Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:22:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14651343 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12050 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 17:05:17 »

taps
belga autó 47e km-el....... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12051 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 17:30:48 »

taps
belga autó 47e km-el....... hehe
és még a vonószem is be van tekerve hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ralliart
Vendég
« Új hozzászólás #12052 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 17:45:19 »

Hello!
Előjön egy kattogó hang alapjáraton a klíma bekapcsolásakor, gázadásra azonnal elhallgat,
és menet közben sem jön elő egyáltalán.És csak a klíma használatakor...
Szíj feszítője talán?TDCI a motor...
Egyébként szinte az összes kintről behozott,főleg dízel gép visszatekert,az emberek
saját magukat csapják be amikor a km alapján választanak...
Az én gépemben sincs sok km,az ilyen gépekhez képest,évi 20e km az átlag,
de ez tuti évek óta,és max.akkor adom el,ha egy jóval komolyabbra lesz keret....
Ha van ötlet írjátok meg.
U.i: "lászló"-nak pedig köszönet a szervó-olajcsere leírásért,szuper lett...

Köszi
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #12053 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 18:32:20 »

Hello!
Előjön egy kattogó hang alapjáraton a klíma bekapcsolásakor, gázadásra azonnal elhallgat,
és menet közben sem jön elő egyáltalán.És csak a klíma használatakor...
Szíj feszítője talán?TDCI a motor...
Egyébként szinte az összes kintről behozott,főleg dízel gép visszatekert,az emberek
saját magukat csapják be amikor a km alapján választanak...
Az én gépemben sincs sok km,az ilyen gépekhez képest,évi 20e km az átlag,
de ez tuti évek óta,és max.akkor adom el,ha egy jóval komolyabbra lesz keret....
Ha van ötlet írjátok meg.
U.i: "lászló"-nak pedig köszönet a szervó-olajcsere leírásért,szuper lett...

Köszi

Talán a klíma kompresszor csapágya halódik. Alapjáraton van a kattogás, ezért lehet a feszítő is. Mennyire simán fut a szíj alapjáraton?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #12054 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 18:42:59 »

Sziasztok!

Úgy tűnik esedékes a generátorszíj csere. (repedezett)És ha már lúd.....megejteném a szabadonfutó generátorszíjtárcsa cserét is.
Ilyenkor a görgőket gondolom cserélni kell. (főként mivel alapjáraton halatszik némi csapágyhang)
A kérdésem, hogy a feszítőt is érdemes kicserélni? (ránézésre normálisnak tűnik ami benne van)
A főtengelyszíjtárcsának (ha jól tudom ez is kéttömegű) az útóbbi 1 hónappan furcsa hangja van (nem csattog csak mély morgó hangja van)
azt is cseréljem?

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12055 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 19:20:46 »

Sziasztok,

Van valami infótok, hogy mi a típusa annak a zsírnak a mivel a vízpumpa tengelyét meg kell kenni a szerfoszivatyú alatt? Asszem lassan cserére érik a vízpumpám és be kellene szereznem ezt a zsírt is. Persze a gyári horror 6-7000Ft-nál olcsobban ha lehet. Gyári kód: 1143321 Molycote SPline.
Köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12056 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 19:52:38 »

Sziasztok!

Úgy tűnik esedékes a generátorszíj csere. (repedezett)És ha már lúd.....megejteném a szabadonfutó generátorszíjtárcsa cserét is.
Ilyenkor a görgőket gondolom cserélni kell. (főként mivel alapjáraton halatszik némi csapágyhang)
A kérdésem, hogy a feszítőt is érdemes kicserélni? (ránézésre normálisnak tűnik ami benne van)
A főtengelyszíjtárcsának (ha jól tudom ez is kéttömegű) az útóbbi 1 hónappan furcsa hangja van (nem csattog csak mély morgó hangja van)
azt is cseréljem?

Köszi!
ha van lóvéd,akkor most érdemes mindent kicserélni,mert újak csak akkor lesznek,és utána nagyon sokáig nem lesz problémád!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #12057 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 20:09:21 »

Sziasztok!
Mennyi km kell cserélni a feszítőket meg a szíjat?
 worship
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #12058 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 20:48:53 »

ha van lóvéd,akkor most érdemes mindent kicserélni,mert újak csak akkor lesznek,és utána nagyon sokáig nem lesz problémád!
Köszi!

Pontosan mit is kell venni?
szíjfeszítő
gőrgők (mennyi?)
szíj
szabadonfutó tárcsa
kéttömegű tárcsa
még valami?

