Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 06:03:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685502 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #11900 Dátum: 2011.08.26 péntek, 15:16:41 »

Sziasztok ,

2003 -as 2.0 TDCi 130 LE Mondeo-ra nyomásszabályzó szelepet hol lehet vásárolni ?

A Gyári az 63 E. forint sajnos , kedvezménnyel is csak 53.000 Ft.

Aki tud olcsobbat vagy van használt és tudna adni jó pénzért azt megköszönném

Szabi

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11901 Dátum: 2011.08.26 péntek, 18:08:03 »

Sziasztok ,

2003 -as 2.0 TDCi 130 LE Mondeo-ra nyomásszabályzó szelepet hol lehet vásárolni ?

A Gyári az 63 E. forint sajnos , kedvezménnyel is csak 53.000 Ft.

Aki tud olcsobbat vagy van használt és tudna adni jó pénzért azt megköszönném

Szabi


Annyiért kapsz majdnem bontott nagynyomásút egyben.....
de kérdezd meg motorcraftot, hátha van neki bontott cucca.Bár kétlem,hogy eldarabolja a nagynyomásút....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11902 Dátum: 2011.08.26 péntek, 18:25:54 »

Sziasztok ,

2003 -as 2.0 TDCi 130 LE Mondeo-ra nyomásszabályzó szelepet hol lehet vásárolni ?

A Gyári az 63 E. forint sajnos , kedvezménnyel is csak 53.000 Ft.

Aki tud olcsobbat vagy van használt és tudna adni jó pénzért azt megköszönném

Szabi


DELPHI - 9109-911A DD - Nyomásszabályozó szelep, common rail rendszer
EAN   5050100213713
Ez kellene?
kb 25-ért lenne zsir uj, de nyaralok és amugy sincs most raktáron ahogy néztem...
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.26 péntek, 18:27:26 írta Bunyek » Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #11903 Dátum: 2011.08.27 szombat, 00:42:36 »

Sziasztok!
A következő érdekelne: Nagy a karter gáz vagyis a füst de az autó szépen jár jóól húz nem erőtlen és a motor olaj se fogy! Mi lehet akkor?
Köszi Krísz
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11904 Dátum: 2011.08.27 szombat, 06:05:37 »

Sziasztok!
A következő érdekelne: Nagy a karter gáz vagyis a füst de az autó szépen jár jóól húz nem erőtlen és a motor olaj se fogy! Mi lehet akkor?
Köszi Krísz

szelepfedél tömítetlenségekor tud kifele jönni a kartergáz nagyon, nem?  De ahhoz azért elég kopott motor kell hogy ott is füstöljön  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11905 Dátum: 2011.08.27 szombat, 08:08:51 »

szelepfedél tömítetlenségekor tud kifele jönni a kartergáz nagyon, nem?  De ahhoz azért elég kopott motor kell hogy ott is füstöljön  Roll Eyes
szerintem nem jön ki a füst......ez az olajbetöltő nyílás sapka levételkor jól látszik,ha sok a kartelgáz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11906 Dátum: 2011.08.27 szombat, 08:12:28 »

Sziasztok!
A következő érdekelne: Nagy a karter gáz vagyis a füst de az autó szépen jár jóól húz nem erőtlen és a motor olaj se fogy! Mi lehet akkor?
Köszi Krísz

A gyűrűk és vagy a hegerfala kopott,ezért a karter irányába enged több kipuffgázt.bizonyos mértékig eleve van kartergáz,ez normális is.
Ha soknak tűnik a kartergáz,kompressziót kell méretni,aztán eldönteni,hogy tovább adsz-e az autón,vagy csak vaklárma volt az egész. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11907 Dátum: 2011.08.27 szombat, 09:26:53 »

A gyűrűk és vagy a hegerfala kopott,ezért a karter irányába enged több kipuffgázt.bizonyos mértékig eleve van kartergáz,ez normális is.
Ha soknak tűnik a kartergáz,kompressziót kell méretni,aztán eldönteni,hogy tovább adsz-e az autón,vagy csak vaklárma volt az egész. vigyor3

a kompressziómérés és a kartergáz túlzott mennyisége még közel se jelenti azt, h temetni kell az autót! ... lehet csak pár ezer Ft-os hibája is, akkor viszont felesleges túladni rajta. ha ereje van a kartergáz mellett akkor én inkább ennek látom esélyét.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11908 Dátum: 2011.08.27 szombat, 09:44:22 »

a kompressziómérés és a kartergáz túlzott mennyisége még közel se jelenti azt, h temetni kell az autót! ... lehet csak pár ezer Ft-os hibája is, akkor viszont felesleges túladni rajta. ha ereje van a kartergáz mellett akkor én inkább ennek látom esélyét.
akkor csak simán írd meg,hogy annak a lehetőségnek mi a megoldása,hátha segítesz neki.
Amúgy ha hf tömítésre vagy szelepszárszimeringre gondolsz(bár nem tudom pontosan,hogy a mondiban van-e),ugyan javítható,de nem pár db ezresből....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11909 Dátum: 2011.08.27 szombat, 11:01:31 »

akkor csak simán írd meg,hogy annak a lehetőségnek mi a megoldása,hátha segítesz neki.
Amúgy ha hf tömítésre vagy szelepszárszimeringre gondolsz(bár nem tudom pontosan,hogy a mondiban van-e),ugyan javítható,de nem pár db ezresből....

