Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:44:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
213
214
215
216
217
218
219
[
220
]
221
222
223
224
225
226
227
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14656270 alkalommal)
0 Felhasználó és 163 vendég van a témában
Jumurdzsak
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10950 Dátum:
2011.07.12 kedd, 20:19:41 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.07.11 hétfő, 22:07:36
klimazol kozben?
A klíma működésétől függetlenül mutatkozik a jelenség!
Naplózva
2003, 2.0 TDCI, FL, 6 seb, 130 HP, Trend, 4a, pezsgő
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10951 Dátum:
2011.07.12 kedd, 20:55:18 »
EGR hibakód törlése után mennyivel tűnik el a check engine lámpa?
Dugóztattam az EGR-t - és nem bántam meg - , csak kíváncsi vagyok hogy műszaki előtt mennyi idővel kell majd eltűntetnem a nyomokat. Euro4-es motor van benne.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10952 Dátum:
2011.07.12 kedd, 21:01:36 »
Idézetet írta: Victore - 2011.07.12 kedd, 20:55:18
EGR hibakód törlése után mennyivel tűnik el a check engine lámpa?
Dugóztattam az EGR-t - és nem bántam meg - , csak kíváncsi vagyok hogy műszaki előtt mennyi idővel kell majd eltűntetnem a nyomokat. Euro4-es motor van benne.
hát nekem kb. 100-150km után dobja leghamarabb a lámpát. De ez használattól függ. Minél többet mész alacsony fordulaton annál hamarabb dobja. Pl most, hogy nyaralni voltuk és pályán mentem, nem is dobta a C.E. lámpát, csak amikor lejöttem a pályáról és a szerpentineken kanyarogtunk.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10953 Dátum:
2011.07.12 kedd, 21:34:18 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.07.12 kedd, 21:01:36
hát nekem kb. 100-150km után dobja leghamarabb a lámpát. De ez használattól függ. Minél többet mész alacsony fordulaton annál hamarabb dobja. Pl most, hogy nyaralni voltuk és pályán mentem, nem is dobta a C.E. lámpát, csak amikor lejöttem a pályáról és a szerpentineken kanyarogtunk.
Szerintem ellentétes időirányban gondolkozunk.
Azt észrevettem, hogy az első dugózás után 400km-rel villant fel a lámpa, mert elég alacsony fordulaton vezetek általában.
A kérdésem inkább az, hogy a kód törlése után azonnal eltűnik-e a lámpa, vagy kell-e neki valamennyi idő, hogy feldolgozza a törlést.
A kódtörlő progi 'Troubles' szekciója alapján nincs már DTC kód a memóriában, viszont az 'OBD Tests' szekcióban még mindig hivatkozik az EGR rendszerre, és emiatt az 'Inspection Status' megmaradt 'failed'-nek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10954 Dátum:
2011.07.12 kedd, 21:36:57 »
Idézetet írta: Victore - 2011.07.12 kedd, 21:34:18
Szerintem ellentétes időirányban gondolkozunk.
Azt észrevettem, hogy az első dugózás után 400km-rel villant fel a lámpa, mert elég alacsony fordulaton vezetek általában.
A kérdésem inkább az, hogy a kód törlése után azonnal eltűnik-e a lámpa, vagy kell-e neki valamennyi idő, hogy feldolgozza a törlést.
A kódtörlő progi 'Troubles' szekciója alapján nincs már DTC kód a memóriában, viszont az 'OBD Tests' szekcióban még mindig hivatkozik az EGR rendszerre, és emiatt az 'Inspection Status' megmaradt 'failed'-nek.
akksisaru le, vársz 20 percet, akksisaru vissza, és akkor már nem kellene világítania
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10955 Dátum:
2011.07.12 kedd, 21:49:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.12 kedd, 21:36:57
akksisaru le, vársz 20 percet, akksisaru vissza, és akkor már nem kellene világítania
Köszi, ez Euro4-nél is így működik?
