Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:57:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14656813 alkalommal)
0 Felhasználó és 163 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11300 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 07:49:43 »

SOk szo esett mostanaban az adalekokrol, az adatlapokon mindenfele fogyasztascsokkenest, jobb egest, tisztitast stb. igernek. Arra az egyre viszont nem talaltam valasz sem a hozzaszolasokban, sem az adatokban, hogy a Delphi common rail szivattyu es a magyar gazolaj alapveto ellentetet kepezo kenesi tulajdonsagokat melyik adalek tudna kello mertekben javitani? Azt hiszem, boven megerne barkinek naponta haromszor egy 500 mg-os "Lexarom (tm)" tablettat, ha sehova nem menne a fogyasztas, ellenben az adalek kepes lenne megvedeni a szivattyut a spenesedestol es az ido elotti cseretol.

A masik meg az, hogy keresem ezeket az adalekokat kulfoldon, de csak magyar talalatokat kapok. Egyet sem talaltam meg kulfoldon, talan annak a MOL-os 2410 nemtudomminek a kivetelevel - amire viszont osszesen hoz a gugli vagy 100 talalatot. Kulfoldon senkinek nem kell ilyen, senki nem hasznal ilyet? Vagy errefele mas adalekok vannak, amik meg otthon nem kaphatoak? Ez utobbit azert nehezen tudom elkepzelni.

Szoval?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11301 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:11:58 »


A masik meg az, hogy keresem ezeket az adalekokat kulfoldon, de csak magyar talalatokat kapok. Egyet sem talaltam meg kulfoldon, talan annak a MOL-os 2410 nemtudomminek a kivetelevel - amire viszont osszesen hoz a gugli vagy 100 talalatot. Kulfoldon senkinek nem kell ilyen, senki nem hasznal ilyet? Vagy errefele mas adalekok vannak, amik meg otthon nem kaphatoak? Ez utobbit azert nehezen tudom elkepzelni.

Szoval?

AndyA
Külföldön pl ausztriában a go kéntartalma 2ppm alatt van.
Nálunk tudtommal nem. ÖMV ad 10ppm alattit sima go-nál meg talán a prémium üzemanyagok vannak 10ppm alatt kéntartalom tekintetében???
Még tőled hallottam, hogy a kén nem tesz jót semminek. Talán külföldön ezért nincsennek adalékok?Huh?!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11302 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:25:42 »

érdemes egy 130pacis mocit chippelni?
mik a tapasztalatok ?
hol érdemes csináltatni?
esetleg a tuning box ér valamit?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11303 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:32:02 »

érdemes egy 130pacis mocit chippelni?
mik a tapasztalatok ?
hol érdemes csináltatni?
esetleg a tuning box ér valamit?

Ha nem elég a teljesítmény számodra és jó állapotban van a motorod akkor igen. Bunyek mestert  eplus2 keresd  wave
Szvsz a chip az jobb, mint a box igaz nekem egyik sincs  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11304 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:55:23 »

Külföldön pl ausztriában a go kéntartalma 2ppm alatt van.
Nálunk tudtommal nem. ÖMV ad 10ppm alattit sima go-nál meg talán a prémium üzemanyagok vannak 10ppm alatt kéntartalom tekintetében???
Még tőled hallottam, hogy a kén nem tesz jót semminek. Talán külföldön ezért nincsennek adalékok?Huh?!

Gondolom külföldön jó a gázolaj és nem kell adalékolni meg nem is kénes. De azért ez alól is van kivétel pl.: franciaország. Ami hozzám kerül kocsi és dadog,füstöl stb. az mindig francia, és porlasztócsere a vége. De a német és osztrák anyagról csak jót hallottam.

A kenési problémára 1 porlasztójavító ember azt mondta, tegyünk a gázolajba 2T olajat és nem lesz gond. Opel 2.0 DTI régebbi vectráknál is van ilyen gond. Ott a adagoló megy szét szintén kenési probléma miatt.  A nálunk kapható kénmentesre én is kíváncsi lennék, h az e.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11305 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 10:22:15 »

Hogy lehet így képet betenni?

nem kell... a modik kiszedik... Smiley

alsó sor 2. ikon, kép beszúrása. a képet fel kell tölteni valahová, aztán a linket beszúrni
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11306 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 11:23:31 »

Külföldön pl ausztriában a go kéntartalma 2ppm alatt van.
Nálunk tudtommal nem. ÖMV ad 10ppm alattit sima go-nál meg talán a prémium üzemanyagok vannak 10ppm alatt kéntartalom tekintetében???
Még tőled hallottam, hogy a kén nem tesz jót semminek. Talán külföldön ezért nincsennek adalékok?Huh?!

Ez is lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11307 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:10:28 »

Sziasztok  ,

 Sokat olvasom a forumban a szabadonfutóvá való átalakítást és csak azt kérdezném , hogy milyen márkájut javasoltok , mert a ZEN típus elforgott a generátor tengelyen , tehát más volt a menet , az INA 535007410-es fajta meg csak 3000 km-t bírt .

