Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:21:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 225 226 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14657694 alkalommal)
0 Felhasználó és 169 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10900 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 11:18:59 »

Srácok!
Kicseréltettem (sajnos nem ment sk) a generátorszíjat ékszíjtárcsával, feszítővel szíjjal és görgőkkel együtt, így már hallani valamit a motorhangból is. Sajna nem örülök, mert traktorhangja van, és volt olyan, hogy indításkor úgy járt első gázadásig, mintha nem menne egy henger, de reagált a gázpedálra és utána nem volt semmi rendellenesség. Ezenkívül alapjáraton néha megcsörren valami a motorban. Ha felveszem és belinkelem, meghallgatjátok?
Csak hogy már biztos legyek benne, hogy nem én hülyültem meg...

lánc esetleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10901 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 12:53:08 »

Alf, a nem részecskeszűrősöket is ki kell nullázni valahol olajcsere után?

(Szerintem) csak a DPF szűrős jelez olajcsere intervallumot! vigyor3

a vw konszern autóinál van olyan,hogy 15e km-enként dob egy szervízkulcsot,de annak is megvan a kódtörlés kézi metodikája.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10902 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 21:30:24 »

ma nagyon tróger dolgot tettem. ugyanis még mindig szivárog az olaj a szelepfedélnél, de sajnos mennem kellett vele úgy 200 km-t. Ellenben nem volt nálam ford olaj. ami nem is lenne baj, ha nem vettem volna észre félúton, hogy a minimum alá csusszant az olajszintem.  falbav
Mivel cserélem két héten belül az olajat egyébként is, plusz a tömítést is, ezért egy nagyon olcsó olajjal pótoltam normál szintig. kb 2 dl ment bele. 15w40 volt.
nem követtem el gyilkosságot az autó ellet?  uglystupid2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10903 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 21:36:20 »

ma nagyon tróger dolgot tettem. ugyanis még mindig szivárog az olaj a szelepfedélnél, de sajnos mennem kellett vele úgy 200 km-t. Ellenben nem volt nálam ford olaj. ami nem is lenne baj, ha nem vettem volna észre félúton, hogy a minimum alá csusszant az olajszintem.  falbav
Mivel cserélem két héten belül az olajat egyébként is, plusz a tömítést is, ezért egy nagyon olcsó olajjal pótoltam normál szintig. kb 2 dl ment bele. 15w40 volt.
nem követtem el gyilkosságot az autó ellet?  uglystupid2
ejnye1 nem szép dolog.de mihamarabb cseréld le,mert ha nem keveredik el,hanem felhabosodik tőle,az nem fog jót tenni a turbónak elsősorban.így is azt javasolom,hogy ne kerülj olyan helyzetbe gyakran,amikor a turbó maxon dolgozik-amíg lenem cseréled az olajat.
minden valószínűség szerint nem történik semmi baja,de ilyet mégegyszer soha! pias Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10904 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 09:10:48 »

ma nagyon tróger dolgot tettem. ugyanis még mindig szivárog az olaj a szelepfedélnél, de sajnos mennem kellett vele úgy 200 km-t. Ellenben nem volt nálam ford olaj. ami nem is lenne baj, ha nem vettem volna észre félúton, hogy a minimum alá csusszant az olajszintem.  falbav
Mivel cserélem két héten belül az olajat egyébként is, plusz a tömítést is, ezért egy nagyon olcsó olajjal pótoltam normál szintig. kb 2 dl ment bele. 15w40 volt.
nem követtem el gyilkosságot az autó ellet?  uglystupid2

Alapvetoen nem jo otlet, meg ha nem is csinal feltetlenul bajt. Meg az azonos (ertsd: szintetikus a szintetikussal, csak mas gyartotol) keveres sem feltetlenul jo otlet, mert mas az adalekolas, es agyoncsaphatjak egymas hatasat az adalekok. De a szintetikust asvanyival keverni... Csereld le az egeszet, amint tudod!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10905 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 12:43:50 »