konkrétan az. szelepszárszimering, v a szelep rosszul zárása is okozhatja (monnyuk itt rögtön vissza is kerül a képbe a szimering is). de lehet sok a kartergáz a rossz minőségű olajtól is.
a szelepszárszimering csere 1 motorfelújításhoz képest mindig csak pár db ezres! ezt így kell nézni és nem úgy, h a zsiguliba összesen 1000 az anyag. 1 motorfelújítás 500-600E Ft-tól a csillagos ég. ahhoz képest ha a hengerfej javítás 100E ... az már nem fájdalmas annyira. és 100ból elég korrektül fel lehet reszelni 1 hengerfejet!
aztán ha konkrétan csak a szelepszárszimeringet kell cserélni ... az nem nagy dolog. 490Ft/db (7840 Ft), és a hengerfejet nem feltétlen kell levenni ha csak ennyi a feladat. úgyh csak pár db ezres Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.27 szombat, 11:14:51 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11910 Dátum: 2011.08.27 szombat, 13:38:41 »

konkrétan az. szelepszárszimering,
....úgyh csak pár db ezres Cheesy
nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11911 Dátum: 2011.08.27 szombat, 13:59:48 »

nevetes1

ez cromaxos teliáron számolva se vészes. de pl ha leveszel belőle 25%-ot 5880, v eleve tömítésekkel foglalkozó szakboltba veszed meg monnyuk 320Ft/db áron 5120 ... és ha még ott is van monnyuk 15%-od 4352 ... elég gyorsan apadnak a költségek.
más alkatrészre ha a hengerfej nem jön le nincs is szükség. ez pedig eléggé baráti végösszeg. +munkadíj ami persze ettől jóval több, de nem mind1 honnan indul a költség.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11912 Dátum: 2011.08.27 szombat, 21:52:17 »

ez cromaxos teliáron számolva se vészes. de pl ha leveszel belőle 25%-ot 5880, v eleve tömítésekkel foglalkozó szakboltba veszed meg monnyuk 320Ft/db áron 5120 ... és ha még ott is van monnyuk 15%-od 4352 ... elég gyorsan apadnak a költségek.
más alkatrészre ha a hengerfej nem jön le nincs is szükség. ez pedig eléggé baráti végösszeg. +munkadíj ami persze ettől jóval több, de nem mind1 honnan indul a költség.
nyilván.aztán már csak szaki kell hozzá,aki nem csak a lét húzza ki a zsebéből... Wink
de a kompressziót így is érdemes megméretni. smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
greco
Vendég
« Új hozzászólás #11913 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 02:00:39 »

Sziasztok,

2 hete vásároltam egy MK3-as Mondeot (2003.12. Ghia Executive 2.0TDci- BLACK-inside/outside - fabetét/nem bőr)

hosszas "válogatás" után döntöttem emellett a típus/modell és a felszereltség között - a 6 sebesség alá nem akartam adni a dolgot Smiley
remélem nem sértek meg senkit, de egy Daewoo Lanosból  ( ami most is megvan, és marad is mert eszmei értéke magasabb, mint az eladási értéke Smiley ugrottam ide - maximum magamat sértegethetem talán Smiley


nagyon jól bevállt eddig a gép. volt 2 szerelőnél is és mindkettejük szerint kiválló választás volt.

Egyik ismerősnek meséltem a paramétereit és csak ennyit kérdezett vissza, hogy "verseny autót vettél? " Smiley
szó mi szó nincs baj vele eddig de még szokás alatt van a "lábam" mert nem ehhez a tempóhoz vagyok szokva amit a Mondeo diktál Smiley

a kérdésem a következő lenne: elvileg láncos hajtásos a gép - mire érdemes figyelni? mik lehetnek a típushíbák?
a szerelő emberke azt mondta hogy nem kell aggódni, mert elvileg - ha jól idézem akkor valami olajos feszítő rendszer van ami a láncot feszíti. A srác BMW-ket szerel főleg, de van 1-2 mondeos TDci kuncsaftja és onnan szedi a dolgokat ehhez - egyébként rokon, szal rosszat vagy hülyeséget nem mondana...remélhetőleg Smiley

másik dolog, hogy van egy kis kartergáz. na most visszaolvastam a fórumot és annyi utalás van hogy "mindig van  kartergáz". én ezt teljesen értem és elfogadom, de mennyi az egészséges mennyiség? pl. 50 km után kinyitva az olajbetöltő sapkát ömlik ki a karrtel gáz, de kb 10 mp után eltünik. és nem is jön elő. ez normális, asszem, ugye?? a rokon szerint látott már fele ennyi km-el BMW-ket olyan kartergázzal, hogy  csak na Smiley és a motor mégis jó volt ott...

A srác szerint ez dízel és teljesen normális a kartergáz dolog ( mármint a látható kartelgáz) , továbbá nem kékes cuccot tol a kipufogón, és nem is eszi az olajat. Ezeddig 2x500 km autopálya után sem ment le még az olaj (fogyasztás 5,6L, computer szerint -  szerintem 5liter kereken Smiley )

A srác szerint ha nem megy le az olaj szintje, akkor nagy baj nem lehet a motorral.