Még egy kérdés: Mennyi ideig érdemes húzni? help (tudom, hülye kérdés worship)
Csak azért, mert ha muszáj, valahogy kinyögöm, de ha még benne van (nagyjából rizikómentesen) pl.: 10e km, akkor megvárom azt 3-4 hónapot.
Legszívesebben persze, már holnap cserélném de olyan alkatrészt szeretnék kicserélni ami tényleg megérett a cserére.
Egyben cserélni gondolom azért jobb, mert kevesebbet szerel az ember (10e km-ként cserélgetni) meg általában a jó alkatrész gyorsabban megy tönkre a félig rossz mellett.

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12059 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:00:49 »

Sziasztok!
Mennyi km kell cserélni a feszítőket meg a szíjat?
 worship
A generátor oldali szijat kb 120-140ekm-kémt a feszítőt ha nincs szabadonfutód akkor kb 40-70ekm-ként annyira hangos lesz hogy már zavaró. Ha van szabadon futó akkor kihuzza a dupláját tripláját is  is (bár eddig nekem még csak olyan 65ekm-et ment szabadonfutóval)
A szervó oladalon a szijcsere olyan 240-250ekm-ként esedékes (bár ilyenkor már van rajta egy-két repedés) a feszítője meg szerintem elmegy vagy 300ekm-ig
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12060 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:02:06 »

A szervó oladalon a szijcsere olyan 240-250ekm-ként esedékes (bár ilyenkor már van rajta egy-két repedés) a feszítője meg szerintem elmegy vagy 300ekm-ig
mi most cseréltük, mert 9 évesen volt már rajta repedés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12061 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:06:58 »

mi most cseréltük, mert 9 évesen volt már rajta repedés
igen vagy a kor, mert az is megeszi  a gumit, én valóban a futás teljesítményből indultam csak ki  wave
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12062 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:13:49 »


nem hívtál, h milyen az "új" cucc.

de már elolvastam hehe
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.04 vasárnap, 22:17:45 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12063 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:15:12 »


nem hívtál, h milyen az "új" cucc.
na itt az alkotó eplus2

csinálsz még ilyet?? vigyor3 persze nem ingyér worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12064 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:19:32 »

na itt az alkotó eplus2

csinálsz még ilyet?? vigyor3 persze nem ingyér worship


de a Di-n is ilyen egyenes van?  ... sztem az más. olyan lehet mint a 2003-ig Ci csöve.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.04 vasárnap, 22:21:07 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12065 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:21:29 »

a stealt 1 évet várt rá szomoru1 hehe
de a Di-n is ilyen egyenes van?  ... sztem az más. olyan lehet mint a 2003-ig Ci csöve.
nekem is ilyen egyenes van rajta, mint a későbbi ci-ken. de már van mintád, sablonod, mostmár csak hamarabb menne eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12066 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:24:27 »


nem hívtál, h milyen az "új" cucc.

de már elolvastam hehe
Vazze, mondtam hogy mennem kel mert a kőművesek éppen vakolnak  wave (legalább a földszintel készen lettek ma  taps ) Egyébként meg nagyon jó. Városi  bohockodásra kifejezetten előnyös  eplus2 wave
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12067 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:34:43 »

nekem is ilyen egyenes van rajta, mint a későbbi ci-ken. de már van mintád, sablonod, mostmár csak hamarabb menne eplus2

a sablon fejbe van Cheesy
ha újra lesz alkalmam alkotni csinálok párat.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #12068 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:35:49 »

Városi  bohockodásra kifejezetten előnyös  eplus2 wave

és esélyes, h a következő 300E km-be nem lesz vele gond  hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12069 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:39:29 »

és esélyes, h a következő 300E km-be nem lesz vele gond  hehe
kikérem magamnak! még csak 272ekm-et raktam bele eplus2 wave De a lényeg az ahoyg elnéztem a "leggyengébb" pontjait a rövid flexi szilikon csatlakozót még az is 5x erősebb mint  a gyári gumi. A hosszú fémről meg inkább ne is beszéljünk az más dimenzió  worship wave
Naplózva
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12070 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:12:26 »

Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12071 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:13:54 »

Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.

151 ezerig biztos el fog menni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12072 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:18:50 »

Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.

Nem olyan sok az a 380ezer km Smiley Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12073 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:19:33 »

Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.

