Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 06:19:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
235
236
237
238
239
240
241
[
242
]
243
244
245
246
247
248
249
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685562 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12050 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 17:05:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.04 vasárnap, 16:28:32
legkevesebbet futott eladó mk3:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_33000km_1_tulaj_gyari_fenyezes-5043686
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_navi._41.700_km-4806865
ez még honosítva sincs
és a nem visszapörgetettek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_trend-5025168
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-4795137
belga autó 47e km-el.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12051 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 17:30:48 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.04 vasárnap, 17:05:17
belga autó 47e km-el.......
és még a vonószem is be van tekerve
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ralliart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12052 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 17:45:19 »
Hello!
Előjön egy kattogó hang alapjáraton a klíma bekapcsolásakor, gázadásra azonnal elhallgat,
és menet közben sem jön elő egyáltalán.És csak a klíma használatakor...
Szíj feszítője talán?TDCI a motor...
Egyébként szinte az összes kintről behozott,főleg dízel gép visszatekert,az emberek
saját magukat csapják be amikor a km alapján választanak...
Az én gépemben sincs sok km,az ilyen gépekhez képest,évi 20e km az átlag,
de ez tuti évek óta,és max.akkor adom el,ha egy jóval komolyabbra lesz keret....
Ha van ötlet írjátok meg.
U.i: "lászló"-nak pedig köszönet a szervó-olajcsere leírásért,szuper lett...
Köszi
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12053 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 18:32:20 »
Idézetet írta: ralliart - 2011.09.04 vasárnap, 17:45:19
Hello!
Előjön egy kattogó hang alapjáraton a klíma bekapcsolásakor, gázadásra azonnal elhallgat,
és menet közben sem jön elő egyáltalán.És csak a klíma használatakor...
Szíj feszítője talán?TDCI a motor...
Egyébként szinte az összes kintről behozott,főleg dízel gép visszatekert,az emberek
saját magukat csapják be amikor a km alapján választanak...
Az én gépemben sincs sok km,az ilyen gépekhez képest,évi 20e km az átlag,
de ez tuti évek óta,és max.akkor adom el,ha egy jóval komolyabbra lesz keret....
Ha van ötlet írjátok meg.
U.i: "lászló"-nak pedig köszönet a szervó-olajcsere leírásért,szuper lett...
Köszi
Talán a klíma kompresszor csapágya halódik. Alapjáraton van a kattogás, ezért lehet a feszítő is. Mennyire simán fut a szíj alapjáraton?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12054 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 18:42:59 »
Sziasztok!
Úgy tűnik esedékes a generátorszíj csere. (repedezett)És ha már lúd.....megejteném a szabadonfutó generátorszíjtárcsa cserét is.
Ilyenkor a görgőket gondolom cserélni kell. (főként mivel alapjáraton halatszik némi csapágyhang)
A kérdésem, hogy a feszítőt is érdemes kicserélni? (ránézésre normálisnak tűnik ami benne van)
A főtengelyszíjtárcsának (ha jól tudom ez is kéttömegű) az útóbbi 1 hónappan furcsa hangja van (nem csattog csak mély morgó hangja van)
azt is cseréljem?
Köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12055 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 19:20:46 »
Sziasztok,
Van valami infótok, hogy mi a típusa annak a zsírnak a mivel a vízpumpa tengelyét meg kell kenni a szerfoszivatyú alatt? Asszem lassan cserére érik a vízpumpám és be kellene szereznem ezt a zsírt is. Persze a gyári horror 6-7000Ft-nál olcsobban ha lehet. Gyári kód: 1143321 Molycote SPline.
Köszi.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12056 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 19:52:38 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.09.04 vasárnap, 18:42:59
Sziasztok!
Úgy tűnik esedékes a generátorszíj csere. (repedezett)És ha már lúd.....megejteném a szabadonfutó generátorszíjtárcsa cserét is.
Ilyenkor a görgőket gondolom cserélni kell. (főként mivel alapjáraton halatszik némi csapágyhang)
A kérdésem, hogy a feszítőt is érdemes kicserélni? (ránézésre normálisnak tűnik ami benne van)
A főtengelyszíjtárcsának (ha jól tudom ez is kéttömegű) az útóbbi 1 hónappan furcsa hangja van (nem csattog csak mély morgó hangja van)
azt is cseréljem?
