Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:12:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 313 314 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14663273 alkalommal)
0 Felhasználó és 169 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15300 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:32:47 »

Sziasztok.Olvasgatom a hozzászólásokat és úgy érzem nekem konkrét dolgokat tudok az osztrák és a magyar dieselről.
Nos akkor én dolgoztam Százhalombattán kb 1-évet és dolgoztam schwechatban kb 2és1/2-évet.A két finomító egy és ugyan az.Minden ugyan az csak a schwechati össze van zsúfolva.Az elő állítási technológia ugyan az.De  az adalékok na abban van a titok és az örökös karban tartásokon.Otthol csak azt cserélik amit muszáj de a sógóroknál azt is ki kell cserélni aminek lejárt az ideje.Gondolok csövekre szűrőkre.
A osztrák gázolajból sem eszik kevesebbet az autóm.Én minden hétvégén itt tankolok de nem múlt el az első indításkor történő rángatás és füstölés mint a ki költözött családnak(az előző lapon olvastam).A porlasztó csúcs probléma itt is megvan igaz nem olyan sűrűn mint nálunk.
Ami valós az omv diesel idekint jobb minőségű.
És van MOL is bizony csak nem sok.És sok oszták rendszámú MOL-os tartálykocsi jött az OMV-hez tölteni ugyan úgy mint nálunk.Meg veszi a sima dieselt és utána a saját adalékát bele rakja.
Hát én ennyit tudok mondani.
Scwehatot nem a Dunaival kell összehasonlítani hanem a pozsonyi Slovnaftal mert a Dunaiban nincs petrolkémia. Amúgy meg a Scwehhati Nelson komplexitási indexe lényegesen alacsonyabb mint a battai vagy főleg a pozsonyi egységeké, ezért is és a MOL költséghatékonysága miatt (szerintem szarrágás mert kevesebb budget marad nekünk) kedvezőbb a termék előállítási díja mint az osztrákoknak.
Ausztriában nincsenek MOL-os tankerek mert nem éri meg. Helyi osztrák tanker cégek szállítanak elsősorban Bécs és Graz körül a MOL depokból főleg nem MOL-os kutakba hanem helyi érdekeltségekbe. Saját hálózata a MOL-nak kint csak egy két MOL kút és Roth lánc Graz körül.
A magam részéről jobban szeretem a Scwhati munkáinkat (de ez bármelyik osztrák vagy olasz megredelésünkre igaz) mert egyszerübb a technikájuk és többet fizetnek mint itthon a MOL.
Számokat forgalmi adatokat mért értékeket nem írok mert nem írhatok, de most is látom őket. Legyen annyi elég, hogy kb. 20 éve megszoktam hogy mindig egy finomítóban van valahol az egyik irodám. Meggyőzni nem akarok senkit. Legyen ez hit kérdése. Én abban hiszek amit a VPN-en most is látok, ti higgyetek magatokban.  Wink
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15301 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:41:49 »

Scwehatot nem a Dunaival kell összehasonlítani hanem a pozsonyi Slovnaftal mert a Dunaiban nincs petrolkémia. Amúgy meg a Scwehhati Nelson komplexitási indexe lényegesen alacsonyabb mint a battai vagy főleg a pozsonyi egységeké, ezért is és a MOL költséghatékonysága miatt (szerintem szarrágás mert kevesebb budget marad nekünk) kedvezőbb a termék előállítási díja mint az osztrákoknak.
Ausztriában nincsenek MOL-os tankerek mert nem éri meg. Helyi osztrák tanker cégek szállítanak elsősorban Bécs és Graz körül a MOL depokból főleg nem MOL-os kutakba hanem helyi érdekeltségekbe. Saját hálózata a MOL-nak kint csak egy két MOL kút és Roth lánc Graz körül.
A magam részéről jobban szeretem a Scwhati munkáinkat (de ez bármelyik osztrák vagy olasz megredelésünkre igaz) mert egyszerübb a technikájuk és többet fizetnek mint itthon a MOL.
Számokat forgalmi adatokat mért értékeket nem írok mert nem írhatok, de most is látom őket. Legyen annyi elég, hogy kb. 20 éve megszoktam hogy mindig egy finomítóban van valahol az egyik irodám. Meggyőzni nem akarok senkit. Legyen ez hit kérdése. Én abban hiszek amit a VPN-en most is látok, ti higgyetek magatokban.  ;
Vagyis közel vagy tűzhöz?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15302 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:44:37 »

