Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:29:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
220
221
222
223
224
225
226
[
227
]
228
229
230
231
232
233
234
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658005 alkalommal)
0 Felhasználó és 166 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11300 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 07:49:43 »
SOk szo esett mostanaban az adalekokrol, az adatlapokon mindenfele fogyasztascsokkenest, jobb egest, tisztitast stb. igernek. Arra az egyre viszont nem talaltam valasz sem a hozzaszolasokban, sem az adatokban, hogy a Delphi common rail szivattyu es a magyar gazolaj alapveto ellentetet kepezo kenesi tulajdonsagokat melyik adalek tudna kello mertekben javitani? Azt hiszem, boven megerne barkinek naponta haromszor egy 500 mg-os "Lexarom (tm)" tablettat, ha sehova nem menne a fogyasztas, ellenben az adalek kepes lenne megvedeni a szivattyut a spenesedestol es az ido elotti cseretol.
A masik meg az, hogy keresem ezeket az adalekokat kulfoldon, de csak magyar talalatokat kapok. Egyet sem talaltam meg kulfoldon, talan annak a MOL-os 2410 nemtudomminek a kivetelevel - amire viszont osszesen hoz a gugli vagy 100 talalatot. Kulfoldon senkinek nem kell ilyen, senki nem hasznal ilyet? Vagy errefele mas adalekok vannak, amik meg otthon nem kaphatoak? Ez utobbit azert nehezen tudom elkepzelni.
Szoval?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11301 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 09:11:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.28 csütörtök, 07:49:43
A masik meg az, hogy keresem ezeket az adalekokat kulfoldon, de csak magyar talalatokat kapok. Egyet sem talaltam meg kulfoldon, talan annak a MOL-os 2410 nemtudomminek a kivetelevel - amire viszont osszesen hoz a gugli vagy 100 talalatot. Kulfoldon senkinek nem kell ilyen, senki nem hasznal ilyet? Vagy errefele mas adalekok vannak, amik meg otthon nem kaphatoak? Ez utobbit azert nehezen tudom elkepzelni.
Szoval?
AndyA
Külföldön pl ausztriában a go kéntartalma 2ppm alatt van.
Nálunk tudtommal nem. ÖMV ad 10ppm alattit sima go-nál meg talán a prémium üzemanyagok vannak 10ppm alatt kéntartalom tekintetében???
Még tőled hallottam, hogy a kén nem tesz jót semminek. Talán külföldön ezért nincsennek adalékok?
!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11302 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 09:25:42 »
érdemes egy 130pacis mocit chippelni?
mik a tapasztalatok ?
hol érdemes csináltatni?
esetleg a tuning box ér valamit?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11303 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 09:32:02 »
Idézetet írta: netcore - 2011.07.28 csütörtök, 09:25:42
érdemes egy 130pacis mocit chippelni?
mik a tapasztalatok ?
hol érdemes csináltatni?
esetleg a tuning box ér valamit?
Ha nem elég a teljesítmény számodra és jó állapotban van a motorod akkor igen. Bunyek mestert
keresd
Szvsz a chip az jobb, mint a box igaz nekem egyik sincs
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11304 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 09:55:23 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.28 csütörtök, 09:11:58
Külföldön pl ausztriában a go kéntartalma 2ppm alatt van.
Nálunk tudtommal nem. ÖMV ad 10ppm alattit sima go-nál meg talán a prémium üzemanyagok vannak 10ppm alatt kéntartalom tekintetében???
Még tőled hallottam, hogy a kén nem tesz jót semminek. Talán külföldön ezért nincsennek adalékok?
!
Gondolom külföldön jó a gázolaj és nem kell adalékolni meg nem is kénes. De azért ez alól is van kivétel pl.: franciaország. Ami hozzám kerül kocsi és dadog,füstöl stb. az mindig francia, és porlasztócsere a vége. De a német és osztrák anyagról csak jót hallottam.
A kenési problémára 1 porlasztójavító ember azt mondta, tegyünk a gázolajba 2T olajat és nem lesz gond. Opel 2.0 DTI régebbi vectráknál is van ilyen gond. Ott a adagoló megy szét szintén kenési probléma miatt. A nálunk kapható kénmentesre én is kíváncsi lennék, h az e.
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11305 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 10:22:15 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.28 csütörtök, 07:40:39
Hogy lehet így képet betenni?
nem kell... a modik kiszedik...
alsó sor 2. ikon, kép beszúrása. a képet fel kell tölteni valahová, aztán a linket beszúrni
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11306 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 11:23:31 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.28 csütörtök, 09:11:58
Külföldön pl ausztriában a go kéntartalma 2ppm alatt van.
Nálunk tudtommal nem. ÖMV ad 10ppm alattit sima go-nál meg talán a prémium üzemanyagok vannak 10ppm alatt kéntartalom tekintetében???
Még tőled hallottam, hogy a kén nem tesz jót semminek. Talán külföldön ezért nincsennek adalékok?
!
Ez is lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11307 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 14:10:28 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.07.26 kedd, 09:18:20
Sziasztok ,
Sokat olvasom a forumban a szabadonfutóvá való átalakítást és csak azt kérdezném , hogy milyen márkájut javasoltok , mert a ZEN típus elforgott a generátor tengelyen , tehát más volt a menet , az INA 535007410-es fajta meg csak 3000 km-t bírt .
