem bírtad már anélkül, pedig azért jóval keményebben ment a Tied úgy alap szoftverrel, mint az enyém  nyes (odafele)
Kis Clio-s is azt hitte hogy pedig dehogy  smile ááá most büszke vagyok az autóra  Grin Csak valami gumi kéne rá ami kapaszkodik rendesen mert ez így félelmetes néha!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9085 Dátum: 2011.03.26 szombat, 16:02:33 »

24,9mm-el lenne nagyobb átmérőjű a kereked a gyárinál, emiatt a sebességed + 3,9%-kal térne el a mutatott sebességtől.
Amúgy befér alá, szerintem jól is mutatna...

Üdv: Laci

Szia! Ez a +3,9% akkor minusz, vagyis ennyivel kevesebbet fog mutatni az ora a valoshoz kepest, mert nagyobb atmeroju kerek (ballonosabb gumi) lesz rajta, es nagyobb lesz egy teljes fordulat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9086 Dátum: 2011.03.26 szombat, 17:01:09 »

Szerpentinen énis mértem egy motorossal Mánfától, azthitte hogy majd.....de követni sem tudott szinte....utánna bevártam azt csávó kérdezte mi van ebbe baz+dmeg?   eplus2
én lámpától mentem ma egy Ducatival városon kívül eplus2
100-ig nyomtam, aztán elvettem, hát sehol sem volt eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9087 Dátum: 2011.03.26 szombat, 17:03:19 »

Nagyon durván nézki a kocsin,de elkell vinnem kicentiroztatni mert ráz.....
Az enyémre is visszaakartuk rakni a chipet, de nem tudtuk mert nem engedte felülirni amit utoljára rárakott az a G+ciláda ford műszer, igy azt irta át ujból....olyan mintha Tdci szoftver lenne most a kocsimon és a gép is azt irta ki rá, kajak más mint előtte volt megint...én nem tudom miért ***ozik az én kocsimmal a gyári műszer mindig.

és a képek?? finom
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 17:17:45 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zeeeno
Vendég
« Új hozzászólás #9088 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:05:57 »

Sziasztok. 2,2 Tdci Mondeom van kiválóan müködik,csak alapjáraton ad valamiféle ciripelő hangot ami zavar.spanolot cseréltem de 3 nap után ujra kezdte.ha a fordulat 1000 fölé megy elhagyja a ciripelést!!ha van tippetek megköszönöm taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #9089 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:32:02 »

Nagyon durván nézki a kocsin,de elkell vinnem kicentiroztatni mert ráz.....
Az enyémre is visszaakartuk rakni a chipet, de nem tudtuk mert nem engedte felülirni amit utoljára rárakott az a G+ciláda ford műszer, igy azt irta át ujból....olyan mintha Tdci szoftver lenne most a kocsimon és a gép is azt irta ki rá, kajak más mint előtte volt megint...én nem tudom miért ***ozik az én kocsimmal a gyári műszer mindig.
Szerpentinen énis mértem egy motorossal Mánfától, azthitte hogy majd.....de követni sem tudott szinte....utánna bevártam azt csávó kérdezte mi van ebbe baz+dmeg?   eplus2
Jól fognak ezek az infinity-k,kicsit teszteltem is egyúttal... eljen
Azért a 225-ös gumikkat belehet rakni a kanyarba bátrabban és ez jó dolog.... eplus2
Na ugyehogy ugye!Jók azok a inf gummák! taps eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #9090 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:32:43 »

Csipp csiripp  eplus2 taps
Nem érzem hogy lenne ellenfelem  lol002
Köszi Bunyeknek a segítséget  worship
Barátja szuperul átírta a kocsit! Vagyis eddig kiváló! Mostmár, nem megy el az erő 2500-nál, most 4000fölött megy el, de addig nagyon frankó  smile
Ha nem lenne fülem körbeérne a szám  Grin
 party0038
Cheesy eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #9091 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:36:13 »

Ez azért is baromi furcsa, mert aluból van minden az EGR környékén, maga az EGR is az, de a kipuftól az EGR-ig a kipuf visszavezető cső is egy vékonyfalu alu cső.
Nekem is 3mm-es aluból van a dugó, kiváncsi vagyok meddig bírja...

az a cső nekem rozsdamentes..... Roll Eyes

amúgy,a lényeg,hogy a kipuffgáz el sem jusson odáig.ha jól levan tömítve a cső és a dugó között,akkor nemcsak hogy a forró gáz nem megy el odáig,de semmilyen hatása sem lesz a dugóra. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9092 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:39:48 »

Ha ez igaz lenne akkor nem ment volna tönkre, nem igaz?
Nézd meg a képet. Látszik, hogy elért odáig a gáz és ki is kezdte az anyagot.
Egyébként nem forró gázról volt szó, hanem gázról, és az előbb utóbb elér odáig.