Több helyen azt olvastam, hogy az újabb motoroknál már nem ilyen egyszerű a helyzet.
http://wiki.answers.com/Q/Why_does_the_check_engine_light_come_on_and_how_do_you_reset_it
Pl. itt is említenek valami 'drive cycle'-t, ami alatt eldönti az ECU hogy tényleg lekapcsolja-e a lámpát kódtörlés után. Persze az is lehet, hogy csak túlbonyolítom.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10956 Dátum:
2011.07.12 kedd, 21:58:12 »
öö, voltam ma klímásnál. fent rádugta a fütyit, nézett rajta nyomást, azt mondta más lesz itt a baj. (T.i. nem hűt eléggé, csak 14,5 fok a minimuma.) A nyomás fent éppen jó - szerinte, illetve azt tanácsolta, hogy koszos a hűtőrács és takarítsam ki bogároldóval. Na én telefújtam párszor ilyennel és átmostam slaggal. szerintem semmit nem javult. Mi a teendő szerintetek?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10957 Dátum:
2011.07.12 kedd, 21:59:08 »
Idézetet írta: Victore - 2011.07.12 kedd, 21:49:09
Köszi, ez Euro4-nél is így működik?
Több helyen azt olvastam, hogy az újabb motoroknál már nem ilyen egyszerű a helyzet.
http://wiki.answers.com/Q/Why_does_the_check_engine_light_come_on_and_how_do_you_reset_it
Pl. itt is említenek valami 'drive cycle'-t, ami alatt eldönti az ECU hogy tényleg lekapcsolja-e a lámpát kódtörlés után. Persze az is lehet, hogy csak túlbonyolítom.
egy próbát megér, és akkor kiderül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10958 Dátum:
2011.07.12 kedd, 22:00:35 »
Idézetet írta: Victore - 2011.07.12 kedd, 21:49:09
Köszi, ez Euro4-nél is így működik?
Több helyen azt olvastam, hogy az újabb motoroknál már nem ilyen egyszerű a helyzet.
http://wiki.answers.com/Q/Why_does_the_check_engine_light_come_on_and_how_do_you_reset_it
Pl. itt is említenek valami 'drive cycle'-t, ami alatt eldönti az ECU hogy tényleg lekapcsolja-e a lámpát kódtörlés után. Persze az is lehet, hogy csak túlbonyolítom.
én kis kézi kacattal törlöm és azonnal elalszik a pilács. menet közben is szoktam (tudom parasztság).
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10959 Dátum:
2011.07.12 kedd, 22:10:22 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.12 kedd, 22:00:35
én kis kézi kacattal törlöm és azonnal elalszik a pilács. menet közben is szoktam (tudom parasztság).
Köszönet a tippekért, megnézem a következő indításnál mit is csinál.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10960 Dátum:
2011.07.12 kedd, 22:31:49 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.12 kedd, 21:58:12
öö, voltam ma klímásnál. fent rádugta a fütyit, nézett rajta nyomást, azt mondta más lesz itt a baj. (T.i. nem hűt eléggé, csak 14,5 fok a minimuma.) A nyomás fent éppen jó - szerinte, illetve azt tanácsolta, hogy koszos a hűtőrács és takarítsam ki bogároldóval. Na én telefújtam párszor ilyennel és átmostam slaggal. szerintem semmit nem javult. Mi a teendő szerintetek?
"Lo" állásban mérte?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10961 Dátum:
2011.07.12 kedd, 23:00:47 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.12 kedd, 21:58:12
öö, voltam ma klímásnál. fent rádugta a fütyit, nézett rajta nyomást, azt mondta más lesz itt a baj. (T.i. nem hűt eléggé, csak 14,5 fok a minimuma.) A nyomás fent éppen jó - szerinte, illetve azt tanácsolta, hogy koszos a hűtőrács és takarítsam ki bogároldóval. Na én telefújtam párszor ilyennel és átmostam slaggal. szerintem semmit nem javult. Mi a teendő szerintetek?
szerintem gáz le, nézd meg mennyi jön le, majd 820g gáz vissza. Utána nézd meg, hogy mennyi az annyi.
A nem megfelelő hűtési teljesítmény oka majdnam mindíg gázhiány szerinem (kiv. mechanikai gond).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10962 Dátum:
2011.07.13 szerda, 08:00:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.12 kedd, 22:31:49
"Lo" állásban mérte?
Igen.. LO állásban (én mértem).
