Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:41:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14645856 alkalommal)
0 Felhasználó és 124 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13950 Dátum: 2011.11.22 kedd, 08:09:31 »

Figyu csak.1-4-ig nincs bajom.Megy mint egy marha (igaz most füstöl).De már 5-töl nem nagyon gyorsul meg mint írtam az előbb gondolkodik aztán gyorsul.
A TDDI mondim 5-ben le gyorsulja.

Akkor ott valami nagyon nem kerek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13951 Dátum: 2011.11.22 kedd, 08:10:24 »

És kardánalagutat vágsz a kipufogórendszer mellé?  wave

A kipu elmegy majd masfele. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13952 Dátum: 2011.11.22 kedd, 08:13:16 »

Ugy nez ki, odavan a csillapito olajpatronja a generator szijfeszitojeben. Erdemes csak a patront cserelni (lehet kulon kapni vadi ujat), vagy jobb egyben az egesz feszitot? Hasznalt peldany is jo lehet, vagy mindenkeppen uj legyen?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13953 Dátum: 2011.11.22 kedd, 08:43:01 »

Ugy nez ki, odavan a csillapito olajpatronja a generator szijfeszitojeben. Erdemes csak a patront cserelni (lehet kulon kapni vadi ujat), vagy jobb egyben az egesz feszitot? Hasznalt peldany is jo lehet, vagy mindenkeppen uj legyen?

AndyA
Az csak egy sima rugó vagy tévedek?
Lehet külön is cserélni.  eljen és én csak újat tennék fel.
Mivel 126.900-nál kapott egy új SKF feszítőt sztm a görgő az biztosan jó még  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13954 Dátum: 2011.11.22 kedd, 08:55:04 »

A kipu elmegy majd masfele. Smiley

AndyA
Az utastéren keresztül a csomagtartóba.... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13955 Dátum: 2011.11.22 kedd, 09:17:59 »

Az csak egy sima rugó vagy tévedek?
Lehet külön is cserélni.  eljen és én csak újat tennék fel.
Mivel 126.900-nál kapott egy új SKF feszítőt sztm a görgő az biztosan jó még  worship

Az egy lengescsillapito, csak piciben, nem siman egy rugo. Mondjuk erdekes, hogy 35 ezer km alatt kidurrant. Majd meglatjuk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13956 Dátum: 2011.11.22 kedd, 09:19:17 »

Az egy lengescsillapito, csak piciben, nem siman egy rugo. Mondjuk erdekes, hogy 35 ezer km alatt kidurrant. Majd meglatjuk.

AndyA
Igen érdekes pláne, hogy szabadonfutósított  falbav
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13957 Dátum: 2011.11.22 kedd, 09:25:26 »

Sziasztok !

Nem rég meglett életem első autója, egy MKIII - as, TDCI 115 lovas Mondeo (2005 / 5). Előtte 'alaposan' utánaolvastam mindennek, amit találtam és a fogyasztásom eddig elég durvának tűnik az olvasottak alapján.

Javarészt Győr - Budapest - Pécs vonalon használom, inkább Győr - Budapest jelenleg. Tehát minimális város mindkét oldalon és köztük megyek többet inkább. Egy alkalommal teletankoltam (pontosan nem tudom mennyi volt benne, de már világított a benzinszint jelző lámpa).

Most 434 km - t mentem vele eddig, és a szintjelző kb. 1/4 - ét mutatja a tele tanknak. Normális ez ? Vagy ennyit számít, hogy tél van ?

A másik : a klíma azt olvastam növeli a fogyasztást. Csak fűteni szeretnék, de akkor is bekapcsol ugye a klíma. Ha az AC gombot megnyomom, akkor A/C és ECO között tudok váltogatni. Most ECO-n van. Ez pontosan mit is takar ?


Köszönöm előre is, ha valaki 'megokosít'.  worship
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13958 Dátum: 2011.11.22 kedd, 09:30:54 »

Sziasztok !

