Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.16 vasárnap, 14:52:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13693468 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12200 Dátum: 2011.09.09 péntek, 09:39:26 »

Néhány napja kiszedtem az EGR dugót, amit kb. 4 éve raktam be. Elmondhatom, hogy olyan mint új korában, ez a rozsdamentes, saválló lemez bírja a kiképzést. Dugózás nélkül mentem vele 150km-t. Aztán ismét szétszedtem az egr-t. Hát meg voltam döbbenve, mert annyi kormos trutyi ment bele, hogy ki kellett pucolnom az egészet.  wow1 Raktam is vissza azonnal a lezárást! Szóval, az EGR dugózás fakultatív, de én erősen ajánlom!  Wink
Már 30-40km is elég neki, hogy teletrutyizzon mindent dugó nélkül Undecided
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12201 Dátum: 2011.09.09 péntek, 10:06:46 »

Szerintem nem, mert mikor összeszívja a motor a csövet, elválik a zsugorcső, így tagulasnal nem tudja fogni a szakadás szélét.

zsugorcsőnek sztem csak akkor van értelme ahogy HZsolt akarja ... megelőzésnek. ha már kiszakadt akkor az imádság se fogja meg! én mielőtt megcsináltam a fém csövet a lyukas csőre kb 1 tekercs power tape textiles ragasztószalagot tekertem fel ... addig tartott amíg előzni nem kezdtem. úgy átnyomta a ragasztót textilestől mindenestől, mintha sose lett volna rajta! aluszalaggal is tekertem, eredmény ugyanez! ... kb ezt tudom elképzelni a zsugorcsőről is, mivel az gyakorlatilag leginkább csak szigetelőanyag ami nem nyomásállónak van kitalálva, de legalábbis annyira minimális nyomásra amit a turbo simán túl szárnyal ha jól működik.

múltkor viszont láttam korrekt zsugorcsövet amit megelőzésnek el bírok képzelni. magasfeszt fektettek a patak partján, és ott használtak alapból kb 110mm átmérőjű kb 4mm falvastagságú csövet. ez az átmérő 70mm-ig tudott zsugorodni ami a turbocsőre sok, de valószínű, h van kisebb átmérőben is ugyanez a cucc persze kisebb falvastagsággal.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12202 Dátum: 2011.09.09 péntek, 10:11:44 »

zsugorcsőnek sztem csak akkor van értelme ahogy HZsolt akarja ... megelőzésnek. ha már kiszakadt akkor az imádság se fogja meg! én mielőtt megcsináltam a fém csövet a lyukas csőre kb 1 tekercs power tape textiles ragasztószalagot tekertem fel ... addig tartott amíg előzni nem kezdtem. úgy átnyomta a ragasztót textilestől mindenestől, mintha sose lett volna rajta! ... kb ezt tudom elképzelni a zsugorcsőről is, mivel az gyakorlatilag leginkább csak szigetelőanyag ami nem nyomásállónak van kitalálva, de legalábbis annyira minimális nyomásra amit a turbo simán túl szárnyal ha jól működik.

múltkor viszont láttam korrekt zsugorcsövet amit megelőzésnek el bírok képzelni. magasfeszt fektettek a patak partján, és ott használtak alapból kb 110mm átmérőjű kb 4mm falvastagságú csövet. ez az átmérő 70mm-ig tudott zsugorodni ami a turbocsőre sok, de valószínű, h van kisebb átmérőben is ugyanez a cucc persze kisebb falvastagsággal.
Jó, csak pont az a +4mm falvastagság az majd pont fincsi lesz a klimacsőnek hogy eldörzsölje  Undecided Így megint ott vagyunk ahol a part (vagy inkább a turbó cső szakad) Miért nem bírták azt pár cm-el arréb rakni?  falbav Nekem van egy jó megoldásom erre: fémből kell csinálni és öröm  és boldogság lesz a szívünkben.  vigyor3 wave
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12203 Dátum: 2011.09.09 péntek, 10:17:11 »

Jó, csak pont az a +4mm falvastagság az majd pont fincsi lesz a klimacsőnek hogy eldörzsölje  Undecided Így megint ott vagyunk ahol a part (vagy inkább a turbó cső szakad) Miért nem bírták azt pár cm-el arréb rakni?  falbav Nekem van egy jó megoldásom erre: fémből kell csinálni és öröm  és boldogság lesz a szívünkben.  vigyor3 wave

nem kell oda +1mm se hehe láthattad, h önállóan is bele tud érni akárhova nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #12204 Dátum: 2011.09.09 péntek, 10:18:03 »