Legalabb 5 perc, de akar 6 vagy 7 is lehet, ha meg sosem csinaltad. Nagy kaland... :-)

AndyA

nem jött össze..  falbav

A probléma abból adódott, hgy a gyári dobozban nem a megfelelő szűrő volt... Először csak néztem és nem értettem, hogy van az, hogy ami most benne van, annak 3 csonkja van, amit most kaptam, annak meg csak kettő, és egy lyuk+biztonsági rögzítő.. de ahogy néztem a Cromax oldalon a fotókat, a dobozban egy 2000-2001 közötti TDDi olajszűrő volt..  szomoru1
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10906 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 13:24:30 »

nem jött össze..  falbav

A probléma abból adódott, hgy a gyári dobozban nem a megfelelő szűrő volt... Először csak néztem és nem értettem, hogy van az, hogy ami most benne van, annak 3 csonkja van, amit most kaptam, annak meg csak kettő, és egy lyuk+biztonsági rögzítő.. de ahogy néztem a Cromax oldalon a fotókat, a dobozban egy 2000-2001 közötti TDDi olajszűrő volt..  szomoru1


olaj??

azéé 1 olajszűrő egész másképp néz ki.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10907 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 13:27:50 »

ma nagyon tróger dolgot tettem. ugyanis még mindig szivárog az olaj a szelepfedélnél, de sajnos mennem kellett vele úgy 200 km-t. Ellenben nem volt nálam ford olaj. ami nem is lenne baj, ha nem vettem volna észre félúton, hogy a minimum alá csusszant az olajszintem.  falbav
Mivel cserélem két héten belül az olajat egyébként is, plusz a tömítést is, ezért egy nagyon olcsó olajjal pótoltam normál szintig. kb 2 dl ment bele. 15w40 volt.
nem követtem el gyilkosságot az autó ellet?  uglystupid2

2dl nem a világvége ... persze ahogy alf is írja "ha nem habosodik fel". bár a felhabosodás motorolajokra nem nagyon jellemző, mégis jó odafigyelni erre.
nekem csak az érdekes, h ha az alsó nívó alá esik az olajszint akkor abba édeskevés 2dl utántöltés. alsó nívó alól kb kellene 1 liter felhozni a szintet középre.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10908 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 13:50:22 »

2dl nem a világvége ... persze ahogy alf is írja "ha nem habosodik fel". bár a felhabosodás motorolajokra nem nagyon jellemző, mégis jó odafigyelni erre.
nekem csak az érdekes, h ha az alsó nívó alá esik az olajszint akkor abba édeskevés 2dl utántöltés. alsó nívó alól kb kellene 1 liter felhozni a szintet középre.
Nekem is érdekesnek tűnt..
Pedig nem egyszer ellenőriztem le. Hidd el, az úgy van. Nálam legalábbis ennyi kell hozzá a minimum jelöléstől a normál (köztes) szintig.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10909 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 13:53:04 »

2dl nem a világvége ... persze ahogy alf is írja "ha nem habosodik fel". bár a felhabosodás motorolajokra nem nagyon jellemző, mégis jó odafigyelni erre.
nekem csak az érdekes, h ha az alsó nívó alá esik az olajszint akkor abba édeskevés 2dl utántöltés. alsó nívó alól kb kellene 1 liter felhozni a szintet középre.
Nem lehetséges, hogy többféle olajpálca van forgalomban?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10910 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 14:19:57 »

Nem lehetséges, hogy többféle olajpálca van forgalomban?