Mennyivel tolod a pályán?
Amennyiben betartod a 130-as határt akkor sokat fogyaszt a gép.
Az eco mód azt jelenti, hogy nem kapcsolja be a klíma kompresszort. Szvsz télen amennyiben nem extra párás az idő fölösleges a klímakompresszort is hajtania a motornak. Max havonta 2x kapcsolnám be 5-10 percre, hogy a rendszer járatódjon  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13959 Dátum: 2011.11.22 kedd, 09:36:22 »

Mennyivel tolod a pályán?
Amennyiben betartod a 130-as határt akkor sokat fogyaszt a gép.
Az eco mód azt jelenti, hogy nem kapcsolja be a klíma kompresszort. Szvsz télen amennyiben nem extra párás az idő fölösleges a klímakompresszort is hajtania a motornak. Max havonta 2x kapcsolnám be 5-10 percre, hogy a rendszer járatódjon  eljen

Miért fogyaszt többet, ha 130-cal megyek ?  szomoru1 Egyébként 140 körül szokott az átlag lenni (130 - 150 között megyek, kb. innen az érték). Picit többel megyek, mint 130, de nem szoktam nagyon túllépni, nem szeretnék a fa alá pár borítékot. Smiley

Akkor az ECO módot használom, valami hasonlót olvastam / gondoltam, de nem voltam biztos benne, köszi !
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13960 Dátum: 2011.11.22 kedd, 09:41:08 »

Miért fogyaszt többet, ha 130-cal megyek ?  szomoru1 Egyébként 140 körül szokott az átlag lenni (130 - 150 között megyek, kb. innen az érték). Picit többel megyek, mint 130, de nem szoktam nagyon túllépni, nem szeretnék a fa alá pár borítékot. Smiley

Akkor az ECO módot használom, valami hasonlót olvastam / gondoltam, de nem voltam biztos benne, köszi !
Félreértettél  Wink
Amennyiben 130-al jársz pályán akkor ~850-900km -rt szvsz el kell mennie egy dízel mondinak.  eljen
150-él már inkább ~800km ez a hatótáv.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13961 Dátum: 2011.11.22 kedd, 09:49:46 »

Félreértettél  Wink
Amennyiben 130-al jársz pályán akkor ~850-900km -rt szvsz el kell mennie egy dízel mondinak.  eljen
150-él már inkább ~800km ez a hatótáv.


Azért volt fura, nem is értettem, sry.   nyes

Hát ez az ! 58 liter körül van a tank elvileg. Ha arányosan számolom tovább a mostani fogyasztás mellett, akkor jó, ha 570 km-t el tudok menni és akkor az utolsó benzincseppet is elhasználtam. Ráadásul az út nagy részét végig pályán teszem meg. Nem vezetek padlógázzal sosem, és nagyon dinamikusan sem, próbálom óvatosan hajtani, de valami akkor sem stimmel szerintem ...
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13962 Dátum: 2011.11.22 kedd, 09:58:55 »

Azért volt fura, nem is értettem, sry.   nyes

Hát ez az ! 58 liter körül van a tank elvileg. Ha arányosan számolom tovább a mostani fogyasztás mellett, akkor jó, ha 570 km-t el tudok menni és akkor az utolsó benzincseppet is elhasználtam. Ráadásul az út nagy részét végig pályán teszem meg. Nem vezetek padlógázzal sosem, és nagyon dinamikusan sem, próbálom óvatosan hajtani, de valami akkor sem stimmel szerintem ...

Nemegeccer, lassan gepeld, hogy biztos megertsem: benzines vagy dizel a gep?

Benzinesnek az 570 km palyan nem feltetlenul jo, de volt mar rosszabb is, plane, ha neha kened 150-nel is.

Dizellel en most tartok 1/4 tanknal (egyebkent kevesebbet mutat, mint amennyi tenyleg van benne), es most mentem eddig korantsem idealis palyakorulmenyek kozott 600 km-t tempomat 135-tel. Mondjuk ez 2.2-es, az is igaz, de az par decit szamit csak a fogyasztasban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13963 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:02:51 »

Nemegeccer, lassan gepeld, hogy biztos megertsem: benzines vagy dizel a gep?
Benzinesnek az 570 km palyan nem feltetlenul jo, de volt mar rosszabb is, plane, ha neha kened 150-nel is.
Dizellel en most tartok 1/4 tanknal (egyebkent kevesebbet mutat, mint amennyi tenyleg van benne), es most mentem eddig korantsem idealis palyakorulmenyek kozott 600 km-t tempomat 135-tel. Mondjuk ez 2.2-es, az is igaz, de az par decit szamit csak a fogyasztasban.
AndyA

Szia !

