Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:01:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14665887 alkalommal)
0 Felhasználó és 137 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10250 Dátum: 2011.05.21 szombat, 09:45:38 »

ebben biztos vagyok,máshogy nem is szállíthatnának be!!!
de akkor miért nyomtuk, hogy csak a gyári(beszállíói)t??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10251 Dátum: 2011.05.21 szombat, 09:45:56 »

vigyor3

nekem sosem volt benne gyári

legutóbb Mann-t kapott, előtte ALCO volt benne, most nem tudom, hogy milyen fog bele menni

a gyári 12eft, ezek meg 4eft körül vannak. így hogy mostmár tudom, hogy ugyan azt tudja főleg nincs értelme a gyárinak, de még csak a Boschnak sem
ezért még megköveznek,te hitetlen.... eplus2

Jó a gyári,sőt van aki attól érzi magát biztonságban ha csak gyári van az autójában.És nincs is ezzel semmi baj! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10252 Dátum: 2011.05.21 szombat, 09:47:26 »


amúgy,az nem feltétlenül a szűrő erénye,ha fehér maradt,hanem inkább a tiszta üzemanyagé!Én csak a helyi kagylóson nyomom.itt 3ft-al kerül többe a nyál,mint az oil kutakon.és akkor elő kőkapok 1 kupont és még -5el kevesebbe van litere.szóval úgy néz ki,hogy a minőséggel nincs probléma.
A szűrő javára azt lehet felírni,hogy hozza a gyári előírásokat,és miután fémszemcse sem volt benne,így nyugodt vagyok,hogy a pumpa ,és a csúcsok is rendben vannak ebből a szempontból. Wink wave
jah és én meg 10-12ft-tal tankolok kevesebbe, mint ahogy azt itthon tehetném, csak át kell menni a következő városba, ahova amúgyis sokat járunk nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10253 Dátum: 2011.05.21 szombat, 09:49:14 »

de akkor miért nyomtuk, hogy csak a gyári(beszállíói)t??
a gyári bármikor rendelkezik biztonsági adatlappal,ami biztosít téged a megfelelő minőségről(legalább is a ford felől létezik ilyen).
Az u.gy.-akat sokszor azt sem lehet tudni,hogy honnan érkeztek.Azért itt marad némi "rés" a két gyártmány között.A többi meg hit kérdése.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10254 Dátum: 2011.05.21 szombat, 18:56:16 »

DomeSL!!

itt a kép róla:



ezután már a légszrőház van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10255 Dátum: 2011.05.21 szombat, 18:58:45 »

Igen. Ez az. Ami tutira hiányzik az az utolsó csődarab a sapkával.
Csak azt nem tudom, hogy sérült-e az előtte lévő csőelem.
Holnap megnézem.

Közben találtam én is ábrát.


DomeSL!!

itt a kép róla:


Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10256 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:03:40 »

Igen. Ez az. Ami tutira hiányzik az az utolsó csődarab a sapkával.
Csak azt nem tudom, hogy sérült-e az előtte lévő csőelem.
Holnap megnézem.

Közben találtam én is ábrát.

ok, szerintem a legutolsó sapkás részt oda fogom tudni adni.

a másodikat majd megnézem, ha neked megvan belőle egy sérült, akkor szerintem azt el tudjuk cserélni

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10257 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:04:11 »

Megbeszéltük.
eljen


ok, szerintem a legutolsó sapkás részt oda fogom tudni adni.

a másodikat majd megnézem, ha neked megvan belőle egy sérült, akkor szerintem azt el tudjuk cserélni
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10258 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:06:18 »

Megbeszéltük.
eljen


ok, a másodikat majd megnézem, hogy nekem mekkora kellene belőle a bekötéshez. de oda szerintem max egy 10-15cm-es darab kell.

a második darabját majd meg tudod nézni a tieden??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10259 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:08:18 »

Persze. De csak holnap 13 óra körül.
Amúgy nem biztos, hogy megsérült az is. Mert az az oldal mintha egybemaradt volna.
Mindjárt előszedek pár karambolos képet, hátha látszik.

ok, a másodikat majd megnézem, hogy nekem mekkora kellene belőle a bekötéshez. de oda szerintem max egy 10-15cm-es darab kell.

a második darabját majd meg tudod nézni a tieden??
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10260 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:16:13 »

