Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.16 vasárnap, 14:56:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 [247] 248 249 250 251 252 253 254 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13693496 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12300 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:30:13 »

Na most voltam szakinál. P0251 volt a hibakód.
De ez nem jelent semmit állítólag. Egyenlőre volt egy újabb ecu firmware, a pcm-em a legújabb volt. (enyémbe még computer van)
Azt felírtuk. Aztán próbakör. Szépen megy, nem füstöl, de megint vészüzembe kapcsolt...  rinya
Vissza, poharazás, minden ok. Utolsó próbálkozás: 4 csúcs újra felüt.
Most vissza kellett jönnöm melőzni  Grin de délután mekkergetem.

A szaki kb 15 éve napi szinten fordot szervizel.
És a lényeg, amiért ezt neked reply-ztem TISLER19, azt mondta hogyha ez egy céges autó lenne (400e km lesz lassan a kocsimba) akkor 4 csúcsot cserélne benne...
Én meg erre neked azt üzenem adja vissza a tandíjat meg,hogy még 400000km után cserélne.Részvétem.Na nekem 187000-nél lett minden cserélve és tökéletes,TZS-nek 150000 körül lett cserélve a 4 csúcs. Akkor érted ugye miről van szó.Azon csodálom,hogy ekkora tapasztalattal nem ajánlotta fel neked,hogy kiveszi a 4 csúcsot és elviszi padra bevizsgálni,na az 100%.Csak nekem már megbukott a poharazáson.És csinálhatsz vele bármit majd meglátod mivel nálam is ez lett ha kilesz cserélve elmúlik.de te tudod mit csinálsz.Majd átértékeled a dolgot mikor előzés közben megáll a motor mint nekem és valahogy visszakell térni a saját oldalra.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12301 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:33:21 »

nem hagyom bekormolódni  eplus2
most 6,1-el zártam, múltkori 5,8  Smiley
Majd jön egy versenytárs és már a múlt-é a fogadalmad.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12302 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:35:52 »

Majd jön egy versenytárs és már a múlt-é a fogadalmad.

Ugyan már,a mai fiatalok mind megfontolt és óvatos vezetők,sose mennem gyorsan és a KRESZ-t is betartják...Cheesy Szerintem 1-2 hónapig bírja max  hehe hehe
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12303 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:40:14 »

Ugyan már,a mai fiatalok mind megfontolt és óvatos vezetők,sose mennem gyorsan és a KRESZ-t is betartják...Cheesy Szerintem 1-2 hónapig bírja max  hehe hehe
Majd jön egy versenytárs és már a múlt-é a fogadalmad.

sulizok, most nincs nagyon hol versengeni  vigyor3
egyébként meg annyira nem fogom vissza magam  Wink Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12304 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:41:54 »

sulizok, most nincs nagyon hol versengeni  vigyor3
egyébként meg annyira nem fogom vissza magam  Wink Grin

Ja hát igen a fránya suli...Én se fogom vissza magam,valahogy sose tudom betartani,hogy nem pörgetem 3000fölé...Cheesy Cheesy Már csak a hangja miatt is Cheesy Ott kezd el éledni  eplus2 eplus2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12305 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:49:05 »

Nincs összeírva vkinek, T. Fórumtársak, hogy mekkora bilincsek kellenek a hatos váltóval szerelt tdci géphez TURBÓ CSŐ tekintetében?
UP
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #12306 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:03:16 »

UP
Na, ha holnap találkozunk, akkor viszek bilincseket, méret végett. Majd hívj fel
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #12307 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:09:15 »

Ki tudja milyen fajta lengéscsillapító van az én autómban?
Hétvégén megejtettünk egy szervó olaj cserét, amihez ugye le kellett szedni a bal első kereket. Akkor láttam, hogy a lengéscsillapító enyhén olaj saras, gondolom a teleszkópból szivárog.