Ford 5w30. 1000-1200 literje.

szia(sztok)

elmentem itt Fordékhoz, kértem árajánlatot olaj/olajszűrő és GO szűrő cserére.
csak Castrol olajuk van, az stimmelt, 5W30.
amikor megkaptam a 228 EUR-os ajánlatot, majdnem röhögtem egyet, főleg, mikor megkérdeztem, hogy mennyi idő alatt van meg a szervíz, mire azt a választ kaptam, hogy "fél nap"...
wazze...
milyen olajat javasoltok gyárin kívül....
aláfexem, aztán lecserélem otthon.
hol van az olajszűrő?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12205 Dátum: 2011.09.09 péntek, 10:20:56 »

szia(sztok)

elmentem itt Fordékhoz, kértem árajánlatot olaj/olajszűrő és GO szűrő cserére.
csak Castrol olajuk van, az stimmelt, 5W30.
amikor megkaptam a 228 EUR-os ajánlatot, majdnem röhögtem egyet, főleg, mikor megkérdeztem, hogy mennyi idő alatt van meg a szervíz, mire azt a választ kaptam, hogy "fél nap"...
wazze...
milyen olajat javasoltok gyárin kívül....
aláfexem, aztán lecserélem otthon.
hol van az olajszűrő?

ha szemből nézed az autót akkor a vízpumpa alatt balra 1 fekete műa pohár 36os hatszöggel az alján.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #12206 Dátum: 2011.09.09 péntek, 10:54:40 »

ha szemből nézed az autót akkor a vízpumpa alatt balra 1 fekete műa pohár 36os hatszöggel az alján.
király... köszi Smiley
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12207 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:08:06 »

király... köszi Smiley
Arra figyelj, hogy 36-os dugókulcsot használj!
A sima villás elnyalja a műanyag hatszöget az olajszűrő házon  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #12208 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:28:03 »

Arra figyelj, hogy 36-os dugókulcsot használj!
A sima villás elnyalja a műanyag hatszöget az olajszűrő házon  wave

okés.
és gyári FORD olajon kívül mit ajánlotok?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12209 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:36:42 »

okés.
és gyári FORD olajon kívül mit ajánlotok?
Szerintem a Ford olaj tökéletesen megfelel kb 10-15 ezer km-ig
Tisztelettel lászló!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12210 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:39:35 »

okés.
és gyári FORD olajon kívül mit ajánlotok?
Miért kellene mást ajánlani? Tökéletesen megfelel az is mert a lényeg az hogy 5W30 legyen és kész. Az 5W30 -as olajok legrosszabb esetben is félszintetikusak, de mostanában már csak inkább full szintetikusban lehet kapni. A full szintetikus olajok meg sokkal többet tudnak mint ami egy mondeo motornak szükséges. Én 20ekm-ként cserélek olajat gyári ford olajjal ( ami igazábol hol BP vagy egyéb mert a fordnak nincs finomítója) Így miért akarnál mást bele? Mert drágább attól nem lesz jobb. Csak az számít hogy 5W30 legyen.  wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12211 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:48:11 »

szia(sztok)

elmentem itt Fordékhoz, kértem árajánlatot olaj/olajszűrő és GO szűrő cserére.
csak Castrol olajuk van, az stimmelt, 5W30.
amikor megkaptam a 228 EUR-os ajánlatot, majdnem röhögtem egyet, főleg, mikor megkérdeztem, hogy mennyi idő alatt van meg a szervíz, mire azt a választ kaptam, hogy "fél nap"...
wazze...
milyen olajat javasoltok gyárin kívül....
aláfexem, aztán lecserélem otthon.
hol van az olajszűrő?
Emeld meg a kocsit jobb első kereknél hogy könnyebben aláférj (meg jobban is kifolyik az összes olaj) 6liter 5w30 olajat vegyél ( 6 liter megy be a 2.2-be a 2.0-ba azt hiszem csak olyan 5,5 litert kell betölteni) meg gyári olajszűrőt (de cseréld ki egyben a levegőszűrőt is azt is gyárira) Az egyész kb fél óra.  Undecided Kell hozzá egy 36-os dugo meg némi rongy és egy edény lavor vagy ami van leereszteni a hazsnált olajat (kivéve ha haragszol a szomszédra és nincs is otthon mert akkor le tudod ereszteni az ő gyepjére direkt  nyes) ja meg kell hozzá az olajleeresztő csavarhoz is kulcs de annak most elfelejtettem a méretét  falbav valaki írja már be a méretét aki még nem annyira szenilis mint én  falbav
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12212 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:56:48 »

