Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:14:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
212
213
214
215
216
217
218
[
219
]
220
221
222
223
224
225
226
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14657441 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10900 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 11:18:59 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.03 vasárnap, 02:21:07
Srácok!
Kicseréltettem (sajnos nem ment sk) a generátorszíjat ékszíjtárcsával, feszítővel szíjjal és görgőkkel együtt, így már hallani valamit a motorhangból is. Sajna nem örülök, mert traktorhangja van, és volt olyan, hogy indításkor úgy járt első gázadásig, mintha nem menne egy henger, de reagált a gázpedálra és utána nem volt semmi rendellenesség. Ezenkívül alapjáraton néha megcsörren valami a motorban. Ha felveszem és belinkelem, meghallgatjátok?
Csak hogy már biztos legyek benne, hogy nem én hülyültem meg...
lánc esetleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10901 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 12:53:08 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.07.03 vasárnap, 05:54:57
Alf, a nem részecskeszűrősöket is ki kell nullázni valahol olajcsere után?
(Szerintem) csak a DPF szűrős jelez olajcsere intervallumot!
a vw konszern autóinál van olyan,hogy 15e km-enként dob egy szervízkulcsot,de annak is megvan a kódtörlés kézi metodikája.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10902 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 21:30:24 »
ma nagyon tróger dolgot tettem. ugyanis még mindig szivárog az olaj a szelepfedélnél, de sajnos mennem kellett vele úgy 200 km-t. Ellenben nem volt nálam ford olaj. ami nem is lenne baj, ha nem vettem volna észre félúton, hogy a minimum alá csusszant az olajszintem.
Mivel cserélem két héten belül az olajat egyébként is, plusz a tömítést is, ezért egy nagyon olcsó olajjal pótoltam normál szintig. kb 2 dl ment bele. 15w40 volt.
nem követtem el gyilkosságot az autó ellet?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10903 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 21:36:20 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.03 vasárnap, 21:30:24
ma nagyon tróger dolgot tettem. ugyanis még mindig szivárog az olaj a szelepfedélnél, de sajnos mennem kellett vele úgy 200 km-t. Ellenben nem volt nálam ford olaj. ami nem is lenne baj, ha nem vettem volna észre félúton, hogy a minimum alá csusszant az olajszintem.
Mivel cserélem két héten belül az olajat egyébként is, plusz a tömítést is, ezért egy nagyon olcsó olajjal pótoltam normál szintig. kb 2 dl ment bele. 15w40 volt.
nem követtem el gyilkosságot az autó ellet?
nem szép dolog.de mihamarabb cseréld le,mert ha nem keveredik el,hanem felhabosodik tőle,az nem fog jót tenni a turbónak elsősorban.így is azt javasolom,hogy ne kerülj olyan helyzetbe gyakran,amikor a turbó maxon dolgozik-amíg lenem cseréled az olajat.
minden valószínűség szerint nem történik semmi baja,de ilyet mégegyszer soha!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10904 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 09:10:48 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.03 vasárnap, 21:30:24
ma nagyon tróger dolgot tettem. ugyanis még mindig szivárog az olaj a szelepfedélnél, de sajnos mennem kellett vele úgy 200 km-t. Ellenben nem volt nálam ford olaj. ami nem is lenne baj, ha nem vettem volna észre félúton, hogy a minimum alá csusszant az olajszintem.
Mivel cserélem két héten belül az olajat egyébként is, plusz a tömítést is, ezért egy nagyon olcsó olajjal pótoltam normál szintig. kb 2 dl ment bele. 15w40 volt.
nem követtem el gyilkosságot az autó ellet?
Alapvetoen nem jo otlet, meg ha nem is csinal feltetlenul bajt. Meg az azonos (ertsd: szintetikus a szintetikussal, csak mas gyartotol) keveres sem feltetlenul jo otlet, mert mas az adalekolas, es agyoncsaphatjak egymas hatasat az adalekok. De a szintetikust asvanyival keverni... Csereld le az egeszet, amint tudod!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10905 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 12:43:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.30 csütörtök, 08:45:01
Legalabb 5 perc, de akar 6 vagy 7 is lehet, ha meg sosem csinaltad. Nagy kaland... :-)
AndyA
nem jött össze..