Köszi!
ha van lóvéd,akkor most érdemes mindent kicserélni,mert újak csak akkor lesznek,és utána nagyon sokáig nem lesz problémád!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12057 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 20:09:21 »
Sziasztok!
Mennyi km kell cserélni a feszítőket meg a szíjat?
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12058 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 20:48:53 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.04 vasárnap, 19:52:38
ha van lóvéd,akkor most érdemes mindent kicserélni,mert újak csak akkor lesznek,és utána nagyon sokáig nem lesz problémád!
Köszi!
Pontosan mit is kell venni?
szíjfeszítő
gőrgők (mennyi?)
szíj
szabadonfutó tárcsa
kéttömegű tárcsa
még valami?
Még egy kérdés: Mennyi ideig érdemes húzni?
(tudom, hülye kérdés
)
Csak azért, mert ha muszáj, valahogy kinyögöm, de ha még benne van (nagyjából rizikómentesen) pl.: 10e km, akkor megvárom azt 3-4 hónapot.
Legszívesebben persze, már holnap cserélném de olyan alkatrészt szeretnék kicserélni ami tényleg megérett a cserére.
Egyben cserélni gondolom azért jobb, mert kevesebbet szerel az ember (10e km-ként cserélgetni) meg általában a jó alkatrész gyorsabban megy tönkre a félig rossz mellett.
Köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12059 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 22:00:49 »
Idézetet írta: virag - 2011.09.04 vasárnap, 20:09:21
Sziasztok!
Mennyi km kell cserélni a feszítőket meg a szíjat?
A generátor oldali szijat kb 120-140ekm-kémt a feszítőt ha nincs szabadonfutód akkor kb 40-70ekm-ként annyira hangos lesz hogy már zavaró. Ha van szabadon futó akkor kihuzza a dupláját tripláját is is (bár eddig nekem még csak olyan 65ekm-et ment szabadonfutóval)
A szervó oladalon a szijcsere olyan 240-250ekm-ként esedékes (bár ilyenkor már van rajta egy-két repedés) a feszítője meg szerintem elmegy vagy 300ekm-ig
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12060 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 22:02:06 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.04 vasárnap, 22:00:49
A szervó oladalon a szijcsere olyan 240-250ekm-ként esedékes (bár ilyenkor már van rajta egy-két repedés) a feszítője meg szerintem elmegy vagy 300ekm-ig
mi most cseréltük, mert 9 évesen volt már rajta repedés
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12061 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 22:06:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.04 vasárnap, 22:02:06
mi most cseréltük, mert 9 évesen volt már rajta repedés
igen vagy a kor, mert az is megeszi a gumit, én valóban a futás teljesítményből indultam csak ki
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12062 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 22:13:49 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.04 vasárnap, 22:06:58
nem hívtál, h milyen az "új" cucc.
de már elolvastam
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.04 vasárnap, 22:17:45 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12063 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 22:15:12 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.09.04 vasárnap, 22:13:49
nem hívtál, h milyen az "új" cucc.
na itt az alkotó
csinálsz még ilyet??
persze nem ingyér
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12064 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 22:19:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.04 vasárnap, 22:15:12
na itt az alkotó
csinálsz még ilyet??
persze nem ingyér
de a Di-n is ilyen egyenes van? ... sztem az más. olyan lehet mint a 2003-ig Ci csöve.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.04 vasárnap, 22:21:07 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12065 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 22:21:29 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.09.04 vasárnap, 22:19:32
a stealt 1 évet várt rá
de a Di-n is ilyen egyenes van? ... sztem az más. olyan lehet mint a 2003-ig Ci csöve.
nekem is ilyen egyenes van rajta, mint a későbbi ci-ken. de már van mintád, sablonod, mostmár csak hamarabb menne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12066 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 22:24:27 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.09.04 vasárnap, 22:13:49
nem hívtál, h milyen az "új" cucc.
