Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:17:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
218
219
220
221
222
223
224
[
225
]
226
227
228
229
230
231
232
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14657556 alkalommal)
0 Felhasználó és 174 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11200 Dátum:
2011.07.26 kedd, 08:41:52 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.26 kedd, 08:30:38
Volt szó egyszer egy másfajta szabadonfutó tárcsáról is (talán rugó is van beleépítve?) Emlékszik még valaki rá? Mi volt a gyártó neve?
Erről? Litens OAD
http://www.youtube.com/watch?v=4EXYP1CmL9Q&feature=related
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11201 Dátum:
2011.07.26 kedd, 08:50:49 »
Sziasztok,
Az miért jó, ha az egr le van falazva meg a vákumcsöve le van dugózva?
köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11202 Dátum:
2011.07.26 kedd, 08:51:33 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.26 kedd, 08:50:49
Sziasztok,
Az miért jó, ha az egr le van falazva meg a vákumcsöve le van dugózva?
köszi
Nem jon vissza a kipufogo felol a szutyok a szivooldalra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11203 Dátum:
2011.07.26 kedd, 08:55:11 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.26 kedd, 08:50:49
Sziasztok,
Az miért jó, ha az egr le van falazva meg a vákumcsöve le van dugózva?
köszi
Dupla biztosíték. Nem fog működni egyáltalán az EGR így nem is megy tönkre soha sztm.
Szvsz elég a dugó az egr-re a cső kigolyózása nem szükséges.
Én most a hétvégén kivettem az EGR csövet. Kapott a katalizátor is egy dugót a wiki-s szervószíj csere leírás alapján
Mellesleg 178e-t futott ez a bizonyos szíj és nem volt sok baja csak pár apró berepedés.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11204 Dátum:
2011.07.26 kedd, 08:55:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.26 kedd, 08:51:33
Nem jon vissza a kipufogo felol a szutyok a szivooldalra.
AndyA
De a lényege ez valóban
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11205 Dátum:
2011.07.26 kedd, 09:06:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.26 kedd, 08:51:33
Nem jon vissza a kipufogo felol a szutyok a szivooldalra.
AndyA
köszi. ezt hogyan lehet megoldani?
bonyolult?
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Szabadonfutó
«
Új hozzászólás #11206 Dátum:
2011.07.26 kedd, 09:17:22 »
Sziasztok ,
Sokat olvasom a forumban a szabadonfutóvá való átalakítást és csak azt kérdezném , hogy milyen márkájut javasoltok , mert a ZEN típus elforgott a generátor tengelyen , tehát más volt a menet , az INA 535007410-es fajta meg csak 3000 km-t bírt .
Segítségeteket előre is köszönöm
Szabi
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11207 Dátum:
2011.07.26 kedd, 09:18:20 »
Sziasztok ,
Sokat olvasom a forumban a szabadonfutóvá való átalakítást és csak azt kérdezném , hogy milyen márkájut javasoltok , mert a ZEN típus elforgott a generátor tengelyen , tehát más volt a menet , az INA 535007410-es fajta meg csak 3000 km-t bírt .
Segítségeteket előre is köszönöm
Szabi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11208 Dátum:
2011.07.26 kedd, 09:22:55 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.26 kedd, 09:06:44
köszi. ezt hogyan lehet megoldani?
bonyolult?
Van rola cikk a fooldalon. A lenyeg, hogy valami alkalmas anyagbol (ezt illetoen elteroek a nezetek) kivagsz egy akkora darabot, ami pont befedi a csovet, es van rajta ket lyuk, aminel fogva odacsavarozod a helyere a turbocso es az EGR koze. Nekem az 1 mm-es alulemez is kivaloan mukodik hosszu ideje, masoknal az alut lyukasra ragtak a kipufogogazok. Ok azota a rozsdamentes acelra eskusznek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11209 Dátum:
2011.07.26 kedd, 09:24:09 »
Nekem 40 ezer óta benne van egy passat-é és nem mutatja a meghibásodás legkisebb jelét sem.
Igaz akkor azt mondták itt a többiek, hogy nagyon drága volt 18 ezerért.
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.07.26 kedd, 09:18:20
Sziasztok ,
Sokat olvasom a forumban a szabadonfutóvá való átalakítást és csak azt kérdezném , hogy milyen márkájut javasoltok , mert a ZEN típus elforgott a generátor tengelyen , tehát más volt a menet , az INA 535007410-es fajta meg csak 3000 km-t bírt .
