Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.04 hétfő, 22:03:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14536031 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10600 Dátum: 2011.06.17 péntek, 08:17:38 »

hali.egy ilyet akarok venni.ezt megérné megvenni?ez joféle?simán laptoppal lehet használni?
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1459522394
ilyesmit használtam korábban, de a laptopozást meg tudod unni egy idő után.
így vettem egy kézit, elég gagyi, de törlésre jó.
most is van a vaterán.
U380
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10601 Dátum: 2011.06.17 péntek, 08:35:31 »

ilyesmit használtam korábban, de a laptopozást meg tudod unni egy idő után.
így vettem egy kézit, elég gagyi, de törlésre jó.
most is van a vaterán.
U380

Ez az? http://www.dealextreme.com/p/u380-1-5-lcd-obd2-eobd-car-diagnostic-scanner-tester-35185

Vateran 7500 + szallitasi koltseg, egeszen araban van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10602 Dátum: 2011.06.17 péntek, 08:53:35 »

Ez az? http://www.dealextreme.com/p/u380-1-5-lcd-obd2-eobd-car-diagnostic-scanner-tester-35185

Vateran 7500 + szallitasi koltseg, egeszen araban van.

AndyA
Igen! Egy ilyen mindig jó a háznál.. Ha profi vagy, nyilván eszedbe se jut ilyen gagyit venni. De itt nem erről van szó, olvasni, törölni jó ez is. Én mindig kiolvasom törlés előtt, írja, hogy 2 van benne (általában), egy pending és egy másik, P0401 (EGR) asszem. aztán nyugtázom a napot és törlöm a hibát.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #10603 Dátum: 2011.06.17 péntek, 09:57:40 »

Akkor jó volt a tippem. Ha a hétvégéig nem ér ide a meginvitált szerelő ismerősöm, akkor lehet leszedem magam.
Az előtöltéssel kapcsolatosan annyit, hogy amikor legutóbb bevittem műhelybe (az egyenletlen alapjárat miatt) azt a tippet kapva hogy nem jó az előtöltés, akkor rátették gépre de semmit nem találtak. Még az adagolót is leszedték, beállítani rendesen mondván hogy nem e az rontott el valamit aki csinálta az hengerfejes dolgot is. De semmi.
Írtam privát üzenetet, de úgy látszik nem olvastad, ezért beírom ide is: Szabolcsban ugyan nem tudok megbízható szerelőt, de Karcagon igen. Ha érdekel, keress...
Naplózva
FTiby
Vendég
« Új hozzászólás #10604 Dátum: 2011.06.17 péntek, 10:16:56 »

Írtam privát üzenetet, de úgy látszik nem olvastad, ezért beírom ide is: Szabolcsban ugyan nem tudok megbízható szerelőt, de Karcagon igen. Ha érdekel, keress...

Köszi, ment vissza pü. Remélem ez már odaér, az előzőnél ezek szerint valamit nem jól csináltam küldés közben
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10605 Dátum: 2011.06.17 péntek, 12:10:13 »

hali.egy ilyet akarok venni.ezt megérné megvenni?ez joféle?simán laptoppal lehet használni?
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1459522394

Ez a kütyü vajon a 2002-es évjáratúval is kommunikál?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10606 Dátum: 2011.06.17 péntek, 12:15:07 »

Ez a kütyü vajon a 2002-es évjáratúval is kommunikál?

Alighanem, csak van par dolog, amit a pre-facelift autokon nem lehet kiolvasni. Ilyen pl. a PCS-k kodja. Beirni lehet, kiolvasni nem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10607 Dátum: 2011.06.17 péntek, 12:19:14 »

Alighanem, csak van par dolog, amit a pre-facelift autokon nem lehet kiolvasni. Ilyen pl. a PCS-k kodja. Beirni lehet, kiolvasni nem.

AndyA

Ahha, akkor ha beírni lehet, akkor ez azt jelenti, hogy újra programozni tudom a csúcsokat ugyi?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10608 Dátum: 2011.06.17 péntek, 12:23:33 »

Ahha, akkor ha beírni lehet, akkor ez azt jelenti, hogy újra programozni tudom a csúcsokat ugyi?

Igen, de ez csak ovattal javasolt.

Rendesen ujkoraban szokas beirni, majd a szamitogep avulast szamol a csucsokra es folyamatosan valtoztatja a beirt kodot - amit nem tudsz kiolvasni, de talan meg a faceliftesekbol is csak az eredetileg beirtat.