Persze. De csak holnap 13 óra körül.
Amúgy nem biztos, hogy megsérült az is. Mert az az oldal mintha egybemaradt volna.
Mindjárt előszedek pár karambolos képet, hátha látszik.

ok, ha sérült majd 1-2 képet csinálj már róla, hogy mennyire worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10261 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:30:59 »

a gyári bármikor rendelkezik biztonsági adatlappal,ami biztosít téged a megfelelő minőségről(legalább is a ford felől létezik ilyen).
Az u.gy.-akat sokszor azt sem lehet tudni,hogy honnan érkeztek.Azért itt marad némi "rés" a két gyártmány között.A többi meg hit kérdése.

gyári az biztos hogy tudja amit kell neki....De pl ha rajta a BOSCH szám és az alapján kérsz bele BOSCH-t akkor kb feléért megkapod ugyanazt... eplus2
Utángyártottra meg azt irnak amit akarnak,de nembiztos hogy tudja is azt,vagy amit kellene....tédécéi meg kényes minden sz+rra amugyis.
Spec nekem ALCO volt mikor megvettem a kocsit és 8,5-et evett városban,sokaltam...kidobál belőle minden szürőt a petya(szó szerint) gyáriak bele, Mobil1 olaj és 2L-t csökkent a fogyim... szomoru1
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10262 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:42:36 »

Na rávettem magam két fröccs között és lementem megnézni.
Hát úgy hiányzik a cső ahogy kell. Az egész.
Az első elem van csak meg, az teljesen épen, ami a légszűrőháztól a dobbetét mögé megy le.

Amúgy ahogy néztem nincsenek agyon tömítve a csatlakozások (miért is lennének?), így simán pvc csőből is meg lehetne csinálni.
Végül is nem megy a motor közelébe sem, így a hőállóságnál sem számítana.
És akkor tényleg oda vezetném ahová csak akarom.

ok, ha sérült majd 1-2 képet csinálj már róla, hogy mennyire worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10263 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:45:15 »

Na rávettem magam két fröccs között és lementem megnézni.
Hát úgy hiányzik a cső ahogy kell. Az egész.
Az első elem van csak meg, az teljesen épen, ami a légszűrőháztól a dobbetét mögé megy le.

Amúgy ahogy néztem nincsenek agyon tömítve a csatlakozások (miért is lennének?), így simán pvc csőből is meg lehetne csinálni.
Végül is nem megy a motor közelébe sem, így a hőállóságnál sem számítana.
És akkor tényleg oda vezetném ahová csak akarom.

ott a csatlakozások igencsak viccesek, fogalmazzunk úgy, hogy nem tömítenek 100%-osan nyes

ha kell, akkor a utolsót oda tudom majd adni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10264 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:49:28 »

Rendben, szólj, ha felszabadult az alkatrész, meg írd meg az árat.
Mit szólsz a PVC-s megoldásra?
Az nagyon könnyen kezelhető. És nem akarom elkiabálni, de ránézésre szabvány mérettel rá lehet csatlakozni a szűrőház utáni elemre.

ott a csatlakozások igencsak viccesek, fogalmazzunk úgy, hogy nem tömítenek 100%-osan nyes

ha kell, akkor a utolsót oda tudom majd adni
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10265 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:57:12 »

Rendben, szólj, ha felszabadult az alkatrész, meg írd meg az árat.
Mit szólsz a PVC-s megoldásra?
Az nagyon könnyen kezelhető. És nem akarom elkiabálni, de ránézésre szabvány mérettel rá lehet csatlakozni a szűrőház utáni elemre.

oks

én is gondolkodtam rajta, csak azt a  hülye alakú becsatlakozást nem lehet vele megcsinálni a légszűrőházra. ott valami sokszögalaú a csó falbav

meg nekem még flexi cső is eszembe jutott
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10266 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:02:27 »

A flexi cső nagy ötlet.
Az első hülye alakú elem nem gond mivel az megvan.

oks

én is gondolkodtam rajta, csak azt a  hülye alakú becsatlakozást nem lehet vele megcsinálni a légszűrőházra. ott valami sokszögalaú a csó falbav

meg nekem még flexi cső is eszembe jutott
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.21 szombat, 20:04:33 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10267 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:03:56 »

Az általam linkelt képen a 8-as számú cső mire szolgál?

oks

én is gondolkodtam rajta, csak azt a  hülye alakú becsatlakozást nem lehet vele megcsinálni a légszűrőházra. ott valami sokszögalaú a csó falbav

meg nekem még flexi cső is eszembe jutott
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10268 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:05:39 »

Hú de durva ára van ennek a Cromax-nál. Még bontva is.
Hülyék ezek.

