FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15400 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:43:03 » |
|
Nem mert a prémium diesel 30 ft-al drágább az OMV-nél és alukoil a prémium diesel picába nemszállt be mert nem akar kintről behozni üzemanyagot és nem akar drágábban adni.Ezt a vállalat igazgatója mondta egy cikkben.Amit én tankolok at a MAXMOTION diesel az OMV-nél.
Na ezt nemtudtam De prémium ide vagy oda, ma is indult a mondeo a hidegben
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15401 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:45:23 » |
|
Na ezt nemtudtam De prémium ide vagy oda, ma is indult a mondeo a hidegben Nekem is az olcsókutas go-val
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #15402 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:45:47 » |
|
Na ezt nemtudtam De prémium ide vagy oda, ma is indult a mondeo a hidegben És ez -35fokig tuti.Én reggel beindítom és már megyek vele.Kutya baja.Bírja ezt a hideget.Csak én nem bírom ezt a havat.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15403 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:50:21 » |
|
És ez -35fokig tuti.Én reggel beindítom és már megyek vele.Kutya baja.Bírja ezt a hideget.Csak én nem bírom ezt a havat.
Amíg az enyém elindul,ilyen megviselten is,addig gond nincsen. Amúgy az a vicces,hogy még a mínusz 20fokig jó ablakmosós cucc ahogy ráment az ablakra megfagyott...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #15404 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:53:46 » |
|
Amíg az enyém elindul,ilyen megviselten is,addig gond nincsen. Amúgy az a vicces,hogy még a mínusz 20fokig jó ablakmosós cucc ahogy ráment az ablakra megfagyott... Na látod én ezt ma pedig most volt -10 is a szélvédő fűtéssel kompenzálom és megint néztek,hogy én spriccálom a vizet és megszárad.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15405 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:54:50 » |
|
Na látod én ezt ma pedig most volt -10 is a szélvédő fűtéssel kompenzálom és megint néztek,hogy én spriccálom a vizet és megszárad.
Az nekem is van,jó dolog,nem kellett kapargatnom a jeget,csak indít és woálá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #15406 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:58:10 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #15407 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:59:38 » |
|
És ez -35fokig tuti.Én reggel beindítom és már megyek vele.Kutya baja.Bírja ezt a hideget.Csak én nem bírom ezt a havat.
Huha ott már havazik sok esett? Tudsz valami termosztát márkát amit érdemes venni mert aszem az enyém ko,
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #15408 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:05:50 » |
|
Huha ott már havazik sok esett? Tudsz valami termosztát márkát amit érdemes venni mert aszem az enyém ko,
Most is esik és hideg van.Márkát nem tudok de nekem ha bármi kell a szerelőm gyárit rendelaz alkatrészekből.Én még nemcseréltem.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #15409 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:12:25 » |
|
Most is esik és hideg van.Márkát nem tudok de nekem ha bármi kell a szerelőm gyárit rendelaz alkatrészekből.Én még nemcseréltem.
Nagyon nehezen melegszik be a motor ilyen hidegbe,bezzeg a jumbo egy kályha ,magyarul csak gyárit érdemes kompromisszumok nélkül?
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15410 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:15:14 » |
|
Nagyon nehezen melegszik be a motor ilyen hidegbe,bezzeg a jumbo egy kályha ,magyarul csak gyárit érdemes kompromisszumok nélkül?
Szerintem ezzel mindannyian küszködünk Ez új termosztátokkal se lesz jobb! Nekem is kell menni simán 20km-t ilyen hidegben hogy beálljon középre!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #15411 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:18:51 » |
|
Szerintem ezzel mindannyian küszködünk Ez új termosztátokkal se lesz jobb! Nekem is kell menni simán 20km-t ilyen hidegben hogy beálljon középre! De ez nem áll be 20 km után sem,ha cseréltetem mind a kettőt illik?
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15412 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:20:01 » |
|
De ez nem áll be 20 km után sem,ha cseréltetem mind a kettőt illik?
hát én pontosan nemtudom, de valószínű hogy úgy illik!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #15413 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:20:50 » |
|
De ez nem áll be 20 km után sem,ha cseréltetem mind a kettőt illik?
Erről írtam neked.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #15414 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:21:50 » |
|
csak hogy tisztán lássak. a drágábbik dieselek. v-power racing, agipnál dieseltech. ezek az omv-s alpesi dieselnek felelnek meg? (ami most vmi maxmotion néven fut)? tehát még jobban lerövidítve, a prémium diesel dermedésgátló hatású?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #15415 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:23:52 » |
|
Erről írtam neked.
Bocsi késve olvastam a pü-t.
