mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12100 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:47:46 » |
|
hello!
Bacs-Kiskun Megye lenne a szekhelyem. ha tudsz valakit aki jo kerlek ird meg!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12101 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:48:19 » |
|
hello!
Bacs-Kiskun Megye lenne a szekhelyem. ha tudsz valakit aki jo kerlek ird meg!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12102 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 22:53:14 » |
|
biztos vagy benne? cmp-ckp? Konkrét hibakód van?Mert egy sima üzaszűrődugulásnál is bedobja a csúcsokat és a pumpát is.
P0252 es a P1011
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #12103 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:13:43 » |
|
P0252 es a P1011
Én ezt a P1011-es kódot a hibakód listában nem találom.Nem ütöttél el valamit.??
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12104 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:15:13 » |
|
Én ezt a P1011-es kódot a hibakód listában nem találom.Nem ütöttél el valamit.??
P1211 bocsi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12105 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:18:40 » |
|
P1211 bocsi
ma kicsereltem a barna szenzort a magasnyomasu pumpaban! nem kezd el villogni az izzitasjelzom es nem all le... viszont a lovacskak meg nem jottek elo! szinte nincs kulombseg 1800-1900 fordulattol es elegge porzik utannam! igaz bele dobtam egy doboz common rail uzemanyag rendszer tisztitot biztos ami biztos... az uj pumpa meg van, a heten bele lessz teve... remelem akkor a lovak elougranak es elvezhetem a 130-lovat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #12106 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:19:02 » |
|
P1211 bocsi
Pvezérlés nyomás Magasabb / alacsonyabb a kívánatosnál (motor1211 Injector Control Pressure Higher/Lower Than Desired (engine running)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.05 hétfő, 23:21:58 írta TISLER19 »
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12107 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:21:54 » |
|
P1211 Injector Control Pressure Higher/Lower Than Desired (engine running)
na igen.... ezzel most mit kezdjek... vigyem vegbe a pumpa cseret!? hogy at raktam ideiglenesen a barna szenzort annak remelem nem lessz baja!?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #12108 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:26:03 » |
|
na igen.... ezzel most mit kezdjek... vigyem vegbe a pumpa cseret!? hogy at raktam ideiglenesen a barna szenzort annak remelem nem lessz baja!?
Hátha megvan a pumpa én akkor azt cseréltem volna ki nem a belsejét.Új a pumpa.Nekem ugye minden kivan cserélve és gond nélkül megy a kocsi.Mivel szakaszossan cseréltük a dolgokat nálam a 4 csúcs volt a fő gond de a fémreszelék is már kezdett bejátszani a szürőbe.De a régi pumpával is ment a kocsi de az újjal is hibátlan.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12109 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:35:21 » |
|
Hátha megvan a pumpa én akkor azt cseréltem volna ki nem a belsejét.Új a pumpa.Nekem ugye minden kivan cserélve és gond nélkül megy a kocsi.Mivel szakaszossan cseréltük a dolgokat nálam a 4 csúcs volt a fő gond de a fémreszelék is már kezdett bejátszani a szürőbe.De a régi pumpával is ment a kocsi de az újjal is hibátlan.
a go szurot szombaton csereltem es nem volt benne fem reszelek! a magasnyomasu pjmpanak a szurojeben talaltam par nagyon apro darabot... -kivancsi voltam le all e az uj szenzorral vagy sem. nem all le, viszont az ero meg mindig sehol! a 4 csucs is cserelve lett mar! nagyon nem vagom mi a fene baja van.... gyorsan fel porog a fordulat ha oda lepek es nem adja le a nyomatekot amit kellene!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12110 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:36:20 » |
|
a go szurot szombaton csereltem es nem volt benne fem reszelek! a magasnyomasu pjmpanak a szurojeben talaltam par nagyon apro darabot... -kivancsi voltam le all e az uj szenzorral vagy sem. nem all le, viszont az ero meg mindig sehol! a 4 csucs is cserelve lett mar! nagyon nem vagom mi a fene baja van.... gyorsan fel porog a fordulat ha oda lepek es nem adja le a nyomatekot amit kellene!