DomeSL!!

itt a kép róla:



ezután már a légszrőház van
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10269 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:05:57 »

A flexi cső nagy ötlet.

http://www.csiba.hu/flexibilis_csovek.html

a legfelső darab, aminek 4szögalakú a vége, az megvan??

mert ha az megvan, akkor kikapom a másik 2db-ot és akkor elküldöm a jövőhéten
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10270 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:08:27 »

Hú de durva ára van ennek a Cromax-nál. Még bontva is.
Hülyék ezek.

mennyi?? wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10271 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:11:14 »

Pont ezt néztem ki én is.

a legfelső darab, aminek 4szögalakú a vége, az megvan??
Az én értelmezésemben a legfelső darab ami a szűrőházra megy. Az megvan.

mert ha az megvan, akkor kikapom a másik 2db-ot és akkor elküldöm a jövőhéten
Jól gondold meg mert annyit nem fizetek amennyit a Cromaxnál kérnek érte.
Mit mondjak, tizedéből megcsinálom jobban. Hibátlanul tömítve.



Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10272 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:15:12 »

http://www.ventilatorlap.hu/legtechnikai-cs337-aluminium-flexi-c-75_91.html
Ezt nézd meg. És ez ráadásul nem nagy összeg.
Ilyet használnak a gyárakban ahova kijárunk. Lehet, hogy még ingyen is tudok.
Magas hőfokot kibír. Nem gyullad meg. Könnyen alakítható és szabható.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10273 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:16:17 »

Pont ezt néztem ki én is.
Az én értelmezésemben a legfelső darab ami a szűrőházra megy. Az megvan.
Jól gondold meg mert annyit nem fizetek amennyit a Cromaxnál kérnek érte.
Mit mondjak, tizedéből megcsinálom jobban. Hibátlanul tömítve.






a bekarikázott a legfelső.

azért kérdeztem, hogy mennyi, hogy annál kevesebbet tudjak mondani vigyor3


vagy pü-ben írd meg, hogy te mennyit gondoltál érte Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10274 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:17:04 »

http://www.ventilatorlap.hu/legtechnikai-cs337-aluminium-flexi-c-75_91.html
Ezt nézd meg. És ez ráadásul nem nagy összeg.
Ilyet használnak a gyárakban ahova kijárunk. Lehet, hogy még ingyen is tudok.
Magas hőfokot kibír. Nem gyullad meg. Könnyen alakítható és szabható.
ez is jó eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10275 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:21:01 »

Nem írom meg mert nem akarlak megsérteni.  eplus2
Írj valamit te.
Amúgy nem titok. A cromaxnál a két elem minimum 16 ezerre jönne ki bontva.
Szóval erről ennyit.

Ha tényleg csak a garázsba bevágnád akkor írj egy árat és megveszem.
Ha nem akkor az alu csőből megcsinálom, kb 3000-ből tömítéssel, színvonalas rögzítéssel, és egyénileg kialakított beszívó nyílással. (arra gondolok ami a másikon a sapka)
Mivel ilyen csövet tudok szerezni ingyen.
Ráadásul egy darabból az egészet. Szóval nem eresztene az tuti.
A súlya sem nagy.

Átmérő 80-500mm/1m
Alumíniumból készült
Magas aerodinamikai és szilárdsági jellemzők
Flexibilis légcsatornák
Éghetetlen korrózióálló anyagból készül
Légmentességet a varrat nagy tömörsége biztosítja



a bekarikázott a legfelső.

azért kérdeztem, hogy mennyi, hogy annál kevesebbet tudjak mondani vigyor3


vagy pü-ben írd meg, hogy te mennyit gondoltál érte Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.21 szombat, 20:26:16 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10276 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:26:10 »

Nem írom meg mert nem akarlak megsérteni.  eplus2
Írj valamit te.
Amúgy nem titok. A cromaxnál a két elem minimum 16 ezerre jönne ki bontva.
Szóval erről ennyit.