Szoke noknek hosszabb, hogy beleerjen az olajba a vege...? :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10911 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 14:27:11 »

Szoke noknek hosszabb, hogy beleerjen az olajba a vege...? :-)

AndyA
nyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10912 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 16:28:25 »

Nekem is érdekesnek tűnt..
Pedig nem egyszer ellenőriztem le. Hidd el, az úgy van. Nálam legalábbis ennyi kell hozzá a minimum jelöléstől a normál (köztes) szintig.

valami nem kerek, de nem tudom mi. nem mondeo sajátosság, hanem a legtöbb autónál így van. a minimum már mondható drasztikus csökkenésnek de 2dl még akkor se jelentős ha csak 3 liter olaj kellene a teljes feltöltésig.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10913 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 16:34:19 »

valami nem kerek, de nem tudom mi. nem mondeo sajátosság, hanem a legtöbb autónál így van. a minimum már mondható drasztikus csökkenésnek de 2dl még akkor se jelentős ha csak 3 liter olaj kellene a teljes feltöltésig.
mk3 dízelnél min és max között kereken 1l különbség van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10914 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 18:31:13 »

Nem lehetséges, hogy többféle olajpálca van forgalomban?
De. falbav nyes

Ne parázz,hozd előre az olajcserét.Azt mondtad 2hét múlva tervezted.Nagy kaland.Csináljátok meg pár ezerrel korábban! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10915 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 18:38:03 »

De. falbav nyes

Ne parázz,hozd előre az olajcserét.Azt mondtad 2hét múlva tervezted.Nagy kaland.Csináljátok meg pár ezerrel korábban! Wink wave
gondolkodóba estem, hogy következő szombaton megcsinálom magam. csak rá kell magam vennem és rá kell kéreckednem egy jó kis aknára. ahova 16-án vinném, ott rokon ótószerelő várna tárt karokkal, de korábban neki spec nem jó..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10916 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 18:42:12 »

mk3 dízelnél min és max között kereken 1l különbség van
akkor nekem fél lityi kellett volna a normál szintig.. hát ez se így volt. most ne írjátok, hogy nem volt vízszintesen az autó, mert nagyon is figyeltem erre a momentumra.. megyek lefotózom a pálcámat nektek Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10917 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 19:18:50 »

akkor nekem fél lityi kellett volna a normál szintig.. hát ez se így volt. most ne írjátok, hogy nem volt vízszintesen az autó, mert nagyon is figyeltem erre a momentumra.. megyek lefotózom a pálcámat nektek Smiley

Reméljuk a nívópálcára gondoltál...  nyes wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10918 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 19:21:34 »

akkor nekem fél lityi kellett volna a normál szintig.. hát ez se így volt. most ne írjátok, hogy nem volt vízszintesen az autó, mert nagyon is figyeltem erre a momentumra.. megyek lefotózom a pálcámat nektek Smiley
elég, ha meleg volt a motor.

ez az 1l, meg tuti, beleöntöttünk 5l, min-en volt, kapott még egy flakkonnal és max-on volt. hideg motornál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10919 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 19:24:17 »

Reméljuk a nívópálcára gondoltál...  nyes wave
nyes

mellesleg ilyen a pálcátok nektek is?
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.04 hétfő, 19:49:53 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10920 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:24:19 »

nyes

mellesleg ilyen a pálcátok nektek is?
[img]http://kepfeltoltes.hu/110704/DSC01394__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
nem.az enyém karakánabb! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10921 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:41:42 »

nyes

mellesleg ilyen a pálcátok nektek is?

Igen ugyan ez.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10922 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:45:35 »

nem.az enyém karakánabb! nyes
eljen vigyor3
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10923 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:46:03 »

nyes

mellesleg ilyen a pálcátok nektek is?

Úgy őszintén a többi hova lett,hogy és hol fogy neked ennyi el belőle?Huh?? wow1 wow1 wow1
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10924 Dátum: 2011.07.05 kedd, 08:06:22 »

Úgy őszintén a többi hova lett,hogy és hol fogy neked ennyi el belőle?Huh?? wow1 wow1 wow1
ja ez ne tévesszen meg, komoly emelkedőn áll az autó a garázs előtt ennél a fotónál..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10925 Dátum: 2011.07.05 kedd, 21:01:11 »

Porlasztócsúcs köré gumibetét a szelepfedélbe....így kérd, kb 2000/db.. wave
köszi, kicseréltem!  taps
a réginek a gumiredői kívül teljesen eltűntek.. letörölgettem körülötte, remélem fain lesz.
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.05 kedd, 21:02:51 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10926 Dátum: 2011.07.05 kedd, 22:24:48 »

köszi, kicseréltem!  taps
a réginek a gumiredői kívül teljesen eltűntek.. letörölgettem körülötte, remélem fain lesz.
 wave
eljen Az lesz!!  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #10927 Dátum: 2011.07.06 szerda, 09:30:29 »

Sziasztok Srácok!