 Segítségeteket előre is köszönöm

Szabi

Akkor nem rávalót vettél.A menet szabvány!Nekem meg már 20e km elgurult a ZEN!Az INA meg jobb minőség.Ha az INA 3000et ment el,akkor valami szétverte.Xar görgő,feszítő,szíjtárcsa....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11308 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:15:44 »

Külföldön pl ausztriában a go kéntartalma 2ppm alatt van.
Nálunk tudtommal nem. ÖMV ad 10ppm alattit sima go-nál meg talán a prémium üzemanyagok vannak 10ppm alatt kéntartalom tekintetében???
Még tőled hallottam, hogy a kén nem tesz jót semminek. Talán külföldön ezért nincsennek adalékok?Huh?!
A kén ken.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11309 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:17:49 »

Tessék: Szabadonfutó Transit 2.4-hez:

Kicsit ismerős.

Rákérdeztem a litens-es embernél, hogy hol kapható az ő görgőjük. Most lusta voltam kimenni az autóhoz, így nem tudom, hogy a kb. dupla vastag szíjtárcsa egyáltalán elfér-e.
[img]http://www.decouplerpulley.com/files/920574.jpg
Ezzel csak annyi a baj,hogy 7pk-s szíjjhoz való. vigyor3
A miénk 6pks-bordás.
Az alső meg nem fér el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11310 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:29:11 »

A kén ken.. vigyor3
Ez így van, de egy kis szakma: "A gázolaj kéntartalmától nagymértékben függ a dízelmotor élettartama. A gázolajban jelenlevő kénvegyületek korróziót okoznak, valamint hozzájárulnak a lerakódások megszilárdulásához. E korrodáló hatásnak legjobban kitett alkatrészek az adagolószivattyú és a porlasztó fúvókája. A nagy kéntartalmú gázolaj a porlasztó üzembiztonságát veszélyezteti. A gázolaj kénvegyületei a motorba jutva nagyrészt kén-dioxiddá és kén-trioxiddá égnek el, amelyek erősen környezetszennyezőek, a megmaradó hányad szulfátként a részecske-emissziót növeli. Kialakulásuk főleg hideg motor esetén, a bemelegedés időszakában jelentős. Ezzel (is) indokolható napjainkban az a törekvés, amely szerint a motor melegítési üzemidejét minél nagyobb mértékben csökkenteni kell. A gázolajban levő kéntartalom káros hatását érzékelteti: ha a kéntartalmat 0,4 %-ról 1 %-ra emelik, akkor a motor elhasználódása 33%-kal növekszik.
A gázolajban jelenlevő kénvegyületek káros hatását adalékokkal lehet csökkenteni; teljesen kiszűrni nem lehet. A nyersolaj 0,2%-1% közötti kéntartalommal rendelkezik, az Európában jelenleg kapható gázolajok maximum 0,05% ként tartalmazhatnak.

Kenőképesség

Szükséges, hogy a gázolaj rendelkezzen bizonyos mértékű kenőképességgel, különben a befecskendező-rendszer mozgó elemei gyorsan elkopnának. A kenés feladatát részben a gázolaj természetes eredetű összetevői - pl. poláris felületaktív anyagok, heteroatomot tartalmazó vegyületek (kén, nitrogén, oxigén) és heterociklikus aromás vegyületek - látják el. Az elmúlt évek során elfogadott szigorú környezetvédelmi szabályok a gázolaj kéntartalmának csökkentését írják elő. Ez magában foglalja a gázolaj kenőképességének leromlását is - kevesebb a gázolajban a kenőképességet biztosító heteroatom vegyület -. A probléma kiküszöbölésére ezért a gázolajat mesterséges, kenőképességét fokozó adalékokkal szükséges ellátni."
Forrás:
http://www.dp-automotive.hu/dpa_gazolaj.html#d10




Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11311 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:34:15 »

A kén ken.. vigyor3

A tengelyt lehet, de a PCS-kben meg szilard lerakodast okoz az eges soran. Szoval megis inkabb valami mas legyen a GO-ban, ne kén.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #11312 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:41:20 »

Ezzel (is) indokolható napjainkban az a törekvés, amely szerint a motor melegítési üzemidejét minél nagyobb mértékben csökkenteni kell. A

Háhá, és mikor melegszik be leggyorsabban a motor? Ha nem egy helyben járatjuk hosszú percekig, hanem lassan kíméletesen haladva de elindulunk.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11313 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 21:14:33 »

Külföldön pl ausztriában a go kéntartalma 2ppm alatt van.
Nálunk tudtommal nem. ÖMV ad 10ppm alattit sima go-nál meg talán a prémium üzemanyagok vannak 10ppm alatt kéntartalom tekintetében???
Még tőled hallottam, hogy a kén nem tesz jót semminek. Talán külföldön ezért nincsennek adalékok?Huh?!
Amit írsz az egyelőre gazdaságilag megvalósíthatatlan. Műszakilag ugyan elméletileg lehetséges lenne 2ppm -es kéntartalmú gázolajat elő állítani csak az ára az lenne hogy gazdaságtalanul sok hidrogént kellene hozzá felhasználni. A mostani gázolajkénmentesítő üzemeknek olyan 2,3 -2,8 ppm körül van az elérhető kéntartalom minimuma. A 2 ppm-et semmilyen előírás nem nem írja elő. a 10 ppm-et viszont igen.