Jó sok 2.2-es van errefelé. Szerintem még egyik sem esett szét. Ha én most vennék, én is 2.2-est vennék. Méghogy szétesik a motor...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12074 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:23:00 »

Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.
Stealt 272e. Km ment vele, és motorikusan semmi baja, pedig ő nem kímélte, mert tesztelte, hogy Dalmának már ne kelljen  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12075 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:25:35 »

Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.
én sem, mert ritka a 2.2-es motor nyes

amúgy ha nincs gond a DI-vel, akkor én nem cserélném le Wink ennél legalább tudod, hogy milyen állapotban van, nem egy kétesbe ülsz át Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12076 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:29:18 »

Stealt 272e. Km ment vele, és motorikusan semmi baja, pedig ő nem kímélte, mert tesztelte, hogy Dalmának már ne kelljen  nyes

Igen, az 272e km az egy tesztút...  nyes csak hosszúra sikeredett!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12077 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:53:12 »






én sem, mert ritka a 2.2-es motor nyes

amúgy ha nincs gond a DI-vel, akkor én nem cserélném le Wink ennél legalább tudod, hogy milyen állapotban van, nem egy kétesbe ülsz át Wink


nem adom el az öreget meg tartom hazára a gyereknek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12078 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:54:42 »


nem adom el az öreget meg tartom hazára a gyereknek.
jaj szegény autó eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12079 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:56:49 »

Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.
Aki mondta annak az agyárol esett le a főtengely inkább nyes

Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
Állatkertben kellene mutatni aki ekkora ökörségeket állít  falbav
1.)nem felfúrták a 2,0-ról hanem nagyobb hengerfejet kapott, más megerősített a hajtókar, más a tubó, más stabilabb a befecskendező rendszer stb. A nyomatékból annyi igaz hogy csak MMT6 maunális váltóval lehett kapni mert anno akkor még nem volt olyan automatája a fordnak ami elbírta volna  a nyomatékát.

És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
A Petrányiban mondták? Akkor nyugodtan elfeljtheted az egészet. Ritka dilettáns bagázs. Nekem volt egy koccanásom pár éve. A biztosító oda vitette az autót rendberakni. Na amit elkövetettek az nem volt semmi. Ritka dilettáns bagázs, nem egy mondeofenomének. Első lökös javítás címén szétcseszték a klimakompresszorom, kitépték a jammerem vezetékeit, levették az akksit de valahoyg úgy hogy a utána  nem ismert fel semmit az autó se a telefont, elment a hangvezésrlés. Amikor reklamáltam akkor bambáb közölték hogy ebben biztos hoyg volt ilyen? Én mondtam hoyg addig igen amig hozzá nem barmoltatok  Angry

Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.
Én nagyon megvagyok vele elégedve. 20ekm ként cserélem az olajat 60ekm-ként a gázolajszűrőt. csak sima mol gázolajat tankolok , soha nem rakok bele semmilyen adalékot. Egyedül az EGR szelep a gyenge pontja de azt le lehet dugozni és max törölni kell egy 50USD-s kódscanerrel  ahibakódot (nyáron gyakrabban télen gyakorlatilag kb jó egyszer)
Nekem annyira bevált, hogy most 272ekm van benne és az tény hogy meg van rendelve az utódja (kb egy hónapon belül itt van ) ami szintén már a MKIV 2.2TDCi Ez a mostani viszont nem megy a háztól hanem megy második autónak az asszonynak és inkább az ő mostaniját dobjuk ki a garázsból. Ahogy nézem a diagnosztikáit még van sok nyugodt hiba mentes km-vele. Remélem az új is lezs annyira strapabíró mint ez.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12080 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:59:59 »

Aki mondta annak az agyárol esett le a főtengely inkább nyes
Állatkertben kellene mutatni aki ekkora ökörségeket állít  falbav

 nyes
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12081 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:22:20 »

nyes
Nekem csak autó pályára kell.
A Romhányinál van folyamatosan szervizelve.
Remélem nem szívok majd vele.
Kösz a segitséget worship worship
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #12082 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:24:11 »

nyes vigyor3
Ami leesett az biztos a kurblivas volt, mert azt hitték azzal kell üzembehelyezni, aztán a motor horkattont egyet és már repült is a főtengely-kurblivas.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12083 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:28:58 »

