Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:47:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14656415 alkalommal)
0 Felhasználó és 164 vendég van a témában
Jumurdzsak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #10950 Dátum: 2011.07.12 kedd, 20:19:41 »

klimazol kozben?

A klíma működésétől függetlenül mutatkozik a jelenség!
Naplózva

2003, 2.0 TDCI, FL, 6 seb, 130 HP, Trend, 4a, pezsgő
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #10951 Dátum: 2011.07.12 kedd, 20:55:18 »

EGR hibakód törlése után mennyivel tűnik el a check engine lámpa?
Dugóztattam az EGR-t - és nem bántam meg - , csak kíváncsi vagyok hogy műszaki előtt mennyi idővel kell majd eltűntetnem a nyomokat. Euro4-es motor van benne.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10952 Dátum: 2011.07.12 kedd, 21:01:36 »

EGR hibakód törlése után mennyivel tűnik el a check engine lámpa?
Dugóztattam az EGR-t - és nem bántam meg - , csak kíváncsi vagyok hogy műszaki előtt mennyi idővel kell majd eltűntetnem a nyomokat. Euro4-es motor van benne.
hát nekem kb. 100-150km után dobja leghamarabb a lámpát. De ez használattól függ. Minél többet mész alacsony fordulaton annál hamarabb dobja. Pl most, hogy nyaralni voltuk és pályán mentem, nem is dobta a C.E. lámpát, csak amikor lejöttem a pályáról és a szerpentineken kanyarogtunk.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #10953 Dátum: 2011.07.12 kedd, 21:34:18 »

hát nekem kb. 100-150km után dobja leghamarabb a lámpát. De ez használattól függ. Minél többet mész alacsony fordulaton annál hamarabb dobja. Pl most, hogy nyaralni voltuk és pályán mentem, nem is dobta a C.E. lámpát, csak amikor lejöttem a pályáról és a szerpentineken kanyarogtunk.

Szerintem ellentétes időirányban gondolkozunk.  Wink

Azt észrevettem, hogy az első dugózás után 400km-rel villant fel a lámpa, mert elég alacsony fordulaton vezetek általában.

A kérdésem inkább az, hogy a kód törlése után azonnal eltűnik-e a lámpa, vagy kell-e neki valamennyi idő, hogy feldolgozza a törlést.
A kódtörlő progi 'Troubles' szekciója alapján nincs már DTC kód a memóriában, viszont az 'OBD Tests' szekcióban még mindig hivatkozik az EGR rendszerre, és emiatt az 'Inspection Status' megmaradt 'failed'-nek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10954 Dátum: 2011.07.12 kedd, 21:36:57 »

Szerintem ellentétes időirányban gondolkozunk.  Wink

Azt észrevettem, hogy az első dugózás után 400km-rel villant fel a lámpa, mert elég alacsony fordulaton vezetek általában.

A kérdésem inkább az, hogy a kód törlése után azonnal eltűnik-e a lámpa, vagy kell-e neki valamennyi idő, hogy feldolgozza a törlést.
A kódtörlő progi 'Troubles' szekciója alapján nincs már DTC kód a memóriában, viszont az 'OBD Tests' szekcióban még mindig hivatkozik az EGR rendszerre, és emiatt az 'Inspection Status' megmaradt 'failed'-nek.
akksisaru le, vársz 20 percet, akksisaru vissza, és akkor már nem kellene világítania Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #10955 Dátum: 2011.07.12 kedd, 21:49:09 »

akksisaru le, vársz 20 percet, akksisaru vissza, és akkor már nem kellene világítania Wink

Köszi, ez Euro4-nél is így működik?