Ha tényleg csak a garázsba bevágnád akkor írj egy árat és megveszem.
Ha nem akkor az alu csőből megcsinálom, kb 3000-ből tömítéssel, színvonalas rögzítéssel, és egyénileg kialakított beszívó nyílással. (arra gondolok ami a másikon a sapka)


16e wow1 miből van ez?? vigyor3 ha tényleg annyit ér én kirakom a vitrinbe nyes

én 7e körül gondoltam a 2-ért. ahonnan a kép van, ott kb 10eft lenne posta nélkül.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10277 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:32:12 »

Holnap körbecsörgök, hogy tudnak-e úgy flexi alu csövet, hogy nem kell érte felmennem Pestre.
Utána elgondolkodok az ajánlatodon.
Nagyon jutányos, nem arról van szó. Csak szerintem a pehely könnyű alu cső ami egy darabból menne előre jobbnak tűnik.
Ráadásul oda menne ahová akarom.
Szóval ha neked is jó akkor mondjuk szerdáig válaszolok, ok?

Jól szét off-oltuk a topicot. Bár lehet más is tanul belőle.

16e wow1 miből van ez?? vigyor3 ha tényleg annyit ér én kirakom a vitrinbe nyes

én 7e körül gondoltam a 2-ért. ahonnan a kép van, ott kb 10eft lenne posta nélkül.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10278 Dátum: 2011.05.21 szombat, 22:50:48 »

Nem írom meg mert nem akarlak megsérteni.  eplus2
Írj valamit te.
Amúgy nem titok. A cromaxnál a két elem minimum 16 ezerre jönne ki bontva.
Szóval erről ennyit.

Ha tényleg csak a garázsba bevágnád akkor írj egy árat és megveszem.
Ha nem akkor az alu csőből megcsinálom, kb 3000-ből tömítéssel, színvonalas rögzítéssel, és egyénileg kialakított beszívó nyílással. (arra gondolok ami a másikon a sapka)
Mivel ilyen csövet tudok szerezni ingyen.
Ráadásul egy darabból az egészet. Szóval nem eresztene az tuti.
A súlya sem nagy.

Átmérő 80-500mm/1m
Alumíniumból készült
Magas aerodinamikai és szilárdsági jellemzők
Flexibilis légcsatornák
Éghetetlen korrózióálló anyagból készül
Légmentességet a varrat nagy tömörsége biztosítja

nem kell neki tömítettnek lennie, mert szűretlen levegőt akárhonnan lehet szívni. Akár direktszűrőt is tehetnél rá.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10279 Dátum: 2011.05.21 szombat, 23:06:48 »

Világos, hogy nem.
De viszont a hideg levegő jobb lenne, mint a meleg a motortérből.

nem kell neki tömítettnek lennie, mert szűretlen levegőt akárhonnan lehet szívni. Akár direktszűrőt is tehetnél rá.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10280 Dátum: 2011.05.21 szombat, 23:09:45 »

Világos, hogy nem.
De viszont a hideg levegő jobb lenne, mint a meleg a motortérből.

a turbótól úgyis jobban átmelegszik vigyor3

ezért kell a cooler
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10281 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 07:48:30 »

Világos, hogy nem.
De viszont a hideg levegő jobb lenne, mint a meleg a motortérből.

Ez igaz. De arra  vigyázni kell, hogy az esetlesen bejutó víz valahol kijusson. (extrém eset)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10282 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 10:12:15 »

... Mobil1 olaj és 2L-t csökkent a fogyim... szomoru1

sztem itt elég sokan mobil1 olajjal járunk, esetleg castrol-al merth többek között a legolcsóbb megoldás. aki kicsit odafigyel ki tud tartani v az 1ik v a másik mellett Smiley én pl mindig figyelek rá, h inkább a mobil1 jusson az autómba.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.22 vasárnap, 10:14:08 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10283 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 12:49:40 »

sztem itt elég sokan mobil1 olajjal járunk, esetleg castrol-al merth többek között a legolcsóbb megoldás. aki kicsit odafigyel ki tud tartani v az 1ik v a másik mellett Smiley én pl mindig figyelek rá, h inkább a mobil1 jusson az autómba.