Jogos, ez kimaradt. Cheesy Dízelem van. Néha mentem 150-et, de azt javarészt csak előzéskor és nem túl gyakran. Valahogy soknak érzem akkor is, több, mint 8,3 literes fogyasztás jön ki, ha a jelen adatok alapján számolok. Ha 600 km-nél tartanék 1/4 - es szintjelzésnél nem is szívnám a fogam. De 430 valamennyinél ... méga ha kevesebbet is mutat, de ennyivel ? Smiley Persze tudnék egy olyat próbálni gondolom, hogy teljesen telerakom, megyek vele 100, 200 km - t, megint telerakom teljesen és akkor megvan mennyi fogyott el, de ez most így szemre is nagyon nagy fogyasztás.

Igazából arra voltam kíváncsi, hogy lehet-e valami fizikális problémája a kocsinak.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.22 kedd, 10:06:09 írta wyzard » Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13964 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:06:10 »

Nemegeccer, lassan gepeld, hogy biztos megertsem: benzines vagy dizel a gep?

Benzinesnek az 570 km palyan nem feltetlenul jo, de volt mar rosszabb is, plane, ha neha kened 150-nel is.

Dizellel en most tartok 1/4 tanknal (egyebkent kevesebbet mutat, mint amennyi tenyleg van benne), es most mentem eddig korantsem idealis palyakorulmenyek kozott 600 km-t tempomat 135-tel. Mondjuk ez 2.2-es, az is igaz, de az par decit szamit csak a fogyasztasban.

AndyA

Na igen.

Igaz, hogy az enyém csak 130lovas de folyamatos óra szerinti 140-es tempomattal (Bud-Vir sziget 656km) negyedtankig (kicsit fölötte szokott maradni) megy le a mutató...
4 emberrel full csomival...

Most ha jól emlékszem 600km körül van benne, és kicsivel van a féltank alatt a mutató, de innen rohamosan csökkenni fog, mert nem megyünk vidékre, csak pesti araszolgatás lesz karácsonyig...

Szerintem az az 570km a 115lovas dízellel nagyon kevéske...
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.22 kedd, 10:09:05 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13965 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:27:52 »

Na igen.

Igaz, hogy az enyém csak 130lovas de folyamatos óra szerinti 140-es tempomattal (Bud-Vir sziget 656km) negyedtankig (kicsit fölötte szokott maradni) megy le a mutató...
4 emberrel full csomival...

Most ha jól emlékszem 600km körül van benne, és kicsivel van a féltank alatt a mutató, de innen rohamosan csökkenni fog, mert nem megyünk vidékre, csak pesti araszolgatás lesz karácsonyig...

Szerintem az az 570km a 115lovas dízellel nagyon kevéske...

Hát ez az, szerintem is kevéske. Mit lehet tenni, hogy kiderüljön a turpisság ?
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #13966 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:35:24 »

Hát ez az, szerintem is kevéske. Mit lehet tenni, hogy kiderüljön a turpisság ?

Ne ennyire sajna nem vagyok okos...  vigyor3 worship
Nem tudom, hogy mi lehet, de vannak itt akik okosabbak, egy kis türelmet és ha olvassák a problémádat, biztos lesz aki tud tanácsot adni.  worship eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #13967 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:35:39 »

Hát ez az, szerintem is kevéske. Mit lehet tenni, hogy kiderüljön a turpisság ?
Lehet az, hogy korábban benzines autód volt? Mivel gyakran elszólod magad: "benzinszint", "benzincsepp"...stb.
Akik benzinesről váltanak dízelre gyakran hozzák magukkal a berögződést, amit a benzinmotor megkívánt: túlpörgetik, 2000 felett váltanak el, vagy 3000-ig pörgetik ha előznek,...stb. stb....
Dízelnél már nyugodtan feljebb válthatsz 1800 fordulatnál! Merthogy akörül már leadja a max. nyomatékát!
20-25 %-ot jelent a fogyasztásban, ha valaki nem használja ki a dízelben lévő lehetőségeket.
Láttam olyat, hogy a dízelt húzatták, túráztatták, mert a tudatalattiból jön. Na azoknak van túl nagy fogyasztásuk, és persze nem is értik wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.22 kedd, 10:43:18 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13968 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:37:04 »

Hát ez az, szerintem is kevéske. Mit lehet tenni, hogy kiderüljön a turpisság ?

