Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:56:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 236 237 238 239 240 241 242 [243] 244 245 246 247 248 249 250 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684908 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12100 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:47:46 »

hello!

Bacs-Kiskun Megye lenne a szekhelyem.
ha tudsz valakit aki jo kerlek ird meg!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12101 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:48:19 »

hello!

Bacs-Kiskun Megye lenne a szekhelyem.
ha tudsz valakit aki jo kerlek ird meg!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12102 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:53:14 »

biztos vagy benne?
cmp-ckp?
Konkrét hibakód van?Mert egy sima üzaszűrődugulásnál is bedobja a csúcsokat és a pumpát is.

P0252
es a P1011
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12103 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:13:43 »

P0252
es a P1011
Én ezt a P1011-es kódot a hibakód listában nem találom.Nem ütöttél el valamit.??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12104 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:15:13 »

Én ezt a P1011-es kódot a hibakód listában nem találom.Nem ütöttél el valamit.??
P1211
bocsi
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12105 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:18:40 »

P1211
bocsi


ma kicsereltem a barna szenzort a magasnyomasu pumpaban! nem kezd el villogni az izzitasjelzom es nem all le... viszont a lovacskak meg nem jottek elo! szinte nincs kulombseg 1800-1900 fordulattol es elegge porzik utannam!
igaz bele dobtam egy doboz common rail uzemanyag rendszer tisztitot biztos ami biztos...

az uj pumpa meg van, a heten bele lessz teve... remelem akkor a lovak elougranak es elvezhetem a 130-lovat!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12106 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:19:02 »

P1211
bocsi

Pvezérlés nyomás Magasabb / alacsonyabb a kívánatosnál (motor1211 Injector Control Pressure Higher/Lower Than Desired (engine running)
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.05 hétfő, 23:21:58 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12107 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:21:54 »

P1211 Injector Control Pressure Higher/Lower Than Desired (engine running)
na igen.... ezzel most mit kezdjek... vigyem vegbe a pumpa cseret!?
hogy at raktam ideiglenesen a barna szenzort annak remelem nem lessz baja!?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12108 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:26:03 »

na igen.... ezzel most mit kezdjek... vigyem vegbe a pumpa cseret!?
hogy at raktam ideiglenesen a barna szenzort annak remelem nem lessz baja!?

Hátha megvan a pumpa én akkor azt cseréltem volna ki nem a belsejét.Új a pumpa.Nekem ugye minden kivan cserélve és gond nélkül megy a kocsi.Mivel szakaszossan cseréltük a dolgokat nálam a 4 csúcs volt a fő gond de a fémreszelék is már kezdett bejátszani a szürőbe.De a régi pumpával is ment a kocsi de az újjal is hibátlan.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12109 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:35:21 »

Hátha megvan a pumpa én akkor azt cseréltem volna ki nem a belsejét.Új a pumpa.Nekem ugye minden kivan cserélve és gond nélkül megy a kocsi.Mivel szakaszossan cseréltük a dolgokat nálam a 4 csúcs volt a fő gond de a fémreszelék is már kezdett bejátszani a szürőbe.De a régi pumpával is ment a kocsi de az újjal is hibátlan.
a go szurot szombaton csereltem es nem volt benne fem reszelek!
a magasnyomasu pjmpanak a szurojeben talaltam par nagyon apro darabot...
-kivancsi voltam le all e az uj szenzorral vagy sem. nem all le, viszont az ero meg mindig sehol!
a 4 csucs is cserelve lett mar!
nagyon nem vagom mi a fene baja van....
gyorsan fel porog a fordulat ha oda lepek es nem adja le a nyomatekot amit kellene!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12110 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:36:20 »

a go szurot szombaton csereltem es nem volt benne fem reszelek!
a magasnyomasu pjmpanak a szurojeben talaltam par nagyon apro darabot...
-kivancsi voltam le all e az uj szenzorral vagy sem. nem all le, viszont az ero meg mindig sehol!
a 4 csucs is cserelve lett mar!
nagyon nem vagom mi a fene baja van....
gyorsan fel porog a fordulat ha oda lepek es nem adja le a nyomatekot amit kellene!

