Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:34:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14658191 alkalommal)
0 Felhasználó és 164 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11150 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 16:33:46 »

Lenne egy hülye kérdésem , de ezt a többiek már megszokták a Mondeo I es fórumban  nyes

Meg lehet e  emelni valami hókuszpókkal az alapjárati fordulatot úgy 50-100 al ?  A "probléma" a következő . Ha hidegen indítom a kicsikét (indul pöccre) , akkor 700-750 körül lehet a fordulat. Ezzel még semmi baj nem lenne ,mert nem rángat szaggat stb . de valami "lemez" darab csúnyán berezonál az alján , és elég idegesítő hangot ad . Picit emelve a gázpedállal a fordulatot (még bőven 1000 alatt) ez a rezonálás megszünik. Melegen nem jön elő a hang mert akkor 750-800 a fordulat alapból.

Valaki tud valami gyógyírt ?   Wink

alá mászol és megigazítod a kipuf hővédő lemezt vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11151 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:04:27 »

alá mászol és megigazítod a kipuf hővédő lemezt vigyor3
vagy kiveszi a turbócsőrögzítő szilenteket! nyes eljen
Amúgy Sakos beépített egy elektronikát amivel a hátramenet jelét megkapja az ecu,és 900lesz az alapjárat...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11152 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:05:44 »

Amúgy Sakos beépített egy elektronikát amivel a hátramenet jelét megkapja az ecu,és 900lesz az alapjárat...... vigyor3
de attól még a hiba megmarad Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11153 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:06:28 »

vagy kiveszi a turbócsőrögzítő szilenteket! nyes eljen
abból mennyibe kerül 2db új?? a mostaniakhoz hozzányúlni sem merek, mert félek, hogy leszakad vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11154 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:07:51 »

de attól még a hiba megmarad Roll Eyes
nyilván.ezért nem vágtam én sem bele......Azóta a szabadonfutó megoldotta ezt a problémát,és persze szilentjeim sincsenek!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11155 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:08:41 »

abból mennyibe kerül 2db új?? a mostaniakhoz hozzányúlni sem merek, mert félek, hogy leszakad vigyor3
semmibe!
Ugyanis a bal vállad felett kell eldobni őket a jobb kezeddel! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11156 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:10:30 »

semmibe!
Ugyanis a bal vállad felett kell eldobni őket a jobb kezeddel! hehe
jah, én a konzolos részére gondoltam vigyor3 amiben a szilentek vannak.  vigyor3 azt nem dobálom, mert nagyot üt nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11157 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:12:45 »

jah, én a konzolos részére gondoltam vigyor3 amiben a szilentek vannak.  vigyor3 azt nem dobálom, mert nagyot üt nyes
Azon mit szeretnél kicserélni?az egy darab vas-lemez.Vagy 2.Nincs mi tömkremenjen rajta! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11158 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:16:44 »

Azon mit szeretnél kicserélni?az egy darab vas-lemez.Vagy 2.Nincs mi tömkremenjen rajta! vigyor3
kicsit rozsdás, vgy csak saras, annyira nem néztem vigyor3 majd kiveszem és lefestem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11159 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:24:41 »

kicsit rozsdás, vgy csak saras, annyira nem néztem vigyor3 majd kiveszem és lefestem vigyor3
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11160 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:42:45 »

Lenne egy hülye kérdésem , de ezt a többiek már megszokták a Mondeo I es fórumban  nyes

Meg lehet e  emelni valami hókuszpókkal az alapjárati fordulatot úgy 50-100 al ?  A "probléma" a következő . Ha hidegen indítom a kicsikét (indul pöccre) , akkor 700-750 körül lehet a fordulat. Ezzel még semmi baj nem lenne ,mert nem rángat szaggat stb . de valami "lemez" darab csúnyán berezonál az alján , és elég idegesítő hangot ad . Picit emelve a gázpedállal a fordulatot (még bőven 1000 alatt) ez a rezonálás megszünik. Melegen nem jön elő a hang mert akkor 750-800 a fordulat alapból.

Valaki tud valami gyógyírt ?   Wink

Nem inkább a jó öreg szíjtárcsa + szíjfeszítő berregésről van itt szó?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11161 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:54:30 »

Nem inkább a jó öreg szíjtárcsa + szíjfeszítő berregésről van itt szó?

