Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:55:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
217
218
219
220
221
222
223
[
224
]
225
226
227
228
229
230
231
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14656680 alkalommal)
0 Felhasználó és 160 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11150 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 16:33:46 »
Idézetet írta: szabotom - 2011.07.24 vasárnap, 16:30:35
Lenne egy hülye kérdésem , de ezt a többiek már megszokták a Mondeo I es fórumban
Meg lehet e emelni valami hókuszpókkal az alapjárati fordulatot úgy 50-100 al ? A "probléma" a következő . Ha hidegen indítom a kicsikét (indul pöccre) , akkor 700-750 körül lehet a fordulat. Ezzel még semmi baj nem lenne ,mert nem rángat szaggat stb . de valami "lemez" darab csúnyán berezonál az alján , és elég idegesítő hangot ad . Picit emelve a gázpedállal a fordulatot (még bőven 1000 alatt) ez a rezonálás megszünik. Melegen nem jön elő a hang mert akkor 750-800 a fordulat alapból.
Valaki tud valami gyógyírt ?
alá mászol és megigazítod a kipuf hővédő lemezt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11151 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:04:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.24 vasárnap, 16:33:46
alá mászol és megigazítod a kipuf hővédő lemezt
vagy kiveszi a turbócsőrögzítő szilenteket!
Amúgy Sakos beépített egy elektronikát amivel a hátramenet jelét megkapja az ecu,és 900lesz az alapjárat......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11152 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:05:44 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.24 vasárnap, 20:04:27
Amúgy Sakos beépített egy elektronikát amivel a hátramenet jelét megkapja az ecu,és 900lesz az alapjárat......
de attól még a hiba megmarad
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11153 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:06:28 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.24 vasárnap, 20:04:27
vagy kiveszi a turbócsőrögzítő szilenteket!
abból mennyibe kerül 2db új?? a mostaniakhoz hozzányúlni sem merek, mert félek, hogy leszakad
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11154 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:07:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.24 vasárnap, 20:05:44
de attól még a hiba megmarad
nyilván.ezért nem vágtam én sem bele......Azóta a szabadonfutó megoldotta ezt a problémát,és persze szilentjeim sincsenek!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11155 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:08:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.24 vasárnap, 20:06:28
abból mennyibe kerül 2db új?? a mostaniakhoz hozzányúlni sem merek, mert félek, hogy leszakad
semmibe!
Ugyanis a bal vállad felett kell eldobni őket a jobb kezeddel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11156 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:10:30 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.24 vasárnap, 20:08:41
semmibe!
Ugyanis a bal vállad felett kell eldobni őket a jobb kezeddel!
jah, én a konzolos részére gondoltam
amiben a szilentek vannak.
azt nem dobálom, mert nagyot üt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11157 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:12:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.24 vasárnap, 20:10:30
jah, én a konzolos részére gondoltam
amiben a szilentek vannak.
azt nem dobálom, mert nagyot üt
Azon mit szeretnél kicserélni?az egy darab vas-lemez.Vagy 2.Nincs mi tömkremenjen rajta!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11158 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:16:44 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.24 vasárnap, 20:12:45
Azon mit szeretnél kicserélni?az egy darab vas-lemez.Vagy 2.Nincs mi tömkremenjen rajta!
kicsit rozsdás, vgy csak saras, annyira nem néztem
majd kiveszem és lefestem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11159 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:24:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.24 vasárnap, 20:16:44
kicsit rozsdás, vgy csak saras, annyira nem néztem
majd kiveszem és lefestem
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11160 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:42:45 »
Idézetet írta: szabotom - 2011.07.24 vasárnap, 16:30:35
Lenne egy hülye kérdésem , de ezt a többiek már megszokták a Mondeo I es fórumban
Meg lehet e emelni valami hókuszpókkal az alapjárati fordulatot úgy 50-100 al ? A "probléma" a következő . Ha hidegen indítom a kicsikét (indul pöccre) , akkor 700-750 körül lehet a fordulat. Ezzel még semmi baj nem lenne ,mert nem rángat szaggat stb . de valami "lemez" darab csúnyán berezonál az alján , és elég idegesítő hangot ad . Picit emelve a gázpedállal a fordulatot (még bőven 1000 alatt) ez a rezonálás megszünik. Melegen nem jön elő a hang mert akkor 750-800 a fordulat alapból.