ja es nem hiszem el hogy 8 litert enne!!!  falbav rinya
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12111 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:42:40 »

ja es nem hiszem el hogy 8 litert enne!!!  falbav rinya
+mIVEL A KÓD ALAPJÁN HA GONDOLKODUNK A RÍLNYOMÁS SZENZORT IS NÉZZÉTEK MEG.Hátha a közös nyomócsőben is lehet a hiba.de hogy nem áll le?Mert nekem egyenes uton soha és városban nem állt le.Ha donbnak felfele gyorsítottam akkor és mindegy mekkora volt a fordulat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12112 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:47:51 »

+mIVEL A KÓD ALAPJÁN HA GONDOLKODUNK A RÍLNYOMÁS SZENZORT IS NÉZZÉTEK MEG.Hátha a közös nyomócsőben is lehet a hiba.de hogy nem áll le?Mert nekem egyenes uton soha és városban nem állt le.Ha donbnak felfele gyorsítottam akkor és mindegy mekkora volt a fordulat.

nekem sima varosi hasznalatnal is le allt! autopalyan is es dombnak is! mei a rilnyomas szenzor??

most hogy a barna szenzort a pumpabol kiszedtem es az uj pumpaet raktam be igy most nem allt le ugyan annal a hasznalatnal, de ero ugyan ugy nincs...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12113 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:57:24 »

nekem sima varosi hasznalatnal is le allt! autopalyan is es dombnak is! mei a rilnyomas szenzor??

most hogy a barna szenzort a pumpabol kiszedtem es az uj pumpaet raktam be igy most nem allt le ugyan annal a hasznalatnal, de ero ugyan ugy nincs...
Rílszenzor a közösnyomócsövön van a végén megy rá egy csatlakozó.De ha ennek van baja akkor ezt csak egybe lehet csővel cserélni.Ezzel,hogy kicserélted a nyomásszabályzó szelepet biztos,hogy segített de ez egy összetett dolog lesz.Esetleg szoftver frisitést nem ajánlottak.Más ötletem nincs.Nekem azért furcsa ez mert nekem tuti volt a hiba és csere után egyből minden ok volt.A csúcsok körül nincs gázolaj szivárgás,valahol nem levegősödik a rendszer.Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12114 Dátum: 2011.09.06 kedd, 00:04:24 »

Rílszenzor a közösnyomócsövön van a végén megy rá egy csatlakozó.De ha ennek van baja akkor ezt csak egybe lehet csővel cserélni.Ezzel,hogy kicserélted a nyomásszabályzó szelepet biztos,hogy segített de ez egy összetett dolog lesz.Esetleg szoftver frisitést nem ajánlottak.Más ötletem nincs.Nekem azért furcsa ez mert nekem tuti volt a hiba és csere után egyből minden ok volt.A csúcsok körül nincs gázolaj szivárgás,valahol nem levegősödik a rendszer.Huh?

rail szenzor... nem hiszem mert amiota kicsereltem a pumpa szenzort azota nem all le! :S
nem latok szivargast!
Tudsz valakit Budapesten vagy Bacs-Kiskun megyeben(Kiskoros) ajanlani aki vagja kisujjbol a dolgokat??
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12115 Dátum: 2011.09.06 kedd, 00:05:52 »

rail szenzor... nem hiszem mert amiota kicsereltem a pumpa szenzort azota nem all le! :S
nem latok szivargast!
Tudsz valakit Budapesten vagy Bacs-Kiskun megyeben(Kiskoros) ajanlani aki vagja kisujjbol a dolgokat??
Megy a pü.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12116 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:45:10 »