Lyukas, kifujo turbocso is lehet. Mennyire fustol, ha kicsit odalepsz neki?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13969 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:43:04 »

Lehet az, hogy korábban benzines autód volt? Mivel gyakran elszólod magad: "benzinszint", "benzincsepp"...stb.
Akik benzinesről váltanak dízelre gyakran hozzák magukkal a berögződést, amit a benzinmotor megkívánt: túlpörgetik, 2000 felett váltanak el, vagy 3000-ig pörgetik ha előznek,...stb. stb....
Dízelnél már nyugodtan feljebb válthatsz 1800 fordulatnál!
Merthogy akörül már leadja a max. nyomatékát! Láttam olyat, hogy a dízelt húzatták, túráztatták ész nélkül, amikor nem is kell. Na azoknak van túl nagy fogyasztásuk, és persze nem is értik wave

Benzinest használtam igen, azért keverem az üzemanyagokat, sry.  A gázolajra gondolok valójában. worship

Nem huzatom túl, ezt próbáltam a 'nem dinamikus' vezetési stílussal leírni. Már a nagyon rövid 1-esnél éreztem, hogy itt nem nagyon lehet sokáig pörgetni váltás előtt. Szép nyugisan vezetek, váltok, ez szerintem nem lehet gond, de köszönöm a tippet, próbálok figyelni majd rá.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #13970 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:44:47 »

Benzinest használtam igen, azért keverem az üzemanyagokat, sry.  A gázolajra gondolok valójában. worship

Nem huzatom túl, ezt próbáltam a 'nem dinamikus' vezetési stílussal leírni. Már a nagyon rövid 1-esnél éreztem, hogy itt nem nagyon lehet sokáig pörgetni váltás előtt. Szép nyugisan vezetek, váltok, ez szerintem nem lehet gond, de köszönöm a tippet, próbálok figyelni majd rá.
Oké, de még így is sok a fogyid. Nem lyukas a tank?  hehe
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13971 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:45:19 »

Lehet az, hogy korábban benzines autód volt? Mivel gyakran elszólod magad: "benzinszint", "benzincsepp"...stb.
Akik benzinesről váltanak dízelre gyakran hozzák magukkal a berögződést, amit a benzinmotor megkívánt: túlpörgetik, 2000 felett váltanak el, vagy 3000-ig pörgetik ha előznek,...stb. stb....
Dízelnél már nyugodtan feljebb válthatsz 1800 fordulatnál! Merthogy akörül már leadja a max. nyomatékát!
20-25 %-ot jelent a fogyasztásban, ha valaki nem használja ki a dízelben lévő lehetőségeket.
Láttam olyat, hogy a dízelt húzatták, túráztatták, mert a tudatalattiból jön. Na azoknak van túl nagy fogyasztásuk, és persze nem is értik wave

Ez nem az autopalya egyenletes tempo, hacsak nem negyesben megy vele 130-at folyamatosan. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13972 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:46:47 »

Lyukas, kifujo turbocso is lehet. Mennyire fustol, ha kicsit odalepsz neki?