Több helyen azt olvastam, hogy az újabb motoroknál már nem ilyen egyszerű a helyzet.

http://wiki.answers.com/Q/Why_does_the_check_engine_light_come_on_and_how_do_you_reset_it
Pl. itt is említenek valami 'drive cycle'-t, ami alatt eldönti az ECU hogy tényleg lekapcsolja-e a lámpát kódtörlés után. Persze az is lehet, hogy csak túlbonyolítom.  Undecided
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10956 Dátum: 2011.07.12 kedd, 21:58:12 »

öö, voltam ma klímásnál. fent rádugta a fütyit, nézett rajta nyomást, azt mondta más lesz itt a baj. (T.i. nem hűt eléggé, csak 14,5 fok a minimuma.) A nyomás fent éppen jó - szerinte, illetve azt tanácsolta, hogy koszos a hűtőrács és takarítsam ki bogároldóval.  Na én telefújtam párszor ilyennel és átmostam slaggal. szerintem semmit nem javult. Mi a teendő szerintetek?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10957 Dátum: 2011.07.12 kedd, 21:59:08 »

Köszi, ez Euro4-nél is így működik?

Több helyen azt olvastam, hogy az újabb motoroknál már nem ilyen egyszerű a helyzet.

http://wiki.answers.com/Q/Why_does_the_check_engine_light_come_on_and_how_do_you_reset_it
Pl. itt is említenek valami 'drive cycle'-t, ami alatt eldönti az ECU hogy tényleg lekapcsolja-e a lámpát kódtörlés után. Persze az is lehet, hogy csak túlbonyolítom.  Undecided
egy próbát megér, és akkor kiderül Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10958 Dátum: 2011.07.12 kedd, 22:00:35 »

Köszi, ez Euro4-nél is így működik?

Több helyen azt olvastam, hogy az újabb motoroknál már nem ilyen egyszerű a helyzet.

http://wiki.answers.com/Q/Why_does_the_check_engine_light_come_on_and_how_do_you_reset_it
Pl. itt is említenek valami 'drive cycle'-t, ami alatt eldönti az ECU hogy tényleg lekapcsolja-e a lámpát kódtörlés után. Persze az is lehet, hogy csak túlbonyolítom.  Undecided
én kis kézi kacattal törlöm és azonnal elalszik a pilács. menet közben is szoktam (tudom parasztság).
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #10959 Dátum: 2011.07.12 kedd, 22:10:22 »

én kis kézi kacattal törlöm és azonnal elalszik a pilács. menet közben is szoktam (tudom parasztság).

Köszönet a tippekért, megnézem a következő indításnál mit is csinál.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10960 Dátum: 2011.07.12 kedd, 22:31:49 »

öö, voltam ma klímásnál. fent rádugta a fütyit, nézett rajta nyomást, azt mondta más lesz itt a baj. (T.i. nem hűt eléggé, csak 14,5 fok a minimuma.) A nyomás fent éppen jó - szerinte, illetve azt tanácsolta, hogy koszos a hűtőrács és takarítsam ki bogároldóval.  Na én telefújtam párszor ilyennel és átmostam slaggal. szerintem semmit nem javult. Mi a teendő szerintetek?
"Lo" állásban mérte?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10961 Dátum: 2011.07.12 kedd, 23:00:47 »

öö, voltam ma klímásnál. fent rádugta a fütyit, nézett rajta nyomást, azt mondta más lesz itt a baj. (T.i. nem hűt eléggé, csak 14,5 fok a minimuma.) A nyomás fent éppen jó - szerinte, illetve azt tanácsolta, hogy koszos a hűtőrács és takarítsam ki bogároldóval.  Na én telefújtam párszor ilyennel és átmostam slaggal. szerintem semmit nem javult. Mi a teendő szerintetek?
szerintem gáz le, nézd meg mennyi jön le, majd 820g gáz vissza. Utána nézd meg, hogy mennyi az annyi.
A nem megfelelő hűtési teljesítmény oka majdnam mindíg gázhiány szerinem (kiv. mechanikai gond).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10962 Dátum: 2011.07.13 szerda, 08:00:36 »