Miről van itt NAGY B ASZÓ? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.24 vasárnap, 20:56:48 írta Mad-V » Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11162 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 21:10:00 »

Sziasztok , Adott egy 2002es tdci 130lovas kombi, felújított turbo , nemrégen cserélhetett vezérlés stb (szerintem klubbos lehetett mert egr le van falazva meg a vákumcsöve ledugózva)
a problémám az hogy kigyorsításkor kb 2000-2500-as fordulaton kezd ereje lenni,de ott meg eléggé kormol, megnéztem a turbó csöveket és kb 2000-es fordulaton alig érezhető benne nyomás, kb 4000körül fújja fel rendesen .
hibakódot nem dob ki , igaz gép nem volt még rátéve de a műszerfal tesztnél azt írta h dtc none
szerintetek mit érdemes megnézni ?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11163 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 21:25:15 »

Sziasztok , Adott egy 2002es tdci 130lovas kombi, felújított turbo , nemrégen cserélhetett vezérlés stb (szerintem klubbos lehetett mert egr le van falazva meg a vákumcsöve ledugózva)
a problémám az hogy kigyorsításkor kb 2000-2500-as fordulaton kezd ereje lenni,de ott meg eléggé kormol, megnéztem a turbó csöveket és kb 2000-es fordulaton alig érezhető benne nyomás, kb 4000körül fújja fel rendesen .
hibakódot nem dob ki , igaz gép nem volt még rátéve de a műszerfal tesztnél azt írta h dtc none
szerintetek mit érdemes megnézni ?

Mindent nem ír ki,tedd rá gyári diagra az mutat pontossan mindent.Lehet van benne tárolt hiba az majd kiolvassa
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11164 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 21:25:58 »

A turbó csövet végig, mert az lyukas.

Sziasztok , Adott egy 2002es tdci 130lovas kombi, felújított turbo , nemrégen cserélhetett vezérlés stb (szerintem klubbos lehetett mert egr le van falazva meg a vákumcsöve ledugózva)
a problémám az hogy kigyorsításkor kb 2000-2500-as fordulaton kezd ereje lenni,de ott meg eléggé kormol, megnéztem a turbó csöveket és kb 2000-es fordulaton alig érezhető benne nyomás, kb 4000körül fújja fel rendesen .
hibakódot nem dob ki , igaz gép nem volt még rátéve de a műszerfal tesztnél azt írta h dtc none
szerintetek mit érdemes megnézni ?

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #11165 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 22:25:33 »

Nem inkább a jó öreg szíjtárcsa + szíjfeszítő berregésről van itt szó?

Az berregne 800 as fordulaton is   nem ?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11166 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 22:36:01 »

Az berregne 800 as fordulaton is   nem ?
Nem mert saját tapasztalat,hogy 750 alapjáraton nekem is van egy kis morgás de elég picit a gázra lépni és már megszünik.Csak én bentről ebből semmit sem hallok ha alapjáraton megy.Ezt a feszítő morgást a szabadonfutósítás tudja megoldani.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #11167 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 23:11:42 »

.Ezt a feszítő morgást a szabadonfutósítás tudja megoldani.

Ha majd lesz egy kis ráérő időd kifejthetnéd bővebben is  Wink
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11168 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 07:54:09 »

A turbó csövet végig, mert az lyukas.

az a sz9rnyű hogy átnéztük és nem találtunk semmi repdést
ki tud emberi áron gyári géppel hibát olvasni?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11169 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 08:55:46 »

az a sz9rnyű hogy átnéztük és nem találtunk semmi repdést
ki tud emberi áron gyári géppel hibát olvasni?

Nagyon alapossan jól összekell nyomni mert mi is épphogy észrevettük.Segít ahol olajos a cső.Ott kifúj.Bilincs mellett is kifújhat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11170 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 09:03:54 »

az a sz9rnyű hogy átnéztük és nem találtunk semmi repdést
ki tud emberi áron gyári géppel hibát olvasni?


Szia!

Ezzel tökéletesen meggyőződhetsz róla, hogy tömör-e a turbótól a szívósorig a rendszered! Kis költség, nem sok idő de tuti módszer - tapasztalat  Wink
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.msg558882#msg558882
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11171 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 09:52:00 »

az a sz9rnyű hogy átnéztük és nem találtunk semmi repdést
ki tud emberi áron gyári géppel hibát olvasni?

a turbócsőlukadáshoz nem lesz hibakód.Nyomást kell mérni.Ha akarod , ezt megtudom oldani diag cuccal.Csak délpestre kell elgyere.viszont ez nem kerül semmibe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11172 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 09:53:29 »