A probléma abból adódott, hgy a gyári dobozban nem a megfelelő szűrő volt... Először csak néztem és nem értettem, hogy van az, hogy ami most benne van, annak 3 csonkja van, amit most kaptam, annak meg csak kettő, és egy lyuk+biztonsági rögzítő.. de ahogy néztem a Cromax oldalon a fotókat, a dobozban egy 2000-2001 közötti TDDi olajszűrő volt..
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10906 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 13:24:30 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.04 hétfő, 12:43:50
nem jött össze..
A probléma abból adódott, hgy a gyári dobozban nem a megfelelő szűrő volt... Először csak néztem és nem értettem, hogy van az, hogy ami most benne van, annak 3 csonkja van, amit most kaptam, annak meg csak kettő, és egy lyuk+biztonsági rögzítő.. de ahogy néztem a Cromax oldalon a fotókat, a dobozban egy 2000-2001 közötti TDDi olajszűrő volt..
olaj??
azéé 1 olajszűrő egész másképp néz ki.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10907 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 13:27:50 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.03 vasárnap, 21:30:24
ma nagyon tróger dolgot tettem. ugyanis még mindig szivárog az olaj a szelepfedélnél, de sajnos mennem kellett vele úgy 200 km-t. Ellenben nem volt nálam ford olaj. ami nem is lenne baj, ha nem vettem volna észre félúton, hogy a minimum alá csusszant az olajszintem.
Mivel cserélem két héten belül az olajat egyébként is, plusz a tömítést is, ezért egy nagyon olcsó olajjal pótoltam normál szintig. kb 2 dl ment bele. 15w40 volt.
nem követtem el gyilkosságot az autó ellet?
2dl nem a világvége ... persze ahogy alf is írja "ha nem habosodik fel". bár a felhabosodás motorolajokra nem nagyon jellemző, mégis jó odafigyelni erre.
nekem csak az érdekes, h ha az alsó nívó alá esik az olajszint akkor abba édeskevés 2dl utántöltés. alsó nívó alól kb kellene 1 liter felhozni a szintet középre.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10908 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 13:50:22 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.07.04 hétfő, 13:27:50
2dl nem a világvége ... persze ahogy alf is írja "ha nem habosodik fel". bár a felhabosodás motorolajokra nem nagyon jellemző, mégis jó odafigyelni erre.
nekem csak az érdekes, h ha az alsó nívó alá esik az olajszint akkor abba édeskevés 2dl utántöltés. alsó nívó alól kb kellene 1 liter felhozni a szintet középre.
Nekem is érdekesnek tűnt..
Pedig nem egyszer ellenőriztem le. Hidd el, az úgy van. Nálam legalábbis ennyi kell hozzá a minimum jelöléstől a normál (köztes) szintig.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10909 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 13:53:04 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.07.04 hétfő, 13:27:50
2dl nem a világvége ... persze ahogy alf is írja "ha nem habosodik fel". bár a felhabosodás motorolajokra nem nagyon jellemző, mégis jó odafigyelni erre.
nekem csak az érdekes, h ha az alsó nívó alá esik az olajszint akkor abba édeskevés 2dl utántöltés. alsó nívó alól kb kellene 1 liter felhozni a szintet középre.
Nem lehetséges, hogy többféle olajpálca van forgalomban?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10910 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 14:19:57 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.04 hétfő, 13:53:04
Nem lehetséges, hogy többféle olajpálca van forgalomban?
Szoke noknek hosszabb, hogy beleerjen az olajba a vege...? :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10911 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 14:27:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.04 hétfő, 14:19:57
Szoke noknek hosszabb, hogy beleerjen az olajba a vege...? :-)
AndyA
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10912 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 16:28:25 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.04 hétfő, 13:50:22
Nekem is érdekesnek tűnt..
