Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:34:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 231 232 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14658199 alkalommal)
0 Felhasználó és 163 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11200 Dátum: 2011.07.26 kedd, 08:41:52 »

Volt szó egyszer egy másfajta szabadonfutó tárcsáról is (talán rugó is van beleépítve?) Emlékszik még valaki rá? Mi volt a gyártó neve?
Erről? Litens OAD
http://www.youtube.com/watch?v=4EXYP1CmL9Q&feature=related
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11201 Dátum: 2011.07.26 kedd, 08:50:49 »

Sziasztok,

Az miért jó, ha az egr le van falazva meg a vákumcsöve le van dugózva?

köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11202 Dátum: 2011.07.26 kedd, 08:51:33 »

Sziasztok,

Az miért jó, ha az egr le van falazva meg a vákumcsöve le van dugózva?

köszi

Nem jon vissza a kipufogo felol a szutyok a szivooldalra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11203 Dátum: 2011.07.26 kedd, 08:55:11 »

Sziasztok,

Az miért jó, ha az egr le van falazva meg a vákumcsöve le van dugózva?

köszi
Dupla biztosíték. Nem fog működni egyáltalán az EGR így nem is megy tönkre soha sztm.
Szvsz elég a dugó az egr-re a cső kigolyózása nem szükséges.
Én most a hétvégén kivettem az EGR csövet. Kapott a katalizátor is egy dugót a wiki-s szervószíj csere leírás alapján  worship
Mellesleg 178e-t futott ez a bizonyos szíj és nem volt sok baja csak pár apró berepedés.  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11204 Dátum: 2011.07.26 kedd, 08:55:43 »

Nem jon vissza a kipufogo felol a szutyok a szivooldalra.

AndyA
De a lényege ez valóban  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11205 Dátum: 2011.07.26 kedd, 09:06:44 »

Nem jon vissza a kipufogo felol a szutyok a szivooldalra.

AndyA

köszi. ezt hogyan lehet megoldani?
bonyolult?
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #11206 Dátum: 2011.07.26 kedd, 09:17:22 »

Sziasztok  ,

 Sokat olvasom a forumban a szabadonfutóvá való átalakítást és csak azt kérdezném , hogy milyen márkájut javasoltok , mert a ZEN típus elforgott a generátor tengelyen , tehát más volt a menet , az INA 535007410-es fajta meg csak 3000 km-t bírt .

 Segítségeteket előre is köszönöm

Szabi
 
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #11207 Dátum: 2011.07.26 kedd, 09:18:20 »

Sziasztok  ,

 Sokat olvasom a forumban a szabadonfutóvá való átalakítást és csak azt kérdezném , hogy milyen márkájut javasoltok , mert a ZEN típus elforgott a generátor tengelyen , tehát más volt a menet , az INA 535007410-es fajta meg csak 3000 km-t bírt .

 Segítségeteket előre is köszönöm

Szabi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11208 Dátum: 2011.07.26 kedd, 09:22:55 »

köszi. ezt hogyan lehet megoldani?
bonyolult?

Van rola cikk a fooldalon. A lenyeg, hogy valami alkalmas anyagbol (ezt illetoen elteroek a nezetek) kivagsz egy akkora darabot, ami pont befedi a csovet, es van rajta ket lyuk, aminel fogva odacsavarozod a helyere a turbocso es az EGR koze. Nekem az 1 mm-es alulemez is kivaloan mukodik hosszu ideje, masoknal az alut lyukasra ragtak a kipufogogazok. Ok azota a rozsdamentes acelra eskusznek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11209 Dátum: 2011.07.26 kedd, 09:24:09 »

Nekem 40 ezer óta benne van egy passat-é és nem mutatja a meghibásodás legkisebb jelét sem.
Igaz akkor azt mondták itt a többiek, hogy nagyon drága volt 18 ezerért.

Sziasztok  ,

 Sokat olvasom a forumban a szabadonfutóvá való átalakítást és csak azt kérdezném , hogy milyen márkájut javasoltok , mert a ZEN típus elforgott a generátor tengelyen , tehát más volt a menet , az INA 535007410-es fajta meg csak 3000 km-t bírt .