Helló.
Segítsetek, hogyan is működik az EGR az Euro4 motorokban? Ha jól tudom azért dobja a MIL lámpát ledugózás után mert nincs levegő áramlás kipufogó felől. Arra gondoltam (mert kezd egy kicsit elegem lenni, hogy a naponta kétnaponta kell kiütni a hibakódot), hogy mi lenne ha a kipufogógáz helyetett a légszűrőházból vezetnék oda "friss" levegót. Ez a megoldás működhet vagy hülyeség úgy ahogy van?
Nekem EUro IV-es 2.2 van ledugozva. Állítottak a mintavételezési ciklusidön a Miskolci Ford szervizben így nyáron kb 2-5ekm -ként hidegebb időben meg szinte soha se kell kiütni.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12117 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:56:47 »

ja es nem hiszem el hogy 8 litert enne!!!  falbav rinya
Elmegy a turbonyomás valahol, vagy ereszt valahol valamelyik bilincs vagy ami gyakoribb van egy kezdődő turbócső repedésed ami  még nincs megnyílva teljesen. Keress egy olajos foltot a tutrbócsövön.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12118 Dátum: 2011.09.06 kedd, 09:11:36 »

Volt már egy kis baja a TDDI-nek tavaly nyáron le állt az osztrák A9-es pályán.
Adagoló vezérlő elektronika meg adta magát.
De meg csináltattam azóta jó de egy kicsit tartok tőle.
Jobb lesz neki othol.
Ezert szeretnék egy másikat egy brutál 2,2-est.

Annyira azert nem brutal az a 150 loero, de azert halados, az ketsegtelen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12119 Dátum: 2011.09.06 kedd, 09:30:02 »

Elmegy a turbonyomás valahol, vagy ereszt valahol valamelyik bilincs vagy ami gyakoribb van egy kezdődő turbócső repedésed ami  még nincs megnyílva teljesen. Keress egy olajos foltot a tutrbócsövön.

hala a forumnak mar letoltottem a turbo cso rajzokat mivel 3 hete a turbocsovem ki volt repedve! szoval az cserelve van!
lehet mas cso van kirepedve! szomoru1
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12120 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:12:45 »

Annyira azert nem brutal az a 150 loero, de azert halados, az ketsegtelen.

AndyA
nem brutál de nem is 150 hanem 155 egészen pontosan
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12121 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:30:11 »

Nekem EUro IV-es 2.2 van ledugozva. Állítottak a mintavételezési ciklusidön a Miskolci Ford szervizben így nyáron kb 2-5ekm -ként hidegebb időben meg szinte soha se kell kiütni.

Én is említettem az embernek, hogy lehet-e állítani a mintavételezési időn, de ő nem találta meg így nem tudott állítani rajta. Pontosan nem tudod hol kell állítani rajta? Esetleg valakinek sikerült még? Mert én már 1-2 ezer km-nek is örülnék, mert most kb 100-200km-ként dob egy MIL-t.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12122 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:37:28 »

nem brutál de nem is 150 hanem 155 egészen pontosan

Ez attol fugg, hogy milyen loero. A nemet PS/magyar loero ill. az angol BHP nem pontosan ugyanannyi. A kW ertek azonos, de magyarul/nemetul 150 loero az, ami az angoloknal 155 BHP. De ugyanarrol a motorrol beszelunk, ez a lenyeg. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12123 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:40:20 »

nem brutál de nem is 150 hanem 155 egészen pontosan
Alvázszám alapján 150 lovas volt valóban nem 155 az etisben!
Cimbimé is 150 lovas. Persze forgalmiba 114 kw van   falbav
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12124 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:40:55 »

Ez attol fugg, hogy milyen loero. A nemet PS/magyar loero ill. az angol BHP nem pontosan ugyanannyi. A kW ertek azonos, de magyarul/nemetul 150 loero az, ami az angoloknal 155 BHP. De ugyanarrol a motorrol beszelunk, ez a lenyeg. Smiley

AndyA
Így van  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12125 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:44:10 »

Mellesleg a pároméra 130 lovat ír a másik barátoméra meg 125 lovat az etis. Persze valóságban is jobb a mi autónk  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.06 kedd, 10:46:59 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12126 Dátum: 2011.09.06 kedd, 11:47:27 »

Szerintem meg 155 lovas az. A német katalógus is így írja: 114 (155) bei 3.500.
A 114 kW a metrikus lóerőben 155. Angol lóerőben meg 152,87. Mondjuk úgy, 153. De nem 150.