kéntartalom limitek iígy változtak
1994.10 : 0.2%
1996.10 : 0,05 % = 500 ppm
2000.01 : 350 ppm
2005.01 : 50 ppm
2009.01 : 10 ppm

Gondolj a régi dizel teherautókra (azokra amelyek jó büdöset pufogtak ki) na azoknál pl a kén volt az egyik legfontosabb kenőanyaga mert a kén azon kívül hogy katalizátor méreg és savas esőt okoz nagyon kiváló kenőanyag is lenne.
Nem kapsz semmivel kénmentesebb gázolajat nyugaton mint itthon.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11314 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 22:12:00 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépemben eddig 18000 Km futott a "ZEN" szabadon futó és kifogástalanul teszi a dolgát. Megjegyzem a szabadonfutósitással egyetemben lecseréltem az összes vezető görgőt a főtengely ékszijtárcsát és az új szijfeszitőben a hidraulikus rugóban a szilenteket kicseréltem az Alf által javasolt alupogácsákra. Így van értelme a cserének mert, csak  ebben az esetben kap normál terhelést a szabadonfutó. Ha nem igy csinálod, akkor minden rendellenességet a szabadonfutó fog kiegyenliteni, ami az idő előtti meghibásodását okozhatja. Példa rá az INA esetében a 3000 Km futás teljesitmény(Pedig gyári beszállitója a Fordnak). Én a helyedben igen alaposan átvizsgálnám a szijhajtást, és előszőr mindent lecserélnék uj alkatrészre és utánna, jó darabig nem kellene vele érdemben foglalkozni.
Tisztelettel László!
Sziasztok  ,

 Sokat olvasom a forumban a szabadonfutóvá való átalakítást és csak azt kérdezném , hogy milyen márkájut javasoltok , mert a ZEN típus elforgott a generátor tengelyen , tehát más volt a menet , az INA 535007410-es fajta meg csak 3000 km-t bírt .

 Segítségeteket előre is köszönöm

Szabi
 

Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11315 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:02:30 »

Kenés kell....Stihl 2T...legjobb adalék megfelelő arányban... eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11316 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:08:54 »

Kenés kell....Stihl 2T...legjobb adalék megfelelő arányban... eplus2
Na pont ma erről beszélgettünk a szerelőmmel,hogy ezt kell belerakni.Ugyanis nekem 4 csúcs+szivattyú csere van folyamatban.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11317 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:16:12 »

Na pont ma erről beszélgettünk a szerelőmmel,hogy ezt kell belerakni.Ugyanis nekem 4 csúcs+szivattyú csere van folyamatban.

Ezt hallottam én is több embertől. Mármint a 2T olaj hozzáadást. Meg írtam is itt valahol de nem reagált senki. Van valakinek  tapasztalata?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11318 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:17:20 »

Na pont ma erről beszélgettünk a szerelőmmel,hogy ezt kell belerakni.Ugyanis nekem 4 csúcs+szivattyú csere van folyamatban.

Micsoda?  szomoru1 szomoru1 Mi történt? Nem akkor voltak cserélve a pcs-k,amikor megvetted a kocsit?  rinya
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11319 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:22:22 »

Na pont ma erről beszélgettünk a szerelőmmel,hogy ezt kell belerakni.Ugyanis nekem 4 csúcs+szivattyú csere van folyamatban.

ki a szerelőd, Petya? szerviz-triónál?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11320 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:22:51 »

Micsoda?  szomoru1 szomoru1 Mi történt? Nem akkor voltak cserélve a pcs-k,amikor megvetted a kocsit?  rinya
Volt benne de nem mind. ugylátszik.Eddig ment.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11321 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:23:35 »

ki a szerelőd, Petya? szerviz-triónál?
Igen hisz mondtam neked  mikor megismerkedtünk.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11322 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:23:41 »

Na pont ma erről beszélgettünk a szerelőmmel,hogy ezt kell belerakni.Ugyanis nekem 4 csúcs+szivattyú csere van folyamatban.

ha gondolod gyere ki hétvégén adok ha kell van a garázsba egy bontatlan 1L  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11323 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:25:13 »

Igen hisz mondtam neked  mikor megismerkedtünk.

Bocs, de rövid az agyam...annyi emberrel beszélek egy nap... szomoru1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11324 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:30:10 »

Bocs, de rövid az agyam...annyi emberrel beszélek egy nap... szomoru1
Mikor vettem a kocsit őt ajánlották közben kiderült egy suliba is jártunk.Így azóta őhozzá járok.Sajnos ígyjártam.2 csúcs már bent vanm de a másik kettő is menthetetlen.A szivattyúra hibát írt és sajnos ami a legrosszabb ha terheltem dombnak fölfelé előzés közben teljesen megállt a kocsi.Féélre húzodás után gyújtás le és indul egyből és megy.Majd váratlanul kiszámíthatatlanul újra így jártam.Ezt 4-szer csinálta és ez a vége.Itt a városban örökké menne.Itt soha nemváltott le még vészüzem se volt.Ha kint kicsit megforgattuk már előjött.Na ezt meguntam és most csere.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11325 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:32:54 »

Mikor vettem a kocsit őt ajánlották közben kiderült egy suliba is jártunk.Így azóta őhozzá járok.Sajnos ígyjártam.2 csúcs már bent vanm de a másik kettő is menthetetlen.A szivattyúra hibát írt és sajnos ami a legrosszabb ha terheltem dombnak fölfelé előzés közben teljesen megállt a kocsi.Féélre húzodás után gyújtás le és indul egyből és megy.Majd váratlanul kiszámíthatatlanul újra így jártam.Ezt 4-szer csinálta és ez a vége.Itt a városban örökké menne.Itt soha nemváltott le még vészüzem se volt.Ha kint kicsit megforgattuk már előjött.Na ezt meguntam és most csere.