ja es nem hiszem el hogy 8 litert enne!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #12111 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:42:40 » |
|
ja es nem hiszem el hogy 8 litert enne!!! +mIVEL A KÓD ALAPJÁN HA GONDOLKODUNK A RÍLNYOMÁS SZENZORT IS NÉZZÉTEK MEG.Hátha a közös nyomócsőben is lehet a hiba.de hogy nem áll le?Mert nekem egyenes uton soha és városban nem állt le.Ha donbnak felfele gyorsítottam akkor és mindegy mekkora volt a fordulat.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12112 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:47:51 » |
|
+mIVEL A KÓD ALAPJÁN HA GONDOLKODUNK A RÍLNYOMÁS SZENZORT IS NÉZZÉTEK MEG.Hátha a közös nyomócsőben is lehet a hiba.de hogy nem áll le?Mert nekem egyenes uton soha és városban nem állt le.Ha donbnak felfele gyorsítottam akkor és mindegy mekkora volt a fordulat.
nekem sima varosi hasznalatnal is le allt! autopalyan is es dombnak is! mei a rilnyomas szenzor?? most hogy a barna szenzort a pumpabol kiszedtem es az uj pumpaet raktam be igy most nem allt le ugyan annal a hasznalatnal, de ero ugyan ugy nincs...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #12113 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 23:57:24 » |
|
nekem sima varosi hasznalatnal is le allt! autopalyan is es dombnak is! mei a rilnyomas szenzor??
most hogy a barna szenzort a pumpabol kiszedtem es az uj pumpaet raktam be igy most nem allt le ugyan annal a hasznalatnal, de ero ugyan ugy nincs...
Rílszenzor a közösnyomócsövön van a végén megy rá egy csatlakozó.De ha ennek van baja akkor ezt csak egybe lehet csővel cserélni.Ezzel,hogy kicserélted a nyomásszabályzó szelepet biztos,hogy segített de ez egy összetett dolog lesz.Esetleg szoftver frisitést nem ajánlottak.Más ötletem nincs.Nekem azért furcsa ez mert nekem tuti volt a hiba és csere után egyből minden ok volt.A csúcsok körül nincs gázolaj szivárgás,valahol nem levegősödik a rendszer.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12114 Dátum: 2011.09.06 kedd, 00:04:24 » |
|
Rílszenzor a közösnyomócsövön van a végén megy rá egy csatlakozó.De ha ennek van baja akkor ezt csak egybe lehet csővel cserélni.Ezzel,hogy kicserélted a nyomásszabályzó szelepet biztos,hogy segített de ez egy összetett dolog lesz.Esetleg szoftver frisitést nem ajánlottak.Más ötletem nincs.Nekem azért furcsa ez mert nekem tuti volt a hiba és csere után egyből minden ok volt.A csúcsok körül nincs gázolaj szivárgás,valahol nem levegősödik a rendszer. rail szenzor... nem hiszem mert amiota kicsereltem a pumpa szenzort azota nem all le! :S nem latok szivargast! Tudsz valakit Budapesten vagy Bacs-Kiskun megyeben(Kiskoros) ajanlani aki vagja kisujjbol a dolgokat??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #12115 Dátum: 2011.09.06 kedd, 00:05:52 » |
|
rail szenzor... nem hiszem mert amiota kicsereltem a pumpa szenzort azota nem all le! :S nem latok szivargast! Tudsz valakit Budapesten vagy Bacs-Kiskun megyeben(Kiskoros) ajanlani aki vagja kisujjbol a dolgokat??
Megy a pü.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12116 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:45:10 » |
|
Helló. Segítsetek, hogyan is működik az EGR az Euro4 motorokban? Ha jól tudom azért dobja a MIL lámpát ledugózás után mert nincs levegő áramlás kipufogó felől. Arra gondoltam (mert kezd egy kicsit elegem lenni, hogy a naponta kétnaponta kell kiütni a hibakódot), hogy mi lenne ha a kipufogógáz helyetett a légszűrőházból vezetnék oda "friss" levegót. Ez a megoldás működhet vagy hülyeség úgy ahogy van?