Valaki tud valami gyógyírt ?
Nem inkább a jó öreg szíjtárcsa + szíjfeszítő berregésről van itt szó?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11161 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 20:54:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.24 vasárnap, 20:42:45
Nem inkább a jó öreg szíjtárcsa + szíjfeszítő berregésről van itt szó?
Miről van itt NAGY B ASZÓ?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.24 vasárnap, 20:56:48 írta Mad-V
»
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11162 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 21:10:00 »
Sziasztok , Adott egy 2002es tdci 130lovas kombi, felújított turbo , nemrégen cserélhetett vezérlés stb (szerintem klubbos lehetett mert egr le van falazva meg a vákumcsöve ledugózva)
a problémám az hogy kigyorsításkor kb 2000-2500-as fordulaton kezd ereje lenni,de ott meg eléggé kormol, megnéztem a turbó csöveket és kb 2000-es fordulaton alig érezhető benne nyomás, kb 4000körül fújja fel rendesen .
hibakódot nem dob ki , igaz gép nem volt még rátéve de a műszerfal tesztnél azt írta h dtc none
szerintetek mit érdemes megnézni ?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11163 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 21:25:15 »
Idézetet írta: netcore - 2011.07.24 vasárnap, 21:10:00
Sziasztok , Adott egy 2002es tdci 130lovas kombi, felújított turbo , nemrégen cserélhetett vezérlés stb (szerintem klubbos lehetett mert egr le van falazva meg a vákumcsöve ledugózva)
a problémám az hogy kigyorsításkor kb 2000-2500-as fordulaton kezd ereje lenni,de ott meg eléggé kormol, megnéztem a turbó csöveket és kb 2000-es fordulaton alig érezhető benne nyomás, kb 4000körül fújja fel rendesen .
hibakódot nem dob ki , igaz gép nem volt még rátéve de a műszerfal tesztnél azt írta h dtc none
szerintetek mit érdemes megnézni ?
Mindent nem ír ki,tedd rá gyári diagra az mutat pontossan mindent.Lehet van benne tárolt hiba az majd kiolvassa
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11164 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 21:25:58 »
A turbó csövet végig, mert az lyukas.
Idézetet írta: netcore - 2011.07.24 vasárnap, 21:10:00
Sziasztok , Adott egy 2002es tdci 130lovas kombi, felújított turbo , nemrégen cserélhetett vezérlés stb (szerintem klubbos lehetett mert egr le van falazva meg a vákumcsöve ledugózva)
a problémám az hogy kigyorsításkor kb 2000-2500-as fordulaton kezd ereje lenni,de ott meg eléggé kormol, megnéztem a turbó csöveket és kb 2000-es fordulaton alig érezhető benne nyomás, kb 4000körül fújja fel rendesen .
hibakódot nem dob ki , igaz gép nem volt még rátéve de a műszerfal tesztnél azt írta h dtc none
szerintetek mit érdemes megnézni ?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
szabotom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11165 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 22:25:33 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.24 vasárnap, 20:42:45
Nem inkább a jó öreg szíjtárcsa + szíjfeszítő berregésről van itt szó?
Az berregne 800 as fordulaton is nem ?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11166 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 22:36:01 »
Idézetet írta: szabotom - 2011.07.24 vasárnap, 22:25:33
Az berregne 800 as fordulaton is nem ?
Nem mert saját tapasztalat,hogy 750 alapjáraton nekem is van egy kis morgás de elég picit a gázra lépni és már megszünik.Csak én bentről ebből semmit sem hallok ha alapjáraton megy.Ezt a feszítő morgást a szabadonfutósítás tudja megoldani.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szabotom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11167 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 23:11:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.24 vasárnap, 22:36:01
.Ezt a feszítő morgást a szabadonfutósítás tudja megoldani.