"Lo" állásban mérte?
Igen.. LO állásban (én mértem).
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10963 Dátum: 2011.07.13 szerda, 08:06:12 »

szerintem gáz le, nézd meg mennyi jön le, majd 820g gáz vissza. Utána nézd meg, hogy mennyi az annyi.
A nem megfelelő hűtési teljesítmény oka majdnam mindíg gázhiány szerinem (kiv. mechanikai gond).
Azt nem tudnád "megmondani", hogy a motortérben fent milyen nyomást mért? Mérvadó az?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10964 Dátum: 2011.07.13 szerda, 08:36:30 »

Ez így van. Ezt kell csinálni. A nyomásból szerintem nem fog kiderülni. Eleve ha nem lenne tartományon belül akkor letiltana a nyomás érzékelők közül az egyik. (és el sem indulna)

szerintem gáz le, nézd meg mennyi jön le, majd 820g gáz vissza. Utána nézd meg, hogy mennyi az annyi.
A nem megfelelő hűtési teljesítmény oka majdnam mindíg gázhiány szerinem (kiv. mechanikai gond).
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10965 Dátum: 2011.07.13 szerda, 09:48:07 »

EGR hibakód törlése után mennyivel tűnik el a check engine lámpa?
Dugóztattam az EGR-t - és nem bántam meg - , csak kíváncsi vagyok hogy műszaki előtt mennyi idővel kell majd eltűntetnem a nyomokat. Euro4-es motor van benne.

üdv.hibakod törlése után nekem azonnal törlödik a hibakod.dugozás után nekem olyan 250 km körül jött elö ujra.akkor töröltem ismét.azota már kb 600 km-t mentem vele (városi használatban) és azota semmi.
üdv.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10966 Dátum: 2011.07.13 szerda, 09:48:38 »

EGR hibakód törlése után mennyivel tűnik el a check engine lámpa?
Dugóztattam az EGR-t - és nem bántam meg - , csak kíváncsi vagyok hogy műszaki előtt mennyi idővel kell majd eltűntetnem a nyomokat. Euro4-es motor van benne.
Elméletileg rögtön ki kel aludnia a check engine lámpának hibakód törlésnél!
Műszaki előtt a legjobb, ha dugózva hagyod, ha előtte amikor leállítod a motort kitörlöd a hibát. Talán nem gyullad ki a műszaki alatt. Nekem az euro4-es galaxy minden 2. beindításra kidobja a hibakódot  szomoru1 Mehetek közbe bármennyit ez van...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10967 Dátum: 2011.07.13 szerda, 09:55:56 »

üdv.hibakod törlése után nekem azonnal törlödik a hibakod.dugozás után nekem olyan 250 km körül jött elö ujra.akkor töröltem ismét.azota már kb 600 km-t mentem vele (városi használatban) és azota semmi.
üdv.
És még egy érdekesség Stealt mesternek télen sokkal ritkábban dobja a hibakódot, mint nyáron, ha jól emlékszem.  Remélem Victore fórumtársnak télen kell vizsgáztatni a gépét  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10968 Dátum: 2011.07.13 szerda, 11:52:01 »

Ez így van. Ezt kell csinálni. A nyomásból szerintem nem fog kiderülni. Eleve ha nem lenne tartományon belül akkor letiltana a nyomás érzékelők közül az egyik. (és el sem indulna)

pontosan. Bizonyos nyomás alatt letilt, de ez nem mérvadó. A hűtési képesség az elpárologtatott gáz mennyiségén múlik, a nyomás meg a mennyiség mellett a hőmérséklettől is függ, így alacsonyabb gázmennyiség magasabb hőmérsékleten = azonos nyomás. Így teljesen felesleges méregetni a nyomást a rendszerben.
Ezért van az, hogy töltésnél mindig kiszívják a gázt a rendszerből és visszatöltik, nem pedig rátöltenek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #10969 Dátum: 2011.07.13 szerda, 18:38:04 »

És még egy érdekesség Stealt mesternek télen sokkal ritkábban dobja a hibakódot, mint nyáron, ha jól emlékszem.  Remélem Victore fórumtársnak télen kell vizsgáztatni a gépét  eljen