2 dolgot mondott amit nagyjából itt is visszaolvastam. az egyik az a kuplung dolog. hogy ha elcsesződik akkor az egész rendszert kell cserélni...ami nem olcso mulatság...
a másik amit említett, hogy az olajcserére érzékeny az autó (de nagyjából minden típus...én ezt tudom) ,de hogy nagyon oda kell figyelni az olajcserérének a ciklusára.
meg tudjátok ezt erősíteni?

ha rossz helyre írtam a hozzászólásomat akkor elnézést, ha pedig olyanra kérdeztem rá ami elhangzott korábban a fórumon akkor elnézést


Üdv,
Greco






Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11914 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 08:14:38 »

Sziasztok,

2 hete vásároltam egy MK3-as Mondeot (2003.12. Ghia Executive 2.0TDci- BLACK-inside/outside - fabetét/nem bőr)

hosszas "válogatás" után döntöttem emellett a típus/modell és a felszereltség között - a 6 sebesség alá nem akartam adni a dolgot Smiley
remélem nem sértek meg senkit, de egy Daewoo Lanosból  ( ami most is megvan, és marad is mert eszmei értéke magasabb, mint az eladási értéke Smiley ugrottam ide - maximum magamat sértegethetem talán Smiley


nagyon jól bevállt eddig a gép. volt 2 szerelőnél is és mindkettejük szerint kiválló választás volt.

Egyik ismerősnek meséltem a paramétereit és csak ennyit kérdezett vissza, hogy "verseny autót vettél? " Smiley
szó mi szó nincs baj vele eddig de még szokás alatt van a "lábam" mert nem ehhez a tempóhoz vagyok szokva amit a Mondeo diktál Smiley

a kérdésem a következő lenne: elvileg láncos hajtásos a gép - mire érdemes figyelni? mik lehetnek a típushíbák?
a szerelő emberke azt mondta hogy nem kell aggódni, mert elvileg - ha jól idézem akkor valami olajos feszítő rendszer van ami a láncot feszíti. A srác BMW-ket szerel főleg, de van 1-2 mondeos TDci kuncsaftja és onnan szedi a dolgokat ehhez - egyébként rokon, szal rosszat vagy hülyeséget nem mondana...remélhetőleg Smiley

másik dolog, hogy van egy kis kartergáz. na most visszaolvastam a fórumot és annyi utalás van hogy "mindig van  kartergáz". én ezt teljesen értem és elfogadom, de mennyi az egészséges mennyiség? pl. 50 km után kinyitva az olajbetöltő sapkát ömlik ki a karrtel gáz, de kb 10 mp után eltünik. és nem is jön elő. ez normális, asszem, ugye?? a rokon szerint látott már fele ennyi km-el BMW-ket olyan kartergázzal, hogy  csak na Smiley és a motor mégis jó volt ott...

A srác szerint ez dízel és teljesen normális a kartergáz dolog ( mármint a látható kartelgáz) , továbbá nem kékes cuccot tol a kipufogón, és nem is eszi az olajat. Ezeddig 2x500 km autopálya után sem ment le még az olaj (fogyasztás 5,6L, computer szerint -  szerintem 5liter kereken Smiley )

A srác szerint ha nem megy le az olaj szintje, akkor nagy baj nem lehet a motorral.

2 dolgot mondott amit nagyjából itt is visszaolvastam. az egyik az a kuplung dolog. hogy ha elcsesződik akkor az egész rendszert kell cserélni...ami nem olcso mulatság...
a másik amit említett, hogy az olajcserére érzékeny az autó (de nagyjából minden típus...én ezt tudom) ,de hogy nagyon oda kell figyelni az olajcserérének a ciklusára.
meg tudjátok ezt erősíteni?

ha rossz helyre írtam a hozzászólásomat akkor elnézést, ha pedig olyanra kérdeztem rá ami elhangzott korábban a fórumon akkor elnézést


Üdv,
Greco







Kedves Greco!
Üdv a csapatban. nagyon sok hibamentes km-t. Amire a mondinál ügyelni kell, az üzemeltetés során. A rendszeres 10-15 ezer km-ént az olaj csere. Az eredeti Ford 5W30 formula F tökéletesen megfelel. Az olaj cserével párhuzamosan a szürőcserék is fontosak. Motor olaj gáz olaj szürő levegő szürő. Gázolaj szürőből csak a gyári javasolt. Ez 2mikronos az után gyártottak általában 4 mikronosak. Azon kivül a gyári szürőben van egy hőbimetál ami a többibe nincs. A Mondeo egyáltalán nem fogyasztja az olajat. Egy jó állapotu motor a teljes olaj csere periodus alatt nem eszik meg  0.5 l olajat. A Mondeo érzékeny az üzemenyagra. Nem szabad minden féle löttyöt bele tankolni mert nagyon sokba kerülhet. Érdemes lessz áttanulmányoznod a szakmai topikokat, nagyon sok hasznos tapasztalattal gyarapodhatsz. Javaslom még a FAQ topik tanulmányozását igen hasznos lehet. Kényes pontok: generátor hosszbordás szij és az autómata szijfeszitő és az ide tartozó alkatrészek. Javasolt a szabadonfutósitás. Minden problémát megoldott. Szervó szij feszitő átalakitás. A kuplung és a kettős tömegü lendkerék cseréje a kinyomó csapággyal eggyütt kb 200-250 ezer km után válik esedékessé. Ha ezt a területet megkell bontani érdemes egyszerre mindent kicseréltetni mert akkor csak egyszer kell kifizetni a munkadijat. A Mondeo egy nagyon kényelmes megbizható autó, alacsony fogyasztás mellett, ha rendszeresen karban van tartva. Ha elolvasod a vételi tanácsadót ott pontosan levan irva hogy mimindenre kell oda figyelni. Hirtelen ennyi ami eszemba jutott.
Tisztelettel lászló! 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11915 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:38:47 »