Neppertempo ujraprogramozni a csucsot, amikor elkezd gondja lenni, mert ettol ujabb 8-10 ezer km-ig jo lesz, es utana hal csak meg teljesen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #10609 Dátum: 2011.06.17 péntek, 14:10:16 »

A csúcsot újraprogramozni fölösleges időtöltés... A kocsi magának állítgatja a működési jellemzők függvényében. Sőt! A kocsi szélesebb tartományban képes újra paraméterezni a pcs vezérlést, mint amit a próbapad enged. Ha meg leakasztják az aksit és visszaáll a gyárira, akkor ha el tud indulni, kb. 1 perc alatt megint optimalizálja a működést.
Nekem pont ez történt. Megmérettem a csúcsokat, azt mondta a pad, hogy nem ad új kódot, a gépsárkány meg vidáman hasít. A múltkor kinyiffant az aksi, lecseréltem és az első indításnál zörgött morgott egy ijeszőt és onnatól megint minden a helyén van.
Ha ezt újra progizzák, max. az a pár másodpercnyi zajos működés marad el egy aksilevétel után.

Igen, de ez csak ovattal javasolt.

Rendesen ujkoraban szokas beirni, majd a szamitogep avulast szamol a csucsokra es folyamatosan valtoztatja a beirt kodot - amit nem tudsz kiolvasni, de talan meg a faceliftesekbol is csak az eredetileg beirtat.

Neppertempo ujraprogramozni a csucsot, amikor elkezd gondja lenni, mert ettol ujabb 8-10 ezer km-ig jo lesz, es utana hal csak meg teljesen.

AndyA

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10610 Dátum: 2011.06.17 péntek, 14:11:09 »

Igen, de ez csak ovattal javasolt.

Rendesen ujkoraban szokas beirni, majd a szamitogep avulast szamol a csucsokra es folyamatosan valtoztatja a beirt kodot - amit nem tudsz kiolvasni, de talan meg a faceliftesekbol is csak az eredetileg beirtat.

Neppertempo ujraprogramozni a csucsot, amikor elkezd gondja lenni, mert ettol ujabb 8-10 ezer km-ig jo lesz, es utana hal csak meg teljesen.

AndyA


Tudom, köszi, ezzel tisztában vagyok! Sajna ha pont akkor hal be valamelyik csúcs ( kopogásérzékelő ), amikor éjszaka kolbászolsz valami kietlen falu melletti senkiföldjén vagy külföldön ér a végzet, akkor jól jöhet vész esetére, mert azért mégiscsak olcsóbban tudod megúszni itthon, mint kemény valutáért külföldben leévő márkaszervizben.

Csak emiatt kérdeztem... wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10611 Dátum: 2011.06.17 péntek, 21:29:13 »

Na most már csak kíváncsiságból...

Kinek van középső kipuff dobja?  vigyor3

Nekem nincsen!!! flexi cső után 8méter cső és a hátsó dob...ez valami euro4 téma?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10612 Dátum: 2011.06.18 szombat, 00:22:52 »

Na most már csak kíváncsiságból...

Kinek van középső kipuff dobja?  vigyor3

Nekem nincsen!!! flexi cső után 8méter cső és a hátsó dob...ez valami euro4 téma?  Grin
nekem van asszem...

ha nincs az csak jó, kevesebbet kell kiírtani vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #10613 Dátum: 2011.06.18 szombat, 12:29:36 »

Sziasztok
 szükségem lenne egy adatra .: a turbó nyomás szabályzó elektromotor közlőrúdjának a paramétereire úgy mint hosszúság, furat közép távolság . anyag vastagság. mert ki lett cserélve a turbóm és a vákumos lett beszerelve de egy kis átalakítással s az elektromos pedig megy felújításra  és szükség volna a közlő rúdjára is ami át lett szabva .
ha valaki venné a fáradtságot s lemérné nekem s közölné a fent említett adatokat  hálás lennék.
 Előre is köszönöm.
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10614 Dátum: 2011.06.18 szombat, 14:45:43 »

Sziasztok

Ma kaptam egy töltönyomás szabályzás hibakódot. Ez a turbó, de mit taglal magában ez a baj?? Mit érdemes cserélni??
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10615 Dátum: 2011.06.18 szombat, 16:43:49 »

Sziasztok

Ma kaptam egy töltönyomás szabályzás hibakódot. Ez a turbó, de mit taglal magában ez a baj?? Mit érdemes cserélni??
mi a hibakód száma?
ha eu4es akkor valszeg a t. elektronika....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10616 Dátum: 2011.06.18 szombat, 18:29:17 »

mi a hibakód száma?
ha eu4es akkor valszeg a t. elektronika....