de már elolvastam
Vazze, mondtam hogy mennem kel mert a kőművesek éppen vakolnak
(legalább a földszintel készen lettek ma
) Egyébként meg nagyon jó. Városi bohockodásra kifejezetten előnyös
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12067 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 22:34:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.04 vasárnap, 22:21:29
nekem is ilyen egyenes van rajta, mint a későbbi ci-ken. de már van mintád, sablonod, mostmár csak hamarabb menne
a sablon fejbe van
ha újra lesz alkalmam alkotni csinálok párat.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12068 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 22:35:49 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.04 vasárnap, 22:24:27
Városi bohockodásra kifejezetten előnyös
és esélyes, h a következő 300E km-be nem lesz vele gond
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12069 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 22:39:29 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.09.04 vasárnap, 22:35:49
és esélyes, h a következő 300E km-be nem lesz vele gond
kikérem magamnak! még csak 272ekm-et raktam bele
De a lényeg az ahoyg elnéztem a "leggyengébb" pontjait a rövid flexi szilikon csatlakozót még az is 5x erősebb mint a gyári gumi. A hosszú fémről meg inkább ne is beszéljünk az más dimenzió
Naplózva
tuzuska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12070 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:12:26 »
Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12071 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:13:54 »
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 18:12:26
Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.
151 ezerig biztos el fog menni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12072 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:18:50 »
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 18:12:26
Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.
Nem olyan sok az a 380ezer km
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12073 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:19:33 »
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 18:12:26
Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.
Jó sok 2.2-es van errefelé. Szerintem még egyik sem esett szét. Ha én most vennék, én is 2.2-est vennék. Méghogy szétesik a motor...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12074 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:23:00 »
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 18:12:26
Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.
Stealt 272e. Km ment vele, és motorikusan semmi baja, pedig ő nem kímélte, mert tesztelte, hogy Dalmának már ne kelljen
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12075 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:25:35 »
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 18:12:26
Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.
én sem, mert ritka a 2.2-es motor
amúgy ha nincs gond a DI-vel, akkor én nem cserélném le
ennél legalább tudod, hogy milyen állapotban van, nem egy kétesbe ülsz át
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12076 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:29:18 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.09.05 hétfő, 18:23:00
Stealt 272e. Km ment vele, és motorikusan semmi baja, pedig ő nem kímélte, mert
tesztelte
, hogy Dalmának már ne kelljen
Igen, az 272e km az egy tesztút...
csak hosszúra sikeredett!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuzuska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12077 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:53:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 18:25:35
én sem, mert ritka a 2.2-es motor
amúgy ha nincs gond a DI-vel, akkor én nem cserélném le
ennél legalább tudod, hogy milyen állapotban van, nem egy kétesbe ülsz át
nem adom el az öreget meg tartom hazára a gyereknek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12078 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:54:42 »
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 18:53:12
nem adom el az öreget meg tartom hazára a gyereknek.
jaj szegény autó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12079 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:56:49 »
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 18:12:26
Üdvözlök mindenkit.
Egy kérdésem lenne.
Szeretnék venni egy 2,2tdci mondeot.Már meg is néztem nem rossz 80000km-van benne első tulaj mindig márka szervizben javítva van szervízkönyve meg minden.2005-08-havi
De azzal riogatnak,hogy ezek a motorok nem valami jók mert a főtengelyről egy idő után le esik a hajtókar.
Aki mondta annak az agyárol esett le a főtengely inkább
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 18:12:26
Mert a 2,0tdcit csak nagyobbra fúrták és mást nem változtattak rajta.És nem bírja el a nagy nyomatékot.Kérdem valós e ez az állítás?Az oké,hogy lendítőkerék meg apróságok de,hogy szét esik a motor?
Állatkertben kellene mutatni aki ekkora ökörségeket állít
1.)nem felfúrták a 2,0-ról hanem nagyobb hengerfejet kapott, más megerősített a hajtókar, más a tubó, más stabilabb a befecskendező rendszer stb. A nyomatékból annyi igaz hogy csak MMT6 maunális váltóval lehett kapni mert anno akkor még nem volt olyan automatája a fordnak ami elbírta volna a nyomatékát.
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 18:12:26
És még azt is mondták,hogy a Petrány a rossz konstrucio miatt nagyon sok 2,2-es fűzött blokkot ad el.
Nem tudom el hinni.