Miért kellene mást ajánlani? Tökéletesen megfelel az is mert a lényeg az hogy 5W30 legyen és kész. Az 5W30 -as olajok legrosszabb esetben is félszintetikusak, de mostanában már csak inkább full szintetikusban lehet kapni. A full szintetikus olajok meg sokkal többet tudnak mint ami egy mondeo motornak szükséges. Én 20ekm-ként cserélek olajat gyári ford olajjal ( ami igazábol hol BP vagy egyéb mert a fordnak nincs finomítója) Így miért akarnál mást bele? Mert drágább attól nem lesz jobb. Csak az számít hogy 5W30 legyen.  wave

Ha jól látom, svédeknél van, és ott ki tudja, mit tud beszerezni, és mennyiért.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12213 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:17:04 »

valaki írja már be a méretét aki még nem annyira szenilis mint én  falbav
13-as  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12214 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:18:06 »

Ha jól látom, svédeknél van, és ott ki tudja, mit tud beszerezni, és mennyiért.
Spanyoloknál  wave Igaz majdnem ugyan az  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #12215 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:25:03 »

Emeld meg a kocsit jobb első kereknél hogy könnyebben aláférj (meg jobban is kifolyik az összes olaj) 6liter 5w30 olajat vegyél ( 6 liter megy be a 2.2-be a 2.0-ba azt hiszem csak olyan 5,5 litert kell betölteni) meg gyári olajszűrőt (de cseréld ki egyben a levegőszűrőt is azt is gyárira) Az egyész kb fél óra.  Undecided Kell hozzá egy 36-os dugo meg némi rongy és egy edény lavor vagy ami van leereszteni a hazsnált olajat (kivéve ha haragszol a szomszédra és nincs is otthon mert akkor le tudod ereszteni az ő gyepjére direkt  nyes) ja meg kell hozzá az olajleeresztő csavarhoz is kulcs de annak most elfelejtettem a méretét  falbav valaki írja már be a méretét aki még nem annyira szenilis mint én  falbav
13-as csillagvillás wave
Naplózva
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #12216 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:26:05 »

13-as csillagvillás wave
ja és a levegőszűrő cseréhez csillagcsavarhúzó vigyor3
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12217 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:31:57 »

olajcsere: mondjuk ekkora dugókulcs egyik készletben sem volt, pedig három szomszédnál néztem meg, de helyette vettem egy olajszűrőház leszedőt és azzal tökéletesen le tudtam szedni. és máskor is nálam lesz, nem kell kéregetni, mint egy koldus.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #12218 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:34:31 »

olajcsere: mondjuk ekkora dugókulcs egyik készletben sem volt, pedig három szomszédnál néztem meg, de helyette vettem egy olajszűrőház leszedőt és azzal tökéletesen le tudtam szedni. és máskor is nálam lesz, nem kell kéregetni, mint egy koldus.
Nekem van minden a Beta ládában Wink
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12219 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:37:10 »

Nekem van minden a Beta ládában Wink
nekem is, betalok-zok bétareceptorblokkoló..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #12220 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:37:41 »

Spanyoloknál  wave Igaz majdnem ugyan az  worship
itt a pont.
nincs Ford olaj, hanem fordék Castrolt használnak és kész.
Castrolt meg nem szeretem, nem hallottam jókat róla...
(Seat-ék meg csak a Repsolt tolják)
ezért kérdem, ha nincs lehetőségem itt FORD olajat beszerezni, akkor mit javasoltok?
köszi,
tibi
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12221 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:41:35 »

itt a pont.
nincs Ford olaj, hanem fordék Castrolt használnak és kész.
Castrolt meg nem szeretem, nem hallottam jókat róla...
(Seat-ék meg csak a Repsolt tolják)
ezért kérdem, ha nincs lehetőségem itt FORD olajat beszerezni, akkor mit javasoltok?
köszi,
tibi
5w-30 és ennek feleljen meg: WSS-M2C913-A  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12222 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:47:45 »