AndyA

Ez nagyon jó kérdés, meló után ránézek. amire emlékszem, hogy gumicserénél, mikor jártak fel a padra a szervízes urak, akkor egy erősebb gázfröccsel mentek fel rá, ott egy nagyon picit fekete volt a füst, de különösebben nem füstölt, nem volt mennyiségre sok. Elnézést a laikus megfogalmazásért, nem nagyon értek a járművekhez (ha eddig nem derült volna ki.   vigyor3)
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13973 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:54:52 »

Ez nagyon jó kérdés, meló után ránézek. amire emlékszem, hogy gumicserénél, mikor jártak fel a padra a szervízes urak, akkor egy erősebb gázfröccsel mentek fel rá, ott egy nagyon picit fekete volt a füst, de különösebben nem füstölt, nem volt mennyiségre sok. Elnézést a laikus megfogalmazásért, nem nagyon értek a járművekhez (ha eddig nem derült volna ki.   vigyor3)

Most hangzott el par hozzaszolassal ezelott: negyesben letekert ablaknal odalepsz neki, ha nagyon porszivohangja van, alighanem kifuj a turbocso. Vegig kell nezni a csoveket, hogy valahol van-e rajta poros-olajos resz, ott lesz a szakadas.

De lehet romma koszolodott EGR-szelep is, lehet bedoglott EGR is, ami nem csuk vissza teljesen magas teljesitmenynel stb. Korul kellene nezni kicsit az autot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13974 Dátum: 2011.11.22 kedd, 11:09:32 »

Most hangzott el par hozzaszolassal ezelott: negyesben letekert ablaknal odalepsz neki, ha nagyon porszivohangja van, alighanem kifuj a turbocso. Vegig kell nezni a csoveket, hogy valahol van-e rajta poros-olajos resz, ott lesz a szakadas.

De lehet romma koszolodott EGR-szelep is, lehet bedoglott EGR is, ami nem csuk vissza teljesen magas teljesitmenynel stb. Korul kellene nezni kicsit az autot.

AndyA

Mindenképpen így lesz, köszönöm a segítségeket !  worship
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13975 Dátum: 2011.11.22 kedd, 11:12:03 »

Mindenképpen így lesz, köszönöm a segítségeket !  worship

Delutan-estefele nezz vissza, most napkozben van, mindenki dolgozik (en is Smiley), lesznek meg hozzaszolok, azt hiszem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #13976 Dátum: 2011.11.22 kedd, 11:16:09 »

Delutan-estefele nezz vissza, most napkozben van, mindenki dolgozik (en is Smiley), lesznek meg hozzaszolok, azt hiszem.

AndyA

Rendben, köszönöm, addig megnézem, amit tudok.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13977 Dátum: 2011.11.22 kedd, 16:23:55 »

Sziasztok !

Nem rég meglett életem első autója, egy MKIII - as, TDCI 115 lovas Mondeo (2005 / 5). Előtte 'alaposan' utánaolvastam mindennek, amit találtam és a fogyasztásom eddig elég durvának tűnik az olvasottak alapján.

Javarészt Győr - Budapest - Pécs vonalon használom, inkább Győr - Budapest jelenleg. Tehát minimális város mindkét oldalon és köztük megyek többet inkább. Egy alkalommal teletankoltam (pontosan nem tudom mennyi volt benne, de már világított a benzinszint jelző lámpa).

Most 434 km - t mentem vele eddig, és a szintjelző kb. 1/4 - ét mutatja a tele tanknak. Normális ez ? Vagy ennyit számít, hogy tél van ?

A másik : a klíma azt olvastam növeli a fogyasztást. Csak fűteni szeretnék, de akkor is bekapcsol ugye a klíma. Ha az AC gombot megnyomom, akkor A/C és ECO között tudok váltogatni. Most ECO-n van. Ez pontosan mit is takar ?


Köszönöm előre is, ha valaki 'megokosít'.  worship
A fűtéshez mért kell megnyomni a klímakapcsolót?Továbbá ha párás az ablak és leszeretnéd a párát szedni akkor megnyomod az üveg jelü gombot az bekapcsolja a klímát és ha kész ajkkor off-al kikapcsolod és megint csak meleg lesz ha előtte bekapcsoltad a fűtést.Ismerős úgyjárt,hogy akkor is kapcsolgatott a klíma mikor a kapcsolóval nem volt bekapcsolva.Valami elektronikai hiba volt.Aztán a szokásos dplgok:EGR dugózás szívósor pucolás légszürő mikor volt cserélve?.Ezekbe a dolgokba majd beletanulsz.A tipust tedd ki aláírásba.A turbó csöveket nézd át ahogy más is ajánlotta.Most,hogy hidegebb van a fogyi nőni fog de nem ennyivel mint neked.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13978 Dátum: 2011.11.22 kedd, 18:13:15 »