Sziasztok , Adott egy 2002es tdci 130lovas kombi, felújított turbo , nemrégen cserélhetett vezérlés stb (szerintem klubbos lehetett mert egr le van falazva meg a vákumcsöve ledugózva)
a problémám az hogy kigyorsításkor kb 2000-2500-as fordulaton kezd ereje lenni,de ott meg eléggé kormol, megnéztem a turbó csöveket és kb 2000-es fordulaton alig érezhető benne nyomás, kb 4000körül fújja fel rendesen .
hibakódot nem dob ki , igaz gép nem volt még rátéve de a műszerfal tesztnél azt írta h dtc none
szerintetek mit érdemes megnézni ?

amúgy álló helyzetben hiába nyomkodod a turbócsöveket,mert nem tölt többen 0,7nél.Ahhoz hogy töltsön,az autónak mennie kell.A maxi nyomás durván 1,5bar.Diagcuccal 2,5..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11173 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 10:26:33 »

amúgy álló helyzetben hiába nyomkodod a turbócsöveket,mert nem tölt többen 0,7nél.Ahhoz hogy töltsön,az autónak mennie kell.A maxi nyomás durván 1,5bar.Diagcuccal 2,5..... Wink wave
fel lehet építeni a teljes nyomást állóhelyben is Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11174 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 11:02:00 »

fel lehet építeni a teljes nyomást állóhelyben is Wink
csak ahhoz már 3kéz meg 3láb kell. nyes

Normál gázadással nem,és biztos vagyok benne,hogy úgy próbálták.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11175 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 11:33:29 »

csak ahhoz már 3kéz meg 3láb kell. nyes

Normál gázadással nem,és biztos vagyok benne,hogy úgy próbálták.
nyomkodni kell elég rendesen és sűrűn nyes
egy pedál nyomásra, vagy tartós 3-4erpm-nél sincs nyomás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11176 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 12:21:13 »

Sziasztok,


pár napja alapjáraton egy elég zavaró furcsa kerepelő hangot hallok a motortérből. Egyenletes, gázadáskor mintha csökkenne, vagy a motor hangtól már nem hallik, de alapjáraton jól hallható..
Kuplung kinyomással, stb nincs össszefüggésben..  Huh?

Most így elég traktoros a hangja a gépnek..   szomoru1

sztetek mi lehet ez?
Persze tudom ez nem sok infó, de hátha valaki felismeri mi lehet ez..

Köszi,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11177 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 12:56:26 »

Sziasztok,


pár napja alapjáraton egy elég zavaró furcsa kerepelő hangot hallok a motortérből. Egyenletes, gázadáskor mintha csökkenne, vagy a motor hangtól már nem hallik, de alapjáraton jól hallható..
Kuplung kinyomással, stb nincs össszefüggésben..  Huh?

Most így elég traktoros a hangja a gépnek..   szomoru1

sztetek mi lehet ez?
Persze tudom ez nem sok infó, de hátha valaki felismeri mi lehet ez..

Köszi,
Levis
Nagy valószínűséggel a hosszbordásszíj remeg.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11178 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 14:20:33 »

Nagy valószínűséggel a hosszbordásszíj remeg.

Akkor ezt csak egy szíjfeszítés? Shocked
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
vtom83
Vendég
« Új hozzászólás #11179 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 15:13:31 »


Sziasztok!Most nem rég vásároltam a kocsim,eddig elégedett vagyok vele,de mostanában elég furcsán indul.Pöcre indul,de aztán pár másodpercig egyenetlen az alapjárat és füstöl mint egy traktor!Azután ez megszűnik,menet közben gázadásnál sem látni füstöt.A másik gond,hogy kb:1500 és 1800as fordulat között rezonáló hangot ad,alatta és felette semmi.Ha vakaki tudja mi lehet kérem írjon!Külföldön dolgozom,ha lehet otthon vinném szervízbe!Még 1hónap és otthon leszek remélem hazavisz a drága!Üdv mindenkinek...
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #11180 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 15:27:17 »

Sziasztok!Most nem rég vásároltam a kocsim,eddig elégedett vagyok vele,de mostanában elég furcsán indul.Pöcre indul,de aztán pár másodpercig egyenetlen az alapjárat és füstöl mint egy traktor!Azután ez megszűnik,menet közben gázadásnál sem látni füstöt.A másik gond,hogy kb:1500 és 1800as fordulat között rezonáló hangot ad,alatta és felette semmi.Ha vakaki tudja mi lehet kérem írjon!Külföldön dolgozom,ha lehet otthon
 vinném szervízbe!Még 1hónap és otthon leszek
remélem hazavisz a drága!Üdv mindenkinek...
Ezt okozhatja a légtömeg mérő elkoszolódása miatti helytelen levegő mennyiség mérés, üzemanyagszűrő probléma, porlasztók kopottsága.
Valahol van leírás is az ingadozó alapjáratról.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11181 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 15:42:46 »

