stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15300 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:32:47 » |
|
Sziasztok.Olvasgatom a hozzászólásokat és úgy érzem nekem konkrét dolgokat tudok az osztrák és a magyar dieselről. Nos akkor én dolgoztam Százhalombattán kb 1-évet és dolgoztam schwechatban kb 2és1/2-évet.A két finomító egy és ugyan az.Minden ugyan az csak a schwechati össze van zsúfolva.Az elő állítási technológia ugyan az.De az adalékok na abban van a titok és az örökös karban tartásokon.Otthol csak azt cserélik amit muszáj de a sógóroknál azt is ki kell cserélni aminek lejárt az ideje.Gondolok csövekre szűrőkre. A osztrák gázolajból sem eszik kevesebbet az autóm.Én minden hétvégén itt tankolok de nem múlt el az első indításkor történő rángatás és füstölés mint a ki költözött családnak(az előző lapon olvastam).A porlasztó csúcs probléma itt is megvan igaz nem olyan sűrűn mint nálunk. Ami valós az omv diesel idekint jobb minőségű. És van MOL is bizony csak nem sok.És sok oszták rendszámú MOL-os tartálykocsi jött az OMV-hez tölteni ugyan úgy mint nálunk.Meg veszi a sima dieselt és utána a saját adalékát bele rakja. Hát én ennyit tudok mondani.
Scwehatot nem a Dunaival kell összehasonlítani hanem a pozsonyi Slovnaftal mert a Dunaiban nincs petrolkémia. Amúgy meg a Scwehhati Nelson komplexitási indexe lényegesen alacsonyabb mint a battai vagy főleg a pozsonyi egységeké, ezért is és a MOL költséghatékonysága miatt (szerintem szarrágás mert kevesebb budget marad nekünk) kedvezőbb a termék előállítási díja mint az osztrákoknak. Ausztriában nincsenek MOL-os tankerek mert nem éri meg. Helyi osztrák tanker cégek szállítanak elsősorban Bécs és Graz körül a MOL depokból főleg nem MOL-os kutakba hanem helyi érdekeltségekbe. Saját hálózata a MOL-nak kint csak egy két MOL kút és Roth lánc Graz körül. A magam részéről jobban szeretem a Scwhati munkáinkat (de ez bármelyik osztrák vagy olasz megredelésünkre igaz) mert egyszerübb a technikájuk és többet fizetnek mint itthon a MOL. Számokat forgalmi adatokat mért értékeket nem írok mert nem írhatok, de most is látom őket. Legyen annyi elég, hogy kb. 20 éve megszoktam hogy mindig egy finomítóban van valahol az egyik irodám. Meggyőzni nem akarok senkit. Legyen ez hit kérdése. Én abban hiszek amit a VPN-en most is látok, ti higgyetek magatokban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #15301 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:41:49 » |
|
Scwehatot nem a Dunaival kell összehasonlítani hanem a pozsonyi Slovnaftal mert a Dunaiban nincs petrolkémia. Amúgy meg a Scwehhati Nelson komplexitási indexe lényegesen alacsonyabb mint a battai vagy főleg a pozsonyi egységeké, ezért is és a MOL költséghatékonysága miatt (szerintem szarrágás mert kevesebb budget marad nekünk) kedvezőbb a termék előállítási díja mint az osztrákoknak. Ausztriában nincsenek MOL-os tankerek mert nem éri meg. Helyi osztrák tanker cégek szállítanak elsősorban Bécs és Graz körül a MOL depokból főleg nem MOL-os kutakba hanem helyi érdekeltségekbe. Saját hálózata a MOL-nak kint csak egy két MOL kút és Roth lánc Graz körül. A magam részéről jobban szeretem a Scwhati munkáinkat (de ez bármelyik osztrák vagy olasz megredelésünkre igaz) mert egyszerübb a technikájuk és többet fizetnek mint itthon a MOL. Számokat forgalmi adatokat mért értékeket nem írok mert nem írhatok, de most is látom őket. Legyen annyi elég, hogy kb. 20 éve megszoktam hogy mindig egy finomítóban van valahol az egyik irodám. Meggyőzni nem akarok senkit. Legyen ez hit kérdése. Én abban hiszek amit a VPN-en most is látok, ti higgyetek magatokban. ;
Vagyis közel vagy tűzhöz?