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      08.09.2004
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      kombi
Változat:      40-es sorozat
Motor:      Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      3.41
Emisszió:      Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Kristály Ezüst (met)
Belső anyag:      Tria

Csak az elektronika lehet a baj ilyen esetekben??
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10617 Dátum: 2011.06.18 szombat, 20:25:05 »

Na most már csak kíváncsiságból...

Kinek van középső kipuff dobja?  vigyor3

Nekem nincsen!!! flexi cső után 8méter cső és a hátsó dob...ez valami euro4 téma?  Grin
Nekem is van középső dob.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10618 Dátum: 2011.06.18 szombat, 20:51:25 »

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      08.09.2004
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      kombi
Változat:      40-es sorozat
Motor:      Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      3.41
Emisszió:      Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Kristály Ezüst (met)
Belső anyag:      Tria

Csak az elektronika lehet a baj ilyen esetekben??
eu4
szerintem igen.és általában is.de a konkrét hibakódszám azért sokat mondana,mert a fordítások nem mindig igazak.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10619 Dátum: 2011.06.18 szombat, 21:06:19 »

Ok! köszi

 Hibakód ha lesz még akkor majd felírom.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10620 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 10:39:40 »

Nekem is van középső dob.
úgy látom öreges aláhajlásommal, hogy nekem meg nincs.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10621 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 12:33:52 »

úgy látom öreges aláhajlásommal, hogy nekem meg nincs.
Na akkor nem vagyok egyedül  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #10622 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 19:47:32 »

Megskubizznátok? Ez az én EGR-m és EURO4-es motorom van, de nekem is van vákum cső az EGR-n. Szóval, ha ledugózom nem lesz hibaüzenet? GiN neked is így néz ki?



Sziasztok!

Nekem is ilyen az EGR-em, (2004 est 130-as TDCI) Van esetleg valakinek felesleges "dugója". Én is ledugóznám, persze egy tisztítás után, hátha jó lesz.
Köszönöm
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10623 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 20:24:18 »

Sziasztok!

Nekem is ilyen az EGR-em, (2004 est 130-as TDCI) Van esetleg valakinek felesleges "dugója". Én is ledugóznám, persze egy tisztítás után, hátha jó lesz.
Köszönöm

Waver fórumtársnak is megmondtam nevegyen rá mérget mert lesz motorlámpa kigyulladás a müszerfalon.Ő is bízott benne és nekem lett igazam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10624 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 20:26:00 »

Sziasztok!

Nekem is ilyen az EGR-em, (2004 est 130-as TDCI) Van esetleg valakinek felesleges "dugója". Én is ledugóznám, persze egy tisztítás után, hátha jó lesz.
Köszönöm

Csak is jobb lesz de minnél előbb annál jobb.Majd tapasztalod a különbséget.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10625 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 20:26:41 »

Waver fórumtársnak is megmondtam nevegyen rá mérget mert lesz motorlámpa kigyulladás a müszerfalon.Ő is bízott benne és nekem lett igazam.
nekem is ilyen az egr-em, de nálam nem világít a motorlámpa Cool vagy lehet, hogy kiégett benne az izzó fejvakaras Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #10626 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 20:39:30 »

Waver fórumtársnak is megmondtam nevegyen rá mérget mert lesz motorlámpa kigyulladás a müszerfalon.Ő is bízott benne és nekem lett igazam.

Na most aztán nem értem! Lehet, vagy nem lehet? Világítani fog, vagy nem? Lehet, hogy én nem értem?Smiley)))
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10627 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 20:40:47 »

Na most aztán nem értem! Lehet, vagy nem lehet? Világítani fog, vagy nem? Lehet, hogy én nem értem?Smiley)))

lehet dugózni az összeset, csak az eur4-esekben világítani fog a mil lámpa
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10628 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 20:42:52 »

Na most aztán nem értem! Lehet, vagy nem lehet? Világítani fog, vagy nem? Lehet, hogy én nem értem?Smiley)))

neked 2004es eu4es mocid van.szinte biztos,hogy fog világítani a csekkendzsin lámpa.de segond,eljössz hozzám h.telekre és törlöm a hibát neked 1 pillanat alatt. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #10629 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 20:59:15 »

neked 2004es eu4es mocid van.szinte biztos,hogy fog világítani a csekkendzsin lámpa.de segond,eljössz hozzám h.telekre és törlöm a hibát neked 1 pillanat alatt. Wink wave


 worship
Köszönöm ALF!