 Segítségeteket előre is köszönöm

Szabi

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11210 Dátum: 2011.07.26 kedd, 09:35:10 »

Van rola cikk a fooldalon. A lenyeg, hogy valami alkalmas anyagbol (ezt illetoen elteroek a nezetek) kivagsz egy akkora darabot, ami pont befedi a csovet, es van rajta ket lyuk, aminel fogva odacsavarozod a helyere a turbocso es az EGR koze. Nekem az 1 mm-es alulemez is kivaloan mukodik hosszu ideje, masoknal az alut lyukasra ragtak a kipufogogazok. Ok azota a rozsdamentes acelra eskusznek.

AndyA

Nálam meg a hőálló 2-es klingerit lemez vált be, de hozzászoktam, hogy én mindig eltérő megoldást hozok...  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11211 Dátum: 2011.07.26 kedd, 10:05:08 »

Van rola cikk a fooldalon.

csak MKI-re találtam... ugyanaz?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11212 Dátum: 2011.07.26 kedd, 10:09:47 »

csak MKI-re találtam... ugyanaz?
Nem ez kell neked:
http://mondeo.hu/index.php?page=92
 eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11213 Dátum: 2011.07.26 kedd, 10:24:48 »


köszi!  worship
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #11214 Dátum: 2011.07.26 kedd, 10:39:31 »

Köszi a segítséged

Szabi
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11215 Dátum: 2011.07.26 kedd, 11:36:40 »

uzemanyagba érdemes dízeladalékot tenni ?
van kifejezetten tdci motorba való?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11216 Dátum: 2011.07.26 kedd, 11:56:32 »

uzemanyagba érdemes dízeladalékot tenni ?
van kifejezetten tdci motorba való?


Megoszlanak a vélemények. Én szvsz hasznosnak tartom őket. A magyar üzemanyag ugyanis nem a legjobb a mk3 tdci rendszeréhez  szomoru1.

Példák: Metabond megasel
http://kereskedoportal.hu/shop_kat.php?shopid=14&k=556

Pro-tec (1x/alkalmankénti tisztításra pl)
http://www.pro-tec.hu/rendszer.htm

én spurizom.
http://spuri-adalek.hu/
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11217 Dátum: 2011.07.26 kedd, 13:30:14 »

Ez az, köszi!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11218 Dátum: 2011.07.26 kedd, 13:40:37 »

Megoszlanak a vélemények. Én szvsz hasznosnak tartom őket. A magyar üzemanyag ugyanis nem a legjobb a mk3 tdci rendszeréhez  szomoru1.
Hány km-et vezettél magyar üzemanyaggal MKIII TDCi-t?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11219 Dátum: 2011.07.26 kedd, 13:58:00 »

Hány km-et vezettél magyar üzemanyaggal MKIII TDCi-t?

A fonokevel egyutt 140 ezret. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11220 Dátum: 2011.07.26 kedd, 14:08:56 »

Én kaptam ilyet mostanában és ezzel próbálkozom:
LE 2410 BTU+ dízel üzemanyag adalék
http://www.mol.hu/hu/autozzon_velunk/termekek_es_szolgaltatasok/kenoanyag_es_autoapolas/le_premium_uzemanyag-utoadalekok/le_2410_btu_/

Megoszlanak a vélemények. Én szvsz hasznosnak tartom őket. A magyar üzemanyag ugyanis nem a legjobb a mk3 tdci rendszeréhez  szomoru1.

Példák: Metabond megasel
http://kereskedoportal.hu/shop_kat.php?shopid=14&k=556

Pro-tec (1x/alkalmankénti tisztításra pl)
http://www.pro-tec.hu/rendszer.htm

én spurizom.
http://spuri-adalek.hu/

Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11221 Dátum: 2011.07.26 kedd, 14:09:30 »

A fonokevel egyutt 140 ezret. :-)

AndyA
Akkor biztos így van. Így jobb ha nem is kérdőjelezem meg az én 265ekm-el amiből kb 250ekm-et hazai üzemanyaggal tettem meg. Nálam  biztos azért nem volt gond mert én meg soha nem rakok semmi ilyen taknyot bele   hehe Úgy látszik két véglet van.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11222 Dátum: 2011.07.26 kedd, 14:16:32 »

Hány km-et vezettél magyar üzemanyaggal MKIII TDCi-t?
Stealt Mester!