Sziasztok,

2 hete vásároltam egy MK3-as Mondeot (2003.12. Ghia Executive 2.0TDci- BLACK-inside/outside - fabetét/nem bőr)

hosszas "válogatás" után döntöttem emellett a típus/modell és a felszereltség között - a 6 sebesség alá nem akartam adni a dolgot Smiley
remélem nem sértek meg senkit, de egy Daewoo Lanosból  ( ami most is megvan, és marad is mert eszmei értéke magasabb, mint az eladási értéke Smiley ugrottam ide - maximum magamat sértegethetem talán Smiley


nagyon jól bevállt eddig a gép. volt 2 szerelőnél is és mindkettejük szerint kiválló választás volt.

Egyik ismerősnek meséltem a paramétereit és csak ennyit kérdezett vissza, hogy "verseny autót vettél? " Smiley
szó mi szó nincs baj vele eddig de még szokás alatt van a "lábam" mert nem ehhez a tempóhoz vagyok szokva amit a Mondeo diktál Smiley

a kérdésem a következő lenne: elvileg láncos hajtásos a gép - mire érdemes figyelni? mik lehetnek a típushíbák?
a szerelő emberke azt mondta hogy nem kell aggódni, mert elvileg - ha jól idézem akkor valami olajos feszítő rendszer van ami a láncot feszíti. A srác BMW-ket szerel főleg, de van 1-2 mondeos TDci kuncsaftja és onnan szedi a dolgokat ehhez - egyébként rokon, szal rosszat vagy hülyeséget nem mondana...remélhetőleg Smiley

másik dolog, hogy van egy kis kartergáz. na most visszaolvastam a fórumot és annyi utalás van hogy "mindig van  kartergáz". én ezt teljesen értem és elfogadom, de mennyi az egészséges mennyiség? pl. 50 km után kinyitva az olajbetöltő sapkát ömlik ki a karrtel gáz, de kb 10 mp után eltünik. és nem is jön elő. ez normális, asszem, ugye?? a rokon szerint látott már fele ennyi km-el BMW-ket olyan kartergázzal, hogy  csak na Smiley és a motor mégis jó volt ott...

A srác szerint ez dízel és teljesen normális a kartergáz dolog ( mármint a látható kartelgáz) , továbbá nem kékes cuccot tol a kipufogón, és nem is eszi az olajat. Ezeddig 2x500 km autopálya után sem ment le még az olaj (fogyasztás 5,6L, computer szerint -  szerintem 5liter kereken Smiley )

A srác szerint ha nem megy le az olaj szintje, akkor nagy baj nem lehet a motorral.

2 dolgot mondott amit nagyjából itt is visszaolvastam. az egyik az a kuplung dolog. hogy ha elcsesződik akkor az egész rendszert kell cserélni...ami nem olcso mulatság...
a másik amit említett, hogy az olajcserére érzékeny az autó (de nagyjából minden típus...én ezt tudom) ,de hogy nagyon oda kell figyelni az olajcserérének a ciklusára.
meg tudjátok ezt erősíteni?

ha rossz helyre írtam a hozzászólásomat akkor elnézést, ha pedig olyanra kérdeztem rá ami elhangzott korábban a fórumon akkor elnézést


Üdv,
Greco







Üdv nálunk.Én még Lászlóhoz és az írásodhoz hozzátenném:Poharaztasd meg a csúcsokat,hogy milyen állapotban vannak.Továbbá tegyétek rá diagra és nézzétek meg nincs-e benne tárolt hiba kód.És a nem a kuplungszerkezet cserélye a legdrágább a kocsiban.Az üzemanyagra ahogy László írta nagyon figyelj oda nevesincs kútnál továbbá kannából eszedbe nejusson tankolni főleg ha nemtudod honnan származik.Ami nagyon drága nekem most kellett cserélni az a 4 porlasztó csúcs+szivattyúval.Ez kedvezménnyel 512000ft -volt.Ami gyenge pont főleg télen adja be a kulcsot az a központi zár illettve a hátsó mikró kapcsoló.Minden levan írva javítás ügyileg itt a fórumon FAQ topicban.Akármi hiba volt nekem eddig semmisen tántorít el tőle és akkor is mondeo kell.Nagyon meghálálja a törődést.Nekem is és szerintem sokaknak bevált tipustól függően.Ha bármi hiba probléma felmerül először gyere a kérdéseddel és utána álljatok neki a javításnak.Mindegyikőnk hozzátesz apróságot és tuti lesz minden hidd el.Na hajrá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #11916 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 11:13:58 »

nyilván.aztán már csak szaki kell hozzá,aki nem csak a lét húzza ki a zsebéből... Wink
de a kompressziót így is érdemes megméretni. smile
De a kipufogóból egy szál füst se jön, ezért gondolom nem lehet túl nagy gáz. Mert ha a motor ki lenne akkor füstölne is vagy nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11917 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 16:54:49 »

De a kipufogóból egy szál füst se jön, ezért gondolom nem lehet túl nagy gáz. Mert ha a motor ki lenne akkor füstölne is vagy nem?