Sajnálom... szomoru1 És ugye neked pont a legdrágább fajta csúcs kell... falbav Amúgy kicsit OFF,de van fejlemény,ha gondolod írj Pü-t Smiley
Naplózva
Horesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #11326 Dátum: 2011.07.29 péntek, 06:47:58 »

Üdv!
Sajnos én is ebben a cipőben járok, nekem is ezeket produkálja az autó. Nekem kb. 60 ekm-rel ezelőtt volt cserélve mind a négy csúcs. És akkor ezek szerint megint cseréltetnem kellene az egészet. Kiolvastattam és csak annyi ír ki, hogy a nagynyomású rendszer hibás. Abban tudnál segíteni, hogy neked mit kell kicseréltetni okvetlenül. Mert én most nem szeretném kicseréltetni az egészet, mert túl magas árat hallottam rá. Segítségedet előre is köszönöm, és minél kisebb összegű számlát kívánok a javításhoz.
Naplózva

MK III 2002 Ghia TDCi 2.0  130 LE automata
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11327 Dátum: 2011.07.29 péntek, 07:24:06 »

Mikor vettem a kocsit őt ajánlották közben kiderült egy suliba is jártunk.Így azóta őhozzá járok.Sajnos ígyjártam.2 csúcs már bent vanm de a másik kettő is menthetetlen.A szivattyúra hibát írt és sajnos ami a legrosszabb ha terheltem dombnak fölfelé előzés közben teljesen megállt a kocsi.Féélre húzodás után gyújtás le és indul egyből és megy.Majd váratlanul kiszámíthatatlanul újra így jártam.Ezt 4-szer csinálta és ez a vége.Itt a városban örökké menne.Itt soha nemváltott le még vészüzem se volt.Ha kint kicsit megforgattuk már előjött.Na ezt meguntam és most csere.

Gyárikat teszel bele vagy felújítás? És szivattyúból? Mennyibe kerül 1 ilyen mutatvány kb?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11328 Dátum: 2011.07.29 péntek, 08:32:42 »

Amit írsz az egyelőre gazdaságilag megvalósíthatatlan. Műszakilag ugyan elméletileg lehetséges lenne 2ppm -es kéntartalmú gázolajat elő állítani csak az ára az lenne hogy gazdaságtalanul sok hidrogént kellene hozzá felhasználni. A mostani gázolajkénmentesítő üzemeknek olyan 2,3 -2,8 ppm körül van az elérhető kéntartalom minimuma. A 2 ppm-et semmilyen előírás nem nem írja elő. a 10 ppm-et viszont igen.

Gondolj a régi dizel teherautókra (azokra amelyek jó büdöset pufogtak ki) na azoknál pl a kén volt az egyik legfontosabb kenőanyaga mert a kén azon kívül hogy katalizátor méreg és savas esőt okoz nagyon kiváló kenőanyag is lenne.
Nem kapsz semmivel kénmentesebb gázolajat nyugaton mint itthon.
Ausztriába tankoló fórumtárstól hallottam a 2ppm- kéntartalmat. Mellesleg a 2,3 és 2,8 már nagyon közel van hozzá  eljen
Tankoltam most én is 2x a sógoréknál megnézem majd azokat a számlákat, hátha ír valamit a kéntartalomra, de nem rémlik. Az viszont igen, hogy tetszett a gépnek az az üzemanyag.

A ként pedig helyettesítik adalékkal, mert a régi dízelek valóban behalnának. Volt is valahol egy ilyen teszt. Kénmentes (gondolom akkor 10ppm alattival) go-val , de kenő adalék nélkül járattak egy régi dízel autót és be is halt nagyon gyorsan a motorja.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11329 Dátum: 2011.07.29 péntek, 08:43:45 »

Ezt hallottam én is több embertől. Mármint a 2T olaj hozzáadást. Meg írtam is itt valahol de nem reagált senki. Van valakinek  tapasztalata?

Megkerdeztem Csabit, alias dieselgodollo.hu, varom a valaszat. Azt hiszem, az o velemenyere, ha nem is szentiras, de lehet adni a kerdesben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11330 Dátum: 2011.07.29 péntek, 08:48:31 »

Megkerdeztem Csabit, alias dieselgodollo.hu, varom a valaszat. Azt hiszem, az o velemenyere, ha nem is szentiras, de lehet adni a kerdesben.

AndyA

Na, emlegetett szamar, eppen most valaszolt:

"Szervusz!