Megoszlanak a vélemények mint írtam.
Nem mentünk még összesen 260 ezret, mint te tudom sima gázolajjal csak 60 ezret, de ami mellette szól:
Fogyasztás (én a 2,2-el és most a galaxy-val is vezetem) a ranglistát fogyasztásban a kategóriában.
Sztm az üzemanyag adaléknak is köze van hozzá.
Sokkal halkabban jár a gép és ez az apósom véleménye is, plusz teszteltem amikor megvettem a 2,2-est és egymás mellett járt a két már régebb óta adalékolt sima 2.0-ás tdci és a 2,2-es olyan hangos volt, mint egy régi tdi a tdci mellett!
Utána érdekes módon adalékolás után ~5000km és halkabb lett mint a sima 2.0-ás és semmi egyebet nem változtattunk?!
Tisztább a kipufogónk sok mondit csekkoltam már (valszeg kevesebb füst tisztább égés), télen könnyebben indul.
A galaxy és a sima 2.0-ás is nyomta ki magábol a kormot eleinte most nem kormol egyik sem. Gondolom ez az adalék pucolja is a rendszert ami szintén nem árt.
Ennyi tudok felhozni mellette. Nekem, ha valami kevésbé kormol, kevesebbet fogyaszt és halkabban jár azt jelenti, hogy jobb a motornak és szvsz jó cucc én csak ajánlani tudom.

Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11223 Dátum: 2011.07.26 kedd, 14:41:31 »

kb 250ekm-et hazai üzemanyaggal tettem meg. Nálam  biztos azért nem volt gond mert én meg soha nem rakok semmi ilyen taknyot bele   hehe Úgy látszik két véglet van.
Hidd el én sem rakok bele akármit. Nem az a típus vagyok, hogy bedőlök a teleshopos dumáknak és rögtön megveszem a dolgokat.
Nem ma kezdtem a spurizást, hanem pár off autóval ezelőtt.
Mellesleg a 2,2-esnek gyakorlatilag tartósabb a befecskendező rendszere és sztm attól is nagyban függ az élettartam, hogy újonnan kapja maga alá az autót valaki vagy sem. Nekem sajnos sohasem lesz lehetőségem sztm új autót venni ezért irigyellek is, de egyszer, ha nyerek a lottón és én járatom be a gépem biztosan elmegy 400 ezret motorikus gond nélkül  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11224 Dátum: 2011.07.26 kedd, 14:45:36 »

Én egy kocsit átadtam 217.000km-el (most 300 van bennek kb) , a mostaniban 247.000km van....ez a kettő 5 év alatt. (ti mentek sokat?  eplus2)
Csak MOL-nál tankolok aranykártyára, de nekem megvannak a kútjaim hol tankolok csak és nincs gond....ennyi szerintem.
Egyszer szabin voltam nagy árviz után kollégám ment a kocsimmal és egy olyan kútnál tankolt, 4 porlasztó + nagynyomású csere lett belőle.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11225 Dátum: 2011.07.26 kedd, 14:51:10 »

Csak MOL-nál tankolok aranykártyára, de nekem megvannak a kútjaim hol tankolok csak és nincs gond....ennyi szerintem.
Ez így is van sztm is.
Van egy kolléga. Új tdci-t vett olcsó maszek kúton tankolgatott.
55 ezer kilométernél 4 porlasztó, magasnyomású csere és a tankból megmutatta mi jött ki. Még a veszélyes hulladékgyűjtő tartályba sem öntöttem volna bele azt a szmötyit levele
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.26 kedd, 15:11:25 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11226 Dátum: 2011.07.26 kedd, 15:41:37 »

Volt szó egyszer egy másfajta szabadonfutó tárcsáról is (talán rugó is van beleépítve?) Emlékszik még valaki rá? Mi volt a gyártó neve?