Mellesleg a cső mindenkinek rozsdamentes, és aki azt írta, hogy alu az tévedett.
Kapargassa meg egy csavarhúzóval és rögtön látni fogja.

az a cső nekem rozsdamentes..... Roll Eyes

amúgy,a lényeg,hogy a kipuffgáz el sem jusson odáig.ha jól levan tömítve a cső és a dugó között,akkor nemcsak hogy a forró gáz nem megy el odáig,de semmilyen hatása sem lesz a dugóra. Wink wave
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #9093 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:25:26 »

Üdv. Segítsetek.Kettőst.-ű lendkerék és kuplung ...5-ös és 6-os váltó esetében csak a kinyomócs-ban különbözik vagy másban is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #9094 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:27:54 »

Ha ez igaz lenne akkor nem ment volna tönkre, nem igaz?
Nézd meg a képet. Látszik, hogy elért odáig a gáz és ki is kezdte az anyagot.
Egyébként nem forró gázról volt szó, hanem gázról, és az előbb utóbb elér odáig.

Mellesleg a cső mindenkinek rozsdamentes, és aki azt írta, hogy alu az tévedett.
Kapargassa meg egy csavarhúzóval és rögtön látni fogja.

egyszer régen-nem tudom,hogy emlékszel-e rá,megmértem lézeres hőmérővel az egr és a hűtőcső hőmérsékleteit, és képekkel is illusztráltam.egyértelműen biztos,hogy oda nem jut el a forró gáz,mert a lezárt cső egy "zsák"-ként viselkedik,és esze ágában sincs arra menni,ha ott falba ütközik.inkább áramlik a kipuff felé,amerre kissebb ellenállásba ütközik.Az az egr dugó amelyik szétég,az attól van,mert nem zárt tökéletesen,és szivárgott a kifuffgáz!Aztán jött a jó öreg kénsav és mindent megevett.A luk is így keletkezett a dugódon. Wink pias



megtaláltam a régi hsz-t,de a képek már megszűntek létezni sajna..... Cry
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg326950;topicseen#msg326950
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 20:32:20 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9095 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:34:34 »

Na akkor még egyszer.
A csőben levegő van. Elindulsz mondjuk Hannoverbe.
12 órát vezetsz egyhuzamban. Mikor kiszálsz tuti, hogy nem forró, de kipufogó gáz van a csőben.
A kipufogógáz, pedig szétmarja az acélt. Ennyi.

egyszer régen-nem tudom,hogy emlékszel-e rá,megmértem lézeres hőmérővel az egr és a hűtőcső hőmérsékleteit, és képekkel is illusztráltam.egyértelműen biztos,hogy oda nem jut el a forró gáz,mert a lezárt cső egy "zsák"-ként viselkedik,és esze ágában sincs arra menni,ha ott falba ütközik.inkább áramlik a kipuff felé,amerre kissebb ellenállásba ütközik.Az az egr dugó amelyik szétég,az attól van,mert nem zárt tökéletesen,és szivárgott a kifuffgáz!Aztán jött a jó öreg kénsav és mindent megevett.A luk is így keletkezett a dugódon. Wink pias



megtaláltam a régi hsz-t,de a képek már megszűntek létezni sajna..... Cry
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg326950;topicseen#msg326950
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9096 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:37:12 »

Üdv. Segítsetek.Kettőst.-ű lendkerék és kuplung ...5-ös és 6-os váltó esetében csak a kinyomócs-ban különbözik vagy másban is?

Szia!

Itt érdeklődj hétfőn, biztosan tudnak segíteni:

Hölgyek, Urak!
Ha esetleg valakinek még mindig volna kéttömegű problémája:
http://www.kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung%20akcio

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #9097 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:38:21 »

Na akkor még egyszer.
A csőben levegő van. Elindulsz mondjuk Hannoverbe.
12 órát vezetsz egyhuzamban. Mikor kiszálsz tuti, hogy nem forró, de kipufogó gáz van a csőben.
A kipufogógáz, pedig szétmarja az acélt. Ennyi.

 Roll Eyes ebben sem vagyok biztos,de legyen ennyi. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9098 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:40:33 »

A dugó kilyukadt. Adj akkor más magyarázatot.

 Roll Eyes ebben sem vagyok biztos,de legyen ennyi. Cheesy
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #9099 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:41:30 »

Szia!

Itt érdeklődj hétfőn, biztosan tudnak segíteni:

Hölgyek, Urak!
Ha esetleg valakinek még mindig volna kéttömegű problémája:
http://www.kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung%20akcio



Érdeklődtem. Nagyon drága. 155 egy lendkerék az enyémbe.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.324 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.