Ha majd lesz egy kis ráérő időd kifejthetnéd bővebben is
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11168 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 07:54:09 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.07.24 vasárnap, 21:25:58
A turbó csövet végig, mert az lyukas.
az a sz9rnyű hogy átnéztük és nem találtunk semmi repdést
ki tud emberi áron gyári géppel hibát olvasni?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11169 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 08:55:46 »
Idézetet írta: netcore - 2011.07.25 hétfő, 07:54:09
az a sz9rnyű hogy átnéztük és nem találtunk semmi repdést
ki tud emberi áron gyári géppel hibát olvasni?
Nagyon alapossan jól összekell nyomni mert mi is épphogy észrevettük.Segít ahol olajos a cső.Ott kifúj.Bilincs mellett is kifújhat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11170 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 09:03:54 »
Idézetet írta: netcore - 2011.07.25 hétfő, 07:54:09
az a sz9rnyű hogy átnéztük és nem találtunk semmi repdést
ki tud emberi áron gyári géppel hibát olvasni?
Szia!
Ezzel tökéletesen meggyőződhetsz róla, hogy tömör-e a turbótól a szívósorig a rendszered! Kis költség, nem sok idő de tuti módszer - tapasztalat
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.msg558882#msg558882
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11171 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 09:52:00 »
Idézetet írta: netcore - 2011.07.25 hétfő, 07:54:09
az a sz9rnyű hogy átnéztük és nem találtunk semmi repdést
ki tud emberi áron gyári géppel hibát olvasni?
a turbócsőlukadáshoz nem lesz hibakód.Nyomást kell mérni.Ha akarod , ezt megtudom oldani diag cuccal.Csak délpestre kell elgyere.viszont ez nem kerül semmibe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11172 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 09:53:29 »
Idézetet írta: netcore - 2011.07.24 vasárnap, 21:10:00
Sziasztok , Adott egy 2002es tdci 130lovas kombi, felújított turbo , nemrégen cserélhetett vezérlés stb (szerintem klubbos lehetett mert egr le van falazva meg a vákumcsöve ledugózva)
a problémám az hogy kigyorsításkor kb 2000-2500-as fordulaton kezd ereje lenni,de ott meg eléggé kormol, megnéztem a turbó csöveket és kb 2000-es fordulaton alig érezhető benne nyomás, kb 4000körül fújja fel rendesen .
hibakódot nem dob ki , igaz gép nem volt még rátéve de a műszerfal tesztnél azt írta h dtc none
szerintetek mit érdemes megnézni ?
amúgy álló helyzetben hiába nyomkodod a turbócsöveket,mert nem tölt többen 0,7nél.Ahhoz hogy töltsön,az autónak mennie kell.A maxi nyomás durván 1,5bar.Diagcuccal 2,5.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11173 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 10:26:33 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.25 hétfő, 09:53:29
amúgy álló helyzetben hiába nyomkodod a turbócsöveket,mert nem tölt többen 0,7nél.Ahhoz hogy töltsön,az autónak mennie kell.A maxi nyomás durván 1,5bar.Diagcuccal 2,5.....
fel lehet építeni a teljes nyomást állóhelyben is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11174 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 11:02:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.25 hétfő, 10:26:33
fel lehet építeni a teljes nyomást állóhelyben is
csak ahhoz már 3kéz meg 3láb kell.
Normál gázadással nem,és biztos vagyok benne,hogy úgy próbálták.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11175 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 11:33:29 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.25 hétfő, 11:02:00
csak ahhoz már 3kéz meg 3láb kell.
Normál gázadással nem,és biztos vagyok benne,hogy úgy próbálták.
nyomkodni kell elég rendesen és sűrűn
egy pedál nyomásra, vagy tartós 3-4erpm-nél sincs nyomás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11176 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 12:21:13 »
Sziasztok,
pár napja alapjáraton egy elég zavaró furcsa kerepelő hangot hallok a motortérből. Egyenletes, gázadáskor mintha csökkenne, vagy a motor hangtól már nem hallik, de alapjáraton jól hallható..
Kuplung kinyomással, stb nincs össszefüggésben..
Most így elég traktoros a hangja a gépnek..
sztetek mi lehet ez?
Persze tudom ez nem sok infó, de hátha valaki felismeri mi lehet ez..