Sziasztok!Most nem rég vásároltam a kocsim,eddig elégedett vagyok vele,de mostanában elég furcsán indul.Pöcre indul,de aztán pár másodpercig egyenetlen az alapjárat és füstöl mint egy traktor!Azután ez megszűnik,menet közben gázadásnál sem látni füstöt.A másik gond,hogy kb:1500 és 1800as fordulat között rezonáló hangot ad,alatta és felette semmi.Ha vakaki tudja mi lehet kérem írjon!Külföldön dolgozom,ha lehet otthon vinném szervízbe!Még 1hónap és otthon leszek remélem hazavisz a drága!Üdv mindenkinek...
Az indítás utáni füstölés az áteresztő injektorok miatt lehet.
Az 1500-1800rpm rezonancia a turbócső rögzítések miatt van, javasolt a menetirány szerinti bal oldalon fixre alakítani a rögzítést (a szilenetek kiszerelésével) az intercooler előtti csőszakaszban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11182 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 15:47:30 »

Akkor ezt csak egy szíjfeszítés? Shocked
Nem egészen... A feszítő automata nem tudsz húzni rajta, csere+a szíj is. Mikor volt cserélve bármi is amit a szíj hajt?  Én az enyémen lecseréltettem mindent beleértve a főtengely ékszíj tárcsát is.  Mielőtt nekikezdesz valami hozzáértővel nézesd meg mert nem olcsó mulatság!  Nyisd fel a motorháztetőt, indítsd be és nézd meg a szíjat remeg e.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11183 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 15:47:41 »

Az indítás utáni füstölés az áteresztő injektorok miatt lehet.
Az 1500-1800rpm rezonancia a turbócső rögzítések miatt van, javasolt a menetirány szerinti bal oldalon fixre alakítani a rögzítést (a szilenetek kiszerelésével) az intercooler előtti csőszakaszban.

Ez hol van pontosan? Az enyem is rocog 1500 korul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11184 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 16:02:06 »

Ez hol van pontosan? Az enyem is rocog 1500 korul.

AndyA

http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg501815#msg501815

2827-es hozzászólás
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11185 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 16:16:03 »

Nem egészen... A feszítő automata nem tudsz húzni rajta, csere+a szíj is. Mikor volt cserélve bármi is amit a szíj hajt?  Én az enyémen lecseréltettem mindent beleértve a főtengely ékszíj tárcsát is.  Mielőtt nekikezdesz valami hozzáértővel nézesd meg mert nem olcsó mulatság!  Nyisd fel a motorháztetőt, indítsd be és nézd meg a szíjat remeg e.

Jó a kérdés, még lehet nem volt cserélve rajta szíj.... megnézem a szervízkönyvébe. Én nem cseréltettem az tuti.. most 160e km van benne...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11186 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 18:31:25 »

Sziasztok!

Elértem szokásos feszítő-berregésünket, és néztem Alf mester megoldását az "alusításra".
Az a része még menne is, ha sejteném hogyan tudom kiberhelni a feszítőt...
Tudtok egy rövid technológiai sor mondani, mi a menete?
(a görgőket már külön megvettem, újra csak köszönet Alf útmutatásáért)

Köszi. kishalacska


Hmm.. lehet nálam is ez a gond... Mi ez az alusítás???  Shocked
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11187 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 20:18:13 »

Hmm.. lehet nálam is ez a gond... Mi ez az alusítás???  Shocked
Tisztelt Fórumtárs!
Az automatikus szijfeszitő, hiraulikus rugója 2 db gumibetétes szilentben végződik. A szilentek lettek kicserélve alupogácsára.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11188 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 20:38:11 »

Hmm.. lehet nálam is ez a gond... Mi ez az alusítás???  Shocked
  wow1 wow1 falbav falbav
Naplózva
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11189 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 21:02:27 »

Pénteken adtunk el 1 sedan MKIII-at és remegett a szíj rendesen. Ha ezt hamarabb tudom nem kevés pénz maradt volna a zsebünkben mert ez miatt sokat alkudtak....  A megfáradt főtengely szíjtárcsára is van trükk?  Korábban egynél csak akkor múlt el a remegés mikor az is ki lett cserélve.  Az egyik szerelő meg azt mondta kettőstömegűt kell cserélni.... gun 
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11190 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 22:27:46 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az automatikus szijfeszitő, hiraulikus rugója 2 db gumibetétes szilentben végződik. A szilentek lettek kicserélve alupogácsára.
Tisztelettel László!
Ez azt jelenti,hogy így keményebb a tartása.Ha simán marad szilentbe akkor egy idő után újra előjön a morgó hang ami nemjelenti,hogy újra cserélni kell de ez sajnos ilyen.Az alu ezen segít.De a cseréléskor mindent cserélni kell ez kb 80-85 ezer ft +munkadíj.Ilyenkor ajánlják szabadonfutósítást a generátornál amiben RELHIST tud segíteni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11191 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 22:30:15 »