A 2T olajat a Renault-sok is ajánlják, 50 literhez 2dl. Rosszat nem csinál, de hogy jó-e, azt sem lehet bizonyítani. Egész egyszerűen *** az alkatrészek anyagminősége.

Gázolaj: Nem néztem utána, de a Műegyetemről származó infó, hogy a Magyar Szabvány által rögzített üzemanyagminőség olyan, mint a törvénykezésünk. Vagyis az 1948-as ilyen-olyan számú többször módosított... Nincs modernizálva, és sem a Mol, sem a többi olajos cég nem fog jobbat csinálni, mint ami előírt.

Üdv: Papp Csaba"

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11331 Dátum: 2011.07.29 péntek, 09:40:24 »

Na, emlegetett szamar, eppen most valaszolt:

"Szervusz!

A 2T olajat a Renault-sok is ajánlják, 50 literhez 2dl. Rosszat nem csinál, de hogy jó-e, azt sem lehet bizonyítani. Egész egyszerűen *** az alkatrészek anyagminősége.

Gázolaj: Nem néztem utána, de a Műegyetemről származó infó, hogy a Magyar Szabvány által rögzített üzemanyagminőség olyan, mint a törvénykezésünk. Vagyis az 1948-as ilyen-olyan számú többször módosított... Nincs modernizálva, és sem a Mol, sem a többi olajos cég nem fog jobbat csinálni, mint ami előírt.

Üdv: Papp Csaba"

AndyA

Kössz a infót! Ez szép. Akkor a kénmentes is ugyanaz mint a sima csak adalékolt....  Lassan odajutok, h ha nem akarok rettegni meg tartalékolni 1 kisebb vagyont a csúcsokra meg a szivattyúkra, akkor benzines autót kell venni.   De mégegyszer biztos nem, csak ha lesz pénzem 1 M3-ra   Wink nyes eplus2 gun duhos2
Naplózva
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11332 Dátum: 2011.07.29 péntek, 09:41:03 »

Kössz a infót! Ez szép. Akkor a kénmentes is ugyanaz mint a sima csak adalékolt....  Lassan odajutok, h ha nem akarok rettegni meg tartalékolni 1 kisebb vagyont a csúcsokra meg a szivattyúkra, akkor benzines autót kell venni.   De mégegyszer biztos nem, csak ha lesz pénzem 1 M3-ra   Wink nyes eplus2 gun duhos2

szivattyúra
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11333 Dátum: 2011.07.29 péntek, 11:30:22 »

Mikor vettem a kocsit őt ajánlották közben kiderült egy suliba is jártunk.Így azóta őhozzá járok.Sajnos ígyjártam.2 csúcs már bent vanm de a másik kettő is menthetetlen.A szivattyúra hibát írt és sajnos ami a legrosszabb ha terheltem dombnak fölfelé előzés közben teljesen megállt a kocsi.Féélre húzodás után gyújtás le és indul egyből és megy.Majd váratlanul kiszámíthatatlanul újra így jártam.Ezt 4-szer csinálta és ez a vége.Itt a városban örökké menne.Itt soha nemváltott le még vészüzem se volt.Ha kint kicsit megforgattuk már előjött.Na ezt meguntam és most csere.

Azért mert hibát ír szivattyúra, nem biztos hogy ott van a bibi. A szabályozó szelepet lehet külön is cserélni.
Ha P0251-es kódot tárol, ott még bármi is lehet. Annak a leírásában részben benne van, hogy kell a szivattyút tesztelni.

Ha elővigyázatosságból történik a szivattyú cseréje, és nem új kerül fel, teljesen mindegy, hoggy cseréled-e vagy sem, mert ugyan azt a kockázatot futod a bontottal is mint a sajátoddal.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.29 péntek, 11:35:33 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11334 Dátum: 2011.07.29 péntek, 16:46:53 »

és még ügyfelünk is... eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=GYvEpWnorPI&feature=player_embedded#at=31
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11335 Dátum: 2011.07.29 péntek, 17:05:12 »



Gázolaj: Nem néztem utána, de a Műegyetemről származó infó, hogy a Magyar Szabvány által rögzített üzemanyagminőség olyan, mint a törvénykezésünk. Vagyis az 1948-as ilyen-olyan számú többször módosított... Nincs modernizálva, és sem a Mol, sem a többi olajos cég nem fog jobbat csinálni, mint ami előírt.

Üdv: Papp Csaba"

AndyA
Papp Csaba pék?  nyes

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11336 Dátum: 2011.07.29 péntek, 17:17:12 »