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10963 Dátum:
2011.07.13 szerda, 08:06:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.12 kedd, 23:00:47
szerintem gáz le, nézd meg mennyi jön le, majd 820g gáz vissza. Utána nézd meg, hogy mennyi az annyi.
A nem megfelelő hűtési teljesítmény oka majdnam mindíg gázhiány szerinem (kiv. mechanikai gond).
Azt nem tudnád "megmondani", hogy a motortérben fent milyen nyomást mért? Mérvadó az?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10964 Dátum:
2011.07.13 szerda, 08:36:30 »
Ez így van. Ezt kell csinálni. A nyomásból szerintem nem fog kiderülni. Eleve ha nem lenne tartományon belül akkor letiltana a nyomás érzékelők közül az egyik. (és el sem indulna)
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.12 kedd, 23:00:47
szerintem gáz le, nézd meg mennyi jön le, majd 820g gáz vissza. Utána nézd meg, hogy mennyi az annyi.
A nem megfelelő hűtési teljesítmény oka majdnam mindíg gázhiány szerinem (kiv. mechanikai gond).
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10965 Dátum:
2011.07.13 szerda, 09:48:07 »
Idézetet írta: Victore - 2011.07.12 kedd, 20:55:18
EGR hibakód törlése után mennyivel tűnik el a check engine lámpa?
Dugóztattam az EGR-t - és nem bántam meg - , csak kíváncsi vagyok hogy műszaki előtt mennyi idővel kell majd eltűntetnem a nyomokat. Euro4-es motor van benne.
üdv.hibakod törlése után nekem azonnal törlödik a hibakod.dugozás után nekem olyan 250 km körül jött elö ujra.akkor töröltem ismét.azota már kb 600 km-t mentem vele (városi használatban) és azota semmi.
üdv.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10966 Dátum:
2011.07.13 szerda, 09:48:38 »
Idézetet írta: Victore - 2011.07.12 kedd, 20:55:18
EGR hibakód törlése után mennyivel tűnik el a check engine lámpa?
Dugóztattam az EGR-t - és nem bántam meg - , csak kíváncsi vagyok hogy műszaki előtt mennyi idővel kell majd eltűntetnem a nyomokat. Euro4-es motor van benne.
Elméletileg rögtön ki kel aludnia a check engine lámpának hibakód törlésnél!
Műszaki előtt a legjobb, ha dugózva hagyod, ha előtte amikor leállítod a motort kitörlöd a hibát. Talán nem gyullad ki a műszaki alatt. Nekem az euro4-es galaxy minden 2. beindításra kidobja a hibakódot
Mehetek közbe bármennyit ez van...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10967 Dátum:
2011.07.13 szerda, 09:55:56 »
Idézetet írta: waver - 2011.07.13 szerda, 09:48:07
üdv.hibakod törlése után nekem azonnal törlödik a hibakod.dugozás után nekem olyan 250 km körül jött elö ujra.akkor töröltem ismét.azota már kb 600 km-t mentem vele (városi használatban) és azota semmi.
üdv.
És még egy érdekesség Stealt mesternek télen sokkal ritkábban dobja a hibakódot, mint nyáron, ha jól emlékszem. Remélem Victore fórumtársnak télen kell vizsgáztatni a gépét
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10968 Dátum:
2011.07.13 szerda, 11:52:01 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.07.13 szerda, 08:36:30
Ez így van. Ezt kell csinálni. A nyomásból szerintem nem fog kiderülni. Eleve ha nem lenne tartományon belül akkor letiltana a nyomás érzékelők közül az egyik. (és el sem indulna)
pontosan. Bizonyos nyomás alatt letilt, de ez nem mérvadó. A hűtési képesség az elpárologtatott gáz mennyiségén múlik, a nyomás meg a mennyiség mellett a hőmérséklettől is függ, így alacsonyabb gázmennyiség magasabb hőmérsékleten = azonos nyomás. Így teljesen felesleges méregetni a nyomást a rendszerben.