Pedig nem egyszer ellenőriztem le. Hidd el, az úgy van. Nálam legalábbis ennyi kell hozzá a minimum jelöléstől a normál (köztes) szintig.
valami nem kerek, de nem tudom mi. nem mondeo sajátosság, hanem a legtöbb autónál így van. a minimum már mondható drasztikus csökkenésnek de 2dl még akkor se jelentős ha csak 3 liter olaj kellene a teljes feltöltésig.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10913 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 16:34:19 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.07.04 hétfő, 16:28:25
valami nem kerek, de nem tudom mi. nem mondeo sajátosság, hanem a legtöbb autónál így van. a minimum már mondható drasztikus csökkenésnek de 2dl még akkor se jelentős ha csak 3 liter olaj kellene a teljes feltöltésig.
mk3 dízelnél min és max között kereken 1l különbség van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10914 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 18:31:13 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.04 hétfő, 13:53:04
Nem lehetséges, hogy többféle olajpálca van forgalomban?
De.
Ne parázz,hozd előre az olajcserét.Azt mondtad 2hét múlva tervezted.Nagy kaland.Csináljátok meg pár ezerrel korábban!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10915 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 18:38:03 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.04 hétfő, 18:31:13
De.
Ne parázz,hozd előre az olajcserét.Azt mondtad 2hét múlva tervezted.Nagy kaland.Csináljátok meg pár ezerrel korábban!
gondolkodóba estem, hogy következő szombaton megcsinálom magam. csak rá kell magam vennem és rá kell kéreckednem egy jó kis aknára. ahova 16-án vinném, ott rokon ótószerelő várna tárt karokkal, de korábban neki spec nem jó..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10916 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 18:42:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.04 hétfő, 16:34:19
mk3 dízelnél min és max között kereken 1l különbség van
akkor nekem fél lityi kellett volna a normál szintig.. hát ez se így volt. most ne írjátok, hogy nem volt vízszintesen az autó, mert nagyon is figyeltem erre a momentumra.. megyek lefotózom a pálcámat nektek
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10917 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 19:18:50 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.04 hétfő, 18:42:12
akkor nekem fél lityi kellett volna a normál szintig.. hát ez se így volt. most ne írjátok, hogy nem volt vízszintesen az autó, mert nagyon is figyeltem erre a momentumra.. megyek lefotózom a pálcámat nektek
Reméljuk a nívópálcára gondoltál...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10918 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 19:21:34 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.04 hétfő, 18:42:12
akkor nekem fél lityi kellett volna a normál szintig.. hát ez se így volt. most ne írjátok, hogy nem volt vízszintesen az autó, mert nagyon is figyeltem erre a momentumra.. megyek lefotózom a pálcámat nektek
elég, ha meleg volt a motor.
ez az 1l, meg tuti, beleöntöttünk 5l, min-en volt, kapott még egy flakkonnal és max-on volt. hideg motornál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10919 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 19:24:17 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.07.04 hétfő, 19:18:50
Reméljuk a nívópálcára gondoltál...
mellesleg ilyen a pálcátok nektek is?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.04 hétfő, 19:49:53 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10920 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 21:24:19 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.04 hétfő, 19:24:17
mellesleg ilyen a pálcátok nektek is?
[img]http://kepfeltoltes.hu/110704/DSC01394__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
nem.az enyém karakánabb!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10921 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 21:41:42 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.04 hétfő, 19:24:17
mellesleg ilyen a pálcátok nektek is?
Igen ugyan ez.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10922 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 21:45:35 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.04 hétfő, 21:24:19
nem.az enyém karakánabb!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10923 Dátum:
2011.07.04 hétfő, 21:46:03 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.04 hétfő, 19:24:17
mellesleg ilyen a pálcátok nektek is?
Úgy őszintén a többi hova lett,hogy és hol fogy neked ennyi el belőle?
?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10924 Dátum:
2011.07.05 kedd, 08:06:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.04 hétfő, 21:46:03
Úgy őszintén a többi hova lett,hogy és hol fogy neked ennyi el belőle?
?
ja ez ne tévesszen meg, komoly emelkedőn áll az autó a garázs előtt ennél a fotónál..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10925 Dátum:
2011.07.05 kedd, 21:01:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.01 szerda, 20:24:54
Porlasztócsúcs köré gumibetét a szelepfedélbe....így kérd, kb 2000/db..
köszi, kicseréltem!
a réginek a gumiredői kívül teljesen eltűntek.. letörölgettem körülötte, remélem fain lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.05 kedd, 21:02:51 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10926 Dátum:
2011.07.05 kedd, 22:24:48 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.05 kedd, 21:01:11
köszi, kicseréltem!
a réginek a gumiredői kívül teljesen eltűntek.. letörölgettem körülötte, remélem fain lesz.