Kössz a infót! Ez szép. Akkor a kénmentes is ugyanaz mint a sima csak adalékolt....  Lassan odajutok, h ha nem akarok rettegni meg tartalékolni 1 kisebb vagyont a csúcsokra meg a szivattyúkra, akkor benzines autót kell venni.   De mégegyszer biztos nem, csak ha lesz pénzem 1 M3-ra   Wink nyes eplus2 gun duhos2
Ezt az infot rakd be egy virág cserépbe hátha ki kell és lesz belőle valami vigyor3 Sajnos szinte mindenki  keveri  a kénmentest meg az adalékoltat a prémium gázolajokkal.
Eleve kb 40 fajta gázolaj van amit gyártanak. Ebből Jóska Pista átlag autós használhat max 4 fajtát. 1.) Normál nyári 2.) premium nyári 3.) téli normál  4.) téli prémium.
A különbség nem a kéntartalomban van mert itthon már minden gázolaj alacsony kéntartalma azaz 10 ppm alatti, hanem az adalékolásban van ami pl a korrizióra vagy az oxidhamura van hatással vagy füstölésre vagy egyáltalán arra hogy kímélje a katalalizátort, továbbá a premium go -nak alacsonyabb a dermedés pontja. Ez szerintem nem szempont mert ez olyan -20 fok alatt számíthat csak.
A nyári és téli verzió között van a nagyobb eltérés mert a téliben kevesebb a paraffin mint a nyáriban a hidegszűrhetőség javítása miatt ( ne dermedjen bele a go szűrőbe). A kevesebb paraffin viszont nem túl előnyös mert a paraffin az a "zsír" amitől nagyobb az energiatartama a gázolajnak mint a benzinnek.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11337 Dátum: 2011.07.29 péntek, 18:57:50 »

Ezt az infot rakd be egy virág cserépbe hátha ki kell és lesz belőle valami vigyor3 Sajnos szinte mindenki  keveri  a kénmentest meg az adalékoltat a prémium gázolajokkal.
Eleve kb 40 fajta gázolaj van amit gyártanak. Ebből Jóska Pista átlag autós használhat max 4 fajtát. 1.) Normál nyári 2.) premium nyári 3.) téli normál  4.) téli prémium.
A különbség nem a kéntartalomban van mert itthon már minden gázolaj alacsony kéntartalma azaz 10 ppm alatti, hanem az adalékolásban van ami pl a korrizióra vagy az oxidhamura van hatással vagy füstölésre vagy egyáltalán arra hogy kímélje a katalalizátort, továbbá a premium go -nak alacsonyabb a dermedés pontja. Ez szerintem nem szempont mert ez olyan -20 fok alatt számíthat csak.
A nyári és téli verzió között van a nagyobb eltérés mert a téliben kevesebb a paraffin mint a nyáriban a hidegszűrhetőség javítása miatt ( ne dermedjen bele a go szűrőbe). A kevesebb paraffin viszont nem túl előnyös mert a paraffin az a "zsír" amitől nagyobb az energiatartama a gázolajnak mint a benzinnek.


tixxtára ojjan érzésem van mintha láttál volna vlmit ... és most nem az atomvillanásra gondolok taps taps taps
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11338 Dátum: 2011.07.29 péntek, 19:12:55 »

Ezt az infot rakd be egy virág cserépbe hátha ki kell és lesz belőle valami vigyor3 Sajnos szinte mindenki  keveri  a kénmentest meg az adalékoltat a prémium gázolajokkal.
Eleve kb 40 fajta gázolaj van amit gyártanak. Ebből Jóska Pista átlag autós használhat max 4 fajtát. 1.) Normál nyári 2.) premium nyári 3.) téli normál  4.) téli prémium.
A különbség nem a kéntartalomban van mert itthon már minden gázolaj alacsony kéntartalma azaz 10 ppm alatti, hanem az adalékolásban van ami pl a korrizióra vagy az oxidhamura van hatással vagy füstölésre vagy egyáltalán arra hogy kímélje a katalalizátort, továbbá a premium go -nak alacsonyabb a dermedés pontja. Ez szerintem nem szempont mert ez olyan -20 fok alatt számíthat csak.
A nyári és téli verzió között van a nagyobb eltérés mert a téliben kevesebb a paraffin mint a nyáriban a hidegszűrhetőség javítása miatt ( ne dermedjen bele a go szűrőbe). A kevesebb paraffin viszont nem túl előnyös mert a paraffin az a "zsír" amitől nagyobb az energiatartama a gázolajnak mint a benzinnek.


Ezt úgy érted, h én keverem? Én a  kénmentes alatt a prémiumot értem. A prémium alatt meg a w power dieselt, omv premium dieselt stb. Rosszul tudom?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11339 Dátum: 2011.07.29 péntek, 20:38:15 »

Ezt úgy érted, h én keverem? Én a  kénmentes alatt a prémiumot értem. A prémium alatt meg a w power dieselt, omv premium dieselt stb. Rosszul tudom?

nem te kevered.
kb úgy van a dolog, h minden kúton (omv, shell, mol, agip ....) ugyanaz a nyál van, csak saját adalékkal keverik. ki több ki kevesebb sikerrel.
ez a minden kút úgy értendő, h az országban található kutak kb 98%-a. talán 1 cég volt (nem sok kúttal) akinek az anyaga nem a molnál volt finomítva, de ők már azt hiszem nincsenek is az országban.
én pl kb 3 éve az omv-vel szívtam meg de jól! azóta se voltam olyan kúton.
nem ment az autóm ... de qrrwára nem! mértünk 1 befeccs nyomást ami nem érte el a 800bar-t semmilyen fordulaton (még szép, h nem ment). nem is gondoltam a go-ra mert általába a nyomáshoz nem nagyon kellene közének lennie. folyadék -> megnyomod valamennyivel az annyi a másik oldalon is mondhatni zéró veszteséggel. aztán 2 tankolással később (teli tankokról beszélünk) éreztem, h van erő megenn. addig rágtam a gittet, számoltam a "mennyiazannyi"-t, railszivattyúval, és porlasztókkal álmodtam. nyahh éreztem, h visszatért az erő mértünk megint nyomást. nagyon tuti lett! még inkább több is mint a gyári adat. ekkor kezdtem el gondolkozni, h mi az ami másképp történt mint a megszokott. és eszembe jutott, h az első mérés előtt omv kúton tankoltam ahol egyébként sose volt szokásom, azóta pedig pláne nem. én már megmaradok a jól bevált mobil petrolnál. közel 20 éve járok hozzájuk ... még sose hibáztak! és 3Ft mindig ott van az árlistán mínuszba Smiley ... ami ugye nem sok, de legalább szintén állandó mint a minőség Wink
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #11340 Dátum: 2011.07.29 péntek, 20:46:38 »