Na az előbb ránézett VIK és úgy néz ki bejött a jóslat, szíjcsere feszítővel, stb...  rinya rinya rinya
VIK javasolta továbbá a szabadonfutóssá alakítást is..
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11227 Dátum: 2011.07.26 kedd, 15:56:41 »

Na az előbb ránézett VIK és úgy néz ki bejött a jóslat, szíjcsere feszítővel, stb...  rinya rinya rinya
VIK javasolta továbbá a szabadonfutóssá alakítást is..


Tudnék valakivel egyeztetni ezzel a dologgal kapcsolatban? szíjcsere + feszítő + szabadonfutó, stb...
most még eléggé vakon vagyok, hogy pontosan mi mindent takar ez az egész  Angry
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11228 Dátum: 2011.07.26 kedd, 16:06:38 »


Tudnék valakivel egyeztetni ezzel a dologgal kapcsolatban? szíjcsere + feszítő + szabadonfutó, stb...
most még eléggé vakon vagyok, hogy pontosan mi mindent takar ez az egész  Angry

Hát kell hozzá egy új szíj, szabadonfutó (pl ZEN) és új szíjfeszítő (vagy amennyiben jó a rugója és a görgője akkor érdemes alupogácsáztatni a szilenteket) Alf-nak van róla leírása azután meg pár óra a cserére és kész.
Ebben a totyikban sokminden le van írva:

http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11229 Dátum: 2011.07.26 kedd, 16:17:22 »

Gyorsan rájuk kérdeztem, van-e Mondeohoz. Hát nincs, és még egy érdekes komment:


We do not make an OAD for your vehicle.  Please note you should always use the same pulley technology that was the original equipment on the alternator when the car was new.

Tehát azt tanácsolja, hogy ne is alakítsuk át egyáltalán.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11230 Dátum: 2011.07.26 kedd, 16:19:01 »

Gyorsan rájuk kérdeztem, van-e Mondeohoz. Hát nincs, és még egy érdekes komment:


We do not make an OAD for your vehicle.  Please note you should always use the same pulley technology that was the original equipment on the alternator when the car was new.

Tehát azt tanácsolja, hogy ne is alakítsuk át egyáltalán.
Akkor miért készítették ezt a filmet?   Huh? Sztm érdemes átalakítani  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11231 Dátum: 2011.07.26 kedd, 16:25:23 »

Gyorsan rájuk kérdeztem, van-e Mondeohoz. Hát nincs, és még egy érdekes komment:

Meg ez igaz is, hiszen át kell alakítani a ZEN miatt is egy kicsit a generátor peremét, hogy illeszkedjen  eljen
2000es évjáratú benyás mondihoz rendelte az Alf annó, ha jól emlékszem?!
 
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.26 kedd, 16:27:29 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #11232 Dátum: 2011.07.26 kedd, 16:32:57 »

Meg ez igaz is, hiszen át kell alakítani a ZEN miatt is egy kicsit a generátor peremét, hogy illeszkedjen  eljen
2000es évjáratú benyás mondihoz rendelte az Alf annó, ha jól emlékszem?!
 

Én megnéztem a honlapjukat és 2,4L Tranzithoz van nekik. Szeritnem az jó lenne Mondeora is. Feltéve, hogy van-e neki elég hely. Mert a képeken látszik hogy ez szélesebb.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11233 Dátum: 2011.07.26 kedd, 16:41:40 »

Hát kell hozzá egy új szíj, szabadonfutó (pl ZEN) és új szíjfeszítő (vagy amennyiben jó a rugója és a görgője akkor érdemes alupogácsáztatni a szilenteket) Alf-nak van róla leírása azután meg pár óra a cserére és kész.
Ebben a totyikban sokminden le van írva:

http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0


Már csak az nem értem, hogy a szíj 5-6000HUF és hogy ez jól fusson kell hozzá 100eHUF-os feszítő + görgő cucc
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.27 szerda, 08:13:44 írta Levis » Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11234 Dátum: 2011.07.26 kedd, 17:09:14 »

gázolajszűrőből milyet érdemes venni mert elég nagy árkülönbségek vannak
4-15e ftig
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #11235 Dátum: 2011.07.26 kedd, 17:13:37 »