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #15302 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:44:37 » |
|
Vagyis közel vagy tűzhöz?
jobb, ha vigyáz azzal a tűzzel.. Tűz és robbanásveszély!
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15303 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:45:11 » |
|
Vagyis közel vagy tűzhöz?
Azt a szót hogy Tűz mi nagyon nem szeretjük
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #15304 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:49:49 » |
|
Azt a szót hogy Tűz mi nagyon nem szeretjük nem úgy gondoltam hogy malacot pörzsöltök az udvaron vagy szín alatt
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15305 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:56:31 » |
|
nem úgy gondoltam hogy malacot pörzsöltök az udvaron vagy szín alatt én nem a tűzhöz én a munkához vagyok közel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
balko
|
|
« Új hozzászólás #15306 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:00:05 » |
|
Üdv! Merre lakik a MAF?
|
|
|
Naplózva
|
2002 TDCI ford mondeo 130le
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #15307 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:01:12 » |
|
Üdv! Merre lakik a MAF? a légszűrő házon
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #15308 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:01:53 » |
|
Üdv! Merre lakik a MAF? a légszűrőházon túl, ott ahol a... szóval a légszűrőház és a turbó közti gumicsőben, felülről 2 torx csavar fogja, és vezetékek lógnak ki belőle
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15309 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:03:22 » |
|
jobb, ha vigyáz azzal a tűzzel.. Tűz és robbanásveszély! Konkrétan itt a TDCi topicban gázolajról lehet szó ami egy ideális üzemanyag mert "C" tűveszélyességi besorolású. Jóval biztonságosabb mint a benzin. Robbanni azt nagyon nem szeret a benzinnel ellentétben de égni azt tud ez is. Sajnos az új környezetvédelmi dili a biokomponens bekeverés miatt már romlani is tudna ha nem lenne benne csírátlanító. De azért sokat én nem tárolnék belőle otthon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15310 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:06:06 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
balko
|
|
« Új hozzászólás #15311 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:08:42 » |
|
Köszönöm.... Van még valami senzor amit illik tisztitani???
|
|
|
Naplózva
|
2002 TDCI ford mondeo 130le
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #15312 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:10:01 » |
|
én nem a tűzhöz én a munkához vagyok közel Másképp fogalmazok szavaidból ítélve elég komoly rálátásod van a dologra.
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15313 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:11:54 » |
|
Másképp fogalmazok szavaidból ítélve elég komoly rálátásod van a dologra.
van, de az már privát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15314 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:12:46 » |
|
Köszönöm.... Van még valami senzor amit illik tisztitani???
Tisztítani mást nagyon nem kell. Legfeljebb cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #15315 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:13:43 » |
|
van, de az már privát
Érthetö
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #15316 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:13:52 » |
|
Konkrétan itt a TDCi topicban gázolajról lehet szó ami egy ideális üzemanyag mert "C" tűveszélyességi besorolású. Jóval biztonságosabb mint a benzin. Robbanni azt nagyon nem szeret a benzinnel ellentétben de égni azt tud ez is. Sajnos az új környezetvédelmi dili a biokomponens bekeverés miatt már romlani is tudna ha nem lenne benne csírátlanító. De azért sokat én nem tárolnék belőle otthon.
Hát, ha már itt tartunk, nem a gázolajról volt szó, hanem rólad és az olajfinomítókról.. Kicsit rongáljuk is vele a topicot, de bánja kánya.