Segítségeteket előre is köszönöm
Szabi
Akkor nem rávalót vettél.A menet szabvány!Nekem meg már 20e km elgurult a ZEN!Az INA meg jobb minőség.Ha az INA 3000et ment el,akkor valami szétverte.Xar görgő,feszítő,szíjtárcsa....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11308 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 14:15:44 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.28 csütörtök, 09:11:58
Külföldön pl ausztriában a go kéntartalma 2ppm alatt van.
Nálunk tudtommal nem. ÖMV ad 10ppm alattit sima go-nál meg talán a prémium üzemanyagok vannak 10ppm alatt kéntartalom tekintetében???
Még tőled hallottam, hogy a kén nem tesz jót semminek. Talán külföldön ezért nincsennek adalékok?
!
A kén ken..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11309 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 14:17:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.27 szerda, 21:43:39
Tessék: Szabadonfutó Transit 2.4-hez:
Kicsit ismerős.
Rákérdeztem a litens-es embernél, hogy hol kapható az ő görgőjük. Most lusta voltam kimenni az autóhoz, így nem tudom, hogy a kb. dupla vastag szíjtárcsa egyáltalán elfér-e.
[img]http://www.decouplerpulley.com/files/920574.jpg
Ezzel csak annyi a baj,hogy 7pk-s szíjjhoz való.
A miénk 6pks-bordás.
Az alső meg nem fér el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11310 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 14:29:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.07.28 csütörtök, 14:15:44
A kén ken..
Ez így van, de egy kis szakma: "A gázolaj kéntartalmától nagymértékben függ a dízelmotor élettartama. A gázolajban jelenlevő kénvegyületek korróziót okoznak, valamint hozzájárulnak a lerakódások megszilárdulásához. E korrodáló hatásnak legjobban kitett alkatrészek az adagolószivattyú és a porlasztó fúvókája. A nagy kéntartalmú gázolaj a porlasztó üzembiztonságát veszélyezteti. A gázolaj kénvegyületei a motorba jutva nagyrészt kén-dioxiddá és kén-trioxiddá égnek el, amelyek erősen környezetszennyezőek, a megmaradó hányad szulfátként a részecske-emissziót növeli. Kialakulásuk főleg hideg motor esetén, a bemelegedés időszakában jelentős. Ezzel (is) indokolható napjainkban az a törekvés, amely szerint a motor melegítési üzemidejét minél nagyobb mértékben csökkenteni kell. A gázolajban levő kéntartalom káros hatását érzékelteti: ha a kéntartalmat 0,4 %-ról 1 %-ra emelik, akkor a motor elhasználódása 33%-kal növekszik.
A gázolajban jelenlevő kénvegyületek káros hatását adalékokkal lehet csökkenteni; teljesen kiszűrni nem lehet. A nyersolaj 0,2%-1% közötti kéntartalommal rendelkezik, az Európában jelenleg kapható gázolajok maximum 0,05% ként tartalmazhatnak.
Kenőképesség
Szükséges, hogy a gázolaj rendelkezzen bizonyos mértékű kenőképességgel, különben a befecskendező-rendszer mozgó elemei gyorsan elkopnának. A kenés feladatát részben a gázolaj természetes eredetű összetevői - pl. poláris felületaktív anyagok, heteroatomot tartalmazó vegyületek (kén, nitrogén, oxigén) és heterociklikus aromás vegyületek - látják el. Az elmúlt évek során elfogadott szigorú környezetvédelmi szabályok a gázolaj kéntartalmának csökkentését írják elő. Ez magában foglalja a gázolaj kenőképességének leromlását is - kevesebb a gázolajban a kenőképességet biztosító heteroatom vegyület -. A probléma kiküszöbölésére ezért a gázolajat mesterséges, kenőképességét fokozó adalékokkal szükséges ellátni."
Forrás:
http://www.dp-automotive.hu/dpa_gazolaj.html#d10
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11311 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 14:34:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.07.28 csütörtök, 14:15:44
A kén ken..
A tengelyt lehet, de a PCS-kben meg szilard lerakodast okoz az eges soran. Szoval megis inkabb valami mas legyen a GO-ban, ne kén.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11312 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 14:41:20 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.28 csütörtök, 14:29:11
Ezzel (is) indokolható napjainkban az a törekvés, amely szerint a motor melegítési üzemidejét minél nagyobb mértékben csökkenteni kell. A
Háhá, és mikor melegszik be leggyorsabban a motor? Ha nem egy helyben járatjuk hosszú percekig, hanem lassan kíméletesen haladva de elindulunk.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11313 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 21:14:33 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.28 csütörtök, 09:11:58
Külföldön pl ausztriában a go kéntartalma 2ppm alatt van.
Nálunk tudtommal nem. ÖMV ad 10ppm alattit sima go-nál meg talán a prémium üzemanyagok vannak 10ppm alatt kéntartalom tekintetében???
Még tőled hallottam, hogy a kén nem tesz jót semminek. Talán külföldön ezért nincsennek adalékok?
!