Igen, télen lesz majd a műszaki, majd meglátjuk mennyire befolyásolja az évszak Smiley

Amúgy egy érdekességet találtam még, az amcsi Ford Taurusnál.
http://www.taurusclub.com/forum/82-maintenance-repair/101989-ford-2000-model-year-obd-ii-system-drive-cycles.html

Azt írja itt a hozzáértő a 8-as pontban, hogy az EGR self-check akkor indul be, ha háromszor egymás után 0-72km/h-ig gyorsul az autó. Nem tudom mennyire vonatkozik ez a Mondeo-ra, de mivel Fordék szeretnek globálisan gondolkozni, elképzelhető hogy nálunk is ez indítja be a ECU fantáziáját.
Ez megmagyarázhatja, hogy városi használatban miért csak 600km után dobja a kódot.
A téli különbségre is rávilágíthat a 4-es pont, mely szerint néhány self-checket csak 4,4C-37,8C között végez el az agy.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.13 szerda, 18:44:57 írta Victore » Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10970 Dátum: 2011.07.13 szerda, 19:50:12 »

pontosan. Bizonyos nyomás alatt letilt, de ez nem mérvadó. A hűtési képesség az elpárologtatott gáz mennyiségén múlik, a nyomás meg a mennyiség mellett a hőmérséklettől is függ, így alacsonyabb gázmennyiség magasabb hőmérsékleten = azonos nyomás. Így teljesen felesleges méregetni a nyomást a rendszerben.
Ezért van az, hogy töltésnél mindig kiszívják a gázt a rendszerből és visszatöltik, nem pedig rátöltenek.
Na ma újra lett töltve. jó lett. Most 4 fokot produkál.. Egyébként a 820g honnan jött neked? Ennyi van cimkézve is a matricádra? Nekem 700g van rajta. 720-al töltötte fel..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10971 Dátum: 2011.07.13 szerda, 20:07:51 »

Na ma újra lett töltve. jó lett. Most 4 fokot produkál.. Egyébként a 820g honnan jött neked? Ennyi van cimkézve is a matricádra? Nekem 700g van rajta. 720-al töltötte fel..
az enyémen 820g-os matrica van. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10972 Dátum: 2011.07.13 szerda, 20:13:48 »

Facelift előtti és utáni különbözik, de nem teljesen az autó kivitelével egyezik meg a verzió váltás. (tehát nem konkrétan a faceliftnél váltottak)
Más a csövezés is.
Mellesleg a TIS szerint addig engedik le a gyárban a gázt, amíg még tudja produkálni a megfelelő hűtést.
És azt matricázzák fel.


az enyémen 820g-os matrica van. Smiley
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10973 Dátum: 2011.07.13 szerda, 21:15:38 »

Facelift előtti és utáni különbözik, de nem teljesen az autó kivitelével egyezik meg a verzió váltás. (tehát nem konkrétan a faceliftnél váltottak)
Más a csövezés is.
Mellesleg a TIS szerint addig engedik le a gyárban a gázt, amíg még tudja produkálni a megfelelő hűtést.
És azt matricázzák fel.

az első része ok, de a második részt én elég nehezen képzelem magam elé.
a klíma nyomáson működik. ahhoz, h a nyomást elő tudd álítani kell 1 mennyiség is. azonos csőhossznál azonos mennyiség! ha változik a csőhossz, v akár csak az átmérő akkor változik a mennyiség.
tehát ha a csövezéssel változik a mennyiség az ok, de az 1iket leengedi a másikat jobban feltölti azonos csövezésnél ... nekem meredek.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10974 Dátum: 2011.07.13 szerda, 21:20:00 »

ETIS-ben olvastam a klíma általános résznél.
Komcsiból.

az első része ok, de a második részt én elég nehezen képzelem magam elé.
a klíma nyomáson működik. ahhoz, h a nyomást elő tudd álítani kell 1 mennyiség is. azonos csőhossznál azonos mennyiség! ha változik a csőhossz, v akár csak az átmérő akkor változik a mennyiség.
tehát ha a csövezéssel változik a mennyiség az ok, de az 1iket leengedi a másikat jobban feltölti azonos csövezésnél ... nekem meredek.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10975 Dátum: 2011.07.13 szerda, 21:24:50 »

ETIS-ben olvastam a klíma általános résznél.
Komcsiból.