Az lesz!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10927 Dátum:
2011.07.06 szerda, 09:30:29 »
Sziasztok Srácok!
Egy kis segítéséget kérnék Tőletek. Van egy 2006-os évjáratú 2.2 ST Tdci Mondeonk. Valós 108.000 km-er van benne. Minapokban az izzításjelző párszor világított, de leállás, majd ujraindítás után eltűnt. Teljestmény visszaesés nem történt. EGR szelep olyan 50.000 km-el ezelőtt volt cserélve. Gázolajszűrő 5000 km-el ezelőtt (gyárira). Olajszivárgás sehol sem látható, turbócsövek épek. Az autó nagyon csendesen, finoman (ZEN után
) egyenletesen jár. Szerintetek mi okozhatja ezt a hibát. Porlasztót kizárnám, mert 2.2-esre úgy tudom nem jellemző a meghibásodás nagy mértékben.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10928 Dátum:
2011.07.06 szerda, 10:24:16 »
Idézetet írta: lali002 - 2011.07.06 szerda, 09:30:29
Sziasztok Srácok!
Egy kis segítéséget kérnék Tőletek. Van egy 2006-os évjáratú 2.2 ST Tdci Mondeonk. Valós 108.000 km-er van benne. Minapokban az izzításjelző párszor világított, de leállás, majd ujraindítás után eltűnt. Teljestmény visszaesés nem történt. EGR szelep olyan 50.000 km-el ezelőtt volt cserélve. Gázolajszűrő 5000 km-el ezelőtt (gyárira). Olajszivárgás sehol sem látható, turbócsövek épek. Az autó nagyon csendesen, finoman (ZEN után
) egyenletesen jár. Szerintetek mi okozhatja ezt a hibát. Porlasztót kizárnám, mert 2.2-esre úgy tudom nem jellemző a meghibásodás nagy mértékben.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Hali
Hibakódolvasás legyen először!
Terhelésnél kezdett el villogni? mert az lehet bárminemű üzemanyagrendszeri probléma (nem csak pcs).
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10929 Dátum:
2011.07.06 szerda, 13:01:27 »
Amikor szerelgettem tegnap azt tapasztaltam, hogy a szelepfedél két legszélső csavarja lötyög. utánahúztam.
Normális ez? olajszivárgás pedig nem látszott ott.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10930 Dátum:
2011.07.06 szerda, 13:47:36 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.06 szerda, 13:01:27
Amikor szerelgettem tegnap azt tapasztaltam, hogy a szelepfedél két legszélső csavarja lötyög. utánahúztam.
Normális ez? olajszivárgás pedig nem látszott ott.
Nekem is szivárgott egy kicsit a szelepfedélnél, aztán mikor voltam Ervin-nél meghúzta a csavarokat
Azóta semmi olaj nincs a motoron, csak a váltón de ott töménytelenül...csak nemtom minek
Ha már itt tartunk, lehet attól olajos a váltó mert amikor cseréltem a szervó olajat az összevissza fröcskölt?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10931 Dátum:
2011.07.06 szerda, 14:30:43 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.06 szerda, 13:01:27
Amikor szerelgettem tegnap azt tapasztaltam, hogy a szelepfedél két legszélső csavarja lötyög. utánahúztam.
Normális ez? olajszivárgás pedig nem látszott ott.
ha 2 laza volt húzd végig az összeset, középről 2 irányba kifelé haladva.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10932 Dátum:
2011.07.06 szerda, 16:43:18 »
Idézetet írta: lali002 - 2011.07.06 szerda, 09:30:29
Sziasztok Srácok!