Amit írsz az egyelőre gazdaságilag megvalósíthatatlan. Műszakilag ugyan elméletileg lehetséges lenne 2ppm -es kéntartalmú gázolajat elő állítani csak az ára az lenne hogy gazdaságtalanul sok hidrogént kellene hozzá felhasználni. A mostani gázolajkénmentesítő üzemeknek olyan 2,3 -2,8 ppm körül van az elérhető kéntartalom minimuma. A 2 ppm-et semmilyen előírás nem nem írja elő. a 10 ppm-et viszont igen.
kéntartalom limitek iígy változtak
1994.10 : 0.2%
1996.10 : 0,05 % = 500 ppm
2000.01 : 350 ppm
2005.01 : 50 ppm
2009.01 : 10 ppm
Gondolj a régi dizel teherautókra (azokra amelyek jó büdöset pufogtak ki) na azoknál pl a kén volt az egyik legfontosabb kenőanyaga mert a kén azon kívül hogy katalizátor méreg és savas esőt okoz nagyon kiváló kenőanyag is lenne.
Nem kapsz semmivel kénmentesebb gázolajat nyugaton mint itthon.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Szabadonfutó
«
Új hozzászólás #11314 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 22:12:00 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.07.26 kedd, 09:17:22
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépemben eddig 18000 Km futott a "ZEN" szabadon futó és kifogástalanul teszi a dolgát. Megjegyzem a szabadonfutósitással egyetemben lecseréltem az összes vezető görgőt a főtengely ékszijtárcsát és az új szijfeszitőben a hidraulikus rugóban a szilenteket kicseréltem az Alf által javasolt alupogácsákra. Így van értelme a cserének mert, csak ebben az esetben kap normál terhelést a szabadonfutó. Ha nem igy csinálod, akkor minden rendellenességet a szabadonfutó fog kiegyenliteni, ami az idő előtti meghibásodását okozhatja. Példa rá az INA esetében a 3000 Km futás teljesitmény(Pedig gyári beszállitója a Fordnak). Én a helyedben igen alaposan átvizsgálnám a szijhajtást, és előszőr mindent lecserélnék uj alkatrészre és utánna, jó darabig nem kellene vele érdemben foglalkozni.
Tisztelettel László!
Sziasztok ,
Sokat olvasom a forumban a szabadonfutóvá való átalakítást és csak azt kérdezném , hogy milyen márkájut javasoltok , mert a ZEN típus elforgott a generátor tengelyen , tehát más volt a menet , az INA 535007410-es fajta meg csak 3000 km-t bírt .
Segítségeteket előre is köszönöm
Szabi
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11315 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 23:02:30 »
Kenés kell....Stihl 2T...legjobb adalék megfelelő arányban...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11316 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 23:08:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.28 csütörtök, 23:02:30
Kenés kell....Stihl 2T...legjobb adalék megfelelő arányban...
Na pont ma erről beszélgettünk a szerelőmmel,hogy ezt kell belerakni.Ugyanis nekem 4 csúcs+szivattyú csere van folyamatban.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11317 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 23:16:12 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.28 csütörtök, 23:08:54
Na pont ma erről beszélgettünk a szerelőmmel,hogy ezt kell belerakni.Ugyanis nekem 4 csúcs+szivattyú csere van folyamatban.
Ezt hallottam én is több embertől. Mármint a 2T olaj hozzáadást. Meg írtam is itt valahol de nem reagált senki. Van valakinek tapasztalata?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11318 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 23:17:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.28 csütörtök, 23:08:54
Na pont ma erről beszélgettünk a szerelőmmel,hogy ezt kell belerakni.Ugyanis nekem 4 csúcs+szivattyú csere van folyamatban.
Micsoda?
Mi történt? Nem akkor voltak cserélve a pcs-k,amikor megvetted a kocsit?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11319 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 23:22:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.28 csütörtök, 23:08:54
Na pont ma erről beszélgettünk a szerelőmmel,hogy ezt kell belerakni.Ugyanis nekem 4 csúcs+szivattyú csere van folyamatban.
ki a szerelőd, Petya? szerviz-triónál?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11320 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 23:22:51 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.07.28 csütörtök, 23:17:20
Micsoda?
Mi történt? Nem akkor voltak cserélve a pcs-k,amikor megvetted a kocsit?
Volt benne de nem mind. ugylátszik.Eddig ment.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11321 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 23:23:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.28 csütörtök, 23:22:22
ki a szerelőd, Petya? szerviz-triónál?
Igen hisz mondtam neked mikor megismerkedtünk.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11322 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 23:23:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.28 csütörtök, 23:08:54
Na pont ma erről beszélgettünk a szerelőmmel,hogy ezt kell belerakni.Ugyanis nekem 4 csúcs+szivattyú csere van folyamatban.
ha gondolod gyere ki hétvégén adok ha kell van a garázsba egy bontatlan 1L
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11323 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 23:25:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.28 csütörtök, 23:23:35
Igen hisz mondtam neked mikor megismerkedtünk.
Bocs, de rövid az agyam...annyi emberrel beszélek egy nap...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11324 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 23:30:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.28 csütörtök, 23:25:13
Bocs, de rövid az agyam...annyi emberrel beszélek egy nap...