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #15416 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:58:11 » |
|
csak hogy tisztán lássak. a drágábbik dieselek. v-power racing, agipnál dieseltech. ezek az omv-s alpesi dieselnek felelnek meg? (ami most vmi maxmotion néven fut)? tehát még jobban lerövidítve, a prémium diesel dermedésgátló hatású?
Így van.Én már régóta ezt tankolom és nekem bevált minden téren.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #15417 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:05:32 » |
|
Én a prémiumtól sose éreztem mást mint hogy drágábban tankoltam... Ez mindenevő de legjobban a kannást szereti, egyszerűen imádja nem fagy be soha és nagyon megy tőle.... Most őszintén ki az aki érzett vagy tapasztalt valami világrengető dolgot mert prémium anyagot tankolt? Sz@rt már tankoltam énis ezt aláirom, attól beis halt a komplett CR rendszerem(400.000ft a csere), de prémiumtól nem lett semmi,nemis ment jobban,fogyi is ugyanaz,stb,stb....de hagyom magam meggyőzni hajrá...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15418 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:07:26 » |
|
Én a prémiumtól sose éreztem mást mint hogy drágábban tankoltam... Ez mindenevő de legjobban a kannást szereti, egyszerűen imádja nem fagy be soha és nagyon megy tőle.... Most őszintén ki az aki érzett vagy tapasztalt valami világrengető dolgot mert prémium anyagot tankolt? Sz@rt már tankoltam énis ezt aláirom, attól beis halt a komplett CR rendszerem(400.000ft a csere), de prémiumtól nem lett semmi,nemis ment jobban,fogyi is ugyanaz,stb,stb....de hagyom magam meggyőzni hajrá... Ez így igaz ahogyan Te most elmondtad Én osztom a véleményed!! De ne hagyd magad meggyőzni
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #15419 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:20:19 » |
|
Ez így igaz ahogyan Te most elmondtad Én osztom a véleményed!! De ne hagyd magad meggyőzni A szomszédomnak X 6 van ,frappáns válasz adott reggel hívok taxit ,bömös marad a garázsba na
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #15420 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:22:02 » |
|
A szomszédomnak X 6 van ,frappáns válasz adott reggel hívok taxit ,bömös marad a garázsba na ká nagy válság van..
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15421 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:23:09 » |
|
ká nagy válság van..
Az X6 árából tankolhatta volna a mondeot 5évig
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #15422 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:26:03 » |
|
Az X6 árából tankolhatta volna a mondeot 5évig Vagy 10-ig
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
teo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15423 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:46:13 » |
|
Csak a statisztika kedvéért, én is ideírom, hogy -12-ben elég darabos a hidegindítás. Vagyis, reggel indítva kajakra gyürkőzik szegény, hogy valahogy ne álljon le. Ez most kb. 1 percig tart, ugrál a fordulat kb. 850-1000 között. Utána már egész jó. 3-4 perc után elindulok, max. 1800. 4-5 km-en még nehezen veszi a fordulatot, de teszi a dolgát. 20 ezer km, és 15 hónapos a go szűrőm (bosh, Israel).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #15424 Dátum: 2012.02.03 péntek, 22:28:03 » |
|
Csak a statisztika kedvéért, én is ideírom, hogy -12-ben elég darabos a hidegindítás. Vagyis, reggel indítva kajakra gyürkőzik szegény, hogy valahogy ne álljon le. Ez most kb. 1 percig tart, ugrál a fordulat kb. 850-1000 között. Utána már egész jó. 3-4 perc után elindulok, max. 1800. 4-5 km-en még nehezen veszi a fordulatot, de teszi a dolgát. 20 ezer km, és 15 hónapos a go szűrőm (bosh, Israel).
Én az ellentábort képviselem.Drágább gázolaj nemugrál az alpjárat -10 fokban ma állt kint hidegben napközben beindítom és rögtön megyek és nincs baj.Bunyekkal beszéltünk erről én nem akarok meggyőzni senkit de Én nem egyszer tankoltam és erről mondok véleményt hanem már ez lesz 7.tank ami eddig 5000km.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
teo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15425 Dátum: 2012.02.03 péntek, 22:47:31 » |
|
Én az ellentábort képviselem.Drágább gázolaj nemugrál az alpjárat -10 fokban ma állt kint hidegben napközben beindítom és rögtön megyek és nincs baj.Bunyekkal beszéltünk erről én nem akarok meggyőzni senkit de Én nem egyszer tankoltam és erről mondok véleményt hanem már ez lesz 7.tank ami eddig 5000km.