Aki mondta annak az agyárol esett le a főtengely inkább nyes
Állatkertben kellene mutatni aki ekkora ökörségeket állít  falbav
1.)nem felfúrták a 2,0-ról hanem nagyobb hengerfejet kapott, más megerősített a hajtókar, más a tubó, más stabilabb a befecskendező rendszer stb. A nyomatékból annyi igaz hogy csak MMT6 maunális váltóval lehett kapni mert anno akkor még nem volt olyan automatája a fordnak ami elbírta volna  a nyomatékát.
A Petrányiban mondták? Akkor nyugodtan elfeljtheted az egészet. Ritka dilettáns bagázs. Nekem volt egy koccanásom pár éve. A biztosító oda vitette az autót rendberakni. Na amit elkövetettek az nem volt semmi. Ritka dilettáns bagázs, nem egy mondeofenomének. Első lökös javítás címén szétcseszték a klimakompresszorom, kitépték a jammerem vezetékeit, levették az akksit de valahoyg úgy hogy a utána  nem ismert fel semmit az autó se a telefont, elment a hangvezésrlés. Amikor reklamáltam akkor bambáb közölték hogy ebben biztos hoyg volt ilyen? Én mondtam hoyg addig igen amig hozzá nem barmoltatok  Angry
Én nagyon megvagyok vele elégedve. 20ekm ként cserélem az olajat 60ekm-ként a gázolajszűrőt. csak sima mol gázolajat tankolok , soha nem rakok bele semmilyen adalékot. Egyedül az EGR szelep a gyenge pontja de azt le lehet dugozni és max törölni kell egy 50USD-s kódscanerrel  ahibakódot (nyáron gyakrabban télen gyakorlatilag kb jó egyszer)
Nekem annyira bevált, hogy most 272ekm van benne és az tény hogy meg van rendelve az utódja (kb egy hónapon belül itt van ) ami szintén már a MKIV 2.2TDCi Ez a mostani viszont nem megy a háztól hanem megy második autónak az asszonynak és inkább az ő mostaniját dobjuk ki a garázsból. Ahogy nézem a diagnosztikáit még van sok nyugodt hiba mentes km-vele. Remélem az új is lezs annyira strapabíró mint ez.

Köszi neked is worship worship worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12084 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:29:20 »

Nekem csak autó pályára kell.
A Romhányinál van folyamatosan szervizelve.
Remélem nem szívok majd vele.
Kösz a segitséget worship worship
kb 95%-ban én is csak pályán használom az autót, így jó eséllyel sose fogok élőben látni egy elhallt kettőstömegű lendkereket  vigyor3 wave
Naplózva
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12085 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:31:32 »

kb 95%-ban én is csak pályán használom az autót, így jó eséllyel sose fogok élőben látni egy elhallt kettőstömegű lendkereket  vigyor3 wave
Ebben már kivan cserélve a tulaj mondta.De legalább az már új benne.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12086 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:34:48 »

Ebben már kivan cserélve a tulaj mondta.De legalább az már új benne.
Nem kell valamit csak azért cserélni mert régi, mert mit mondana erre pl az asszony otthon? Elég csak akkor cserélni valamit ha már tényleg szükséges.  wave
Naplózva
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12087 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:43:27 »

Nem kell valamit csak azért cserélni mert régi, mert mit mondana erre pl az asszony otthon? Elég csak akkor cserélni valamit ha már tényleg szükséges.  wave
Köszi még egyszer worship worship taps taps
Naplózva
tuzuska
Vendég
« Új hozzászólás #12088 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:51:28 »

jaj szegény autó eplus2

Volt már egy kis baja a TDDI-nek tavaly nyáron le állt az osztrák A9-es pályán.
Adagoló vezérlő elektronika meg adta magát.
De meg csináltattam azóta jó de egy kicsit tartok tőle.
Jobb lesz neki othol.
Ezert szeretnék egy másikat egy brutál 2,2-est.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12089 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:03:10 »

Helló.
Segítsetek, hogyan is működik az EGR az Euro4 motorokban? Ha jól tudom azért dobja a MIL lámpát ledugózás után mert nincs levegő áramlás kipufogó felől. Arra gondoltam (mert kezd egy kicsit elegem lenni, hogy a naponta kétnaponta kell kiütni a hibakódot), hogy mi lenne ha a kipufogógáz helyetett a légszűrőházból vezetnék oda "friss" levegót. Ez a megoldás működhet vagy hülyeség úgy ahogy van?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12090 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:23:32 »