Mikor vettem a kocsit őt ajánlották közben kiderült egy suliba is jártunk.Így azóta őhozzá járok.Sajnos ígyjártam.2 csúcs már bent vanm de a másik kettő is menthetetlen.A szivattyúra hibát írt és sajnos ami a legrosszabb ha terheltem dombnak fölfelé előzés közben teljesen megállt a kocsi.Féélre húzodás után gyújtás le és indul egyből és megy.Majd váratlanul kiszámíthatatlanul újra így jártam.Ezt 4-szer csinálta és ez a vége.Itt a városban örökké menne.Itt soha nemváltott le még vészüzem se volt.Ha kint kicsit megforgattuk már előjött.Na ezt meguntam és most csere.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11325 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 23:32:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.28 csütörtök, 23:30:10
Mikor vettem a kocsit őt ajánlották közben kiderült egy suliba is jártunk.Így azóta őhozzá járok.Sajnos ígyjártam.2 csúcs már bent vanm de a másik kettő is menthetetlen.A szivattyúra hibát írt és sajnos ami a legrosszabb ha terheltem dombnak fölfelé előzés közben teljesen megállt a kocsi.Féélre húzodás után gyújtás le és indul egyből és megy.Majd váratlanul kiszámíthatatlanul újra így jártam.Ezt 4-szer csinálta és ez a vége.Itt a városban örökké menne.Itt soha nemváltott le még vészüzem se volt.Ha kint kicsit megforgattuk már előjött.Na ezt meguntam és most csere.
Sajnálom...
És ugye neked pont a legdrágább fajta csúcs kell...
Amúgy kicsit OFF,de van fejlemény,ha gondolod írj Pü-t
Naplózva
Horesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11326 Dátum:
2011.07.29 péntek, 06:47:58 »
Üdv!
Sajnos én is ebben a cipőben járok, nekem is ezeket produkálja az autó. Nekem kb. 60 ekm-rel ezelőtt volt cserélve mind a négy csúcs. És akkor ezek szerint megint cseréltetnem kellene az egészet. Kiolvastattam és csak annyi ír ki, hogy a nagynyomású rendszer hibás. Abban tudnál segíteni, hogy neked mit kell kicseréltetni okvetlenül. Mert én most nem szeretném kicseréltetni az egészet, mert túl magas árat hallottam rá. Segítségedet előre is köszönöm, és minél kisebb összegű számlát kívánok a javításhoz.
Naplózva
MK III 2002 Ghia TDCi 2.0 130 LE automata
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11327 Dátum:
2011.07.29 péntek, 07:24:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.28 csütörtök, 23:30:10
Mikor vettem a kocsit őt ajánlották közben kiderült egy suliba is jártunk.Így azóta őhozzá járok.Sajnos ígyjártam.2 csúcs már bent vanm de a másik kettő is menthetetlen.A szivattyúra hibát írt és sajnos ami a legrosszabb ha terheltem dombnak fölfelé előzés közben teljesen megállt a kocsi.Féélre húzodás után gyújtás le és indul egyből és megy.Majd váratlanul kiszámíthatatlanul újra így jártam.Ezt 4-szer csinálta és ez a vége.Itt a városban örökké menne.Itt soha nemváltott le még vészüzem se volt.Ha kint kicsit megforgattuk már előjött.Na ezt meguntam és most csere.
Gyárikat teszel bele vagy felújítás? És szivattyúból? Mennyibe kerül 1 ilyen mutatvány kb?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11328 Dátum:
2011.07.29 péntek, 08:32:42 »
Idézetet írta: stealt - 2011.07.28 csütörtök, 21:14:33
Amit írsz az egyelőre gazdaságilag megvalósíthatatlan. Műszakilag ugyan elméletileg lehetséges lenne 2ppm -es kéntartalmú gázolajat elő állítani csak az ára az lenne hogy gazdaságtalanul sok hidrogént kellene hozzá felhasználni. A mostani gázolajkénmentesítő üzemeknek olyan 2,3 -2,8 ppm körül van az elérhető kéntartalom minimuma. A 2 ppm-et semmilyen előírás nem nem írja elő. a 10 ppm-et viszont igen.
Gondolj a régi dizel teherautókra (azokra amelyek jó büdöset pufogtak ki) na azoknál pl a kén volt az egyik legfontosabb kenőanyaga mert a kén azon kívül hogy katalizátor méreg és savas esőt okoz nagyon kiváló kenőanyag is lenne.
Nem kapsz semmivel kénmentesebb gázolajat nyugaton mint itthon.
Ausztriába tankoló fórumtárstól hallottam a 2ppm- kéntartalmat. Mellesleg a 2,3 és 2,8 már nagyon közel van hozzá
Tankoltam most én is 2x a sógoréknál megnézem majd azokat a számlákat, hátha ír valamit a kéntartalomra, de nem rémlik. Az viszont igen, hogy tetszett a gépnek az az üzemanyag.
A ként pedig helyettesítik adalékkal, mert a régi dízelek valóban behalnának. Volt is valahol egy ilyen teszt. Kénmentes (gondolom akkor 10ppm alattival) go-val , de kenő adalék nélkül járattak egy régi dízel autót és be is halt nagyon gyorsan a motorja.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11329 Dátum:
2011.07.29 péntek, 08:43:45 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.28 csütörtök, 23:16:12
Ezt hallottam én is több embertől. Mármint a 2T olaj hozzáadást. Meg írtam is itt valahol de nem reagált senki. Van valakinek tapasztalata?
Megkerdeztem Csabit, alias dieselgodollo.hu, varom a valaszat. Azt hiszem, az o velemenyere, ha nem is szentiras, de lehet adni a kerdesben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11330 Dátum:
2011.07.29 péntek, 08:48:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.29 péntek, 08:43:45
Megkerdeztem Csabit, alias dieselgodollo.hu, varom a valaszat. Azt hiszem, az o velemenyere, ha nem is szentiras, de lehet adni a kerdesben.