Segítségeteket előre is köszönöm
Szabi
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11210 Dátum:
2011.07.26 kedd, 09:35:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.26 kedd, 09:22:55
Van rola cikk a fooldalon. A lenyeg, hogy valami alkalmas anyagbol (ezt illetoen elteroek a nezetek) kivagsz egy akkora darabot, ami pont befedi a csovet, es van rajta ket lyuk, aminel fogva odacsavarozod a helyere a turbocso es az EGR koze. Nekem az 1 mm-es alulemez is kivaloan mukodik hosszu ideje, masoknal az alut lyukasra ragtak a kipufogogazok. Ok azota a rozsdamentes acelra eskusznek.
AndyA
Nálam meg a hőálló 2-es klingerit lemez vált be, de hozzászoktam, hogy én mindig eltérő megoldást hozok...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11211 Dátum:
2011.07.26 kedd, 10:05:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.26 kedd, 09:22:55
Van rola cikk a fooldalon.
csak MKI-re találtam... ugyanaz?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11212 Dátum:
2011.07.26 kedd, 10:09:47 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.26 kedd, 10:05:08
csak MKI-re találtam... ugyanaz?
Nem ez kell neked:
http://mondeo.hu/index.php?page=92
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11213 Dátum:
2011.07.26 kedd, 10:24:48 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.26 kedd, 10:09:47
Nem ez kell neked:
http://mondeo.hu/index.php?page=92
köszi!
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11214 Dátum:
2011.07.26 kedd, 10:39:31 »
Köszi a segítséged
Szabi
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11215 Dátum:
2011.07.26 kedd, 11:36:40 »
uzemanyagba érdemes dízeladalékot tenni ?
van kifejezetten tdci motorba való?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11216 Dátum:
2011.07.26 kedd, 11:56:32 »
Idézetet írta: netcore - 2011.07.26 kedd, 11:36:40
uzemanyagba érdemes dízeladalékot tenni ?
van kifejezetten tdci motorba való?
Megoszlanak a vélemények. Én szvsz hasznosnak tartom őket. A magyar üzemanyag ugyanis nem a legjobb a mk3 tdci rendszeréhez
.
Példák: Metabond megasel
http://kereskedoportal.hu/shop_kat.php?shopid=14&k=556
Pro-tec (1x/alkalmankénti tisztításra pl)
http://www.pro-tec.hu/rendszer.htm
én spurizom.
http://spuri-adalek.hu/
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11217 Dátum:
2011.07.26 kedd, 13:30:14 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.26 kedd, 08:41:52
Erről? Litens OAD
http://www.youtube.com/watch?v=4EXYP1CmL9Q&feature=related
Ez az, köszi!
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11218 Dátum:
2011.07.26 kedd, 13:40:37 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.26 kedd, 11:56:32
Megoszlanak a vélemények. Én szvsz hasznosnak tartom őket. A magyar üzemanyag ugyanis nem a legjobb a mk3 tdci rendszeréhez
.
Hány km-et vezettél magyar üzemanyaggal MKIII TDCi-t?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11219 Dátum:
2011.07.26 kedd, 13:58:00 »
Idézetet írta: stealt - 2011.07.26 kedd, 13:40:37
Hány km-et vezettél magyar üzemanyaggal MKIII TDCi-t?
A fonokevel egyutt 140 ezret. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11220 Dátum:
2011.07.26 kedd, 14:08:56 »
Én kaptam ilyet mostanában és ezzel próbálkozom:
LE 2410 BTU+ dízel üzemanyag adalék
http://www.mol.hu/hu/autozzon_velunk/termekek_es_szolgaltatasok/kenoanyag_es_autoapolas/le_premium_uzemanyag-utoadalekok/le_2410_btu_/
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.26 kedd, 11:56:32
Megoszlanak a vélemények. Én szvsz hasznosnak tartom őket. A magyar üzemanyag ugyanis nem a legjobb a mk3 tdci rendszeréhez
.