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
balko
|
|
« Új hozzászólás #15317 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:32:22 » |
|
Fehéres füst reggeli inditáskor 1-2mp ig????Porlasztó? ?
|
|
|
Naplózva
|
2002 TDCI ford mondeo 130le
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #15318 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:33:35 » |
|
Fehéres füst reggeli inditáskor 1-2mp ig????Porlasztó? ? Először izzítót nézz
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #15319 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:37:51 » |
|
Engem nem is igazán a bugás zavar, inkább az, hogy irták, hogy megadja magát hamar! De vajon milyen hamar és mikor!? Nem akarok nagy bajt, csak mert egy szij ***! De azért az is fura, hogy 3ezer kilométerenként kellene cserélni egy közel 100ezer forintos szettet, ha a fötengely szijtárcsát is számolom! :S Ez a Vik srác csinálta Neked? Mennyibe került az átalakitása a generátornak!?
Nem 3 ezrenként kell a gyárit cserélni félreérted hanem ennyi km múlva megint elkezd berregni.Ha nem akarsz szabadonfutósítani akkor szokták alu pogácsázni ez azt jelenti,hogy a gyári szilentet kicserélik alumíniumra .A szabadon futósításról kérdezd RELHIST-et ő elmondja neked.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
balko
|
|
« Új hozzászólás #15320 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:39:23 » |
|
Először izzítót nézz
Hoho!!!! Lehet az izzitótól? ?? Füstölhet ha rossz? ?
|
|
|
Naplózva
|
2002 TDCI ford mondeo 130le
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #15321 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:47:05 » |
|
Fehéres füst reggeli inditáskor 1-2mp ig????Porlasztó? ? Elképzelem ezalatt az 1-2 másodperc alatt mennyi fehéres füst megy ki. Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy Kamionos beszáll beinditja a böhöncét kinyom egy rakás füstöt le se sz@ja, majd megy 1-2e km-ert és nyugodtan alszik. És két nap mulva ue. .... talán 500000km után elromolhat addig ilyen. A dizel igy indul füstel, pláne télen amikor az inditás dús keverékkel elég mostoha égésfeltételek /jéghideg hengerfal/ mellett megy végbe. Régi Escortom 450000km háta mögött is meg 240000km is ilyen füstpamaccsal indult de soha nem kellett a motorhoz nyúlni.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #15322 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:59:30 » |
|
Igen, segíthet ebben a nagy hidegben, azért füstöl fehéret mert az a henger nem gyújt be abban az 1-2 mp-ben, de utána már magávalhúzza a többi és indul...izzítókat nézd meg.
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
balko
|
|
« Új hozzászólás #15323 Dátum: 2012.01.31 kedd, 23:03:29 » |
|
Igen, segíthet ebben a nagy hidegben, azért füstöl fehéret mert az a henger nem gyújt be abban az 1-2 mp-ben, de utána már magávalhúzza a többi és indul...izzítókat nézd meg.
Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
2002 TDCI ford mondeo 130le
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #15324 Dátum: 2012.02.01 szerda, 07:15:26 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #15325 Dátum: 2012.02.01 szerda, 07:16:08 » |
|
Konkrétan itt a TDCi topicban gázolajról lehet szó ami egy ideális üzemanyag mert "C" tűveszélyességi besorolású. Jóval biztonságosabb mint a benzin. Robbanni azt nagyon nem szeret a benzinnel ellentétben de égni azt tud ez is. Sajnos az új környezetvédelmi dili a biokomponens bekeverés miatt már romlani is tudna ha nem lenne benne csírátlanító. De azért sokat én nem tárolnék belőle otthon.
Ilyet Schwechaton is tesznek bele? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #15326 Dátum: 2012.02.01 szerda, 07:18:15 » |
|
Köszönöm Elsőre azt próbáld ki, hogy ha az izzító kialvása után hagyod még 5-6-8-10 másodpercig állni, ls csak utána indítasz, akkor javul-e a helyzet. Ilyenkor az izzítás nem marad abba, sőt. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15327 Dátum: 2012.02.01 szerda, 08:20:32 » |
|
Ilyet Schwechaton is tesznek bele?
AndyA
Az EU Megújuló Energia Irányelv rájuk is kötelező. Ezért tolják ők is bele rendesen a HVO-t (Hydrotreated Vegetable Oil). Mégis mit hittél ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #15328 Dátum: 2012.02.01 szerda, 08:28:35 » |
|
Az EU Megújuló Energia Irányelv rájuk is kötelező. Ezért tolják ők is bele rendesen a HVO-t (Hydrotreated Vegetable Oil). Mégis mit hittél ?