AndyA
Na, emlegetett szamar, eppen most valaszolt:
"Szervusz!
A 2T olajat a Renault-sok is ajánlják, 50 literhez 2dl. Rosszat nem csinál, de hogy jó-e, azt sem lehet bizonyítani. Egész egyszerűen *** az alkatrészek anyagminősége.
Gázolaj: Nem néztem utána, de a Műegyetemről származó infó, hogy a Magyar Szabvány által rögzített üzemanyagminőség olyan, mint a törvénykezésünk. Vagyis az 1948-as ilyen-olyan számú többször módosított... Nincs modernizálva, és sem a Mol, sem a többi olajos cég nem fog jobbat csinálni, mint ami előírt.
Üdv: Papp Csaba"
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11331 Dátum:
2011.07.29 péntek, 09:40:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.29 péntek, 08:48:31
Na, emlegetett szamar, eppen most valaszolt:
"Szervusz!
A 2T olajat a Renault-sok is ajánlják, 50 literhez 2dl. Rosszat nem csinál, de hogy jó-e, azt sem lehet bizonyítani. Egész egyszerűen *** az alkatrészek anyagminősége.
Gázolaj: Nem néztem utána, de a Műegyetemről származó infó, hogy a Magyar Szabvány által rögzített üzemanyagminőség olyan, mint a törvénykezésünk. Vagyis az 1948-as ilyen-olyan számú többször módosított... Nincs modernizálva, és sem a Mol, sem a többi olajos cég nem fog jobbat csinálni, mint ami előírt.
Üdv: Papp Csaba"
AndyA
Kössz a infót! Ez szép. Akkor a kénmentes is ugyanaz mint a sima csak adalékolt.... Lassan odajutok, h ha nem akarok rettegni meg tartalékolni 1 kisebb vagyont a csúcsokra meg a szivattyúkra, akkor benzines autót kell venni. De mégegyszer biztos nem, csak ha lesz pénzem 1 M3-ra
Naplózva
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11332 Dátum:
2011.07.29 péntek, 09:41:03 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.29 péntek, 09:40:24
Kössz a infót! Ez szép. Akkor a kénmentes is ugyanaz mint a sima csak adalékolt.... Lassan odajutok, h ha nem akarok rettegni meg tartalékolni 1 kisebb vagyont a csúcsokra meg a szivattyúkra, akkor benzines autót kell venni. De mégegyszer biztos nem, csak ha lesz pénzem 1 M3-ra
szivattyúra
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11333 Dátum:
2011.07.29 péntek, 11:30:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.28 csütörtök, 23:30:10
Mikor vettem a kocsit őt ajánlották közben kiderült egy suliba is jártunk.Így azóta őhozzá járok.Sajnos ígyjártam.2 csúcs már bent vanm de a másik kettő is menthetetlen.A szivattyúra hibát írt és sajnos ami a legrosszabb ha terheltem dombnak fölfelé előzés közben teljesen megállt a kocsi.Féélre húzodás után gyújtás le és indul egyből és megy.Majd váratlanul kiszámíthatatlanul újra így jártam.Ezt 4-szer csinálta és ez a vége.Itt a városban örökké menne.Itt soha nemváltott le még vészüzem se volt.Ha kint kicsit megforgattuk már előjött.Na ezt meguntam és most csere.
Azért mert hibát ír szivattyúra, nem biztos hogy ott van a bibi. A szabályozó szelepet lehet külön is cserélni.
Ha P0251-es kódot tárol, ott még bármi is lehet. Annak a leírásában részben benne van, hogy kell a szivattyút tesztelni.
Ha elővigyázatosságból történik a szivattyú cseréje, és nem új kerül fel, teljesen mindegy, hoggy cseréled-e vagy sem, mert ugyan azt a kockázatot futod a bontottal is mint a sajátoddal.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.29 péntek, 11:35:33 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11334 Dátum:
2011.07.29 péntek, 16:46:53 »
és még ügyfelünk is...
http://www.youtube.com/watch?v=GYvEpWnorPI&feature=player_embedded#at=31
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11335 Dátum:
2011.07.29 péntek, 17:05:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.29 péntek, 08:48:31
Gázolaj: Nem néztem utána, de a Műegyetemről származó infó, hogy a Magyar Szabvány által rögzített üzemanyagminőség olyan, mint a törvénykezésünk. Vagyis az 1948-as ilyen-olyan számú többször módosított... Nincs modernizálva, és sem a Mol, sem a többi olajos cég nem fog jobbat csinálni, mint ami előírt.
Üdv: Papp Csaba"
AndyA
Papp Csaba pék?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11336 Dátum:
2011.07.29 péntek, 17:17:12 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.29 péntek, 09:40:24
Kössz a infót! Ez szép. Akkor a kénmentes is ugyanaz mint a sima csak adalékolt.... Lassan odajutok, h ha nem akarok rettegni meg tartalékolni 1 kisebb vagyont a csúcsokra meg a szivattyúkra, akkor benzines autót kell venni. De mégegyszer biztos nem, csak ha lesz pénzem 1 M3-ra
Ezt az infot rakd be egy virág cserépbe hátha ki kell és lesz belőle valami
Sajnos szinte mindenki keveri a kénmentest meg az adalékoltat a prémium gázolajokkal.