A Petrányiban mondták? Akkor nyugodtan elfeljtheted az egészet. Ritka dilettáns bagázs. Nekem volt egy koccanásom pár éve. A biztosító oda vitette az autót rendberakni. Na amit elkövetettek az nem volt semmi. Ritka dilettáns bagázs, nem egy mondeofenomének. Első lökös javítás címén szétcseszték a klimakompresszorom, kitépték a jammerem vezetékeit, levették az akksit de valahoyg úgy hogy a utána nem ismert fel semmit az autó se a telefont, elment a hangvezésrlés. Amikor reklamáltam akkor bambáb közölték hogy ebben biztos hoyg volt ilyen? Én mondtam hoyg addig igen amig hozzá nem barmoltatok
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 18:12:26
Kérem akinek van tapasztalata vagy jó vagy rossz segitsen.
Írjátok meg nekem a valót.
Ja van nekem egy 2001.es TDDI mondim csak már a kilométer 380-ezer és nyugdíjba szeretném vonúltattni.
Én nagyon megvagyok vele elégedve. 20ekm ként cserélem az olajat 60ekm-ként a gázolajszűrőt. csak sima mol gázolajat tankolok , soha nem rakok bele semmilyen adalékot. Egyedül az EGR szelep a gyenge pontja de azt le lehet dugozni és max törölni kell egy 50USD-s kódscanerrel ahibakódot (nyáron gyakrabban télen gyakorlatilag kb jó egyszer)
Nekem annyira bevált, hogy most 272ekm van benne és az tény hogy meg van rendelve az utódja (kb egy hónapon belül itt van ) ami szintén már a MKIV 2.2TDCi Ez a mostani viszont nem megy a háztól hanem megy második autónak az asszonynak és inkább az ő mostaniját dobjuk ki a garázsból. Ahogy nézem a diagnosztikáit még van sok nyugodt hiba mentes km-vele. Remélem az új is lezs annyira strapabíró mint ez.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12080 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:59:59 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.05 hétfő, 18:56:49
Aki mondta annak az agyárol esett le a főtengely inkább
Állatkertben kellene mutatni aki ekkora ökörségeket állít
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuzuska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12081 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:22:20 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.05 hétfő, 18:59:59
Nekem csak autó pályára kell.
A Romhányinál van folyamatosan szervizelve.
Remélem nem szívok majd vele.
Kösz a segitséget
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12082 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:24:11 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.05 hétfő, 18:59:59
Ami leesett az biztos a kurblivas volt, mert azt hitték azzal kell üzembehelyezni, aztán a motor horkattont egyet és már repült is a főtengely-kurblivas.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tuzuska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12083 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:28:58 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.05 hétfő, 18:56:49
Aki mondta annak az agyárol esett le a főtengely inkább
Állatkertben kellene mutatni aki ekkora ökörségeket állít
1.)nem felfúrták a 2,0-ról hanem nagyobb hengerfejet kapott, más megerősített a hajtókar, más a tubó, más stabilabb a befecskendező rendszer stb. A nyomatékból annyi igaz hogy csak MMT6 maunális váltóval lehett kapni mert anno akkor még nem volt olyan automatája a fordnak ami elbírta volna a nyomatékát.
A Petrányiban mondták? Akkor nyugodtan elfeljtheted az egészet. Ritka dilettáns bagázs. Nekem volt egy koccanásom pár éve. A biztosító oda vitette az autót rendberakni. Na amit elkövetettek az nem volt semmi. Ritka dilettáns bagázs, nem egy mondeofenomének. Első lökös javítás címén szétcseszték a klimakompresszorom, kitépték a jammerem vezetékeit, levették az akksit de valahoyg úgy hogy a utána nem ismert fel semmit az autó se a telefont, elment a hangvezésrlés. Amikor reklamáltam akkor bambáb közölték hogy ebben biztos hoyg volt ilyen? Én mondtam hoyg addig igen amig hozzá nem barmoltatok
Én nagyon megvagyok vele elégedve. 20ekm ként cserélem az olajat 60ekm-ként a gázolajszűrőt. csak sima mol gázolajat tankolok , soha nem rakok bele semmilyen adalékot. Egyedül az EGR szelep a gyenge pontja de azt le lehet dugozni és max törölni kell egy 50USD-s kódscanerrel ahibakódot (nyáron gyakrabban télen gyakorlatilag kb jó egyszer)
Nekem annyira bevált, hogy most 272ekm van benne és az tény hogy meg van rendelve az utódja (kb egy hónapon belül itt van ) ami szintén már a MKIV 2.2TDCi Ez a mostani viszont nem megy a háztól hanem megy második autónak az asszonynak és inkább az ő mostaniját dobjuk ki a garázsból. Ahogy nézem a diagnosztikáit még van sok nyugodt hiba mentes km-vele. Remélem az új is lezs annyira strapabíró mint ez.