Sziasztok.Egy kérdés:hol van még egy turbócső a 2,2-sen.Egyet látok azt ami az egr nél van de a másik az a motot alatt lehet?Legalábbis azt gondolom.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13979 Dátum: 2011.11.22 kedd, 18:23:58 »

Sziasztok.Egy kérdés:hol van még egy turbócső a 2,2-sen.Egyet látok azt ami az egr nél van de a másik az a motot alatt lehet?Legalábbis azt gondolom.
6 db van, a turbótól indul lefelé, körbe megy a motor alatt az intercooler szemből jobb oldaláig, onnét a MAP szenzort tartalmazó fémkönyökön keresztül torkollik be a függőleges, egr-re menő csőbe.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13980 Dátum: 2011.11.22 kedd, 18:29:21 »

És melyik repedhet szét?


6 db van, a turbótól indul lefelé, körbe megy a motor alatt az intercooler szemből jobb oldaláig, onnét a MAP szenzort tartalmazó fémkönyökön keresztül torkollik be a függőleges, egr-re menő csőbe.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13981 Dátum: 2011.11.22 kedd, 18:35:12 »

És melyik repedhet szét?


általában az egr-re menő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13982 Dátum: 2011.11.22 kedd, 18:39:51 »

Sziasztok.Egy kérdés:hol van még egy turbócső a 2,2-sen.Egyet látok azt ami az egr nél van de a másik az a motot alatt lehet?Legalábbis azt gondolom.
FAQ -> MK3 turbócsőrepedés. ott találsz képet, hogy hol mennek a csövek ha MMT6-os váltód van Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13983 Dátum: 2011.11.22 kedd, 18:57:22 »

És melyik repedhet szét?


mind.
Leggyakrabban az egr előtti megy szét.Nekem szétment a gyáriból a cooler előtti és utáni is.Az egyik srácnak,meg a motor alatti rövid.De eltud pukkanni közbvetlenül a turbó után is,mert ott még bitangforró a cucc.
Szóval szinte bárhol lehet a lik!Keress olajfoltot a csövek környékén!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13984 Dátum: 2011.11.22 kedd, 18:58:47 »

mind.
Leggyakrabban az egr előtti megy szét.Nekem szétment a gyáriból a cooler előtti és utáni is.Az egyik srácnak,meg a motor alatti rövid.De eltud pukkanni közbvetlenül a turbó után is,mert ott még bitangforró a cucc.
Szóval szinte bárhol lehet a lik!Keress olajfoltot a csövek környékén!
nekem a cooler előttit meg ledobta vigyor3 szépet pukkant 1,7-en nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13985 Dátum: 2011.11.22 kedd, 19:49:51 »

üdv.ma probálgattam a mo diag programot kicsit.van rajta gyorsulásmérö is meg teljesitménymérö,és fogyasztásmérö is.a gyorsulásmérö igen tuti.10.71 alá nem igen tudtam vinni mert kicsit csusznak a gumik,nem tapadnak rendesen.és elrug.a teljesitménymérö kicsit fura mert azt irta ki hogy 241 kw... :)mondom mim van?ferrari? Smiley de a gyursulásmérö az tuti.be lehet rajt állitani a kezdö és a mérni kivánt sebesség végét.ha elindulsz,akkor elindul az ora is...
csak ugy gondoltam leirom... Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13986 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:29:11 »

nekem a cooler előttit meg ledobta vigyor3 szépet pukkant 1,7-en nyes
Ne tudd meg milyen vastag az 1.8baros turbocso Undecided
Naplózva
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #13987 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:38:25 »

Sziasztok!