Nézegettem az utángyártottakat, de csak gáznyomásost találtam a lángnál. Hogy van ez?  Undecided
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12308 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:09:58 »

Na, ha holnap találkozunk, akkor viszek bilincseket, méret végett. Majd hívj fel
ok,  worship
 wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #12309 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:17:34 »

Sziasztok
olyan gondom lenne hogy egy kicsit tanácstalan vagyok és mielőtt el rohannék a fordba még meg kérdeznélek titeket hogy hát ha valakinek van valami jó ötlete. a probléma a következő:
 amint tudjátok júliusban felrobbant a motor a mondiba  igy vettem hozzá egy angol donort  a motor ugyan az mit a másikban  amikor a az angolt kipróbáltam teljesen tökéletesen ment így egy az egyben át raktuk , és most jön a gond az autó úgy viselkedik mint egy szívó diesel  azaz szép komótosan  felveszi a fordulatszámot és a sebességet de ha már kompresszoroshoz méltóan akarok indulni  akkor  olyan fekete füstöt lővel ki magából  hogy olyat egy 30éves Tátra is megirigyelne  ez a jelenség 1500-1800 fordulatig jellemző utána mintha misem történt volna  visszatér az erő és a nyomaték  amit eddig elvégeztünk a turbó vizsgálata eredmény hibátlan, cserélve lett a turbóvezérlő elektromotor, a légtömegmérő is cserélve lett és eddig semmi nem hozott eredményt
válaszokat előre is köszönöm .
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12310 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:21:20 »

Sziasztok
olyan gondom lenne hogy egy kicsit tanácstalan vagyok és mielőtt el rohannék a fordba még meg kérdeznélek titeket hogy hát ha valakinek van valami jó ötlete. a probléma a következő:
 amint tudjátok júliusban felrobbant a motor a mondiba  igy vettem hozzá egy angol donort  a motor ugyan az mit a másikban  amikor a az angolt kipróbáltam teljesen tökéletesen ment így egy az egyben át raktuk , és most jön a gond az autó úgy viselkedik mint egy szívó diesel  azaz szép komótosan  felveszi a fordulatszámot és a sebességet de ha már kompresszoroshoz méltóan akarok indulni  akkor  olyan fekete füstöt lővel ki magából  hogy olyat egy 30éves Tátra is megirigyelne  ez a jelenség 1500-1800 fordulatig jellemző utána mintha misem történt volna  visszatér az erő és a nyomaték  amit eddig elvégeztünk a turbó vizsgálata eredmény hibátlan, cserélve lett a turbóvezérlő elektromotor, a légtömegmérő is cserélve lett és eddig semmi nem hozott eredményt
válaszokat előre is köszönöm .


Turbócsöveket végignézted? Nincs egyiksem kilyukadva véletlenül?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #12311 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:23:51 »

Turbócsöveket végignézted? Nincs egyiksem kilyukadva véletlenül?
Az lesz az, likas vagy hasadt egy cső, van rá egy Sport szeletem
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #12312 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:45:06 »

Ahol a nívópálcát dugod be... ott a legegyszerűbb. Egyes kutakon így szedik ki a régi olajat olajcsere alkalmával  Huh?.
De ez neked most jól jöhet.

Sikerült ezzel a módszerrel, de kiguvadt a szemem a félelemtől, nehogy túlszívjam a szilikon csövet Grin
Kb. 4 deci olajat szívtam le belőle, akkor lett as szint egy hajszállal a maximum jel alatt, a nívópálca szerint.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12313 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:45:48 »

Sikerült ezzel a módszerrel, de kiguvadt a szemem a félelemtől, nehogy túlszívjam a szilikon csövet Grin
Kb. 4 deci olajat szívtam le belőle, akkor lett a min/max között a nívópálca szerint.