Példák: Metabond megasel
http://kereskedoportal.hu/shop_kat.php?shopid=14&k=556
Pro-tec (1x/alkalmankénti tisztításra pl)
http://www.pro-tec.hu/rendszer.htm
én spurizom.
http://spuri-adalek.hu/
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11221 Dátum:
2011.07.26 kedd, 14:09:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.26 kedd, 13:58:00
A fonokevel egyutt 140 ezret. :-)
AndyA
Akkor biztos így van. Így jobb ha nem is kérdőjelezem meg az én 265ekm-el amiből kb 250ekm-et hazai üzemanyaggal tettem meg. Nálam biztos azért nem volt gond mert én meg soha nem rakok semmi ilyen taknyot bele
Úgy látszik két véglet van.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11222 Dátum:
2011.07.26 kedd, 14:16:32 »
Idézetet írta: stealt - 2011.07.26 kedd, 13:40:37
Hány km-et vezettél magyar üzemanyaggal MKIII TDCi-t?
Stealt Mester!
Megoszlanak a vélemények mint írtam.
Nem mentünk még összesen 260 ezret, mint te tudom sima gázolajjal csak 60 ezret, de ami mellette szól:
Fogyasztás (én a 2,2-el és most a galaxy-val is vezetem) a ranglistát fogyasztásban a kategóriában.
Sztm az üzemanyag adaléknak is köze van hozzá.
Sokkal halkabban jár a gép és ez az apósom véleménye is, plusz teszteltem amikor megvettem a 2,2-est és egymás mellett járt a két már régebb óta adalékolt sima 2.0-ás tdci és a 2,2-es olyan hangos volt, mint egy régi tdi a tdci mellett!
Utána érdekes módon adalékolás után ~5000km és halkabb lett mint a sima 2.0-ás és semmi egyebet nem változtattunk?!
Tisztább a kipufogónk sok mondit csekkoltam már (valszeg kevesebb füst tisztább égés), télen könnyebben indul.
A galaxy és a sima 2.0-ás is nyomta ki magábol a kormot eleinte most nem kormol egyik sem. Gondolom ez az adalék pucolja is a rendszert ami szintén nem árt.
Ennyi tudok felhozni mellette. Nekem, ha valami kevésbé kormol, kevesebbet fogyaszt és halkabban jár azt jelenti, hogy jobb a motornak és szvsz jó cucc én csak ajánlani tudom.
Üdv, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11223 Dátum:
2011.07.26 kedd, 14:41:31 »
Idézetet írta: stealt - 2011.07.26 kedd, 14:09:30
kb 250ekm-et hazai üzemanyaggal tettem meg. Nálam biztos azért nem volt gond mert én meg soha nem rakok semmi ilyen taknyot bele
Úgy látszik két véglet van.
Hidd el én sem rakok bele akármit. Nem az a típus vagyok, hogy bedőlök a teleshopos dumáknak és rögtön megveszem a dolgokat.
Nem ma kezdtem a spurizást, hanem pár off autóval ezelőtt.
Mellesleg a 2,2-esnek gyakorlatilag tartósabb a befecskendező rendszere és sztm attól is nagyban függ az élettartam, hogy újonnan kapja maga alá az autót valaki vagy sem. Nekem sajnos sohasem lesz lehetőségem sztm új autót venni ezért irigyellek is, de egyszer, ha nyerek a lottón és én járatom be a gépem biztosan elmegy 400 ezret motorikus gond nélkül
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11224 Dátum:
2011.07.26 kedd, 14:45:36 »
Én egy kocsit átadtam 217.000km-el (most 300 van bennek kb) , a mostaniban 247.000km van....ez a kettő 5 év alatt. (ti mentek sokat?
)
Csak MOL-nál tankolok aranykártyára, de nekem megvannak a kútjaim hol tankolok csak és nincs gond....ennyi szerintem.
Egyszer szabin voltam nagy árviz után kollégám ment a kocsimmal és egy olyan kútnál tankolt, 4 porlasztó + nagynyomású csere lett belőle.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11225 Dátum:
2011.07.26 kedd, 14:51:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.26 kedd, 14:45:36
Csak MOL-nál tankolok aranykártyára, de nekem megvannak a kútjaim hol tankolok csak és nincs gond....ennyi szerintem.
Ez így is van sztm is.
Van egy kolléga. Új tdci-t vett olcsó maszek kúton tankolgatott.
55 ezer kilométernél 4 porlasztó, magasnyomású csere és a tankból megmutatta mi jött ki. Még a veszélyes hulladékgyűjtő tartályba sem öntöttem volna bele azt a szmötyit
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.26 kedd, 15:11:25 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11226 Dátum:
2011.07.26 kedd, 15:41:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.26 kedd, 08:30:38
Volt szó egyszer egy másfajta szabadonfutó tárcsáról is (talán rugó is van beleépítve?) Emlékszik még valaki rá? Mi volt a gyártó neve?