Úgy is ma "beszéltük", hogy szomszédok vagyunk!:) és megyek hozzád egy kis okosításra! taps

Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10630 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:27:22 »

használt már valaki castrol olajat?
Nekem annyira hangos lett tőle az autóm, hogy már gondolkozom rajta hogy kicseréljük így 3e km-után, mert idegesít...
Ezelőtt liqui moly volt benne, attól olyan szép volt a hangja...igaz az is elég drága olaj volt meg ez a castrol is!

Vagy lehetséges hogy mástól kopogós már ennyire?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10631 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:33:14 »

használt már valaki castrol olajat?
Nekem annyira hangos lett tőle az autóm, hogy már gondolkozom rajta hogy kicseréljük így 3e km-után, mert idegesít...
Ezelőtt liqui moly volt benne, attól olyan szép volt a hangja...igaz az is elég drága olaj volt meg ez a castrol is!

Vagy lehetséges hogy mástól kopogós már ennyire?

A gyári elvileg nem Castrol? Nekünk mind2ben az van,de nem hangosak tőle  szomoru1
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10632 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:40:45 »

A gyári elvileg nem Castrol? Nekünk mind2ben az van,de nem hangosak tőle  szomoru1
Én is úgy tudom, ezért fura...ez valami longlife is vagy mi a fene  Roll Eyes
mé kellett ez nekem...nem értem  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10633 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:44:49 »

Én is úgy tudom, ezért fura...ez valami longlife is vagy mi a fene  Roll Eyes
mé kellett ez nekem...nem értem  szomoru1

Én wyctortól rendeltem gyárit olcsóér,most kerül majd bele... Smiley
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10634 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:47:07 »

Én wyctortól rendeltem gyárit olcsóér,most kerül majd bele... Smiley
ezentúl én is csak azt!! az a legolcsóbb meg ehhez tervezték!! ha meg attól is kerreg beletöltöm azt a liqui-t! Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10635 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:48:55 »

ezentúl én is csak azt!! az a legolcsóbb meg ehhez tervezték!! ha meg attól is kerreg beletöltöm azt a liqui-t! Roll Eyes

Hát ja,ha azzal nem volt gond,akkor c-tervnek megfelel Smiley Bár nem tudom,annyival csak nem jobb,amennyivel drágább is...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10636 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:51:46 »

Hát ja,ha azzal nem volt gond,akkor c-tervnek megfelel Smiley Bár nem tudom,annyival csak nem jobb,amennyivel drágább is...
nemtudom, viszont azt igen, hogy a hangja az messze másabb volt mint most  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10637 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:56:03 »

nemtudom, viszont azt igen, hogy a hangja az messze másabb volt mint most  szomoru1

Nem lehet valami más baja van? Semmi más változás? Nem lehet az ékszíjtárcsád kezd behalni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10638 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:56:36 »

használt már valaki castrol olajat?
Nekem annyira hangos lett tőle az autóm, hogy már gondolkozom rajta hogy kicseréljük így 3e km-után, mert idegesít...
Ezelőtt liqui moly volt benne, attól olyan szép volt a hangja...igaz az is elég drága olaj volt meg ez a castrol is!

Vagy lehetséges hogy mástól kopogós már ennyire?
mi azt használjuk, de a di eleve hangosabb...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10639 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:57:37 »

ezentúl én is csak azt!! az a legolcsóbb meg ehhez tervezték!! ha meg attól is kerreg beletöltöm azt a liqui-t! Roll Eyes
én meg soha!! főleg nem így, hogy húzva is van a motorteljesítménye
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10640 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:59:27 »

én meg soha!! főleg nem így, hogy húzva is van a motorteljesítménye

Hát oké húzva van,de gondolom olyan 130-140 körülire nem? Akkor a gyári 130asba se lenne elég a gyári olaj?  szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10641 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 00:04:24 »

Hát oké húzva van,de gondolom olyan 130-140 körülire nem? Akkor a gyári 130asba se lenne elég a gyári olaj?  szomoru1
igen kb annyira, de lesz még tovább...


de én a 90-esbe se tenném bele vigyor3 de ez én vagyok, más meg nyugodtan használja vele...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10642 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 00:08:31 »

igen kb annyira, de lesz még tovább...


de én a 90-esbe se tenném bele vigyor3 de ez én vagyok, más meg nyugodtan használja vele...