olajcsere: mondjuk ekkora dugókulcs egyik készletben sem volt, pedig három szomszédnál néztem meg, de helyette vettem egy olajszűrőház leszedőt és azzal tökéletesen le tudtam szedni. és máskor is nálam lesz, nem kell kéregetni, mint egy koldus.
Nekem após szerzett egy darab 10cm-es csövet 36-os belső átmérővel (lehet 1,5"-nak ennyi kb?) megmelegítette és szépen rákalapálta egy 36-os anyára. Keresztbe furat, hogy tekerhessem és kész  worship
Úgy néz ki mint egy régi trabi gyertyakulcs csak nagyban és szuperül működik  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #12223 Dátum: 2011.09.09 péntek, 12:54:12 »

5w-30 és ennek feleljen meg: WSS-M2C913-A  eljen

közben találtam egy oldalt, itt van FORD olaj:
http://lubricantes-online.com/epages/eb2659.sf/es_ES/?ObjectPath=/Shops/eb2659/Products/1854
gondolom erről beszélünk.
34 EUR szállítással
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12224 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:01:44 »

közben találtam egy oldalt, itt van FORD olaj:
http://lubricantes-online.com/epages/eb2659.sf/es_ES/?ObjectPath=/Shops/eb2659/Products/1854
gondolom erről beszélünk.
34 EUR szállítással
Ez az. Itthon olcsóbb  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12225 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:05:54 »

Nekem após szerzett egy darab 10cm-es csövet 36-os belső átmérővel (lehet 1,5"-nak ennyi kb?) megmelegítette és szépen rákalapálta egy 36-os anyára. Keresztbe furat, hogy tekerhessem és kész  worship
Úgy néz ki mint egy régi trabi gyertyakulcs csak nagyban és szuperül működik  eljen
helyes, nekem az öreg szomszédom csinálgatott mindig ilyen vasmelókat, de már elég beteg és nem volt pofám ezzel zaklatni. (De 36-os dugója neki se volt!)
De őszintén nyugodtabb vagyok így, mert a hengert kint fogja meg a szerkezetem és véletlenül se szakíthatom ki a műanyagot, nem úgy mint a dugós-kulcsos leszedéssel.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #12226 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:14:17 »

helyes, nekem az öreg szomszédom csinálgatott mindig ilyen vasmelókat, de már elég beteg és nem volt pofám ezzel zaklatni. (De 36-os dugója neki se volt!)
De őszintén nyugodtabb vagyok így, mert a hengert kint fogja meg a szerkezetem és véletlenül se szakíthatom ki a műanyagot, nem úgy mint a dugós-kulcsos leszedéssel.

Mikor legutobb olajat csereltem, a 36-os csillagkulcs siman nyitotta a cuccot, mikozben ketfele olajszuro-letekero kezi keszulekkel is lepattantunk rola elozoleg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #12227 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:17:11 »

Ez az. Itthon olcsóbb  Wink
nem baj, lényeg, hogy van és ezt kéri a közönség Smiley
szűrőkből a MANN az nagyon gáz?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12228 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:19:26 »

Mikor legutobb olajat csereltem, a 36-os csillagkulcs siman nyitotta a cuccot, mikozben ketfele olajszuro-letekero kezi keszulekkel is lepattantunk rola elozoleg.

AndyA
Saját magának tekergeti az ember akkor minden simán megy  eljen
Nekem a galaxy-nál a leeresztő csavart igencsak meg kellett gyepálni mire megindult (beszereztem egy tartalékot biztos ami biztos). Szervízben gondolom megtépték, hogy véletlenül se tekeredjen ki menet közben falbav
Legközelebb simán kijön az tuti  taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12229 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:20:02 »

nem baj, lényeg, hogy van és ezt kéri a közönség Smiley
szűrőkből a MANN az nagyon gáz?
Nem gáz sőt nagyon jó szűrő, ha nem kapsz gyárit  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12230 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:23:14 »

Mikor legutobb olajat csereltem, a 36-os csillagkulcs siman nyitotta a cuccot, mikozben ketfele olajszuro-letekero kezi keszulekkel is lepattantunk rola elozoleg.