Nekem EUro IV-es 2.2 van ledugozva. Állítottak a mintavételezési ciklusidön a Miskolci Ford szervizben így nyáron kb 2-5ekm -ként hidegebb időben meg szinte soha se kell kiütni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12117 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:56:47 » |
|
ja es nem hiszem el hogy 8 litert enne!!! Elmegy a turbonyomás valahol, vagy ereszt valahol valamelyik bilincs vagy ami gyakoribb van egy kezdődő turbócső repedésed ami még nincs megnyílva teljesen. Keress egy olajos foltot a tutrbócsövön.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #12118 Dátum: 2011.09.06 kedd, 09:11:36 » |
|
Volt már egy kis baja a TDDI-nek tavaly nyáron le állt az osztrák A9-es pályán. Adagoló vezérlő elektronika meg adta magát. De meg csináltattam azóta jó de egy kicsit tartok tőle. Jobb lesz neki othol. Ezert szeretnék egy másikat egy brutál 2,2-est.
Annyira azert nem brutal az a 150 loero, de azert halados, az ketsegtelen. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12119 Dátum: 2011.09.06 kedd, 09:30:02 » |
|
Elmegy a turbonyomás valahol, vagy ereszt valahol valamelyik bilincs vagy ami gyakoribb van egy kezdődő turbócső repedésed ami még nincs megnyílva teljesen. Keress egy olajos foltot a tutrbócsövön.
hala a forumnak mar letoltottem a turbo cso rajzokat mivel 3 hete a turbocsovem ki volt repedve! szoval az cserelve van! lehet mas cso van kirepedve!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12120 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:12:45 » |
|
Annyira azert nem brutal az a 150 loero, de azert halados, az ketsegtelen.
AndyA
nem brutál de nem is 150 hanem 155 egészen pontosan
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #12121 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:30:11 » |
|
Nekem EUro IV-es 2.2 van ledugozva. Állítottak a mintavételezési ciklusidön a Miskolci Ford szervizben így nyáron kb 2-5ekm -ként hidegebb időben meg szinte soha se kell kiütni.
Én is említettem az embernek, hogy lehet-e állítani a mintavételezési időn, de ő nem találta meg így nem tudott állítani rajta. Pontosan nem tudod hol kell állítani rajta? Esetleg valakinek sikerült még? Mert én már 1-2 ezer km-nek is örülnék, mert most kb 100-200km-ként dob egy MIL-t.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #12122 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:37:28 » |
|
nem brutál de nem is 150 hanem 155 egészen pontosan
Ez attol fugg, hogy milyen loero. A nemet PS/magyar loero ill. az angol BHP nem pontosan ugyanannyi. A kW ertek azonos, de magyarul/nemetul 150 loero az, ami az angoloknal 155 BHP. De ugyanarrol a motorrol beszelunk, ez a lenyeg. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #12123 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:40:20 » |
|
nem brutál de nem is 150 hanem 155 egészen pontosan
Alvázszám alapján 150 lovas volt valóban nem 155 az etisben! Cimbimé is 150 lovas. Persze forgalmiba 114 kw van
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #12124 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:40:55 » |
|
Ez attol fugg, hogy milyen loero. A nemet PS/magyar loero ill. az angol BHP nem pontosan ugyanannyi. A kW ertek azonos, de magyarul/nemetul 150 loero az, ami az angoloknal 155 BHP. De ugyanarrol a motorrol beszelunk, ez a lenyeg. AndyA Így van
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #12125 Dátum: 2011.09.06 kedd, 10:44:10 » |
|
Mellesleg a pároméra 130 lovat ír a másik barátoméra meg 125 lovat az etis. Persze valóságban is jobb a mi autónk
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.06 kedd, 10:46:59 írta Trekxc »
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #12126 Dátum: 2011.09.06 kedd, 11:47:27 » |
|
Szerintem meg 155 lovas az. A német katalógus is így írja: 114 (155) bei 3.500. A 114 kW a metrikus lóerőben 155. Angol lóerőben meg 152,87. Mondjuk úgy, 153. De nem 150.