Hűtőközeg-feltöltési mennyiségek
   Gramm
Klímaberendezés (gépkocsik 3 mm átmérőjű kondenzátor-hűtőcsővel)   820 ± 17
Klímaberendezés (gépkocsik 1,2 mm átmérőjű kondenzátor-hűtőcsővel)   700 ± 17
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10976 Dátum: 2011.07.13 szerda, 21:37:06 »

szerintem tönkre fog menni az autóm  vigyor3

Teljesen elment a turbo hangja...most olyan mint valami kompresszor!! Ereje ugyanúgy van és füst sincs több mint eddig Undecided

Lenne mit megnézzek? Legalább hogy megelőzzem, hogy felrobbanjon  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10977 Dátum: 2011.07.13 szerda, 21:57:44 »

szerintem tönkre fog menni az autóm  vigyor3

Teljesen elment a turbo hangja...most olyan mint valami kompresszor!! Ereje ugyanúgy van és füst sincs több mint eddig Undecided

Lenne mit megnézzek? Legalább hogy megelőzzem, hogy felrobbanjon  Grin
nincs nagyon. Max hideg turbónál forgathatóság, axiális és radiális holtjáték.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10978 Dátum: 2011.07.13 szerda, 21:58:42 »

szerintem tönkre fog menni az autóm  vigyor3

Teljesen elment a turbo hangja...most olyan mint valami kompresszor!! Ereje ugyanúgy van és füst sincs több mint eddig Undecided

Lenne mit megnézzek? Legalább hogy megelőzzem, hogy felrobbanjon  Grin
széthajtod azt a szegény 2006-os gépet. Még csak 5 éves és véres a torka. Smiley eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10979 Dátum: 2011.07.13 szerda, 22:19:19 »

széthajtod azt a szegény 2006-os gépet. Még csak 5 éves és véres a torka. Smiley eplus2
Mé 2006-os mikor 2007-es?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10980 Dátum: 2011.07.13 szerda, 22:19:52 »

nincs nagyon. Max hideg turbónál forgathatóság, axiális és radiális holtjáték.
akkor reggel szétkapom, de vannak még érdekességek  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10981 Dátum: 2011.07.13 szerda, 22:26:25 »

akkor reggel szétkapom, de vannak még érdekességek  hehe
vetetsd le róla a csippet eplus2 nem kell az neked hehe

mi van még vele?? szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10982 Dátum: 2011.07.13 szerda, 22:58:18 »

vetetsd le róla a csippet eplus2 nem kell az neked hehe

mi van még vele?? szomoru1
most olyan a hangja mint a 80-as mtz nek  Undecided
De minden király, meg nem bántom!! Szóval szerintem csak ezt az olajat nem lájkolja  Roll Eyes

Mivan ha 10w40-et rakok bele?  Roll Eyes

ez a turbos dolog nem hagy nyugodni! semmi fütty, csak nagy fújást lehet hallani, de ereje meg van!!!
Ami az egr-re megy cső az meg tocsog az olajban!! pedig utánahúztam meg minden  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10983 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:02:38 »

most olyan a hangja mint a 80-as mtz nek  Undecided
De minden király, meg nem bántom!! Szóval szerintem csak ezt az olajat nem lájkolja  Roll Eyes

Mivan ha 10w40-et rakok bele?  Roll Eyes

ez a turbos dolog nem hagy nyugodni! semmi fütty, csak nagy fújást lehet hallani, de ereje meg van!!!
Ami az egr-re megy cső az meg tocsog az olajban!! pedig utánahúztam meg minden  Undecided
1, mi a francnak járatod az mtz-t is egyszerre?? nyes

2,10w40-et ne rakj bele!!