Ezért van az, hogy töltésnél mindig kiszívják a gázt a rendszerből és visszatöltik, nem pedig rátöltenek.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10969 Dátum:
2011.07.13 szerda, 18:38:04 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.13 szerda, 09:55:56
És még egy érdekesség Stealt mesternek télen sokkal ritkábban dobja a hibakódot, mint nyáron, ha jól emlékszem. Remélem Victore fórumtársnak télen kell vizsgáztatni a gépét
Igen, télen lesz majd a műszaki, majd meglátjuk mennyire befolyásolja az évszak
Amúgy egy érdekességet találtam még, az amcsi Ford Taurusnál.
http://www.taurusclub.com/forum/82-maintenance-repair/101989-ford-2000-model-year-obd-ii-system-drive-cycles.html
Azt írja itt a hozzáértő a 8-as pontban, hogy az EGR self-check akkor indul be, ha háromszor egymás után 0-72km/h-ig gyorsul az autó. Nem tudom mennyire vonatkozik ez a Mondeo-ra, de mivel Fordék szeretnek globálisan gondolkozni, elképzelhető hogy nálunk is ez indítja be a ECU fantáziáját.
Ez megmagyarázhatja, hogy városi használatban miért csak 600km után dobja a kódot.
A téli különbségre is rávilágíthat a 4-es pont, mely szerint néhány self-checket csak 4,4C-37,8C között végez el az agy.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.13 szerda, 18:44:57 írta Victore
»
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10970 Dátum:
2011.07.13 szerda, 19:50:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.13 szerda, 11:52:01
pontosan. Bizonyos nyomás alatt letilt, de ez nem mérvadó. A hűtési képesség az elpárologtatott gáz mennyiségén múlik, a nyomás meg a mennyiség mellett a hőmérséklettől is függ, így alacsonyabb gázmennyiség magasabb hőmérsékleten = azonos nyomás. Így teljesen felesleges méregetni a nyomást a rendszerben.
Ezért van az, hogy töltésnél mindig kiszívják a gázt a rendszerből és visszatöltik, nem pedig rátöltenek.
Na ma újra lett töltve. jó lett. Most 4 fokot produkál.. Egyébként a 820g honnan jött neked? Ennyi van cimkézve is a matricádra? Nekem 700g van rajta. 720-al töltötte fel..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10971 Dátum:
2011.07.13 szerda, 20:07:51 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.13 szerda, 19:50:12
Na ma újra lett töltve. jó lett. Most 4 fokot produkál.. Egyébként a 820g honnan jött neked? Ennyi van cimkézve is a matricádra? Nekem 700g van rajta. 720-al töltötte fel..
az enyémen 820g-os matrica van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10972 Dátum:
2011.07.13 szerda, 20:13:48 »
Facelift előtti és utáni különbözik, de nem teljesen az autó kivitelével egyezik meg a verzió váltás. (tehát nem konkrétan a faceliftnél váltottak)
Más a csövezés is.
Mellesleg a TIS szerint addig engedik le a gyárban a gázt, amíg még tudja produkálni a megfelelő hűtést.
És azt matricázzák fel.
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.13 szerda, 20:07:51
az enyémen 820g-os matrica van.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10973 Dátum:
2011.07.13 szerda, 21:15:38 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.07.13 szerda, 20:13:48
Facelift előtti és utáni különbözik, de nem teljesen az autó kivitelével egyezik meg a verzió váltás. (tehát nem konkrétan a faceliftnél váltottak)
Más a csövezés is.
Mellesleg a TIS szerint addig engedik le a gyárban a gázt, amíg még tudja produkálni a megfelelő hűtést.
És azt matricázzák fel.
az első része ok, de a második részt én elég nehezen képzelem magam elé.
a klíma nyomáson működik. ahhoz, h a nyomást elő tudd álítani kell 1 mennyiség is. azonos csőhossznál azonos mennyiség! ha változik a csőhossz, v akár csak az átmérő akkor változik a mennyiség.
tehát ha a csövezéssel változik a mennyiség az ok, de az 1iket leengedi a másikat jobban feltölti azonos csövezésnél ... nekem meredek.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10974 Dátum:
2011.07.13 szerda, 21:20:00 »
ETIS-ben olvastam a klíma általános résznél.
Komcsiból.