Köszi,
Levis
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11177 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 12:56:26 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.25 hétfő, 12:21:13
Sziasztok,
pár napja alapjáraton egy elég zavaró furcsa kerepelő hangot hallok a motortérből. Egyenletes, gázadáskor mintha csökkenne, vagy a motor hangtól már nem hallik, de alapjáraton jól hallható..
Kuplung kinyomással, stb nincs össszefüggésben..
Most így elég traktoros a hangja a gépnek..
sztetek mi lehet ez?
Persze tudom ez nem sok infó, de hátha valaki felismeri mi lehet ez..
Köszi,
Levis
Nagy valószínűséggel a hosszbordásszíj remeg.
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11178 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 14:20:33 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.25 hétfő, 12:56:26
Nagy valószínűséggel a hosszbordásszíj remeg.
Akkor ezt csak egy szíjfeszítés?
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
vtom83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11179 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 15:13:31 »
Sziasztok!Most nem rég vásároltam a kocsim,eddig elégedett vagyok vele,de mostanában elég furcsán indul.Pöcre indul,de aztán pár másodpercig egyenetlen az alapjárat és füstöl mint egy traktor!Azután ez megszűnik,menet közben gázadásnál sem látni füstöt.A másik gond,hogy kb:1500 és 1800as fordulat között rezonáló hangot ad,alatta és felette semmi.Ha vakaki tudja mi lehet kérem írjon!Külföldön dolgozom,ha lehet otthon vinném szervízbe!Még 1hónap és otthon leszek remélem hazavisz a drága!Üdv mindenkinek...
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11180 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 15:27:17 »
Idézetet írta: vtom83 - 2011.07.25 hétfő, 15:13:31
Sziasztok!Most nem rég vásároltam a kocsim,eddig elégedett vagyok vele,de mostanában elég furcsán indul.Pöcre indul,de aztán pár másodpercig egyenetlen az alapjárat és füstöl mint egy traktor!Azután ez megszűnik,menet közben gázadásnál sem látni füstöt.A másik gond,hogy kb:1500 és 1800as fordulat között rezonáló hangot ad,alatta és felette semmi.Ha vakaki tudja mi lehet kérem írjon!Külföldön dolgozom,ha lehet otthon
vinném szervízbe!Még 1hónap és otthon leszek
remélem hazavisz a drága!Üdv mindenkinek...
Ezt okozhatja a légtömeg mérő elkoszolódása miatti helytelen levegő mennyiség mérés, üzemanyagszűrő probléma, porlasztók kopottsága.
Valahol van leírás is az ingadozó alapjáratról.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11181 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 15:42:46 »
Idézetet írta: vtom83 - 2011.07.25 hétfő, 15:13:31
Sziasztok!Most nem rég vásároltam a kocsim,eddig elégedett vagyok vele,de mostanában elég furcsán indul.Pöcre indul,de aztán pár másodpercig egyenetlen az alapjárat és füstöl mint egy traktor!Azután ez megszűnik,menet közben gázadásnál sem látni füstöt.A másik gond,hogy kb:1500 és 1800as fordulat között rezonáló hangot ad,alatta és felette semmi.Ha vakaki tudja mi lehet kérem írjon!Külföldön dolgozom,ha lehet otthon vinném szervízbe!Még 1hónap és otthon leszek remélem hazavisz a drága!Üdv mindenkinek...
Az indítás utáni füstölés az áteresztő injektorok miatt lehet.
Az 1500-1800rpm rezonancia a turbócső rögzítések miatt van, javasolt a menetirány szerinti bal oldalon fixre alakítani a rögzítést (a szilenetek kiszerelésével) az intercooler előtti csőszakaszban.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11182 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 15:47:30 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.25 hétfő, 14:20:33
Akkor ezt csak egy szíjfeszítés?
Nem egészen... A feszítő automata nem tudsz húzni rajta, csere+a szíj is. Mikor volt cserélve bármi is amit a szíj hajt? Én az enyémen lecseréltettem mindent beleértve a főtengely ékszíj tárcsát is. Mielőtt nekikezdesz valami hozzáértővel nézesd meg mert nem olcsó mulatság! Nyisd fel a motorháztetőt, indítsd be és nézd meg a szíjat remeg e.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11183 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 15:47:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.25 hétfő, 15:42:46
Az indítás utáni füstölés az áteresztő injektorok miatt lehet.