Az nem annyira faxa a CR szivattyúnak... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #15329 Dátum: 2012.02.01 szerda, 08:30:26 » |
|
Az EU Megújuló Energia Irányelv rájuk is kötelező. Az Irányelv közvetlen hatállyal sosem bír. Azért irányelv, és nem rendelet. Az EU bírósága előtt lehet rá hivatkozni, de ott is csak vertikális közvetlen hatálya van, azaz magánszemély magánszeméllyel szemben nem hivatkozhat rá, csak magánszemély tagálammal (vagy EU intézményével) szemben. Az irányelvben foglalt célok a benne megszabott átülteési határidő betartásával a tagállami jogszabályozás révén válnak hatályossá.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #15330 Dátum: 2012.02.01 szerda, 08:34:07 » |
|
Az nem annyira faxa a CR szivattyúnak...
AndyA
hát még ha bomlásnak indul és lerakódást képez.
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
tamas
|
|
« Új hozzászólás #15331 Dátum: 2012.02.01 szerda, 11:47:09 » |
|
Sziasztok! A mai -13C-ban kb 5-6 másodperces indítózás után beindult a 115LE Tdci motorom. Majd 1 perces alapjárat után útnak indultam. Nem húzatom sosem, most sem 1900-nál váltok. Pár perc múlva elkezdett a műszerfal bal alján a SÁRGA színű "kunkor" jelzőlámpa villogni. Mit jelent ez. 233.000 km van a motorban. Sosem csinált még ilyet. Nem ránagtott, nem volt erőtlen. Majd 1/2 óra kíméletes ( már amennyire -17 C nál lehet kímélni ) használat után leállítottam. Újra indítottam: most nem villog! Remélem csak átmeneti hibajelzés lehet!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #15332 Dátum: 2012.02.01 szerda, 11:52:07 » |
|
Sziasztok! A mai -13C-ban kb 5-6 másodperces indítózás után beindult a 115LE Tdci motorom. Majd 1 perces alapjárat után útnak indultam. Nem húzatom sosem, most sem 1900-nál váltok. Pár perc múlva elkezdett a műszerfal bal alján a SÁRGA színű "kunkor" jelzőlámpa villogni. Mit jelent ez. 233.000 km van a motorban. Sosem csinált még ilyet. Nem ránagtott, nem volt erőtlen. Majd 1/2 óra kíméletes ( már amennyire -17 C nál lehet kímélni ) használat után leállítottam. Újra indítottam: most nem villog! Remélem csak átmeneti hibajelzés lehet!
Lehet akár egyszerű ledermedés is, amely az üzemanyagodat érintette. Paraffin vagy víz... Gázolajszűrőcsere mikor volt? Tegyél a tankba min. 10l téliesített löttyöt.
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
tamas
|
|
« Új hozzászólás #15333 Dátum: 2012.02.01 szerda, 12:01:57 » |
|
Lehet akár egyszerű ledermedés is, amely az üzemanyagodat érintette. Paraffin vagy víz... Gázolajszűrőcsere mikor volt? Tegyél a tankba min. 10l téliesített löttyöt.
Az autó pár hónapja volt szervízben: de az üzemanyag szűrő most nem lett cserélve. Ha jól emlékszem az vagy másfél éve kb 35.000 km-vel korábban lett csak cserélve! Teszek a tankba valami jobb minőségű dízelt is. Mi a jó? OMV?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #15334 Dátum: 2012.02.01 szerda, 12:07:13 » |
|
Az autó pár hónapja volt szervízben: de az üzemanyag szűrő most nem lett cserélve. Ha jól emlékszem az vagy másfél éve kb 35.000 km-vel korábban lett csak cserélve! Teszek a tankba valami jobb minőségű dízelt is. Mi a jó? OMV? nem tudom.. nincs olyan manapság, hogy alpesi diesel? az is jó, ha tankolsz bele megszokott trutyit, jó sokat és akkor adsz hozzá egy kis adalékot, ami dermedésgátlót tartalmaz. Szépen elkeveredik a hideg gázolaj a meleggel (ami a föld alól jön) és így képes a dermedésgátló is elegyedni a folyadékban.