 Egy kis segítéséget kérnék Tőletek. Van egy 2006-os évjáratú 2.2 ST Tdci Mondeonk. Valós 108.000 km-er van benne. Minapokban az izzításjelző párszor világított, de leállás, majd ujraindítás után eltűnt. Teljestmény visszaesés nem történt. EGR szelep olyan 50.000 km-el ezelőtt volt cserélve. Gázolajszűrő 5000 km-el ezelőtt (gyárira). Olajszivárgás sehol sem látható, turbócsövek épek. Az autó nagyon csendesen, finoman (ZEN után Smiley ) egyenletesen jár. Szerintetek mi okozhatja ezt a hibát. Porlasztót kizárnám, mert 2.2-esre úgy tudom nem jellemző a meghibásodás nagy mértékben.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10928 Dátum: 2011.07.06 szerda, 10:24:16 »

Sziasztok Srácok!

 Egy kis segítéséget kérnék Tőletek. Van egy 2006-os évjáratú 2.2 ST Tdci Mondeonk. Valós 108.000 km-er van benne. Minapokban az izzításjelző párszor világított, de leállás, majd ujraindítás után eltűnt. Teljestmény visszaesés nem történt. EGR szelep olyan 50.000 km-el ezelőtt volt cserélve. Gázolajszűrő 5000 km-el ezelőtt (gyárira). Olajszivárgás sehol sem látható, turbócsövek épek. Az autó nagyon csendesen, finoman (ZEN után Smiley ) egyenletesen jár. Szerintetek mi okozhatja ezt a hibát. Porlasztót kizárnám, mert 2.2-esre úgy tudom nem jellemző a meghibásodás nagy mértékben.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Hali
Hibakódolvasás legyen először!
Terhelésnél kezdett el villogni? mert az lehet bárminemű üzemanyagrendszeri probléma (nem csak pcs).
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10929 Dátum: 2011.07.06 szerda, 13:01:27 »

Amikor szerelgettem tegnap azt tapasztaltam, hogy a szelepfedél két legszélső csavarja lötyög. utánahúztam.
Normális ez? olajszivárgás pedig nem látszott ott.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10930 Dátum: 2011.07.06 szerda, 13:47:36 »

Amikor szerelgettem tegnap azt tapasztaltam, hogy a szelepfedél két legszélső csavarja lötyög. utánahúztam.
Normális ez? olajszivárgás pedig nem látszott ott.
Nekem is szivárgott egy kicsit a szelepfedélnél, aztán mikor voltam Ervin-nél meghúzta a csavarokat  worship
Azóta semmi olaj nincs a motoron, csak a váltón de ott töménytelenül...csak nemtom minek  Roll Eyes

Ha már itt tartunk, lehet attól olajos a váltó mert amikor cseréltem a szervó olajat az összevissza fröcskölt?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10931 Dátum: 2011.07.06 szerda, 14:30:43 »

Amikor szerelgettem tegnap azt tapasztaltam, hogy a szelepfedél két legszélső csavarja lötyög. utánahúztam.
Normális ez? olajszivárgás pedig nem látszott ott.

ha 2 laza volt húzd végig az összeset, középről 2 irányba kifelé haladva.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10932 Dátum: 2011.07.06 szerda, 16:43:18 »

Sziasztok Srácok!