Eleve kb 40 fajta gázolaj van amit gyártanak. Ebből Jóska Pista átlag autós használhat max 4 fajtát. 1.) Normál nyári 2.) premium nyári 3.) téli normál 4.) téli prémium.
A különbség nem a kéntartalomban van mert itthon már minden gázolaj alacsony kéntartalma azaz 10 ppm alatti, hanem az adalékolásban van ami pl a korrizióra vagy az oxidhamura van hatással vagy füstölésre vagy egyáltalán arra hogy kímélje a katalalizátort, továbbá a premium go -nak alacsonyabb a dermedés pontja. Ez szerintem nem szempont mert ez olyan -20 fok alatt számíthat csak.
A nyári és téli verzió között van a nagyobb eltérés mert a téliben kevesebb a paraffin mint a nyáriban a hidegszűrhetőség javítása miatt ( ne dermedjen bele a go szűrőbe). A kevesebb paraffin viszont nem túl előnyös mert a paraffin az a "zsír" amitől nagyobb az energiatartama a gázolajnak mint a benzinnek.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11337 Dátum:
2011.07.29 péntek, 18:57:50 »
Idézetet írta: stealt - 2011.07.29 péntek, 17:17:12
Ezt az infot rakd be egy virág cserépbe hátha ki kell és lesz belőle valami
Sajnos szinte mindenki keveri a kénmentest meg az adalékoltat a prémium gázolajokkal.
Eleve kb 40 fajta gázolaj van amit gyártanak. Ebből Jóska Pista átlag autós használhat max 4 fajtát. 1.) Normál nyári 2.) premium nyári 3.) téli normál 4.) téli prémium.
A különbség nem a kéntartalomban van mert itthon már minden gázolaj alacsony kéntartalma azaz 10 ppm alatti, hanem az adalékolásban van ami pl a korrizióra vagy az oxidhamura van hatással vagy füstölésre vagy egyáltalán arra hogy kímélje a katalalizátort, továbbá a premium go -nak alacsonyabb a dermedés pontja. Ez szerintem nem szempont mert ez olyan -20 fok alatt számíthat csak.
A nyári és téli verzió között van a nagyobb eltérés mert a téliben kevesebb a paraffin mint a nyáriban a hidegszűrhetőség javítása miatt ( ne dermedjen bele a go szűrőbe). A kevesebb paraffin viszont nem túl előnyös mert a paraffin az a "zsír" amitől nagyobb az energiatartama a gázolajnak mint a benzinnek.
tixxtára ojjan érzésem van mintha láttál volna vlmit ... és most nem az atomvillanásra gondolok
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11338 Dátum:
2011.07.29 péntek, 19:12:55 »
Idézetet írta: stealt - 2011.07.29 péntek, 17:17:12
Ezt az infot rakd be egy virág cserépbe hátha ki kell és lesz belőle valami
Sajnos szinte mindenki keveri a kénmentest meg az adalékoltat a prémium gázolajokkal.
Eleve kb 40 fajta gázolaj van amit gyártanak. Ebből Jóska Pista átlag autós használhat max 4 fajtát. 1.) Normál nyári 2.) premium nyári 3.) téli normál 4.) téli prémium.
A különbség nem a kéntartalomban van mert itthon már minden gázolaj alacsony kéntartalma azaz 10 ppm alatti, hanem az adalékolásban van ami pl a korrizióra vagy az oxidhamura van hatással vagy füstölésre vagy egyáltalán arra hogy kímélje a katalalizátort, továbbá a premium go -nak alacsonyabb a dermedés pontja. Ez szerintem nem szempont mert ez olyan -20 fok alatt számíthat csak.
A nyári és téli verzió között van a nagyobb eltérés mert a téliben kevesebb a paraffin mint a nyáriban a hidegszűrhetőség javítása miatt ( ne dermedjen bele a go szűrőbe). A kevesebb paraffin viszont nem túl előnyös mert a paraffin az a "zsír" amitől nagyobb az energiatartama a gázolajnak mint a benzinnek.
Ezt úgy érted, h én keverem? Én a kénmentes alatt a prémiumot értem. A prémium alatt meg a w power dieselt, omv premium dieselt stb. Rosszul tudom?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11339 Dátum:
2011.07.29 péntek, 20:38:15 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.29 péntek, 19:12:55
Ezt úgy érted, h én keverem? Én a kénmentes alatt a prémiumot értem. A prémium alatt meg a w power dieselt, omv premium dieselt stb. Rosszul tudom?
nem te kevered.
kb úgy van a dolog, h minden kúton (omv, shell, mol, agip ....) ugyanaz a nyál van, csak saját adalékkal keverik. ki több ki kevesebb sikerrel.
ez a minden kút úgy értendő, h az országban található kutak kb 98%-a. talán 1 cég volt (nem sok kúttal) akinek az anyaga nem a molnál volt finomítva, de ők már azt hiszem nincsenek is az országban.