Nekem is lenne kérdésem. Ma én is "boldog" (legalábbis remélem) tulajdonosa lettem egy 2.2 kombinak.A kérdésem a következő. Úgy néz ki mintha lenne benne tempomat.Legalábbis a kormányon jobb oldalon ott "+" -" jel és a reset. Amikor ráadom a gyújtást, a műszerfal bal oldali kijelzőjén pár másodperce előbukkan a tempomat jel, aztán jön a szokásos, figyi, vagy km jelzés.
Viszont ha megyek vele, ott nem tudom bekapcsolni, hiába nyomom a "+"-" jelet...Kormány csere lehetett???VAgy valamit cseréltek benne, vagy valami miatt nem működik????Szervízben rádugják a masinát, és kiderül?Huh???
Köszi.
JAh és még valami.A gyári és az utólag beépített xenon is olyan mint egy vetítőlencse????MErt nekem gyanús, hogy az enyém csak utólag épített.Pl nincs fényszórómosó...LEgalábbis nem találtam.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13988 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:43:56 »

Ne tudd meg milyen vastag az 1.8baros turbocso Undecided
mert milyen vastag?? wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #13989 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:44:59 »

Sziasztok!

Nekem is lenne kérdésem. Ma én is "boldog" (legalábbis remélem) tulajdonosa lettem egy 2.2 kombinak.A kérdésem a következő. Úgy néz ki mintha lenne benne tempomat.Legalábbis a kormányon jobb oldalon ott "+" -" jel és a reset. Amikor ráadom a gyújtást, a műszerfal bal oldali kijelzőjén pár másodperce előbukkan a tempomat jel, aztán jön a szokásos, figyi, vagy km jelzés.
Viszont ha megyek vele, ott nem tudom bekapcsolni, hiába nyomom a "+"-" jelet...Kormány csere lehetett???VAgy valamit cseréltek benne, vagy valami miatt nem működik????Szervízben rádugják a masinát, és kiderül?Huh???
Köszi.
JAh és még valami.A gyári és az utólag beépített xenon is olyan mint egy vetítőlencse????MErt nekem gyanús, hogy az enyém csak utólag épített.Pl nincs fényszórómosó...LEgalábbis nem találtam.
A bal oldalon van ON és OFF kapcsoló. Előbb itt kapcsold be, majd a jobb oldalon SET és onnantól tartani fogja a sebességet. Fékre, kuplungra kikapcsol. Jobb kéznél + és - gyorsít / lassít, SET/RESTORE be-/kikapcsol.

A gyári xenon vetítőlencsés, az utólagos nem. Lehet, hogy törve volt az első lökhárító és fényszórómosó nélkülit raktak fel, de az is lehet, hogy gyári xenont utólag építettek be.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.22 kedd, 20:47:55 írta arrabonus » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13990 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:45:39 »

Sziasztok!

Nekem is lenne kérdésem. Ma én is "boldog" (legalábbis remélem) tulajdonosa lettem egy 2.2 kombinak.A kérdésem a következő. Úgy néz ki mintha lenne benne tempomat.Legalábbis a kormányon jobb oldalon ott "+" -" jel és a reset. Amikor ráadom a gyújtást, a műszerfal bal oldali kijelzőjén pár másodperce előbukkan a tempomat jel, aztán jön a szokásos, figyi, vagy km jelzés.
Viszont ha megyek vele, ott nem tudom bekapcsolni, hiába nyomom a "+"-" jelet...Kormány csere lehetett???VAgy valamit cseréltek benne, vagy valami miatt nem működik????Szervízben rádugják a masinát, és kiderül?Huh???
Köszi.
JAh és még valami.A gyári és az utólag beépített xenon is olyan mint egy vetítőlencse????MErt nekem gyanús, hogy az enyém csak utólag épített.Pl nincs fényszórómosó...LEgalábbis nem találtam.
dobj egy fotót a kocsi elejéről és megmondom, hogy gyári-e Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13991 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:45:46 »

Sziasztok!