Pénteken adtunk el 1 sedan MKIII-at és remegett a szíj rendesen. Ha ezt hamarabb tudom nem kevés pénz maradt volna a zsebünkben mert ez miatt sokat alkudtak....  A megfáradt főtengely szíjtárcsára is van trükk?  Korábban egynél csak akkor múlt el a remegés mikor az is ki lett cserélve.  Az egyik szerelő meg azt mondta kettőstömegűt kell cserélni.... gun 
A kettős tömegü csere az más.Az leállításkor szokott csattanni.Ha azt kell cserélni akkor már kuplung és ami hozzá tartozik mert ahoz nagyon megkell bontani.Ez meg kb 185 körül van+munkadíj
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11192 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 22:49:55 »

a turbócsőlukadáshoz nem lesz hibakód.Nyomást kell mérni.Ha akarod , ezt megtudom oldani diag cuccal.Csak délpestre kell elgyere.viszont ez nem kerül semmibe.
ment pü
mikor tudunk erre sort keríteni?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11193 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 23:08:30 »

A kettős tömegü csere az más.Az leállításkor szokott csattanni.Ha azt kell cserélni akkor már kuplung és ami hozzá tartozik mert ahoz nagyon megkell bontani.Ez meg kb 185 körül van+munkadíj
Hát pont ez az. Tudtam, h nem lehet 2 tömegű a baja csak a szerelő volt vakon nem kicsit.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11194 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 23:17:36 »

Ez azt jelenti,hogy így keményebb a tartása.Ha simán marad szilentbe akkor egy idő után újra előjön a morgó hang ami nemjelenti,hogy újra cserélni kell de ez sajnos ilyen.Az alu ezen segít.De a cseréléskor mindent cserélni kell ez kb 80-85 ezer ft +munkadíj.Ilyenkor ajánlják szabadonfutósítást a generátornál amiben RELHIST tud segíteni.

Alakul ez..
nem látok szíj cserére utaló dolgot a szervizkönyvbe...
De megnéztem, és nem tűnt úgy, mintha a szíj csattogna ennyire, pedig eléggé arról a környékről jön ez a hang...
muszáj leszek megmutatni valaki hozzáértőnek..  szomoru1
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11195 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 23:25:05 »

Alakul ez..
nem látok szíj cserére utaló dolgot a szervizkönyvbe...
De megnéztem, és nem tűnt úgy, mintha a szíj csattogna ennyire, pedig eléggé arról a környékről jön ez a hang...
muszáj leszek megmutatni valaki hozzáértőnek..  szomoru1
HA a feszítőd jó akkor is a főtengely ékszílytárcsádat nagyon nézzétek meg nehogy az legyen rossz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11196 Dátum: 2011.07.26 kedd, 07:20:44 »

HA a feszítőd jó akkor is a főtengely ékszílytárcsádat nagyon nézzétek meg nehogy az legyen rossz.
Arra van megoldás vagy csak a csere?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11197 Dátum: 2011.07.26 kedd, 07:27:53 »

Arra van megoldás vagy csak a csere?
Cserélni szokták.Itt nem messze egyik havernak Horvátból hazafelé már kotyogot és ráégett a szíj épphogy haza jött vele.Alf írt múltkor,hogy lehet egy két dolgot belőle úgy javítani,hogy nem kell mindent cserélni.de ezt látni kell.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #11198 Dátum: 2011.07.26 kedd, 07:28:48 »

Arra van megoldás vagy csak a csere?
Sajnos egyetlen megoldás a csere. Javasolták paran a gyári helyett asszem spanyol gyártású beszerelését, mert olcsóbb es minőségre sem rossz. wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11199 Dátum: 2011.07.26 kedd, 08:30:38 »

Ez azt jelenti,hogy így keményebb a tartása.Ha simán marad szilentbe akkor egy idő után újra előjön a morgó hang ami nemjelenti,hogy újra cserélni kell de ez sajnos ilyen.Az alu ezen segít.De a cseréléskor mindent cserélni kell ez kb 80-85 ezer ft +munkadíj.Ilyenkor ajánlják szabadonfutósítást a generátornál amiben RELHIST tud segíteni.
Volt szó egyszer egy másfajta szabadonfutó tárcsáról is (talán rugó is van beleépítve?) Emlékszik még valaki rá? Mi volt a gyártó neve?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.