AndyA
nekem meg se nyekkent a villáskulccsal (mert csak az volt) viszont rendesen deformáltam a műanyagot, már-már féltem, hogy szétszakad. leszedővel pedig azonnal lekaptam.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12231 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:31:06 »

nekem meg se nyekkent a villáskulccsal (mert csak az volt) viszont rendesen deformáltam a műanyagot, már-már féltem, hogy szétszakad. leszedővel pedig azonnal lekaptam.
Igen írtam előbb, hogy villáskulcs az nem jó hozzá  szomoru1.
Csillagkulcs az meg szinte ugyan az, mint a dugókulcs bár ez utóbbi sztm ebben az esetben jobb. worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12232 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:34:27 »

Igen írtam előbb, hogy villáskulcs az nem jó hozzá  szomoru1.
Csillagkulcs az meg szinte ugyan az, mint a dugókulcs bár ez utóbbi sztm ebben az esetben jobb. worship
ha tél lett volna, félő, hogy elpattan a hidegben, mint már megannyi dolog, ami műanyagból van a mondeon.. szomoru1
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12233 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:45:02 »

Saját magának tekergeti az ember akkor minden simán megy  eljen
Nekem a galaxy-nál a leeresztő csavart igencsak meg kellett gyepálni mire megindult (beszereztem egy tartalékot biztos ami biztos). Szervízben gondolom megtépték, hogy véletlenül se tekeredjen ki menet közben falbav
Legközelebb simán kijön az tuti  taps

Olajcsere alkalmával a csavart is cserélni kellene...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12234 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:50:30 »

Olajcsere alkalmával a csavart is cserélni kellene...
Hát ebben a gyári szervízben nem cserélték  falbav Nevét nem írom le...
Én max alátétet fogok mást nem.  eljen
Finoman van ki és betekerve nem lesz annak a csavarnak semmi baja szvsz  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #12235 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:51:51 »

Hát ebben a gyári szervízben nem cserélték  falbav Nevét nem írom le...
Én max alátétet fogok mást nem.  eljen
Finoman van ki és betekerve nem lesz annak a csavarnak semmi baja szvsz  integet2

A Mondeoe O-gyurus, max. azt kellene cserelni rajta, ha egyaltalan. Egyebkent sem a csavart szokas, hanem a vorosrez alatetet...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12236 Dátum: 2011.09.09 péntek, 13:52:23 »

Hát ebben a gyári szervízben nem cserélték  falbav Nevét nem írom le...
Én max alátétet fogok mást nem.  eljen
Finoman van ki és betekerve nem lesz annak a csavarnak semmi baja szvsz  integet2

Csavart nem kell cserélni!!!!

Csak az alátétet!!! És akkor nem is kell megtépni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #12237 Dátum: 2011.09.09 péntek, 15:17:29 »

Hát ezen a csavaron nincs alátét. Csavar csere "O" -vel egyben. wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #12238 Dátum: 2011.09.09 péntek, 15:31:00 »

Hát ezen a csavaron nincs alátét. Csavar csere "O" -vel egyben. wave

Irtam, hogy ez O-gyurus. Azt meg akkor kell cserelni, ha megserult, addig ujra felhasznalhato. Mas autokon szokas a rez alatet, pl. Skodrin az volt. De a csavart ott sem kell cserelni, csak az alatetet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12239 Dátum: 2011.09.09 péntek, 15:37:38 »

ha tél lett volna, félő, hogy elpattan a hidegben, mint már megannyi dolog, ami műanyagból van a mondeon.. szomoru1

olajat üzemmeleg motornál illő cserélni. akkor pedig az a műa ház is eléggé átveszi a langyosságot, szóval a -50°C se hatja meg.
mind1, h télen v nyáron cserélsz olajat mert a szűrőház pont ugyanannyira meleg.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12240 Dátum: 2011.09.09 péntek, 15:42:24 »

olajat üzemmeleg motornál illő cserélni. akkor pedig az a műa ház is eléggé átveszi a langyosságot, szóval a -50°C se hatja meg.
mind1, h télen v nyáron cserélsz olajat mert a szűrőház pont ugyanannyira meleg.
Ja de télen szarabb a kocsi alá feküdni. Kivétel ha fűtött garázsban cserélsz olajat....
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12241 Dátum: 2011.09.09 péntek, 15:47:18 »

Csavart nem kell cserélni!!!!

Csak az alátétet!!! És akkor nem is kell megtépni!