Na az előbb ránézett VIK és úgy néz ki bejött a jóslat, szíjcsere feszítővel, stb...
VIK javasolta továbbá a szabadonfutóssá alakítást is..
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11227 Dátum:
2011.07.26 kedd, 15:56:41 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.26 kedd, 15:41:37
Na az előbb ránézett VIK és úgy néz ki bejött a jóslat, szíjcsere feszítővel, stb...
VIK javasolta továbbá a szabadonfutóssá alakítást is..
Tudnék valakivel egyeztetni ezzel a dologgal kapcsolatban? szíjcsere + feszítő + szabadonfutó, stb...
most még eléggé vakon vagyok, hogy pontosan mi mindent takar ez az egész
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11228 Dátum:
2011.07.26 kedd, 16:06:38 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.26 kedd, 15:56:41
Tudnék valakivel egyeztetni ezzel a dologgal kapcsolatban? szíjcsere + feszítő + szabadonfutó, stb...
most még eléggé vakon vagyok, hogy pontosan mi mindent takar ez az egész
Hát kell hozzá egy új szíj, szabadonfutó (pl ZEN) és új szíjfeszítő (vagy amennyiben jó a rugója és a görgője akkor érdemes alupogácsáztatni a szilenteket) Alf-nak van róla leírása azután meg pár óra a cserére és kész.
Ebben a totyikban sokminden le van írva:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11229 Dátum:
2011.07.26 kedd, 16:17:22 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.26 kedd, 08:41:52
Erről? Litens OAD
http://www.youtube.com/watch?v=4EXYP1CmL9Q&feature=related
Gyorsan rájuk kérdeztem, van-e Mondeohoz. Hát nincs, és még egy érdekes komment:
We do not make an OAD for your vehicle. Please note you should always use the same pulley technology that was the original equipment on the alternator when the car was new.
Tehát azt tanácsolja, hogy ne is alakítsuk át egyáltalán.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11230 Dátum:
2011.07.26 kedd, 16:19:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.26 kedd, 16:17:22
Gyorsan rájuk kérdeztem, van-e Mondeohoz. Hát nincs, és még egy érdekes komment:
We do not make an OAD for your vehicle. Please note you should always use the same pulley technology that was the original equipment on the alternator when the car was new.
Tehát azt tanácsolja, hogy ne is alakítsuk át egyáltalán.
Akkor miért készítették ezt a filmet?
Sztm érdemes átalakítani
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11231 Dátum:
2011.07.26 kedd, 16:25:23 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.26 kedd, 16:17:22
Gyorsan rájuk kérdeztem, van-e Mondeohoz. Hát nincs, és még egy érdekes komment:
Meg ez igaz is, hiszen át kell alakítani a ZEN miatt is egy kicsit a generátor peremét, hogy illeszkedjen
2000es évjáratú benyás mondihoz rendelte az Alf annó, ha jól emlékszem?!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.26 kedd, 16:27:29 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11232 Dátum:
2011.07.26 kedd, 16:32:57 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.26 kedd, 16:25:23
Meg ez igaz is, hiszen át kell alakítani a ZEN miatt is egy kicsit a generátor peremét, hogy illeszkedjen
2000es évjáratú benyás mondihoz rendelte az Alf annó, ha jól emlékszem?!
Én megnéztem a honlapjukat és 2,4L Tranzithoz van nekik. Szeritnem az jó lenne Mondeora is. Feltéve, hogy van-e neki elég hely. Mert a képeken látszik hogy ez szélesebb.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11233 Dátum:
2011.07.26 kedd, 16:41:40 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.26 kedd, 16:06:38
Hát kell hozzá egy új szíj, szabadonfutó (pl ZEN) és új szíjfeszítő (vagy amennyiben jó a rugója és a görgője akkor érdemes alupogácsáztatni a szilenteket) Alf-nak van róla leírása azután meg pár óra a cserére és kész.