A "gyári ford olaj" az castrol?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10284 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:06:43 »

A "gyári ford olaj" az castrol?
sokak szerint ugyan az a 2 (gyári és castrol)

csak azt nem értem, hogy akkor miért van benne 2-3-szoros árkülönbség...
senki sem olyan hülye, hogy ha valamit megveszenek drágábban, akkor ugyanazt eladja olcsón... Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10285 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:12:47 »

Talán azért mert a Castrolt azt megveszik az 1300-as Ladához is.
És csak az 1300-as Ladákhoz nem akarnak technológiát fentartani a rosszabb minőséghez.

sokak szerint ugyan az a 2 (gyári és castrol)

csak azt nem értem, hogy akkor miért van benne 2-3-szoros árkülönbség...
senki sem olyan hülye, hogy ha valamit megveszenek drágábban, akkor ugyanazt eladja olcsón... Roll Eyes
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10286 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:29:17 »

sokak szerint ugyan az a 2 (gyári és castrol)
na ja, én is ebben a dilemmában vagyok. Mindenesetre nekem Ford-os szokott belemenni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10287 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:31:59 »

na ja, én is ebben a dilemmában vagyok. Mindenesetre nekem Ford-os szokott belemenni.
nekünk opelba ment gyári GM olaj, (ami állítólag ugyan úgy castrol) és az egy nagy kalap szhar volt.
én nem próbálkozok vele, azt a +5eft-ot nekem megéri
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10288 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 14:11:51 »

sokak szerint ugyan az a 2 (gyári és castrol)

csak azt nem értem, hogy akkor miért van benne 2-3-szoros árkülönbség...
senki sem olyan hülye, hogy ha valamit megveszenek drágábban, akkor ugyanazt eladja olcsón... Roll Eyes

mivel a Ford olajat sem "gyárt" ezért ezt is beszállítatja. v mobil, v castrol a forrás ezt csak ők tudják mikor melyik. mivel nagyfelhasználók jó olcsón kapják, és a ford címke mégse olyan "látványos" az olajos polcon mint a Mobil-1 ezért az eredeti címkével nem kevés "címkedíjat" is fizetsz. vagyis a márkát is meg kell fizetned. más forrásokon keresztül kerülhet a polcokra ez is lényeges árkülönbséget tud eredményezni. összeadódik az ha azt nézed, h 1-1 kézen átkerüléskor mennyi % kerül rá. minél magasabb az induló annál több Ft 1-1%, és nem 1%-ok kerülnek fel.
egyik alkatrész beszállító cég oldalán volt (van?) fent a lista. én kb 1,5 éve láttam (alkatrészbolt belépőkóddal), h mi a gyári, és mit ajánlanak még.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.22 vasárnap, 14:24:40 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10289 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 14:37:06 »

mivel a Ford olajat sem "gyárt" ezért ezt is beszállítatja. v mobil, v castrol a forrás ezt csak ők tudják mikor melyik. mivel nagyfelhasználók jó olcsón kapják, és a ford címke mégse olyan "látványos" az olajos polcon mint a Mobil-1 ezért az eredeti címkével nem kevés "címkedíjat" is fizetsz. vagyis a márkát is meg kell fizetned. más forrásokon keresztül kerülhet a polcokra ez is lényeges árkülönbséget tud eredményezni. összeadódik az ha azt nézed, h 1-1 kézen átkerüléskor mennyi % kerül rá. minél magasabb az induló annál több Ft 1-1%, és nem 1%-ok kerülnek fel.
egyik alkatrész beszállító cég oldalán volt (van?) fent a lista. én kb 1,5 éve láttam (alkatrészbolt belépőkóddal), h mi a gyári, és mit ajánlanak még.
nyílván, de ha tudja a gyártó cég, hogy ezt el tudja adni jóval magasabb áron, akkor miért adná oda olcsóbban??

egy ilyen listát jó lenne látni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10290 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 15:17:15 »

nyílván, de ha tudja a gyártó cég, hogy ezt el tudja adni jóval magasabb áron, akkor miért adná oda olcsóbban??