 Egy kis segítéséget kérnék Tőletek. Van egy 2006-os évjáratú 2.2 ST Tdci Mondeonk. Valós 108.000 km-er van benne. Minapokban az izzításjelző párszor világított, de leállás, majd ujraindítás után eltűnt. Teljestmény visszaesés nem történt. EGR szelep olyan 50.000 km-el ezelőtt volt cserélve. Gázolajszűrő 5000 km-el ezelőtt (gyárira). Olajszivárgás sehol sem látható, turbócsövek épek. Az autó nagyon csendesen, finoman (ZEN után Smiley ) egyenletesen jár. Szerintetek mi okozhatja ezt a hibát. Porlasztót kizárnám, mert 2.2-esre úgy tudom nem jellemző a meghibásodás nagy mértékben.
Segítségeteket előre is köszönöm!

Hibakód olvasás, lehetőleg villogó izzításjelzőnél. Nekem pl. inditás után csinálta közvetlenül, és turbó-s hibakódod tobott ki. Úgy néz ki csak le volt kormolódva a turbóm a városi használattól.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10933 Dátum: 2011.07.06 szerda, 19:26:01 »

Sziasztok Srácok!

 Egy kis segítéséget kérnék Tőletek. Van egy 2006-os évjáratú 2.2 ST Tdci Mondeonk. Valós 108.000 km-er van benne. Minapokban az izzításjelző párszor világított, de leállás, majd ujraindítás után eltűnt. Teljestmény visszaesés nem történt. EGR szelep olyan 50.000 km-el ezelőtt volt cserélve. Gázolajszűrő 5000 km-el ezelőtt (gyárira). Olajszivárgás sehol sem látható, turbócsövek épek. Az autó nagyon csendesen, finoman (ZEN után Smiley ) egyenletesen jár. Szerintetek mi okozhatja ezt a hibát. Porlasztót kizárnám, mert 2.2-esre úgy tudom nem jellemző a meghibásodás nagy mértékben.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Pedig volt teljesítményvesztésed,csak nem abban a tartományban használtad,ahol észrevetted volna. nyes

Ha villog az izzításjelző,akkor már vészüzemben van a verda.Nálad ez lehet csúcs-kizártad,lehet turbóelektronika-esélyes,és lehet egr szelep is,mert a 2.2ben arra is dob vészüzemet,nem csak csekkendzsint.szóval először hibakódolvasás,aztán no para,a turbóelektronika javítható! Wink wave

Ha pestkörnyéki vagy ,gyere ki hozzám,kiolvassuk a hibatárolódat-lé nélkül és dumálunk egy jót! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #10934 Dátum: 2011.07.06 szerda, 20:44:01 »

Hibakód olvasás, lehetőleg villogó izzításjelzőnél. Nekem pl. inditás után csinálta közvetlenül, és turbó-s hibakódod tobott ki. Úgy néz ki csak le volt kormolódva a turbóm a városi használattól.
Hello
Mit csináltál vele? megmozgattad wave? ...
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10935 Dátum: 2011.07.06 szerda, 20:52:18 »

Hello
Mit csináltál vele? megmozgattad wave? ...

Hi,

Yes, nekem euro4-s, tehát elektromos. Leszedtem a biztosítógyűrűt a mozgatórúd végérő,l ami az elektronikára megy és megmozgattam finoman+volt egy jó kis autópályás menetem tartósan 3000f/min felett és úgy néz ki megoldotta. kop-kop-kop.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #10936 Dátum: 2011.07.06 szerda, 21:07:16 »

Pedig volt teljesítményvesztésed,csak nem abban a tartományban használtad,ahol észrevetted volna. nyes

Ha villog az izzításjelző,akkor már vészüzemben van a verda.Nálad ez lehet csúcs-kizártad,lehet turbóelektronika-esélyes,és lehet egr szelep is,mert a 2.2ben arra is dob vészüzemet,nem csak csekkendzsint.szóval először hibakódolvasás,aztán no para,a turbóelektronika javítható! Wink wave

Ha pestkörnyéki vagy ,gyere ki hozzám,kiolvassuk a hibatárolódat-lé nélkül és dumálunk egy jót! vigyor3

Köszönöm szépen a segítséget, sajnos nem Pest mellett lakom. Megpróbálok egy jó húzósat menni vele, lehet jót tesz neki :-) , meglátjuk, hogy utána mit fog mutatni. EGR-t, ha több időm lesz, akkor dugózom.
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10937 Dátum: 2011.07.06 szerda, 21:26:17 »