Ebben a totyikban sokminden le van írva:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0
Már csak az nem értem, hogy a szíj 5-6000HUF és hogy ez jól fusson kell hozzá 100eHUF-os feszítő + görgő cucc
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.27 szerda, 08:13:44 írta Levis
»
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11234 Dátum:
2011.07.26 kedd, 17:09:14 »
gázolajszűrőből milyet érdemes venni mert elég nagy árkülönbségek vannak
4-15e ftig
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11235 Dátum:
2011.07.26 kedd, 17:13:37 »
Sziasztok!
SOS-időn belül eladó egy Ford Mondeo 2000 tddi 2001-évjárat!
Az autó adagoló hibás lessz de még korai stádiumban van. Nagyon sok dolgot kicseréltem benne. De ezt csak telefonon vagy személyesen beszéljük meg.
Nem árulok zsákbamacskát mindent elmondok róla! A hibáihoz igazítjuk az árat is.
Felmondták a hitelét tehát
sürgős!!!
Segítségeteket előre is köszönöm.
Elérhetőség 06-30/737-2504
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11236 Dátum:
2011.07.26 kedd, 17:14:58 »
Idézetet írta: netcore - 2011.07.26 kedd, 17:09:14
gázolajszűrőből milyet érdemes venni mert elég nagy árkülönbségek vannak
4-15e ftig
én a gyárit vettem, hátha jobban óvja a porlasztó csúcsokat
Az asszem 11e HUF körül volt a Cromaxnál
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.26 kedd, 17:17:01 írta Levis
»
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
kispacskesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11237 Dátum:
2011.07.26 kedd, 17:17:01 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.26 kedd, 17:13:37
Sziasztok!
SOS-időn belül eladó egy Ford Mondeo 2000 tddi 2001-évjárat!
Az autó adagoló hibás lessz de még korai stádiumban van. Nagyon sok dolgot kicseréltem benne. De ezt csak telefonon vagy személyesen beszéljük meg.
Nem árulok zsákbamacskát mindent elmondok róla! A hibáihoz igazítjuk az árat is.
Felmondták a hitelét tehát
sürgős!!!
Segítségeteket előre is köszönöm.
Elérhetőség 06-30/737-2504
Ha titeket nem érdekel de tudtok valakit légyszives segítsetek!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11238 Dátum:
2011.07.26 kedd, 19:23:21 »
Idézetet írta: netcore - 2011.07.26 kedd, 17:09:14
gázolajszűrőből milyet érdemes venni mert elég nagy árkülönbségek vannak
4-15e ftig
Tisztelt Fórumtárs!
Mint sok minden másban, ebben is megoszlanak a vélemények. A saját tapasztalatomat mondom el neked. Én a gázolaj szürőnél csak a gyárit használom. A gyári szürő 2 mikronos részecskéket is kiszüri, valamint van benne egy 50 C fokos hőbimetál ami télen tesz nagy szolgálatot a gázolaj előmelegitésével. Ez nem minden után gyártott szürőben van benne és ezek általában 4 mikronosak. Azon kivül fontos még hogy milyen időközönként cseréled. Tapasztalat, a nagy többség a klubban 10000-15000 km-nél cseréli. Ez nem az a terület ahol megérné spórolni.
Tisutelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11239 Dátum:
2011.07.26 kedd, 19:36:11 »
Idézetet írta: netcore - 2011.07.26 kedd, 17:09:14
gázolajszűrőből milyet érdemes venni mert elég nagy árkülönbségek vannak
4-15e ftig
Lászlóval egyetemben én is csak gyárit teszek bele. 8e ft a nagyautónál, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11240 Dátum:
2011.07.26 kedd, 19:39:07 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.26 kedd, 16:41:40
Már csak az nem értem, hogy a szíj 5-6000HUF és hogy ez jól fusson kell hozzá 100eHUF-os feszítő + görgő cucc
Zen: 12e Ft
Fesztő SKF görgő szettel együtt, ha kell: 32e Ft, amennyiben alupogácsával helyettesíted a szilenteket akkor csak a szíjat kell kifizetned.
Munkadíj: 10e Ft minimum
Sztm megéri! Utána nem lesz gondod, ha nem szabadonfutósítod a dolgokat akkor 20 ezrenkét jön a zörgés
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11241 Dátum:
2011.07.26 kedd, 19:44:05 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.07.26 kedd, 16:32:57
Én megnéztem a honlapjukat és 2,4L Tranzithoz van nekik. Szeritnem az jó lenne Mondeora is. Feltéve, hogy van-e neki elég hely. Mert a képeken látszik hogy ez szélesebb.