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #15335 Dátum: 2012.02.01 szerda, 13:06:49 » |
|
Az autó pár hónapja volt szervízben: de az üzemanyag szűrő most nem lett cserélve. Ha jól emlékszem az vagy másfél éve kb 35.000 km-vel korábban lett csak cserélve! Teszek a tankba valami jobb minőségű dízelt is. Mi a jó? OMV? szvsz a gázolajszűrő is megérett a cserére
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15336 Dátum: 2012.02.01 szerda, 13:57:18 » |
|
szvsz a gázolajszűrő is megérett a cserére
Ja mondjuk lehet így tél előtt nem árt kidobni belőle a régi szűrőt! Hátha van már benne olyan trutyi amimek a halmazállapota ilyen hidegekben olyanná változik ami befolyásolhatja a motrot a tuti működésben
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15337 Dátum: 2012.02.01 szerda, 19:52:49 » |
|
Sziasztok!
Reggel ahidegben mikor járatom egy kicsit hullámzik az alapjárat,olyan mintha tul hamar venné visza az alapra. Ez minek az előjele lehet?nem vészesen csak engem bánt 1 kicsit:(" MKIII"
lépj be a teszt menübe és ellenőrizd a töltőfeszültséget!Ha alacsony,a generátor emeli az ecun keresztül a fordulatszámot.ezért (is)lehet az ingadozás!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #15338 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:02:41 » |
|
nem tudom.. nincs olyan manapság, hogy alpesi diesel? az is jó, ha tankolsz bele megszokott trutyit, jó sokat és akkor adsz hozzá egy kis adalékot, ami dermedésgátlót tartalmaz. Szépen elkeveredik a hideg gázolaj a meleggel (ami a föld alól jön) és így képes a dermedésgátló is elegyedni a folyadékban.
Omv prémium dieselje -35 fokig jó.Nincs is vele gondom.Nekem jó.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15339 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:11:10 » |
|
Az autó pár hónapja volt szervízben: de az üzemanyag szűrő most nem lett cserélve. Ha jól emlékszem az vagy másfél éve kb 35.000 km-vel korábban lett csak cserélve! Teszek a tankba valami jobb minőségű dízelt is. Mi a jó? OMV? pedig célszerű lecserélni,mert lehet,hogy az okozza a vészüzemedet!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #15340 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:11:50 » |
|
OMV Diesel hány fokig jó?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15341 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:17:10 » |
|
OMV Diesel hány fokig jó?
azt nem tudom,de a pálinkát igen!Minél több annál jobb!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #15342 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:19:30 » |
|
azt nem tudom,de a pálinkát igen!Minél több annál jobb! Ez nem nagy kunszt! Olyan minta amikor sétálsz a bal láb után a jobb következik, aztán a bal,.... Ezt mindenki tudja! Na de a gázolaj fagyáspontját?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15343 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:19:44 » |
|
OMV Diesel hány fokig jó?
Szerintem ugyanannyi fokig mint a lukoilos dízel, csak az jóval olcsóbb
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15344 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:20:43 » |
|
azt nem tudom,de a pálinkát igen!Minél több annál jobb! a pálinka inkább 50foktól fogyasztható Magyar ember számára, nem?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15345 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:21:10 » |
|
Szerintem ugyanannyi fokig mint a lukoilos dízel, csak az jóval olcsóbb Ne rontsd el a kedvét Styleair-nak.... Jó a drága öemvé,had tankoljon ott!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15346 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:21:59 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15347 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:23:46 » |
|
uhh
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15348 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:24:13 » |
|
Ne rontsd el a kedvét Styleair-nak.... Jó a drága öemvé,had tankoljon ott! De ezt akkor nem csak én gondolom így?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15349 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:25:53 » |
|
De ezt akkor nem csak én gondolom így?
nálunk nem lesz olyan hideg,hogy a sima gázolaj megdermedjen.Főleg,mert mindbe tesznek ilyenkor adalékot......
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
|