Idézetet írta: Tsory - 2011.07.13 szerda, 21:15:38
az első része ok, de a második részt én elég nehezen képzelem magam elé.
a klíma nyomáson működik. ahhoz, h a nyomást elő tudd álítani kell 1 mennyiség is. azonos csőhossznál azonos mennyiség! ha változik a csőhossz, v akár csak az átmérő akkor változik a mennyiség.
tehát ha a csövezéssel változik a mennyiség az ok, de az 1iket leengedi a másikat jobban feltölti azonos csövezésnél ... nekem meredek.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10975 Dátum:
2011.07.13 szerda, 21:24:50 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.07.13 szerda, 21:20:00
ETIS-ben olvastam a klíma általános résznél.
Komcsiból.
Hűtőközeg-feltöltési mennyiségek
Gramm
Klímaberendezés (gépkocsik 3 mm átmérőjű kondenzátor-hűtőcsővel) 820 ± 17
Klímaberendezés (gépkocsik 1,2 mm átmérőjű kondenzátor-hűtőcsővel) 700 ± 17
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10976 Dátum:
2011.07.13 szerda, 21:37:06 »
szerintem tönkre fog menni az autóm
Teljesen elment a turbo hangja...most olyan mint valami kompresszor!! Ereje ugyanúgy van és füst sincs több mint eddig
Lenne mit megnézzek? Legalább hogy megelőzzem, hogy felrobbanjon
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10977 Dátum:
2011.07.13 szerda, 21:57:44 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.13 szerda, 21:37:06
szerintem tönkre fog menni az autóm
Teljesen elment a turbo hangja...most olyan mint valami kompresszor!! Ereje ugyanúgy van és füst sincs több mint eddig
Lenne mit megnézzek? Legalább hogy megelőzzem, hogy felrobbanjon
nincs nagyon. Max hideg turbónál forgathatóság, axiális és radiális holtjáték.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10978 Dátum:
2011.07.13 szerda, 21:58:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.13 szerda, 21:37:06
szerintem tönkre fog menni az autóm
Teljesen elment a turbo hangja...most olyan mint valami kompresszor!! Ereje ugyanúgy van és füst sincs több mint eddig
Lenne mit megnézzek? Legalább hogy megelőzzem, hogy felrobbanjon
széthajtod azt a szegény 2006-os gépet. Még csak 5 éves és véres a torka.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10979 Dátum:
2011.07.13 szerda, 22:19:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.13 szerda, 21:58:42
széthajtod azt a szegény 2006-os gépet. Még csak 5 éves és véres a torka.
Mé 2006-os mikor 2007-es?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10980 Dátum:
2011.07.13 szerda, 22:19:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.13 szerda, 21:57:44
nincs nagyon. Max hideg turbónál forgathatóság, axiális és radiális holtjáték.
akkor reggel szétkapom, de vannak még érdekességek
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10981 Dátum:
2011.07.13 szerda, 22:26:25 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.13 szerda, 22:19:52
akkor reggel szétkapom, de vannak még érdekességek
vetetsd le róla a csippet
nem kell az neked
mi van még vele??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10982 Dátum:
2011.07.13 szerda, 22:58:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.13 szerda, 22:26:25
vetetsd le róla a csippet
nem kell az neked
mi van még vele??
most olyan a hangja mint a 80-as mtz nek
De minden király, meg nem bántom!! Szóval szerintem csak ezt az olajat nem lájkolja
Mivan ha 10w40-et rakok bele?
ez a turbos dolog nem hagy nyugodni! semmi fütty, csak nagy fújást lehet hallani, de ereje meg van!!!
Ami az egr-re megy cső az meg tocsog az olajban!! pedig utánahúztam meg minden
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10983 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:02:38 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.13 szerda, 22:58:18
most olyan a hangja mint a 80-as mtz nek
De minden király, meg nem bántom!! Szóval szerintem csak ezt az olajat nem lájkolja
Mivan ha 10w40-et rakok bele?
ez a turbos dolog nem hagy nyugodni! semmi fütty, csak nagy fújást lehet hallani, de ereje meg van!!!
Ami az egr-re megy cső az meg tocsog az olajban!! pedig utánahúztam meg minden
1, mi a francnak járatod az mtz-t is egyszerre??
2,10w40-et ne rakj bele!!