Köszönöm szépen a segítséget, sajnos nem Pest mellett lakom. Megpróbálok egy jó húzósat menni vele, lehet jót tesz neki :-) , meglátjuk, hogy utána mit fog mutatni. EGR-t, ha több időm lesz, akkor dugózom.
lehet,hogy más is tud neked segíteni hibakódolvasásban,ha megírod,hogy milyen útvonalon közlekedsz!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #10938 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 19:57:39 »

Sziasztok!

Emberkét keresek aki ledugózná nekem az EGR szelepet, és kitakaritaná az EGR-szívósort.
Természetesen nem ingyen gondoltam.

Székesfehérvár-Mór környékéről.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10939 Dátum: 2011.07.08 péntek, 05:09:32 »

Sziasztok!

Emberkét keresek aki ledugózná nekem az EGR szelepet, és kitakaritaná az EGR-szívósort.
Természetesen nem ingyen gondoltam.

Székesfehérvár-Mór környékéről.

Házilag is meg lehet csinálni. Nem egy nagy ördöngősség.
Találsz leírást is róla.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #10940 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 08:39:25 »

nekem amikor először kilyukadt a cső azonnal lehetett látni a tükörbe, h mi a baj. kicseréltem jó is lett. aztán kb 70Ekm után megint kilyukadt, de én akkor nem füstöt láttam a tükörbe hanem mumusokat, és hulló 10ezreseket. füst nélkül, de erőtlenül közlekedtem vele 1-2 napot mire egyáltalán rávettem magam arra, h megnézzem a csöveket és szembesüljek a sokkal szomorúbb valósággal (mert a hibajelenség egész más volt mint először). 2000-2500 fölött lehetett érezni erőt is az autóba, nem úgy mint korábban de ha éppen olyanja volt akkor a szemét is kinyomhattam. aztán mégis a cső volt lyukas. a vicc az egészbe, h az első alkalommal kisebb volt a lyuk mint a 2. alkalommal.

én mindenképp erre kezdenék keresgélni első körben.
Folyt köv…

Sajnos nem nagyon volt időm és lehetőségem gép elé ülni az elmúlt hetekben…
Még akkor megnéztem a t.csöveket aknából de semmit nem lehet sem rajtuk sem pedig a környékükön látni, tapintani. Gázadásra már 1300-tól érezni a csőben hogy nő a nyomás és megnéztem a lapátállító rudazatot is, és az is mozog gázadásra.

Nekem az a gyanúm, hogy nem levegő hanem go ellátás lehet, vagy esetleg gázpedál jeladós valami.
Amikor nem akar menni olyan érzés mintha nem kapna üzemanyagot. Hiába nyomom padlóig még akkor is jobban ment amikor pcs csere előtt vészüzemben közlekedtem vele.
Aztán szinte egyik pillanatról a másikra minden ok.

Csináltam olyan próbát, hogy 4.-ben gyorsulgattam vele 1200-2000 es fordulatig.(gáz-gurulás-gáz) és egyszer csak megindult…

Nem értem…

Első körben gondolkozom egy Protec-es vagy Spuris kúrán…
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10941 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 12:15:14 »

Folyt köv…

Sajnos nem nagyon volt időm és lehetőségem gép elé ülni az elmúlt hetekben…
Még akkor megnéztem a t.csöveket aknából de semmit nem lehet sem rajtuk sem pedig a környékükön látni, tapintani. Gázadásra már 1300-tól érezni a csőben hogy nő a nyomás és megnéztem a lapátállító rudazatot is, és az is mozog gázadásra.

Nekem az a gyanúm, hogy nem levegő hanem go ellátás lehet, vagy esetleg gázpedál jeladós valami.
Amikor nem akar menni olyan érzés mintha nem kapna üzemanyagot. Hiába nyomom padlóig még akkor is jobban ment amikor pcs csere előtt vészüzemben közlekedtem vele.
Aztán szinte egyik pillanatról a másikra minden ok.