úgy mondani bármit érdemben,hogy a sz.gép mögött ül az ember,csak vagdalózás,találgatás,esetleg ötletelés.
Ha nem eszik sokat,és jól húz,van teljesítmény,nem dobál vészüzemet,és -20ban is pöccre indul,akkor nincs komolyabb probléma.
Az autódban hatévesen nem hiszem,hogy annyi lenne,ami a mondimotornak komoly problémát okozott volna-ezt is csak feltételezem,de 400e km-t simán elgurulnak a mocik,van aki több mint 600e km-t ment már.Miután 2,2es így még az esélye is több,hogy nem flotta autó volt előéletében-ez is fikció.
Az is lehet,hogy szétcsippelték és széthajtották,mire hozzádkerült-de ezt sem tudhatom,lehet,hogy te vagy az első gazdája.....
Nnnna.ennyit arról,hogy valyon sok-e a kartelgázod,vagy nem. laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #11918 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 19:58:49 »

greco, ha esetleg előttem még nem említették volna, akkor az EGR szelepet is érdemes ledugózni. FAQ-ban szerintem meg találod hogy kell.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11919 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 20:12:30 »

greco, ha esetleg előttem még nem említették volna, akkor az EGR szelepet is érdemes ledugózni. FAQ-ban szerintem meg találod hogy kell.
Igazad van de mivel az évjáratból kiindulva hibát fog dobni ezt majd kivesézzük neki a későbbiekben.Egyelőre én úgy gondolom eméssze meg ezeket aztán úgy is lesz több dolog amit megtanul.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11920 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 20:48:17 »


2 dolgot mondott amit nagyjából itt is visszaolvastam. az egyik az a kuplung dolog. hogy ha elcsesződik akkor az egész rendszert kell cserélni...ami nem olcso mulatság...


ez hülyeség!!  nekünk 3/4-e még megvolt a kuplungtárcsának, amikor a lendkereket cserélni kellett.

ilyen állapotút egyik szerelő sem cseréli ki, max felszámolja...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11921 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 20:49:27 »

Gázolaj szürőből csak a gyári javasolt. Ez 2mikronos az után gyártottak általában 4 mikronosak. Azon kivül a gyári szürőben van egy hőbimetál ami a többibe nincs.
Mann, Alco, stb... minőségi szűrők is 2mikronosak és megvan bennük a hőbimetál!!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #11922 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:03:16 »

Mann, Alco, stb... minőségi szűrők is 2mikronosak és megvan bennük a hőbimetál!!!

Bosch? Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11923 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:03:57 »

Bosch? Smiley
én inkább ezt a 2 márkát veszem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #11924 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:06:08 »

Igazad van de mivel az évjáratból kiindulva hibát fog dobni ezt majd kivesézzük neki a későbbiekben.Egyelőre én úgy gondolom eméssze meg ezeket aztán úgy is lesz több dolog amit megtanul.


2003-as évjáratnál hibát dob? Nekem még nem dobott..Nem csak az EURO4 csinálja?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11925 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:06:52 »

2003-as évjáratnál hibát dob? Nekem még nem dobott..Nem csak az EURO4 csinálja?
de. ha elektromos a turbo, akkor dobni fogja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11926 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:46:10 »

2003-as évjáratnál hibát dob? Nekem még nem dobott..Nem csak az EURO4 csinálja?
Tzs mondeója is 2003.10. havi és EGR dugózás után hibát dob.Ezért írtam ezt majd később ha kérdezi elmondjuk mit kell ilyenkor csinálni veéle.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11927 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 23:27:56 »

Ha magyar piacra készült, kb 2004 közepéig EU3-as. Ha német, már 2003 szeptembertől Eu4.
Itt az egr fajtája lehet a döntő, és hogy a turbó elektromos-e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11928 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 00:00:44 »

Ha magyar piacra készült, kb 2004 közepéig EU3-as. Ha német, már 2003 szeptembertől Eu4.
Itt az egr fajtája lehet a döntő, és hogy a turbó elektromos-e.
Amiről beszélünk az övé 2003.12. havi.Az írása elején van feltüntetve de részletet nem ír.Biztos fog ha vallatjuk és ráérez a fórumra.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FMPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #11929 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 01:26:27 »

Hi, a check engine lámpa világit?
Nekem egr dugózás után kb 2000 km után világit.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11930 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 07:20:21 »

Ha magyar piacra készült, kb 2004 közepéig EU3-as. Ha német, már 2003 szeptembertől Eu4.
Itt az egr fajtája lehet a döntő, és hogy a turbó elektromos-e.

a kivételek + eléggé jól erősítik magukat. mert itt is elérhető volt már korábban az EU4, és a németeknél is tovább volt elérhető az EU3. és itthon pl 2004 végén is volt még EU3 ... sztem bőven.
ezt nem az évjárat befolyásolja, és nem az, h hol készült. fel kell nyitni a géptetőt aszt meg kell nézni, h 3 v 4.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.29 hétfő, 07:22:28 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11931 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 09:59:26 »

Sziasztok,

2 hete vásároltam egy MK3-as Mondeot (2003.12. Ghia Executive 2.0TDci- BLACK-inside/outside - fabetét/nem bőr)

hosszas "válogatás" után döntöttem emellett a típus/modell és a felszereltség között - a 6 sebesség alá nem akartam adni a dolgot Smiley
remélem nem sértek meg senkit, de egy Daewoo Lanosból  ( ami most is megvan, és marad is mert eszmei értéke magasabb, mint az eladási értéke Smiley ugrottam ide - maximum magamat sértegethetem talán Smiley


nagyon jól bevállt eddig a gép. volt 2 szerelőnél is és mindkettejük szerint kiválló választás volt.