Sziasztok!
SOS-időn belül eladó egy Ford Mondeo 2000 tddi 2001-évjárat!
Az autó adagoló hibás lessz de még korai stádiumban van. Nagyon sok dolgot kicseréltem benne. De ezt csak telefonon vagy személyesen beszéljük meg.
Nem árulok zsákbamacskát mindent elmondok róla! A hibáihoz igazítjuk az árat is.
Felmondták a hitelét tehát
sürgős!!!
Segítségeteket előre is köszönöm.
Elérhetőség 06-30/737-2504
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11236 Dátum: 2011.07.26 kedd, 17:14:58 »

gázolajszűrőből milyet érdemes venni mert elég nagy árkülönbségek vannak
4-15e ftig


én a gyárit vettem, hátha jobban óvja a porlasztó csúcsokat  nyes
Az asszem 11e HUF körül volt a Cromaxnál
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.26 kedd, 17:17:01 írta Levis » Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #11237 Dátum: 2011.07.26 kedd, 17:17:01 »

Sziasztok!
SOS-időn belül eladó egy Ford Mondeo 2000 tddi 2001-évjárat!
Az autó adagoló hibás lessz de még korai stádiumban van. Nagyon sok dolgot kicseréltem benne. De ezt csak telefonon vagy személyesen beszéljük meg.
Nem árulok zsákbamacskát mindent elmondok róla! A hibáihoz igazítjuk az árat is.
Felmondták a hitelét tehát
sürgős!!!
Segítségeteket előre is köszönöm.
Elérhetőség 06-30/737-2504
Ha titeket nem érdekel de tudtok valakit légyszives segítsetek!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11238 Dátum: 2011.07.26 kedd, 19:23:21 »

gázolajszűrőből milyet érdemes venni mert elég nagy árkülönbségek vannak
4-15e ftig

Tisztelt Fórumtárs!
Mint sok minden másban, ebben is megoszlanak a vélemények. A saját tapasztalatomat mondom el neked. Én a gázolaj szürőnél csak a gyárit használom. A gyári szürő 2 mikronos részecskéket is kiszüri, valamint van benne egy 50 C fokos hőbimetál ami télen tesz nagy szolgálatot a gázolaj előmelegitésével. Ez nem minden után gyártott szürőben van benne és ezek általában 4 mikronosak. Azon kivül fontos még hogy milyen időközönként cseréled. Tapasztalat, a nagy többség a klubban 10000-15000 km-nél cseréli. Ez nem az a terület ahol megérné spórolni.
Tisutelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11239 Dátum: 2011.07.26 kedd, 19:36:11 »

gázolajszűrőből milyet érdemes venni mert elég nagy árkülönbségek vannak
4-15e ftig

Lászlóval egyetemben én is csak gyárit teszek bele. 8e ft a nagyautónál, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11240 Dátum: 2011.07.26 kedd, 19:39:07 »


Már csak az nem értem, hogy a szíj 5-6000HUF és hogy ez jól fusson kell hozzá 100eHUF-os feszítő + görgő cucc  duhos2
Zen: 12e Ft
Fesztő SKF görgő szettel együtt, ha kell: 32e Ft, amennyiben alupogácsával helyettesíted a szilenteket akkor csak a szíjat kell kifizetned.
Munkadíj: 10e Ft minimum
Sztm megéri! Utána nem lesz gondod, ha nem szabadonfutósítod a dolgokat akkor 20 ezrenkét jön a zörgés Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11241 Dátum: 2011.07.26 kedd, 19:44:05 »