Egy kis segítéséget kérnék Tőletek. Van egy 2006-os évjáratú 2.2 ST Tdci Mondeonk. Valós 108.000 km-er van benne. Minapokban az izzításjelző párszor világított, de leállás, majd ujraindítás után eltűnt. Teljestmény visszaesés nem történt. EGR szelep olyan 50.000 km-el ezelőtt volt cserélve. Gázolajszűrő 5000 km-el ezelőtt (gyárira). Olajszivárgás sehol sem látható, turbócsövek épek. Az autó nagyon csendesen, finoman (ZEN után
) egyenletesen jár. Szerintetek mi okozhatja ezt a hibát. Porlasztót kizárnám, mert 2.2-esre úgy tudom nem jellemző a meghibásodás nagy mértékben.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Hibakód olvasás, lehetőleg villogó izzításjelzőnél. Nekem pl. inditás után csinálta közvetlenül, és turbó-s hibakódod tobott ki. Úgy néz ki csak le volt kormolódva a turbóm a városi használattól.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10933 Dátum:
2011.07.06 szerda, 19:26:01 »
Idézetet írta: lali002 - 2011.07.06 szerda, 09:30:29
Sziasztok Srácok!
Egy kis segítéséget kérnék Tőletek. Van egy 2006-os évjáratú 2.2 ST Tdci Mondeonk. Valós 108.000 km-er van benne. Minapokban az izzításjelző párszor világított, de leállás, majd ujraindítás után eltűnt. Teljestmény visszaesés nem történt. EGR szelep olyan 50.000 km-el ezelőtt volt cserélve. Gázolajszűrő 5000 km-el ezelőtt (gyárira). Olajszivárgás sehol sem látható, turbócsövek épek. Az autó nagyon csendesen, finoman (ZEN után
) egyenletesen jár. Szerintetek mi okozhatja ezt a hibát. Porlasztót kizárnám, mert 2.2-esre úgy tudom nem jellemző a meghibásodás nagy mértékben.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Pedig volt teljesítményvesztésed,csak nem abban a tartományban használtad,ahol észrevetted volna.
Ha villog az izzításjelző,akkor már vészüzemben van a verda.Nálad ez lehet csúcs-kizártad,lehet turbóelektronika-esélyes,és lehet egr szelep is,mert a 2.2ben arra is dob vészüzemet,nem csak csekkendzsint.szóval először hibakódolvasás,aztán no para,a turbóelektronika javítható!
Ha pestkörnyéki vagy ,gyere ki hozzám,kiolvassuk a hibatárolódat-lé nélkül és dumálunk egy jót!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10934 Dátum:
2011.07.06 szerda, 20:44:01 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.07.06 szerda, 16:43:18
Hibakód olvasás, lehetőleg villogó izzításjelzőnél. Nekem pl. inditás után csinálta közvetlenül, és turbó-s hibakódod tobott ki. Úgy néz ki csak le volt kormolódva a turbóm a városi használattól.
Hello
Mit csináltál vele? megmozgattad
? ...
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10935 Dátum:
2011.07.06 szerda, 20:52:18 »
Idézetet írta: roberto76 - 2011.07.06 szerda, 20:44:01
Hello
Mit csináltál vele? megmozgattad
? ...
Hi,
Yes, nekem euro4-s, tehát elektromos. Leszedtem a biztosítógyűrűt a mozgatórúd végérő,l ami az elektronikára megy és megmozgattam finoman+volt egy jó kis autópályás menetem tartósan 3000f/min felett és úgy néz ki megoldotta. kop-kop-kop.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10936 Dátum:
2011.07.06 szerda, 21:07:16 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.06 szerda, 19:26:01
Pedig volt teljesítményvesztésed,csak nem abban a tartományban használtad,ahol észrevetted volna.
Ha villog az izzításjelző,akkor már vészüzemben van a verda.Nálad ez lehet csúcs-kizártad,lehet turbóelektronika-esélyes,és lehet egr szelep is,mert a 2.2ben arra is dob vészüzemet,nem csak csekkendzsint.szóval először hibakódolvasás,aztán no para,a turbóelektronika javítható!
Ha pestkörnyéki vagy ,gyere ki hozzám,kiolvassuk a hibatárolódat-lé nélkül és dumálunk egy jót!
Köszönöm szépen a segítséget, sajnos nem Pest mellett lakom. Megpróbálok egy jó húzósat menni vele, lehet jót tesz neki :-) , meglátjuk, hogy utána mit fog mutatni. EGR-t, ha több időm lesz, akkor dugózom.