Hát pedig nekem úgy rémlik... hogy kell. Én nem látok a 3-4-es mondihoz alátétet! A csavar amúgy 720 ft, és ha igaz, a vége mágneses, összeszedi a vasreszeléket. Ha van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12242 Dátum: 2011.09.09 péntek, 17:50:08 »

Hát pedig nekem úgy rémlik... hogy kell. Én nem látok a 3-4-es mondihoz alátétet! A csavar amúgy 720 ft, és ha igaz, a vége mágneses, összeszedi a vasreszeléket. Ha van.
A rossz híreim mivel nemrég cseréltem csavart 260ekm-nál, előszőr 272ekm alatt:
1.)  a vége már nem mágneses (eredetileg valóban az volt)
2.) nem tudom milyen alátétről beszélsz, mert az mint olyan konkrétan nincsen, mert a csavar feje van kiképezve arra hogy szépen felfeküdjön ás bele az a tetves O gumi gyűrű ami miatt nekem pl 260ekm -nél kellett csavart cserélni  Undecided  mivel ilyen O gyűrűt nem lehet külön rendelni. A méret már megvan de a kutyát se érdekli mert olyan ritkán kell cserélni Az enyém 13+1 db olajcserét bírt  (azért +1 mert 2ekm-nél illik tisztító olajcserét csinálni) Így ez a csavar téma nem is olyan lényeges főleg hogy tényleg 720Ft  wave
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12243 Dátum: 2011.09.09 péntek, 19:17:39 »

olajat üzemmeleg motornál illő cserélni. akkor pedig az a műa ház is eléggé átveszi a langyosságot, szóval a -50°C se hatja meg.
mind1, h télen v nyáron cserélsz olajat mert a szűrőház pont ugyanannyira meleg.
még szerencse  pias
különben aszhatnánk azt is. nekem már télen sok újrahasznosított műanyag törött el a mondiban.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12244 Dátum: 2011.09.09 péntek, 19:23:35 »

mivel ilyen O gyűrűt nem lehet külön rendelni.

így jár aki nem megy el a gumigyűrű boltig ha már eccer miskolcon jár hehe hehe hehe
és nem mellesleg lemaradtál 1 JÓ KáVéról is, merth itt van az a bolt a szomszédomba eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #12245 Dátum: 2011.09.09 péntek, 21:43:25 »

így jár aki nem megy el a gumigyűrű boltig ha már eccer miskolcon jár hehe hehe hehe
és nem mellesleg lemaradtál 1 JÓ KáVéról is, merth itt van az a bolt a szomszédomba eplus2
kb 20 forint lehet az o gyűrű is..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12246 Dátum: 2011.09.09 péntek, 22:46:27 »

Emeld meg a kocsit jobb első kereknél hogy könnyebben aláférj (meg jobban is kifolyik az összes olaj) 6liter 5w30 olajat vegyél ( 6 liter megy be a 2.2-be a 2.0-ba azt hiszem csak olyan 5,5 litert kell betölteni) meg gyári olajszűrőt (de cseréld ki egyben a levegőszűrőt is azt is gyárira) Az egyész kb fél óra.  Undecided Kell hozzá egy 36-os dugo meg némi rongy és egy edény lavor vagy ami van leereszteni a hazsnált olajat (kivéve ha haragszol a szomszédra és nincs is otthon mert akkor le tudod ereszteni az ő gyepjére direkt  nyes) ja meg kell hozzá az olajleeresztő csavarhoz is kulcs de annak most elfelejtettem a méretét  falbav valaki írja már be a méretét aki még nem annyira szenilis mint én  falbav
A 2.0TDCI-be is 6 liter kell!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12247 Dátum: 2011.09.09 péntek, 22:47:04 »

kb 20 forint lehet az o gyűrű is..... vigyor3

de a jó kávé megfizethetetlen hehe és így arra más alkalmat kell keresnie.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12248 Dátum: 2011.09.09 péntek, 22:49:36 »

A 2.0TDCI-be is 6 liter kell!!!!

5,5 ... de 6L-t kell venni mert 0,5L-t nem adnak.
nem kell a felső szintig tölteni, csak az alsó felső közé félúton. a felsőig viszont tényleg 6L kell.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12249 Dátum: 2011.09.09 péntek, 22:51:42 »

5,5 ... de 6L-t kell venni mert 0,5L-t nem adnak.
nem kell a felső szintig tölteni, csak az alsó felső közé félúton. a felsőig viszont tényleg 6L kell.
és miért nem jó, ha a maxig van töltve??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.