Vagyis közel vagy tűzhöz?
jobb, ha vigyáz azzal a tűzzel.. Tűz és robbanásveszély!  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15303 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:45:11 »

Vagyis közel vagy tűzhöz?
Azt a szót hogy Tűz mi nagyon nem szeretjük  Angry
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15304 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:49:49 »

Azt a szót hogy Tűz mi nagyon nem szeretjük  Angry
nem úgy gondoltam hogy malacot pörzsöltök az udvaron vagy szín alatt eplus2
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15305 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:56:31 »

nem úgy gondoltam hogy malacot pörzsöltök az udvaron vagy szín alatt eplus2
én nem a tűzhöz én a munkához vagyok közel  Roll Eyes
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15306 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:00:05 »

Üdv!
Merre lakik a MAF? wow1
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15307 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:01:12 »

Üdv!
Merre lakik a MAF? wow1
a légszűrő házon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15308 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:01:53 »

Üdv!
Merre lakik a MAF? wow1

a légszűrőházon túl, ott ahol a... szóval a légszűrőház és a turbó közti gumicsőben, felülről 2 torx csavar fogja, és vezetékek lógnak ki belőle  Wink
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15309 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:03:22 »

jobb, ha vigyáz azzal a tűzzel.. Tűz és robbanásveszély!  eplus2
Konkrétan itt a TDCi topicban gázolajról lehet szó ami egy ideális üzemanyag mert "C" tűveszélyességi besorolású. Jóval biztonságosabb mint a benzin. Robbanni azt nagyon nem szeret a benzinnel ellentétben de égni azt tud ez is. Sajnos az új  környezetvédelmi dili a biokomponens bekeverés miatt már romlani is tudna ha nem lenne benne csírátlanító. De azért sokat én nem tárolnék belőle otthon.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15310 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:06:06 »

Üdv!
Merre lakik a MAF? wow1
http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/maf_szenzor_tisztitas.pdf
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15311 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:08:42 »

Köszönöm....
Van még valami senzor amit illik tisztitani???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15312 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:10:01 »

én nem a tűzhöz én a munkához vagyok közel  Roll Eyes
Másképp fogalmazok szavaidból ítélve elég komoly rálátásod van a dologra.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15313 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:11:54 »

Másképp fogalmazok szavaidból ítélve elég komoly rálátásod van a dologra.
van, de az már privát
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15314 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:12:46 »

Köszönöm....
Van még valami senzor amit illik tisztitani???
Tisztítani mást nagyon nem kell. Legfeljebb cserélni.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15315 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:13:43 »

van, de az már privát
Érthetö wave
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15316 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:13:52 »

Konkrétan itt a TDCi topicban gázolajról lehet szó ami egy ideális üzemanyag mert "C" tűveszélyességi besorolású. Jóval biztonságosabb mint a benzin. Robbanni azt nagyon nem szeret a benzinnel ellentétben de égni azt tud ez is. Sajnos az új  környezetvédelmi dili a biokomponens bekeverés miatt már romlani is tudna ha nem lenne benne csírátlanító. De azért sokat én nem tárolnék belőle otthon.
Hát, ha már itt tartunk, nem a gázolajról volt szó, hanem rólad és az olajfinomítókról..  taps
Kicsit rongáljuk is vele a topicot, de bánja kánya.  Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15317 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:32:22 »

Fehéres füst reggeli inditáskor 1-2mp ig????Porlasztó?Huh??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15318 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:33:35 »

Fehéres füst reggeli inditáskor 1-2mp ig????Porlasztó?Huh??
Először izzítót nézz
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15319 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:37:51 »