Szélesebb a zen szabadonfutó is valóban ezért kell leszedni egy picit a generátor pereméből!
Szíjat kell ellenőrizni. Amennyiben a 2,4-es tranyón ua a szíj akkor ua a tárcsa is sztm nagy valószínűséggel!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11242 Dátum:
2011.07.26 kedd, 19:49:24 »
Idézetet írta: netcore - 2011.07.26 kedd, 17:09:14
gázolajszűrőből milyet érdemes venni mert elég nagy árkülönbségek vannak
4-15e ftig
Bosch vagy Man, ill. gyarit, ami ugyanez. Semmi mast. 7000 Ft korul van kedvezmennyel Bardinal, ha mas nem tud segiteni, szolj PU-ben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11243 Dátum:
2011.07.26 kedd, 19:51:14 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.26 kedd, 16:41:40
Már csak az nem értem, hogy a szíj 5-6000HUF és hogy ez jól fusson kell hozzá 100eHUF-os feszítő + görgő cucc
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.msg507110#msg507110
125-ös hozzászólás 32e Ft volt
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11244 Dátum:
2011.07.26 kedd, 21:13:55 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.26 kedd, 19:39:07
Zen: 12e Ft
Fesztő SKF görgő szettel együtt, ha kell: 32e Ft, amennyiben alupogácsával helyettesíted a szilenteket akkor csak a szíjat kell kifizetned.
Munkadíj: 10e Ft minimum
Sztm megéri! Utána nem lesz gondod, ha nem szabadonfutósítod a dolgokat akkor 20 ezrenkét jön a zörgés
Ezeket hol vetted? 32 a feszítő meg a 2 görgő? Én a szíjat, feszítőt, 2 görgőt, meg a főtengely szíjtárcsát vettem 84-ér. Unix 30% al. SKF, Gates. Ezek szerint én jó drágán vettem.
Naplózva
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11245 Dátum:
2011.07.26 kedd, 21:15:41 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.26 kedd, 17:17:01
Ha titeket nem érdekel de tudtok valakit légyszives segítsetek!
Írd le a lényeget a kocsiról. Helyileg hol vagy?
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11246 Dátum:
2011.07.26 kedd, 21:46:17 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.26 kedd, 21:13:55
Ezeket hol vetted? 32 a feszítő meg a 2 görgő? Én a szíjat, feszítőt, 2 görgőt, meg a főtengely szíjtárcsát vettem 84-ér. Unix 30% al. SKF, Gates. Ezek szerint én jó drágán vettem.
Hát igen, nekem Vik mondott rá 100-110-et.. gondolom ebben benne van minden + a munkadíj
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11247 Dátum:
2011.07.26 kedd, 22:05:09 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.26 kedd, 21:46:17
Hát igen, nekem Vik mondott rá 100-110-et.. gondolom ebben benne van minden + a munkadíj
Ott megvan a dolog 105-ből anyaggal. Márciusban próbáltam (anyagot én vittem, csak gyárit).
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11248 Dátum:
2011.07.27 szerda, 01:14:11 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.26 kedd, 16:41:40
Már csak az nem értem, hogy a szíj 5-6000HUF és hogy ez jól fusson kell hozzá 100eHUF-os feszítő + görgő cucc
Szia!
Biztosan már képbe kerültél, de itt egy rajz is a hosszú szíjról, amin láthatod mennyi mindent is kell cserélni ilyenkor.
http://kepfeltoltes.hu/110629/Gener_tor_lapossz_j_rajza_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A bekeretezett rész a feszítő, az alsó tárcsa a főtengelyen lévő, a távolabbi nagy a klímáé - azt nem kell cserélned, de a többi görgőt és a generátor szíjtárcsáját opcióként cserélheted szabadonfutósra.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11249 Dátum:
2011.07.27 szerda, 01:21:25 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.26 kedd, 14:08:56
Én kaptam ilyet mostanában és ezzel próbálkozom:
LE 2410 BTU+ dízel üzemanyag adalék
http://www.mol.hu/hu/autozzon_velunk/termekek_es_szolgaltatasok/kenoanyag_es_autoapolas/le_premium_uzemanyag-utoadalekok/le_2410_btu_/
Mibe kerül ez az anyag? Nekem a "gugli" nem súgta meg
Naplózva
Oldalak:
1
...
218
219
220
221
222
223
224
[
225
]
226
227
228
229
230
231
232
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