nem te kevered.
kb úgy van a dolog, h minden kúton (omv, shell, mol, agip ....) ugyanaz a nyál van, csak saját adalékkal keverik. ki több ki kevesebb sikerrel.
ez a minden kút úgy értendő, h az országban található kutak kb 98%-a. talán 1 cég volt (nem sok kúttal) akinek az anyaga nem a molnál volt finomítva, de ők már azt hiszem nincsenek is az országban.
én pl kb 3 éve az omv-vel szívtam meg de jól! azóta se voltam olyan kúton.
nem ment az autóm ... de qrrwára nem! mértünk 1 befeccs nyomást ami nem érte el a 800bar-t semmilyen fordulaton (még szép, h nem ment). nem is gondoltam a go-ra mert általába a nyomáshoz nem nagyon kellene közének lennie. folyadék -> megnyomod valamennyivel az annyi a másik oldalon is mondhatni zéró veszteséggel. aztán 2 tankolással később (teli tankokról beszélünk) éreztem, h van erő megenn. addig rágtam a gittet, számoltam a "mennyiazannyi"-t, railszivattyúval, és porlasztókkal álmodtam. nyahh éreztem, h visszatért az erő mértünk megint nyomást. nagyon tuti lett! még inkább több is mint a gyári adat. ekkor kezdtem el gondolkozni, h mi az ami másképp történt mint a megszokott. és eszembe jutott, h az első mérés előtt omv kúton tankoltam ahol egyébként sose volt szokásom, azóta pedig pláne nem. én már megmaradok a jól bevált mobil petrolnál. közel 20 éve járok hozzájuk ... még sose hibáztak! és 3Ft mindig ott van az árlistán mínuszba Smiley ... ami ugye nem sok, de legalább szintén állandó mint a minőség Wink

Na jól van én meg eddig csak OMV-nél tankoltam a Fogarasi úton a Mondiba. Gondoltam nekik biztos nem *** a nyáljuk..Amúgy eddig nem volt panasz, olcsóbbak a többi OMV kútnál + jól is fogyaszt az autó. 7-nél nem fogyasztott még többet Budapesten.
Naplózva
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11341 Dátum: 2011.07.29 péntek, 20:52:34 »

nem te kevered.
kb úgy van a dolog, h minden kúton (omv, shell, mol, agip ....) ugyanaz a nyál van, csak saját adalékkal keverik. ki több ki kevesebb sikerrel.
ez a minden kút úgy értendő, h az országban található kutak kb 98%-a. talán 1 cég volt (nem sok kúttal) akinek az anyaga nem a molnál volt finomítva, de ők már azt hiszem nincsenek is az országban.
én pl kb 3 éve az omv-vel szívtam meg de jól! azóta se voltam olyan kúton.
nem ment az autóm ... de qrrwára nem! mértünk 1 befeccs nyomást ami nem érte el a 800bar-t semmilyen fordulaton (még szép, h nem ment). nem is gondoltam a go-ra mert általába a nyomáshoz nem nagyon kellene közének lennie. folyadék -> megnyomod valamennyivel az annyi a másik oldalon is mondhatni zéró veszteséggel. aztán 2 tankolással később (teli tankokról beszélünk) éreztem, h van erő megenn. addig rágtam a gittet, számoltam a "mennyiazannyi"-t, railszivattyúval, és porlasztókkal álmodtam. nyahh éreztem, h visszatért az erő mértünk megint nyomást. nagyon tuti lett! még inkább több is mint a gyári adat. ekkor kezdtem el gondolkozni, h mi az ami másképp történt mint a megszokott. és eszembe jutott, h az első mérés előtt omv kúton tankoltam ahol egyébként sose volt szokásom, azóta pedig pláne nem. én már megmaradok a jól bevált mobil petrolnál. közel 20 éve járok hozzájuk ... még sose hibáztak! és 3Ft mindig ott van az árlistán mínuszba Smiley ... ami ugye nem sok, de legalább szintén állandó mint a minőség Wink

Persze tudom, itthon minden kúton kaphato sima anyag mol-s. Mobil Petrol nálunk is van. De nem tudtam, h madagaszkáron is van kútjuk. wow1 nyes A benzinjükkel nálunk volt gond. Amúgy náluk szokott lenni omv-s anyag. Saját tankerjuk van és onnan hoznak ahonnan nekik tetszik, nem ahonnan kapnak. De ezzel már lehet át kellene menni az üza topicba be.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11342 Dátum: 2011.07.29 péntek, 20:58:00 »