A 2,0-ból, ha igaz, van 125 lovas változat, svájci edisön. Ha a 130 metrikus lóerőt átszámoljuk angol lőerőre (bár svájc inkább a német vonalat követi, mind az ángolt), az 128,221, azaz 128. Ez nem 125. Szerintem arról van szó, hogy a szigorúbb svájci normák miatt visszavettek a lovakból.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #12127 Dátum: 2011.09.06 kedd, 11:54:56 » |
|
Szerintem meg 155 lovas az. A német katalógus is így írja: 114 (155) bei 3.500.
Te úgy kezeled ezt a német katalógus témát, mint valami Magyar Közlönyt.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #12128 Dátum: 2011.09.06 kedd, 11:58:27 » |
|
Te úgy kezeled ezt a német katalógus témát, mint valami Magyar Közlönyt. Nyilván... ez is egy forrás a sok közül. Vannak belső, hivatalos anyagaim is, és hibás. Innentől kezdve elég nehéz jó forrást találni. És azért írom le, honnan szedtem, mert az ember - ha precíz óhajt lenni - megjelöli a forrást.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #12129 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:02:32 » |
|
Ha a 130 metrikus lóerőt átszámoljuk angol lőerőre (bár svájc inkább a német vonalat követi, mind az ángolt), az 128,221, azaz 128. Ez nem 125. Szerintem arról van szó, hogy a szigorúbb svájci normák miatt visszavettek a lovakból.
Minden estere lényegtelen, de a 125 lóerős gép az magyar. Csak azt nem értem, hogy miért nem a valós érték jelenik meg a forgalmiban? Ugyanis neki 96kW van benne, mint nekünk?!
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #12130 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:08:47 » |
|
Minden estere lényegtelen, de a 125 lóerős gép az magyar. Csak azt nem értem, hogy miért nem a valós érték jelenik meg a forgalmiban? Ugyanis neki 96kW van benne, mint nekünk?! A teljesitmeny korlatozasa a nemeteknel szokas, mert ott van olyan, hogy 18-21 eves kor kozott a friss jogsis max. 110 pacis joszagot vezethet. Ez amugy .hu sem lenne tul nagy baromsag. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12131 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:32:26 » |
|
A teljesitmeny korlatozasa a nemeteknel szokas, mert ott van olyan, hogy 18-21 eves kor kozott a friss jogsis max. 110 pacis joszagot vezethet. Ez amugy .hu sem lenne tul nagy baromsag.
AndyA
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #12132 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:34:34 » |
|
111 - 92 =... Papiron hany paci is...? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12133 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:35:55 » |
|
111 - 92 =... Papiron hany paci is...? AndyA ma 6 óra matekon vagyok túl, az ilyen rejtvényeket hanyagoljuk
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
greco
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12134 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:57:27 » |
|
Sziasztok, 2 hete regeltem a fórumon. akkor még úgy gondoltam, hogy minden rendben a kocsival és csak azért regeltem , hogy legyek egy jó társaságban és kapjak infot ha szükséges. Azóta történt egymást. 1 héttel a regem után furcsa súrlódó hangra lettem figyelmes. Mivel visszaolvastam jó pár oldalt a turbonyomócsőre gondoltam egyből, de nem akartam hülyeséget kérdezni itt, ezért egyből a tettek mezejére léptem és a fórumon sokat javasolt Vik-et kerestem pü-ben, aki 2 napra rá megadta az elérhetőségét. Részleteket nem írok, mert felesleges, de azóta Vik-kel többször is találkoztam és beszéltem is telefonon , valamint ki lett cserélve a turbónyomócső és egyéb dolgok is! nagyon segítőkész srác és számomra hihetetlenül könnyen ment az egyeztetés Vik-kel. nagyon pozitív volt az egész dolog. Úgyhogy ezúton is köszönet neki és nektek is! EGR ledugózás is szóbakerült vele de ez már a next etap lesz most már a verda jól megy és elégedett vagyok Üdv, Greco