Nekem is lenne kérdésem. Ma én is "boldog" (legalábbis remélem) tulajdonosa lettem egy 2.2 kombinak.A kérdésem a következő. Úgy néz ki mintha lenne benne tempomat.Legalábbis a kormányon jobb oldalon ott "+" -" jel és a reset. Amikor ráadom a gyújtást, a műszerfal bal oldali kijelzőjén pár másodperce előbukkan a tempomat jel, aztán jön a szokásos, figyi, vagy km jelzés.
Viszont ha megyek vele, ott nem tudom bekapcsolni, hiába nyomom a "+"-" jelet...Kormány csere lehetett???VAgy valamit cseréltek benne, vagy valami miatt nem működik????Szervízben rádugják a masinát, és kiderül?Huh???
Köszi.
JAh és még valami.A gyári és az utólag beépített xenon is olyan mint egy vetítőlencse????MErt nekem gyanús, hogy az enyém csak utólag épített.Pl nincs fényszórómosó...LEgalábbis nem találtam.

A tempomatot az On gombal kell bekapcsolni.
Azután 40 km/h felett a + - al.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13992 Dátum: 2011.11.22 kedd, 21:32:26 »

Azt nem mondtam,hogy a TDDI-ben cseréltem a vezérlést.DE az autót már úgy vettem hogy csörgött mint az állat.Mentem vele 100000km-tert utánna csere.DE már ezt írtam valahol.Nem a láncnak volt baja hanem a feszítőnek meg a csúszkáknak.DE azóta elment ismét kb100000km-tert és nem csörög.


Itt nem túl sokan cseréltek eddig vezérlést. Valami 400e kilométer után kell. Bevallottan kevés autóban van annyi.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13993 Dátum: 2011.11.23 szerda, 07:02:05 »

JAh és még valami.A gyári és az utólag beépített xenon is olyan mint egy vetítőlencse????MErt nekem gyanús, hogy az enyém csak utólag épített.Pl nincs fényszórómosó...LEgalábbis nem találtam.
Még az is egy jó módszer, ha megnézed, hogy állítható-e belülről a fényszóró magassága?! Amennyiben igen akkor szintén utólagos xenon.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #13994 Dátum: 2011.11.23 szerda, 07:38:17 »

Még az is egy jó módszer, ha megnézed, hogy állítható-e belülről a fényszóró magassága?! Amennyiben igen akkor szintén utólagos xenon.

Magasság állító az van.Ott van a műszerfal fényerő állító felett.Viszont teljesen hatástalan.Ezek szerint, utólagosan lett beépítve a gyári?A tempomat működik.
Képet hogyan tudok beszúrni???
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13995 Dátum: 2011.11.23 szerda, 07:44:53 »

Magasság állító az van.Ott van a műszerfal fényerő állító felett.Viszont teljesen hatástalan.Ezek szerint, utólagosan lett beépítve a gyári?A tempomat működik.
Képet hogyan tudok beszúrni???
Igen valszeg utólagos.

Képet töltsd fel ide és a kapott linket utána szúrd be a hozzászólásodhoz  eljen
http://www.kepfeltoltes.hu/
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13996 Dátum: 2011.11.23 szerda, 07:53:27 »

Igen valszeg utólagos.

Képet töltsd fel ide és a kapott linket utána szúrd be a hozzászólásodhoz  eljen
http://www.kepfeltoltes.hu/

Inkabb www.kephost.com. A kepfeltoltes mostanaban neha elegge lassucska.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13997 Dátum: 2011.11.23 szerda, 08:51:33 »

http://kepfeltoltes.hu/view/111123/FordMondeo_2007_RS3d_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

virtual..de szép. Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13998 Dátum: 2011.11.23 szerda, 09:17:11 »

Jol tudom, hogy a generator szijfeszitoje nem csak siman egy gumival burkolt rugo, hanem egy kis olajpatronos lengescsillapito elemnek is kell a rugo kozepeben lennie?

A 2.2 es a 2.0 TDCi kozott nincs kulonbseg, illetve az azonos motor miatt a Transithoz adott hasonlo cucc is azonos?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13999 Dátum: 2011.11.23 szerda, 09:45:15 »

A 2.2 es a 2.0 TDCi kozott nincs kulonbseg, illetve az azonos motor miatt a Transithoz adott hasonlo cucc is azonos?
AndyA
A transihoz is jó, meg a 2.2 és a 2.0 között szíjfeszítőben biztosan nincs különbség  eljen

http://www.nagyauto.hu/alkatresz-generatorszijfeszito-t478.html

« Utoljára szerkesztve: 2011.11.23 szerda, 09:51:42 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.