Én nyugodt vagyok Cheesy Amíg ezzel nincs semmi baj,addig nem lesz változtatva Smiley Úgyis nyáron jön a nagy átalakítás...Smiley Illetve renoválás  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.20 hétfő, 00:18:41 írta Nika91127 » Naplózva
pagoo
Vendég
« Új hozzászólás #10643 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 09:42:35 »

Sziasztok
Van egy 2003 6. havi 2.0 tdci 130 le-s gépem.
A cr szivattyúból oldódik a fém, kell-e cserélni az egészet,( az kb mennyi mondjuk vmi gyári felújított vagy vmi hasonló használtat nem szeretnék, vagy elég-e cserélni azt a 60 ezer körüli szelepet, amit a cromax oldalán láttam?
A kocsi baromi nehezen indult, csak teker az indító a végtelenségig, és akkor is csak úgy, ha felöntöttem a go szűrőt.Az autót tavaly novemberben be lett tolva a kertbe, a héten hazajöttem, gondoltam kipróbálom és feltöltöttem az akksit és szinte egyből beindult, de ma már nem akart.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10644 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 09:53:29 »

Na most aztán nem értem! Lehet, vagy nem lehet? Világítani fog, vagy nem? Lehet, hogy én nem értem?Smiley)))


világitani fog.haelöbb nem is akkor kb 200-250km után biztosan...
Naplózva
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #10645 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 09:57:55 »

világitani fog.haelöbb nem is akkor kb 200-250km után biztosan...

Valami olyasmit olvastam, hogy át lehet programozni a "mintavételt" hosszabb időre és akkor ritkábban világít.
Tudtok erről valamit?
Ha nem lehet, akkor 200-250Kmenként ki kell törölni a hibát? Ez elég macerás lesz, mert akkor két naponta törölgetni kell nálam...

Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10646 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 09:58:03 »

Sziasztok
Van egy 2003 6. havi 2.0 tdci 130 le-s gépem.
A cr szivattyúból oldódik a fém, kell-e cserélni az egészet,( az kb mennyi mondjuk vmi gyári felújított vagy vmi hasonló használtat nem szeretnék, vagy elég-e cserélni azt a 60 ezer körüli szelepet, amit a cromax oldalán láttam?
A kocsi baromi nehezen indult, csak teker az indító a végtelenségig, és akkor is csak úgy, ha felöntöttem a go szűrőt.Az autót tavaly novemberben be lett tolva a kertbe, a héten hazajöttem, gondoltam kipróbálom és feltöltöttem az akksit és szinte egyből beindult, de ma már nem akart.

a szelepet ha kicseréled attól még a fogaskerekekről jönni fog a fém lefelé. miért is állna meg???
ha nem cseréled időbe a CR-t akkor meg se úszod annyival (ha még nem vagy elkésve) ... mert akkor CR + 4db porlasztó.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10647 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 10:06:11 »

Ha nem lehet, akkor 200-250Kmenként ki kell törölni a hibát? Ez elég macerás lesz, mert akkor két naponta törölgetni kell nálam...
Nekem is bevilágít minden 2.-3. beindításra. Hétvégente kiolvasom és kitörlöm. Mondjuk engem nem zavar.
Az jobban zavarna, ha hagynám a szívóoldalt teljesen elkormolódni szomoru1 mert az az egr az kormol rendesen sajna  levele

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10648 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 12:40:16 »

A gyári elvileg nem Castrol? Nekünk mind2ben az van,de nem hangosak tőle  szomoru1

Egy ceg, de megsem ugyanaz az olaj. A gyari Ford dobozokban BP van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10649 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 13:00:56 »

Egy ceg, de megsem ugyanaz az olaj. A gyari Ford dobozokban BP van.

AndyA
A gyáriban castrol van, legalább is a C3 az tuti castrol
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Oldalak: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.