Engem nem is igazán a bugás zavar, inkább az, hogy irták, hogy megadja magát hamar! De vajon milyen hamar és mikor!? Nem akarok nagy bajt, csak mert egy szij ***! De azért az is fura, hogy 3ezer kilométerenként kellene cserélni egy közel 100ezer forintos szettet, ha a fötengely szijtárcsát is számolom! :S
Ez a Vik srác csinálta Neked? Mennyibe került az átalakitása a generátornak!?
Nem 3 ezrenként kell a gyárit cserélni félreérted hanem ennyi km múlva megint elkezd berregni.Ha nem akarsz szabadonfutósítani akkor szokták alu pogácsázni ez azt jelenti,hogy a gyári szilentet kicserélik alumíniumra .A szabadon futósításról kérdezd RELHIST-et ő elmondja neked.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15320 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:39:23 »

Először izzítót nézz
Hoho!!!! wow1 wow1
Lehet az izzitótól?Huh?Huh?Huh???
Füstölhet ha rossz?Huh?Huh?? szomoru1
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15321 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:47:05 »

Fehéres füst reggeli inditáskor 1-2mp ig????Porlasztó?Huh??
Elképzelem ezalatt az 1-2 másodperc alatt mennyi fehéres füst megy ki. Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy Kamionos beszáll beinditja a böhöncét kinyom egy rakás füstöt le se sz@ja, majd megy 1-2e km-ert és nyugodtan alszik. És két nap mulva ue. .... talán 500000km után elromolhat addig ilyen. A dizel igy indul füstel, pláne télen amikor az inditás dús keverékkel elég mostoha égésfeltételek /jéghideg hengerfal/ mellett megy végbe. Régi Escortom 450000km háta mögött is meg 240000km is ilyen füstpamaccsal indult de soha nem kellett a motorhoz nyúlni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15322 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:59:30 »

Hoho!!!! wow1 wow1
Lehet az izzitótól?Huh?Huh?Huh???
Füstölhet ha rossz?Huh?Huh?? szomoru1
Igen, segíthet ebben a nagy hidegben, azért füstöl fehéret mert az a henger nem gyújt be abban az 1-2 mp-ben, de utána már magávalhúzza a többi és indul...izzítókat nézd meg.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15323 Dátum: 2012.01.31 kedd, 23:03:29 »

Igen, segíthet ebben a nagy hidegben, azért füstöl fehéret mert az a henger nem gyújt be abban az 1-2 mp-ben, de utána már magávalhúzza a többi és indul...izzítókat nézd meg.
Köszönöm worship eljen
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15324 Dátum: 2012.02.01 szerda, 07:15:26 »

Azt a szót hogy Tűz mi nagyon nem szeretjük  Angry

http://en.wikipedia.org/wiki/PEPCON_disaster

http://www.youtube.com/watch?v=_KuGizBjDXo

Szóval vigyázni, csak óvatosan...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15325 Dátum: 2012.02.01 szerda, 07:16:08 »

Konkrétan itt a TDCi topicban gázolajról lehet szó ami egy ideális üzemanyag mert "C" tűveszélyességi besorolású. Jóval biztonságosabb mint a benzin. Robbanni azt nagyon nem szeret a benzinnel ellentétben de égni azt tud ez is. Sajnos az új  környezetvédelmi dili a biokomponens bekeverés miatt már romlani is tudna ha nem lenne benne csírátlanító. De azért sokat én nem tárolnék belőle otthon.

Ilyet Schwechaton is tesznek bele?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15326 Dátum: 2012.02.01 szerda, 07:18:15 »

Köszönöm worship eljen

Elsőre azt próbáld ki, hogy ha az izzító kialvása után hagyod még 5-6-8-10 másodpercig állni, ls csak utána indítasz, akkor javul-e a helyzet. Ilyenkor az izzítás nem marad abba, sőt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15327 Dátum: 2012.02.01 szerda, 08:20:32 »

Ilyet Schwechaton is tesznek bele?

AndyA
Az EU Megújuló Energia Irányelv rájuk is kötelező. Ezért tolják ők is bele rendesen a HVO-t (Hydrotreated Vegetable Oil). Mégis mit hittél ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15328 Dátum: 2012.02.01 szerda, 08:28:35 »

Az EU Megújuló Energia Irányelv rájuk is kötelező. Ezért tolják ők is bele rendesen a HVO-t (Hydrotreated Vegetable Oil). Mégis mit hittél ?