Helló.
Segítsetek, hogyan is működik az EGR az Euro4 motorokban? Ha jól tudom azért dobja a MIL lámpát ledugózás után mert nincs levegő áramlás kipufogó felől. Arra gondoltam (mert kezd egy kicsit elegem lenni, hogy a naponta kétnaponta kell kiütni a hibakódot), hogy mi lenne ha a kipufogógáz helyetett a légszűrőházból vezetnék oda "friss" levegót. Ez a megoldás működhet vagy hülyeség úgy ahogy van?
mivel a szelep/szenzor a dugó után van, így nem működhet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12091 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:31:30 »

mivel a szelep/szenzor a dugó után van, így nem működhet
A szenzor bent van az EGR-ben nem? Első ötlet az volt, hogy rögtön a kipufogónál dugóznám le a csövet és a csőre tennék egy rákötést és ide kötném be a levegőt légszűrőházból ami gond nélkül tudna áramlani az egrcsövön keresztűl az egrbe.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12092 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:35:33 »

Helló.
Segítsetek, hogyan is működik az EGR az Euro4 motorokban? Ha jól tudom azért dobja a MIL lámpát ledugózás után mert nincs levegő áramlás kipufogó felől. Arra gondoltam (mert kezd egy kicsit elegem lenni, hogy a naponta kétnaponta kell kiütni a hibakódot), hogy mi lenne ha a kipufogógáz helyetett a légszűrőházból vezetnék oda "friss" levegót. Ez a megoldás működhet vagy hülyeség úgy ahogy van?
valami olyasmin gondolkodj, ami nem engedi le a nyomás alatti turbórendszeredet. Őszintén szólva a legidegesítőbb alkatrész ezekben a "környezetkímélő" autókban ez..
én azon filóztam, az egr alatt ketté kéne osztani a turbócsövet, de sokan lehurrogtak, hogy úgysem tudom átverni a cuccot..se a nyomás, se a hőmérséklet nem megfelelő, ami onnan jön.. így bele sem kezdtem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #12093 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:40:18 »

Helló.
Segítsetek, hogyan is működik az EGR az Euro4 motorokban? Ha jól tudom azért dobja a MIL lámpát ledugózás után mert nincs levegő áramlás kipufogó felől. Arra gondoltam (mert kezd egy kicsit elegem lenni, hogy a naponta kétnaponta kell kiütni a hibakódot), hogy mi lenne ha a kipufogógáz helyetett a légszűrőházból vezetnék oda "friss" levegót. Ez a megoldás működhet vagy hülyeség úgy ahogy van?
Miért kell kétnaponta kiütögetni a hibakódot? Nem lesz semmi baja tőle. Sőt műszaki előtt sem kell hibaolvasásra/törlésre vinni vagy venni egy törlő kütyüt. Elég 10 percre levenni az akksisarut, az is törli a hibát és kioltja a MIL-t.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12094 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:43:39 »

A szenzor bent van az EGR-ben nem? Első ötlet az volt, hogy rögtön a kipufogónál dugóznám le a csövet és a csőre tennék egy rákötést és ide kötném be a levegőt légszűrőházból ami gond nélkül tudna áramlani az egrcsövön keresztűl az egrbe.
a turbónyomásod meg szépen szökne....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12095 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:44:42 »

Miért kell kétnaponta kiütögetni a hibakódot? Nem lesz semmi baja tőle. Sőt műszaki előtt sem kell hibaolvasásra/törlésre vinni vagy venni egy törlő kütyüt. Elég 10 percre levenni az akksisarut, az is törli a hibát és kioltja a MIL-t.
pontosan eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12096 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:46:36 »

pontosan eljen

Kütyüm van, csak nem szeretem, hogy a képembe világít. A fekete szigszalag meg nem elég esztétikus.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12097 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:49:37 »

a turbónyomásod meg szépen szökne....
Akkor EGR házból viszem a nyomást az EGR kipufogó oldali visszavezetésre:)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12098 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:54:02 »

Kütyüm van, csak nem szeretem, hogy a képembe világít. A fekete szigszalag meg nem elég esztétikus.
az a baj, hogy ezt nehéz lesz átverni...

- simán kihagyni, hogy a szabadban mérjen, nem lehet, mert télen -10°c-os is lenne a "kipufgáz" Grin


esetleg a turbó nyomáságába lehetne bekötni, csak meg kellene nézni pár adatot előtte:

- egr-re menő kipufcsőben dugó nélkül:
    -hőmérséklet
    -nyomás
- töltőlevegő hőmérsékletet 0 és 30 fokos külső hőmérsékletnél



Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12099 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:24:28 »

tudjátok az űbermájer chiptuningos mérnököcskék, akiknek semmi gond egy ilyen vezérlést megbütykölni és elkérni 100 pénzt érte, minden kínlódástól és szenvedéstől megkímélnének. De nemakarásuknak mi nyögjük a végét..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.