3, akkor marha egyszerű, valszeg turbócső lyukadásod van. azt lesd meg hnap Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10984 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:28:44 »

1, mi a francnak járatod az mtz-t is egyszerre?? nyes

2,10w40-et ne rakj bele!!

3, akkor marha egyszerű, valszeg turbócső lyukadásod van. azt lesd meg hnap Wink

De nem füstöl!! akkor hogyan tud lyukas lenni??

miért ne rakjak bele 1040-est? aszonták faszásabb  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10985 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:30:26 »

De nem füstöl!! akkor hogyan tud lyukas lenni??

miért ne rakjak bele 1040-est? aszonták ***ásabb  Grin
Tényleg ne tegyél bele 10w-40 et   ejnye1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10986 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:30:55 »

De nem füstöl!! akkor hogyan tud lyukas lenni??

miért ne rakjak bele 1040-est? aszonták ***ásabb  Grin
ha csak fel van hasadva, és nem sok nyomás megy ott el, akkor nem feltétlenül fog füstölni, de hangja az lehet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10987 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:35:33 »

Tényleg ne tegyél bele 10w-40 et   ejnye1
csak 5w30? vagy mehet másis, hátha attól nem kerreg ennyire  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10988 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:36:14 »

ha csak fel van hasadva, és nem sok nyomás megy ott el, akkor nem feltétlenül fog füstölni, de hangja az lehet

akkor kapjam ki azt az egész nagy hpsszú csövet?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10989 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:41:14 »

akkor kapjam ki azt az egész nagy hpsszú csövet?
Ha az tocsog akkor tuti repedt.Ígyjártam én is csere és száraz mint a sivatag.Csak azt rakd bele ami belevaló olaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jól nyomd össze mi9ndenhol centiről-centire a csövet megkell,hogy legyen a repedés.Lehet hogy belül van és szabad szemmel nemláétod.vedd le és nézd át.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10990 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:41:41 »

csak 5w30? vagy mehet másis, hátha attól nem kerreg ennyire  Roll Eyes
csak 5w30!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10991 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:41:55 »

csak 5w30? vagy mehet másis, hátha attól nem kerreg ennyire  Roll Eyes
5w-40 is jó
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10992 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:42:55 »

akkor kapjam ki azt az egész nagy hpsszú csövet?
inkább azt baxogasd, mint a turbót, ott kevesebb kárt tudsz csinálni eplus2

am igen, vedd ki, és jól nézd át. féktisztítóval, brégiciollal mosd át, ha nagyon koszos Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10993 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:43:19 »

5w-40 is jó
abból is van ford szabványos??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10994 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:46:28 »

abból is van ford szabványos??
Persze, a fordnak is van...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10995 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:51:07 »

Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10996 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:51:49 »

Persze, a fordnak is van...
wow1 ezt nem tudtam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10997 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:52:16 »

hiszek én neked Wink eljen
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.13 szerda, 23:59:40 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10998 Dátum: 2011.07.13 szerda, 23:58:28 »

5w-40 is jó
de miért nem jó egy vastagabb vagy milyen olaj???

csak kérdem, nem akarok én erőszakoskodni, ha azt mondjátok NEM akkor nem, viszont kíváncsi vagyok! hátha attól nem kerregne  Roll Eyes
ezek az 5w30-asok olyanok mint a szörp  Lips Sealed
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10999 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 00:00:35 »

de miért nem jó egy vastagabb vagy milyen olaj???

csak kérdem, nem akarok én erőszakoskodni, ha azt mondjátok NEM akkor nem, viszont kíváncsi vagyok! hátha attól nem kerregne  Roll Eyes
ezek az 5w30-asok olyanok mint a szörp  Lips Sealed
fog, nekem belerakta a szerelő, volt is benne kb 5ekm-t, szép hangja volt a hidrotőkének akkor szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.