Csináltam olyan próbát, hogy 4.-ben gyorsulgattam vele 1200-2000 es fordulatig.(gáz-gurulás-gáz) és egyszer csak megindult…

Nem értem…

Első körben gondolkozom egy Protec-es vagy Spuris kúrán…



hy.a spurit nem kuraszerüen kell használni hanem folyamatosan.ésakkor lesz jo hatással.50ml/50l go. én minden tankoláskor rakok bele,néha többet is.üdv.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10942 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 14:16:00 »

EGR szelep olyan 50.000 km-el ezelőtt volt cserélve.

Na ilyet se olvastam még.  wow1
Naplózva
Jumurdzsak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #10943 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 21:30:41 »

Sziasztok!

Az elmúlt napokban arra lettem figyelmes, hogy egyenletes, 120-as tempónál elkezd rángatni a gép, de ha gyorsítok, vagy lassítok valamelyest kisimul a járása! Plusz mintha kissé erőtlen is lenne az autó! Van valami ötletetek mi lehet az oka?
Naplózva

2003, 2.0 TDCI, FL, 6 seb, 130 HP, Trend, 4a, pezsgő
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10944 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 22:07:36 »

Sziasztok!

Az elmúlt napokban arra lettem figyelmes, hogy egyenletes, 120-as tempónál elkezd rángatni a gép, de ha gyorsítok, vagy lassítok valamelyest kisimul a járása! Plusz mintha kissé erőtlen is lenne az autó! Van valami ötletetek mi lehet az oka?

klimazol kozben?
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #10945 Dátum: 2011.07.12 kedd, 07:51:26 »

még az lehet, ha mégis megjön az ereje, hogy a feltöltő csapágyazása problémás. Lassan pörög fel, de ha már van fordulat, tölt rendesen. Az enyémnél is volt hasonló, mielőtt megadta magát egy diszkrét tengelytörés keretében.  levele
Ezt a lassan felpörgést hogy kell érteni?
1 gázadáson belül, vagy kellett menned x kilométert x fordulaton és utánna jó lett?

turbót hol vetted és mennyi volt ha meg lehet kérdezni?
 worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.12 kedd, 07:53:20 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10946 Dátum: 2011.07.12 kedd, 10:04:08 »

Ezt a lassan felpörgést hogy kell érteni?
1 gázadáson belül, vagy kellett menned x kilométert x fordulaton és utánna jó lett?

turbót hol vetted és mennyi volt ha meg lehet kérdezni?
 worship
Felpörgeted 3000-ig, nem megy rendesen, visszaaengeded 2000-ig, majd nyomsz egy kövéret és akkor már megy.

Turbót Libertate fórumtárstól vettem, 90eFt volt, állítólag 60eKm-t futott.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #10947 Dátum: 2011.07.12 kedd, 14:45:47 »

Felpörgeted 3000-ig, nem megy rendesen, visszaaengeded 2000-ig, majd nyomsz egy kövéret és akkor már megy.

Turbót Libertate fórumtárstól vettem, 90eFt volt, állítólag 60eKm-t futott.
És gondolom ha x ideig alapjárat körüli fordulaton mentél vele akkor újra csak a felpörgetés után kapott életre, vagy akkor már mindegy volt és bármikor megindult?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10948 Dátum: 2011.07.12 kedd, 15:05:23 »

És gondolom ha x ideig alapjárat körüli fordulaton mentél vele akkor újra csak a felpörgetés után kapott életre, vagy akkor már mindegy volt és bármikor megindult?
ha lusta, akkor lusta. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #10949 Dátum: 2011.07.12 kedd, 15:08:17 »

ha lusta, akkor lusta. Smiley

akkor nálam szerintem nem ez a szitu, mert ha egyszer elkapta a fonalat onnantól már megy mint a barom.

Holnap kezdem az folyamat elejétől a nyomozást. Először is kap egy új GO szűrőt...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 225 226 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.