egy ilyen listát jó lenne látni Wink

miért ne adná oda olcsóbban? ha van 1 fix vevő aki havonta vesz 100 egységet, és van 1 másik aki 1 esetleg 1,5 havonta (váltakozó időnként) vesz 80 egységet akkor az előbbinek nem éri meg jelentős kedvezményt adni??? a nagyobb tétel, és a törzsvásárló normális esetben számíthat erre. v te sehol nem vásárolsz kedvezményesen? ha esetleg mégis akkor miért kapsz kedvezményt? (és a baráti kapcsolatokat most hagyjuk)
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10291 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 15:25:17 »

miért ne adná oda olcsóbban? ha van 1 fix vevő aki havonta vesz 100 egységet, és van 1 másik aki 1 esetleg 1,5 havonta (váltakozó időnként) vesz 80 egységet akkor az előbbinek nem éri meg jelentős kedvezményt adni??? a nagyobb tétel, és a törzsvásárló normális esetben számíthat erre. v te sehol nem vásárolsz kedvezményesen? ha esetleg mégis akkor miért kapsz kedvezményt? (és a baráti kapcsolatokat most hagyjuk)
de ha nem ad oda másnak csomagolásra 100egységet, akkor az az olcsóbbik nincs a piacon. tehát az olcsóbbik vevői is rászorulnak a drágábbikra.
vagyis a 100 olcsó + 1 drágából lesz 101 drága

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10292 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 16:39:56 »

sztem itt elég sokan mobil1 olajjal járunk, esetleg castrol-al merth többek között a legolcsóbb megoldás. aki kicsit odafigyel ki tud tartani v az 1ik v a másik mellett Smiley én pl mindig figyelek rá, h inkább a mobil1 jusson az autómba.

igy van....sajnos utoljára ilyen takony FORD olajat tett bele a szerelőm,mert elkellett mennem és elfelejtettem mondani neki hogy ne.....8000-et ment vele a kocsi és TZS látta hogy néz ki amit leeresztettem, hát elszörnyedt picit,velem együtt. sajna kell pár olajcsere mire kitisztul az a trutyi amit otthagyott.....
Naplózva
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #10293 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 18:37:49 »

igy van....sajnos utoljára ilyen takony FORD olajat tett bele a szerelőm,mert elkellett mennem és elfelejtettem mondani neki hogy ne.....8000-et ment vele a kocsi és TZS látta hogy néz ki amit leeresztettem, hát elszörnyedt picit,velem együtt. sajna kell pár olajcsere mire kitisztul az a trutyi amit otthagyott.....
Akkor hadjuk a fordos olajat???
Inkább mást tegyek az autóba?Huh?
Balkobalko
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10294 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 19:13:03 »

Akkor hadjuk a fordos olajat???
Inkább mást tegyek az autóba?Huh?
Balkobalko
Nem hiszem, hogy baj lenne a fordos olajjal...én mindig azt használok és már kijött volna, ha bármi baj lenne vele....még semmi olajat nem fogyaszt az autóm, és pöccre indul a legnagyobb hidegekben is, meg 6-alatt fogyaszt.
Ha annyira vacak lenne, 10 év alatt meg az egy-kétszázezer km futás után már kijött volna a bibi.
Annyi a titok, hogy nem kell vele 20-at lemenni, max 15-öt...bár szerintem annak sincs semmi a motorjával, aki 20 ezrenként cseréli. Meg mondjuk én a 6 ezer/l forintos csoda-szuper kerámia-über-giga olajat  hehe is lecserélném max 15e után.. vigyor3  ami lehet épp hamisítvány... szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10295 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 20:15:43 »

Akkor hadjuk a fordos olajat???
Inkább mást tegyek az autóba?Huh?
Balkobalko

ezt mindenki döntse el maga...én nem ajánlom..ennyi....más meg igen.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10296 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 09:06:28 »

Nem hiszem, hogy baj lenne a fordos olajjal...én mindig azt használok és már kijött volna, ha bármi baj lenne vele....még semmi olajat nem fogyaszt az autóm, és pöccre indul a legnagyobb hidegekben is, meg 6-alatt fogyaszt.
Ha annyira vacak lenne, 10 év alatt meg az egy-kétszázezer km futás után már kijött volna a bibi.
Annyi a titok, hogy nem kell vele 20-at lemenni, max 15-öt...bár szerintem annak sincs semmi a motorjával, aki 20 ezrenként cseréli. Meg mondjuk én a 6 ezer/l forintos csoda-szuper kerámia-über-giga olajat  hehe is lecserélném max 15e után.. vigyor3  ami lehet épp hamisítvány... szomoru1