A 2,0-ból, ha igaz, van 125 lovas változat, svájci edisön.
Ha a 130 metrikus lóerőt átszámoljuk angol lőerőre (bár svájc inkább a német vonalat követi, mind az ángolt), az 128,221, azaz 128.
Ez nem 125. Szerintem arról van szó, hogy a szigorúbb svájci normák miatt visszavettek a lovakból.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12127 Dátum: 2011.09.06 kedd, 11:54:56 »

Szerintem meg 155 lovas az. A német katalógus is így írja: 114 (155) bei 3.500.

Te úgy kezeled ezt a német katalógus témát, mint valami Magyar Közlönyt.  falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12128 Dátum: 2011.09.06 kedd, 11:58:27 »

Te úgy kezeled ezt a német katalógus témát, mint valami Magyar Közlönyt.  falbav

Nyilván... ez is egy forrás a sok közül. Vannak belső, hivatalos anyagaim is, és hibás.
Innentől kezdve elég nehéz jó forrást találni. És azért írom le, honnan szedtem, mert az ember - ha precíz óhajt lenni - megjelöli a forrást.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12129 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:02:32 »

Ha a 130 metrikus lóerőt átszámoljuk angol lőerőre (bár svájc inkább a német vonalat követi, mind az ángolt), az 128,221, azaz 128.
Ez nem 125. Szerintem arról van szó, hogy a szigorúbb svájci normák miatt visszavettek a lovakból.
Minden estere lényegtelen, de a 125 lóerős gép az magyar.
Csak azt nem értem, hogy miért nem a valós érték jelenik meg a forgalmiban? Ugyanis neki 96kW van benne, mint nekünk?!  falbav
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12130 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:08:47 »

Minden estere lényegtelen, de a 125 lóerős gép az magyar.
Csak azt nem értem, hogy miért nem a valós érték jelenik meg a forgalmiban? Ugyanis neki 96kW van benne, mint nekünk?!  falbav

A teljesitmeny korlatozasa a nemeteknel szokas, mert ott van olyan, hogy 18-21 eves kor kozott a friss jogsis max. 110 pacis joszagot vezethet. Ez amugy .hu sem lenne tul nagy baromsag.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12131 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:32:26 »

A teljesitmeny korlatozasa a nemeteknel szokas, mert ott van olyan, hogy 18-21 eves kor kozott a friss jogsis max. 110 pacis joszagot vezethet. Ez amugy .hu sem lenne tul nagy baromsag.

AndyA
eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12132 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:34:34 »

eplus2

111 - 92 =...

Papiron hany paci is...?  falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12133 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:35:55 »

111 - 92 =...

Papiron hany paci is...?  falbav

AndyA
ma 6 óra matekon vagyok túl, az ilyen rejtvényeket hanyagoljuk vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
greco
Vendég
« Új hozzászólás #12134 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:57:27 »

Sziasztok,


2 hete regeltem a fórumon. akkor még úgy gondoltam, hogy minden rendben a kocsival és csak azért regeltem , hogy legyek egy jó társaságban és kapjak infot ha szükséges.
Azóta történt egymást. 1 héttel a regem után furcsa súrlódó hangra lettem figyelmes. Mivel visszaolvastam jó pár oldalt a turbonyomócsőre gondoltam egyből, de  nem akartam hülyeséget kérdezni itt, ezért egyből a  tettek mezejére léptem és a fórumon sokat javasolt Vik-et kerestem pü-ben, aki 2 napra rá megadta az elérhetőségét.
Részleteket nem írok, mert felesleges, de azóta Vik-kel többször is találkoztam és beszéltem is telefonon  Smiley , valamint ki lett cserélve a turbónyomócső és egyéb dolgok is!  Wink

nagyon segítőkész srác és számomra hihetetlenül könnyen ment az egyeztetés Vik-kel. nagyon pozitív volt az egész dolog. Úgyhogy ezúton is köszönet neki és nektek is!
EGR ledugózás is szóbakerült vele Smiley de ez már a next etap lesz Smiley

most már a verda jól megy és elégedett vagyok Smiley

Üdv,
Greco

Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12135 Dátum: 2011.09.06 kedd, 16:45:27 »