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10937 Dátum:
2011.07.06 szerda, 21:26:17 »
Idézetet írta: lali002 - 2011.07.06 szerda, 21:07:16
Köszönöm szépen a segítséget, sajnos nem Pest mellett lakom. Megpróbálok egy jó húzósat menni vele, lehet jót tesz neki :-) , meglátjuk, hogy utána mit fog mutatni. EGR-t, ha több időm lesz, akkor dugózom.
lehet,hogy más is tud neked segíteni hibakódolvasásban,ha megírod,hogy milyen útvonalon közlekedsz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10938 Dátum:
2011.07.07 csütörtök, 19:57:39 »
Sziasztok!
Emberkét keresek aki ledugózná nekem az EGR szelepet, és kitakaritaná az EGR-szívósort.
Természetesen nem ingyen gondoltam.
Székesfehérvár-Mór környékéről.
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10939 Dátum:
2011.07.08 péntek, 05:09:32 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2011.07.07 csütörtök, 19:57:39
Sziasztok!
Emberkét keresek aki ledugózná nekem az EGR szelepet, és kitakaritaná az EGR-szívósort.
Természetesen nem ingyen gondoltam.
Székesfehérvár-Mór környékéről.
Házilag is meg lehet csinálni. Nem egy nagy ördöngősség.
Találsz leírást is róla.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10940 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 08:39:25 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.06.23 csütörtök, 14:49:04
nekem amikor először kilyukadt a cső azonnal lehetett látni a tükörbe, h mi a baj. kicseréltem jó is lett. aztán kb 70Ekm után megint kilyukadt, de én akkor nem füstöt láttam a tükörbe hanem mumusokat, és hulló 10ezreseket. füst nélkül, de erőtlenül közlekedtem vele 1-2 napot mire egyáltalán rávettem magam arra, h megnézzem a csöveket és szembesüljek a sokkal szomorúbb valósággal (mert a hibajelenség egész más volt mint először). 2000-2500 fölött lehetett érezni erőt is az autóba, nem úgy mint korábban de ha éppen olyanja volt akkor a szemét is kinyomhattam. aztán mégis a cső volt lyukas. a vicc az egészbe, h az első alkalommal kisebb volt a lyuk mint a 2. alkalommal.
én mindenképp erre kezdenék keresgélni első körben.
Folyt köv…
Sajnos nem nagyon volt időm és lehetőségem gép elé ülni az elmúlt hetekben…
Még akkor megnéztem a t.csöveket aknából de semmit nem lehet sem rajtuk sem pedig a környékükön látni, tapintani. Gázadásra már 1300-tól érezni a csőben hogy nő a nyomás és megnéztem a lapátállító rudazatot is, és az is mozog gázadásra.
Nekem az a gyanúm, hogy nem levegő hanem go ellátás lehet, vagy esetleg gázpedál jeladós valami.
Amikor nem akar menni olyan érzés mintha nem kapna üzemanyagot. Hiába nyomom padlóig még akkor is jobban ment amikor pcs csere előtt vészüzemben közlekedtem vele.
Aztán szinte egyik pillanatról a másikra minden ok.
Csináltam olyan próbát, hogy 4.-ben gyorsulgattam vele 1200-2000 es fordulatig.(gáz-gurulás-gáz) és egyszer csak megindult…
Nem értem…
Első körben gondolkozom egy Protec-es vagy Spuris kúrán…
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10941 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 12:15:14 »
Idézetet írta: zsapeti - 2011.07.11 hétfő, 08:39:25
Folyt köv…
Sajnos nem nagyon volt időm és lehetőségem gép elé ülni az elmúlt hetekben…
Még akkor megnéztem a t.csöveket aknából de semmit nem lehet sem rajtuk sem pedig a környékükön látni, tapintani. Gázadásra már 1300-tól érezni a csőben hogy nő a nyomás és megnéztem a lapátállító rudazatot is, és az is mozog gázadásra.
Nekem az a gyanúm, hogy nem levegő hanem go ellátás lehet, vagy esetleg gázpedál jeladós valami.
Amikor nem akar menni olyan érzés mintha nem kapna üzemanyagot. Hiába nyomom padlóig még akkor is jobban ment amikor pcs csere előtt vészüzemben közlekedtem vele.
Aztán szinte egyik pillanatról a másikra minden ok.