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #12135 Dátum: 2011.09.06 kedd, 16:45:27 » |
|
Sziasztok, 2 hete regeltem a fórumon. akkor még úgy gondoltam, hogy minden rendben a kocsival és csak azért regeltem , hogy legyek egy jó társaságban és kapjak infot ha szükséges. Azóta történt egymást. 1 héttel a regem után furcsa súrlódó hangra lettem figyelmes. Mivel visszaolvastam jó pár oldalt a turbonyomócsőre gondoltam egyből, de nem akartam hülyeséget kérdezni itt, ezért egyből a tettek mezejére léptem és a fórumon sokat javasolt Vik-et kerestem pü-ben, aki 2 napra rá megadta az elérhetőségét. Részleteket nem írok, mert felesleges, de azóta Vik-kel többször is találkoztam és beszéltem is telefonon , valamint ki lett cserélve a turbónyomócső és egyéb dolgok is! nagyon segítőkész srác és számomra hihetetlenül könnyen ment az egyeztetés Vik-kel. nagyon pozitív volt az egész dolog. Úgyhogy ezúton is köszönet neki és nektek is! EGR ledugózás is szóbakerült vele de ez már a next etap lesz most már a verda jól megy és elégedett vagyok Üdv, Greco vegyél a generátorra szabadonfutó tárcsát (tőlem...) mert berregni fog a segédszíj, ha még nem teszi.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12136 Dátum: 2011.09.06 kedd, 19:06:17 » |
|
vegyél a generátorra szabadonfutó tárcsát (tőlem...) mert berregni fog a segédszíj, ha még nem teszi. ezt Vik is javasolni fogja!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #12137 Dátum: 2011.09.06 kedd, 19:13:15 » |
|
Minden estere lényegtelen, de a 125 lóerős gép az magyar. Csak azt nem értem, hogy miért nem a valós érték jelenik meg a forgalmiban? Ugyanis neki 96kW van benne, mint nekünk?! ja enyém is 125-ös...
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
jancsoj
|
|
« Új hozzászólás #12138 Dátum: 2011.09.06 kedd, 19:50:58 » |
|
Meg az enyém is
|
|
|
Naplózva
|
2010. 2.0 TDCI 140 Le EX:2005 TDCI Ghia 130Le
|
|
|
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #12139 Dátum: 2011.09.06 kedd, 22:09:58 » |
|
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni.
1 hónapja vettem egy 2003 130 le mondeot TDCi.
A megvétel után 2 héttel elkezdett szarakodni. 1. Iden füstöl nagyobb gázadásnál (feketés füst) 2. 1700-1800 körüli fodrulaton kicsit megtorpan és ha huzamossabb ideig ebben a tartománybat tartom a fordulatszámot. Ingadozik az egyenletes járás gáztad-lassít (csak kicsit érzékelhetően) és közben a gyorsitási fázisban megint füstöl.
Ma cseréltem üzemanyagszűrőt, még azóta nem próbáltam, de a másikból sem jött ki számottevő kosz.
Mi lehet a gond. Eddíg nem volt hibakódom.!
Köszi a segítséget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12140 Dátum: 2011.09.06 kedd, 22:10:55 » |
|
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni.
1 hónapja vettem egy 2003 130 le mondeot TDCi.
A megvétel után 2 héttel elkezdett ***akodni. 1. Iden füstöl nagyobb gázadásnál (feketés füst) 2. 1700-1800 körüli fodrulaton kicsit megtorpan és ha huzamossabb ideig ebben a tartománybat tartom a fordulatszámot. Ingadozik az egyenletes járás gáztad-lassít (csak kicsit érzékelhetően) és közben a gyorsitási fázisban megint füstöl.
Ma cseréltem üzemanyagszűrőt, még azóta nem próbáltam, de a másikból sem jött ki számottevő kosz.
Mi lehet a gond. Eddíg nem volt hibakódom.!
Köszi a segítséget.
turbócsöveket nézd át
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #12141 Dátum: 2011.09.06 kedd, 22:45:24 » |
|
turbócsöveket nézd át Továbbá:szívósor tisztitás,EGR dugózás ha nincs még,légtömegmérő pucolás.légszürő csere.Csináltass egy diagot van-e benne tárolt hibakód.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #12142 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:07:41 » |
|
Továbbá:szívósor tisztitás,EGR dugózás ha nincs még,légtömegmérő pucolás.légszürő csere.Csináltass egy diagot van-e benne tárolt hibakód.