3, akkor marha egyszerű, valszeg turbócső lyukadásod van. azt lesd meg hnap
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10984 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:28:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.13 szerda, 23:02:38
1, mi a francnak járatod az mtz-t is egyszerre??
2,10w40-et ne rakj bele!!
3, akkor marha egyszerű, valszeg turbócső lyukadásod van. azt lesd meg hnap
De nem füstöl!! akkor hogyan tud lyukas lenni??
miért ne rakjak bele 1040-est? aszonták faszásabb
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10985 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:30:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.13 szerda, 23:28:44
De nem füstöl!! akkor hogyan tud lyukas lenni??
miért ne rakjak bele 1040-est? aszonták ***ásabb
Tényleg ne tegyél bele 10w-40 et
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10986 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:30:55 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.13 szerda, 23:28:44
De nem füstöl!! akkor hogyan tud lyukas lenni??
miért ne rakjak bele 1040-est? aszonták ***ásabb
ha csak fel van hasadva, és nem sok nyomás megy ott el, akkor nem feltétlenül fog füstölni, de hangja az lehet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10987 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:35:33 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.13 szerda, 23:30:26
Tényleg ne tegyél bele 10w-40 et
csak 5w30? vagy mehet másis, hátha attól nem kerreg ennyire
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10988 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:36:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.13 szerda, 23:30:55
ha csak fel van hasadva, és nem sok nyomás megy ott el, akkor nem feltétlenül fog füstölni, de hangja az lehet
akkor kapjam ki azt az egész nagy hpsszú csövet?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10989 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:41:14 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.13 szerda, 23:36:14
akkor kapjam ki azt az egész nagy hpsszú csövet?
Ha az tocsog akkor tuti repedt.Ígyjártam én is csere és száraz mint a sivatag.Csak azt rakd bele ami belevaló olaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jól nyomd össze mi9ndenhol centiről-centire a csövet megkell,hogy legyen a repedés.Lehet hogy belül van és szabad szemmel nemláétod.vedd le és nézd át.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10990 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:41:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.13 szerda, 23:35:33
csak 5w30? vagy mehet másis, hátha attól nem kerreg ennyire
csak 5w30!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10991 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:41:55 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.13 szerda, 23:35:33
csak 5w30? vagy mehet másis, hátha attól nem kerreg ennyire
5w-40 is jó
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10992 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:42:55 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.13 szerda, 23:36:14
akkor kapjam ki azt az egész nagy hpsszú csövet?
inkább azt baxogasd, mint a turbót, ott kevesebb kárt tudsz csinálni
am igen, vedd ki, és jól nézd át. féktisztítóval, brégiciollal mosd át, ha nagyon koszos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10993 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:43:19 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.13 szerda, 23:41:55
5w-40 is jó
abból is van ford szabványos??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10994 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:46:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.13 szerda, 23:43:19
abból is van ford szabványos??
Persze, a fordnak is van...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10995 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:51:07 »
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10996 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:51:49 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.13 szerda, 23:46:28
Persze, a fordnak is van...
ezt nem tudtam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10997 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:52:16 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.13 szerda, 23:51:07
hiszek én neked
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.13 szerda, 23:59:40 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10998 Dátum:
2011.07.13 szerda, 23:58:28 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.13 szerda, 23:41:55
5w-40 is jó
de miért nem jó egy vastagabb vagy milyen olaj???
csak kérdem, nem akarok én erőszakoskodni, ha azt mondjátok NEM akkor nem, viszont kíváncsi vagyok! hátha attól nem kerregne
ezek az 5w30-asok olyanok mint a szörp
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10999 Dátum:
2011.07.14 csütörtök, 00:00:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.13 szerda, 23:58:28
de miért nem jó egy vastagabb vagy milyen olaj???
csak kérdem, nem akarok én erőszakoskodni, ha azt mondjátok NEM akkor nem, viszont kíváncsi vagyok! hátha attól nem kerregne
ezek az 5w30-asok olyanok mint a szörp
fog, nekem belerakta a szerelő, volt is benne kb 5ekm-t, szép hangja volt a hidrotőkének akkor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
213
214
215
216
217
218
219
[
220
]
221
222
223
224
225
226
227
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