Egyik ismerősnek meséltem a paramétereit és csak ennyit kérdezett vissza, hogy "verseny autót vettél? " Smiley
szó mi szó nincs baj vele eddig de még szokás alatt van a "lábam" mert nem ehhez a tempóhoz vagyok szokva amit a Mondeo diktál Smiley

a kérdésem a következő lenne: elvileg láncos hajtásos a gép - mire érdemes figyelni? mik lehetnek a típushíbák?
a szerelő emberke azt mondta hogy nem kell aggódni, mert elvileg - ha jól idézem akkor valami olajos feszítő rendszer van ami a láncot feszíti. A srác BMW-ket szerel főleg, de van 1-2 mondeos TDci kuncsaftja és onnan szedi a dolgokat ehhez - egyébként rokon, szal rosszat vagy hülyeséget nem mondana...remélhetőleg Smiley

másik dolog, hogy van egy kis kartergáz. na most visszaolvastam a fórumot és annyi utalás van hogy "mindig van  kartergáz". én ezt teljesen értem és elfogadom, de mennyi az egészséges mennyiség? pl. 50 km után kinyitva az olajbetöltő sapkát ömlik ki a karrtel gáz, de kb 10 mp után eltünik. és nem is jön elő. ez normális, asszem, ugye?? a rokon szerint látott már fele ennyi km-el BMW-ket olyan kartergázzal, hogy  csak na Smiley és a motor mégis jó volt ott...

A srác szerint ez dízel és teljesen normális a kartergáz dolog ( mármint a látható kartelgáz) , továbbá nem kékes cuccot tol a kipufogón, és nem is eszi az olajat. Ezeddig 2x500 km autopálya után sem ment le még az olaj (fogyasztás 5,6L, computer szerint -  szerintem 5liter kereken Smiley )

A srác szerint ha nem megy le az olaj szintje, akkor nagy baj nem lehet a motorral.

2 dolgot mondott amit nagyjából itt is visszaolvastam. az egyik az a kuplung dolog. hogy ha elcsesződik akkor az egész rendszert kell cserélni...ami nem olcso mulatság...
a másik amit említett, hogy az olajcserére érzékeny az autó (de nagyjából minden típus...én ezt tudom) ,de hogy nagyon oda kell figyelni az olajcserérének a ciklusára.
meg tudjátok ezt erősíteni?

ha rossz helyre írtam a hozzászólásomat akkor elnézést, ha pedig olyanra kérdeztem rá ami elhangzott korábban a fórumon akkor elnézést


Üdv,
Greco
Gratula, sok balesetmenteset!

A segédszíjrendszer épségének megőrzése érdekében szereltesd át a generátort szabadonfutósra. infó itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0
továbbá EGR dugót a gépnek!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
greco
Vendég
« Új hozzászólás #11932 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 10:47:23 »

Gratula, sok balesetmenteset!

A segédszíjrendszer épségének megőrzése érdekében szereltesd át a generátort szabadonfutósra. infó itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0
továbbá EGR dugót a gépnek!


Sziasztok,

köszönöm mindenkinek a válaszát a kérdéseimre. Valóban sok mindent át kell néznem a fórumon kiváltképpen a FAQ részt.
Igyekszem felvenni a ritmust.
Ha van esetleg kérdésetek a géppel kapcsolatban kérdezzetek nyugodtan, ha tudom a választ akkor szívesen megosztom.
Ford Mondeo Ghia Executive Sedan.  2003.12. 130 LE 2.0 TDCi manuális 6 sebesség - mélyebb technikai adatokhoz már inkább segítséget kérek a továbbiakban Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11933 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 12:19:32 »

a kivételek + eléggé jól erősítik magukat. mert itt is elérhető volt már korábban az EU4, és a németeknél is tovább volt elérhető az EU3. és itthon pl 2004 végén is volt még EU3 ... sztem bőven.
ezt nem az évjárat befolyásolja, és nem az, h hol készült. fel kell nyitni a géptetőt aszt meg kell nézni, h 3 v 4.

Nem hinném... a németeknél nem hozhatták forgalomba az eu3-ast 2003 szept utáni gyártásút. Náluk előbb életbe lépett ez a törvény.
Tudomásom szerint 2004 közepén, max ősszel teljesen megszűnt az eu3, mindenhol.
Az keverheti meg a dolgokat, hogy sokszor a forgalomba állítást hívják a gyártási időpontnak.
Viszont 2005 jan elseje után már nincs kecmec, akkor már nem lehetett gyártani eu3-at.
(Azt írod, hogy hol készült - tudom, hogy tudod, csak így félreérthető - helyett írjuk azt, hogy melyik piacra készült, mert a gyártás minden esetben belguim)
Sokszor van olyan is, hogy német piacra készül, de a végén itt értékesítik - na itt már gond van, mert felborít minden logikát.
Meg van reexport, amikor itt veszik meg, és visszaviszik németországba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11934 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 18:32:09 »

Mann, Alco, stb... minőségi szűrők is 2mikronosak és megvan bennük a hőbimetál!!!