Sziasztok,


2 hete regeltem a fórumon. akkor még úgy gondoltam, hogy minden rendben a kocsival és csak azért regeltem , hogy legyek egy jó társaságban és kapjak infot ha szükséges.
Azóta történt egymást. 1 héttel a regem után furcsa súrlódó hangra lettem figyelmes. Mivel visszaolvastam jó pár oldalt a turbonyomócsőre gondoltam egyből, de  nem akartam hülyeséget kérdezni itt, ezért egyből a  tettek mezejére léptem és a fórumon sokat javasolt Vik-et kerestem pü-ben, aki 2 napra rá megadta az elérhetőségét.
Részleteket nem írok, mert felesleges, de azóta Vik-kel többször is találkoztam és beszéltem is telefonon  Smiley , valamint ki lett cserélve a turbónyomócső és egyéb dolgok is!  Wink

nagyon segítőkész srác és számomra hihetetlenül könnyen ment az egyeztetés Vik-kel. nagyon pozitív volt az egész dolog. Úgyhogy ezúton is köszönet neki és nektek is!
EGR ledugózás is szóbakerült vele Smiley de ez már a next etap lesz Smiley

most már a verda jól megy és elégedett vagyok Smiley

Üdv,
Greco


vegyél a generátorra szabadonfutó tárcsát (tőlem...) mert berregni fog a segédszíj, ha még nem teszi. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12136 Dátum: 2011.09.06 kedd, 19:06:17 »

vegyél a generátorra szabadonfutó tárcsát (tőlem...) mert berregni fog a segédszíj, ha még nem teszi. Smiley
ezt Vik is javasolni fogja! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12137 Dátum: 2011.09.06 kedd, 19:13:15 »

Minden estere lényegtelen, de a 125 lóerős gép az magyar.
Csak azt nem értem, hogy miért nem a valós érték jelenik meg a forgalmiban? Ugyanis neki 96kW van benne, mint nekünk?!  falbav
ja enyém is 125-ös...
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #12138 Dátum: 2011.09.06 kedd, 19:50:58 »

Meg az enyém is beka3 beka3
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #12139 Dátum: 2011.09.06 kedd, 22:09:58 »

Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni.

1 hónapja vettem egy 2003 130 le mondeot TDCi.

A megvétel után 2 héttel elkezdett szarakodni.
1. Iden füstöl nagyobb gázadásnál (feketés füst)
2. 1700-1800 körüli fodrulaton kicsit megtorpan és ha huzamossabb ideig ebben a tartománybat tartom a fordulatszámot.
    Ingadozik az egyenletes járás gáztad-lassít (csak kicsit érzékelhetően) és közben a gyorsitási fázisban megint füstöl.

Ma cseréltem üzemanyagszűrőt, még azóta nem próbáltam, de a másikból sem jött ki számottevő kosz.

Mi lehet a gond.
Eddíg nem volt hibakódom.!

Köszi a segítséget.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12140 Dátum: 2011.09.06 kedd, 22:10:55 »

Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni.

1 hónapja vettem egy 2003 130 le mondeot TDCi.

A megvétel után 2 héttel elkezdett ***akodni.
1. Iden füstöl nagyobb gázadásnál (feketés füst)
2. 1700-1800 körüli fodrulaton kicsit megtorpan és ha huzamossabb ideig ebben a tartománybat tartom a fordulatszámot.
    Ingadozik az egyenletes járás gáztad-lassít (csak kicsit érzékelhetően) és közben a gyorsitási fázisban megint füstöl.

Ma cseréltem üzemanyagszűrőt, még azóta nem próbáltam, de a másikból sem jött ki számottevő kosz.

Mi lehet a gond.
Eddíg nem volt hibakódom.!