Mitől került max fölé az olajszint?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #12314 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:46:46 »

Mitől került max fölé az olajszint?
Figyelmetlenségből túltöltöttem. Roll Eyes
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12315 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:47:16 »

Figyelmetlenségből túltöltöttem. Roll Eyes

Megesik az emberrel Smiley A lényeg,hogy most már minden rendben van eljen
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #12316 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:52:10 »

Megesik az emberrel Smiley A lényeg,hogy most már minden rendben van eljen
Remélem, majd kiderül nemsokára. A sok olaj valahol keresi a kiutat, és az nem tesz jót a szimeringeknek. A baj az, hogy amikor egyszer közben megnéztem rendben volt, mintha eltűnt volna belőle a fölös olaj. De a nyáregyházi talin ránéztük, és túl sok volt megint.
Kb. 6,4 - 6.5 liter volt benne - és ha visszagondolok, így mentem vele több, mint 2 ezer km-t, a saját figyelmetlenségem miatt - na erre nem leszek büszke.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12317 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:06:13 »

Emberek vagyunk.
Megoldottad és ez a lényeg.
 eljen
Remélem, majd kiderül nemsokára. A sok olaj valahol keresi a kiutat, és az nem tesz jót a szimeringeknek. A baj az, hogy amikor egyszer közben megnéztem rendben volt, mintha eltűnt volna belőle a fölös olaj. De a nyáregyházi talin ránéztük, és túl sok volt megint.
Kb. 6,4 - 6.5 liter volt benne - és ha visszagondolok, így mentem vele több, mint 2 ezer km-t, a saját figyelmetlenségem miatt - na erre nem leszek büszke.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #12318 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:09:07 »

Nincs összeírva vkinek, T. Fórumtársak, hogy mekkora bilincsek kellenek a hatos váltóval szerelt tdci géphez TURBÓ CSŐ tekintetében?
2 értéke van a bilincseknek.egy felső és egy alsó,amire összelehet még húzni.A felsőket mondom:
A turbó utánihoz 2db 40mmes.
a motor alattihoz 1db 40es és 1db 50es.
a rezonátorhoz 2db 50es
a cooler elé 2db 50es
a cooler után 2db 50es
 az egr elé 1db 50es,és 1db 60as.

Garanciát nem vállalok,fejből írtam..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #12319 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:09:31 »

Turbócsöveket végignézted? Nincs egyiksem kilyukadva véletlenül?
nem néztem még végig de nem is gyanakodtam rá mert nem hallottam süvítő hangot a motorból
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #12320 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:11:35 »

nem néztem még végig de nem is gyanakodtam rá mert nem hallottam süvítő hangot a motorból
nem mindig hallható....megkell mérni! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12321 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:14:54 »

nem néztem még végig de nem is gyanakodtam rá mert nem hallottam süvítő hangot a motorból

Mi már "érzésre" rájövünk a csőrepedésekre. Teljesen másképp megy a kocsi... szomoru1
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #12322 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:27:28 »

Mi már "érzésre" rájövünk a csőrepedésekre. Teljesen másképp megy a kocsi... szomoru1
ok akkor holnap aknára állítom és szétszedem  a csőveket , csak az nyomóágat szedjem szét vagy a szívót is?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #12323 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:52:43 »

Sikerült ezzel a módszerrel, de kiguvadt a szemem a félelemtől, nehogy túlszívjam a szilikon csövet Grin
Kb. 4 deci olajat szívtam le belőle, akkor lett as szint egy hajszállal a maximum jel alatt, a nívópálca szerint.
Máskor használj orvosi műanyag fecskendőt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12324 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:54:58 »

Máskor használj orvosi műanyag fecskendőt.
vigyázzatok a guvadással, a gumiabroncs c. filmben kipukkad a fickó feje - gondolom a sok gúvadás miatt  nyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12325 Dátum: 2011.09.13 kedd, 08:56:54 »

Én meg erre neked azt üzenem adja vissza a tandíjat meg,hogy még 400000km után cserélne.Részvétem.Na nekem 187000-nél lett minden cserélve és tökéletes,TZS-nek 150000 körül lett cserélve a 4 csúcs. Akkor érted ugye miről van szó.Azon csodálom,hogy ekkora tapasztalattal nem ajánlotta fel neked,hogy kiveszi a 4 csúcsot és elviszi padra bevizsgálni,na az 100%.Csak nekem már megbukott a poharazáson.És csinálhatsz vele bármit majd meglátod mivel nálam is ez lett ha kilesz cserélve elmúlik.de te tudod mit csinálsz.Majd átértékeled a dolgot mikor előzés közben megáll a motor mint nekem és valahogy visszakell térni a saját oldalra.