Az 1500-1800rpm rezonancia a turbócső rögzítések miatt van, javasolt a menetirány szerinti bal oldalon fixre alakítani a rögzítést (a szilenetek kiszerelésével) az intercooler előtti csőszakaszban.
Ez hol van pontosan? Az enyem is rocog 1500 korul.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11184 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 16:02:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.25 hétfő, 15:47:41
Ez hol van pontosan? Az enyem is rocog 1500 korul.
AndyA
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg501815#msg501815
2827-es hozzászólás
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11185 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 16:16:03 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.25 hétfő, 15:47:30
Nem egészen... A feszítő automata nem tudsz húzni rajta, csere+a szíj is. Mikor volt cserélve bármi is amit a szíj hajt? Én az enyémen lecseréltettem mindent beleértve a főtengely ékszíj tárcsát is. Mielőtt nekikezdesz valami hozzáértővel nézesd meg mert nem olcsó mulatság! Nyisd fel a motorháztetőt, indítsd be és nézd meg a szíjat remeg e.
Jó a kérdés, még lehet nem volt cserélve rajta szíj.... megnézem a szervízkönyvébe. Én nem cseréltettem az tuti.. most 160e km van benne...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11186 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 18:31:25 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.04.15 csütörtök, 11:55:33
Sziasztok!
Elértem szokásos feszítő-berregésünket, és néztem Alf mester megoldását az "alusításra".
Az a része még menne is, ha sejteném hogyan tudom kiberhelni a feszítőt...
Tudtok egy rövid technológiai sor mondani, mi a menete?
(a görgőket már külön megvettem, újra csak köszönet Alf útmutatásáért)
Köszi. kishalacska
Hmm.. lehet nálam is ez a gond... Mi ez az alusítás???
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11187 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 20:18:13 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.25 hétfő, 18:31:25
Hmm.. lehet nálam is ez a gond... Mi ez az alusítás???
Tisztelt Fórumtárs!
Az automatikus szijfeszitő, hiraulikus rugója 2 db gumibetétes szilentben végződik. A szilentek lettek kicserélve alupogácsára.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11188 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 20:38:11 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.25 hétfő, 18:31:25
Hmm.. lehet nálam is ez a gond... Mi ez az alusítás???
Naplózva
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11189 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 21:02:27 »
Pénteken adtunk el 1 sedan MKIII-at és remegett a szíj rendesen. Ha ezt hamarabb tudom nem kevés pénz maradt volna a zsebünkben mert ez miatt sokat alkudtak.... A megfáradt főtengely szíjtárcsára is van trükk? Korábban egynél csak akkor múlt el a remegés mikor az is ki lett cserélve. Az egyik szerelő meg azt mondta kettőstömegűt kell cserélni....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11190 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 22:27:46 »
Idézetet írta: László - 2011.07.25 hétfő, 20:18:13
Tisztelt Fórumtárs!
Az automatikus szijfeszitő, hiraulikus rugója 2 db gumibetétes szilentben végződik. A szilentek lettek kicserélve alupogácsára.
Tisztelettel László!
Ez azt jelenti,hogy így keményebb a tartása.Ha simán marad szilentbe akkor egy idő után újra előjön a morgó hang ami nemjelenti,hogy újra cserélni kell de ez sajnos ilyen.Az alu ezen segít.De a cseréléskor mindent cserélni kell ez kb 80-85 ezer ft +munkadíj.Ilyenkor ajánlják szabadonfutósítást a generátornál amiben RELHIST tud segíteni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11191 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 22:30:15 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.25 hétfő, 21:02:27
Pénteken adtunk el 1 sedan MKIII-at és remegett a szíj rendesen. Ha ezt hamarabb tudom nem kevés pénz maradt volna a zsebünkben mert ez miatt sokat alkudtak.... A megfáradt főtengely szíjtárcsára is van trükk? Korábban egynél csak akkor múlt el a remegés mikor az is ki lett cserélve. Az egyik szerelő meg azt mondta kettőstömegűt kell cserélni....