Az nem annyira faxa a CR szivattyúnak...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15329 Dátum: 2012.02.01 szerda, 08:30:26 »

Az EU Megújuló Energia Irányelv rájuk is kötelező.

Az Irányelv közvetlen hatállyal sosem bír. Azért irányelv, és nem rendelet. Az EU bírósága előtt lehet rá hivatkozni, de ott is csak vertikális közvetlen hatálya van, azaz magánszemély magánszeméllyel szemben nem hivatkozhat rá, csak magánszemély tagálammal (vagy EU intézményével) szemben.

Az irányelvben foglalt célok a benne megszabott átülteési határidő betartásával a tagállami jogszabályozás révén válnak hatályossá.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15330 Dátum: 2012.02.01 szerda, 08:34:07 »

Az nem annyira faxa a CR szivattyúnak...

AndyA
hát még ha bomlásnak indul és lerakódást képez.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #15331 Dátum: 2012.02.01 szerda, 11:47:09 »

Sziasztok!
A mai -13C-ban kb 5-6 másodperces indítózás után beindult a 115LE Tdci motorom. Majd 1 perces alapjárat után útnak indultam. Nem húzatom sosem, most sem 1900-nál váltok.
Pár perc múlva elkezdett a műszerfal bal alján a SÁRGA színű "kunkor" jelzőlámpa villogni.
Mit jelent ez.
233.000 km van a motorban.
Sosem csinált még ilyet. Nem ránagtott, nem volt erőtlen. Majd 1/2 óra kíméletes ( már amennyire -17 C nál lehet kímélni ) használat után leállítottam. Újra indítottam: most nem villog!
Remélem csak átmeneti hibajelzés lehet!
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15332 Dátum: 2012.02.01 szerda, 11:52:07 »

Sziasztok!
A mai -13C-ban kb 5-6 másodperces indítózás után beindult a 115LE Tdci motorom. Majd 1 perces alapjárat után útnak indultam. Nem húzatom sosem, most sem 1900-nál váltok.
Pár perc múlva elkezdett a műszerfal bal alján a SÁRGA színű "kunkor" jelzőlámpa villogni.
Mit jelent ez.
233.000 km van a motorban.
Sosem csinált még ilyet. Nem ránagtott, nem volt erőtlen. Majd 1/2 óra kíméletes ( már amennyire -17 C nál lehet kímélni ) használat után leállítottam. Újra indítottam: most nem villog!
Remélem csak átmeneti hibajelzés lehet!
Lehet akár egyszerű ledermedés is, amely az üzemanyagodat érintette. Paraffin vagy víz... Gázolajszűrőcsere mikor volt? Tegyél a tankba min. 10l téliesített löttyöt.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #15333 Dátum: 2012.02.01 szerda, 12:01:57 »

Lehet akár egyszerű ledermedés is, amely az üzemanyagodat érintette. Paraffin vagy víz... Gázolajszűrőcsere mikor volt? Tegyél a tankba min. 10l téliesített löttyöt.
Az autó pár hónapja volt szervízben: de az üzemanyag szűrő most nem lett cserélve. Ha jól emlékszem az vagy másfél éve kb 35.000 km-vel korábban lett csak cserélve!

Teszek a tankba valami jobb minőségű dízelt is. Mi a jó? OMV?Huh?
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15334 Dátum: 2012.02.01 szerda, 12:07:13 »

Az autó pár hónapja volt szervízben: de az üzemanyag szűrő most nem lett cserélve. Ha jól emlékszem az vagy másfél éve kb 35.000 km-vel korábban lett csak cserélve!

Teszek a tankba valami jobb minőségű dízelt is. Mi a jó? OMV?Huh?
nem tudom.. nincs olyan manapság, hogy alpesi diesel?
az is jó, ha tankolsz bele megszokott trutyit, jó sokat és akkor adsz hozzá egy kis adalékot, ami dermedésgátlót tartalmaz. Szépen elkeveredik a hideg gázolaj a meleggel (ami a föld alól jön) és így képes a dermedésgátló is elegyedni a folyadékban.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15335 Dátum: 2012.02.01 szerda, 13:06:49 »

Az autó pár hónapja volt szervízben: de az üzemanyag szűrő most nem lett cserélve. Ha jól emlékszem az vagy másfél éve kb 35.000 km-vel korábban lett csak cserélve!