Félreértettél... Nem azt mondta, hogy ennyi után kell cserélni, hanem hogyha nem számítana a pénz, és ez egy céges autó lenne (=van pénz) azonnal kihányná belőle az összes csúcsot. Csak tudod példásan szépen jár a moci, abszolút nem füstöl, harap mint a veszett összvér, csak letilt.  beka3
A srác spanom, ő pont hogy a legjobbat akarja nekem, nem akar fölösleges kiadásokba vinni, még 10e forinttal sem. Az, hogy nektek tellik 150.000 km-enkénti csúccserére melegséggel önti el a szívemet.  hehe
RGó, én továbbra is járom a saját utam, és próbálom a lehető legtöbbet kisajtolni a vasból kilóméterügyben.
Most kiderült, hogy jobb-belső féltengely csiklócserém lesz. Aztán veszek egy csúcsot, és addig cserélgetem, amíg ki nem derül melik csúcs járatja velem a bolondját...
Naplózva
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12326 Dátum: 2011.09.13 kedd, 09:15:01 »

400e?? wow1 wow1
vannak még csodák  angel

Mióta van meg az autó?

 smile 2005 -ben vettük, ha jól emlékszem. 83e volt benne, de a navija szerint elég sok helyen megfordult az eu-ban a verda. Német 65 éves pasié volt. Én intéztem a kocsi magyar forgalomba helyezését is. A dilerrel összehaverkodtam a végére, azért tudom hogy kb 80e km lett benne visszatekerve. Sajnos vagy 15-20 mondit hoztak akkor rövid időn belül, ezért nem emlékezett a pontos számokra. Kereskedésen keresztül került hozzám az autó, több mint egy évet állt az udvaraban, mert nagyon-nagyon kitartották az árát. Én is többet adtam érte mint akkor a piaci értéke, de már akkor láttam, hogy nagyon megéri. 3 éve kerestem használt dízel kombit, elsősorban Passat-ot. "A"-s Omegáról léptünk tovább, mert évi 60-70e km-en bejött a törlesztő, és kb még a szervizek ára is.

Vásárlás előtt scáposon minden csavart átnéztünk rajta, diagnosztikát is kapott, pozitív eredménnyel. Full olyan volt az egész autó, mintha vadi új lett volna... Csak a két hátsó lengéscsillapító adta meg magát az egyhelyben állásban, azt kellett cserélni. Ja és 2002 augusztusi első német forgalomba helyezésű.

Egy csúcsot azért kellett benne cserélnem, mert anno (83e el vettem, és kb 93e -nél) faternak elfeljtettem mondani, h ez nem 1.9D Berlingo, ez nem megy trafóolajjal. Ő szépen megtankolta TESCO kúton. A teljes tank 3/4 -nek elfogyasztása után az autó megállt. Addig gyönyörű hangja volt a kocsinak, közvetlen a trutyievés, letiltás, csúcsere után igen jelentősen lehetett hallani, hogy odab****ott rendesen minden csúcsnak. Azóta csak ömv, és azon belül is egy, megbízható kúton tankolok! És eddig elment így.

« Utoljára szerkesztve: 2011.09.13 kedd, 09:23:45 írta Csorosz » Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #12327 Dátum: 2011.09.13 kedd, 09:15:34 »

Félreértettél... Nem azt mondta, hogy ennyi után kell cserélni, hanem hogyha nem számítana a pénz, és ez egy céges autó lenne (=van pénz) azonnal kihányná belőle az összes csúcsot. Csak tudod példásan szépen jár a moci, abszolút nem füstöl, harap mint a veszett összvér, csak letilt.  beka3
A srác spanom, ő pont hogy a legjobbat akarja nekem, nem akar fölösleges kiadásokba vinni, még 10e forinttal sem. Az, hogy nektek tellik 150.000 km-enkénti csúccserére melegséggel önti el a szívemet.  hehe
RGó, én továbbra is járom a saját utam, és próbálom a lehető legtöbbet kisajtolni a vasból kilóméterügyben.
Most kiderült, hogy jobb-belső féltengely csiklócserém lesz. Aztán veszek egy csúcsot, és addig cserélgetem, amíg ki nem derül melik csúcs járatja velem a bolondját...