Csináltam olyan próbát, hogy 4.-ben gyorsulgattam vele 1200-2000 es fordulatig.(gáz-gurulás-gáz) és egyszer csak megindult…
Nem értem…
Első körben gondolkozom egy Protec-es vagy Spuris kúrán…
hy.a spurit nem kuraszerüen kell használni hanem folyamatosan.ésakkor lesz jo hatással.50ml/50l go. én minden tankoláskor rakok bele,néha többet is.üdv.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10942 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 14:16:00 »
Idézetet írta: lali002 - 2011.07.06 szerda, 09:30:29
EGR szelep olyan 50.000 km-el ezelőtt volt cserélve.
Na ilyet se olvastam még.
Naplózva
Jumurdzsak
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10943 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 21:30:41 »
Sziasztok!
Az elmúlt napokban arra lettem figyelmes, hogy egyenletes, 120-as tempónál elkezd rángatni a gép, de ha gyorsítok, vagy lassítok valamelyest kisimul a járása! Plusz mintha kissé erőtlen is lenne az autó! Van valami ötletetek mi lehet az oka?
Naplózva
2003, 2.0 TDCI, FL, 6 seb, 130 HP, Trend, 4a, pezsgő
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10944 Dátum:
2011.07.11 hétfő, 22:07:36 »
Idézetet írta: Jumurdzsak - 2011.07.11 hétfő, 21:30:41
Sziasztok!
Az elmúlt napokban arra lettem figyelmes, hogy egyenletes, 120-as tempónál elkezd rángatni a gép, de ha gyorsítok, vagy lassítok valamelyest kisimul a járása! Plusz mintha kissé erőtlen is lenne az autó! Van valami ötletetek mi lehet az oka?
klimazol kozben?
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10945 Dátum:
2011.07.12 kedd, 07:51:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.23 csütörtök, 18:33:55
még az lehet, ha mégis megjön az ereje, hogy a feltöltő csapágyazása problémás. Lassan pörög fel, de ha már van fordulat, tölt rendesen. Az enyémnél is volt hasonló, mielőtt megadta magát egy diszkrét tengelytörés keretében.
Ezt a lassan felpörgést hogy kell érteni?
1 gázadáson belül, vagy kellett menned x kilométert x fordulaton és utánna jó lett?
turbót hol vetted és mennyi volt ha meg lehet kérdezni?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.12 kedd, 07:53:20 írta zsapeti
»
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10946 Dátum:
2011.07.12 kedd, 10:04:08 »
Idézetet írta: zsapeti - 2011.07.12 kedd, 07:51:26
Ezt a lassan felpörgést hogy kell érteni?
1 gázadáson belül, vagy kellett menned x kilométert x fordulaton és utánna jó lett?
turbót hol vetted és mennyi volt ha meg lehet kérdezni?
Felpörgeted 3000-ig, nem megy rendesen, visszaaengeded 2000-ig, majd nyomsz egy kövéret és akkor már megy.
Turbót Libertate fórumtárstól vettem, 90eFt volt, állítólag 60eKm-t futott.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10947 Dátum:
2011.07.12 kedd, 14:45:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.12 kedd, 10:04:08
Felpörgeted 3000-ig, nem megy rendesen, visszaaengeded 2000-ig, majd nyomsz egy kövéret és akkor már megy.
Turbót Libertate fórumtárstól vettem, 90eFt volt, állítólag 60eKm-t futott.
És gondolom ha x ideig alapjárat körüli fordulaton mentél vele akkor újra csak a felpörgetés után kapott életre, vagy akkor már mindegy volt és bármikor megindult?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10948 Dátum:
2011.07.12 kedd, 15:05:23 »
Idézetet írta: zsapeti - 2011.07.12 kedd, 14:45:47
És gondolom ha x ideig alapjárat körüli fordulaton mentél vele akkor újra csak a felpörgetés után kapott életre, vagy akkor már mindegy volt és bármikor megindult?
ha lusta, akkor lusta.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10949 Dátum:
2011.07.12 kedd, 15:08:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.12 kedd, 15:05:23
ha lusta, akkor lusta.
akkor nálam szerintem nem ez a szitu, mert ha egyszer elkapta a fonalat onnantól már megy mint a barom.
Holnap kezdem az folyamat elejétől a nyomozást. Először is kap egy új GO szűrőt...
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak:
1
...
212
213
214
215
216
217
218
[
219
]
220
221
222
223
224
225
226
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