Köszi, Többen írják ezt az EGR dugózást. Ez mért jó? Nem növekszik meg így a fogyasztás, vagy nem fültöl jobban? Nem lesz ott tulnyomás ha ledugózom? Nem sokat értek a kocsikhoz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #12143 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:15:27 » |
|
Köszi, Többen írják ezt az EGR dugózást. Ez mért jó? Nem növekszik meg így a fogyasztás, vagy nem fültöl jobban? Nem lesz ott tulnyomás ha ledugózom? Nem sokat értek a kocsikhoz Nem jon vissza a kipufogogaz a szivooldalra, nem hordja tele korommal a szivocsovet es a motort. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
gabe
|
|
« Új hozzászólás #12144 Dátum: 2011.09.07 szerda, 18:42:53 » |
|
Köszi, Többen írják ezt az EGR dugózást. Ez mért jó? Nem növekszik meg így a fogyasztás, vagy nem fültöl jobban? Nem lesz ott tulnyomás ha ledugózom? Nem sokat értek a kocsikhoz Túlnyomás, na az van most is, meg lesz is - hála Istennek!
|
|
|
Naplózva
|
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
|
|
|
gabe
|
|
« Új hozzászólás #12145 Dátum: 2011.09.07 szerda, 18:48:29 » |
|
Ki foglalkozott a szervószíj feszítőgörgőjével? Vik szerint rondán néz ki és kezeltetni kéne...
|
|
|
Naplózva
|
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12146 Dátum: 2011.09.07 szerda, 20:26:59 » |
|
Ki foglalkozott a szervószíj feszítőgörgőjével? Vik szerint rondán néz ki és kezeltetni kéne...
áj. volt egy cikk is róla a wikiben. de kérd el az anyagot Trekx-től!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
gabe
|
|
« Új hozzászólás #12147 Dátum: 2011.09.07 szerda, 21:18:51 » |
|
áj. volt egy cikk is róla a wikiben. de kérd el az anyagot Trekx-től! Nekem is úgy rémlett, hogy te ástad bele magadat a görgő témába...
|
|
|
Naplózva
|
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
|
|
|
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
|
|
« Új hozzászólás #12148 Dátum: 2011.09.07 szerda, 21:22:57 » |
|
Túlnyomás, na az van most is, meg lesz is - hála Istennek! Köszi akkor kezdem érteni meg olvasgattam is a fórumban. De még azt nem tudom dugozzak vagy ne dugozzak. Mert azért találok olyanokat is akik dugózatlanul is jól megvannak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #12149 Dátum: 2011.09.07 szerda, 21:25:38 » |
|
áj. volt egy cikk is róla a wikiben. de kérd el az anyagot Trekx-től! "Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás - TDCi Mk3 tdci Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás Hogyan oldjuk meg a szervószíjfeszítő javítását 40 eFt helyett 6-7 eFt-ból örökre: A szervószíjfeszítőn rendszerint a csapágy adja meg magát a görgőben. Külön görgőt nem kapni, de még ha lehetne is másikkal pótolni, akkor is kicsit gyenge a csapágyazása. Ezért érdemes egy olyan méretű csapágyra cserélni a görgőt, aminek egyeznek a méretei a görgőével. Ezt a görgőt tökéletesen lehet helyettesíteni egy ugyanilyen méretű csapággyal. A csapágy típusa B17-116 c3-c5-ig.A csapágy pontos méretei: átmérő 52 mm, szélessége 18 mm, belső átmérő 17 mm. Plusszban kell a feszítő és a traverz közé tenni egy 2 mm-es nagy alátétet, hogy a szíj a csapágy közepén fusson. Ez a csapágy egy preciziós, hosszú élettartamú csapágy (általában meg kell rendelni, mert elég ritka tipus). Ezt a csapágyat cserélve nem kell többet megvenni 40 000 Ft-ért a feszítőt. Jó szerelgetést kíván Alf!" AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|