egyáltalán nem vacak. a bajságot ott látom, h van akinek nem igazán sikerült leszűrni a lényeget.
a Ford olajos flakon v Mobil-1 v Castrol olajat rejt. ha a Ford olaj csak a csatornafedő zsanérjának kenésére lenne jó akkor a Mobil-1 és a Castrol is pont ugyanarra jó ... ez pedig nem igaz. én is kizárólag "Ford" olajat töltök be mindig. 20E-ként cserélem, szűrővel együtt de még sose engedtem le kátrányszerű anyagot. a fogyim 6l körüli, és csak akkor indult szarul az autóm -10°C alatt amikor behalt az 1ik izzítógyertyám ... dehát ez dizli, ez ilyen nyes csere után csak hozzá kell érnem a kulcshoz bármilyen hidegbe, és úgy ketyeg mint 1 doxa.
nekem nem éri meg kb 2X annyit fizetni ugyanazért az olajér csak mert más matrica van ráragasztva. ha valaki az 1ik v másikhoz ragaszkodik (mobil1 <> castrol) akkor csak apróságra kell figyelni vásárláskor. felnézel a polcra és már látszik is melyik olaj van a flakonba még olvasni sem kell a címkét ... úgysincs rajta Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10297 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 09:20:08 »

egyáltalán nem vacak. a bajságot ott látom, h van akinek nem igazán sikerült leszűrni a lényeget.
a Ford olajos flakon v Mobil-1 v Castrol olajat rejt. ha a Ford olaj csak a csatornafedő zsanérjának kenésére lenne jó akkor a Mobil-1 és a Castrol is pont ugyanarra jó ... ez pedig nem igaz. én is kizárólag "Ford" olajat töltök be mindig. 20E-ként cserélem, szűrővel együtt de még sose engedtem le kátrányszerű anyagot. a fogyim 6l körüli, és csak akkor indult ***ul az autóm -10°C alatt amikor behalt az 1ik izzítógyertyám ... dehát ez dizli, ez ilyen nyes csere után csak hozzá kell érnem a kulcshoz bármilyen hidegbe, és úgy ketyeg mint 1 doxa.
nekem nem éri meg kb 2X annyit fizetni ugyanazért az olajér csak mert más matrica van ráragasztva. ha valaki az 1ik v másikhoz ragaszkodik (mobil1 <> castrol) akkor csak apróságra kell figyelni vásárláskor. felnézel a polcra és már látszik is melyik olaj van a flakonba még olvasni sem kell a címkét ... úgysincs rajta Smiley
De rajta van és az általában inkább castrol!!!  Wink felnyitod azt a tapadós címkét és olvasgatsz, megtalálod majd  wave
Ez volt a második olajcsere mióta megvan az autó...ahhoz képest hogy a ford olajat 6eFt-ért kapom meg, ahhoz képest az először beletöltött LiquiMoly vagymi igen drága volt...és mikor leengedtük olyan volt mint valami ragasztós dolog...ennek már nem volt olyan állaga...mintha ragadós fekete vizet engedtünk volna ki  szomoru1
kíváncsi vagyok erre a castrol-ra, remélem megérte a pénzét! Ezentúl úgyis csak fordos olaj kell  nyes
Amúgy szeptember óta a második olajcserém...40ekm  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10298 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 09:51:06 »

De rajta van és az általában inkább castrol!!!  Wink felnyitod azt a tapadós címkét és olvasgatsz, megtalálod majd  wave
Ez volt a második olajcsere mióta megvan az autó...ahhoz képest hogy a ford olajat 6eFt-ért kapom meg, ahhoz képest az először beletöltött LiquiMoly vagymi igen drága volt...és mikor leengedtük olyan volt mint valami ragasztós dolog...ennek már nem volt olyan állaga...mintha ragadós fekete vizet engedtünk volna ki  szomoru1
kíváncsi vagyok erre a castrol-ra, remélem megérte a pénzét! Ezentúl úgyis csak fordos olaj kell  nyes
Amúgy szeptember óta a második olajcserém...40ekm  eplus2
Te taxizol?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10299 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 09:56:30 »

Te taxizol?

Csak sokat meg suli miatt autópályán,átszeli a fél országot Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.