Napközben nekem sincs gondom. Áll 8-9 órát a mai -7-ben, az egyáltalán nem probléma, ha mentem előtte vele (reggel, munkába). Hát, ha összejön, akkor kipróbálok egy prémiumot, ha marad ez a fagy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #15426 Dátum: 2012.02.04 szombat, 01:16:00 » |
|
Huha ott már havazik sok esett? Tudsz valami termosztát márkát amit érdemes venni mert aszem az enyém ko,
Megmérted,hogy mikor nyit a termosztátod? /89celsiusnál kell/ Mert ha ekkor vagy kicsit magasabb hőfoknál nyit akkor hiába cseréled ki újra nem lesz jobb.
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
chunkh asarurrasagh
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15427 Dátum: 2012.02.04 szombat, 12:29:41 » |
|
Hogyan lehet a töltést menet közben ellenőrizni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M.Márk
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15428 Dátum: 2012.02.04 szombat, 12:56:16 » |
|
Hogyan lehet a töltést menet közben ellenőrizni? Ha be van indítva az autó, leveszed a pozitív aksi sarut és ha leáll akkor nincs töltésed.De ajánlatosabb inkább multiméterrel rámérni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
chunkh asarurrasagh
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15429 Dátum: 2012.02.04 szombat, 12:59:07 » |
|
Ha be van indítva az autó, leveszed a pozitív aksi sarut és ha leáll akkor nincs töltésed.De ajánlatosabb inkább multiméterrel rámérni.
Nem pont erre gondoltam. Valahogyan nem lehet kiíratni menet közben a computerrel, hogy épp mennyi az aktuális töltés?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M.Márk
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15430 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:02:40 » |
|
Nem pont erre gondoltam. Valahogyan nem lehet kiíratni menet közben a computerrel, hogy épp mennyi az aktuális töltés?
Azt nem tudom.Miért akarod menet közben mérni a töltést?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #15431 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:03:35 » |
|
Ha be van indítva az autó, leveszed a pozitív aksi sarut és ha leáll akkor nincs töltésed.De ajánlatosabb inkább multiméterrel rámérni.
ha leveszed az akkusarut mindenképp leáll az kocsi, szal ez igy hülyeség. ha meg nincs töltés azt jelzi a kocsi egy kis piktogrammal amúgy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #15432 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:04:28 » |
|
Ha be van indítva az autó, leveszed a pozitív aksi sarut és ha leáll akkor nincs töltésed.De ajánlatosabb inkább multiméterrel rámérni.
Tisztelt Fórumtárs! Szerintem nem ajánlatos járó motornál levenni az akksi sarut. SÚlyosan károsodhat a fedélzeti computer! Az akkumulátor simitja ki a töltési impulzusokat. Én semmiképp nem tenném! Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #15433 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:05:16 » |
|
Nem pont erre gondoltam. Valahogyan nem lehet kiíratni menet közben a computerrel, hogy épp mennyi az aktuális töltés?
Műszertesztet megcsinálod és ott lehet nézni menet közben is a töltöttséget aszem, csak ne kapcsold el...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M.Márk
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15434 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:07:18 » |
|
ha leveszed az akkusarut mindenképp leáll az kocsi, szal ez igy hülyeség. ha meg nincs töltés azt jelzi a kocsi egy kis piktogrammal amúgy.
Az enyém nem állt le amikor levettem az aksi sarut.Pont azért mert van áram ellátás a generátor által.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Big_Qba
|
|
« Új hozzászólás #15435 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:13:56 » |
|
Műszertesztet megcsinálod és ott lehet nézni menet közben is a töltöttséget aszem, csak ne kapcsold el...
így néztem én is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #15436 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:14:45 » |
|
Csakuna! Ha belépsz az info menübe, addig lépkedsz, amíg a feszültséghez érsz. Ha beindult a motor, dízelnél 14,2-14,4 körül kell lennie. Ha ez megvan, van töltés.
Olyan is előfordulhat, hogy nincs töltés, és nem világít a piros lámpa (a fiestánál volt ilyen, előfordulhat a mondeónál is).
Járó motornál nem szabad kivenni az akkumlátort! A generátor nem egyenáramot állít elő, hanem váltakozót, és azt egyenirányítja. Nagyon fontos egy bazinagy pufferkondi, vagy az aksi! Ha ilyen pulzáló feszültséget kap az autó elektronikája, simán tönkremehet kb bármi! Ezzel én nem játszanék. A generátor is meghalhat, mert a gerjesztéshez egyenáram kell, és ha ilyen pulzálót kap, pozitív visszacsatolás alakulhat ki, és a feszültség az egekbe szökhet. Szóval én nem tenném.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #15437 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:15:15 » |
|
Műszertesztet megcsinálod és ott lehet nézni menet közben is a töltöttséget aszem, csak ne kapcsold el...