Én megnéztem a honlapjukat és 2,4L Tranzithoz van nekik. Szeritnem az jó lenne Mondeora is. Feltéve, hogy van-e neki elég hely. Mert a képeken látszik hogy ez szélesebb.
Szélesebb a zen szabadonfutó is valóban ezért kell leszedni egy picit a generátor pereméből!
Szíjat kell ellenőrizni. Amennyiben a 2,4-es tranyón ua a szíj akkor ua a tárcsa is sztm nagy valószínűséggel! integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11242 Dátum: 2011.07.26 kedd, 19:49:24 »

gázolajszűrőből milyet érdemes venni mert elég nagy árkülönbségek vannak
4-15e ftig


Bosch vagy Man, ill. gyarit, ami ugyanez. Semmi mast. 7000 Ft korul van kedvezmennyel Bardinal, ha mas nem tud segiteni, szolj PU-ben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11243 Dátum: 2011.07.26 kedd, 19:51:14 »


Már csak az nem értem, hogy a szíj 5-6000HUF és hogy ez jól fusson kell hozzá 100eHUF-os feszítő + görgő cucc  duhos2
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.msg507110#msg507110
125-ös hozzászólás 32e Ft volt  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11244 Dátum: 2011.07.26 kedd, 21:13:55 »

Zen: 12e Ft
Fesztő SKF görgő szettel együtt, ha kell: 32e Ft, amennyiben alupogácsával helyettesíted a szilenteket akkor csak a szíjat kell kifizetned.
Munkadíj: 10e Ft minimum
Sztm megéri! Utána nem lesz gondod, ha nem szabadonfutósítod a dolgokat akkor 20 ezrenkét jön a zörgés Sad
Ezeket hol vetted? 32 a feszítő meg a 2 görgő? Én a szíjat, feszítőt, 2 görgőt, meg a főtengely szíjtárcsát vettem 84-ér. Unix 30% al. SKF, Gates.  Ezek szerint én jó drágán vettem.
Naplózva
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11245 Dátum: 2011.07.26 kedd, 21:15:41 »

Ha titeket nem érdekel de tudtok valakit légyszives segítsetek!
Írd le a lényeget a kocsiról. Helyileg hol vagy?
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11246 Dátum: 2011.07.26 kedd, 21:46:17 »

Ezeket hol vetted? 32 a feszítő meg a 2 görgő? Én a szíjat, feszítőt, 2 görgőt, meg a főtengely szíjtárcsát vettem 84-ér. Unix 30% al. SKF, Gates.  Ezek szerint én jó drágán vettem.

Hát igen, nekem Vik mondott rá 100-110-et.. gondolom ebben benne van minden + a munkadíj
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
teo
Vendég
« Új hozzászólás #11247 Dátum: 2011.07.26 kedd, 22:05:09 »

Hát igen, nekem Vik mondott rá 100-110-et.. gondolom ebben benne van minden + a munkadíj

Ott megvan a dolog 105-ből anyaggal. Márciusban próbáltam (anyagot én vittem, csak gyárit).
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11248 Dátum: 2011.07.27 szerda, 01:14:11 »


Már csak az nem értem, hogy a szíj 5-6000HUF és hogy ez jól fusson kell hozzá 100eHUF-os feszítő + görgő cucc  duhos2

Szia!

Biztosan már képbe kerültél, de itt egy rajz is a hosszú szíjról, amin láthatod mennyi mindent is kell cserélni ilyenkor.
http://kepfeltoltes.hu/110629/Gener_tor_lapossz_j_rajza_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A bekeretezett rész a feszítő, az alsó tárcsa a főtengelyen lévő, a távolabbi nagy a klímáé - azt nem kell cserélned, de a többi görgőt és a generátor szíjtárcsáját opcióként cserélheted szabadonfutósra.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11249 Dátum: 2011.07.27 szerda, 01:21:25 »

Én kaptam ilyet mostanában és ezzel próbálkozom:
LE 2410 BTU+ dízel üzemanyag adalék
http://www.mol.hu/hu/autozzon_velunk/termekek_es_szolgaltatasok/kenoanyag_es_autoapolas/le_premium_uzemanyag-utoadalekok/le_2410_btu_/


Mibe kerül ez az anyag? Nekem a "gugli" nem súgta meg  szomoru1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 231 232 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.