Köszi a segítséget.
turbócsöveket nézd át Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12141 Dátum: 2011.09.06 kedd, 22:45:24 »

turbócsöveket nézd át Wink
Továbbá:szívósor tisztitás,EGR dugózás ha nincs még,légtömegmérő pucolás.légszürő csere.Csináltass egy diagot van-e benne tárolt hibakód.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #12142 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:07:41 »

Továbbá:szívósor tisztitás,EGR dugózás ha nincs még,légtömegmérő pucolás.légszürő csere.Csináltass egy diagot van-e benne tárolt hibakód.


Köszi,
Többen írják ezt az EGR dugózást. Ez mért jó? Nem növekszik meg így a fogyasztás, vagy nem fültöl jobban? Nem lesz ott tulnyomás ha ledugózom?
Nem sokat értek a kocsikhoz Sad
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12143 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:15:27 »


Köszi,
Többen írják ezt az EGR dugózást. Ez mért jó? Nem növekszik meg így a fogyasztás, vagy nem fültöl jobban? Nem lesz ott tulnyomás ha ledugózom?
Nem sokat értek a kocsikhoz Sad

Nem jon vissza a kipufogogaz a szivooldalra, nem hordja tele korommal a szivocsovet es a motort.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12144 Dátum: 2011.09.07 szerda, 18:42:53 »


Köszi,
Többen írják ezt az EGR dugózást. Ez mért jó? Nem növekszik meg így a fogyasztás, vagy nem fültöl jobban? Nem lesz ott tulnyomás ha ledugózom?
Nem sokat értek a kocsikhoz Sad


Túlnyomás, na az van most is, meg lesz is - hála Istennek!  hehe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12145 Dátum: 2011.09.07 szerda, 18:48:29 »

Ki foglalkozott a szervószíj feszítőgörgőjével? Vik szerint rondán néz ki és kezeltetni kéne...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12146 Dátum: 2011.09.07 szerda, 20:26:59 »

Ki foglalkozott a szervószíj feszítőgörgőjével? Vik szerint rondán néz ki és kezeltetni kéne...
áj.
volt egy cikk is róla a wikiben.
de kérd el az anyagot Trekx-től! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12147 Dátum: 2011.09.07 szerda, 21:18:51 »

áj.
volt egy cikk is róla a wikiben.
de kérd el az anyagot Trekx-től! Wink wave

Nekem is úgy rémlett, hogy te ástad bele magadat a görgő témába...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #12148 Dátum: 2011.09.07 szerda, 21:22:57 »

Túlnyomás, na az van most is, meg lesz is - hála Istennek!  hehe

Köszi akkor kezdem érteni meg olvasgattam is a fórumban. De még azt nem tudom dugozzak vagy ne dugozzak.
Mert azért találok olyanokat is akik dugózatlanul is jól megvannak.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12149 Dátum: 2011.09.07 szerda, 21:25:38 »

áj.
volt egy cikk is róla a wikiben.
de kérd el az anyagot Trekx-től! Wink wave

"Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás - TDCi

Mk3 tdci Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás

Hogyan oldjuk meg a szervószíjfeszítő javítását 40 eFt helyett 6-7 eFt-ból örökre:

A szervószíjfeszítőn rendszerint a csapágy adja meg magát a görgőben. Külön görgőt nem kapni, de még ha lehetne is másikkal pótolni, akkor is kicsit gyenge a csapágyazása. Ezért érdemes egy olyan méretű csapágyra cserélni a görgőt, aminek egyeznek a méretei a görgőével. Ezt a görgőt tökéletesen lehet helyettesíteni egy ugyanilyen méretű csapággyal. A csapágy típusa B17-116 c3-c5-ig.A csapágy pontos méretei: átmérő 52 mm, szélessége 18 mm, belső átmérő 17 mm. Plusszban kell a feszítő és a traverz közé tenni egy 2 mm-es nagy alátétet, hogy a szíj a csapágy közepén fusson. Ez a csapágy egy preciziós, hosszú élettartamú csapágy (általában meg kell rendelni, mert elég ritka tipus). Ezt a csapágyat cserélve nem kell többet megvenni 40 000 Ft-ért a feszítőt.

Jó szerelgetést kíván Alf!"

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 236 237 238 239 240 241 242 [243] 244 245 246 247 248 249 250 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.