én pl kb 3 éve az omv-vel szívtam meg de jól! azóta se voltam olyan kúton.
nem ment az autóm ... de qrrwára nem! mértünk 1 befeccs nyomást ami nem érte el a 800bar-t semmilyen fordulaton (még szép, h nem ment). nem is gondoltam a go-ra mert általába a nyomáshoz nem nagyon kellene közének lennie. folyadék -> megnyomod valamennyivel az annyi a másik oldalon is mondhatni zéró veszteséggel. aztán 2 tankolással később (teli tankokról beszélünk) éreztem, h van erő megenn. addig rágtam a gittet, számoltam a "mennyiazannyi"-t, railszivattyúval, és porlasztókkal álmodtam. nyahh éreztem, h visszatért az erő mértünk megint nyomást. nagyon tuti lett! még inkább több is mint a gyári adat. ekkor kezdtem el gondolkozni, h mi az ami másképp történt mint a megszokott. és eszembe jutott, h az első mérés előtt omv kúton tankoltam ahol egyébként sose volt szokásom, azóta pedig pláne nem. én már megmaradok a jól bevált mobil petrolnál. közel 20 éve járok hozzájuk ... még sose hibáztak! és 3Ft mindig ott van az árlistán mínuszba
... ami ugye nem sok, de legalább szintén állandó mint a minőség
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11340 Dátum:
2011.07.29 péntek, 20:46:38 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.07.29 péntek, 20:38:15
nem te kevered.
kb úgy van a dolog, h minden kúton (omv, shell, mol, agip ....) ugyanaz a nyál van, csak saját adalékkal keverik. ki több ki kevesebb sikerrel.
ez a minden kút úgy értendő, h az országban található kutak kb 98%-a. talán 1 cég volt (nem sok kúttal) akinek az anyaga nem a molnál volt finomítva, de ők már azt hiszem nincsenek is az országban.
én pl kb 3 éve az omv-vel szívtam meg de jól! azóta se voltam olyan kúton.
nem ment az autóm ... de qrrwára nem! mértünk 1 befeccs nyomást ami nem érte el a 800bar-t semmilyen fordulaton (még szép, h nem ment). nem is gondoltam a go-ra mert általába a nyomáshoz nem nagyon kellene közének lennie. folyadék -> megnyomod valamennyivel az annyi a másik oldalon is mondhatni zéró veszteséggel. aztán 2 tankolással később (teli tankokról beszélünk) éreztem, h van erő megenn. addig rágtam a gittet, számoltam a "mennyiazannyi"-t, railszivattyúval, és porlasztókkal álmodtam. nyahh éreztem, h visszatért az erő mértünk megint nyomást. nagyon tuti lett! még inkább több is mint a gyári adat. ekkor kezdtem el gondolkozni, h mi az ami másképp történt mint a megszokott. és eszembe jutott, h az első mérés előtt omv kúton tankoltam ahol egyébként sose volt szokásom, azóta pedig pláne nem. én már megmaradok a jól bevált mobil petrolnál. közel 20 éve járok hozzájuk ... még sose hibáztak! és 3Ft mindig ott van az árlistán mínuszba
... ami ugye nem sok, de legalább szintén állandó mint a minőség
Na jól van én meg eddig csak OMV-nél tankoltam a Fogarasi úton a Mondiba. Gondoltam nekik biztos nem *** a nyáljuk..Amúgy eddig nem volt panasz, olcsóbbak a többi OMV kútnál + jól is fogyaszt az autó. 7-nél nem fogyasztott még többet Budapesten.
Naplózva
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11341 Dátum:
2011.07.29 péntek, 20:52:34 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.07.29 péntek, 20:38:15
nem te kevered.
kb úgy van a dolog, h minden kúton (omv, shell, mol, agip ....) ugyanaz a nyál van, csak saját adalékkal keverik. ki több ki kevesebb sikerrel.
ez a minden kút úgy értendő, h az országban található kutak kb 98%-a. talán 1 cég volt (nem sok kúttal) akinek az anyaga nem a molnál volt finomítva, de ők már azt hiszem nincsenek is az országban.
én pl kb 3 éve az omv-vel szívtam meg de jól! azóta se voltam olyan kúton.
nem ment az autóm ... de qrrwára nem! mértünk 1 befeccs nyomást ami nem érte el a 800bar-t semmilyen fordulaton (még szép, h nem ment). nem is gondoltam a go-ra mert általába a nyomáshoz nem nagyon kellene közének lennie. folyadék -> megnyomod valamennyivel az annyi a másik oldalon is mondhatni zéró veszteséggel. aztán 2 tankolással később (teli tankokról beszélünk) éreztem, h van erő megenn. addig rágtam a gittet, számoltam a "mennyiazannyi"-t, railszivattyúval, és porlasztókkal álmodtam. nyahh éreztem, h visszatért az erő mértünk megint nyomást. nagyon tuti lett! még inkább több is mint a gyári adat. ekkor kezdtem el gondolkozni, h mi az ami másképp történt mint a megszokott. és eszembe jutott, h az első mérés előtt omv kúton tankoltam ahol egyébként sose volt szokásom, azóta pedig pláne nem. én már megmaradok a jól bevált mobil petrolnál. közel 20 éve járok hozzájuk ... még sose hibáztak! és 3Ft mindig ott van az árlistán mínuszba
... ami ugye nem sok, de legalább szintén állandó mint a minőség
Persze tudom, itthon minden kúton kaphato sima anyag mol-s. Mobil Petrol nálunk is van. De nem tudtam, h madagaszkáron is van kútjuk.