a pcs hiba kiderítésére s nem kerül sokba se keresd meg az MPDieselt- ök igen profik  nekem 3eFt/ pcs -t csináltak diagnosztikát  és megmondták melyik a sáros
Naplózva
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12328 Dátum: 2011.09.13 kedd, 09:19:22 »

a pcs hiba kiderítésére s nem kerül sokba se keresd meg az MPDieselt- ök igen profik  nekem 3eFt/ pcs -t csináltak diagnosztikát  és megmondták melyik a sáros

Tankjú verimacs!
Utána járok!
Szereléssel együtt, vagy ki kell varázsoljam őket a motorból?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12329 Dátum: 2011.09.13 kedd, 09:39:30 »

2 értéke van a bilincseknek.egy felső és egy alsó,amire összelehet még húzni.A felsőket mondom:
A turbó utánihoz 2db 40mmes.
a motor alattihoz 1db 40es és 1db 50es.
a rezonátorhoz 2db 50es
a cooler elé 2db 50es
a cooler után 2db 50es
 az egr elé 1db 50es,és 1db 60as.

Garanciát nem vállalok,fejből írtam..... vigyor3

 eljen integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #12330 Dátum: 2011.09.13 kedd, 10:39:21 »

Máskor használj orvosi műanyag fecskendőt.
Próbáltam azt is, de nem alkalmas a sűrű olajhoz, meg kicsi a puffer tartálya is
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12331 Dátum: 2011.09.13 kedd, 10:42:22 »

Próbáltam azt is, de nem alkalmas a sűrű olajhoz, meg kicsi a puffer tartálya is

Meleg motornál nem olyan sűrű.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12332 Dátum: 2011.09.13 kedd, 11:05:51 »

Elolvassátok?
http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html

Most jutott eszembe, h jártam már náluk egyszer off autó csúcsaival. Igaza azok szívódízel csúcsok voltak, de bevizsgálták őket INGYEN, aztán még adtak hozzá réz alátétet is, hogy szivárgásmentesen össze tudjam rakni az autót.
És már ők is foglalkoznak pcs diaggal, illetve javítással is.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12333 Dátum: 2011.09.13 kedd, 11:11:36 »

Meleg motornál nem olyan sűrű.
kend levese is "sürü"? Cheesy
én már nem ódszkodok alá bújni a hajónak, csak legyen alatta árok, akna, gödör . pias
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.13 kedd, 11:14:08 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #12334 Dátum: 2011.09.13 kedd, 11:18:13 »

Elolvassátok?
http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html

Most jutott eszembe, h jártam már náluk egyszer off autó csúcsaival. Igaza azok szívódízel csúcsok voltak, de bevizsgálták őket INGYEN, aztán még adtak hozzá réz alátétet is, hogy szivárgásmentesen össze tudjam rakni az autót.
És már ők is foglalkoznak pcs diaggal, illetve javítással is.

Mar regen, tobbszor szerepelt itt a link. Bar tobben szkeptikusak vele szemben, Papp Csabi azert erti a dolgat, nem egeszen csak a levegobe beszel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12335 Dátum: 2011.09.13 kedd, 11:32:36 »

Mar regen, tobbszor szerepelt itt a link. Bar tobben szkeptikusak vele szemben, Papp Csabi azert erti a dolgat, nem egeszen csak a levegobe beszel.

AndyA

Igen, őróla hallottam h sokan tisztelik. Állítólag chippelni is érdemes nála, jó programokat tud. Most nem emlékszek, de talán letölti, kiküldi a szoftvert, majd amit No-ból visszakap, azt még ős korrigálja, ha valami olyat lát loggeren, ami nem frankó. Azt hiszem ez volt a menet egy Ibiza Cuprán, amit én is kipróbáltam vagy 5-6 éve. (1.9tdi 180Le)
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #12336 Dátum: 2011.09.13 kedd, 11:41:03 »

Mar regen, tobbszor szerepelt itt a link. Bar tobben szkeptikusak vele szemben, Papp Csabi azert erti a dolgat, nem egeszen csak a levegobe beszel.