Köszi neked is
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12084 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:29:20 »
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 19:22:20
Nekem csak autó pályára kell.
A Romhányinál van folyamatosan szervizelve.
Remélem nem szívok majd vele.
Kösz a segitséget
kb 95%-ban én is csak pályán használom az autót, így jó eséllyel sose fogok élőben látni egy elhallt kettőstömegű lendkereket
Naplózva
tuzuska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12085 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:31:32 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.05 hétfő, 19:29:20
kb 95%-ban én is csak pályán használom az autót, így jó eséllyel sose fogok élőben látni egy elhallt kettőstömegű lendkereket
Ebben már kivan cserélve a tulaj mondta.De legalább az már új benne.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12086 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:34:48 »
Idézetet írta: tuzuska - 2011.09.05 hétfő, 19:31:32
Ebben már kivan cserélve a tulaj mondta.De legalább az már új benne.
Nem kell valamit csak azért cserélni mert régi, mert mit mondana erre pl az asszony otthon? Elég csak akkor cserélni valamit ha már tényleg szükséges.
Naplózva
tuzuska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12087 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:43:27 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.05 hétfő, 19:34:48
Nem kell valamit csak azért cserélni mert régi, mert mit mondana erre pl az asszony otthon? Elég csak akkor cserélni valamit ha már tényleg szükséges.
Köszi még egyszer
Naplózva
tuzuska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12088 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:51:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 18:54:42
jaj szegény autó
Volt már egy kis baja a TDDI-nek tavaly nyáron le állt az osztrák A9-es pályán.
Adagoló vezérlő elektronika meg adta magát.
De meg csináltattam azóta jó de egy kicsit tartok tőle.
Jobb lesz neki othol.
Ezert szeretnék egy másikat egy brutál 2,2-est.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12089 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:03:10 »
Helló.
Segítsetek, hogyan is működik az EGR az Euro4 motorokban? Ha jól tudom azért dobja a MIL lámpát ledugózás után mert nincs levegő áramlás kipufogó felől. Arra gondoltam (mert kezd egy kicsit elegem lenni, hogy a naponta kétnaponta kell kiütni a hibakódot), hogy mi lenne ha a kipufogógáz helyetett a légszűrőházból vezetnék oda "friss" levegót. Ez a megoldás működhet vagy hülyeség úgy ahogy van?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12090 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:23:32 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.09.05 hétfő, 21:03:10
Helló.
Segítsetek, hogyan is működik az EGR az Euro4 motorokban? Ha jól tudom azért dobja a MIL lámpát ledugózás után mert nincs levegő áramlás kipufogó felől. Arra gondoltam (mert kezd egy kicsit elegem lenni, hogy a naponta kétnaponta kell kiütni a hibakódot), hogy mi lenne ha a kipufogógáz helyetett a légszűrőházból vezetnék oda "friss" levegót. Ez a megoldás működhet vagy hülyeség úgy ahogy van?
mivel a szelep/szenzor a dugó után van, így nem működhet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12091 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:31:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 21:23:32
mivel a szelep/szenzor a dugó után van, így nem működhet
A szenzor bent van az EGR-ben nem? Első ötlet az volt, hogy rögtön a kipufogónál dugóznám le a csövet és a csőre tennék egy rákötést és ide kötném be a levegőt légszűrőházból ami gond nélkül tudna áramlani az egrcsövön keresztűl az egrbe.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12092 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:35:33 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.09.05 hétfő, 21:03:10
Helló.