A benzinjükkel nálunk volt gond. Amúgy náluk szokott lenni omv-s anyag. Saját tankerjuk van és onnan hoznak ahonnan nekik tetszik, nem ahonnan kapnak. De ezzel már lehet át kellene menni az üza topicba be.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11342 Dátum:
2011.07.29 péntek, 20:58:00 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.29 péntek, 19:12:55
Ezt úgy érted, h én keverem? Én a kénmentes alatt a prémiumot értem. A prémium alatt meg a w power dieselt, omv premium dieselt stb. Rosszul tudom?
Általában a kénmentes fogalmát szinte mindenki keveri, de ennek az az oka hogy itthon már mindhol csak alacsony kéntartalmú = kénmentes gázlajat lehet kapni már 2005-től. Ellentétben egy két a sokak által hiper szupernek tartott nyugat-europai anyaggal, ahol ugyanezt az alacsony kéntartalmat néhol csak 2008-ra tudták elérni.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11343 Dátum:
2011.07.29 péntek, 21:02:55 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.07.29 péntek, 18:57:50
tixxtára ojjan érzésem van mintha láttál volna vlmit ... és most nem az atomvillanásra gondolok
Én ? Semmit és azt is tagadom.
Legfeljebb azt ismerem el, hogy nem a wikipédiát használom
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11344 Dátum:
2011.07.29 péntek, 21:16:30 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.29 péntek, 20:52:34
Persze tudom, itthon minden kúton kaphato sima anyag mol-s. Mobil Petrol nálunk is van. De nem tudtam, h madagaszkáron is van kútjuk.
A benzinjükkel nálunk volt gond. Amúgy náluk szokott lenni omv-s anyag. Saját tankerjuk van és onnan hoznak ahonnan nekik tetszik, nem ahonnan kapnak. De ezzel már lehet át kellene menni az üza topicba be.
madagaszkár azéé nem gyenge hely! ha elfogy a go akkor hazahúz 1 zebra aszt yoonapott
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11345 Dátum:
2011.07.29 péntek, 21:28:27 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.27 szerda, 23:30:32
szpenish rendszám?
Franko helyen lakik a kolléga..
nade molos utóadalékra visszatérve..
Igen, elvileg MOL kúton kapható, de én csak benyásba valót találtam ott. Viszont van egy ismerős, aki intézett a rokonnak, ő meg nekemajándékozta.. hú de bonyi, mint egy argentin szappanopera.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11346 Dátum:
2011.07.29 péntek, 21:28:42 »
Idézetet írta: stealt - 2011.07.29 péntek, 17:17:12
A kevesebb paraffin viszont nem túl előnyös mert a paraffin az a "zsír" amitől nagyobb az energiatartama a gázolajnak mint a benzinnek.
A benzin égéshője 47,3 MJ/kg nagy általánosságban a gázolajé pedig 44,8 nagy általánosságban...még akkor bukkantam ezekre amikor a bioetanolnál néztem, hogy valójában mennyit is bukik az ember ha etanolt tankol...
A bioetanol olyan 29-30 között van...tehát egyértelműen nem éri meg...esetleg időnkénti tisztításra.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.30 szombat, 09:06:51 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11347 Dátum:
2011.07.29 péntek, 21:31:05 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.07.29 péntek, 21:16:30
madagaszkár azéé nem gyenge hely! ha elfogy a go akkor hazahúz 1 zebra aszt yoonapott
Ott nem rajzfilmállatok élnek?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11348 Dátum:
2011.07.29 péntek, 22:24:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.07.29 péntek, 21:28:42
A benzin égéshője 47,3 MJ/kg nagy általánosságban a gázolajé pedig 44,8 nagy általánosságban...még akkor bukkantam ezekre amikor a bioetanolnál néztem, hogy valójában mennyit is bukik az ember ha etanolt tankol...
A bioetano olyan 29-30 között van...tehát egyértelműen nem éri meg...esetleg időnkénti tisztításra.
Általában 20C vagy 25C hőmérsékleten adják meg mind az égéshőt és a fajhőt is ami csak ritkán egyezik meg. Mondjuk a benzinnek és a gázolalnak 1kg-ra vetitve pont ugyanannyi a fajhője. Ami miatt viszont szeretni való a gázolaj az a nagyobb energia sűrűsége, mert sűrűbb nehezebb mint a benzin. A benzinek általában olyan 740kg/m3 a gázolaj meg 840kg/m3
Amíg nem nem kg-ra adják a kutakon a gázolajat addig jobban megéri a gázolaj.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11349 Dátum:
2011.07.29 péntek, 22:49:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.29 péntek, 11:30:22
Azért mert hibát ír szivattyúra, nem biztos hogy ott van a bibi. A szabályozó szelepet lehet külön is cserélni.
Ha P0251-es kódot tárol, ott még bármi is lehet. Annak a leírásában részben benne van, hogy kell a szivattyút tesztelni.
Ha elővigyázatosságból történik a szivattyú cseréje, és nem új kerül fel, teljesen mindegy, hoggy cseréled-e vagy sem, mert ugyan azt a kockázatot futod a bontottal is mint a sajátoddal.
Olyan nagy volt a résolajveszteség,mind a 4 csúcsnál.A szivattyú hibát minden leálláskor bedobta.A szerelőm nem meri megkockáztatni,hogy a 4 csúcs csere után x km múlva beáll a szivattyú és netán szétvágja az új csúcsokat.Minden új lesz!!!!!Nem kivánom senkinek mikor megáll minden 120-nál és váratlanul.Ez van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
220
221
222
223
224
225
226
[
227
]
228
229
230
231
232
233
234
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