A kettős tömegü csere az más.Az leállításkor szokott csattanni.Ha azt kell cserélni akkor már kuplung és ami hozzá tartozik mert ahoz nagyon megkell bontani.Ez meg kb 185 körül van+munkadíj
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11192 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 22:49:55 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.25 hétfő, 09:52:00
a turbócsőlukadáshoz nem lesz hibakód.Nyomást kell mérni.Ha akarod , ezt megtudom oldani diag cuccal.Csak délpestre kell elgyere.viszont ez nem kerül semmibe.
ment pü
mikor tudunk erre sort keríteni?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11193 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 23:08:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.25 hétfő, 22:30:15
A kettős tömegü csere az más.Az leállításkor szokott csattanni.Ha azt kell cserélni akkor már kuplung és ami hozzá tartozik mert ahoz nagyon megkell bontani.Ez meg kb 185 körül van+munkadíj
Hát pont ez az. Tudtam, h nem lehet 2 tömegű a baja csak a szerelő volt vakon nem kicsit.
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11194 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 23:17:36 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.25 hétfő, 22:27:46
Ez azt jelenti,hogy így keményebb a tartása.Ha simán marad szilentbe akkor egy idő után újra előjön a morgó hang ami nemjelenti,hogy újra cserélni kell de ez sajnos ilyen.Az alu ezen segít.De a cseréléskor mindent cserélni kell ez kb 80-85 ezer ft +munkadíj.Ilyenkor ajánlják szabadonfutósítást a generátornál amiben RELHIST tud segíteni.
Alakul ez..
nem látok szíj cserére utaló dolgot a szervizkönyvbe...
De megnéztem, és nem tűnt úgy, mintha a szíj csattogna ennyire, pedig eléggé arról a környékről jön ez a hang...
muszáj leszek megmutatni valaki hozzáértőnek..
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11195 Dátum:
2011.07.25 hétfő, 23:25:05 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.25 hétfő, 23:17:36
Alakul ez..
nem látok szíj cserére utaló dolgot a szervizkönyvbe...
De megnéztem, és nem tűnt úgy, mintha a szíj csattogna ennyire, pedig eléggé arról a környékről jön ez a hang...
muszáj leszek megmutatni valaki hozzáértőnek..
HA a feszítőd jó akkor is a főtengely ékszílytárcsádat nagyon nézzétek meg nehogy az legyen rossz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11196 Dátum:
2011.07.26 kedd, 07:20:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.25 hétfő, 23:25:05
HA a feszítőd jó akkor is a főtengely ékszílytárcsádat nagyon nézzétek meg nehogy az legyen rossz.
Arra van megoldás vagy csak a csere?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11197 Dátum:
2011.07.26 kedd, 07:27:53 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.26 kedd, 07:20:44
Arra van megoldás vagy csak a csere?
Cserélni szokták.Itt nem messze egyik havernak Horvátból hazafelé már kotyogot és ráégett a szíj épphogy haza jött vele.Alf írt múltkor,hogy lehet egy két dolgot belőle úgy javítani,hogy nem kell mindent cserélni.de ezt látni kell.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11198 Dátum:
2011.07.26 kedd, 07:28:48 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.26 kedd, 07:20:44
Arra van megoldás vagy csak a csere?
Sajnos egyetlen megoldás a csere. Javasolták paran a gyári helyett asszem spanyol gyártású beszerelését, mert olcsóbb es minőségre sem rossz.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11199 Dátum:
2011.07.26 kedd, 08:30:38 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.25 hétfő, 22:27:46
Ez azt jelenti,hogy így keményebb a tartása.Ha simán marad szilentbe akkor egy idő után újra előjön a morgó hang ami nemjelenti,hogy újra cserélni kell de ez sajnos ilyen.Az alu ezen segít.De a cseréléskor mindent cserélni kell ez kb 80-85 ezer ft +munkadíj.Ilyenkor ajánlják szabadonfutósítást a generátornál amiben RELHIST tud segíteni.
Volt szó egyszer egy másfajta szabadonfutó tárcsáról is (talán rugó is van beleépítve?) Emlékszik még valaki rá? Mi volt a gyártó neve?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
217
218
219
220
221
222
223
[
224
]
225
226
227
228
229
230
231
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