Teszek a tankba valami jobb minőségű dízelt is. Mi a jó? OMV?Huh?

szvsz a gázolajszűrő is megérett a cserére
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15336 Dátum: 2012.02.01 szerda, 13:57:18 »

szvsz a gázolajszűrő is megérett a cserére
Ja mondjuk lehet így tél előtt nem árt kidobni belőle a régi szűrőt! Hátha van már benne olyan trutyi amimek a halmazállapota ilyen hidegekben olyanná változik ami befolyásolhatja a motrot a tuti működésben  idiota
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15337 Dátum: 2012.02.01 szerda, 19:52:49 »

Sziasztok!

Reggel ahidegben mikor járatom egy kicsit hullámzik az alapjárat,olyan mintha tul hamar venné visza az alapra.
Ez minek az előjele lehet?nem vészesen csak engem bánt 1 kicsit:(" MKIII"
lépj be a teszt menübe és ellenőrizd a töltőfeszültséget!Ha alacsony,a generátor emeli az ecun keresztül a fordulatszámot.ezért (is)lehet az ingadozás!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15338 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:02:41 »

nem tudom.. nincs olyan manapság, hogy alpesi diesel?
az is jó, ha tankolsz bele megszokott trutyit, jó sokat és akkor adsz hozzá egy kis adalékot, ami dermedésgátlót tartalmaz. Szépen elkeveredik a hideg gázolaj a meleggel (ami a föld alól jön) és így képes a dermedésgátló is elegyedni a folyadékban.
Omv prémium dieselje -35 fokig jó.Nincs is vele gondom.Nekem jó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15339 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:11:10 »

Az autó pár hónapja volt szervízben: de az üzemanyag szűrő most nem lett cserélve. Ha jól emlékszem az vagy másfél éve kb 35.000 km-vel korábban lett csak cserélve!

Teszek a tankba valami jobb minőségű dízelt is. Mi a jó? OMV?Huh?
pedig célszerű lecserélni,mert lehet,hogy az okozza a vészüzemedet!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15340 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:11:50 »

 OMV Diesel hány fokig jó?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15341 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:17:10 »

OMV Diesel hány fokig jó?
azt nem tudom,de a pálinkát igen!Minél több annál jobb! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15342 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:19:30 »

azt nem tudom,de a pálinkát igen!Minél több annál jobb! vigyor3

Ez nem nagy kunszt! Olyan minta amikor sétálsz a bal láb után a jobb következik, aztán a bal,....
Ezt mindenki tudja!  Wink

Na de a gázolaj fagyáspontját? 
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15343 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:19:44 »

OMV Diesel hány fokig jó?
Szerintem ugyanannyi fokig mint a lukoilos dízel, csak az jóval olcsóbb  nyes

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15344 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:20:43 »

azt nem tudom,de a pálinkát igen!Minél több annál jobb! vigyor3
a pálinka inkább 50foktól fogyasztható Magyar ember számára, nem?  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15345 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:21:10 »

Szerintem ugyanannyi fokig mint a lukoilos dízel, csak az jóval olcsóbb  nyes


Ne rontsd el a kedvét Styleair-nak.... nyes nyes

Jó a drága öemvé,had tankoljon ott! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15346 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:21:59 »

a pálinka inkább 50foktól fogyasztható Magyar ember számára, nem?  eplus2
jajaja.meg a Tatratea! pias pias pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15347 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:23:46 »

jajaja.meg a Tatratea! pias pias pias
uhh  idiota vigyor2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15348 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:24:13 »

Ne rontsd el a kedvét Styleair-nak.... nyes nyes

Jó a drága öemvé,had tankoljon ott! eplus2
De ezt akkor nem csak én gondolom így?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15349 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:25:53 »

De ezt akkor nem csak én gondolom így?
nálunk nem lesz olyan hideg,hogy a sima gázolaj megdermedjen.Főleg,mert mindbe tesznek ilyenkor adalékot......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 313 314 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.