ALCO-t semmiképp nem nevezném minőséginek azért...és nemis vennék tapasztalatból mondom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11935 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 19:11:45 »

ALCO-t semmiképp nem nevezném minőséginek azért...és nemis vennék tapasztalatból mondom.
én pedig csak jót tudok mondani róla......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11936 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 19:13:25 »

Nem hinném... a németeknél nem hozhatták forgalomba az eu3-ast 2003 szept utáni gyártásút. Náluk előbb életbe lépett ez a törvény.
Tudomásom szerint 2004 közepén, max ősszel teljesen megszűnt az eu3, mindenhol.
Az keverheti meg a dolgokat, hogy sokszor a forgalomba állítást hívják a gyártási időpontnak.
Viszont 2005 jan elseje után már nincs kecmec, akkor már nem lehetett gyártani eu3-at.
(Azt írod, hogy hol készült - tudom, hogy tudod, csak így félreérthető - helyett írjuk azt, hogy melyik piacra készült, mert a gyártás minden esetben belguim)
Sokszor van olyan is, hogy német piacra készül, de a végén itt értékesítik - na itt már gond van, mert felborít minden logikát.
Meg van reexport, amikor itt veszik meg, és visszaviszik németországba.
én 2004 10hó körül eu3...... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #11937 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 20:02:08 »

Bosch? Smiley
Abban is megvan a bimetál!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11938 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 20:06:30 »

Abban is megvan a bimetál!!
Ráadásul a gyári is bosch (vagy delphi) és a szám az oldalán is megegyezik a gyáriéval...akkor minek kidobni azt az 5 ezrest az ablakon.. Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11939 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 20:34:50 »

Nem hinném... a németeknél nem hozhatták forgalomba az eu3-ast 2003 szept utáni gyártásút. Náluk előbb életbe lépett ez a törvény.
Tudomásom szerint 2004 közepén, max ősszel teljesen megszűnt az eu3, mindenhol.
Az keverheti meg a dolgokat, hogy sokszor a forgalomba állítást hívják a gyártási időpontnak.
Viszont 2005 jan elseje után már nincs kecmec, akkor már nem lehetett gyártani eu3-at.
(Azt írod, hogy hol készült - tudom, hogy tudod, csak így félreérthető - helyett írjuk azt, hogy melyik piacra készült, mert a gyártás minden esetben belguim)
Sokszor van olyan is, hogy német piacra készül, de a végén itt értékesítik - na itt már gond van, mert felborít minden logikát.
Meg van reexport, amikor itt veszik meg, és visszaviszik németországba.

megint az a fenenagy okosságod.
1 példa a németbe nem-re: mACSman autója! 2004 május, és max 1 hónappal korábbi gyártás NO-i autó és EU3

"Tudomásom szerint 2004 közepén, max ősszel teljesen megszűnt az eu3, mindenhol."
ez se kicsit sánta! kaptál már ellenpéldát, de itt az enyém is: 2004.10 gyártás, 2004.11 forgalombahelyezés itthon

a hol készült szimplán elírás: hova készült helyett

az pedig, h 2005 januártól nem lehetett gyártani közel se jelenti azt, h a raktárakon lévő EU3-akat ki kellene dobni v átalakítani. forgalomba lehetett állítani akár itt, akár máshol ahol volt beragadva készleten.
gyanús, h ha megcsípnél 1 EU3-as demo autót amit kiállításról kiállításra hurcoltak valami ok miatt rendszám nélkül még a mai napig forgalomba helyezhetnéd ... akár a fenenagy szigorú németeknél is!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
vezér
Vendég
« Új hozzászólás #11940 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 20:47:28 »

Sziasztok segítség kéne (Mk3) 2002,09hó, a kiegyenlítőtartályból elfogy a víz, folyást nem látni, a vízhőfok normális.

Mi lehet a probléma ?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11941 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 21:19:26 »

megint az a fenenagy okosságod.
1 példa a németbe nem-re: mACSman autója! 2004 május, és max 1 hónappal korábbi gyártás NO-i autó és EU3

Az automata nem is volt eu4-es. Így 2005 jan 1-től meg is szűnt ez az automata...

Válasz
"Tudomásom szerint 2004 közepén, max ősszel teljesen megszűnt az eu3, mindenhol."
ez se kicsit sánta! kaptál már ellenpéldát, de itt az enyém is: 2004.10 gyártás, 2004.11 forgalombahelyezés itthon

Ez elég valószínű, hogy mo-ra készült. De persze jogos, mert ez már szinte az év vége. (Bár a 10. hónap - október - még ősz... :-) )

Válasz
az pedig, h 2005 januártól nem lehetett gyártani közel se jelenti azt, h a raktárakon lévő EU3-akat ki kellene dobni v átalakítani. forgalomba lehetett állítani akár itt, akár máshol ahol volt beragadva készleten.
gyanús, h ha megcsípnél 1 EU3-as demo autót amit kiállításról kiállításra hurcoltak valami ok miatt rendszám nélkül még a mai napig forgalomba helyezhetnéd ... akár a fenenagy szigorú németeknél is!