A töltöttséget nem lehet megnézni, csak a töltőfeszültséget.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #15438 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:03:55 » |
|
Az enyém nem állt le amikor levettem az aksi sarut.Pont azért mert van áram ellátás a generátor által.
Az a baj hogy a generátor az öninditón keresztül megy az akkuig és onnan tovább...bár az igaz hogy a akku kábelen van a közösités és talán úgyis menne? hmmmm.....ezt kikell próbálnom nekem is majd. Lehet hogy igazad van, akkor bocsi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
aldahus
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15439 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:35:54 » |
|
5km az milyen volt? Hajtottad?
Lehet most Neked is a faggyal függ össze a dolog...
Gázolajszűrő mikor volt cserélve?
Közben vissza kaptam az autót a szerelőtől. Hát majd besz..tam! Amikor a CMP-t ellenőriztem én a "kupak" színét néztem és nem magát a szenzort amire rámegy. Most lehet tapsolni ) A szerelőnek a kézi kütyüje ki is köpött valami P0434 vagy milyen kódot. Mit ad Isten csere után pöcc röff, probléma megoldódott! Köszönöm a hozzászólásokat, hörögjenek a dízel motorok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
chunkh asarurrasagh
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15440 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:49:14 » |
|
Műszertesztet megcsinálod és ott lehet nézni menet közben is a töltöttséget aszem, csak ne kapcsold el...
Mi az a műszerteszt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
chunkh asarurrasagh
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15441 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:50:08 » |
|
Mi az a műszerteszt?
Megtaláltam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15442 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:52:14 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
chunkh asarurrasagh
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15443 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:57:03 » |
|
Köszi, közben meglett
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #15444 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:57:42 » |
|
Köszi, közben meglett ja igen, aztán később észrevettem
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15445 Dátum: 2012.02.04 szombat, 15:11:21 » |
|
Közben vissza kaptam az autót a szerelőtől. Hát majd besz..tam! Amikor a CMP-t ellenőriztem én a "kupak" színét néztem és nem magát a szenzort amire rámegy. Most lehet tapsolni ) A szerelőnek a kézi kütyüje ki is köpött valami P0434 vagy milyen kódot. Mit ad Isten csere után pöcc röff, probléma megoldódott! Köszönöm a hozzászólásokat, hörögjenek a dízel motorok! Biztosan az volt a hibakód? P0434 - Generic Type Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled Description Heated Catalyst Temperature Below Threshold Location Bank 2
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15446 Dátum: 2012.02.04 szombat, 15:15:01 » |
|
Nincs féléves az akkumulátor...
Töltsd fel rendesen árammal!Vedd ki az akkut,és töltsd a lakásban!Ha nem gondozásmentes,akkor a folyadékszintet is töltsd fel! A hideg leszippantja az akkut nagyon ilyenkor.Ettől ingadozik az alapjáratod.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15447 Dátum: 2012.02.04 szombat, 15:16:02 » |
|
Nem "gyári" de Bosch szűrőm van;) Ma reggel -15-ben indult rendben, 5-6 kilóméter óvatos vezetés után fordultam rá a főútra, amikor már függőleges volt a mutató, egy nagyobb gázadásra azonban a már mások által is említett leállással szembesültem (műszerek felvillantak, izzítójelző villogott, majd leállt). Átkozódtam, mert éppen szerelőhöz igyekeztem, de pár másodperc után rendben újraindult és semmi gond nem volt vele a szerelőig. Mondta a srác, hogy majd megnézi, hogy van-e esetleg hibakód. Kíváncsi leszek rá.
Gondolom megoldotta a szűrőcsere!?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #15448 Dátum: 2012.02.04 szombat, 17:00:04 » |
|
Az a baj hogy a generátor az öninditón keresztül megy az akkuig és onnan tovább...bár az igaz hogy a akku kábelen van a közösités és talán úgyis menne?
Nincs jelentősége, hogy hogy megy, csak azért van sorbakötve, mert az önindítóhoz kell a vastag drót, az meg közel van a generátorhoz.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #15449 Dátum: 2012.02.04 szombat, 17:25:07 » |
|
Töltsd fel rendesen árammal!Vedd ki az akkut,és töltsd a lakásban!Ha nem gondozásmentes,akkor a folyadékszintet is töltsd fel! A hideg leszippantja az akkut nagyon ilyenkor.Ettől ingadozik az alapjáratod. Megnéztem az enyémben az akksi feszültségét indítás előtt, műszerteszttel. 11,0v 5 nap állás után. Viszont szépen indult így is, csak a műszeregység jelezte, hogy nem jó az akksi (ABS, ASR együtt)
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
|