AndyA

Az enyémbe milyen gyártmány lehet?
Bosch, Denso, Delphi vagy Siemens?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #12337 Dátum: 2011.09.13 kedd, 12:39:13 »

Az enyémbe milyen gyártmány lehet?
Bosch, Denso, Delphi vagy Siemens?

Milyen autod van? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12338 Dátum: 2011.09.13 kedd, 12:52:55 »

Az enyémbe milyen gyártmány lehet?
Bosch, Denso, Delphi vagy Siemens?
Én Delphi-re tippelnék  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #12339 Dátum: 2011.09.13 kedd, 13:22:44 »

Milyen autod van? Smiley

AndyA

Ottan van az aláírásomban  wave

Vagy ennél pontosabb kéne? Alváz/motor kód?
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #12340 Dátum: 2011.09.13 kedd, 13:24:38 »

Én Delphi-re tippelnék  integet2

Szerintem is az lesz, most hogy volt időn rendesen átolvasni a leírást.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12341 Dátum: 2011.09.13 kedd, 13:36:38 »

Az enyémbe milyen gyártmány lehet?
Bosch, Denso, Delphi vagy Siemens?
Delphi
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12342 Dátum: 2011.09.13 kedd, 14:15:52 »

Ottan van az aláírásomban  wave

Látta ezt Andy mester, hogy milyen autód van és ezért utalt rá mosolyogva.
Elolvastad megvan a válasz  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #12343 Dátum: 2011.09.13 kedd, 14:35:21 »

Ottan van az aláírásomban  wave

Vagy ennél pontosabb kéne? Alváz/motor kód?

Nem, csak kb. olyan kerdes volt a reszedrol, mintha azt kerdezted volna, milyen uzemanyaggal megy. Smiley

Az elobb idezett weboldalrol:

"Delphi

[...]

A Ford TDCI szivattyúi tovább bírják. Az olcsóbb hús jelen esetben a Renault.

(2011-05-03 gyásznap volt nálunk a Fordosoknak. 4 TDCI Mondeóra kellett rámondani a

350 000Ft-os javítási költséget (Szivattyú, 4 injektor, rendszer tisztítás)."

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #12344 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:18:27 »

Próbáltam azt is, de nem alkalmas a sűrű olajhoz, meg kicsi a puffer tartálya is
Tüdővel fel bírtad szívni amit fecskendővel nem? Te valamit nagyon tudsz...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12345 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:37:45 »

Igen, őróla hallottam h sokan tisztelik. Állítólag chippelni is érdemes nála, jó programokat tud. Most nem emlékszek, de talán letölti, kiküldi a szoftvert, majd amit No-ból visszakap, azt még ős korrigálja, ha valami olyat lát loggeren, ami nem frankó. Azt hiszem ez volt a menet egy Ibiza Cuprán, amit én is kipróbáltam vagy 5-6 éve. (1.9tdi 180Le)
az azért annyira nem nagy tudás, hogy kiküldi és megírják. ilyenre biztos nem vinném el...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12346 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:41:05 »

az azért annyira nem nagy tudás, hogy kiküldi és megírják. ilyenre biztos nem vinném el...
sásdi úriember szerintem a legprofibb a világon  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12347 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:46:48 »

sásdi úriember szerintem a legprofibb a világon  eplus2

Bezony...Mi is megyünk hétvégén,ha fater ráér...Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12348 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:49:23 »

Bezony...Mi is megyünk hétvégén,ha fater ráér...Cheesy
taps

én is tervezek még arrafelé egy utat eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12349 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:50:34 »

taps

én is tervezek még arrafelé egy utat eplus2

Sajnos mi csak 1et...Az öreget azt mondták,már ne piszkáljuk meg...Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 [247] 248 249 250 251 252 253 254 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.