Ezt úgy érted, h én keverem? Én a  kénmentes alatt a prémiumot értem. A prémium alatt meg a w power dieselt, omv premium dieselt stb. Rosszul tudom?
Általában a kénmentes fogalmát szinte mindenki keveri, de ennek az az oka hogy itthon már mindhol csak alacsony kéntartalmú = kénmentes gázlajat lehet kapni már 2005-től. Ellentétben egy két a sokak által hiper szupernek tartott nyugat-europai anyaggal, ahol ugyanezt az alacsony kéntartalmat néhol csak 2008-ra tudták elérni.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11343 Dátum: 2011.07.29 péntek, 21:02:55 »

tixxtára ojjan érzésem van mintha láttál volna vlmit ... és most nem az atomvillanásra gondolok taps taps taps
Én ? Semmit és azt is tagadom.  Wink Legfeljebb azt ismerem el, hogy nem a wikipédiát használom  nyes
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11344 Dátum: 2011.07.29 péntek, 21:16:30 »

Persze tudom, itthon minden kúton kaphato sima anyag mol-s. Mobil Petrol nálunk is van. De nem tudtam, h madagaszkáron is van kútjuk. wow1 nyes A benzinjükkel nálunk volt gond. Amúgy náluk szokott lenni omv-s anyag. Saját tankerjuk van és onnan hoznak ahonnan nekik tetszik, nem ahonnan kapnak. De ezzel már lehet át kellene menni az üza topicba be.

madagaszkár azéé nem gyenge hely! ha elfogy a go akkor hazahúz 1 zebra aszt yoonapott nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11345 Dátum: 2011.07.29 péntek, 21:28:27 »

szpenish rendszám?
Franko helyen lakik a kolléga..
nade molos utóadalékra visszatérve..
Igen, elvileg MOL kúton kapható, de én csak benyásba valót találtam ott. Viszont van egy ismerős, aki intézett a rokonnak, ő meg nekemajándékozta.. hú de bonyi, mint egy argentin szappanopera.  Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11346 Dátum: 2011.07.29 péntek, 21:28:42 »

A kevesebb paraffin viszont nem túl előnyös mert a paraffin az a "zsír" amitől nagyobb az energiatartama a gázolajnak mint a benzinnek.

A benzin égéshője 47,3 MJ/kg nagy általánosságban a gázolajé pedig 44,8 nagy általánosságban...még akkor bukkantam ezekre amikor a bioetanolnál néztem, hogy valójában mennyit is bukik az ember ha etanolt tankol... eplus2
A bioetanol olyan 29-30 között van...tehát egyértelműen nem éri meg...esetleg időnkénti tisztításra.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.30 szombat, 09:06:51 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11347 Dátum: 2011.07.29 péntek, 21:31:05 »

madagaszkár azéé nem gyenge hely! ha elfogy a go akkor hazahúz 1 zebra aszt yoonapott nyes
Ott nem rajzfilmállatok élnek?  nyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11348 Dátum: 2011.07.29 péntek, 22:24:26 »

A benzin égéshője 47,3 MJ/kg nagy általánosságban a gázolajé pedig 44,8 nagy általánosságban...még akkor bukkantam ezekre amikor a bioetanolnál néztem, hogy valójában mennyit is bukik az ember ha etanolt tankol... eplus2
A bioetano olyan 29-30 között van...tehát egyértelműen nem éri meg...esetleg időnkénti tisztításra.
Általában 20C vagy 25C hőmérsékleten adják meg mind az égéshőt és a fajhőt is ami csak ritkán egyezik meg. Mondjuk a benzinnek és a gázolalnak 1kg-ra vetitve pont ugyanannyi a fajhője. Ami miatt viszont szeretni való a gázolaj az a nagyobb energia sűrűsége, mert sűrűbb nehezebb mint a benzin. A benzinek általában olyan 740kg/m3 a gázolaj meg 840kg/m3
Amíg nem nem kg-ra adják a kutakon a gázolajat addig jobban megéri a gázolaj.  vigyor3
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11349 Dátum: 2011.07.29 péntek, 22:49:47 »

Azért mert hibát ír szivattyúra, nem biztos hogy ott van a bibi. A szabályozó szelepet lehet külön is cserélni.
Ha P0251-es kódot tárol, ott még bármi is lehet. Annak a leírásában részben benne van, hogy kell a szivattyút tesztelni.

Ha elővigyázatosságból történik a szivattyú cseréje, és nem új kerül fel, teljesen mindegy, hoggy cseréled-e vagy sem, mert ugyan azt a kockázatot futod a bontottal is mint a sajátoddal.
Olyan nagy volt a résolajveszteség,mind a 4 csúcsnál.A szivattyú hibát minden leálláskor bedobta.A szerelőm nem meri megkockáztatni,hogy a 4 csúcs csere után x km múlva beáll a szivattyú és netán szétvágja az új csúcsokat.Minden új lesz!!!!!Nem kivánom senkinek mikor megáll minden 120-nál és váratlanul.Ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.