A gyártási időpontról beszélünk, nem a forgalombahelyezésről. Nálunk a szaloban tavaly (2010) még árultak egy vadiúj 2008-ast, még nem volt forgalomba helyezve.
Igen, ebben az esetben, ha mondjuk 2004 dec 28-án gyártottak eu3-ast, azt nyilván még valameddig forgalomba lehet helyezni. Ha a törvény olyan volt.
Nem Azt tudom, hogy anno nagyon akciózták a skodri tdi-ket, amik még eu3-asok voltak. De nem emlékszem, hogy fontos volt-e még 2004-ben forgalomba állítani.
Viszont, ha a németeknél a törvény olyan volt, hogy jan 1 után már nem lehetett forgalomba állítani eu3-ast - nem vagyok benne biztos - akkor érthető, ha az utolsó 1 évben már nem gyártottak eu3-ast. Ha így van, akkor hiába volt kiállítási darab, akkor sem lehet forgalomba állítani.
Az viszont teljesen biztos, hogy ma már magyarországon sem lehet új autót forgalomba állítani, ami eu3-as. Akár kiállítási, akár nem. Hacsak nem valami speckó eljárással.

Szerk:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Eur%C3%B3pai_kibocs%C3%A1t%C3%A1si_norm%C3%A1k

A táblázatban megjelölt dátumok (Eu4: 2005 jan 1) az új típusok engedélyezésére vonatkoznak. Az uniós irányelvek egy másik (egy évvel későbbi) dátumot is megjelölnek, amely a korábban engedélyezett típusú gépkocsik forgalomba helyezésére vonatkozik.

Akkor 1 évig még forgalomba lehet helyezni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.29 hétfő, 21:27:40 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #11942 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 21:20:26 »

Ez jó így. Azért tartja magasabban a fordulatot (kb 900), hogy a váltások könnyebben menjenek, és pl a klíma ne fullassza le a motort.
De 900-ra úgymond gyorsan le kell esnie. Ha nem esik le, a visszatérő ággal lehet gond.

Köszi a választ. Most megnyugodtam. Egyszer viszont előfordult, hogy 1100-1200 között maradt kb 20 másodpercig. Remélem nem lesz gond.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11943 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 22:04:10 »

Sziasztok segítség kéne (Mk3) 2002,09hó, a kiegyenlítőtartályból elfogy a víz, folyást nem látni, a vízhőfok normális.

Mi lehet a probléma ?
Az bizony elfolyik valahol az biztos.Ha van alsó motorvédő burkolat akkor vedd le és látni kell ha folyik valahol.Nekem is így volt és később kezdett el az alján megjelenni a víz ezt amit mondtam megcsináltuk és láttuk az okát.A vége vízpumpa csere lett.Azért sem láthatod mert ha olyan helyre csöppen akkor elpárolog a meleg motortól.Nézd meg az önindítót nincs-e rajta piros folt?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11944 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 22:41:12 »

Az bizony elfolyik valahol az biztos.Ha van alsó motorvédő burkolat akkor vedd le és látni kell ha folyik valahol.Nekem is így volt és később kezdett el az alján megjelenni a víz ezt amit mondtam megcsináltuk és láttuk az okát.A vége vízpumpa csere lett.Azért sem láthatod mert ha olyan helyre csöppen akkor elpárolog a meleg motortól.Nézd meg az önindítót nincs-e rajta piros folt?

Vagy a motor eszi a vizet... az nagyobb baj...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11945 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 22:46:15 »

Vagy a motor eszi a vizet... az nagyobb baj...
Így van de nézzük optimistán.Mondjuk nálam egyértelmü volt a jelenség csak mivel a burkolat elvezette a vizet így egyből nemtudtuk,hogy konkrétan honnan jön.mikor levettük és letöröltünk mindent másnap reggelre egyértelmű volt a vízpumpa.Ha a másik gond van akkor nem lesz olcsó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11946 Dátum: 2011.08.30 kedd, 07:40:44 »

Az automata nem is volt eu4-es. Így 2005 jan 1-től meg is szűnt ez az automata...

annak, h automata v nem gyakorlatilag nem sok köze van ahhoz, h 2003 közepe v 2004 közepe.
ez a táblázat leginkább a gyártókat érinti, mert nekik kell áttérni erre az időpontra. a forgalombahelyezés elég sokáig megoldható, különben a használtautó piac (is) elég nagy fülest kapna.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11947 Dátum: 2011.08.30 kedd, 15:04:52 »

hello.

milyen márkájú és viszkozitású olajat ajánlanátok?
OFF-ba Repsolt használok.
Fordba mit érdemes tenni?
10W, vagy 5W?  140.000 Km

köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11948 Dátum: 2011.08.30 kedd, 15:30:02 »

hello.

milyen márkájú és viszkozitású olajat ajánlanátok?
OFF-ba Repsolt használok.
Fordba mit érdemes tenni?
10W, vagy 5W?  140.000 Km

köszi

Ford 5w30. 1000-1200 literje.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #11949 Dátum: 2011.08.30 kedd, 20:01:48 »

Sziasztok! Van egy olyan észrevételem hogy ha a kocsit berakom lükvercbe akkor rögtön megemelkedik az alapjárat (kuplung nyomva tart 750min/perc, lükverc kuplung nyomva azonnal fel kb 800-850 min/perc) klíma nélkül. ha valaki esetleg tudja hogy ez normális-e vagy ha nem mitől lehet. Egy páran probáljátok már ki lécci. Köszi!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.