Segítsetek, hogyan is működik az EGR az Euro4 motorokban? Ha jól tudom azért dobja a MIL lámpát ledugózás után mert nincs levegő áramlás kipufogó felől. Arra gondoltam (mert kezd egy kicsit elegem lenni, hogy a naponta kétnaponta kell kiütni a hibakódot), hogy mi lenne ha a kipufogógáz helyetett a légszűrőházból vezetnék oda "friss" levegót. Ez a megoldás működhet vagy hülyeség úgy ahogy van?
valami olyasmin gondolkodj, ami nem engedi le a nyomás alatti turbórendszeredet. Őszintén szólva a legidegesítőbb alkatrész ezekben a "környezetkímélő" autókban ez..
én azon filóztam, az egr alatt ketté kéne osztani a turbócsövet, de sokan lehurrogtak, hogy úgysem tudom átverni a cuccot..se a nyomás, se a hőmérséklet nem megfelelő, ami onnan jön.. így bele sem kezdtem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12093 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:40:18 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.09.05 hétfő, 21:03:10
Helló.
Segítsetek, hogyan is működik az EGR az Euro4 motorokban? Ha jól tudom azért dobja a MIL lámpát ledugózás után mert nincs levegő áramlás kipufogó felől. Arra gondoltam (mert kezd egy kicsit elegem lenni, hogy a naponta kétnaponta kell kiütni a hibakódot), hogy mi lenne ha a kipufogógáz helyetett a légszűrőházból vezetnék oda "friss" levegót. Ez a megoldás működhet vagy hülyeség úgy ahogy van?
Miért kell kétnaponta kiütögetni a hibakódot? Nem lesz semmi baja tőle. Sőt műszaki előtt sem kell hibaolvasásra/törlésre vinni vagy venni egy törlő kütyüt. Elég 10 percre levenni az akksisarut, az is törli a hibát és kioltja a MIL-t.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12094 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:43:39 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.09.05 hétfő, 21:31:30
A szenzor bent van az EGR-ben nem? Első ötlet az volt, hogy rögtön a kipufogónál dugóznám le a csövet és a csőre tennék egy rákötést és ide kötném be a levegőt légszűrőházból ami gond nélkül tudna áramlani az egrcsövön keresztűl az egrbe.
a turbónyomásod meg szépen szökne....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12095 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:44:42 »
Idézetet írta: TZS - 2011.09.05 hétfő, 21:40:18
Miért kell kétnaponta kiütögetni a hibakódot? Nem lesz semmi baja tőle. Sőt műszaki előtt sem kell hibaolvasásra/törlésre vinni vagy venni egy törlő kütyüt. Elég 10 percre levenni az akksisarut, az is törli a hibát és kioltja a MIL-t.
pontosan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12096 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:46:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 21:44:42
pontosan
Kütyüm van, csak nem szeretem, hogy a képembe világít. A fekete szigszalag meg nem elég esztétikus.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12097 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:49:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 21:43:39
a turbónyomásod meg szépen szökne....
Akkor EGR házból viszem a nyomást az EGR kipufogó oldali visszavezetésre:)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12098 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:54:02 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.09.05 hétfő, 21:46:36
Kütyüm van, csak nem szeretem, hogy a képembe világít. A fekete szigszalag meg nem elég esztétikus.
az a baj, hogy ezt nehéz lesz átverni...
- simán kihagyni, hogy a szabadban mérjen, nem lehet, mert télen -10°c-os is lenne a "kipufgáz"
esetleg a turbó nyomáságába lehetne bekötni, csak meg kellene nézni pár adatot előtte:
- egr-re menő kipufcsőben dugó nélkül:
-hőmérséklet
-nyomás
- töltőlevegő hőmérsékletet 0 és 30 fokos külső hőmérsékletnél
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12099 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 22:24:28 »
tudjátok az űbermájer chiptuningos mérnököcskék, akiknek semmi gond egy ilyen vezérlést megbütykölni és elkérni 100 pénzt érte, minden kínlódástól és szenvedéstől megkímélnének. De nemakarásuknak mi nyögjük a végét..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
235
236
237
238
239
240
241
[
242
]
243
244
245
246
247
248
249
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